abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 17:05:57 #1
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115099995
Ik word altijd pisnijdig van die mensen die roepen dat als je tegen de staat Israël bent, omdat het gewoon een schurkenstaat is, dat je meteen voor antisemiet wordt uitgescholden.

Kunnen die mensen niet nadenken ofzo?
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_115100040
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Frank_Drebin op 04-08-2012 17:12:03 (Waardeloze fipo.) ]
Eens met wat hierboven staat
pi_115100097
Grappige is: diezelfde simpelen hebben niet door dat de haat richting het zionisme, en uiteindelijk ook joden door de wat meer kortzichtigen onder ons, juist groeit door dat soort teksten.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 17:09:54 #4
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_115100163
het is de schuld van de Illuminati
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_115100182
Ik geef altijd geen neuk om dit soort dilemma's.
Scheelt een hoop stress
BEASTMODE
pi_115100186
Boeit me allemaal niet. Kom er nooit en het zijn maar een stelletje opgefokte oermensen.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_115100301
Hey Frank waar is de fipo?
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 17:14:37 #8
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_115100329
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:13 schreef Lemar het volgende:
Hey Frank waar is de fipo?
Dat soort uitspraken leiden alleen maar tot bagger in dit topic dus heb ik maar even weggehaald.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_115100364
Terechte klacht, sowieso wordt antisemitisme/de holocaust er altijd veel te snel bijgehaald, zie ook de besnijdinissen-rel afgelopen week
Ga weg
pi_115100492
Dit is dan wel weer geniaal

Ga weg
pi_115100494
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:05 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ik word altijd pisnijdig van die mensen die roepen dat als je tegen de staat Israël bent, omdat het gewoon een schurkenstaat is, dat je meteen voor antisemiet wordt uitgescholden.

Dat kan best wezen maar ik zie ook vaak zat dat mensen onder het mom van kritiek op de staat Israel gewoon jodenhaat verstoppen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 17:20:40 #12
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115100577
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:18 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat kan best wezen maar ik zie ook vaak zat dat mensen onder het mom van kritiek op de staat Israel gewoon jodenhaat verstoppen.
Ik heb geen jodenhaat, maar ik vind het schandalig hoe ze daar met Palestijnen omgaan. Ik zag een keer op tv hoe een orthodoxe jood een brandbom bij een school naar binnen gooide en die kinderen moesten gillen, en dan met de holocaust dwepen als excuus daarvoor? Walgelijk gewoon. Van mij mogen ze die mensen allemaal deporteren die dit soort wandaden plegen en ook nog eens de holocaust misbruiken daarvoor
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_115101167
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:20 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Ik heb geen jodenhaat, maar ik vind het schandalig hoe ze daar met Palestijnen omgaan. Ik zag een keer op tv hoe een orthodoxe jood een brandbom bij een school naar binnen gooide en die kinderen moesten gillen, en dan met de holocaust dwepen als excuus daarvoor? Walgelijk gewoon. Van mij mogen ze die mensen allemaal deporteren die dit soort wandaden plegen en ook nog eens de holocaust misbruiken daarvoor
Deze discussie is al zo vaak gevoerd en aan beide kanten zitten debielen. Als je denkt dat de ene kant slechter is als de andere kant ben je onderdeel van het probleem.
pi_115101816
Terechte klacht, hoewel als iemand met die achterlijk dure woorden voor zo'n simpele kwestie begint te praten én niet in de politiek zit/thuishoort ik het niet eens serieus neem.
Digo
pi_115101845
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:14 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dat soort uitspraken leiden alleen maar tot bagger in dit topic dus heb ik maar even weggehaald.
Sorry, ben niet meer gewend aan de strenge hand
Eens met wat hierboven staat
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 17:59:53 #16
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_115101944
Terechte klacht.
Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 18:02:26 #17
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115102027
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:38 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Deze discussie is al zo vaak gevoerd en aan beide kanten zitten debielen. Als je denkt dat de ene kant slechter is als de andere kant ben je onderdeel van het probleem.
Ik ben genoeg op de hoogte van de geschiedenis om te weten welke wandaden de PLO heeft gepleegd, maar de reden voor ergenrnis aan zionisten komt doordat die veelal verdedigd worden door het westen.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 18:03:30 #18
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_115102065
Speciaal voor ts:

Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 18:04:11 #19
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115102080
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:03 schreef Geelman het volgende:
Speciaal voor ts:

[ afbeelding ]
Wat moet ik daarmee?
pi_115102199
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:02 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Ik ben genoeg op de hoogte van de geschiedenis om te weten welke wandaden de PLO heeft gepleegd, maar de reden voor ergenrnis aan zionisten komt doordat die veelal verdedigd worden door het westen.
En een groot deel van het midden oosten zal Israel nooit erkennen hebben ze gezworen....Laten we deze discussie alsjeblieft niet aangaan....

"Monkey killing monkey killing monkey over pieces of the ground. Silly monkeys. Give them thumbs, they forge a blade.". Zou jou toch iets moeten zeggen....
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 18:09:05 #21
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_115102232
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:04 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Wat moet ik daarmee?
Celebreren dat de staat Israël bestaat!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_115102249
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:07 schreef truthortruth het volgende:

[..]

En een groot deel van het midden oosten zal Israel nooit erkennen hebben ze gezworen....Laten we deze discussie alsjeblieft niet aangaan....

"Monkey killing monkey killing monkey over pieces of the ground. Silly monkeys. Give them thumbs, they forge a blade.". Zou jou toch iets moeten zeggen....
Bullshit, bijna alle landen in het Midden-Oosten zijn voor een tweestatenoplossing.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 18:10:00 #23
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115102262
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:09 schreef Geelman het volgende:

[..]

Als ze normaal samen hadden kunnen leven met de Palestijnen en ze niet van allerlei grondrechten zouden uitsluiten zou ik geen probleem hebben met Israël.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 18:11:46 #24
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115102319
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:07 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Wist je dat die boeven in Israël meer gebied veroveren dan ze officiëel mogen van internationale regels? Wist je dat Ben Goerion het wel ók vond dat mensen in de holocaust omkwamen, zolang er maar een Joodse staat kwam en wist je dat er Joden zijn die roepen 'Dood aan de Arabieren!' in Israël?
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 18:12:27 #25
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_115102334
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:10 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Als ze normaal samen hadden kunnen leven met de Palestijnen en ze niet van allerlei grondrechten zouden uitsluiten zou ik geen probleem hebben met Israël.
Ze leven daar als kat en hond, logisch dat Israël dat niet doet.
pi_115102354
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:09 schreef CaptainObvious39 het volgende:

[..]

Bullshit, bijna alle landen in het Midden-Oosten zijn voor een tweestatenoplossing.
http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#axzz22avHIbrR
pi_115102367
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:11 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Wist je dat die boeven in Israël meer gebied veroveren dan ze officiëel mogen van internationale regels? Wist je dat Ben Goerion het wel ók vond dat mensen in de holocaust omkwamen, zolang er maar een Joodse staat kwam en wist je dat er Joden zijn die roepen 'Dood aan de Arabieren!' in Israël?
Je kiest een kant, tief op met je jodenhaat.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 18:14:29 #28
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115102409
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:13 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nu heb ik jodenhaat volgens jou? Oh ja! Dat verklaart waarom ik gisteren nog een goed gesprek had met een joodse israëliër op internet! Dat is omdat ik joden haat natuurlijk!
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 18:16:07 #29
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115102465
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:13 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dus als je het beter vind dat mensen omkomen in de holocaust dan dat er een joodse staat is, is dat jodenhaat volgens jou. :') Haha, wat een kromme redenering van jou!
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 18:17:40 #30
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115102526
quote:
Xandernieuws :') Wat kom jij aan met achterlijke bronnen zeg.
pi_115102616
Ok, je bent tegen Israel, wat nu?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 4 augustus 2012 @ 18:21:47 #32
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_115102655
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:11 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Logisch wel als je daarzo van alle kanten moslims hoort dat jullie (joden) dood moeten. Oh nee, Islam iesh vrede! De Joden zijn begonnen! :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 18:23:25 #33
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115102717
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:20 schreef Loppe het volgende:
Ok, je bent tegen Israel, wat nu?
Nee, niet tegen Israël, wel tegen oorlogsmisdaden en radicale zionisten die onmenselijk zijn.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 18:24:54 #34
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115102766
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Logisch wel als je daarzo van alle kanten moslims hoort dat jullie (joden) dood moeten. Oh nee, Islam iesh vrede! De Joden zijn begonnen! :')
Ik ontken niet dat er ook Arabieren zijn die dit doen, wat je even vergeet is dat Joden technisch gezien superieur waren ten opzichte van de Palestijnen die er al woonden en een veel betere samenleving opbouwden, die Palestijnen maakten dus geen kans wat mede te danken is aan Arabische grootgrondbezitters.
pi_115102786
quote:
Wat een pauperbron

quote:
Muammer Qadafi, Libya's president, meanwhile, is understood to be ready to withdraw his country's support for the 2002 Arab Peace Initiative, which offers Israel full peace and normalised ties with all 22 Arab League members in return for a full withdrawal from all territory occupied in 1967 and a "just" solution to the Palestinian refugee problem.
Alleen Khadaffi zou Israel nooit erkennen.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 18:33:04 #36
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_115103001
Negen van de tien keer komt dat anti-Israël geblaat ook rechtstreeks voort uit blinde jodenhaat. Onterechte klacht.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 19:19:41 #37
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115104746
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:33 schreef Nobu het volgende:
Negen van de tien keer komt dat anti-Israël geblaat ook rechtstreeks voort uit blinde jodenhaat. Onterechte klacht.
Wat een onzin. Kom met bewijs, de meeste mensen zien in dat Israël een staat is die alle internationale regels aan zijn lars lapt, daarom hebben ze er kritiek op en niet vanwege jodenhaat.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 19:26:52 #38
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_115105007
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:33 schreef Nobu het volgende:
Waar baseer jij dit op? :?
Krekker is de bom!
pi_115105084
quote:

[..]

Wat moet ik daarmee?
Bespugen en/of verbranden, wat anders?
-------
pi_115107386
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 19:19 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Wat een onzin. Kom met bewijs, de meeste mensen zien in dat Israël een staat is die alle internationale regels aan zijn lars lapt, daarom hebben ze er kritiek op en niet vanwege jodenhaat.
Het bewijs is dat je het van één kant bekijkt.
Voorbijgaat aan 2000 jaar Jodenhaat , voorbijgaat aan alle islamitische geschriften die joden willen vernietigen, voorbijgaat aan de dagelijkse raketbeschietingen, voorbijgaat aan het feit dat er nooit een Palestijnse staat is geweest, voorbijgaat aan het feit dat de grootste Palestijnse leider daardoor ook een Egyptenaar was, voorbijgaat aan het feit dat in het handvest van Hamas nog steeds staat dat de joden de zee in moeten worden gedreven, voorbijgaat aan het feit dat Iran via Hamas en Hezbollah een religieuze proxy oorlog voert tegen israel, en dan hebben we het maar even niet over de huidige agressie tegen joden hier in Nederland.

Maar bekijk jij het allemaal maar van één kant.....ik ben niet blij met een Nentanjahu of misdragingen van het Israëlische leger, maar ik zie wel beide kanten van het verhaal.....doe je dat niet moet je ook niet raar op staan te kijken als je het stempel krijgt wat je verdient .
pi_115107495
Het is klaagbaak niet vraagbaak. :(
It's not too late to change your hikikomori ways!
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 20:31:36 #42
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_115107576
In zekere zin snap ik wel waar het vandaan komt. Als je zoiets verschrikkelijks als WO II in het geheugen hebt staan is iedere vorm van een bepaalde houding ten opzichte van joden link, of althans, zo wordt dat ervaren. Laten we ook niet vergeten dat tot WO II het heel normaal was om joden de schuld van iets te geven, eeuwenlang vonden er van tijd tot tijd pogroms plaats en nu joden eindelijk een beetje geaccepteerd zijn willen ze dat zo houden natuurlijk.

Waar ik het wel mee ben is dat de houding van Israël - ligt toch in tamelijk gevaarlijk gebied voor hen, vandaar ook de nadruk op de krijgsmacht - wel wat tactischer zou kunnen. Ik ben het met bepaalde keuzes om gebieden op te eisen niet eens en dat had ook anders gekund, op deze manier kweekt het land alleen maar meer haat en is het afhankelijk van Westerse steun. Dus van twee kanten valt er wel wat voor te zeggen.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 20:39:46 #43
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115108054
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:28 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Het bewijs is dat je het van één kant bekijkt.
Voorbijgaat aan 2000 jaar Jodenhaat , voorbijgaat aan alle islamitische geschriften die joden willen vernietigen, voorbijgaat aan de dagelijkse raketbeschietingen, voorbijgaat aan het feit dat er nooit een Palestijnse staat is geweest, voorbijgaat aan het feit dat de grootste Palestijnse leider daardoor ook een Egyptenaar was, voorbijgaat aan het feit dat in het handvest van Hamas nog steeds staat dat de joden de zee in moeten worden gedreven, voorbijgaat aan het feit dat Iran via Hamas en Hezbollah een religieuze proxy oorlog voert tegen israel, en dan hebben we het maar even niet over de huidige agressie tegen joden hier in Nederland.

Maar bekijk jij het allemaal maar van één kant.....ik ben niet blij met een Nentanjahu of misdragingen van het Israëlische leger, maar ik zie wel beide kanten van het verhaal.....doe je dat niet moet je ook niet raar op staan te kijken als je het stempel krijgt wat je verdient .
Je hebt nog steeds geen reactie gegeven op waarom ik jodenhaat heb omdat ik het verwerpelijk vind dat iemand zegt dat het beter is om kinderen in een holocaust te laten omkomen dan om geen Israëlische staat te stichten. Leg mij dat eens uit, want ik snap dat niet. Leer jij eerst het verschil tussen jodendom en zionisme, kun jij begrijpen waarom ik geen probleem heb met jodendom maar waarom ik zionisme een verwerpelijke ideologie vind die zijn oorsprong vindt in het Europees nationalisme en sterke overeenkomsten met nazisme heeft?

Voorbijgaan aan stigmatisering van moslims, voorbijgaan aan het bouwen van nederzettingen, voorbijgaan aan Dar Yassin en dat bloedbad, voorbijgaan aan de islamitische samenlevingen waarin Joden in vrede konden leven in de middeleeuwen, voorbijgaan aan de zionisten die Palestijnen van het land afgedreven hebben, voorbijgaan aan de Palestijnen die er al woonden en die moesten oprotten omdat ze 'geen land hadden', als ze volgens jou wel land hadden dan mochten ze opeens wel blijven, voorbijgaan aan de zionisten die in de jaren 30 joden weigerden in Palestina.

Bekijk het van 2 kanten, wat jij doet is alle schuld op Palestijnen en Hamas schuiven, toegegeven is het zo dat er terroristische Palestijnen zijn en dat de PLO terroristische aanslagen heeft gepleegd, je vergeet echter waarom dat is. Stel voor dat ik jouw land inneem op basis van een eeuwenoud boek dat zegt dat ik daar woonde, zou jij dat leuk vinden? Vind je het gek dat ze roepen dat Israël vernietigd moet worden, als er propaganda gevoerd wordt door Arabische machthebbers en die de bevolking willen misleiden en als er mensen zijn die je land bezetten?
pi_115110397
quote:
Zoals ik in mijn eerste reactie al zei, het heeft geen zin deze discussie opnieuw te voeren, in ieder geval voor mij niet. Jij wilt het niet van twee kanten zien en je bent daarmee onderdeel van het probleem. Jodenhaat is de bron van dit probleem, en mijn inziens is dan ook acceptatie van de joden de oplossing. En dan bedoel ik de acceptatie van de hele wereld inclusief het midden oosten.

Ps, waarom wil je in hemelsnaam dat ik inga op de stelling van een individu??? Wat is daar het nut van.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 21:31:49 #45
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115110520
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 21:29 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Zoals ik in mijn eerste reactie al zei, het heeft geen zin deze discussie opnieuw te voeren, in ieder geval voor mij niet. Jij wilt het niet van twee kanten zien en je bent daarmee onderdeel van het probleem. Jodenhaat is de bron van dit probleem, en mijn inziens is dan ook acceptatie van de joden de oplossing. En dan bedoel ik de acceptatie van de hele wereld inclusief het midden oosten.

Ps, waarom wil je in hemelsnaam dat ik inga op de stelling van een individu??? Wat is daar het nut van.
Je hebt cognitieve dissonantie. Je negeert voor het gemak even wat ik over de PLO zei. Sorry, maar als er figuren als jou in deze wereld blijven bestaan die alle kritiek op Israël als jodenhaat zien zal er nooit een oplossing komen.
pi_115111035
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 21:31 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Je hebt cognitieve dissonantie. Je negeert voor het gemak even wat ik over de PLO zei. Sorry, maar als er figuren als jou in deze wereld blijven bestaan die alle kritiek op Israël als jodenhaat zien zal er nooit een oplossing komen.
Ik blijf in herhaling vallen, zolang er figuren blijven bestaan die 1 kant opkijken zal er zeker geen oplossing komen.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 21:41:01 #47
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115111065
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 21:40 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik blijf in herhaling vallen, zolang er figuren blijven bestaan die 1 kant opkijken zal er zeker geen oplossing komen.
Ja precies, hou dus op met alles op de PLO en Arafat af te schuiven.
pi_115111190
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 21:41 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Ja precies, hou dus op met alles op de PLO en Arafat af te schuiven.
Typische uitspraak van een jodenhater.
pi_115111223
Israel is geen schurkenstaat.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 21:48:57 #50
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115111466
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 21:43 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Citeer waar ik gezegd heb dat ik joden haat.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 21:50:26 #51
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115111548
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 21:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
Israel is geen schurkenstaat.
Dat hangt er vanaf hoe je het bekijkt, als je Israël inzake wetgeving bekijkt, inzake hoe er in de geschiedenis van Israël met joodse bevolkingsgroepen werd omgegaan (geweigerd) en als je kijkt hoe Israël zich niet wil houden aan de grenzen die in 1967 zijn afgesproken, is Israël geen staat die zich keurig aan de regels houdt.
pi_115111654
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 21:50 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Dat hangt er vanaf hoe je het bekijkt, als je Israël inzake wetgeving bekijkt, inzake hoe er in de geschiedenis van Israël met joodse bevolkingsgroepen werd omgegaan (geweigerd) en als je kijkt hoe Israël zich niet wil houden aan de grenzen die in 1967 zijn afgesproken, is Israël geen staat die zich keurig aan de regels houdt.
bron? Voorbeeld?

En vind je het gek dat ze een vaste grens kunnen houden E hebben constant oorlog.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 21:54:18 #53
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115111732
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 21:43 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik denk trouwens dat jijzelf mogelijkerwijs een jodenhater bent en dat je dat verbergt door mij daarvoor uit te schelden. Jij lijkt namelijk goed te keuren hoe er met joden is omgegaan door zionisten en hoe zionisten sommige orthodoxe joden uitschelden voor zelfhatende joden door hun kritiek op Israël. Dat gebrek aan respect en die betiteling maken van veel zionisten antisemieten en dat betekent dat jij ook een antisemiet bent als je dit soort handelen van zionisten ondersteunt.
pi_115111750
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 21:48 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Citeer waar ik gezegd heb dat ik joden haat.
Je verstopt het onder je kritiek op Israël.....

Maar hou toch op man, je snapt werkelijk helemaal niets van het conflict en kijkt vervolgens naar één kant... Wie de schoen past trekke hem aan. Dan ga ik je ook lopen zieken om zoveel stupiditeit.
pi_115111805
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 21:54 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Ik denk trouwens dat jijzelf mogelijkerwijs een jodenhater bent en dat je dat verbergt door mij daarvoor uit te schelden. Jij lijkt namelijk goed te keuren hoe er met joden is omgegaan door zionisten en hoe zionisten sommige orthodoxe joden uitschelden voor zelfhatende joden door hun kritiek op Israël. Dat gebrek aan respect en die betiteling maken van veel zionisten antisemieten en dat betekent dat jij ook een antisemiet bent als je dit soort handelen van zionisten ondersteunt.
klopt niks van, bron?
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 22:01:11 #56
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115112074
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 21:52 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

bron? Voorbeeld?

They wrote, asking for assistance, to the Jewish Agency, a Zionist organisation established in 1929, whose chairman since 1935 was David Ben Gurion, who later went on to be Israel's founding primeminister.

The Zionists turned them down flat, stating:

"We are writing to remind you of the one factor of which you must never lose sight: that ultimately, the Allies will win the war. After their victory, territorial boundaries will be reshaped, as they were after the First World War. Then, the way will be clear for our purpose. At this time, with the war drawing to a close, we must do everything in our power to change Eretz Yisroel into Medinat Yisrael and many steps have already been taken in this regard. Therefore, we must turn a deaf ear to the pleas emanating from Eastern Europe. Remember this: all the allies have suffered many losses, and if we also do not offer many human sacrifices, how can we gain the right to sit at the conference table when the territorial boundaries are reshaped? Accordingly, it is foolhardy and brazen for us to negotiate in terms of money or supplies in exchange for Jewish lives." (source)

quote:
En vind je het gek dat ze een vaste grens kunnen houden E hebben constant oorlog.
Ja, maar zouden ze ook oorlog hebben als ze gewoon hun grenzen accepteerden?
pi_115112630
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 22:01 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ja, maar zouden ze ook oorlog hebben als ze gewoon hun grenzen accepteerden?
Dit meen je toch niet serieus.....
pi_115113784

Oh, man O+

[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2012 22:37:45 ]
pi_115199913
Overigens wel typisch dat iemand die wil aangeven dat hij geen joden haat vervolgens op zoek gaat naar argumenten om de holocaust te ontkennen? Waarom ontkennen mensen de holocaust? Ach, vast gewoon toeval en een brede intressen....
pi_115201729
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 21:52 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

bron? Voorbeeld?

(die ze zelf starten door gebieden te veroveren oa.)
pi_115201846
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:56 schreef dontmesswiththezohan het volgende:

[..]

(die ze zelf starten door gebieden te veroveren oa.)
Nee, klopt niks van. Bron? Voorbeeld?
pi_115202732
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:13 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Waar start israel oorlogen?
ik bedoelde dat ze onterecht gebieden innemen en dan gaan janken dat er veel kritiek over ze is

ik vind dat je israël een slechte staat kan vinden ondanks dat het joden zijn. dan ben je ook een racist als je een willekeurig afrikaans land slecht vind. :')
pi_115202996
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:15 schreef dontmesswiththezohan het volgende:

[..]

ik bedoelde dat ze onterecht gebieden innemen en dan gaan janken dat er veel kritiek over ze is

ik vind dat je israël een slechte staat kan vinden ondanks dat het joden zijn. dan ben je ook een racist als je een willekeurig afrikaans land slecht vind. :')
Israel doet niet alles goed nee, maar ze zijn niet de enige. Jij denkt dat als israel zou stoppen daarmee dat er dan vrede zou zijn?
pi_115203090
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:19 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Israel doet niet alles goed nee, maar ze zijn niet de enige. Jij denkt dat als israel zou stoppen daarmee dat er dan vrede zou zijn?
als ze onder andere daarmee stoppen zou het vrediger worden ja denk ik
pi_115203171
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef dontmesswiththezohan het volgende:

[..]

Eens, maar zeg dt dan ook tegen de palestijnen die zelfmoordaanslagen plegen en hamas etc en hezbollah..
  maandag 6 augustus 2012 @ 20:26:01 #68
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_115203416
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:09 schreef Geelman het volgende:

[..]

Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
pi_115205927
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef dontmesswiththezohan het volgende:

[..]

Vrediger in de zin van? Het is nu niet zo dat er voor 1948 veel vrede voor joden was....
pi_115216959
Tja als Assad 200 rebellen dood is het een bloedbad, als de schurkenstaat 500 palestijnen vermoordt is het gerechtvaardigd. En altijd de holocaust als excuus gebruiken.

Ga je met een Jood in discussie en hij kan het niet winnen? Dan gooit die het woord antisemitisme in de discussie om zo iedereen de mond te snoeren. True story ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Putin for President _O_
  maandag 6 augustus 2012 @ 23:57:53 #71
380938 duranduran
af en toe een rokertje
pi_115218269
Die vlag :')
kan geen kwaad
pi_115231605
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:22 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Eens, maar zeg dt dan ook tegen de palestijnen die zelfmoordaanslagen plegen en hamas etc en hezbollah..
ja het moet wel van 2 kanten komen
pi_115233364
Ik word er zat van dat als Israël iets fout doet dat gelijk alle Joden de schuld krijgen.

Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_115233432
Tsja, je hoeft maar te zeggen dat Israël iets onwettigs doet en je bent direct pro-Holocaust. Ik heb er mee leren leven, dan maar een antisemiet.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:10:40 #75
351780 Piye
King of Kush
pi_115234841
Kritiek op Joden is nou eenmaal altijd antisemitisme, zelfs al ben je zelf een semiet. Hell al ben je zelf een Jood ben je nog een Jodenhater als je Israël een schurkenstaat noemt.

Overigens kan je ook nooit zo over Joden praten als over moslims gebeurt. Dus hun geschriften uitpluizen en opmerken dat ze wel opvallend hatelijke teksten over niet-Joden hebben want dan ben je helemaal een nazi.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:17:54 #76
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_115235180
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:10 schreef Piye het volgende:
Kritiek op Joden is nou eenmaal altijd antisemitisme, zelfs al ben je zelf een semiet. Hell al ben je zelf een Jood ben je nog een Jodenhater als je Israël een schurkenstaat noemt.

Overigens kan je ook nooit zo over Joden praten als over moslims gebeurt. Dus hun geschriften uitpluizen en opmerken dat ze wel opvallend hatelijke teksten over niet-Joden hebben want dan ben je helemaal een nazi.
Dat klopt wel maar dat heeft ook zo zijn oorzaken natuurlijk. Als je naar de geschiedenis kijkt, dan laat ik WO II gemakshalve buiten beschouwing, zijn joden altijd de dupe van alles geweest. Pogroms, rampen waarvan joden standaard de schuld kregen en noem het maar op. De gehele geschiedenis zijn ze als ongewenst beschouwd. Pas sinds de laatste jaren zijn ze enigszins geaccepteerd maar logisch dat deze geschiedenis zo zijn uitwerking heeft gehad op het volk. Dus ieder onvertogen woord zien ze als potentiële bedreiging, wat niet vreemd is. Dus hoewel ik het eens ben dat ze je te snel voor anti-semiet uit maken, snap ik het wel allemaal.
pi_115235419
Niks tegen de burgers van Israël of welke jood dan ook. Mijn haat en woede gaan naar de leiders van het land. Het is de propaganda van het land die de haat die niet bestaat van het volk doet vloeien.

Daarbij vind ik het gewoon triest dat alle andere landen Israël blijven steunen.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:29:28 #78
351780 Piye
King of Kush
pi_115235733
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:17 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dat klopt wel maar dat heeft ook zo zijn oorzaken natuurlijk. Als je naar de geschiedenis kijkt, dan laat ik WO II gemakshalve buiten beschouwing, zijn joden altijd de dupe van alles geweest. Pogroms, rampen waarvan joden standaard de schuld kregen en noem het maar op. De gehele geschiedenis zijn ze als ongewenst beschouwd. Pas sinds de laatste jaren zijn ze enigszins geaccepteerd maar logisch dat deze geschiedenis zo zijn uitwerking heeft gehad op het volk. Dus ieder onvertogen woord zien ze als potentiële bedreiging, wat niet vreemd is. Dus hoewel ik het eens ben dat ze je te snel voor anti-semiet uit maken, snap ik het wel allemaal.
Klopt, maar in het grootste deel van de geschiedenis hebben Europeanen daar veel meer schuld aan gehad dan Arabieren en nu gaan veel Europeanen lekker de schuld op de Arabieren af zitten schuiven. Volgens islamitische geschriften zijn Joden en Christenen broeders van de moslims en er zijn vele Islamitische staten geweest waar Joden en Christenen gewoon in vrede konden leven. De grootste reden dat veel moslims wat tegen Joden hebben is de stichting van de staat Israël en ik kan het ze niet echt kwalijk nemen eerlijk gezegd.
pi_115241827
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Klopt, maar in het grootste deel van de geschiedenis hebben Europeanen daar veel meer schuld aan gehad dan Arabieren en nu gaan veel Europeanen lekker de schuld op de Arabieren af zitten schuiven. Volgens islamitische geschriften zijn Joden en Christenen broeders van de moslims en er zijn vele Islamitische staten geweest waar Joden en Christenen gewoon in vrede konden leven. De grootste reden dat veel moslims wat tegen Joden hebben is de stichting van de staat Israël en ik kan het ze niet echt kwalijk nemen eerlijk gezegd.
Altijd hetzelfde liedje van mensen met kritiek op Israël, geen historische kennis.

There were pogroms too in the nineteenth century in the Arab and Islamic worlds. There was a massacre of Jews in Baghdad in 1828.[35] There was another massacre in Barfurush in 1867.[35] In 1839, in the eastern Persian city of Meshed, a mob burst into the Jewish Quarter, burned the synagogue, and destroyed the Torah scrolls. This is known as the Allahdad incident. It was only by forcible conversion that a massacre was averted.[36]
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 22:42:25 #80
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_115264788
Om e.e.a even wat breder te trekken is het toch standaard dat religieuzen over t algemeen een wat korter lontje en lagere tenen hebben dan niet religieuzen wanneer je hun religie -in hun ogen- aanvalt?

Het Jodendom en Israel ligt inderdaad gezien het verleden van de Joden wat gevoeliger; maar je hoeft maar een cartoon te mkane over Mohammed; het walgelijke verleden (en heden) van de Pedofiele kerk aan de kaak te stellen en ze vallen over je heen alsof je de Antichrist zelf bent.....
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  maandag 13 augustus 2012 @ 04:00:17 #81
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115501206
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:22 schreef truthortruth het volgende:
Overigens wel typisch dat iemand die wil aangeven dat hij geen joden haat vervolgens op zoek gaat naar argumenten om de holocaust te ontkennen? Waarom ontkennen mensen de holocaust? Ach, vast gewoon toeval en een brede intressen....
Kun jij alsjeblieft je mond houden? Dank je wel. Praat maar weer als je mij wat beter kent in plaats van mij uit te blijven schelden. Jij bevestigt de stelling in dit topic, bij kritiek op zionisme wordt je inderdaad voor antisemiet uitgemaakt, en dan ga je dingen uit de context rukken om dat zo te laten lijken alsof iemand een antisemiet is. Fijn dat je ook de OP weglsaat in dat topic waarin ik zeg dat ik vanwege het talloze bewijs niet geloof in Holocaust-ontkenning, maar jij baseert je op een klein stukje in mijn OP. Dat noem je cognitieve dissonantie.
pi_115501300
Het is grappig hoe Israhell en zionisme gelijk staat aan joden. Of dat is wat veel mensen denken. Dat is dus niet zo, maar TS heeft wel gelijk.
pi_115501444
quote:
Speciaal voor ts:

[ afbeelding ]
Precies ook de juiste persoon om dat te posten :')
pi_115514620
Veel antizionisten zijn ook gewoon Jodenhaters het verschil is vaak moeilijk te zien.
pi_115514719
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:53 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Altijd hetzelfde liedje van mensen met kritiek op Israël, geen historische kennis.

There were pogroms too in the nineteenth century in the Arab and Islamic worlds. There was a massacre of Jews in Baghdad in 1828.[35] There was another massacre in Barfurush in 1867.[35] In 1839, in the eastern Persian city of Meshed, a mob burst into the Jewish Quarter, burned the synagogue, and destroyed the Torah scrolls. This is known as the Allahdad incident. It was only by forcible conversion that a massacre was averted.[36]
Hier alle enkele gebeurtenissen

pi_115514767
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:44 schreef DeParo het volgende:
Veel antizionisten zijn ook gewoon Jodenhaters het verschil is vaak moeilijk te zien.
Inderdaad.
pi_115514814
Maar je kunt niet tegen Israel zijn want het stukje land is oorspronkelijk van hun
pi_115514837
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:50 schreef Amethyst1 het volgende:
Maar je kunt niet tegen Israel zijn want het stukje land is oorspronkelijk van hun
Inderdaad, dat staat in een boek he.
pi_115514869
quote:
Texas en Arizona zijn van de Mexican, oh wacht, de VS zijn van de Indianen.
  maandag 13 augustus 2012 @ 15:51:54 #90
351780 Piye
King of Kush
pi_115514879
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:53 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Hiermee heb je niet echt mijn gebrek aan historische kennis aangetoond. Dat Arabieren en/of moslims Joden nooit hebben vervolgd/vermoord zal ik nooit beweren. Zo zijn er ook christenen vervolgd/vermoord en in andere rijken moslims vervolgd/vermoord. Alleen in de Arabische wereld zijn Joden helemaal niet altijd de grote zondebok geweest terwijl juist die rol als zondebok gebruikt wordt om de daden van de Israëlische staat te vergoelijken.

quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:44 schreef DeParo het volgende:
Komt omdat de meesten geen (terechte) kritiek op Joden of Israël durven te leveren. De echte Jodenhaters hebben er niet zo'n probleem mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Piye op 13-08-2012 15:57:52 ]
pi_115514936
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:51 schreef CaptainObvious39 het volgende:

[..]

Texas en Arizona zijn van de Mexican, oh wacht, de VS zijn van de Indianen.
Hadden ze dat maar op moeten schrijven in een boek he. Nu is het te laat.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2012 15:54:09 ]
  maandag 13 augustus 2012 @ 15:54:04 #92
351780 Piye
King of Kush
pi_115514965
quote:
_O-

Hoezo was het oorspronkelijk van hun? Zelfs het Jodendom leert niet dat Israël oorspronkelijk van de Joden is, slechts dat het land aan hun beloofd is (wat erop neerkomt dat de mensen die er wonen eerst "verwijderd" moeten worden.)
pi_115515024
Ik heb ook een boek geschreven waarin ik mijzelf Londen beloof. Dit is de beloofde stad voor mijn volk.

Maar eigenlijk alleen het mooie historische Londen. Om alle pauperwijken zoals Lambeth, Hackney en Newham gaan we een grote muur bouwen.

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2012 15:58:37 ]
pi_115515212
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:55 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb ook een boek geschreven waarin ik mijzelf Londen beloof. Dit is de beloofde stad voor mijn volk.

Maar eigenlijk alleen het mooie historische Londen. Om alle pauperwijken zoals Lambeth, Hackney en Newham gaan we een grote muur bouwen.
3 edits om het mooier te maken :')

je weet dat dit niet de enige reden waarom ze dat land kregen?
pi_115515282
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:54 schreef Piye het volgende:

[..]

_O-

Hoezo was het oorspronkelijk van hun? Zelfs het Jodendom leert niet dat Israël oorspronkelijk van de Joden is, slechts dat het land aan hun beloofd is (wat erop neerkomt dat de mensen die er wonen eerst "verwijderd" moeten worden.)
De mensen die er woonden waren de Filistijnen.
  maandag 13 augustus 2012 @ 16:04:08 #96
351780 Piye
King of Kush
pi_115515413
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:01 schreef Peunage het volgende:

[..]

De mensen die er woonden waren de Filistijnen.
En God had toch een hekel aan dat volk. Als ik me niet vergis was Goliath ook een Filistijn en het verhaal over hoe David hem vermoordde wordt nog steeds op vele basisscholen onderwezen als 1 van de mooiste gebeurtenissen ooit. Het was toch maar een vieze gojim. :r
pi_115515510
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:54 schreef Piye het volgende:

[..]

_O-

Dat verzin je ter plekke en is compleet je eigen invulling.
pi_115515598
Ik vind dat Joden recht hebben op de hele wereld. Overal waar ze willen mogen ze een staat stichten en de oorspronkelijke bevolking vervolgens eruit gooien. De Joden zijn de afgelopen millennia zo gepest dat ze daar nu recht op hebben.
pi_115515652
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:08 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind dat Joden recht hebben op de hele wereld. Overal waar ze willen mogen ze een staat stichten en de oorspronkelijke bevolking vervolgens eruit gooien. De Joden zijn de afgelopen millennia zo gepest dat ze daar nu recht op hebben.
Je kan ook normale posts maken met goede argumenten zodat er nog een nuttige discussie uit valt te halen?
pi_115515666
Ik vind ook dat de Chinese Muur moet worden omgevormd tot klaagmuur voor de Chinese joden.
pi_115515675
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:51 schreef Piye het volgende:

[..]

Hiermee heb je niet echt mijn gebrek aan historische kennis aangetoond. Dat Arabieren en/of moslims Joden nooit hebben vervolgd/vermoord zal ik nooit beweren. Zo zijn er ook christenen vervolgd/vermoord en in andere rijken moslims vervolgd/vermoord. Alleen in de Arabische wereld zijn Joden helemaal niet altijd de grote zondebok geweest terwijl juist die rol als zondebok gebruikt wordt om de daden van de Israëlische staat te vergoelijken.

[..]

Komt omdat de meesten geen (terechte) kritiek op Joden of Israël durven te leveren. De echte Jodenhaters hebben er niet zo'n probleem mee.
Dus is de kritiek op anti-zionisten (hun kritiek is incorrect) terecht immers zijn ze meer dan eens antisemitisch dat erken jij dus.
pi_115515747
Mensen die het woord antisemitisme in hun mond nemen bij commentaar op Israël moet je hard uitlachen. Dat zijn primaten.
pi_115515784
Ook moeten de winkels in Nederland op zaterdag dicht om de Joodse rustdag te eren. Dat hoort nu eenmaal bij een Joods-Christelijke traditie.
  maandag 13 augustus 2012 @ 16:19:17 #104
351780 Piye
King of Kush
pi_115516026
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:06 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat verzin je ter plekke en is compleet je eigen invulling.
Dat verzin ik helemaal niet ter plekke. Het boek genesis leert ons dat volgens joden en christenen God Israël aan de afstammelingen van Abraham heeft beloofd. Nergens wordt beweerd dat zij ook daadwerkelijk de eerste inwoners van Israël waren. En wanneer ze in de het Oude Testament Israël intrekken gebeurd dit door het gebied te veroveren van de mensen die er op dat moment wonen. Dat is gewoon wat het Jodendom zelf leert.

quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:10 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dus is de kritiek op anti-zionisten (hun kritiek is incorrect) terecht immers zijn ze meer dan eens antisemitisch dat erken jij dus.
Ik erken dat veel anti-zionisten antisemitisch zijn, maar ik ben het met de klacht eens dat elke vorm van antizionisme veel te vaak als antisemitisch wordt bestempeld en dat daarmee elke anti-zionist antisemiet zou zijn. Verder vind ik het ook belangrijk om niet te vergeten dat een antisemiet best terechte kritiek op Israël kan uiten.

quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:10 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Je kan ook normale posts maken met goede argumenten zodat er nog een nuttige discussie uit valt te halen?
Prima post als je het mij vraagt, want dat is precies waarom de Joden Israël hebben gekregen.
pi_115516142
In de koran staat toch ook dat de land oorspronkelijk van Israel is?
pi_115516182
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:19 schreef Piye het volgende:

[..]

Dat verzin ik helemaal niet ter plekke. Het boek genesis leert ons dat volgens joden en christenen God Israël aan de afstammelingen van Abraham heeft beloofd. Nergens wordt beweerd dat zij ook daadwerkelijk de eerste inwoners van Israël waren. En wanneer ze in de het Oude Testament Israël intrekken gebeurd dit door het gebied te veroveren van de mensen die er op dat moment wonen. Dat is gewoon wat het Jodendom zelf leert.
Ik doelde op wat je zei over verdrijven. Uit het OT kan je wel degelijk opmaken dat het land voor hun is.
  maandag 13 augustus 2012 @ 16:23:54 #107
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_115516192
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:22 schreef Amethyst1 het volgende:
Over Israël wordt niet gesproken. Officieel, vanaf het begin is het land wel van de joden geweest ja. Het beloofde land. Maar omdat joden in de ogen van God vele fouten hebben begaan en dus niet langer meer het uitverkoren volk waren kun je dat ook niet meer stellen als je je op de Bijbel of Koran beroept.
pi_115516259
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:10 schreef DeParo het volgende:

[..]

Nee hij zegt juist dat de echte jodenhaters er geen geheim van maken. Mensen die terechte kritiek op joden en Israël hebben durven het vaak niet te uiten en scharen zich onder het anti-zionisme. Jodenhaters scharen zich daar niet onder maar komen er gewoon openlijk voor uit.
pi_115516278
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:19 schreef Piye het volgende:

[..]

Prima post als je het mij vraagt, want dat is precies waarom de Joden Israël hebben gekregen.
Sowieso dat ze land hebben gekregen is de eeuwenlange anti-semitisme, vervolgingen en verbannen uit landen en toen de 2de wereldoorlog...
pi_115516368
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:25 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Sowieso dat ze land hebben gekregen is de eeuwenlange anti-semitisme, vervolgingen en verbannen uit landen en toen de 2de wereldoorlog...
Prima reden. Geef ze een stukje Duitsland. Of een stukje Polen. Of een stukje van elk land waar ze weg werden gestuurd.
  maandag 13 augustus 2012 @ 16:28:54 #111
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_115516414
quote:

[..]

Het ligt veel subtieler. Het was een Brits mandaat al sinds voor WO I. Destijds kwamen er conferenties op waarnaar er werd gezocht voor een geschikt land. Gebieden als Argentinië maar ook de Nederlandse Antillen (idee van Mussert overigens) werden lange tijd genoemd. Omdat de joden een sterke lobby hadden en Palestina toch wel de meeste aantrekkingskracht had heeft GB nog voor WO II het gebied daar verdeeld zodat de joden daarheen konden. Pas in 1948 riepen ze Israël uit waarnaar er vrijwel direct een oorlog uitbrak dat Israël won. De officiële landsgrenzen, hoewel niet door iedereen erkent, zijn samen met Arafat en Clinton in (als ik mij niet vergis 1992) getekend. Overigens overtreden de joden deze afspraken door de Gaza strook te bebouwen.
  maandag 13 augustus 2012 @ 16:29:02 #112
351780 Piye
King of Kush
pi_115516421
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:22 schreef Amethyst1 het volgende:
Betwijfel ik want voor zover ik weet zijn moslims volgens de islam afstammelingen van Abraham (via Ishmaël), wat ze dus net zoveel recht erop zou geven als joden.

quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:23 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik doelde op wat je zei over verdrijven. Uit het OT kan je wel degelijk opmaken dat het land voor hun is.
Als je jood of christen bent misschien. Ik lees het echter door de ogen van een niet-gelovige dus beloftes van hun God doen mij niet zoveel. Ik kan er echter wel uit opmaken dat ze Israël ook in de tijd van de bijbel met geweld hebben veroverd.

quote:

[..]

Precies, dus is Nielsch zijn opmerking dat Joden eigenlijk al het land ter wereld verdienen omdat ze het zo zwaar hebben gehad helemaal niet zo gek.
pi_115516467
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:27 schreef Peunage het volgende:

[..]

Prima reden. Geef ze een stukje Duitsland. Of een stukje Polen. Of een stukje van elk land waar ze weg werden gestuurd.
:')
pi_115516486
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:28 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Het ligt veel subtieler. Het was een Brits mandaat al sinds voor WO I. Destijds kwamen er conferenties op waarnaar er werd gezocht voor een geschikt land. Gebieden als Argentinië maar ook de Nederlandse Antillen (idee van Mussert overigens) werden lange tijd genoemd. Omdat de joden een sterke lobby hadden en Palestina toch wel de meeste aantrekkingskracht had heeft GB nog voor WO II het gebied daar verdeeld zodat de joden daarheen konden. Pas in 1948 riepen ze Israël uit waarnaar er vrijwel direct een oorlog uitbrak dat Israël won. De officiële landsgrenzen, hoewel niet door iedereen erkent, zijn samen met Arafat en Clinton in (als ik mij niet vergis 1992) getekend. Overigens overtreden de joden deze afspraken door de Gaza strook te bebouwen.
Frank, er schuilt meer achter jou dan een dertien in een dozijn zolderkamer melkbek. Je bent een parel in de nacht. Dat ben je.
pi_115516487
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:27 schreef Peunage het volgende:

[..]

_O_
pi_115516507
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:29 schreef Piye het volgende:

[..]

Betwijfel ik want voor zover ik weet zijn moslims volgens de islam afstammeingen van Abraham (via Ishmaël), wat ze dus net zoveel recht erop zou geven als joden.

En daarom wou Israel als deal 50 50 doen dus de helft aan de moslims en de helft voor hunzelf maar moslims waren te eigenwijs om ermee in te stemmen .

[..]

Als je jood of christen bent misschien. Ik lees het echter door de ogen van een niet-gelovige dus beloftes van hun God doen mij niet zoveel. Ik kan er echter wel uit opmaken dat ze Israël ook in de tijd van de bijbel met geweld hebben veroverd.
pi_115516518
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:28 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Inderdaad
  maandag 13 augustus 2012 @ 16:34:18 #118
351780 Piye
King of Kush
pi_115516644
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:31 schreef Amethyst1 het volgende:

[..]

Goeie deal ja. Zouden wij vast ook mee instemmen als een stel Koerden hier kwam en riep dat dit land aan hun beloofd is, maar dat wij de helft mogen houden omdat ze van die goeie gozers zijn. :')
pi_115516681
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:34 schreef Piye het volgende:

[..]

Goeie deal ja. Zouden wij vast ook mee instemmen als een stel Koerden hier kwam en riep dat dit land aan hun beloofd is, maar dat wij de helft mogen houden omdat ze van die goeie gozers zijn. :')
Dat kun je niet hiermee vergelijken
  maandag 13 augustus 2012 @ 16:42:04 #120
351780 Piye
King of Kush
pi_115516966
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:35 schreef Amethyst1 het volgende:

[..]

Dat kun je niet hiermee vergelijken
Er is inderdaad niks vergelijkbaars te bedenken, maar de absurditeit komt in de buurt. Het enige argument dat de joden ooit hebben aangedragen om Israël toe te eigenen is hun eigen boek. Daarbij moesten zij natuurlijk de heiligste stukken hebben, want zij zijn joden en de rest zijn toch maar gojims. Daarnaast mogen ook Joden die het jodendom niet aanhangen gebruik maken van de terugkeerregeling van Israël. Wat is hun argument daarvoor dan?

De gang van zaken met betrekking tot Israël is simpelweg niet objectief te verdedigen. Wat mij betreft is iedereen die vindt dat Israël de joden toekomt verblindt door misplaatst schuldgevoel, religie of een afkeer tegen moslims.
pi_115517094
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:42 schreef Piye het volgende:

[..]

Er is inderdaad niks vergelijkbaars te bedenken, maar de absurditeit komt in de buurt. Het enige argument dat de joden ooit hebben aangedragen om Israël toe te eigenen is hun eigen boek. Daarbij moesten zij natuurlijk de heiligste stukken hebben, want zij zijn joden en de rest zijn toch maar gojims. Daarnaast mogen ook Joden die het jodendom niet aanhangen gebruik maken van de terugkeerregeling van Israël. Wat is hun argument daarvoor dan?

De gang van zaken met betrekking tot Israël is simpelweg niet objectief te verdedigen. Wat mij betreft is iedereen die vindt dat Israël de joden toekomt verblindt door misplaatst schuldgevoel, religie of een afkeer tegen moslims.
Een afkeer tegen moslims is bij mij absouluut niet ter sprake :) Ik kijk na de persoon in kwestie en niet het geloof of kleur haar :)
  maandag 13 augustus 2012 @ 16:47:21 #122
351780 Piye
King of Kush
pi_115517218
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:44 schreef Amethyst1 het volgende:

[..]

Een afkeer tegen moslims is bij mij absouluut niet ter sprake :) Ik kijk na de persoon in kwestie en niet het geloof of kleur haar :)
Waarom vind je het dan terecht dat een volk vanwege het geloof dat door een groot deel ervan wordt aangehangen een land heeft gekregen?
pi_115517285
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:29 schreef Piye het volgende:

[..]

Betwijfel ik want voor zover ik weet zijn moslims volgens de islam afstammelingen van Abraham (via Ishmaël), wat ze dus net zoveel recht erop zou geven als joden.

[..]

[..]

Precies, dus is Nielsch zijn opmerking dat Joden eigenlijk al het land ter wereld verdienen omdat ze het zo zwaar hebben gehad helemaal niet zo gek.
God is er voor iedereen, iedereen is gelovig, Israel is dus een mooie Joodse staat helder maar weer.
  maandag 13 augustus 2012 @ 16:48:48 #124
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115517293
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:44 schreef Amethyst1 het volgende:

[..]

Nee ok, maar een zionist zei nog tegen mij dat ik de holocaust goedkeur en dat ik joden haat omdat ik de kant van de Palestijnen kies, terwijl ik zeg dat ik dat juist doe omdat ik voor de mensenrechten ben en het niet goed vind dat hun land zomaar ingenomen wordt. Toch ben ik een antisemiet volgens hem, omdat ik de kant van de Palestijnen kies, ik snap nog steeds niet wat de logische redenering daarvoor is, maar het zal wel aan mij liggen.

Als deze redenering echter klopt, ben je een moslimhater als je het zionisme goedkeurt, want dan ben je er in feite voorstander van dat moslims bijvoorbeeld in Dar Yassin in 1948 werden uitgemoord.
pi_115517314
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:47 schreef Piye het volgende:

[..]

Waarom vind je het dan terecht dat een volk vanwege het geloof dat door een groot deel ervan wordt aangehangen een land heeft gekregen?
Palestijnen wouden meer dan de helft van het land. Met de helft deden ze niet genoegen mee
nu willen ze wel de helft maar is het te laat voor blijkbaar , Amerika staat achter Israel en sta je sterk
  maandag 13 augustus 2012 @ 16:50:19 #126
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115517366
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:48 schreef DeParo het volgende:

[..]

God is er voor iedereen, iedereen is gelovig, Israel is dus een mooie Joodse staat.
Israel is er niet voor iedereen, Palestijnen mogen er geen huizen bouwen, die worden meteen weer gesloopt door de Israëlische regering. Maar dat mag, want de Joden hebben de holocaust meegemaakt, dan mag je andere volkeren hun huizen slopen en ze uitroeien. Als je de holocaust hebt meegemaakt mag je dus hetzelfde doen als wat de nazi's met je eigen volk deden, een ander volk uitroeien om in hun huizen te gaan wonen, zoals in Dar Yassin gebeurde.
pi_115517398

Allemaal 1 volk die meer recht hebben op Palestina dan de Arabieren.
  maandag 13 augustus 2012 @ 16:52:02 #128
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115517436
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:49 schreef Amethyst1 het volgende:

[..]

Palestijnen willen meer dan de helft van het land met de helft deden ze niet genoegen mee
nu willen ze het wel, maar wilt Israel het weer niet en die heeft de touwtjes in handen.
Amerika staat achter hun en dat is al genoeg.
Dus als de Denen hier komen, en die hebben een heilig boek waarin staat: Thor heeft aan ons voortbestemd, dat dit moerassige land ons toebehoort. Dan mogen die ons land voor de helft innemen, omdat het in hun boek staat? En als wij dat niet goed vinden, maar later toch zeggen, ja doe toch maar een stuk voor hun, want nu is ons land toch al ingenomen, zijn wij degenen die schuld hebben volgens jou en niet de Denen?
pi_115517478
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:52 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Dus als de Denen hier komen, en die hebben een heilig boek waarin staat: Thor heeft aan ons voortbestemd, dat dit moerassige land ons toebehoort. Dan mogen die ons land voor de helft innemen, omdat het in hun boek staat? En als wij dat niet goed vinden, maar later toch zeggen, ja doe toch maar een stuk voor hun, want nu is ons land toch al ingenomen, zijn wij degenen die schuld hebben volgens jou en niet de Denen?
Hebben de Denen dan zo'n boek?
  maandag 13 augustus 2012 @ 16:54:02 #130
351780 Piye
King of Kush
pi_115517502
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:49 schreef Amethyst1 het volgende:

[..]

Palestijnen willen meer dan de helft van het land met de helft deden ze niet genoegen mee
nu willen ze het wel, maar wilt Israel het weer niet en die heeft de touwtjes in handen.
Amerika staat achter hun en dat is al genoeg.
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik begrijp de stand van zaken die hoef je me niet uit te leggen. Ik wil weten hoe jij van jezelf kan zeggen dat je mensen niet op hun geloof beoordeelt, maar toch voorstander kan zijn van het feit dat joden Israël hebben gekregen vanwege hun geloof.

En dan is "ze wilden eerst delen" geen goed argument aangezien de situatie dan prima vergelijkbaar is met Koerden die hier komen en zeggen dat ze alleen alles van Nederland onder de rivieren willen hebben.
pi_115517522
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:53 schreef DeParo het volgende:

[..]

Hebben de Denen dan zo'n boek?
Stel datze dat hadden?
pi_115517566
quote:

[..]

Ten eerste Denemarken is geen buurland van Nederland dus dat zou sowieso niet kunnen.
Maar in de eerste instantie snap ik niet waarom er mensen worden afgeslacht om een paar kilometers grond. Waarschijnlijk denken ze hoe groter het land hoe beter wat natuurlijk onzin is. Neem een voorbeeld aan Monaco en Nigeria , nou dan weet ik wel waar ik wil wonen en werken.
pi_115517572
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:54 schreef Peunage het volgende:

[..]

Stel datze dat hadden?
Maar ze hebben dat boek dus niet zeg je nu?
pi_115517630
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:55 schreef DeParo het volgende:

[..]

Maar ze hebben dat boek dus niet zeg je nu?
Even puur als voorbeeld, stel dat ze dat boek hebben, maakt dat alles goed?
pi_115517748
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:55 schreef Amethyst1 het volgende:

[..]

Ten eerste Denemarken is geen buurland van Nederland dus dat zou sowieso niet kunnen.
Maar in de eerste instantie snap ik niet waarom er mensen worden afgeslacht om een paar kilometers grond. Waarschijnlijk denken ze hoe groter het land hoe beter wat natuurlijk onzin is. Neem een voorbeeld aan Monaco en Nigeria , nou dan weet ik wel waar ik wil wonen en werken.
Guess what, Nederland en Denemarken zitten dichter bij elkaar (geografisch en cultureel) dan Rusland-Palestina, Polen-Palestina. Marokko-Palestina, VS-Palestina en ga zo maar door.
pi_115517764
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:57 schreef Peunage het volgende:

[..]

Even puur als voorbeeld, stel dat ze dat boek hebben, maakt dat alles goed?
Maar ze hebben dat boek niet zeg je dus de vergelijking slaat bij voorbaat al nergens op.
pi_115517844
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:59 schreef DeParo het volgende:

[..]

Maar ze hebben dat boek niet zeg je dus de vergelijking slaat bij voorbaat al nergens op.
Ok, dan doe ik het wel.

quote:

[..]

Ja, als dat in hun heilige boek staat mag dat volgens DeParo.
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:02:07 #138
351780 Piye
King of Kush
pi_115517845
quote:

[..]

Nee het slaat nergens op om een boek als argument aan te voeren om land in te nemen. Dat is het punt dat jij niet wil begrijpen.
pi_115517858
quote:

[..]

Dus als de Denen hier komen, en die hebben een heilig boek waarin staat: Thor heeft aan ons voortbestemd, dat dit moerassige land ons toebehoort. Dan mogen die ons land voor de helft innemen, omdat het in hun boek staat?
Dit is wel een goede vergelijking ja. Komt nog eens bij dat Denen dan massaal hier heen trekken en op het moment dat ze meer ruimte nodig hebben ook de stukken land die de Nederlanders nog over zouden hebben gaan innemen. Als je daar dan iets van zegt krijg je echter een bom op je kop.
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:24:03 #140
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115518795
quote:

[..]

Dus volgens jou slaan hypotheses nergens op?
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:55 schreef Amethyst1 het volgende:

[..]

Jawel, Europa is ook geen buurland van Palestina en toch konden allemaal Europeanen daarheen komen. Via Duitsland zouden Denen naar Nederland kunnen komen om land hier te komen annexeren. Als Denen veel vervolgd zouden zijn bijvoorbeeld zouden veel mensen het nog goedkeuren ook, dat gebeurt in Israël tenslotte ook. Het is heel simpel waarom mensen afgeslacht worden daar om een stukje land. God staat boven de mens, iets wat bovenmenselijk is, daarvoor moeten mensen wijken, en daarom mogen mensen afgeslacht worden voor Israël.
pi_115544101
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:02 schreef Piye het volgende:

[..]

Nee het slaat nergens op om een boek als argument aan te voeren om land in te nemen. Dat is het punt dat jij niet wil begrijpen.
De Joden hebben tenminste dat Boek, die Denen niet volgens jou, probleem opgelost dus dat blijkt maar weer!

[ Bericht 0% gewijzigd door DeParo op 14-08-2012 03:59:07 ]
pi_115544117
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:24 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Dus volgens jou slaan hypotheses nergens op?

[..]

Jawel, Europa is ook geen buurland van Palestina en toch konden allemaal Europeanen daarheen komen. Via Duitsland zouden Denen naar Nederland kunnen komen om land hier te komen annexeren. Als Denen veel vervolgd zouden zijn bijvoorbeeld zouden veel mensen het nog goedkeuren ook, dat gebeurt in Israël tenslotte ook. Het is heel simpel waarom mensen afgeslacht worden daar om een stukje land. God staat boven de mens, iets wat bovenmenselijk is, daarvoor moeten mensen wijken, en daarom mogen mensen afgeslacht worden voor Israël.
Een hypothese die bij voorbaat al niet klopt slaat nergens op.
pi_115545772
TS haat joden! AJAX AJAX. je bent een hoer.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:01:07 #144
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115557283
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 03:51 schreef DeParo het volgende:

[..]

De Joden hebben tenminste dat Boek, die Denen niet volgens jou, probleem opgelost dus dat blijkt maar weer!
De Aboriginals hebben wel heilige grond in Australië, die hoeven dat volgens jou niet meer via grondrechtelijke weg te doen, omdat je heilige grond altijd zo maar mag inpikken? Israël doet dat tenslotte ook bij de Gaza-Strook.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:01:54 #145
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115557309
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 03:52 schreef DeParo het volgende:

[..]

De hypothese van de Denen klopt niet, die van de Aboriginals wel in dit geval. Hoewel die dus een geloof hebben in heilige grond maar het alleen niet in een boek hebben staan, dat maakt echter verder weinig uit.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:10:27 #146
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_115557688
Dat komt omdat de meeste antizionisten die in de "spotlight" komen het vrij zelden over zionisten hebben, het is altijd Joden dit, Joden dat.
pi_115561169
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 03:52 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het is een veronderstelling, een aanname, het hoeft niet 100% waar te zijn anders was het wel een feit.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 15:39:21 #148
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115600249
De joden halen bij elk stukje kritiek de holocaust erbij. Ook de ministers. Hoe zieliger ze worden gevonden hoe beter.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_115601832
quote:
13s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:39 schreef Bendoe het volgende:
De joden halen bij elk stukje kritiek de holocaust erbij. Ook de ministers. Hoe zieliger ze worden gevonden hoe beter.
De media vond het blijkbaar zo erg om het op te blazen? Verder je laatste zin ook gewoon onzin.
pi_115601882
Godverdomme TS, ik vind het wel leuk om met je te discussieren maar het lijkt wel alsof je dagelijks een grote dildo met een davidster in je kont krijgt.
Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
  maandag 27 augustus 2012 @ 22:08:59 #152
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_116085982
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 16:13 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

De media vond het blijkbaar zo erg om het op te blazen? Verder je laatste zin ook gewoon onzin.
Daar gaat het niet om of het in de media komt, het gaat erom dat ze denken dat ze alles kunnen maken met de holocaust als excuus, ik heb het hier over zionisten en kolonisten, niet de Joden die wél normaal kunnen doen.
pi_116087752
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_116087870
quote:
Speciaal voor ts:

[ afbeelding ]
quote:

[..]

Wat moet ik daarmee?
Wat een ondankbare gluiperd.
  maandag 27 augustus 2012 @ 22:46:35 #155
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_116088241
Israël: 13 miljoen Joden --> ownen de hele wereld, iedereen is jaloers en gaat hen daarom haten.

Islam-wereld, iets van 1,5 a 2,5 miljard zielen --> slachten elkaar alleen maar af, landen worden geregeerd door dictators, kinderen worden getraind om zichzelf op te blazen (er staat een documentaire hierover op YouTube), vrouwen hebben geen rechten, hele families worden publiekelijk opgehangen terwijl de mensen massa het regime aanmoedigt, de leiders zijn enorm corrupt en laten zich beïnvloeden door buitenstaanders, met zijn 1,5 a 2 miljard hebben ze nog niet eens één procent bereikt van wat de Joden met 13 miljoen man hebben bereikt.

En dit geldt ook voor de niet-moslims.

Ik zou niet weten waarom je de enige echte democratie in het Midden-Oosten zou moeten haten. Israël is omringd door BARBAARSE landen en volkeren die zich nog wanen in de Middel-Eeuwen en constant dreigen met het uitroeien van het Joodse volk en ''Israël van de kaart te vegen''.

Elke actie die Israël uitvoert is dus VOLKOMEN terecht.
  maandag 27 augustus 2012 @ 23:18:28 #156
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_116090005
Dan haat ik maar joden. Dan ben ik maar een antisemiet. Fucking care. :')

Tevens:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116090812
Zij ruineren onze moslimbroeders
  maandag 27 augustus 2012 @ 23:38:35 #158
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_116090914
Terechte klacht. Al heb ik wel een shet idee dat het vooral buitenstaanders zijn die eigenlijk niets hiermee te maken hebben en als een stel hooligans een kant kiezen en hersenloos wat brullen.

Daarnaast zijn Palestijnen moslims, wat voor een deel van de bevolking een reden is om bij voorbaat al tegen te zijn.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:06:35 #159
344644 computerprobleem
pi_116092085
SUPER GEZELLIG GELOOF!!!!!

Taliban onthoofden zeventien mensen wegens muziek en dans

Talibanstrijders hebben zondag in het zuiden van Afghanistan zeventien mensen onthoofd. Dat hebben de Afghaanse autoriteiten maandag bekendgemaakt. De precieze aanleiding voor de slachtpartij is vooralsnog onduidelijk.

De slachtoffers waren samengekomen voor een feest waarbij werd gedanst en muziek werd gespeeld. Volgens Neyamutallah Khan, een woordvoerder van het lokale bestuur, was dit aanleiding voor de slachtpartij. Muziek en dans zouden in strijd zijn met de strikte vorm van de islam die de Taliban aanhangen.

Daoud Ahmadi, een lid van het provinciebestuur, zei later echter dat de slachtoffers omkwamen bij een vuurgevecht tussen twee bevelhebbers van de Taliban, die vochten om twee vrouwen. Volgens Ahmadi is het niet duidelijk of de muziek en de dansende mensen de aanleiding vormden voor het geweld. Bovendien is niet duidelijk of er alleen burgers zijn omgekomen of dat er ook Talibanstrijders onder de slachtoffers zijn.

De slachtpartij had plaats in het district Musa Qala in de provincie Helmand. Het gebied, dat meer dan honderd dorpen omvat, is sinds 2001 grotendeels in handen van de Taliban. Zij hebben de sharia, de strenge islamitische wet, ingevoerd en handhaven deze met harde hand.

--------------------

Kunnen de anti-Joden / anti-Israël mensen hier mij eens uitleggen hoe het Midden-Oosten een waar paradijs op Aarde wordt zodra Israël niet meer bestaat? Ik weet zeker dat jullie uit kunnen leggen hoe de Palestijnse Terroristen, de Iraanse extremisten, de Arabische dictators en de overige religekken, Sharia-aanhangers, anti-mensenrechtenactivisten en barbaren die zichzelf Middeleeuwen wanen ervoor zorgen dat het Midden-Oosten dan een waar paradijs vol vreugde wordt :Y.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:16:57 #160
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_116092410
Dus omdat er moslims-eikels bestaan is geweld tegen iedere moslim altijd goed?
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:34:32 #161
351780 Piye
King of Kush
pi_116092908
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:16 schreef Hexagon het volgende:
Dus omdat er moslims-eikels bestaan is geweld tegen iedere moslim altijd goed?
Ja die gekke moslims leven toch in de middeleeuwen dus gewoon bommen erop pleuren.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:37:24 #162
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_116092978
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:06 schreef computerprobleem het volgende:
SUPER GEZELLIG GELOOF!!!!!

Taliban onthoofden zeventien mensen wegens muziek en dans

Talibanstrijders hebben zondag in het zuiden van Afghanistan zeventien mensen onthoofd. Dat hebben de Afghaanse autoriteiten maandag bekendgemaakt. De precieze aanleiding voor de slachtpartij is vooralsnog onduidelijk.

De slachtoffers waren samengekomen voor een feest waarbij werd gedanst en muziek werd gespeeld. Volgens Neyamutallah Khan, een woordvoerder van het lokale bestuur, was dit aanleiding voor de slachtpartij. Muziek en dans zouden in strijd zijn met de strikte vorm van de islam die de Taliban aanhangen.

Daoud Ahmadi, een lid van het provinciebestuur, zei later echter dat de slachtoffers omkwamen bij een vuurgevecht tussen twee bevelhebbers van de Taliban, die vochten om twee vrouwen. Volgens Ahmadi is het niet duidelijk of de muziek en de dansende mensen de aanleiding vormden voor het geweld. Bovendien is niet duidelijk of er alleen burgers zijn omgekomen of dat er ook Talibanstrijders onder de slachtoffers zijn.

De slachtpartij had plaats in het district Musa Qala in de provincie Helmand. Het gebied, dat meer dan honderd dorpen omvat, is sinds 2001 grotendeels in handen van de Taliban. Zij hebben de sharia, de strenge islamitische wet, ingevoerd en handhaven deze met harde hand.

--------------------

Kunnen de anti-Joden / anti-Israël mensen hier mij eens uitleggen hoe het Midden-Oosten een waar paradijs op Aarde wordt zodra Israël niet meer bestaat? Ik weet zeker dat jullie uit kunnen leggen hoe de Palestijnse Terroristen, de Iraanse extremisten, de Arabische dictators en de overige religekken, Sharia-aanhangers, anti-mensenrechtenactivisten en barbaren die zichzelf Middeleeuwen wanen ervoor zorgen dat het Midden-Oosten dan een waar paradijs vol vreugde wordt :Y.
Leg mij dan uit wat de meerwaarde is van Israël voor een stabiel Midden-Oosten. :')
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:38:28 #163
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_116093000
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:34 schreef Piye het volgende:

[..]

Ja die gekke moslims leven toch in de middeleeuwen dus gewoon bommen erop pleuren.
Het is gewoon wederzijds onbegrip. Islamtisch theocratische landen voelen zich - niet helemaal zonder reden - bedreigd door het Westen en snappen het niet, hele andere cultuur. Het Westen voelt zich bedreigt door de islam omdat de gemiddelde mens er geen reet van snapt en kan enkel aandragen dat het 'gevaarlijk' is.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:40:47 #164
344644 computerprobleem
pi_116093047
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:37 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Leg mij dan uit wat de meerwaarde is van Israël voor een stabiel Midden-Oosten. :')
Israël houdt die barbaarse landen tenminste in bedwang en er is tenminste een democratie in het Midden-Oosten.

En jij vergeet dat al die landen ook niets moeten hebben van Christenen / Katholieken. Israël is nu een soort van 'blokkade' tussen al die extremistische landen en het Westen. Mocht er een 3e Wereldoorlog uitbreken, dan kun jij er zeker van zijn dat Israël het Westen zal steunen (en het Westen Israël).

Ik heb dat veel liever dan Iraanse kernwapens.

Maar jij bent waarschijnlijk een extremist die de terroristen steunt die het leven v/d onschuldige Israëlische burgers verstoren, dus jij zult het toch niet begrijpen.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:47:29 #165
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_116093190
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:40 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Israël houdt die barbaarse landen tenminste in bedwang en er is tenminste een democratie in het Midden-Oosten.

En jij vergeet dat al die landen ook niets moeten hebben van Christenen / Katholieken. Israël is nu een soort van 'blokkade' tussen al die extremistische landen en het Westen. Mocht er een 3e Wereldoorlog uitbreken, dan kun jij er zeker van zijn dat Israël het Westen zal steunen (en het Westen Israël).

Ik heb dat veel liever dan Iraanse kernwapens.

Maar jij bent waarschijnlijk een extremist die de terroristen steunt die het leven v/d onschuldige Israëlische burgers verstoren, dus jij zult het toch niet begrijpen.
Ach gut, weinig inhoud dus maar op de man spelen. :*

En wat voor een democratie: grond bezetten, koloniseren en de burgers uitmoorden. Lijkt een beetje op de indianen. Het Westerse ideaal zit iets te diep in je aars: een democratie staat per definitie niet gelijk aan vreedzaamheid.

Maar jij moet niks hebben van die moslims, lekker hypocriet, zo komen we lekker verder. :') En nee, mocht er oorlog uitbreken met Iran, dan heeft het Westen dat aan zichzelf te danken. Kijk eens op de kaart: in alle landen rondom Iran heeft het Westen een pionnetje, waarbij Syrië nog de laatste moet worden. Vind je het gek dat Iran zich bedreigd voelt? En sinds de revolutie daar, zijn ze zwaar pissed op de VS, en terecht.
pi_116093301
Vroegah werden de tegenstanders gewoon afgeslacht, maar nu met alle media kan dat moeilijk.
daarom blijft het probleem zich voortduren en komt er geen oplossing ..
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:54:32 #167
344644 computerprobleem
pi_116093370
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:47 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ach gut, weinig inhoud dus maar op de man spelen. :*

En wat voor een democratie: grond bezetten, koloniseren en de burgers uitmoorden. Lijkt een beetje op de indianen. Het Westerse ideaal zit iets te diep in je aars: een democratie staat per definitie niet gelijk aan vreedzaamheid.

Maar jij moet niks hebben van die moslims, lekker hypocriet, zo komen we lekker verder. :') En nee, mocht er oorlog uitbreken met Iran, dan heeft het Westen dat aan zichzelf te danken. Kijk eens op de kaart: in alle landen rondom Iran heeft het Westen een pionnetje, waarbij Syrië nog de laatste moet worden. Vind je het gek dat Iran zich bedreigd voelt? En sinds de revolutie daar, zijn ze zwaar pissed op de VS, en terecht.
- Palestijnse kinderen worden ingezet als zelfmoordterroristen.
- Iran dreigt met het uitroeien van de Joden.
- Hetzelfde geldt voor de Arabische landen, die zien de Joden het liefst voor goed verdwijnen.
- Israël is oorspronkelijk van de Joden.
- Er zijn 22 Arabische landen, Israël is het enige Joodse land ter wereld. De Palestijnen kunnen vast wel terecht bij hun Arabische vriendjes en vriendinnetjes.
- Israël is 2x kleiner dan Nederland en nog azen ze op dat kleine stukje land.
- De vieze extremisten ontkennen de Holocaust.
- De gore barbaren steunen het Nazi-regime.

Israël staat dus gewoon volledig in zijn recht.
Jij hebt denk ik liever een stel Palestijnen die hun kinderen opleiden tot zelfmoordterroristen als buren, i.p.v. een vredig Joods gezin dat zich met zijn eigen zaken bemoeit? Ach ja, zal wel koeltoer zijn.
pi_116093477
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:54 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

- Hetzelfde geldt voor de Arabische landen, die zien de Joden het liefst voor goed verdwijnen.
- Er zijn 22 Arabische landen, Israël is het enige Joodse land ter wereld. De Palestijnen kunnen vast wel terecht bij hun Arabische vriendjes en vriendinnetjes.
- Israël is 2x kleiner dan Nederland en nog azen ze op dat kleine stukje land.

Jij hebt denk ik liever een stel Palestijnen die hun kinderen opleiden tot zelfmoordterroristen als buren, i.p.v. een vredig Joods gezin dat zich met zijn eigen zaken bemoeit? Ach ja, zal wel koeltoer zijn.
Het is allemaal de schuld van de Engelsen ! of Britten hoe je ze ook noemen wilt
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 01:07:45 #169
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_116093693
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:54 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

- Israël is 2x kleiner dan Nederland en nog azen al die parasieten op dat kleine stukje land.

Wat een populistische praat allemaal. Duidelijk geen verder onderzoek gedaan.

Om maar een paar voorbeelden te noemen:

• Dat van de Holocaust is propaganda. De vertaling werd verdraaid.
• Israël 'is van de joden' omdat ze het ooit hebben opgeschreven in hun 'heilig' kutboekje. Lees de geschiedenisboeken die gaan over vlak na WO2. Het is van de Palestijnen. Als ik in een boekje schrijf dat jouw huis van mij is, vind je dat toch ook achterlijk?
• Nee, ze kunnen niet bij hun Arabische matties. Ze hebben gewoon recht op hun land. Anders dump je die joden toch in de Jodenbuurt in 020? Zelfde retoriek. :*
• Israël bemoeit niet met z'n eigen zaken, anders zouden ze niet overal lobbyisten hebben. Smerig paranoïde kutvolkje dat overal een dikke vinger in de pap moet hebben. :r

Ik ben uitgepraat met jou. :W Ga maar eerst wat geschiedenislessen volgen en meerdere nieuwsbronnen lezen. Tot die tijd ben ik maar al te graag een nazi. :W

Tschüss! :*
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 01:33:38 #170
344644 computerprobleem
pi_116094145
Jij hebt niet eens respect voor een andere religie, dus ik stopte bij ''heilig kutboekje''.
Jullie zijn allemaal hetzelfde.

Gr gr
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 02:01:04 #171
381216 Loebas_Medjoul
Captivity of negativity
pi_116094517
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 01:33 schreef computerprobleem het volgende:
Jij hebt niet eens respect voor een andere religie, dus ik stopte bij ''heilig kutboekje''.

Gr gr
Wie is jullie?
pi_116094877
Het "verschil" tussen zionisten en joden is dat joden geloven dat alleen hun Messiah de staat Israel mag stichten, terwijl zionisten zoiets hebben van kut op ik heb hier een Apache helikopter etc etc.
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:13 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Waar start israel oorlogen?
Nou, bijvoorbeeld in 2006 in Libanon?
http://en.wikipedia.org/wiki/2006_Lebanon_War
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 21:55 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

klopt niks van, bron?
The ringworm affair refers to circumstances involving at least 20,000 Israeli individuals, particularly children, who were treated between 1948 and 1960 for tinea capitis (ringworm) with ionizing radiation to the head area. This population was composed mostly of newly arrived immigrants from North Africa and the Middle East.[1] An estimated 200,000 children worldwide received X-ray treatment for tinea capitis in accordance with the standard Adamson-Kienbock procedure between 1910 and 1959, until griseofulvin, the first effective antifungal agent for ringworm, was introduced.[2] It is claimed up to 6000 children died as a result of this treatment.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ringworm_affair
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:22 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

This article originally appeared in French in L’Humanité. Translation by Global Outlook, 2002.

Hamas is a Creation of Mossad

According to Zeev Sternell, historian at the Hebrew University of Jerusalem, "Israel thought that it was a smart ploy to push the Islamists against the Palestinian Liberation Organisation (PLO)".

Afgezien van dat allemaal, er zijn echt wel veel goede mensen (joden) in Israel die weten dat wat hun regering flikt niet normaal is.

Lui doen moeilijk over gedachtegoed, andere religie aanhangen = thought crime

Beetje dwaas als je mij vraagt.
pi_116094950
Zionisten zijn racisten; het Uitverkoren Joodsche Volk heeft recht op Lebensraum en dat mag afgepakt worden van Arabische Untermenschen.

Ja, de woordkeuze is opzettelijk.

En er is meer. De moslimwereld ziet Israel als verlengstuk van het Westen. En dat is ergens ook zo. Daarom moeten we zorgen dat Israel zich aan humanistische, Westerse, niet-racistische principes houdt.

Hoe kunnen wij -volkomen terecht- de debielsten onder de moslims terechtwijzen, als er een onderdeel is van onze eigen beschaving (de zionisten in Israel) die net zulke vuile dingen flikken bij Palestijnen.

Israel heeft het recht zich defensief op te stellen tegen Palestijnse aanvallen. Maar niet het recht zelf Palestijnen aan te vallen of hun gebieden te koloniseren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_116097584
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 02:25 schreef Salvad0R het volgende:
Het "verschil" tussen zionisten en joden is dat joden geloven dat alleen hun Messiah de staat Israel mag stichten, terwijl zionisten zoiets hebben van kut op ik heb hier een Apache helikopter etc etc.

[..]

Nou, bijvoorbeeld in 2006 in Libanon?
Natuurlijk.....

"The conflict began when militants from the group Hezbollah fired rockets at Israeli border towns as a diversion for an anti-tank missile attack on two armored Humvees patrolling the Israeli side of the border fence.[36] The ambush left three soldiers dead. Two additional soldiers, believed to have been killed outright or mortally wounded, were taken by Hezbollah to Lebanon.[36][37][38] Five more were killed in a failed rescue attempt.''
quote:
[..]

The ringworm affair refers to circumstances involving at least 20,000 Israeli individuals, particularly children, who were treated between 1948 and 1960 for tinea capitis (ringworm) with ionizing radiation to the head area. This population was composed mostly of newly arrived immigrants from North Africa and the Middle East.[1] An estimated 200,000 children worldwide received X-ray treatment for tinea capitis in accordance with the standard Adamson-Kienbock procedure between 1910 and 1959, until griseofulvin, the first effective antifungal agent for ringworm, was introduced.[2] It is claimed up to 6000 children died as a result of this treatment.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ringworm_affair
Interessant :o. Hier een andere bron: http://plancksconstant.org/blog1/2007/03/ringworm_hoax.html
quote:
[..]

This article originally appeared in French in L’Humanité. Translation by Global Outlook, 2002.

Hamas is a Creation of Mossad

According to Zeev Sternell, historian at the Hebrew University of Jerusalem, "Israel thought that it was a smart ploy to push the Islamists against the Palestinian Liberation Organisation (PLO)".
Objectieve bron? Bewijzen? etc etc...

quote:
Afgezien van dat allemaal, er zijn echt wel veel goede mensen (joden) in Israel die weten dat wat hun regering flikt niet normaal is.

Lui doen moeilijk over gedachtegoed, andere religie aanhangen = thought crime

Beetje dwaas als je mij vraagt.
Jij jouw theorieën ik mijn feiten :)
pi_116097729
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 23:36 schreef Zolder het volgende:
Zij ruineren onze moslimbroeders
_O- gewoon djoeken met een kraspen
pi_116098193
Elke religie heeft wel extremisme. Joden hebben zionisme.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:06:55 #177
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116098240
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:05 schreef MetalIsAwesome het volgende:

Klacht van het jaar dit.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:37:56 #178
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_116098862
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 01:33 schreef computerprobleem het volgende:

Gr gr
En jij hebt wel respect voor andere religies?
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:54:18 #179
344644 computerprobleem
pi_116099175
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

En jij hebt wel respect voor andere religies?
Ik zie Barbaarse Gewoonten niet als een religie, maar als overblijfselen uit de Middeleeuwen.
Daar heb ik geen respect voor.
pi_116099492
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:04 schreef HyperViper het volgende:
Elke religie heeft wel extremisme. Joden hebben zionisme.
Zionisme is niet iets slechts.
pi_116099591
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:07 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Voor Joden niet nee.
pi_116100104
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:54 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik zie Barbaarse Gewoonten niet als een religie, maar als overblijfselen uit de Middeleeuwen.
Wat een hypocriet gedrag zeg. :')
Je zou het vast ook niet erg vinden als de top in Israel zyklon B uit de kast haalt voor wat experimentjes in de omringende lanfen.
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:30:28 #183
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_116100166
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:28 schreef WH141 het volgende:

[..]

Wat een hypocriet gedrag zeg. :')
Je zou het vast ook niet erg vinden als de top in Israel zyklon B uit de kast haalt voor wat experimentjes in de omringende lanfen.
Sterker nog, veel van de Joodse aanspraak op het huidige Palestina stamt nog van voor de middeleeuwen dus hij spreekt zich een beetje tegen.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:39:55 #184
344644 computerprobleem
pi_116100481
quote:

[..]

Laat die trolls, ze hebben geen verstand van dit onderwerp en laten zich beïnvloeden door de terroristen.
pi_116100555
quote:

[..]

Dat heb jij niet te bepalen. Ik vind van wel.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:42:17 #186
371032 GoedeVraag
Het begint met een vraag.
pi_116100566
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:11 schreef Hierro het volgende:

[..]

Voor Joden niet nee.
pi_116100649
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:30 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Sterker nog, veel van de Joodse aanspraak op het huidige Palestina stamt nog van voor de middeleeuwen dus hij spreekt zich een beetje tegen.
Inderdaad.

Verder CP wat vind je van dat bericht over die Israelische soldaten die specifiek kinderen op zoeken om te schoppen en te slaan?
En nee, je weet niet of ze zijn opgeleid tot terroristen.

Moet dit ook kunnen volgens jou?

Ik heb niet tegen joden of iets dergelijks in het algemeen maar het beleid Israel komt mij gewoon de strot uit en bovendien zijn veel inwoners het van daar met me eens.
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:47:21 #188
371032 GoedeVraag
pi_116100703
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:40 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Stemmen die Palestijnen op een partij (Hamas), gaat het Westen en Israël zeggen geen zaken te willen doen met ze want ... terrorist :')

Democratie van Israël is alleen voor Joden en Joodse belangen.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:52:52 #189
371032 GoedeVraag
pi_116100877
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:31 schreef Ga.aguyim het volgende:

Objectieve bron? Bewijzen? etc etc...
Wikipedia aandragen als objectieve bron :')

Wikipedia is door en voor mensen met een internetverbinding. Met meer internetverbindingen in bepaalde gebieden gaat de inhoud dan al vaak een bepaalde kant op. Bovendien hebben doen bepaalde mensen met een fanatieke overtuiging - zoals het Israëlische cyberleger - vaak flink hun best om zaken in hun voordeel te draaien.
pi_116101089
Israël is het product van een wereldwijd schuldgevoel over de verschrikkingen die het Joodse volk heeft moeten ondergaan wat voorkomen had kunnen en moeten worden. Doordat de zionisten dit zo goed uitbuiten door hun collectieve minderwaardigheidscomplex wordt de staat gehandhaafd met Westerse steun.

Elk ander land zou direct veroordelen wat de Palestijnen nu aangedaan wordt en parallellen trekken met het Nazi regime tav Joden, de wereld zou te klein zijn als Nederland alle Friezen achter een groot hek zouden stoppen en ze primaire levensbehoeften en elementaire mensenrechten zou ontzeggen. Maar nee, Israël komt hier mee weg door een sterke lobby en sterk leunend op ons schuldgevoel. Maar o wee als je het uitspreekt, uitgemaakt worden voor jodenhater is het minst erge wat je kan gebeuren...

Niet dat de Palestijnen heilig zijn hoor, alleen wel typisch dat over het algemeen de onderdrukte underdog onze sympathie krijgt en enkel in dit geval niet.
pi_116101828
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:11 schreef Hierro het volgende:

[..]

Voor Joden niet nee.
Wel dus.

Niets is sneuer om te zien dan wannabe-Joden die zich pro-Israel uitspreken omdat ze denken dat ze dan het Jodendom steunen.

Rot op yo, waarom is de betekenis van Goyim zowel "staat" als "non-Jood" ???
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:22:10 #192
351780 Piye
King of Kush
pi_116101877
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:20 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wel dus.

Niets is sneuer om te zien dan wannabe-Joden die zich pro-Israel uitspreken omdat ze denken dat ze dan het Jodendom steunen.

Precies, helemaal fan van Israel, terwijl ze in de ogen van een zionist ook niks voorstellen. :N
pi_116103041
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:22 schreef Piye het volgende:

[..]

Precies, helemaal fan van Israel, terwijl ze in de ogen van een zionist ook niks voorstellen. :N
Toegewijde joden zijn helemaal geen fan van Israel, de fans zijn juist zionisten, die schijt hebben aan "hun" toekomstige messias, waar echte joden op wachten zodat hij de staat Israel kan stichten.
pi_116103498
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:20 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wel dus.

Dit

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:22 schreef Piye het volgende:

[..]

Dit

quote:
6s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:58 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Toegewijde joden zijn helemaal geen fan van Israel, de fans zijn juist zionisten, die schijt hebben aan "hun" toekomstige messias, waar echte joden op wachten zodat hij de staat Israel kan stichten.
En dit
― Albert Einstein
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:34:16 #195
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_116111362
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:54 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Kun jij ook wat anders dan alleen maar ongenuanceerd krijsen.

Want als we jouw moeten begrijpen zijn moslims per definitie slecht volk waarbij geweld gebruiken tegen hen volgens jou altijd goed is.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:48:02 #196
344644 computerprobleem
pi_116111915
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:45 schreef WH141 het volgende:

[..]

Inderdaad.

Verder CP wat vind je van dat bericht over die Israelische soldaten die specifiek kinderen op zoeken om te schoppen en te slaan?
En nee, je weet niet of ze zijn opgeleid tot terroristen.

Moet dit ook kunnen volgens jou?

Ik heb niet tegen joden of iets dergelijks in het algemeen maar het beleid Israel komt mij gewoon de strot uit en bovendien zijn veel inwoners het van daar met me eens.
Die kinderen zijn terroristen. Ze worden getraind om zichzelf op te blazen.
Daarnaast is het niet bewezen dat ze geslagen zijn, dat wordt allemaal verzonnen door de Palestijnen (lees: terroristen).
pi_116112032
Ik dacht dat ik één van de weinigen was die dit vond. Als je objectief naar de geschiedenis van de staat Israël kijkt, kun je stellen dat hij is afgepakt.
pi_116112842
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:48 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Daarnaast is het niet bewezen dat ze geslagen zijn, dat wordt allemaal verzonnen door de Palestijnen (lees: terroristen).
Dit dus. Anderhalf miljoen Palestijnen, in Gaza alleen al, zijn allemaal opgeleid als terrorist en ze gaan zich allemaal opblazen. Het is bijna een wonder dat Israël nog bestaat.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:16:28 #199
371032 GoedeVraag
pi_116113014
quote:

Palestijnen (lees: terroristen).

En dan jezelf ook nog serieus nemen :')
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:55:13 #200
344644 computerprobleem
pi_116116510
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 17:12 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dit dus. Anderhalf miljoen Palestijnen, in Gaza alleen al, zijn allemaal opgeleid als terrorist en ze gaan zich allemaal opblazen. Het is bijna een wonder dat Israël nog bestaat.
Inderdaad.
Israël bestaat nog omdat die terroristen een stel nietsnutten zijn die toch nooit iets voor elkaar zullen krijgen.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:57:58 #202
344644 computerprobleem
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:33:17 #203
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116118252
quote:

[..]

Deze jood :')
pi_116121728
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:39 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Laat die trolls, ze hebben geen verstand van dit onderwerp en laten zich beïnvloeden door de terroristen.
Dat merk ik ja.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:52 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

Wikipedia aandragen als objectieve bron :')

Wikipedia is door en voor mensen met een internetverbinding. Met meer internetverbindingen in bepaalde gebieden gaat de inhoud dan al vaak een bepaalde kant op.
Ja, dus valse informatie word er gelukkig ook weer snel uitgehaald.
quote:
Bovendien hebben doen bepaalde mensen met een fanatieke overtuiging - zoals het Israëlische cyberleger - vaak flink hun best om zaken in hun voordeel te draaien.
Moet ik hier serieus op in gaan? Of moet ik hierin meegaan? Het Palestijnse cyberleger dat gefundeerd door o.a: hamas, hezbollah, al qaida, iran en de rest van de moslim landen.
pi_116121843
Arabieren zijn Semieten (net als Joden) maar de meeste haten Israel en Joden, zijn ze dan antisemitisch? :?
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:59:33 #206
351780 Piye
King of Kush
pi_116122092
quote:
Als iemand een tempel op z'n hoofd heeft zou ik 'm ook gelijk prikken.
pi_116122721
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:58 schreef Deshain het volgende:
Israël is het product van een wereldwijd schuldgevoel over de verschrikkingen die het Joodse volk heeft moeten ondergaan wat voorkomen had kunnen en moeten worden. Doordat de zionisten dit zo goed uitbuiten door hun collectieve minderwaardigheidscomplex wordt de staat gehandhaafd met Westerse steun.
Er waren en zijn altijd al joden geweest in Israël voor de tweede wereldoorlog. De tweede wereld oorlog was laat maar zeggen de druppel toen besloten heel veel joden naar het ''mandaatgebied Palestina'' te emigreren, vind je het gek? Verder heeft Israël het de eerste jaren gewoon zelfstandig gedaan tegen elk land in het Midden-Oosten dat ''de joden in de zee wou drijven''.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mandaatgebied_Palestina

quote:
Elk ander land zou direct veroordelen wat de Palestijnen nu aangedaan wordt en parallellen trekken met het Nazi regime tav Joden
Tibet-China? Wat Amerika deed/doet met indianen en hun land?
http://en.wikipedia.org/w(...)in_the_United_States
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tibet_(gebied)
quote:
, de wereld zou te klein zijn als Nederland alle Friezen achter een groot hek zouden stoppen en ze primaire levensbehoeften en elementaire mensenrechten zou ontzeggen.
Dit gebeurd niet in Israël.
http://en.wikipedia.org/wiki/Israeli%E2%80%93Palestinian_conflict

quote:
Maar nee, Israël komt hier mee weg door een sterke lobby en sterk leunend op ons schuldgevoel. Maar o wee als je het uitspreekt, uitgemaakt worden voor jodenhater is het minst erge wat je kan gebeuren... Niet dat de Palestijnen heilig zijn hoor, alleen wel typisch dat over het algemeen de onderdrukte underdog onze sympathie krijgt en enkel in dit geval niet.
Als je kritiek hebt op Israël ben je geen Jodenhater.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Antisemitisme
http://nl.wikipedia.org/wiki/Antizionisme

[ Bericht 15% gewijzigd door Ga.aguyim op 28-08-2012 21:48:12 ]
pi_116122906
quote:
Om dat filmpje moet ik altijd lachen, ik kan het niet echt serieus nemen.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:19:49 #209
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116122933
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:14 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Er waren en zijn altijd al joden geweest in Israël voor de tweede wereldoorlog. De tweede wereld oorlog was laat maar zeggen de druppel toen besloten heel veel joden naar het ''mandaatgebied Palestina'' te emigreren, vind je het gek? Verder heeft Israël het de eerste jaren gewoon zelfstandig gedaan tegen elk land in het Midden-Oosten dat ''de joden in de zee wou drijven''.

Onzin man. Welke kinderboeken heb jij gelezen? :') Doe aub research, knul.

quote:

Dit gebeurd niet in Israël.

Nee, lijkt maar zo :')
pi_116123020
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:19 schreef Che_ het volgende:

[..]

Onzin man. Welke kinderboeken heb jij gelezen? :') Doe aub research, knul.

[..]

Nee, lijkt maar zo :')
Kan je wel mooi ontkennen, maar kom liever met bewijzen of tegen argumenten.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:34:27 #211
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116123543
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:22 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Kan je wel mooi ontkennen, maar kom liever met bewijzen of tegen argumenten.
Jij beweert hier dingen, onderbouw jij dat eens :')

Dit soort zionistische propaganda van jou komt altijd zonder onderbouwing
pi_116124328
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:34 schreef Che_ het volgende:

[..]

Jij beweert hier dingen, onderbouw jij dat eens :')

Dit soort zionistische propaganda van jou komt altijd zonder onderbouwing
Speciaal voor jou, onderbouwing + bron: antizionisme = antisemitisme
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:59:51 #214
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116124924
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:49 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Speciaal voor jou, onderbouwing + bron: antizionisme = antisemitisme
Haha, clown :') Dat geeft ze volgens jou toestemming om bijna heel Palestina eigen te maken? De joden hebben geen recht meer op Palestina sinds Salaheddine el Ayubbi. Langer zelfs.

Je zet een paar wiki-pagina's als argument :') _O-

ga spelen
pi_116125181
quote:
Israël heeft door oorlogen en veiligheidsredenen de belangrijkste wintervoorraden heeft weten te bemachtigen en daardoor het meeste door Israël word gebruikt. En de rest dat richting de Palestijnen drijft word bemachtigd door Syrië en Jordanië. Wat moet Israël dan doen? Gratis water geven aan hun "vijanden''. Luister, begrijp me niet verkeerd. Het is fout dat hele conflict, maar tot dat er geen duidelijke afspraken komen van beide kanten en ze eens normaal gaan praten, in de hoop dat niet steeds een van de twee afhaakt. Denk ik niet dat het ooit beter gaat worden.
pi_116125428
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:59 schreef Che_ het volgende:

[..]

Haha, clown :') Dat geeft ze volgens jou toestemming om bijna heel Palestina eigen te maken? De joden hebben geen recht meer op Palestina sinds Salaheddine el Ayubbi. Langer zelfs.

Je zet een paar wiki-pagina's als argument :') _O-

ga spelen
Ik zet Wikipedia erbij ter ondersteuning en bron van mijn argumenten. Ik voer een normale discussie, ik hou het netjes. Terwijl jij mij constant loopt te emo giffen met een belediging er achter aan. Daarna kom je altijd met "dit is niet waar en dit is zionistische propaganda'' terwijl je geen enkel tegen argument geeft en nooit een normale bron geeft.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:18:58 #217
371032 GoedeVraag
pi_116126050
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:09 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Ik zet Wikipedia erbij ter ondersteuning en bron van mijn argumenten.
En op Wikipedia zitten ook genoeg mannetjes zoals jij.

Wikipedia is een 'democratische' en gepolitiseerde bron, en precies daarom gebruik je hem zo graag.
pi_116127086
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:18 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

En op Wikipedia zitten ook genoeg mannetjes zoals jij.

Wikipedia is een 'democratische' en gepolitiseerde bron, en precies daarom gebruik je hem zo graag.
Ga je je zo erg verlagen? Ik vind jouw discussie niveau verschrikkelijk laag.

Wat moet ik hierop antwoorden? Wikipedia is waarschijnlijk een van de meest objectieve en betrouwbaarste bron van het internet... Welke bron moet ik anders gebruiken?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 08:08:39 #219
344644 computerprobleem
pi_116137323
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:35 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Ga je je zo erg verlagen? Ik vind jouw discussie niveau verschrikkelijk laag.

Wat moet ik hierop antwoorden? Wikipedia is waarschijnlijk een van de meest objectieve en betrouwbaarste bron van het internet... Welke bron moet ik anders gebruiken?
Zij hebben liever dat je met een bron komt van www.palestiniansarenotterroristsbutisraelisare.arabia

pi_116137485
quote:
Ja, dus? Moeten de mensen die zich er inmiddels gevestigd hebben maar opflikkeren als een stelletje krakers? Waarom zou een volk (als er al één Joods volk is) land kunnen claimen op basis van eeuwenoude 'rechten'. Er zijn ook altijd Moslims/Arabieren en Christenen geweest en ook in gelijke aantallen als de Joden, vanwaar een zwaarwegender recht voor enkel de Joden?

quote:
Tibet-China? Wat Amerika deed/doet met indianen en hun land?

Dus de validatie ligt in het gedrag van andere landen (en in andere tijden, om andere redenen)? Typisch dat je vindt dat China hetzelfde doet in Tibet wat wél scherp veroordeeld wordt door de landen die Israël steunen.

[quote]Dit gebeurd niet in Israël.
http://en.wikipedia.org/wiki/Israeli%E2%80%93Palestinian_conflict
Staat oa. hier
netjes door Amnesty in rapportvorm, ga je inlezen want je komt zo bijzonder slecht uit de verf door dingen te ontkennen die iedereen kan zien.

quote:
Als je kritiek hebt op Israël ben je geen Jodenhater.
Dat zeg ik ook niet, ik zeg dat je daar voor uitgemaakt wordt, niet dat het me iets uitmaakt wat mensen die dat roepen van mijn mening vinden. Ik ben ook geen jodenhater, ik ben alleen zwaar tegen het gedrag van de staat Israël en het goedpraten hiervan door de bondgenoten en de immer dreigende kwalificatie als antisemiet indien kritisch.

quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:04 schreef Ga.aguyim het volgende:

Israël heeft door oorlogen en veiligheidsredenen de belangrijkste wintervoorraden heeft weten te bemachtigen en daardoor het meeste door Israël word gebruikt. En de rest dat richting de Palestijnen drijft word bemachtigd door Syrië en Jordanië. Wat moet Israël dan doen? Gratis water geven aan hun "vijanden''. Luister, begrijp me niet verkeerd. Het is fout dat hele conflict, maar tot dat er geen duidelijke afspraken komen van beide kanten en ze eens normaal gaan praten, in de hoop dat niet steeds een van de twee afhaakt. Denk ik niet dat het ooit beter gaat worden.
Het is idd zo dat Israël geen mensen mag uitsluiten van één van de meest basale zaken als water. Dat jij het als hun vijanden benoemd is al tekenend voor de hele manier waarop het daar gaat, Israël heeft zich land toegeëigend als Lebensraum en handhaaft dat op basis van:
- Internationale steun door lobby's en obv schuldgevoel
- Militair overwicht (dit blijkt wel uit de verhouding per zijde qua slachtoffers in dit conflict)

De pogingen om te gaan praten zijn futiel zolang er provocaties zijn zoals de hekken, het optrekken van ghetto's in de stedelijke gebieden, het omheinen van Palestijnse gebieden om zo 'de vijand' toegang te ontzeggen tot water en educatie (primaire mensenrechten) en het destijds bouwen van nederzettingen. Ze zorgen eerst dat ze de Palestijnen in de wurggreep hebben én bij de kloten zodat ze geen kant op kunnen, wat is dat voor basis voor onderhandelingen? Zo moeten ze wel toegeven aan nagenoeg alle eisen en kom je niet tot een oplossing. Van alle dodelijke slachtoffers is 81% Palestijns, 1,2 miljoen Palestijnen als vluchteling op de Gaza-strook, ze moeten wel instemmen uiteindelijk... Driewerf hoezee voor 'het Westen'.
pi_116137708
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 18:57 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Zo zijn ze allemaal. Uitschot.
Zo denkt de wereld ook over Israëlieten. Hebben jullie toch nog wat gemeen.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 08:46:19 #222
344644 computerprobleem
pi_116137731
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:44 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Zo denkt de wereld ook over Israëlieten. Hebben jullie toch nog wat gemeen.
Nee hoor, enkel jullie moslims en extremisten.
En feit is: niemand geeft een flikker om jullie. Zelfs jullie leiders slachten jullie massaal af (Syrië, Egypte, Libië, etc. ).

De waarheid is hard, maar jij kunt dat niet ontkennen :Y.
pi_116137977
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:46 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik ben een Nederlander, blank, kaas.
quote:
En feit is: niemand geeft een flikker om jullie. Zelfs jullie leiders slachten jullie massaal af (Syrië, Egypte, Libië, etc. ).
Mooi dat je met deze walgelijke opmerking bevestigt wat ik zeg. Gestoord mannetje.
quote:
Wat zet je jezelf toch voor paal. Mooi werk knul.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 09:07:28 #224
371032 GoedeVraag
pi_116138051
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:35 schreef Ga.aguyim het volgende:

Waarom zou het zo objectief zijn? Er is bijvoorbeeld tijdens Amerikaanse verkiezingen regelmatig geconstateerd dat men elkaar zat zwart te maken via wikipedia.

Met dat soort 'incidenten' wordt het lastig objectiviteit hard te maken. Natuurlijk zijn er bronnen die veel slechter zijn, maar om wikipedia als waarheid te gebruiken lijkt me niet terecht.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 09:08:24 #225
371032 GoedeVraag
pi_116138066
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:46 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Zo, we hebben een 'Übermensch' gevonden :')

En dan denken dat andere mensen extremistisch zijn :')
pi_116138446
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:08 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

Zo, we hebben een 'Übermensch' gevonden :')

En dan denken dat andere mensen extremistisch zijn :')
Hij heeft voor een deel wel gelijk, de omringende moslim landen schijnen niet zo veel te geven om de Palestijnen en het gaat volgens mij meer om het feit dat joden daar zijn.

Ik reageer vanavond of vanmiddag op de rest want ik heb school :P
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:20:04 #227
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116139553
quote:

[..]

Nee jouw corrupte stam (wat je zelf hebt toegegeven) wordt gewaardeerd :')

Slavendrijvers en uitbuiters.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:22:03 #228
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116139608
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:29 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Hij heeft voor een deel wel gelijk, de omringende moslim landen schijnen niet zo veel te geven om de Palestijnen

De overheid is iets anders dan de bevolking.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:37:03 #229
344644 computerprobleem
pi_116140028
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:20 schreef Che_ het volgende:

[..]

Nee jouw corrupte stam (wat je zelf hebt toegegeven) wordt gewaardeerd :')

Slavendrijvers en uitbuiters.
Wtf heb je het over :').
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:37:25 #230
344644 computerprobleem
pi_116140038
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:22 schreef Che_ het volgende:

[..]

De overheid is iets anders dan de bevolking.
Nee hoor, precies hetzelfde.
De overheid wordt toch gekozen door de democratische moslim landen. Nou dan.
pi_116140076
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:37 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Nee hoor, anders waren het geen dictaturen.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:41:01 #232
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116140180
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:37 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

De overheid wordt toch gekozen door de democratische moslim landen. Nou dan.
Vandaar al die protesten :')

Weet je wel waar je het over hebt knul. Democratisch? Wat :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:41:32 #233
344644 computerprobleem
pi_116140202
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:41 schreef Che_ het volgende:

[..]

Vandaar al die protesten :')

Weet je wel waar je het over hebt knul. Democratisch? Wat :')
O, zeg jij nu dat de MOSLIM LANDEN NIET DEMOCRATISCH ZIJN??????

:o :o

Dat zal vast aan de MOSLIMS zelf liggen :Y.
pi_116140234
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:41 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Jij bent zo ver van de realiteit verwijderd, ik weet niet eens hoe ik hier op moet reageren.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:43:49 #235
344644 computerprobleem
pi_116140270
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:42 schreef Peunage het volgende:

[..]

Jij bent zo ver van de realiteit verwijderd, ik weet niet eens hoe ik hier op moet reageren.
Tja, je staat gewoon versteld van de waarheid :Y.
pi_116140397
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:41 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Gedraag je eens normaal man. Als je niet kan discussiëren doe dat dan ook niet, op deze manier maak je jezelf en de zionisten alleen maar belachelijk. Of dat moet je doel zijn, dan goed werk.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:50:17 #237
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116140469
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:42 schreef Peunage het volgende:

[..]

woensdag 29 augustus 2012 @ 10:51:58 #238
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116140521
quote:

[..]

Jouw kennis over het Midden-Oosten is echt 0,0. Dat bleek al uit je KRG bullshit en die fabeltjes wat je pa je vertelt.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:54:00 #239
344644 computerprobleem
pi_116140577
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:51 schreef Che_ het volgende:

[..]

Jouw kennis over het Midden-Oosten is echt 0,0. Dat bleek al uit je KRG bullshit en die fabeltjes wat je pa je vertelt.
Palestijnen zijn terroristen.
Ze steunden Saddam tijdens de Al-Anfal campagne, waarbij 182,000 Koerden omkwamen.
Dat tuig verdient het dus om aangepakt te worden :Y.

Als Israël ze vriendelijk behandelt, worden ze binnen 24 uur overlopen door die extremisten.
Israël houdt die Arabische landen tenminste in bedwang.

[ Bericht 4% gewijzigd door computerprobleem op 29-08-2012 11:31:15 ]
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:29:16 #240
371032 GoedeVraag
pi_116141690
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:54 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Palestijnen zijn terroristen.
En jij een agressieve racist.

Laten we hopen dat je niet representatief bent voor de groep waar je je zo verwant mee voelt :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:30:48 #241
344644 computerprobleem
pi_116141736
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:29 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

En jij een agressieve racist.

Laten we hopen dat je niet representatief bent voor de groep waar je je zo verwant mee voelt :')
O, ik ben een racist, maar jullie zijn dat niet ondanks het feit dat jullie constant roepen dat iedereen die pro-Israël is een ''vuile zionist'' is en dat jullie graag ''Hitler'' zijn als het op Israël aan komt. Of dat jullie ''Jood'' als scheldwoord gebruiken.

Ik ben trouwens niet Joods. Ik ben enkel rechtvaardig.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:33:51 #242
371032 GoedeVraag
pi_116141830
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:30 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

O, ik ben een racist, maar jullie zijn dat niet ondanks het feit dat jullie constant roepen dat iedereen die pro-Israël is een ''vuile zionist'' is en dat jullie graag ''Hitler'' zijn als het op Israël aan komt. Of dat jullie ''Jood'' als scheldwoord gebruiken.
Ja, 'wij' roepen dat inderdaad constant, allemaal. Blijkbaar kan jij enkel maar zwart-wit denken.

quote:
Ik ben trouwens niet Joods. Ik ben enkel rechtvaardig.
En dan zo geïndoctrineerd doen? Dat kan bijna alleen een trol zijn :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:56:55 #243
344644 computerprobleem
pi_116142648
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:33 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

Ja, 'wij' roepen dat inderdaad constant, allemaal. Blijkbaar kan jij enkel maar zwart-wit denken.

[..]

En dan zo geïndoctrineerd doen? Dat kan bijna alleen een trol zijn :')
Hier begin je weer met dat vieze racistische gedoe.

''Je kunt niet voor Israël zijn als je zelf geen Jood bent. Je bent gewoon een troll! ''

O, maar een Nederlander kan en mag wel de Palestijnen steunen? Hij/zij is dan geen troll?

Zo zitten jullie allemaal, STUK VOOR STUK, in elkaar.

Kotsmisselijk word ik ervan :r :r :r.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:58:25 #244
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116142689
quote:
15s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:56 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

''Je kunt niet voor Israël zijn als je zelf geen Jood bent. Je bent gewoon een troll! ''

O, maar een Nederlander kan en mag wel de Palestijnen steunen? Hij/zij is dan geen troll?

Computerprobleem, jij staat bekend als een troll met al die accounts van je. Elke keer kom je met de meest onnozele uitspraken.
pi_116142743
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 18:55 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Inderdaad.
Israël bestaat nog omdat die terroristen een stel nietsnutten zijn die toch nooit iets voor elkaar zullen krijgen.
Nee, Israël bestaat nog steeds omdat ze vuistdiep in de reet van de VS zitten.
pi_116142987
quote:
15s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:56 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Het gaat erom dat jij zo geïndoctrineerd bent.
"Jullie willen allemaal hitler zij, jullie haten allemaal Joden, "
En dan jezelf rechtvaardig noemen. Je komt af en toe gewoon zo dom over dat ik niet weet waar ik moet beginnen met een reactie. Moet ik je een geschiedenisles geven? Moet ik je belachelijk maken? Moet ik een serieuze discussie met je voeren? Alle 3 de mogelijkheden zijn even belachelijk.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:07:37 #247
371032 GoedeVraag
pi_116143034
quote:

Zo doorgeslagen rechtlijnig en fanaat als jij vind ik inderdaad meer passen bij een extremistische zionist.

quote:

Dit soort doorgeslagen praat bedoel ik, misselijk mannetje.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:08:03 #248
371032 GoedeVraag
pi_116143052
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:58 schreef Che_ het volgende:

[..]

Computerprobleem, jij staat bekend als een troll met al die accounts van je. Elke keer kom je met de meest onnozele uitspraken.
Dat zal het dan wel verklaren denk ik :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:10:29 #249
371032 GoedeVraag
pi_116143132
quote:
13s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:59 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Nee, Israël bestaat nog steeds omdat ze vuistdiep in de reet van de VS zitten.
En via Wilders ook een beetje in NL.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:24:55 #250
344644 computerprobleem
pi_116143584
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:58 schreef Che_ het volgende:

[..]

Bull shit.
Palestijnse Propaganda dit.

Ik gebruik al meer dan 1 jaar enkel dit account.

Ach ja, ik ben in ieder geval blij dat Arafat verleden tijd. HET was een vieze terroristensteuner.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:25:41 #251
344644 computerprobleem
pi_116143612
Ze rotten nu samen lekker weg:

Hier zien jullie Arafat de Terrorist samen met Hussein de Dictator.
Hussein is verantwoordelijk v/d dood van 182,000 onschuldige Koerden en de HOND van een Arafat steunde hem:

quote:
Arafat supported Saddam Hussein's invasion of Kuwait and opposed the US-led coalition attack on Iraq.

Helemaal mooi aangezien een kennis van ons Saddam heeft veroordeeld :Y.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:26:18 #252
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116143629
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:24 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Bull shit.
Palestijnse Propaganda dit.

Ik gebruik al meer dan 1 jaar enkel dit account.

Ach ja, ik ben in ieder geval blij dat Arafat verleden tijd. HET was een vieze terroristensteuner.
Boeiend. Ik heb daar niets mee.

Ik ben tegen de Nazipraktijken van Israël tegenover de Palestijnen
pi_116143856
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:25 schreef computerprobleem het volgende:
Ze rotten nu samen lekker weg:

Hier zien jullie Arafat de Terrorist samen met Hussein de Dictator.
Hussein is verantwoordelijk v/d dood van 182,000 onschuldige Koerden en de HOND van een Arafat steunde hem:

[..]

[ afbeelding ]

Helemaal mooi aangezien een kennis van ons Saddam heeft veroordeeld :Y.
Is dat dezelfde nare man die hier met Barzani op de foto staat?

Arafat zocht steun, maakt niet uit waar. Saddam, om populair te blijven in de Arabische wereld(na het Kuwait fiasco), leverde die steun. Simpel. Zoek er niet meer achter.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:37:10 #254
344644 computerprobleem
pi_116143954
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:34 schreef Peunage het volgende:

[..]

Is dat dezelfde nare man die hier met Barzani op de foto staat?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Arafat zocht steun, maakt niet uit waar. Saddam, om populair te blijven in de Arabische wereld(na het Kuwait fiasco), leverde die steun. Simpel. Zoek er niet meer achter.
Ze waren daar niet omdat ze elkaar mochten, maar vanwege onderhandelingen.

Saddam's legers werden namelijk anaal vernederd door de Peshmerga troepen.

Nadat die onderhandelingen niet gelukt zijn, heeft de hond van Saddam de stad Barzan met gifgas gebombardeerd en de bewoners levend begraven (Barzani familie).

Dus die foto's zijn niet relevant.

Ik kan ook foto's posten van Churchill en Stalin waarop ze beide vriendelijk staan. Dat zegt geen ene flikker, want we weten allemaal dat de Soviet en het Westen vijanden van elkaar waren.

Dat heet POLITIEK. Blijkbaar begrijp jij daar geen flikker van :).

Arafat steunde Saddam omdat hij hem mocht en omdat de Palestijnen een achtergesteld volk zijn die blij waren met de Al-Anfal campagne waarbij 182,000 onschuldige Koerden werden vermoord.
Israël weet hoe laag dat volk is, daarom worden die terroristen ook zo aangepakt.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:39:51 #255
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_116144051
Goed topic
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:40:42 #256
344644 computerprobleem
pi_116144086
quote:
9s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:39 schreef Nibb-it het volgende:
Goed topic
Thnx.

Alleen jammer dat er zoveel antisemieten in dit topic zijn.
pi_116144241
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:37 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ze waren daar niet omdat ze elkaar mochten, maar vanwege onderhandelingen.

Saddam's legers werden namelijk anaal vernederd door de Peshmerga troepen.

Nadat die onderhandelingen niet gelukt zijn, heeft de hond van Saddam de stad Barzan met gifgas gebombardeerd en de bewoners levend begraven (Barzani familie).

Dus die foto's zijn niet relevant.

Ik kan ook foto's posten van Churchill en Stalin waarop ze beide vriendelijk staan. Dat zegt geen ene flikker, want we weten allemaal dat de Soviet en het Westen vijanden van elkaar waren.

Dat heet POLITIEK. Blijkbaar begrijp jij daar geen flikker van :).

Arafat steunde Saddam omdat hij hem mocht en omdat de Palestijnen een achtergesteld volk zijn die blij waren met de Al-Anfal campagne waarbij 182,000 onschuldige Koerden werden vermoord.
Israël weet hoe laag dat volk is, daarom worden die terroristen ook zo aangepakt.
Hou toch op met die onzin. Je zegt het zelf al, het is POLITIEK. Arafat zocht steun, maar kon dat nergens krijgen. Saddam wilde zich weer populair maken bij de Arabische landen. En zo hebben ze elkaar gevonden. Het kan de Palestijnen echt geen reet schelen wat er in Irak gebeurt. Ze weten alleen dat er in Baghdad hele wijken gebouwd zijn voor Palestijnen. En dat Saddam Israel gebombardeerd heeft.

Het kan Israel ook geen flikker boeien wat Palestijnen van Koerden vinden, dat is niet waarom ze de Palestijnen 'aanpakken'. :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:45:22 #258
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116144257
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:37 schreef computerprobleem het volgende:
heeft de hond van Saddam de stad Barzan met gifgas gebombardeerd en de bewoners levend begraven
Wat voor hond was dat wel niet? En welke ras?
pi_116144332
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:45 schreef Che_ het volgende:

[..]

Wat voor hond was dat wel niet? En welke ras?
_O- _O-
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:47:13 #260
344644 computerprobleem
pi_116144343
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:44 schreef Peunage het volgende:

[..]

Hou toch op met die onzin. Je zegt het zelf al, het is POLITIEK. Arafat zocht steun, maar kon dat nergens krijgen. Saddam wilde zich weer populair maken bij de Arabische landen. En zo hebben ze elkaar gevonden. Het kan de Palestijnen echt geen reet schelen wat er in Irak gebeurt. Ze weten alleen dat er in Baghdad hele wijken gebouwd zijn voor Palestijnen. En dat Saddam Israel gebombardeerd heeft.

Het kan Israel ook geen flikker boeien wat Palestijnen van Koerden vinden, dat is niet waarom ze de Palestijnen 'aanpakken'. :')
De Palestijnen zijn zo te lezen ook een onderontwikkeld volk die zich alleen interesseren in hun eigen zaken. Vandaar dat ze zo een vertekend beeld hebben en niet weten wat er in de realiteit gaande is. Misschien dat als ze eens leren lezen, ze begrijpen dat zij zich bevinden in ISRAËL, het land van de Joden.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:47:56 #261
344644 computerprobleem
pi_116144381
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:47 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

De Palestijnen zijn zo te lezen ook een onderontwikkeld volk die zich alleen interesseren in hun eigen zaken. Vandaar dat ze zo een vertekend beeld hebben en niet weten wat er in de realiteit gaande is. Misschien dat als ze eens leren lezen, ze begrijpen dat zij zich bevinden in ISRAËL, het land van de Joden.
Ja, hier ga ik niet meer op reageren. Niet alleen omdat het offtopic is, maar het heeft toch geen zin om met jou te redeneren.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:49:32 #263
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116144436
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:40 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Thnx.

quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:47 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Palestijnen-humor?
Haha gefrustreerde kindje :D

Je ware aard komt naar boven.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:49:34 #264
344644 computerprobleem
pi_116144438
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:48 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ja, hier ga ik niet meer op reageren. Niet alleen omdat het offtopic is, maar het heeft toch geen zin om met jou te redeneren.
Daar ga je weer.

''Het heeft geen zin om met computerprobleem te redeneren want hij is pro-Israël. Daarom heeft hij ongelijk.''

Dat is dus hoe jullie allemaal denken. Vind je het gek dat al jullie leiders dictators zijn?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:51:19 #265
344644 computerprobleem
pi_116144481
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:49 schreef Che_ het volgende:

[..]

[..]

Haha gefrustreerde kindje :D

Je ware aard komt naar boven.
Ik ben niet gefrustreerd hoor. Zit hier lekker relax, met de airco aan, zonnewering omlaag, glas met koud cola. Een beetje op jullie onwetenden te reageren, bestellingen aan te nemen, nieuws te verspreiden over de Palestijnse terroristen en Pro-Koerdisch nieuws op verschillende fora. Even verzekering gebeld, krijg wat geldjens terug voor een aantal aankopen. Straks even naar de stad, wat geld verspillen aan films en terug komen om jullie gefrustreerde, waardeloze reacties te lezen.

Life is good :Y.
pi_116144491
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:49 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Daar ga je weer.

''Het heeft geen zin om met computerprobleem te redeneren want hij is pro-Israël. Daarom heeft hij ongelijk.''

Dat is dus hoe jullie allemaal denken. Vind je het gek dat al jullie leiders dictators zijn?
Nee, iedereen denkt ondertussen: ''Het heeft geen zin om met computerprobleem te redeneren want daar is geen discussie mee aan te gaan.''...
pi_116144501
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:49 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Daar ga je weer.

En daar ga jij weer. Jullie zijn allemaal zus, jullie denken allemaal zo. Die ideeen zijn in je hoofd ingeprent. Daarom heeft het geen zin om met jou te redeneren. Alsof je tegen een betonnen muur praat. Out.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:53:00 #268
371032 GoedeVraag
pi_116144536
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:40 schreef computerprobleem het volgende:

|:(

Alle Palestijnen en Moslims uitmaken voor terroristen en honden en dan huilen over antisemitisme :')

Arabieren behoren trouwens ook tot het Semitische volk... hoe zit het daarmee dan? Zijn zij ook antisemitisch als ze een keer kritiek hebben op Joods extremisme?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:53:43 #269
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116144562
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:51 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik ben niet gefrustreerd hoor. Zit hier lekker relax, met de airco aan, zonnewering omlaag, glas met koud cola. Een beetje op jullie onwetenden te reageren, bestellingen aan te nemen, nieuws te verspreiden over de Palestijnse terroristen en Pro-Koerdisch nieuws op verschillende fora. Even verzekering gebeld, krijg wat geldjens terug voor een aantal aankopen. Straks even naar de stad, wat geld verspillen aan films en terug komen om jullie gefrustreerde, waardeloze reacties te lezen.

Life is good :Y.
Jij klinkt hier gefrustreerd met al je smileys en hoofdletters.

Maar ja, nu je toch bestellingen aan neemt. Doe mij maar nummertje 4 en goed doorbakken graag.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:54:35 #270
371032 GoedeVraag
pi_116144596
quote:

[..]

''Het heeft geen zin om met computerprobleem te redeneren ''
Wij kunnen hier op basis van wat je schrijft de conclusie trekken dat het probleem vooral bij de geïndoctrineerde computer in je hoofd zit.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:55:19 #271
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116144619
Ik wou net zeggen: computerprobleem, je kijkt echt teveel films. De realiteit is je ontgaan.

Tot ik in zijn fobo keek :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:55:20 #272
344644 computerprobleem
pi_116144620
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:53 schreef Che_ het volgende:

[..]

Jij klinkt hier gefrustreerd met al je smileys en hoofdletters.

Maar ja, nu je toch bestellingen aan neemt. Doe mij maar nummertje 4 en goed doorbakken graag.
''Met al die hoofdletters.''

Tja, ik ga naar school en weet dat je namen en zinnen met een hoofdletter moet beginnen. Maar ja, dat weet jij natuurlijk niet. Jij neemt alles aan van de gestoorde Imam die op TV haat aan het zaaien is.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:56:52 #273
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116144671
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:55 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

''Met al die hoofdletters.''

Tja, ik ga naar school en weet dat je namen en zinnen met een hoofdletter moet beginnen. Maar ja, dat weet jij natuurlijk niet. Jij neemt alles aan van de gestoorde Imam die op TV haat aan het zaaien is.
Maar wat voor bestellingen neem je aan? Je verkoopt zeker illegaal bezet grond op World of Warcraft.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:57:02 #274
344644 computerprobleem
pi_116144679
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:55 schreef Che_ het volgende:
Ik wou net zeggen: computerprobleem, je kijkt echt teveel films. De realiteit is je ontgaan.

Tot ik in zijn fobo keek :')
Ik heb een hobby. Problemen mee?
En ik heb ook nog 250+ documentaires. Ik heb dus verschillende bronnen waar ik mijn kennis vandaan haal. De enige bron die jullie extremisten hebben is de gekke Imam in de plaatselijke moskee of Ayatollah Gaymeni die op de Iraanse staatstelevisie dreigementen uitvoert.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:57:41 #275
344644 computerprobleem
pi_116144696
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:56 schreef Che_ het volgende:

[..]

Maar wat voor bestellingen neem je aan? Je verkoopt zeker illegaal bezet grond op World of Warcraft.
Nee, ik stuur de onwettige bewoners weg en zet er de wettige eigenaars voor in de plaats.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:59:31 #276
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116144771
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:57 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik heb een hobby. Problemen mee?
En ik heb ook nog 250+ documentaires. Ik heb dus verschillende bronnen waar ik mijn kennis vandaan haal. De enige bron die jullie extremisten hebben is de gekke Imam in de plaatselijke moskee of Ayatollah Gaymeni die op de Iraanse staatstelevisie dreigementen uitvoert.
Aha, dus als je kritiek hebt op Israël ben je per definitie moslimextremist?

[ Bericht 5% gewijzigd door Frank_Drebin op 29-08-2012 14:49:48 ]
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:01:59 #277
344644 computerprobleem
pi_116144855
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:59 schreef Che_ het volgende:

[..]

Aha, dus als je kritiek hebt op Israël ben je per definitie moslimextremist?

Je zou toch denken dat ze wat hebben geleerd van WOII of zouden ze daar zelf achter zitten?
De ware aard van deze extremist komt naar boven. Jij bent echt een ziek en gevaarlijk persoon.
Jij beweert nu gewoon dat de Joden zelf achter de Holocaust zitten? Wat is je volgende stap? Het ontkennen van de Holocaust omdat Ome Ahmadinehaat het zegt?

Bedankt dat jij bevestigd hoe jullie allemaal denken over Israël en de Joden.

Het lukt mij aardig goed om jullie ware mening en opvattingen naar boven te krijgen :Y.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:03:52 #278
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116144914
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:01 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

De ware aard van deze extremist komt naar boven. Jij bent echt een ziek en gevaarlijk persoon.
Jij beweert nu gewoon dat de Joden zelf achter de Holocaust zitten? Wat is je volgende stap? Het ontkennen van de Holocaust omdat Ome Ahmadinehaat het zegt?

Bedankt dat jij bevestigd hoe jullie allemaal denken over Israël en de Joden.

Het lukt mij aardig goed om jullie ware mening en opvattingen naar boven te krijgen :Y.
Heerlijk dit :D

Kan je nou echt niet lezen of maak je van mijn vraag een stelling zodat je de vraag daarvoor mee kan ontwijken?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:05:09 #279
344644 computerprobleem
pi_116144979
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:57 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

jullie extremisten
quote:

[..]

_O-
Wat een troll, prachtig.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:06:18 #281
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116145034
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:05 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ga niet eens meer op jou in.
Niet gefrustreerd raken hé :)

Gewoon niet zoveel films kijken, je leeft in een fictieve wereld.
pi_116145084
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:01 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Jij beweert nu gewoon dat de Joden zelf achter de Holocaust zitten?
Volgens mij komt vooral naar boven dat jij niet begrijpend kan lezen. Dummy.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:08:25 #283
344644 computerprobleem
pi_116145122
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:07 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Volgens mij komt vooral naar boven dat jij niet begrijpend kan lezen. Dummy.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:09:57 #284
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116145187
Computerprobleem, elke discussie waar jij je inmengt sta je er alleen voor. Je kraamt alleen bullshit uit zonder enige onderbouwing.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:14:30 #285
344644 computerprobleem
pi_116145329
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:09 schreef Che_ het volgende:
Computerprobleem, elke discussie waar jij je inmengt sta je er alleen voor. Je kraamt alleen bullshit uit zonder enige onderbouwing.
Omdat ik de enige ben die zinnig denkt.
Jullie zijn allemaal gehersenspoeld door gekke Imams en terroristen en denken dat dat de enige waarheid is. En helaas komen jullie hier allemaal in volledige families heen en lijkt het daardoor alsof jullie met ''meer zijn''. Feit is gewoon dat de paar Nederlanders die jullie steunen, extremistische socialisten zijn 100% zeker op de SP stemmen en enkel met Marokkanen e.d. omgaan die hen aanpraten ''hoe slecht Israël is''. Natuurlijk geloven ze dit, want ze durven niet tegen hen in te gaan. Ze staan er namelijk om bekend erg agressief te zijn en geen andere mening te waarderen (wat weer een reflectie is van hoe zij van nature zijn. En dit is een feit, want al hun leiders zijn agressieve barbaarse dictators. Een revolutie kan de aard van een onderontwikkeld mens niet veranderen, daarom zullen jullie ook zien dat er geen flikker verandert nadat Assad is verdreven. Zien jullie verschillen in Libië of Egypte? NEE, NEE EN NOG EENS NEE).

Dat bewijst weer eens dat ik gelijk heb en weet waar ik over spreek.

Jullie zijn gewoon veel te intolerant en kijken niet om je heen.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:17:57 #286
344644 computerprobleem
pi_116145451
Ik zeg in ieder geval wat ik denk en vind.
Jullie durven jullie echte mening niet eens te geven en ontwijken dat zodat ik als erg extreem over kom.
Maar jullie hebben n.a.v. mijn berichten al een aantal zéér racistische en antisemitische berichten geplaatst. Jullie konden je blijkbaar niet inhouden.

Dit is gewoon hoe ik ben en denk. Helaas voor jullie extremisten en terroristen leven wij in een vrij land en kunnen jullie mijn berichten niet censureren of mij opsluiten. Als ik deze berichten in een of ander achtergesteld, door woestijnen gekarakteriseerd, Arabisch land had geplaatst, zat ik nu achter slot en grendel en werd ik gemarteld door een zweterige, dikke, onderontwikkelde aap.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:18:16 #287
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116145460
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:14 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Omdat ik de enige ben die zinnig denkt.
Jullie zijn allemaal gehersenspoeld door gekke Imams en terroristen en denken dat dat de enige waarheid is. En helaas komen jullie hier allemaal in volledige families heen en lijkt het daardoor alsof jullie met ''meer zijn''. Feit is gewoon dat de paar Nederlanders die jullie steunen, extremistische socialisten zijn 100% zeker op de SP stemmen en enkel met Marokkanen e.d. omgaan die hen aanpraten ''hoe slecht Israël is''. Natuurlijk geloven ze dit, want ze durven niet tegen hen in te gaan. Ze staan er namelijk om bekend erg agressief te zijn en geen andere mening te waarderen (wat weer een reflectie is van hoe zij van nature zijn. En dit is een feit, want al hun leiders zijn agressieve barbaarse dictators. Een revolutie kan de aard van een onderontwikkeld mens niet veranderen, daarom zullen jullie ook zien dat er geen flikker verandert nadat Assad is verdreven. Zien jullie verschillen in Libië of Egypte? NEE, NEE EN NOG EENS NEE).

Dat bewijst weer eens dat ik gelijk heb en weet waar ik over spreek.

Jullie zijn gewoon veel te intolerant en kijken niet om je heen.
Wat voor films kijk je? Welke genre? Probeer het te minderen en zoek zo snel mogelijk hulp. Misschien is het wel al te laat, maar probeer het gewoon anders gaat dit permanent in je hoofd zitten.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:20:11 #288
344644 computerprobleem
pi_116145526
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:18 schreef Che_ het volgende:

[..]

Wat voor films kijk je? Welke genre? Probeer het te minderen en zoek zo snel mogelijk hulp. Misschien is het wel al te laat, maar probeer het gewoon anders gaat dit permanent in je hoofd zitten.
In tegenstelling tot de terroristische landen en volkeren die jij steunt, is Nederland een vrij land en worden films en muziek niet publiekelijk verbrand onder het geblaat van een bebaarde haatbaard.

Het is waarschijnlijk erg moeilijk voor jou om in een cultuur te leven waarin de mens een stuk verder ontwikkeld is, maar ik hoop van harte dat jij je eens open stelt voor andere culturen en je eens gaat inlezen en niet enkel naar de plaatselijke Imum luistert met zijn 1300 jaar oude denkbeelden.
pi_116145641
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:17 schreef computerprobleem het volgende:
Ik zeg in ieder geval wat ik denk en vind.
Jullie durven jullie echte mening niet eens te geven en ontwijken dat zodat ik als erg extreem over kom.
Maar jullie hebben n.a.v. mijn berichten al een aantal zéér racistische en antisemitische berichten geplaatst. Jullie konden je blijkbaar niet inhouden.

Dit is gewoon hoe ik ben en denk. Helaas voor jullie extremisten en terroristen leven wij in een vrij land en kunnen jullie mijn berichten niet censureren of mij opsluiten. Als ik deze berichten in een of ander achtergesteld, door woestijnen gekarakteriseerd, Arabisch land had geplaatst, zat ik nu achter slot en grendel en werd ik gemarteld door een zweterige, dikke, onderontwikkelde aap.
Maar als ik het goed begrijp ben jij dus groot voorstander van terroristen, arabieren en imams?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:23:53 #290
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116145663
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:20 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

In tegenstelling tot de terroristische landen en volkeren die jij steunt, is Nederland een vrij land en worden films en muziek niet publiekelijk verbrand onder het geblaat van een bebaarde haatbaard.

Het is waarschijnlijk erg moeilijk voor jou om in een cultuur te leven waarin de mens een stuk verder ontwikkeld is, maar ik hoop van harte dat jij je eens open stelt voor andere culturen en je eens gaat inlezen en niet enkel naar de plaatselijke Imum luistert met zijn 1300 jaar oude denkbeelden.
Hmm, je komt nooit buiten zeker? Moeilijk leven heb je, geef ik toe.
pi_116145692
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:20 schreef computerprobleem het volgende:

maar ik hoop van harte dat jij je eens open stelt voor andere culturen
GHAHAHA. Dit is ook weer een master opmerking van je.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:25:14 #292
344644 computerprobleem
pi_116145713
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:25 schreef computerprobleem het volgende:
Ik moet weer zaken doen.

Gr
Is de postmix weer leeg?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:26:09 #294
371032 GoedeVraag
pi_116145737
quote:

jij bevestigdt hoe jullie allemaal

Wat een trol.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:28:26 #295
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116145819
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:25 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Is de postmix weer leeg?
Hahhah :D
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:29:51 #296
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_116145868
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:25 schreef computerprobleem het volgende:
Ik moet weer zaken doen.

Gr
Vandaag alleen de groene kliko's he. Opletten.
pi_116146338
quote:
Ik moet weer zaken doen.

Gr
Ga je nog eens begrijpen dat het Jodendom de staat Israel onwettig acht zolang de Messias er niet is, of blijf je voor eeuwig zo'n vervelend nationalistisch ( :') ) kutventje die denkt dat iedereen die het niet eens met Israels beleid is een terrorist is? Fucking noob.
pi_116146502
Nederland heeft een Breivik nodig.

ofzo
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:00:04 #299
344644 computerprobleem
pi_116146959
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:47 schreef Loppe het volgende:
Nederland heeft een Breivik nodig.

ofzo
gast
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:00:16 #300
344644 computerprobleem
pi_116146967
quote:
6s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:43 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ga je nog eens begrijpen dat het Jodendom de staat Israel onwettig acht zolang de Messias er niet is, of blijf je voor eeuwig zo'n vervelend nationalistisch ( :') ) kutventje die denkt dat iedereen die het niet eens met Israels beleid is een terrorist is? Fucking noob.
Een reactie: :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:00:26 #301
344644 computerprobleem
pi_116146976
DE LAATSTE HEEFT ALTIJD GELIJK LANG LEVE COMPUTERPROBLEEM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')