Veltman is verdedigend beterquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Onbegrijpelijke keuze, Denswil is de man die Vertonghen moet gaan opvolgen.
Ja maar hij kan niet voetballen, Veltman zie ik het sowieso niet redden. Wie weet vragen ze de Boer nog waarom hij er niet bij zit.quote:
twitter:
twitter:PSV twitterde op zondag 05-08-2012 om 17:03:15WISSELSPELERS PSV: Waterman, Matavz, Wijnaldum, Derijck, Van Ooijen, Depay, Ritzmaier. Aftrap Johan Cruijff Schaal om 18.00 uur. #psvaja reageer retweet
Fischer op Jetro, interresant.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tyton
Hutchinson - Marcelo - Bouma - Willems
van Bommel - Toivonen - Strootman
Narsingh - Lens - Mertens
Wissels: Waterman, Matavz, Wijnaldum, Derijck, Van Ooijen, Depay en Ritzmaier.
Thnx.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:04 schreef mrstylo het volgende:
twitter:twitter:PSV twitterde op zondag 05-08-2012 om 17:03:15WISSELSPELERS PSV: Waterman, Matavz, Wijnaldum, Derijck, Van Ooijen, Depay, Ritzmaier. Aftrap Johan Cruijff Schaal om 18.00 uur. #psvaja reageer retweet
Ja ik ook. PSV was te wisselvallig tijdens de oefenpotjes. Goed tegen 'goede' tegenstanders en slecht tegen mindere tegenstanders.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx.
Volle selectie dus. Ben benieuwd naar vanavond.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:17 schreef Pedroso het volgende:
Och, ze mogen die JC schaal hebben hoor, daar in Eindhoven. Pakken wij wel weer de echte schaal eind van het seizoen.
Ach, het is een prijs zonder uitstraling, mij zou het ook niet boeien verder, maar ben wel benieuwd naar het spel van beide kanten.quote:
Beter een prijzen kast vol met schrale prijzen (JC/Beker) dan geen prijzen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, het is een prijs zonder uitstraling, mij zou het ook niet boeien verder, maar ben wel benieuwd naar het spel van beide kanten.
Maar wij hebben wél prijzen, dus dat gaat niet op.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter een prijzen kast vol met schrale prijzen (JC/Beker) dan geen prijzen.
Dat vind ik ook wel, het is geen superprijs, maar het is beter dan helemaal niks winnen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter een prijzen kast vol met schrale prijzen (JC/Beker) dan geen prijzen.
Maar ik zou 3 bekers in ruilen voor 1 kampioenschap hoor
Dat zijn ook maar 2 kampioenschappen van de laatste 8.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar wij hebben wél prijzen, dus dat gaat niet op.
Jawel maar je doet weer bijdehand.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar wij hebben wél prijzen, dus dat gaat niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |