Is saai.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:31 schreef alf89 het volgende:
Ik heb kaarten voor de wedstrijd. Nog nooit eerder de JC-schaal meegemaakt. Ik heb er wel zin in.
Verwacht er niet veel van iigquote:Op zondag 29 juli 2012 12:31 schreef alf89 het volgende:
Ik heb kaarten voor de wedstrijd. Nog nooit eerder de JC-schaal meegemaakt. Ik heb er wel zin in.
Is een wedstrijd georganiseerd door KNVB dus:quote:
quote:
En de winnaar vindt het geweldig, want gewonnen van de concurrent en de verliezer vindt het maar een veredelde oefenwedstrijd die niets voorstelt.quote:
Ik kan je uit de grond van m'n hart zeggen dat de JC schaal me niets, maar dan ook echt heu-le-maal niets, interesseert. Dat gezegd hebbende, ik vind het sowieso kut om van PSV te verliezen.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:06 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En de winnaar vindt het geweldig, want gewonnen van de concurrent en de verliezer vindt het maar een veredelde oefenwedstrijd die niets voorstelt.
Ga waarschijnlijk ook kaartjes bestellen.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:31 schreef alf89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |