Is saai.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:31 schreef alf89 het volgende:
Ik heb kaarten voor de wedstrijd. Nog nooit eerder de JC-schaal meegemaakt. Ik heb er wel zin in.
Verwacht er niet veel van iigquote:Op zondag 29 juli 2012 12:31 schreef alf89 het volgende:
Ik heb kaarten voor de wedstrijd. Nog nooit eerder de JC-schaal meegemaakt. Ik heb er wel zin in.
Is een wedstrijd georganiseerd door KNVB dus:quote:
quote:
En de winnaar vindt het geweldig, want gewonnen van de concurrent en de verliezer vindt het maar een veredelde oefenwedstrijd die niets voorstelt.quote:
Ik kan je uit de grond van m'n hart zeggen dat de JC schaal me niets, maar dan ook echt heu-le-maal niets, interesseert. Dat gezegd hebbende, ik vind het sowieso kut om van PSV te verliezen.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:06 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En de winnaar vindt het geweldig, want gewonnen van de concurrent en de verliezer vindt het maar een veredelde oefenwedstrijd die niets voorstelt.
Ga waarschijnlijk ook kaartjes bestellen.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:31 schreef alf89 het volgende:
8.000 oorspronkelijk, je had makkelijk kunnen halen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 04:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Uitverkocht voor PSV terwijl ik nog wou bestellen
2000 maar
Ajax won juist de laatste 4xquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:29 schreef Shreyas het volgende:
In dit soort wedstrijden is Ajax toch vaak niet in goede doen. Ik denk dat PSV dit wint.
ajax is dat nooit tegen PSV, alleen hebben ze soms geluk dat die bal er ineens erin vliegt.. Maar dat probleem is opgelost met Tytonquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:29 schreef Shreyas het volgende:
In dit soort wedstrijden is Ajax toch vaak niet in goede doen. Ik denk dat PSV dit wint.
Wat een karakteristiek beeld. Aan de linkerkant zien wij twee bejaarden. En aan de rechterkant de jeugd en een aanstormende topcoach.quote:
Ajax zonder hoofdletter schrijven. Triest....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ajax is dat nooit tegen PSV, alleen hebben ze soms geluk dat die bal er ineens erin vliegt.. Maar dat probleem is opgelost met Tyton
Karakteristiek voor?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:06 schreef Devv het volgende:
[..]
Wat een karakteristiek beeld. Aan de linkerkant zien wij twee bejaarden. En aan de rechterkant de jeugd en een aanstormende topcoach.
Sorry soms vergeet ik datquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax zonder hoofdletter schrijven. Triest....
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
Misschien voor de OP:
Zender:
SBS 6
Datum:
5 augustus 2012
Uitzendtijd:
17:30 - 19:55 uur
Commentaar:
Leo Oldenburger
Forum Opties | |
---|---|