PSV'ers zijn minstens net zo arrogant.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:04 schreef Fok-it het volgende:
Psv wint. Ajax niet op volle sterkte, PSV wil gelijk zijn visitekaartje afgeven en Ajax, arrogant als ze zijn, zal het zien als `maar'' de JC-schaal.
Is dit een grap?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
PSV'ers zijn minstens net zo arrogant.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Misschien eens daarmee stoppen misschien dat 'we' het dan wel worden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee man is geen grap. PSV'er roepen ook altijd dat ze elk jaar wel even kampioen gaan worden.
Dit bedoel ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee man is geen grap. PSV'er roepen ook altijd dat ze elk jaar wel even kampioen gaan worden.
Joh, dat hele 'arrogante' is sowieso gebaseerd om niks, serieus. Gewoon redenen zoeken om een club kut te vinden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
PSV'ers zijn minstens net zo arrogant.
Ach, zal mij aan mijn reet roesten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh, dat hele 'arrogante' is sowieso gebaseerd om niks, serieus. Gewoon redenen zoeken om een club kut te vinden.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:42 schreef GGMM het volgende:
Joh, dat hele 'arrogante' is sowieso gebaseerd om niks
quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach, zal mij aan mijn reet roesten.
WIJ ZIJN AJAX,
WIJ ZIJN DE BESTE.
Dat hoort bij voetbal schat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
Kunnen we een keer over voetbal praten ipv over dat eeuwige gezeik over arrogantie, wie het betere publiek heeft ..
En daarom heeft vertonghen de boodschap begrepen en is vertrokken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:51 schreef Compliment het volgende:
De Boer zei toch dat homo's geen motoriek hebben?
Daarom blijft Manolev natuurlijk thuis.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En daarom heeft vertonghen de boodschap begrepen en is vertrokken.
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 05-08-2012 om 16:57:40Opstelling Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Blind, Dijks, De Jong, Anita, Janssen, Özbiliz, Sigthórsson, Fischer. #psvaja reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 05-08-2012 om 16:58:03Wissels: Cillessen, Ebecilio, Klaassen, Schöne, Serero, Koppers, Veltman. #psvaja reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |