Je vergeet Jan Kromkamp en Mike Zonneveld.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Kan er nog altijd niet bij dat Engelaar er iemand Engelaar een zón dik contract heeft gegeven. Een speler die bij Schalke 04 mislukte notabene.
Samen met het halen van Koevermans toch wel de grootste transfer blunders van de laatste 10jaar.
Kromkamp hebben we achteraf pech mee gehad. Denk dat er toendertijd wel meer mensen het risico aan hadden gedurfd met hem.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je vergeet Jan Kromkamp en Mike Zonneveld.
Vergeet Kromkamp en Berg nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Kan er nog altijd niet bij dat Engelaar er iemand Engelaar een zón dik contract heeft gegeven. Een speler die bij Schalke 04 mislukte notabene.
Samen met het halen van Koevermans toch wel de grootste transfer blunders van de laatste 10jaar.
Ik denk dat als er één situatie vergelijkbaar is dat dit de situatie van Kromkamp en Engelaar is. Zowel Kromkamp als Engelaar hebben compleet gefaald bij een grote buitenlandse club nadat ze van een nederlandse subtopper afkwamen en zijn daarna naar PSV gekomen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:39 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Kromkamp hebben we achteraf pech mee gehad. Denk dat er toendertijd wel meer mensen het risico aan hadden gedurfd met hem.
Zonneveld was een gokje en was ook niet zo duur kwa transfer en salaris.
Een goede maat van is Schalke 04 fan en lachte zich rot toen PSV Engelaar overnam en zelfs nog een transfersom betaalde.
Koevermans heeft zich goed ingezet en ik neem hem ook absoluut niks kwalijk. Maar een transfersom van 7,5 miljoen voor deze speler was en is gewoon belachelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vergeet Kromkamp en Berg nietVind ik dat Koevermans nog wel onderaan dat rijtje mag staan.
Toch een speler die het niet redt bij Schalke vs een speler die het toen niet redde bij Liverpool is nog wel een wereld van verschil.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat als er één situatie vergelijkbaar is dat dit de situatie van Kromkamp en Engelaar is. Zowel Kromkamp als Engelaar hebben compleet gefaald bij een grote buitenlandse club nadat ze van een nederlandse subtopper afkwamen en zijn daarna naar PSV gekomen.
De aankoopt van Zonneveld heb ik nooit begrepen. Iedere euro die daar aan uit is gegeven is er een teveel.
Kromkamp heeft het ook bij Villareal niet gered. En ik weet niet of Liverpool beter is dan Schalke.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Toch een speler die het niet redt bij Schalke vs een speler die het toen niet redde bij Liverpool is nog wel een wereld van verschil.
Wat is er bij Kromkamp nog aan transfersom betaald overigens?
Misschien een les van Engelaar en Kromkamp is dat lange contracten niet altijd goed werken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:52 schreef zerokil het volgende:
Kromkamp was de eerste paar jaar gewoon goed hoor, veel assists.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom is dat dan gelijk trollen?BIJNA een miljoen. Lees ff wat beter.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 09-08-2012 om 12:39:13Belangrijk detail: #PSV krijgt zoals eerder gemeld bijna een miljoen euro voor #Labyad. Kleine meevaller in moeizame zaak. reageer retweet
Ja dat is waar. Rutten straalde totaal geen winnaarsmentaliteit uit en tegenstanders waren niet meer bang voor PSV. Nu met Advocaat straal je toch weer uit dat de kans groot is dat je met een pak slaag uit Eindhoven vertrektquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:18 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik doelde meer op wat PSV op dat moment voorstelde. Dat was gewoon niet veel. Lag niet aan de selectie, maar aan Rutten. Neemt echter niet weg dat PSV niet beter was dan dat.
Inderdaad bizar dat iemand die vent 1,8 miljoen heeft aangebodenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die was ook gewoon transfervrijquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Inderdaad bizar dat iemand die vent 1,8 miljoen heeft aangeboden
Maar in het rijtje miskopen mag Michael Ball zeker niet ontbreken
Jan Reker, de man die PSV een hoop stront en ellende heeft bezorgd de laatste jaren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Inderdaad bizar dat iemand die vent 1,8 miljoen heeft aangeboden
Loting is ook live op EL. En voor waar PSV allemaal tegen zou kunnen moet je denk ik even tot morgenochtend wachten. Dan is er ook zo'n hele groepenlijst bekend.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:33 schreef 3M1N3M het volgende:
Oké, morgen om Half 2 de loting van EL?
Wie heeft een lijstje en shit waar PSV allemaal tegen zou kunnen?
En... welke zender? gewoon ES toch?
Is ook live op Eurosport jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:36 schreef 3M1N3M het volgende:
Oke bedankt, en ik heb geen EL, maar soms is het op Eurosport toch?
Nouja, ik hoor het wel.
http://en.wikipedia.org/wiki/2012%E2%80%9313_UEFA_Europa_Leaguequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:38 schreef 3M1N3M het volgende:
Zijn er al tegenstanders zoals Tottenham enzo, of zijn die nog niet ingestroomd?
Nou hop, Lapo maken jijquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:37 schreef 3M1N3M het volgende:
Oh oké.
Mag ik het nieuwe topic openen zo, tijdje niet gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |