Het zit bij jou blijkbaar dieper aangezien je door het topic gaat spitten om wat quotes bij elkaar te zoeken.quote:
Vind het 2e plaatje misselijker dan de actie zelfquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:53 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is deze malloot er ook bij?
Smoesjes vriend. Het valt gewoon op dat je loopt te huilen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:03 schreef Devv het volgende:
[..]
Het zit bij jou blijkbaar dieper aangezien je door het topic gaat spitten om wat quotes bij elkaar te zoeken.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Smoesjes vriend. Het valt gewoon op dat je loopt te huilen.
Gast wtfquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:53 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is deze malloot er ook bij?
Dat jij dat als huilen interpreteert, zegt meer over jou dan mij.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Smoesjes vriend. Het valt gewoon op dat je loopt te huilen.
Eerder dit, en nee lijkt me niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:29 schreef Devv het volgende:
PSV gaat toch wel net zoals Vitesse in een erehaag staan als landskampioen en vertegenwoordiger lachertje van Nederland in de Champions League, Ajax het veld opkomt? Dat was echt mooi hoe ze eer aan de landskampioen toonden.
Ajax gaat gewoon schitteren op het hoogste Europese podium terwijl PSV naar een vaag Oostblokland moetquote:
Pijnlijker lijkt me als Dinamo Zagreb in de poule zit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon schitteren op het hoogste Europese podium terwijl PSV naar een vaag Oostblok land moet. Dat moet toch wel pijnlijk zijn.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:29 schreef Devv het volgende:
PSV gaat toch wel net zoals Vitesse in een erehaag staan als landskampioen en vertegenwoordiger van Nederland in de Champions League, Ajax het veld opkomt? Dat was echt mooi hoe ze eer aan de landskampioen toonden.
[ afbeelding ]
Hou gewoon je mondquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon schitteren op het hoogste Europese podium terwijl PSV naar een vaag Oostblokland moet. Dat moet toch wel pijnlijk zijn.
schitterenquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon schitteren op het hoogste Europese podium terwijl PSV naar een vaag Oostblokland moet. Dat moet toch wel pijnlijk zijn.
Dat zou juist een mooi moment voor revanche zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:39 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Pijnlijker lijkt me als Dinamo Zagreb in de poule zit.
Oh je kan ook verliezen zonder tegen ze te spelenquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:39 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat zou juist een mooi moment voor revanche zijn.
Meid tochquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:50 schreef Stommie het volgende:
Tegen beter weten in zin in de wedstrijd.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:04 schreef Fok-it het volgende:
Psv wint. Ajax niet op volle sterkte, PSV wil gelijk zijn visitekaartje afgeven en Ajax, arrogant als ze zijn, zal het zien als `maar'' de JC-schaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |