Dat soort uitspraken leiden alleen maar tot bagger in dit topic dus heb ik maar even weggehaald.quote:
Dat kan best wezen maar ik zie ook vaak zat dat mensen onder het mom van kritiek op de staat Israel gewoon jodenhaat verstoppen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:05 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ik word altijd pisnijdig van die mensen die roepen dat als je tegen de staat Israël bent, omdat het gewoon een schurkenstaat is, dat je meteen voor antisemiet wordt uitgescholden.
Kunnen die mensen niet nadenken ofzo?
Ik heb geen jodenhaat, maar ik vind het schandalig hoe ze daar met Palestijnen omgaan. Ik zag een keer op tv hoe een orthodoxe jood een brandbom bij een school naar binnen gooide en die kinderen moesten gillen, en dan met de holocaust dwepen als excuus daarvoor? Walgelijk gewoon. Van mij mogen ze die mensen allemaal deporteren die dit soort wandaden plegen en ook nog eens de holocaust misbruiken daarvoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:18 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat kan best wezen maar ik zie ook vaak zat dat mensen onder het mom van kritiek op de staat Israel gewoon jodenhaat verstoppen.
Deze discussie is al zo vaak gevoerd en aan beide kanten zitten debielen. Als je denkt dat de ene kant slechter is als de andere kant ben je onderdeel van het probleem.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:20 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ik heb geen jodenhaat, maar ik vind het schandalig hoe ze daar met Palestijnen omgaan. Ik zag een keer op tv hoe een orthodoxe jood een brandbom bij een school naar binnen gooide en die kinderen moesten gillen, en dan met de holocaust dwepen als excuus daarvoor? Walgelijk gewoon. Van mij mogen ze die mensen allemaal deporteren die dit soort wandaden plegen en ook nog eens de holocaust misbruiken daarvoor
Sorry, ben niet meer gewend aan de strenge handquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken leiden alleen maar tot bagger in dit topic dus heb ik maar even weggehaald.
Ik ben genoeg op de hoogte van de geschiedenis om te weten welke wandaden de PLO heeft gepleegd, maar de reden voor ergenrnis aan zionisten komt doordat die veelal verdedigd worden door het westen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:38 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Deze discussie is al zo vaak gevoerd en aan beide kanten zitten debielen. Als je denkt dat de ene kant slechter is als de andere kant ben je onderdeel van het probleem.
Wat moet ik daarmee?quote:
En een groot deel van het midden oosten zal Israel nooit erkennen hebben ze gezworen....Laten we deze discussie alsjeblieft niet aangaan....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:02 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ik ben genoeg op de hoogte van de geschiedenis om te weten welke wandaden de PLO heeft gepleegd, maar de reden voor ergenrnis aan zionisten komt doordat die veelal verdedigd worden door het westen.
Celebreren dat de staat Israël bestaat!quote:
Bullshit, bijna alle landen in het Midden-Oosten zijn voor een tweestatenoplossing.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:07 schreef truthortruth het volgende:
[..]
En een groot deel van het midden oosten zal Israel nooit erkennen hebben ze gezworen....Laten we deze discussie alsjeblieft niet aangaan....
"Monkey killing monkey killing monkey over pieces of the ground. Silly monkeys. Give them thumbs, they forge a blade.". Zou jou toch iets moeten zeggen....
Als ze normaal samen hadden kunnen leven met de Palestijnen en ze niet van allerlei grondrechten zouden uitsluiten zou ik geen probleem hebben met Israël.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
Celebreren dat de staat Israël bestaat!
Wist je dat die boeven in Israël meer gebied veroveren dan ze officiëel mogen van internationale regels? Wist je dat Ben Goerion het wel ók vond dat mensen in de holocaust omkwamen, zolang er maar een Joodse staat kwam en wist je dat er Joden zijn die roepen 'Dood aan de Arabieren!' in Israël?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:07 schreef truthortruth het volgende:
[..]
En een groot deel van het midden oosten zal Israel nooit erkennen hebben ze gezworen....Laten we deze discussie alsjeblieft niet aangaan....
"Monkey killing monkey killing monkey over pieces of the ground. Silly monkeys. Give them thumbs, they forge a blade.". Zou jou toch iets moeten zeggen....
Ze leven daar als kat en hond, logisch dat Israël dat niet doet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:10 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Als ze normaal samen hadden kunnen leven met de Palestijnen en ze niet van allerlei grondrechten zouden uitsluiten zou ik geen probleem hebben met Israël.
http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#axzz22avHIbrRquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:09 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Bullshit, bijna alle landen in het Midden-Oosten zijn voor een tweestatenoplossing.
Je kiest een kant, tief op met je jodenhaat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:11 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Wist je dat die boeven in Israël meer gebied veroveren dan ze officiëel mogen van internationale regels? Wist je dat Ben Goerion het wel ók vond dat mensen in de holocaust omkwamen, zolang er maar een Joodse staat kwam en wist je dat er Joden zijn die roepen 'Dood aan de Arabieren!' in Israël?
Nu heb ik jodenhaat volgens jou? Oh ja! Dat verklaart waarom ik gisteren nog een goed gesprek had met een joodse israëliër op internet! Dat is omdat ik joden haat natuurlijk!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:13 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je kiest een kant, tief op met je jodenhaat.
Dus als je het beter vind dat mensen omkomen in de holocaust dan dat er een joodse staat is, is dat jodenhaat volgens jou.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:13 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je kiest een kant, tief op met je jodenhaat.
Xandernieuwsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:12 schreef truthortruth het volgende:
[..]
http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#axzz22avHIbrR
Logisch wel als je daarzo van alle kanten moslims hoort dat jullie (joden) dood moeten. Oh nee, Islam iesh vrede! De Joden zijn begonnen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:11 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Wist je dat die boeven in Israël meer gebied veroveren dan ze officiëel mogen van internationale regels? Wist je dat Ben Goerion het wel ók vond dat mensen in de holocaust omkwamen, zolang er maar een Joodse staat kwam en wist je dat er Joden zijn die roepen 'Dood aan de Arabieren!' in Israël?
Nee, niet tegen Israël, wel tegen oorlogsmisdaden en radicale zionisten die onmenselijk zijn.quote:
Ik ontken niet dat er ook Arabieren zijn die dit doen, wat je even vergeet is dat Joden technisch gezien superieur waren ten opzichte van de Palestijnen die er al woonden en een veel betere samenleving opbouwden, die Palestijnen maakten dus geen kans wat mede te danken is aan Arabische grootgrondbezitters.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Logisch wel als je daarzo van alle kanten moslims hoort dat jullie (joden) dood moeten. Oh nee, Islam iesh vrede! De Joden zijn begonnen!
Wat een pauperbronquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:12 schreef truthortruth het volgende:
[..]
http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#axzz22avHIbrR
Alleen Khadaffi zou Israel nooit erkennen.quote:Muammer Qadafi, Libya's president, meanwhile, is understood to be ready to withdraw his country's support for the 2002 Arab Peace Initiative, which offers Israel full peace and normalised ties with all 22 Arab League members in return for a full withdrawal from all territory occupied in 1967 and a "just" solution to the Palestinian refugee problem.
Wat een onzin. Kom met bewijs, de meeste mensen zien in dat Israël een staat is die alle internationale regels aan zijn lars lapt, daarom hebben ze er kritiek op en niet vanwege jodenhaat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:33 schreef Nobu het volgende:
Negen van de tien keer komt dat anti-Israël geblaat ook rechtstreeks voort uit blinde jodenhaat. Onterechte klacht.
Waar baseer jij dit op?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:33 schreef Nobu het volgende:
Negen van de tien keer komt dat anti-Israël geblaat ook rechtstreeks voort uit blinde jodenhaat. Onterechte klacht.
Het bewijs is dat je het van één kant bekijkt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:19 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Wat een onzin. Kom met bewijs, de meeste mensen zien in dat Israël een staat is die alle internationale regels aan zijn lars lapt, daarom hebben ze er kritiek op en niet vanwege jodenhaat.
Je hebt nog steeds geen reactie gegeven op waarom ik jodenhaat heb omdat ik het verwerpelijk vind dat iemand zegt dat het beter is om kinderen in een holocaust te laten omkomen dan om geen Israëlische staat te stichten. Leg mij dat eens uit, want ik snap dat niet. Leer jij eerst het verschil tussen jodendom en zionisme, kun jij begrijpen waarom ik geen probleem heb met jodendom maar waarom ik zionisme een verwerpelijke ideologie vind die zijn oorsprong vindt in het Europees nationalisme en sterke overeenkomsten met nazisme heeft?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:28 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Het bewijs is dat je het van één kant bekijkt.
Voorbijgaat aan 2000 jaar Jodenhaat , voorbijgaat aan alle islamitische geschriften die joden willen vernietigen, voorbijgaat aan de dagelijkse raketbeschietingen, voorbijgaat aan het feit dat er nooit een Palestijnse staat is geweest, voorbijgaat aan het feit dat de grootste Palestijnse leider daardoor ook een Egyptenaar was, voorbijgaat aan het feit dat in het handvest van Hamas nog steeds staat dat de joden de zee in moeten worden gedreven, voorbijgaat aan het feit dat Iran via Hamas en Hezbollah een religieuze proxy oorlog voert tegen israel, en dan hebben we het maar even niet over de huidige agressie tegen joden hier in Nederland.
Maar bekijk jij het allemaal maar van één kant.....ik ben niet blij met een Nentanjahu of misdragingen van het Israëlische leger, maar ik zie wel beide kanten van het verhaal.....doe je dat niet moet je ook niet raar op staan te kijken als je het stempel krijgt wat je verdient .
Zoals ik in mijn eerste reactie al zei, het heeft geen zin deze discussie opnieuw te voeren, in ieder geval voor mij niet. Jij wilt het niet van twee kanten zien en je bent daarmee onderdeel van het probleem. Jodenhaat is de bron van dit probleem, en mijn inziens is dan ook acceptatie van de joden de oplossing. En dan bedoel ik de acceptatie van de hele wereld inclusief het midden oosten.quote:
Je hebt cognitieve dissonantie. Je negeert voor het gemak even wat ik over de PLO zei. Sorry, maar als er figuren als jou in deze wereld blijven bestaan die alle kritiek op Israël als jodenhaat zien zal er nooit een oplossing komen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:29 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Zoals ik in mijn eerste reactie al zei, het heeft geen zin deze discussie opnieuw te voeren, in ieder geval voor mij niet. Jij wilt het niet van twee kanten zien en je bent daarmee onderdeel van het probleem. Jodenhaat is de bron van dit probleem, en mijn inziens is dan ook acceptatie van de joden de oplossing. En dan bedoel ik de acceptatie van de hele wereld inclusief het midden oosten.
Ps, waarom wil je in hemelsnaam dat ik inga op de stelling van een individu??? Wat is daar het nut van.
Ik blijf in herhaling vallen, zolang er figuren blijven bestaan die 1 kant opkijken zal er zeker geen oplossing komen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:31 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Je hebt cognitieve dissonantie. Je negeert voor het gemak even wat ik over de PLO zei. Sorry, maar als er figuren als jou in deze wereld blijven bestaan die alle kritiek op Israël als jodenhaat zien zal er nooit een oplossing komen.
Ja precies, hou dus op met alles op de PLO en Arafat af te schuiven.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:40 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik blijf in herhaling vallen, zolang er figuren blijven bestaan die 1 kant opkijken zal er zeker geen oplossing komen.
Typische uitspraak van een jodenhater.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:41 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ja precies, hou dus op met alles op de PLO en Arafat af te schuiven.
Citeer waar ik gezegd heb dat ik joden haat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:43 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Typische uitspraak van een jodenhater.
Dat hangt er vanaf hoe je het bekijkt, als je Israël inzake wetgeving bekijkt, inzake hoe er in de geschiedenis van Israël met joodse bevolkingsgroepen werd omgegaan (geweigerd) en als je kijkt hoe Israël zich niet wil houden aan de grenzen die in 1967 zijn afgesproken, is Israël geen staat die zich keurig aan de regels houdt.quote:
bron? Voorbeeld?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:50 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe je het bekijkt, als je Israël inzake wetgeving bekijkt, inzake hoe er in de geschiedenis van Israël met joodse bevolkingsgroepen werd omgegaan (geweigerd) en als je kijkt hoe Israël zich niet wil houden aan de grenzen die in 1967 zijn afgesproken, is Israël geen staat die zich keurig aan de regels houdt.
Ik denk trouwens dat jijzelf mogelijkerwijs een jodenhater bent en dat je dat verbergt door mij daarvoor uit te schelden. Jij lijkt namelijk goed te keuren hoe er met joden is omgegaan door zionisten en hoe zionisten sommige orthodoxe joden uitschelden voor zelfhatende joden door hun kritiek op Israël. Dat gebrek aan respect en die betiteling maken van veel zionisten antisemieten en dat betekent dat jij ook een antisemiet bent als je dit soort handelen van zionisten ondersteunt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:43 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Typische uitspraak van een jodenhater.
Je verstopt het onder je kritiek op Israël.....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:48 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Citeer waar ik gezegd heb dat ik joden haat.
klopt niks van, bron?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:54 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat jijzelf mogelijkerwijs een jodenhater bent en dat je dat verbergt door mij daarvoor uit te schelden. Jij lijkt namelijk goed te keuren hoe er met joden is omgegaan door zionisten en hoe zionisten sommige orthodoxe joden uitschelden voor zelfhatende joden door hun kritiek op Israël. Dat gebrek aan respect en die betiteling maken van veel zionisten antisemieten en dat betekent dat jij ook een antisemiet bent als je dit soort handelen van zionisten ondersteunt.
They wrote, asking for assistance, to the Jewish Agency, a Zionist organisation established in 1929, whose chairman since 1935 was David Ben Gurion, who later went on to be Israel's founding primeminister.quote:
Ja, maar zouden ze ook oorlog hebben als ze gewoon hun grenzen accepteerden?quote:En vind je het gek dat ze een vaste grens kunnen houden E hebben constant oorlog.
Dit meen je toch niet serieus.....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:01 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ja, maar zouden ze ook oorlog hebben als ze gewoon hun grenzen accepteerden?
(die ze zelf starten door gebieden te veroveren oa.)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
bron? Voorbeeld?
En vind je het gek dat ze een vaste grens kunnen houden E hebben constant oorlog.
Nee, klopt niks van. Bron? Voorbeeld?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:56 schreef dontmesswiththezohan het volgende:
[..]
(die ze zelf starten door gebieden te veroveren oa.)
nu.nlquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee, klopt niks van. Bron? Voorbeeld?
Waar start israel oorlogen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:11 schreef dontmesswiththezohan het volgende:
[..]
nu.nl
http://www.nu.nl/buitenla(...)-nederzettingen.html
http://www.nu.nl/politiek(...)-besluit-israel.html
http://www.nu.nl/buitenla(...)e-kolonies-goed.html
en google bijvoorbeeld
ik bedoelde dat ze onterecht gebieden innemen en dan gaan janken dat er veel kritiek over ze isquote:
Israel doet niet alles goed nee, maar ze zijn niet de enige. Jij denkt dat als israel zou stoppen daarmee dat er dan vrede zou zijn?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:15 schreef dontmesswiththezohan het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ze onterecht gebieden innemen en dan gaan janken dat er veel kritiek over ze is
ik vind dat je israël een slechte staat kan vinden ondanks dat het joden zijn. dan ben je ook een racist als je een willekeurig afrikaans land slecht vind.
als ze onder andere daarmee stoppen zou het vrediger worden ja denk ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Israel doet niet alles goed nee, maar ze zijn niet de enige. Jij denkt dat als israel zou stoppen daarmee dat er dan vrede zou zijn?
Eens, maar zeg dt dan ook tegen de palestijnen die zelfmoordaanslagen plegen en hamas etc en hezbollah..quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef dontmesswiththezohan het volgende:
[..]
als ze onder andere daarmee stoppen zou het vrediger worden ja denk ik
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
Celebreren dat de staat Israël bestaat!
Vrediger in de zin van? Het is nu niet zo dat er voor 1948 veel vrede voor joden was....quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef dontmesswiththezohan het volgende:
[..]
als ze onder andere daarmee stoppen zou het vrediger worden ja denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Putin for President _O_
ja het moet wel van 2 kanten komenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Eens, maar zeg dt dan ook tegen de palestijnen die zelfmoordaanslagen plegen en hamas etc en hezbollah..
Dat klopt wel maar dat heeft ook zo zijn oorzaken natuurlijk. Als je naar de geschiedenis kijkt, dan laat ik WO II gemakshalve buiten beschouwing, zijn joden altijd de dupe van alles geweest. Pogroms, rampen waarvan joden standaard de schuld kregen en noem het maar op. De gehele geschiedenis zijn ze als ongewenst beschouwd. Pas sinds de laatste jaren zijn ze enigszins geaccepteerd maar logisch dat deze geschiedenis zo zijn uitwerking heeft gehad op het volk. Dus ieder onvertogen woord zien ze als potentiële bedreiging, wat niet vreemd is. Dus hoewel ik het eens ben dat ze je te snel voor anti-semiet uit maken, snap ik het wel allemaal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:10 schreef Piye het volgende:
Kritiek op Joden is nou eenmaal altijd antisemitisme, zelfs al ben je zelf een semiet. Hell al ben je zelf een Jood ben je nog een Jodenhater als je Israël een schurkenstaat noemt.
Overigens kan je ook nooit zo over Joden praten als over moslims gebeurt. Dus hun geschriften uitpluizen en opmerken dat ze wel opvallend hatelijke teksten over niet-Joden hebben want dan ben je helemaal een nazi.
Klopt, maar in het grootste deel van de geschiedenis hebben Europeanen daar veel meer schuld aan gehad dan Arabieren en nu gaan veel Europeanen lekker de schuld op de Arabieren af zitten schuiven. Volgens islamitische geschriften zijn Joden en Christenen broeders van de moslims en er zijn vele Islamitische staten geweest waar Joden en Christenen gewoon in vrede konden leven. De grootste reden dat veel moslims wat tegen Joden hebben is de stichting van de staat Israël en ik kan het ze niet echt kwalijk nemen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar dat heeft ook zo zijn oorzaken natuurlijk. Als je naar de geschiedenis kijkt, dan laat ik WO II gemakshalve buiten beschouwing, zijn joden altijd de dupe van alles geweest. Pogroms, rampen waarvan joden standaard de schuld kregen en noem het maar op. De gehele geschiedenis zijn ze als ongewenst beschouwd. Pas sinds de laatste jaren zijn ze enigszins geaccepteerd maar logisch dat deze geschiedenis zo zijn uitwerking heeft gehad op het volk. Dus ieder onvertogen woord zien ze als potentiële bedreiging, wat niet vreemd is. Dus hoewel ik het eens ben dat ze je te snel voor anti-semiet uit maken, snap ik het wel allemaal.
Altijd hetzelfde liedje van mensen met kritiek op Israël, geen historische kennis.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Klopt, maar in het grootste deel van de geschiedenis hebben Europeanen daar veel meer schuld aan gehad dan Arabieren en nu gaan veel Europeanen lekker de schuld op de Arabieren af zitten schuiven. Volgens islamitische geschriften zijn Joden en Christenen broeders van de moslims en er zijn vele Islamitische staten geweest waar Joden en Christenen gewoon in vrede konden leven. De grootste reden dat veel moslims wat tegen Joden hebben is de stichting van de staat Israël en ik kan het ze niet echt kwalijk nemen eerlijk gezegd.
Kun jij alsjeblieft je mond houden? Dank je wel. Praat maar weer als je mij wat beter kent in plaats van mij uit te blijven schelden. Jij bevestigt de stelling in dit topic, bij kritiek op zionisme wordt je inderdaad voor antisemiet uitgemaakt, en dan ga je dingen uit de context rukken om dat zo te laten lijken alsof iemand een antisemiet is. Fijn dat je ook de OP weglsaat in dat topic waarin ik zeg dat ik vanwege het talloze bewijs niet geloof in Holocaust-ontkenning, maar jij baseert je op een klein stukje in mijn OP. Dat noem je cognitieve dissonantie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:22 schreef truthortruth het volgende:
Overigens wel typisch dat iemand die wil aangeven dat hij geen joden haat vervolgens op zoek gaat naar argumenten om de holocaust te ontkennen? Waarom ontkennen mensen de holocaust? Ach, vast gewoon toeval en een brede intressen....
Hier alle enkele gebeurtenissenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:53 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde liedje van mensen met kritiek op Israël, geen historische kennis.
There were pogroms too in the nineteenth century in the Arab and Islamic worlds. There was a massacre of Jews in Baghdad in 1828.[35] There was another massacre in Barfurush in 1867.[35] In 1839, in the eastern Persian city of Meshed, a mob burst into the Jewish Quarter, burned the synagogue, and destroyed the Torah scrolls. This is known as the Allahdad incident. It was only by forcible conversion that a massacre was averted.[36]
Inderdaad.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:44 schreef DeParo het volgende:
Veel antizionisten zijn ook gewoon Jodenhaters het verschil is vaak moeilijk te zien.
Inderdaad, dat staat in een boek he.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:50 schreef Amethyst1 het volgende:
Maar je kunt niet tegen Israel zijn want het stukje land is oorspronkelijk van hun
Texas en Arizona zijn van de Mexican, oh wacht, de VS zijn van de Indianen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:50 schreef Amethyst1 het volgende:
Maar je kunt niet tegen Israel zijn want het stukje land is oorspronkelijk van hun
Hiermee heb je niet echt mijn gebrek aan historische kennis aangetoond. Dat Arabieren en/of moslims Joden nooit hebben vervolgd/vermoord zal ik nooit beweren. Zo zijn er ook christenen vervolgd/vermoord en in andere rijken moslims vervolgd/vermoord. Alleen in de Arabische wereld zijn Joden helemaal niet altijd de grote zondebok geweest terwijl juist die rol als zondebok gebruikt wordt om de daden van de Israëlische staat te vergoelijken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:53 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde liedje van mensen met kritiek op Israël, geen historische kennis.
There were pogroms too in the nineteenth century in the Arab and Islamic worlds. There was a massacre of Jews in Baghdad in 1828.[35] There was another massacre in Barfurush in 1867.[35] In 1839, in the eastern Persian city of Meshed, a mob burst into the Jewish Quarter, burned the synagogue, and destroyed the Torah scrolls. This is known as the Allahdad incident. It was only by forcible conversion that a massacre was averted.[36]
Komt omdat de meesten geen (terechte) kritiek op Joden of Israël durven te leveren. De echte Jodenhaters hebben er niet zo'n probleem mee.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:44 schreef DeParo het volgende:
Veel antizionisten zijn ook gewoon Jodenhaters het verschil is vaak moeilijk te zien.
Hadden ze dat maar op moeten schrijven in een boek he. Nu is het te laat.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:51 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Texas en Arizona zijn van de Mexican, oh wacht, de VS zijn van de Indianen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:50 schreef Amethyst1 het volgende:
3 edits om het mooier te makenquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:55 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb ook een boek geschreven waarin ik mijzelf Londen beloof. Dit is de beloofde stad voor mijn volk.
Maar eigenlijk alleen het mooie historische Londen. Om alle pauperwijken zoals Lambeth, Hackney en Newham gaan we een grote muur bouwen.
De mensen die er woonden waren de Filistijnen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoezo was het oorspronkelijk van hun? Zelfs het Jodendom leert niet dat Israël oorspronkelijk van de Joden is, slechts dat het land aan hun beloofd is (wat erop neerkomt dat de mensen die er wonen eerst "verwijderd" moeten worden.)
En God had toch een hekel aan dat volk. Als ik me niet vergis was Goliath ook een Filistijn en het verhaal over hoe David hem vermoordde wordt nog steeds op vele basisscholen onderwezen als 1 van de mooiste gebeurtenissen ooit. Het was toch maar een vieze gojim.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
De mensen die er woonden waren de Filistijnen.
Dat verzin je ter plekke en is compleet je eigen invulling.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoezo was het oorspronkelijk van hun? Zelfs het Jodendom leert niet dat Israël oorspronkelijk van de Joden is, slechts dat het land aan hun beloofd is (wat erop neerkomt dat de mensen die er wonen eerst "verwijderd" moeten worden.)
Je kan ook normale posts maken met goede argumenten zodat er nog een nuttige discussie uit valt te halen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:08 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind dat Joden recht hebben op de hele wereld. Overal waar ze willen mogen ze een staat stichten en de oorspronkelijke bevolking vervolgens eruit gooien. De Joden zijn de afgelopen millennia zo gepest dat ze daar nu recht op hebben.
Dus is de kritiek op anti-zionisten (hun kritiek is incorrect) terecht immers zijn ze meer dan eens antisemitisch dat erken jij dus.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Hiermee heb je niet echt mijn gebrek aan historische kennis aangetoond. Dat Arabieren en/of moslims Joden nooit hebben vervolgd/vermoord zal ik nooit beweren. Zo zijn er ook christenen vervolgd/vermoord en in andere rijken moslims vervolgd/vermoord. Alleen in de Arabische wereld zijn Joden helemaal niet altijd de grote zondebok geweest terwijl juist die rol als zondebok gebruikt wordt om de daden van de Israëlische staat te vergoelijken.
[..]
Komt omdat de meesten geen (terechte) kritiek op Joden of Israël durven te leveren. De echte Jodenhaters hebben er niet zo'n probleem mee.
Dat verzin ik helemaal niet ter plekke. Het boek genesis leert ons dat volgens joden en christenen God Israël aan de afstammelingen van Abraham heeft beloofd. Nergens wordt beweerd dat zij ook daadwerkelijk de eerste inwoners van Israël waren. En wanneer ze in de het Oude Testament Israël intrekken gebeurd dit door het gebied te veroveren van de mensen die er op dat moment wonen. Dat is gewoon wat het Jodendom zelf leert.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat verzin je ter plekke en is compleet je eigen invulling.
Ik erken dat veel anti-zionisten antisemitisch zijn, maar ik ben het met de klacht eens dat elke vorm van antizionisme veel te vaak als antisemitisch wordt bestempeld en dat daarmee elke anti-zionist antisemiet zou zijn. Verder vind ik het ook belangrijk om niet te vergeten dat een antisemiet best terechte kritiek op Israël kan uiten.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dus is de kritiek op anti-zionisten (hun kritiek is incorrect) terecht immers zijn ze meer dan eens antisemitisch dat erken jij dus.
Prima post als je het mij vraagt, want dat is precies waarom de Joden Israël hebben gekregen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je kan ook normale posts maken met goede argumenten zodat er nog een nuttige discussie uit valt te halen?
Ik doelde op wat je zei over verdrijven. Uit het OT kan je wel degelijk opmaken dat het land voor hun is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat verzin ik helemaal niet ter plekke. Het boek genesis leert ons dat volgens joden en christenen God Israël aan de afstammelingen van Abraham heeft beloofd. Nergens wordt beweerd dat zij ook daadwerkelijk de eerste inwoners van Israël waren. En wanneer ze in de het Oude Testament Israël intrekken gebeurd dit door het gebied te veroveren van de mensen die er op dat moment wonen. Dat is gewoon wat het Jodendom zelf leert.
Over Israël wordt niet gesproken. Officieel, vanaf het begin is het land wel van de joden geweest ja. Het beloofde land. Maar omdat joden in de ogen van God vele fouten hebben begaan en dus niet langer meer het uitverkoren volk waren kun je dat ook niet meer stellen als je je op de Bijbel of Koran beroept.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:22 schreef Amethyst1 het volgende:
In de koran staat toch ook dat de land oorspronkelijk van Israel is?
Nee hij zegt juist dat de echte jodenhaters er geen geheim van maken. Mensen die terechte kritiek op joden en Israël hebben durven het vaak niet te uiten en scharen zich onder het anti-zionisme. Jodenhaters scharen zich daar niet onder maar komen er gewoon openlijk voor uit.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dus is de kritiek op anti-zionisten (hun kritiek is incorrect) terecht immers zijn ze meer dan eens antisemitisch dat erken jij dus.
Sowieso dat ze land hebben gekregen is de eeuwenlange anti-semitisme, vervolgingen en verbannen uit landen en toen de 2de wereldoorlog...quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Prima post als je het mij vraagt, want dat is precies waarom de Joden Israël hebben gekregen.
Prima reden. Geef ze een stukje Duitsland. Of een stukje Polen. Of een stukje van elk land waar ze weg werden gestuurd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Sowieso dat ze land hebben gekregen is de eeuwenlange anti-semitisme, vervolgingen en verbannen uit landen en toen de 2de wereldoorlog...
Het ligt veel subtieler. Het was een Brits mandaat al sinds voor WO I. Destijds kwamen er conferenties op waarnaar er werd gezocht voor een geschikt land. Gebieden als Argentinië maar ook de Nederlandse Antillen (idee van Mussert overigens) werden lange tijd genoemd. Omdat de joden een sterke lobby hadden en Palestina toch wel de meeste aantrekkingskracht had heeft GB nog voor WO II het gebied daar verdeeld zodat de joden daarheen konden. Pas in 1948 riepen ze Israël uit waarnaar er vrijwel direct een oorlog uitbrak dat Israël won. De officiële landsgrenzen, hoewel niet door iedereen erkent, zijn samen met Arafat en Clinton in (als ik mij niet vergis 1992) getekend. Overigens overtreden de joden deze afspraken door de Gaza strook te bebouwen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Sowieso dat ze land hebben gekregen is de eeuwenlange anti-semitisme, vervolgingen en verbannen uit landen en toen de 2de wereldoorlog...
Betwijfel ik want voor zover ik weet zijn moslims volgens de islam afstammelingen van Abraham (via Ishmaël), wat ze dus net zoveel recht erop zou geven als joden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:22 schreef Amethyst1 het volgende:
In de koran staat toch ook dat de land oorspronkelijk van Israel is?
Als je jood of christen bent misschien. Ik lees het echter door de ogen van een niet-gelovige dus beloftes van hun God doen mij niet zoveel. Ik kan er echter wel uit opmaken dat ze Israël ook in de tijd van de bijbel met geweld hebben veroverd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik doelde op wat je zei over verdrijven. Uit het OT kan je wel degelijk opmaken dat het land voor hun is.
Precies, dus is Nielsch zijn opmerking dat Joden eigenlijk al het land ter wereld verdienen omdat ze het zo zwaar hebben gehad helemaal niet zo gek.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Prima reden. Geef ze een stukje Duitsland. Of een stukje Polen. Of een stukje van elk land waar ze weg werden gestuurd.
Frank, er schuilt meer achter jou dan een dertien in een dozijn zolderkamer melkbek. Je bent een parel in de nacht. Dat ben je.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het ligt veel subtieler. Het was een Brits mandaat al sinds voor WO I. Destijds kwamen er conferenties op waarnaar er werd gezocht voor een geschikt land. Gebieden als Argentinië maar ook de Nederlandse Antillen (idee van Mussert overigens) werden lange tijd genoemd. Omdat de joden een sterke lobby hadden en Palestina toch wel de meeste aantrekkingskracht had heeft GB nog voor WO II het gebied daar verdeeld zodat de joden daarheen konden. Pas in 1948 riepen ze Israël uit waarnaar er vrijwel direct een oorlog uitbrak dat Israël won. De officiële landsgrenzen, hoewel niet door iedereen erkent, zijn samen met Arafat en Clinton in (als ik mij niet vergis 1992) getekend. Overigens overtreden de joden deze afspraken door de Gaza strook te bebouwen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Prima reden. Geef ze een stukje Duitsland. Of een stukje Polen. Of een stukje van elk land waar ze weg werden gestuurd.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Betwijfel ik want voor zover ik weet zijn moslims volgens de islam afstammeingen van Abraham (via Ishmaël), wat ze dus net zoveel recht erop zou geven als joden.
En daarom wou Israel als deal 50 50 doen dus de helft aan de moslims en de helft voor hunzelf maar moslims waren te eigenwijs om ermee in te stemmen .
[..]
Als je jood of christen bent misschien. Ik lees het echter door de ogen van een niet-gelovige dus beloftes van hun God doen mij niet zoveel. Ik kan er echter wel uit opmaken dat ze Israël ook in de tijd van de bijbel met geweld hebben veroverd.
Inderdaadquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het ligt veel subtieler. Het was een Brits mandaat al sinds voor WO I. Destijds kwamen er conferenties op waarnaar er werd gezocht voor een geschikt land. Gebieden als Argentinië maar ook de Nederlandse Antillen (idee van Mussert overigens) werden lange tijd genoemd. Omdat de joden een sterke lobby hadden en Palestina toch wel de meeste aantrekkingskracht had heeft GB nog voor WO II het gebied daar verdeeld zodat de joden daarheen konden. Pas in 1948 riepen ze Israël uit waarnaar er vrijwel direct een oorlog uitbrak dat Israël won. De officiële landsgrenzen, hoewel niet door iedereen erkent, zijn samen met Arafat en Clinton in (als ik mij niet vergis 1992) getekend. Overigens overtreden de joden deze afspraken door de Gaza strook te bebouwen.
Goeie deal ja. Zouden wij vast ook mee instemmen als een stel Koerden hier kwam en riep dat dit land aan hun beloofd is, maar dat wij de helft mogen houden omdat ze van die goeie gozers zijn.quote:
Dat kun je niet hiermee vergelijkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Goeie deal ja. Zouden wij vast ook mee instemmen als een stel Koerden hier kwam en riep dat dit land aan hun beloofd is, maar dat wij de helft mogen houden omdat ze van die goeie gozers zijn.
Er is inderdaad niks vergelijkbaars te bedenken, maar de absurditeit komt in de buurt. Het enige argument dat de joden ooit hebben aangedragen om Israël toe te eigenen is hun eigen boek. Daarbij moesten zij natuurlijk de heiligste stukken hebben, want zij zijn joden en de rest zijn toch maar gojims. Daarnaast mogen ook Joden die het jodendom niet aanhangen gebruik maken van de terugkeerregeling van Israël. Wat is hun argument daarvoor dan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:35 schreef Amethyst1 het volgende:
[..]
Dat kun je niet hiermee vergelijken
Een afkeer tegen moslims is bij mij absouluut niet ter sprakequote:Op maandag 13 augustus 2012 16:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Er is inderdaad niks vergelijkbaars te bedenken, maar de absurditeit komt in de buurt. Het enige argument dat de joden ooit hebben aangedragen om Israël toe te eigenen is hun eigen boek. Daarbij moesten zij natuurlijk de heiligste stukken hebben, want zij zijn joden en de rest zijn toch maar gojims. Daarnaast mogen ook Joden die het jodendom niet aanhangen gebruik maken van de terugkeerregeling van Israël. Wat is hun argument daarvoor dan?
De gang van zaken met betrekking tot Israël is simpelweg niet objectief te verdedigen. Wat mij betreft is iedereen die vindt dat Israël de joden toekomt verblindt door misplaatst schuldgevoel, religie of een afkeer tegen moslims.
Waarom vind je het dan terecht dat een volk vanwege het geloof dat door een groot deel ervan wordt aangehangen een land heeft gekregen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:44 schreef Amethyst1 het volgende:
[..]
Een afkeer tegen moslims is bij mij absouluut niet ter sprakeIk kijk na de persoon in kwestie en niet het geloof of kleur haar
God is er voor iedereen, iedereen is gelovig, Israel is dus een mooie Joodse staat helder maar weer.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Betwijfel ik want voor zover ik weet zijn moslims volgens de islam afstammelingen van Abraham (via Ishmaël), wat ze dus net zoveel recht erop zou geven als joden.
[..]
Als je jood of christen bent misschien. Ik lees het echter door de ogen van een niet-gelovige dus beloftes van hun God doen mij niet zoveel. Ik kan er echter wel uit opmaken dat ze Israël ook in de tijd van de bijbel met geweld hebben veroverd.
[..]
Precies, dus is Nielsch zijn opmerking dat Joden eigenlijk al het land ter wereld verdienen omdat ze het zo zwaar hebben gehad helemaal niet zo gek.
Nee ok, maar een zionist zei nog tegen mij dat ik de holocaust goedkeur en dat ik joden haat omdat ik de kant van de Palestijnen kies, terwijl ik zeg dat ik dat juist doe omdat ik voor de mensenrechten ben en het niet goed vind dat hun land zomaar ingenomen wordt. Toch ben ik een antisemiet volgens hem, omdat ik de kant van de Palestijnen kies, ik snap nog steeds niet wat de logische redenering daarvoor is, maar het zal wel aan mij liggen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:44 schreef Amethyst1 het volgende:
[..]
Een afkeer tegen moslims is bij mij absouluut niet ter sprakeIk kijk na de persoon in kwestie en niet het geloof of kleur haar
Palestijnen wouden meer dan de helft van het land. Met de helft deden ze niet genoegen meequote:Op maandag 13 augustus 2012 16:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom vind je het dan terecht dat een volk vanwege het geloof dat door een groot deel ervan wordt aangehangen een land heeft gekregen?
Israel is er niet voor iedereen, Palestijnen mogen er geen huizen bouwen, die worden meteen weer gesloopt door de Israëlische regering. Maar dat mag, want de Joden hebben de holocaust meegemaakt, dan mag je andere volkeren hun huizen slopen en ze uitroeien. Als je de holocaust hebt meegemaakt mag je dus hetzelfde doen als wat de nazi's met je eigen volk deden, een ander volk uitroeien om in hun huizen te gaan wonen, zoals in Dar Yassin gebeurde.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
God is er voor iedereen, iedereen is gelovig, Israel is dus een mooie Joodse staat.
Dus als de Denen hier komen, en die hebben een heilig boek waarin staat: Thor heeft aan ons voortbestemd, dat dit moerassige land ons toebehoort. Dan mogen die ons land voor de helft innemen, omdat het in hun boek staat? En als wij dat niet goed vinden, maar later toch zeggen, ja doe toch maar een stuk voor hun, want nu is ons land toch al ingenomen, zijn wij degenen die schuld hebben volgens jou en niet de Denen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:49 schreef Amethyst1 het volgende:
[..]
Palestijnen willen meer dan de helft van het land met de helft deden ze niet genoegen mee
nu willen ze het wel, maar wilt Israel het weer niet en die heeft de touwtjes in handen.
Amerika staat achter hun en dat is al genoeg.
Hebben de Denen dan zo'n boek?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:52 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Dus als de Denen hier komen, en die hebben een heilig boek waarin staat: Thor heeft aan ons voortbestemd, dat dit moerassige land ons toebehoort. Dan mogen die ons land voor de helft innemen, omdat het in hun boek staat? En als wij dat niet goed vinden, maar later toch zeggen, ja doe toch maar een stuk voor hun, want nu is ons land toch al ingenomen, zijn wij degenen die schuld hebben volgens jou en niet de Denen?
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik begrijp de stand van zaken die hoef je me niet uit te leggen. Ik wil weten hoe jij van jezelf kan zeggen dat je mensen niet op hun geloof beoordeelt, maar toch voorstander kan zijn van het feit dat joden Israël hebben gekregen vanwege hun geloof.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:49 schreef Amethyst1 het volgende:
[..]
Palestijnen willen meer dan de helft van het land met de helft deden ze niet genoegen mee
nu willen ze het wel, maar wilt Israel het weer niet en die heeft de touwtjes in handen.
Amerika staat achter hun en dat is al genoeg.
Ten eerste Denemarken is geen buurland van Nederland dus dat zou sowieso niet kunnen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:52 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Dus als de Denen hier komen, en die hebben een heilig boek waarin staat: Thor heeft aan ons voortbestemd, dat dit moerassige land ons toebehoort. Dan mogen die ons land voor de helft innemen, omdat het in hun boek staat? En als wij dat niet goed vinden, maar later toch zeggen, ja doe toch maar een stuk voor hun, want nu is ons land toch al ingenomen, zijn wij degenen die schuld hebben volgens jou en niet de Denen?
Even puur als voorbeeld, stel dat ze dat boek hebben, maakt dat alles goed?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:55 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar ze hebben dat boek dus niet zeg je nu?
Guess what, Nederland en Denemarken zitten dichter bij elkaar (geografisch en cultureel) dan Rusland-Palestina, Polen-Palestina. Marokko-Palestina, VS-Palestina en ga zo maar door.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:55 schreef Amethyst1 het volgende:
[..]
Ten eerste Denemarken is geen buurland van Nederland dus dat zou sowieso niet kunnen.
Maar in de eerste instantie snap ik niet waarom er mensen worden afgeslacht om een paar kilometers grond. Waarschijnlijk denken ze hoe groter het land hoe beter wat natuurlijk onzin is. Neem een voorbeeld aan Monaco en Nigeria , nou dan weet ik wel waar ik wil wonen en werken.
Maar ze hebben dat boek niet zeg je dus de vergelijking slaat bij voorbaat al nergens op.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Even puur als voorbeeld, stel dat ze dat boek hebben, maakt dat alles goed?
Ok, dan doe ik het wel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar ze hebben dat boek niet zeg je dus de vergelijking slaat bij voorbaat al nergens op.
Ja, als dat in hun heilige boek staat mag dat volgens DeParo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:52 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Nee het slaat nergens op om een boek als argument aan te voeren om land in te nemen. Dat is het punt dat jij niet wil begrijpen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar ze hebben dat boek niet zeg je dus de vergelijking slaat bij voorbaat al nergens op.
Dit is wel een goede vergelijking ja. Komt nog eens bij dat Denen dan massaal hier heen trekken en op het moment dat ze meer ruimte nodig hebben ook de stukken land die de Nederlanders nog over zouden hebben gaan innemen. Als je daar dan iets van zegt krijg je echter een bom op je kop.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:52 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Dus als de Denen hier komen, en die hebben een heilig boek waarin staat: Thor heeft aan ons voortbestemd, dat dit moerassige land ons toebehoort. Dan mogen die ons land voor de helft innemen, omdat het in hun boek staat?
Dus volgens jou slaan hypotheses nergens op?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jawel, Europa is ook geen buurland van Palestina en toch konden allemaal Europeanen daarheen komen. Via Duitsland zouden Denen naar Nederland kunnen komen om land hier te komen annexeren. Als Denen veel vervolgd zouden zijn bijvoorbeeld zouden veel mensen het nog goedkeuren ook, dat gebeurt in Israël tenslotte ook. Het is heel simpel waarom mensen afgeslacht worden daar om een stukje land. God staat boven de mens, iets wat bovenmenselijk is, daarvoor moeten mensen wijken, en daarom mogen mensen afgeslacht worden voor Israël.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:55 schreef Amethyst1 het volgende:
[..]
Ten eerste Denemarken is geen buurland van Nederland dus dat zou sowieso niet kunnen.
Maar in de eerste instantie snap ik niet waarom er mensen worden afgeslacht om een paar kilometers grond. Waarschijnlijk denken ze hoe groter het land hoe beter wat natuurlijk onzin is. Neem een voorbeeld aan Monaco en Nigeria , nou dan weet ik wel waar ik wil wonen en werken.
De Joden hebben tenminste dat Boek, die Denen niet volgens jou, probleem opgelost dus dat blijkt maar weer!quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee het slaat nergens op om een boek als argument aan te voeren om land in te nemen. Dat is het punt dat jij niet wil begrijpen.
Een hypothese die bij voorbaat al niet klopt slaat nergens op.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:24 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Dus volgens jou slaan hypotheses nergens op?
[..]
Jawel, Europa is ook geen buurland van Palestina en toch konden allemaal Europeanen daarheen komen. Via Duitsland zouden Denen naar Nederland kunnen komen om land hier te komen annexeren. Als Denen veel vervolgd zouden zijn bijvoorbeeld zouden veel mensen het nog goedkeuren ook, dat gebeurt in Israël tenslotte ook. Het is heel simpel waarom mensen afgeslacht worden daar om een stukje land. God staat boven de mens, iets wat bovenmenselijk is, daarvoor moeten mensen wijken, en daarom mogen mensen afgeslacht worden voor Israël.
De Aboriginals hebben wel heilige grond in Australië, die hoeven dat volgens jou niet meer via grondrechtelijke weg te doen, omdat je heilige grond altijd zo maar mag inpikken? Israël doet dat tenslotte ook bij de Gaza-Strook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 03:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
De Joden hebben tenminste dat Boek, die Denen niet volgens jou, probleem opgelost dus dat blijkt maar weer!
De hypothese van de Denen klopt niet, die van de Aboriginals wel in dit geval. Hoewel die dus een geloof hebben in heilige grond maar het alleen niet in een boek hebben staan, dat maakt echter verder weinig uit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 03:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een hypothese die bij voorbaat al niet klopt slaat nergens op.
Het is een veronderstelling, een aanname, het hoeft niet 100% waar te zijn anders was het wel een feit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 03:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een hypothese die bij voorbaat al niet klopt slaat nergens op.
De media vond het blijkbaar zo erg om het op te blazen? Verder je laatste zin ook gewoon onzin.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:39 schreef Bendoe het volgende:
De joden halen bij elk stukje kritiek de holocaust erbij. Ook de ministers. Hoe zieliger ze worden gevonden hoe beter.
Daar gaat het niet om of het in de media komt, het gaat erom dat ze denken dat ze alles kunnen maken met de holocaust als excuus, ik heb het hier over zionisten en kolonisten, niet de Joden die wél normaal kunnen doen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
De media vond het blijkbaar zo erg om het op te blazen? Verder je laatste zin ook gewoon onzin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die gekke moslims leven toch in de middeleeuwen dus gewoon bommen erop pleuren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:16 schreef Hexagon het volgende:
Dus omdat er moslims-eikels bestaan is geweld tegen iedere moslim altijd goed?
Leg mij dan uit wat de meerwaarde is van Israël voor een stabiel Midden-Oosten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:06 schreef computerprobleem het volgende:
SUPER GEZELLIG GELOOF!!!!!
Taliban onthoofden zeventien mensen wegens muziek en dans
Talibanstrijders hebben zondag in het zuiden van Afghanistan zeventien mensen onthoofd. Dat hebben de Afghaanse autoriteiten maandag bekendgemaakt. De precieze aanleiding voor de slachtpartij is vooralsnog onduidelijk.
De slachtoffers waren samengekomen voor een feest waarbij werd gedanst en muziek werd gespeeld. Volgens Neyamutallah Khan, een woordvoerder van het lokale bestuur, was dit aanleiding voor de slachtpartij. Muziek en dans zouden in strijd zijn met de strikte vorm van de islam die de Taliban aanhangen.
Daoud Ahmadi, een lid van het provinciebestuur, zei later echter dat de slachtoffers omkwamen bij een vuurgevecht tussen twee bevelhebbers van de Taliban, die vochten om twee vrouwen. Volgens Ahmadi is het niet duidelijk of de muziek en de dansende mensen de aanleiding vormden voor het geweld. Bovendien is niet duidelijk of er alleen burgers zijn omgekomen of dat er ook Talibanstrijders onder de slachtoffers zijn.
De slachtpartij had plaats in het district Musa Qala in de provincie Helmand. Het gebied, dat meer dan honderd dorpen omvat, is sinds 2001 grotendeels in handen van de Taliban. Zij hebben de sharia, de strenge islamitische wet, ingevoerd en handhaven deze met harde hand.
--------------------
Kunnen de anti-Joden / anti-Israël mensen hier mij eens uitleggen hoe het Midden-Oosten een waar paradijs op Aarde wordt zodra Israël niet meer bestaat? Ik weet zeker dat jullie uit kunnen leggen hoe de Palestijnse Terroristen, de Iraanse extremisten, de Arabische dictators en de overige religekken, Sharia-aanhangers, anti-mensenrechtenactivisten en barbaren die zichzelf Middeleeuwen wanen ervoor zorgen dat het Midden-Oosten dan een waar paradijs vol vreugde wordt.
Het is gewoon wederzijds onbegrip. Islamtisch theocratische landen voelen zich - niet helemaal zonder reden - bedreigd door het Westen en snappen het niet, hele andere cultuur. Het Westen voelt zich bedreigt door de islam omdat de gemiddelde mens er geen reet van snapt en kan enkel aandragen dat het 'gevaarlijk' is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja die gekke moslims leven toch in de middeleeuwen dus gewoon bommen erop pleuren.
Israël houdt die barbaarse landen tenminste in bedwang en er is tenminste een democratie in het Midden-Oosten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:37 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Leg mij dan uit wat de meerwaarde is van Israël voor een stabiel Midden-Oosten.
Ach gut, weinig inhoud dus maar op de man spelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:40 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Israël houdt die barbaarse landen tenminste in bedwang en er is tenminste een democratie in het Midden-Oosten.
En jij vergeet dat al die landen ook niets moeten hebben van Christenen / Katholieken. Israël is nu een soort van 'blokkade' tussen al die extremistische landen en het Westen. Mocht er een 3e Wereldoorlog uitbreken, dan kun jij er zeker van zijn dat Israël het Westen zal steunen (en het Westen Israël).
Ik heb dat veel liever dan Iraanse kernwapens.
Maar jij bent waarschijnlijk een extremist die de terroristen steunt die het leven v/d onschuldige Israëlische burgers verstoren, dus jij zult het toch niet begrijpen.
- Palestijnse kinderen worden ingezet als zelfmoordterroristen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ach gut, weinig inhoud dus maar op de man spelen.
En wat voor een democratie: grond bezetten, koloniseren en de burgers uitmoorden. Lijkt een beetje op de indianen. Het Westerse ideaal zit iets te diep in je aars: een democratie staat per definitie niet gelijk aan vreedzaamheid.
Maar jij moet niks hebben van die moslims, lekker hypocriet, zo komen we lekker verder.En nee, mocht er oorlog uitbreken met Iran, dan heeft het Westen dat aan zichzelf te danken. Kijk eens op de kaart: in alle landen rondom Iran heeft het Westen een pionnetje, waarbij Syrië nog de laatste moet worden. Vind je het gek dat Iran zich bedreigd voelt? En sinds de revolutie daar, zijn ze zwaar pissed op de VS, en terecht.
Het is allemaal de schuld van de Engelsen ! of Britten hoe je ze ook noemen wiltquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
- Palestijnse kinderen worden ingezet als zelfmoordterroristen.
- Iran dreigt met het uitroeien van de Joden.
- Hetzelfde geldt voor de Arabische landen, die zien de Joden het liefst voor goed verdwijnen.
- Israël is oorspronkelijk van de Joden.
- Er zijn 22 Arabische landen, Israël is het enige Joodse land ter wereld. De Palestijnen kunnen vast wel terecht bij hun Arabische vriendjes en vriendinnetjes.
- Israël is 2x kleiner dan Nederland en nog azen ze op dat kleine stukje land.
- De vieze extremisten ontkennen de Holocaust.
- De gore barbaren steunen het Nazi-regime.
Israël staat dus gewoon volledig in zijn recht.
Jij hebt denk ik liever een stel Palestijnen die hun kinderen opleiden tot zelfmoordterroristen als buren, i.p.v. een vredig Joods gezin dat zich met zijn eigen zaken bemoeit? Ach ja, zal wel koeltoer zijn.
Wat een populistische praat allemaal. Duidelijk geen verder onderzoek gedaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
- Palestijnse kinderen worden ingezet als zelfmoordterroristen.
- Iran dreigt met het uitroeien van de Joden.
- Hetzelfde geldt voor de Arabische landen, die zien de Joden het liefst voor goed verdwijnen.
- Israël is oorspronkelijk van de Joden.
- Er zijn 22 Arabische landen, Israël is het enige Joodse land ter wereld. De Palestijnen kunnen vast wel terecht bij hun Arabische vriendjes en vriendinnetjes.
- Israël is 2x kleiner dan Nederland en nog azen al die parasieten op dat kleine stukje land.
- De vieze extremisten ontkennen de Holocaust.
- De gore barbaren steunen het Nazi-regime.
Israël staat dus gewoon volledig in zijn recht.
Jij hebt denk ik liever een stel Palestijnen die hun kinderen opleiden tot zelfmoordterroristen als buren, i.p.v. een vredig Joods gezin dat zich met zijn eigen zaken bemoeit? Ach ja, zal wel koeltoer zijn.
Wie is jullie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:33 schreef computerprobleem het volgende:
Jij hebt niet eens respect voor een andere religie, dus ik stopte bij ''heilig kutboekje''.
Jullie zijn allemaal hetzelfde.
Gr gr
Nou, bijvoorbeeld in 2006 in Libanon?quote:
The ringworm affair refers to circumstances involving at least 20,000 Israeli individuals, particularly children, who were treated between 1948 and 1960 for tinea capitis (ringworm) with ionizing radiation to the head area. This population was composed mostly of newly arrived immigrants from North Africa and the Middle East.[1] An estimated 200,000 children worldwide received X-ray treatment for tinea capitis in accordance with the standard Adamson-Kienbock procedure between 1910 and 1959, until griseofulvin, the first effective antifungal agent for ringworm, was introduced.[2] It is claimed up to 6000 children died as a result of this treatment.quote:
This article originally appeared in French in L’Humanité. Translation by Global Outlook, 2002.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Eens, maar zeg dt dan ook tegen de palestijnen die zelfmoordaanslagen plegen en hamas etc en hezbollah..
Natuurlijk.....quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:25 schreef Salvad0R het volgende:
Het "verschil" tussen zionisten en joden is dat joden geloven dat alleen hun Messiah de staat Israel mag stichten, terwijl zionisten zoiets hebben van kut op ik heb hier een Apache helikopter etc etc.
[..]
Nou, bijvoorbeeld in 2006 in Libanon?
http://en.wikipedia.org/wiki/2006_Lebanon_War
Interessantquote:[..]
The ringworm affair refers to circumstances involving at least 20,000 Israeli individuals, particularly children, who were treated between 1948 and 1960 for tinea capitis (ringworm) with ionizing radiation to the head area. This population was composed mostly of newly arrived immigrants from North Africa and the Middle East.[1] An estimated 200,000 children worldwide received X-ray treatment for tinea capitis in accordance with the standard Adamson-Kienbock procedure between 1910 and 1959, until griseofulvin, the first effective antifungal agent for ringworm, was introduced.[2] It is claimed up to 6000 children died as a result of this treatment.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ringworm_affair
Objectieve bron? Bewijzen? etc etc...quote:[..]
This article originally appeared in French in L’Humanité. Translation by Global Outlook, 2002.
Hamas is a Creation of Mossad
According to Zeev Sternell, historian at the Hebrew University of Jerusalem, "Israel thought that it was a smart ploy to push the Islamists against the Palestinian Liberation Organisation (PLO)".
Jij jouw theorieën ik mijn feitenquote:Afgezien van dat allemaal, er zijn echt wel veel goede mensen (joden) in Israel die weten dat wat hun regering flikt niet normaal is.
Lui doen moeilijk over gedachtegoed, andere religie aanhangen = thought crime
Beetje dwaas als je mij vraagt.
Klacht van het jaar dit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:05 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ik word altijd pisnijdig van die mensen die roepen dat als je tegen de staat Israël bent, omdat het gewoon een schurkenstaat is, dat je meteen voor antisemiet wordt uitgescholden.
Kunnen die mensen niet nadenken ofzo?
En jij hebt wel respect voor andere religies?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:33 schreef computerprobleem het volgende:
Jij hebt niet eens respect voor een andere religie, dus ik stopte bij ''heilig kutboekje''.
Jullie zijn allemaal hetzelfde.
Gr gr
Ik zie Barbaarse Gewoonten niet als een religie, maar als overblijfselen uit de Middeleeuwen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En jij hebt wel respect voor andere religies?
Zionisme is niet iets slechts.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:04 schreef HyperViper het volgende:
Elke religie heeft wel extremisme. Joden hebben zionisme.
Wat een hypocriet gedrag zeg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik zie Barbaarse Gewoonten niet als een religie, maar als overblijfselen uit de Middeleeuwen.
Daar heb ik geen respect voor.
Sterker nog, veel van de Joodse aanspraak op het huidige Palestina stamt nog van voor de middeleeuwen dus hij spreekt zich een beetje tegen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:28 schreef WH141 het volgende:
[..]
Wat een hypocriet gedrag zeg.
Je zou het vast ook niet erg vinden als de top in Israel zyklon B uit de kast haalt voor wat experimentjes in de omringende lanfen.
Laat die trolls, ze hebben geen verstand van dit onderwerp en laten zich beïnvloeden door de terroristen.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sterker nog, veel van de Joodse aanspraak op het huidige Palestina stamt nog van voor de middeleeuwen dus hij spreekt zich een beetje tegen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:40 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Israël houdt die barbaarse landen tenminste in bedwang en er is tenminste een democratie in het Midden-Oosten.
Wikipedia aandragen als objectieve bronquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/2006_Lebanon_War
Objectieve bron? Bewijzen? etc etc...
Wel dus.quote:
Precies, helemaal fan van Israel, terwijl ze in de ogen van een zionist ook niks voorstellen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wel dus.
Niets is sneuer om te zien dan wannabe-Joden die zich pro-Israel uitspreken omdat ze denken dat ze dan het Jodendom steunen.
Rot op yo, waarom is de betekenis van Goyim zowel "staat" als "non-Jood" ???
Toegewijde joden zijn helemaal geen fan van Israel, de fans zijn juist zionisten, die schijt hebben aan "hun" toekomstige messias, waar echte joden op wachten zodat hij de staat Israel kan stichten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Precies, helemaal fan van Israel, terwijl ze in de ogen van een zionist ook niks voorstellen.
Ditquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wel dus.
Niets is sneuer om te zien dan wannabe-Joden die zich pro-Israel uitspreken omdat ze denken dat ze dan het Jodendom steunen.
Rot op yo, waarom is de betekenis van Goyim zowel "staat" als "non-Jood" ???
Ditquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Precies, helemaal fan van Israel, terwijl ze in de ogen van een zionist ook niks voorstellen.
En ditquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Toegewijde joden zijn helemaal geen fan van Israel, de fans zijn juist zionisten, die schijt hebben aan "hun" toekomstige messias, waar echte joden op wachten zodat hij de staat Israel kan stichten.
Kun jij ook wat anders dan alleen maar ongenuanceerd krijsen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik zie Barbaarse Gewoonten niet als een religie, maar als overblijfselen uit de Middeleeuwen.
Daar heb ik geen respect voor.
Die kinderen zijn terroristen. Ze worden getraind om zichzelf op te blazen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:45 schreef WH141 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Verder CP wat vind je van dat bericht over die Israelische soldaten die specifiek kinderen op zoeken om te schoppen en te slaan?
En nee, je weet niet of ze zijn opgeleid tot terroristen.
Moet dit ook kunnen volgens jou?
Ik heb niet tegen joden of iets dergelijks in het algemeen maar het beleid Israel komt mij gewoon de strot uit en bovendien zijn veel inwoners het van daar met me eens.
Dit dus. Anderhalf miljoen Palestijnen, in Gaza alleen al, zijn allemaal opgeleid als terrorist en ze gaan zich allemaal opblazen. Het is bijna een wonder dat Israël nog bestaat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:48 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Die kinderen zijn terroristen. Ze worden getraind om zichzelf op te blazen.
Daarnaast is het niet bewezen dat ze geslagen zijn, dat wordt allemaal verzonnen door de Palestijnen (lees: terroristen).
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:48 schreef computerprobleem het volgende:
Palestijnen (lees: terroristen).
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit dus. Anderhalf miljoen Palestijnen, in Gaza alleen al, zijn allemaal opgeleid als terrorist en ze gaan zich allemaal opblazen. Het is bijna een wonder dat Israël nog bestaat.
Zo zijn ze allemaal. Uitschot.quote:
Deze joodquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:48 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Die kinderen zijn terroristen. Ze worden getraind om zichzelf op te blazen.
Daarnaast is het niet bewezen dat ze geslagen zijn, dat wordt allemaal verzonnen door de Palestijnen (lees: terroristen).
Dat merk ik ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:39 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Laat die trolls, ze hebben geen verstand van dit onderwerp en laten zich beïnvloeden door de terroristen.
Ja, dus valse informatie word er gelukkig ook weer snel uitgehaald.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:52 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Wikipedia aandragen als objectieve bron![]()
Wikipedia is door en voor mensen met een internetverbinding. Met meer internetverbindingen in bepaalde gebieden gaat de inhoud dan al vaak een bepaalde kant op.
Moet ik hier serieus op in gaan? Of moet ik hierin meegaan? Het Palestijnse cyberleger dat gefundeerd door o.a: hamas, hezbollah, al qaida, iran en de rest van de moslim landen.quote:Bovendien hebben doen bepaalde mensen met een fanatieke overtuiging - zoals het Israëlische cyberleger - vaak flink hun best om zaken in hun voordeel te draaien.
Als iemand een tempel op z'n hoofd heeft zou ik 'm ook gelijk prikken.quote:
Er waren en zijn altijd al joden geweest in Israël voor de tweede wereldoorlog. De tweede wereld oorlog was laat maar zeggen de druppel toen besloten heel veel joden naar het ''mandaatgebied Palestina'' te emigreren, vind je het gek? Verder heeft Israël het de eerste jaren gewoon zelfstandig gedaan tegen elk land in het Midden-Oosten dat ''de joden in de zee wou drijven''.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:58 schreef Deshain het volgende:
Israël is het product van een wereldwijd schuldgevoel over de verschrikkingen die het Joodse volk heeft moeten ondergaan wat voorkomen had kunnen en moeten worden. Doordat de zionisten dit zo goed uitbuiten door hun collectieve minderwaardigheidscomplex wordt de staat gehandhaafd met Westerse steun.
Tibet-China? Wat Amerika deed/doet met indianen en hun land?quote:Elk ander land zou direct veroordelen wat de Palestijnen nu aangedaan wordt en parallellen trekken met het Nazi regime tav Joden
Dit gebeurd niet in Israël.quote:, de wereld zou te klein zijn als Nederland alle Friezen achter een groot hek zouden stoppen en ze primaire levensbehoeften en elementaire mensenrechten zou ontzeggen.
Als je kritiek hebt op Israël ben je geen Jodenhater.quote:Maar nee, Israël komt hier mee weg door een sterke lobby en sterk leunend op ons schuldgevoel. Maar o wee als je het uitspreekt, uitgemaakt worden voor jodenhater is het minst erge wat je kan gebeuren... Niet dat de Palestijnen heilig zijn hoor, alleen wel typisch dat over het algemeen de onderdrukte underdog onze sympathie krijgt en enkel in dit geval niet.
Om dat filmpje moet ik altijd lachen, ik kan het niet echt serieus nemen.quote:
Onzin man. Welke kinderboeken heb jij gelezen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Er waren en zijn altijd al joden geweest in Israël voor de tweede wereldoorlog. De tweede wereld oorlog was laat maar zeggen de druppel toen besloten heel veel joden naar het ''mandaatgebied Palestina'' te emigreren, vind je het gek? Verder heeft Israël het de eerste jaren gewoon zelfstandig gedaan tegen elk land in het Midden-Oosten dat ''de joden in de zee wou drijven''.
Nee, lijkt maar zoquote:
Kan je wel mooi ontkennen, maar kom liever met bewijzen of tegen argumenten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Onzin man. Welke kinderboeken heb jij gelezen?Doe aub research, knul.
[..]
Nee, lijkt maar zo
Jij beweert hier dingen, onderbouw jij dat eensquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Kan je wel mooi ontkennen, maar kom liever met bewijzen of tegen argumenten.
Speciaal voor jou, onderbouwing + bron: antizionisme = antisemitismequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij beweert hier dingen, onderbouw jij dat eens
Dit soort zionistische propaganda van jou komt altijd zonder onderbouwing
Haha, clownquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, onderbouwing + bron: antizionisme = antisemitisme
Israël heeft door oorlogen en veiligheidsredenen de belangrijkste wintervoorraden heeft weten te bemachtigen en daardoor het meeste door Israël word gebruikt. En de rest dat richting de Palestijnen drijft word bemachtigd door Syrië en Jordanië. Wat moet Israël dan doen? Gratis water geven aan hun "vijanden''. Luister, begrijp me niet verkeerd. Het is fout dat hele conflict, maar tot dat er geen duidelijke afspraken komen van beide kanten en ze eens normaal gaan praten, in de hoop dat niet steeds een van de twee afhaakt. Denk ik niet dat het ooit beter gaat worden.quote:
Ik zet Wikipedia erbij ter ondersteuning en bron van mijn argumenten. Ik voer een normale discussie, ik hou het netjes. Terwijl jij mij constant loopt te emo giffen met een belediging er achter aan. Daarna kom je altijd met "dit is niet waar en dit is zionistische propaganda'' terwijl je geen enkel tegen argument geeft en nooit een normale bron geeft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Haha, clownDat geeft ze volgens jou toestemming om bijna heel Palestina eigen te maken? De joden hebben geen recht meer op Palestina sinds Salaheddine el Ayubbi. Langer zelfs.
Je zet een paar wiki-pagina's als argument![]()
ga spelen
En op Wikipedia zitten ook genoeg mannetjes zoals jij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik zet Wikipedia erbij ter ondersteuning en bron van mijn argumenten.
Ga je je zo erg verlagen? Ik vind jouw discussie niveau verschrikkelijk laag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:18 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
En op Wikipedia zitten ook genoeg mannetjes zoals jij.
Wikipedia is een 'democratische' en gepolitiseerde bron, en precies daarom gebruik je hem zo graag.
Zij hebben liever dat je met een bron komt van www.palestiniansarenotterroristsbutisraelisare.arabiaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ga je je zo erg verlagen? Ik vind jouw discussie niveau verschrikkelijk laag.
Wat moet ik hierop antwoorden? Wikipedia is waarschijnlijk een van de meest objectieve en betrouwbaarste bron van het internet... Welke bron moet ik anders gebruiken?
Ja, dus? Moeten de mensen die zich er inmiddels gevestigd hebben maar opflikkeren als een stelletje krakers? Waarom zou een volk (als er al één Joods volk is) land kunnen claimen op basis van eeuwenoude 'rechten'. Er zijn ook altijd Moslims/Arabieren en Christenen geweest en ook in gelijke aantallen als de Joden, vanwaar een zwaarwegender recht voor enkel de Joden?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
Er waren en zijn altijd al joden geweest in Israël voor de tweede wereldoorlog. De tweede wereld oorlog was laat maar zeggen de druppel toen besloten heel veel joden naar het ''mandaatgebied Palestina'' te emigreren, vind je het gek? Verder heeft Israël het de eerste jaren gewoon zelfstandig gedaan tegen elk land in het Midden-Oosten dat ''de joden in de zee wou drijven''.
Staat oa. hierquote:Tibet-China? Wat Amerika deed/doet met indianen en hun land?
Dus de validatie ligt in het gedrag van andere landen (en in andere tijden, om andere redenen)? Typisch dat je vindt dat China hetzelfde doet in Tibet wat wél scherp veroordeeld wordt door de landen die Israël steunen.
[quote]Dit gebeurd niet in Israël.
http://en.wikipedia.org/wiki/Israeli%E2%80%93Palestinian_conflict
Dat zeg ik ook niet, ik zeg dat je daar voor uitgemaakt wordt, niet dat het me iets uitmaakt wat mensen die dat roepen van mijn mening vinden. Ik ben ook geen jodenhater, ik ben alleen zwaar tegen het gedrag van de staat Israël en het goedpraten hiervan door de bondgenoten en de immer dreigende kwalificatie als antisemiet indien kritisch.quote:Als je kritiek hebt op Israël ben je geen Jodenhater.
Het is idd zo dat Israël geen mensen mag uitsluiten van één van de meest basale zaken als water. Dat jij het als hun vijanden benoemd is al tekenend voor de hele manier waarop het daar gaat, Israël heeft zich land toegeëigend als Lebensraum en handhaaft dat op basis van:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
Israël heeft door oorlogen en veiligheidsredenen de belangrijkste wintervoorraden heeft weten te bemachtigen en daardoor het meeste door Israël word gebruikt. En de rest dat richting de Palestijnen drijft word bemachtigd door Syrië en Jordanië. Wat moet Israël dan doen? Gratis water geven aan hun "vijanden''. Luister, begrijp me niet verkeerd. Het is fout dat hele conflict, maar tot dat er geen duidelijke afspraken komen van beide kanten en ze eens normaal gaan praten, in de hoop dat niet steeds een van de twee afhaakt. Denk ik niet dat het ooit beter gaat worden.
Zo denkt de wereld ook over Israëlieten. Hebben jullie toch nog wat gemeen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zo zijn ze allemaal. Uitschot.
Nee hoor, enkel jullie moslims en extremisten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:44 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zo denkt de wereld ook over Israëlieten. Hebben jullie toch nog wat gemeen.
Ik ben een Nederlander, blank, kaas.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee hoor, enkel jullie moslims en extremisten.
Mooi dat je met deze walgelijke opmerking bevestigt wat ik zeg. Gestoord mannetje.quote:En feit is: niemand geeft een flikker om jullie. Zelfs jullie leiders slachten jullie massaal af (Syrië, Egypte, Libië, etc. ).
Wat zet je jezelf toch voor paal. Mooi werk knul.quote:De waarheid is hard, maar jij kunt dat niet ontkennen.
Waarom zou het zo objectief zijn? Er is bijvoorbeeld tijdens Amerikaanse verkiezingen regelmatig geconstateerd dat men elkaar zat zwart te maken via wikipedia.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wat moet ik hierop antwoorden? Wikipedia is waarschijnlijk een van de meest objectieve en betrouwbaarste bron van het internet... Welke bron moet ik anders gebruiken?
Zo, we hebben een 'Übermensch' gevondenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En feit is: niemand geeft een flikker om jullie. Zelfs jullie leiders slachten jullie massaal af (Syrië, Egypte, Libië, etc. ).
De waarheid is hard, maar jij kunt dat niet ontkennen.
Hij heeft voor een deel wel gelijk, de omringende moslim landen schijnen niet zo veel te geven om de Palestijnen en het gaat volgens mij meer om het feit dat joden daar zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:08 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Zo, we hebben een 'Übermensch' gevonden![]()
En dan denken dat andere mensen extremistisch zijn![]()
Nee jouw corrupte stam (wat je zelf hebt toegegeven) wordt gewaardeerdquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En feit is: niemand geeft een flikker om jullie. Zelfs jullie leiders slachten jullie massaal af (Syrië, Egypte, Libië, etc. ).
De waarheid is hard, maar jij kunt dat niet ontkennen.
De overheid is iets anders dan de bevolking.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hij heeft voor een deel wel gelijk, de omringende moslim landen schijnen niet zo veel te geven om de Palestijnen
Wtf heb je het overquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee jouw corrupte stam (wat je zelf hebt toegegeven) wordt gewaardeerd
Slavendrijvers en uitbuiters.
Nee hoor, precies hetzelfde.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
De overheid is iets anders dan de bevolking.
Nee hoor, anders waren het geen dictaturen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee hoor, precies hetzelfde.
Vandaar al die protestenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee hoor, precies hetzelfde.
De overheid wordt toch gekozen door de democratische moslim landen. Nou dan.
O, zeg jij nu dat de MOSLIM LANDEN NIET DEMOCRATISCH ZIJN??????quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vandaar al die protesten
Weet je wel waar je het over hebt knul. Democratisch? Wat
Jij bent zo ver van de realiteit verwijderd, ik weet niet eens hoe ik hier op moet reageren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
O, zeg jij nu dat de MOSLIM LANDEN NIET DEMOCRATISCH ZIJN??????![]()
Dat zal vast aan de MOSLIMS zelf liggen.
Tja, je staat gewoon versteld van de waarheidquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent zo ver van de realiteit verwijderd, ik weet niet eens hoe ik hier op moet reageren.
Gedraag je eens normaal man. Als je niet kan discussiëren doe dat dan ook niet, op deze manier maak je jezelf en de zionisten alleen maar belachelijk. Of dat moet je doel zijn, dan goed werk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent zo ver van de realiteit verwijderd, ik weet niet eens hoe ik hier op moet reageren.
Jouw kennis over het Midden-Oosten is echt 0,0. Dat bleek al uit je KRG bullshit en die fabeltjes wat je pa je vertelt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Palestijnen zijn terroristen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jouw kennis over het Midden-Oosten is echt 0,0. Dat bleek al uit je KRG bullshit en die fabeltjes wat je pa je vertelt.
En jij een agressieve racist.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Palestijnen zijn terroristen.
O, ik ben een racist, maar jullie zijn dat niet ondanks het feit dat jullie constant roepen dat iedereen die pro-Israël is een ''vuile zionist'' is en dat jullie graag ''Hitler'' zijn als het op Israël aan komt. Of dat jullie ''Jood'' als scheldwoord gebruiken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:29 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
En jij een agressieve racist.
Laten we hopen dat je niet representatief bent voor de groep waar je je zo verwant mee voelt
Ja, 'wij' roepen dat inderdaad constant, allemaal. Blijkbaar kan jij enkel maar zwart-wit denken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:30 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
O, ik ben een racist, maar jullie zijn dat niet ondanks het feit dat jullie constant roepen dat iedereen die pro-Israël is een ''vuile zionist'' is en dat jullie graag ''Hitler'' zijn als het op Israël aan komt. Of dat jullie ''Jood'' als scheldwoord gebruiken.
En dan zo geïndoctrineerd doen? Dat kan bijna alleen een trol zijnquote:Ik ben trouwens niet Joods. Ik ben enkel rechtvaardig.
Hier begin je weer met dat vieze racistische gedoe.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:33 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Ja, 'wij' roepen dat inderdaad constant, allemaal. Blijkbaar kan jij enkel maar zwart-wit denken.
[..]
En dan zo geïndoctrineerd doen? Dat kan bijna alleen een trol zijn
Computerprobleem, jij staat bekend als een troll met al die accounts van je. Elke keer kom je met de meest onnozele uitspraken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hier begin je weer met dat vieze racistische gedoe.
''Je kunt niet voor Israël zijn als je zelf geen Jood bent. Je bent gewoon een troll! ''
O, maar een Nederlander kan en mag wel de Palestijnen steunen? Hij/zij is dan geen troll?
Zo zitten jullie allemaal, STUK VOOR STUK, in elkaar.
Kotsmisselijk word ik ervan![]()
![]()
.
Nee, Israël bestaat nog steeds omdat ze vuistdiep in de reet van de VS zitten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Inderdaad.
Israël bestaat nog omdat die terroristen een stel nietsnutten zijn die toch nooit iets voor elkaar zullen krijgen.
Het gaat erom dat jij zo geïndoctrineerd bent.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hier begin je weer met dat vieze racistische gedoe.
''Je kunt niet voor Israël zijn als je zelf geen Jood bent. Je bent gewoon een troll! ''
O, maar een Nederlander kan en mag wel de Palestijnen steunen? Hij/zij is dan geen troll?
Zo zitten jullie allemaal, STUK VOOR STUK, in elkaar.
![]()
.
Zo doorgeslagen rechtlijnig en fanaat als jij vind ik inderdaad meer passen bij een extremistische zionist.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:56 schreef computerprobleem het volgende:
Dit soort doorgeslagen praat bedoel ik, misselijk mannetje.quote:Zo zitten jullie allemaal, STUK VOOR STUK, in elkaar.
![]()
.
Dat zal het dan wel verklaren denk ikquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Computerprobleem, jij staat bekend als een troll met al die accounts van je. Elke keer kom je met de meest onnozele uitspraken.
En via Wilders ook een beetje in NL.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, Israël bestaat nog steeds omdat ze vuistdiep in de reet van de VS zitten.
Bull shit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Computerprobleem, jij staat bekend als een troll met al die accounts van je. Elke keer kom je met de meest onnozele uitspraken.
quote:Arafat supported Saddam Hussein's invasion of Kuwait and opposed the US-led coalition attack on Iraq.
Boeiend. Ik heb daar niets mee.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:24 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Bull shit.
Palestijnse Propaganda dit.
Ik gebruik al meer dan 1 jaar enkel dit account.
Ach ja, ik ben in ieder geval blij dat Arafat verleden tijd. HET was een vieze terroristensteuner.
Is dat dezelfde nare man die hier met Barzani op de foto staat?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:25 schreef computerprobleem het volgende:
Ze rotten nu samen lekker weg:
Hier zien jullie Arafat de Terrorist samen met Hussein de Dictator.
Hussein is verantwoordelijk v/d dood van 182,000 onschuldige Koerden en de HOND van een Arafat steunde hem:
[..]
[ afbeelding ]
Helemaal mooi aangezien een kennis van ons Saddam heeft veroordeeld.
Ze waren daar niet omdat ze elkaar mochten, maar vanwege onderhandelingen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is dat dezelfde nare man die hier met Barzani op de foto staat?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arafat zocht steun, maakt niet uit waar. Saddam, om populair te blijven in de Arabische wereld(na het Kuwait fiasco), leverde die steun. Simpel. Zoek er niet meer achter.
Thnx.quote:
Hou toch op met die onzin. Je zegt het zelf al, het is POLITIEK. Arafat zocht steun, maar kon dat nergens krijgen. Saddam wilde zich weer populair maken bij de Arabische landen. En zo hebben ze elkaar gevonden. Het kan de Palestijnen echt geen reet schelen wat er in Irak gebeurt. Ze weten alleen dat er in Baghdad hele wijken gebouwd zijn voor Palestijnen. En dat Saddam Israel gebombardeerd heeft.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ze waren daar niet omdat ze elkaar mochten, maar vanwege onderhandelingen.
Saddam's legers werden namelijk anaal vernederd door de Peshmerga troepen.
Nadat die onderhandelingen niet gelukt zijn, heeft de hond van Saddam de stad Barzan met gifgas gebombardeerd en de bewoners levend begraven (Barzani familie).
Dus die foto's zijn niet relevant.
Ik kan ook foto's posten van Churchill en Stalin waarop ze beide vriendelijk staan. Dat zegt geen ene flikker, want we weten allemaal dat de Soviet en het Westen vijanden van elkaar waren.
Dat heet POLITIEK. Blijkbaar begrijp jij daar geen flikker van.
Arafat steunde Saddam omdat hij hem mocht en omdat de Palestijnen een achtergesteld volk zijn die blij waren met de Al-Anfal campagne waarbij 182,000 onschuldige Koerden werden vermoord.
Israël weet hoe laag dat volk is, daarom worden die terroristen ook zo aangepakt.
Wat voor hond was dat wel niet? En welke ras?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:37 schreef computerprobleem het volgende:
heeft de hond van Saddam de stad Barzan met gifgas gebombardeerd en de bewoners levend begraven
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat voor hond was dat wel niet? En welke ras?
De Palestijnen zijn zo te lezen ook een onderontwikkeld volk die zich alleen interesseren in hun eigen zaken. Vandaar dat ze zo een vertekend beeld hebben en niet weten wat er in de realiteit gaande is. Misschien dat als ze eens leren lezen, ze begrijpen dat zij zich bevinden in ISRAËL, het land van de Joden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hou toch op met die onzin. Je zegt het zelf al, het is POLITIEK. Arafat zocht steun, maar kon dat nergens krijgen. Saddam wilde zich weer populair maken bij de Arabische landen. En zo hebben ze elkaar gevonden. Het kan de Palestijnen echt geen reet schelen wat er in Irak gebeurt. Ze weten alleen dat er in Baghdad hele wijken gebouwd zijn voor Palestijnen. En dat Saddam Israel gebombardeerd heeft.
Het kan Israel ook geen flikker boeien wat Palestijnen van Koerden vinden, dat is niet waarom ze de Palestijnen 'aanpakken'.
Palestijnen-humor?quote:
Ja, hier ga ik niet meer op reageren. Niet alleen omdat het offtopic is, maar het heeft toch geen zin om met jou te redeneren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De Palestijnen zijn zo te lezen ook een onderontwikkeld volk die zich alleen interesseren in hun eigen zaken. Vandaar dat ze zo een vertekend beeld hebben en niet weten wat er in de realiteit gaande is. Misschien dat als ze eens leren lezen, ze begrijpen dat zij zich bevinden in ISRAËL, het land van de Joden.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:40 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Thnx.
Alleen jammer dat er zoveel antisemieten in dit topic zijn.
Haha gefrustreerde kindjequote:
Daar ga je weer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, hier ga ik niet meer op reageren. Niet alleen omdat het offtopic is, maar het heeft toch geen zin om met jou te redeneren.
Ik ben niet gefrustreerd hoor. Zit hier lekker relax, met de airco aan, zonnewering omlaag, glas met koud cola. Een beetje op jullie onwetenden te reageren, bestellingen aan te nemen, nieuws te verspreiden over de Palestijnse terroristen en Pro-Koerdisch nieuws op verschillende fora. Even verzekering gebeld, krijg wat geldjens terug voor een aantal aankopen. Straks even naar de stad, wat geld verspillen aan films en terug komen om jullie gefrustreerde, waardeloze reacties te lezen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
[..]
Haha gefrustreerde kindje![]()
Je ware aard komt naar boven.
Nee, iedereen denkt ondertussen: ''Het heeft geen zin om met computerprobleem te redeneren want daar is geen discussie mee aan te gaan.''...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:49 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Daar ga je weer.
''Het heeft geen zin om met computerprobleem te redeneren want hij is pro-Israël. Daarom heeft hij ongelijk.''
Dat is dus hoe jullie allemaal denken. Vind je het gek dat al jullie leiders dictators zijn?
En daar ga jij weer. Jullie zijn allemaal zus, jullie denken allemaal zo. Die ideeen zijn in je hoofd ingeprent. Daarom heeft het geen zin om met jou te redeneren. Alsof je tegen een betonnen muur praat. Out.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:49 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Daar ga je weer.
''Het heeft geen zin om met computerprobleem te redeneren want hij is pro-Israël. Daarom heeft hij ongelijk.''
Dat is dus hoe jullie allemaal denken. Vind je het gek dat al jullie leiders dictators zijn?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:40 schreef computerprobleem het volgende:
Alleen jammer dat er zoveel antisemieten in dit topic zijn.
Jij klinkt hier gefrustreerd met al je smileys en hoofdletters.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ben niet gefrustreerd hoor. Zit hier lekker relax, met de airco aan, zonnewering omlaag, glas met koud cola. Een beetje op jullie onwetenden te reageren, bestellingen aan te nemen, nieuws te verspreiden over de Palestijnse terroristen en Pro-Koerdisch nieuws op verschillende fora. Even verzekering gebeld, krijg wat geldjens terug voor een aantal aankopen. Straks even naar de stad, wat geld verspillen aan films en terug komen om jullie gefrustreerde, waardeloze reacties te lezen.
Life is good.
Wij kunnen hier op basis van wat je schrijft de conclusie trekken dat het probleem vooral bij de geïndoctrineerde computer in je hoofd zit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:49 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
''Het heeft geen zin om met computerprobleem te redeneren ''
''Met al die hoofdletters.''quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij klinkt hier gefrustreerd met al je smileys en hoofdletters.
Maar ja, nu je toch bestellingen aan neemt. Doe mij maar nummertje 4 en goed doorbakken graag.
Maar wat voor bestellingen neem je aan? Je verkoopt zeker illegaal bezet grond op World of Warcraft.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
''Met al die hoofdletters.''
Tja, ik ga naar school en weet dat je namen en zinnen met een hoofdletter moet beginnen. Maar ja, dat weet jij natuurlijk niet. Jij neemt alles aan van de gestoorde Imam die op TV haat aan het zaaien is.
Ik heb een hobby. Problemen mee?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:55 schreef Che_ het volgende:
Ik wou net zeggen: computerprobleem, je kijkt echt teveel films. De realiteit is je ontgaan.
Tot ik in zijn fobo keek
Nee, ik stuur de onwettige bewoners weg en zet er de wettige eigenaars voor in de plaats.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar wat voor bestellingen neem je aan? Je verkoopt zeker illegaal bezet grond op World of Warcraft.
Aha, dus als je kritiek hebt op Israël ben je per definitie moslimextremist?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb een hobby. Problemen mee?
En ik heb ook nog 250+ documentaires. Ik heb dus verschillende bronnen waar ik mijn kennis vandaan haal. De enige bron die jullie extremisten hebben is de gekke Imam in de plaatselijke moskee of Ayatollah Gaymeni die op de Iraanse staatstelevisie dreigementen uitvoert.
De ware aard van deze extremist komt naar boven. Jij bent echt een ziek en gevaarlijk persoon.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aha, dus als je kritiek hebt op Israël ben je per definitie moslimextremist?
Je zou toch denken dat ze wat hebben geleerd van WOII of zouden ze daar zelf achter zitten?
Heerlijk ditquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De ware aard van deze extremist komt naar boven. Jij bent echt een ziek en gevaarlijk persoon.
Jij beweert nu gewoon dat de Joden zelf achter de Holocaust zitten? Wat is je volgende stap? Het ontkennen van de Holocaust omdat Ome Ahmadinehaat het zegt?
Bedankt dat jij bevestigd hoe jullie allemaal denken over Israël en de Joden.
Het lukt mij aardig goed om jullie ware mening en opvattingen naar boven te krijgen.
quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Niet gefrustreerd raken héquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:05 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ga niet eens meer op jou in.
Volgens mij komt vooral naar boven dat jij niet begrijpend kan lezen. Dummy.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De ware aard van deze extremist komt naar boven. Jij bent echt een ziek en gevaarlijk persoon.
Jij beweert nu gewoon dat de Joden zelf achter de Holocaust zitten?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:07 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Volgens mij komt vooral naar boven dat jij niet begrijpend kan lezen. Dummy.
Omdat ik de enige ben die zinnig denkt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:09 schreef Che_ het volgende:
Computerprobleem, elke discussie waar jij je inmengt sta je er alleen voor. Je kraamt alleen bullshit uit zonder enige onderbouwing.
Wat voor films kijk je? Welke genre? Probeer het te minderen en zoek zo snel mogelijk hulp. Misschien is het wel al te laat, maar probeer het gewoon anders gaat dit permanent in je hoofd zitten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:14 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Omdat ik de enige ben die zinnig denkt.
Jullie zijn allemaal gehersenspoeld door gekke Imams en terroristen en denken dat dat de enige waarheid is. En helaas komen jullie hier allemaal in volledige families heen en lijkt het daardoor alsof jullie met ''meer zijn''. Feit is gewoon dat de paar Nederlanders die jullie steunen, extremistische socialisten zijn 100% zeker op de SP stemmen en enkel met Marokkanen e.d. omgaan die hen aanpraten ''hoe slecht Israël is''. Natuurlijk geloven ze dit, want ze durven niet tegen hen in te gaan. Ze staan er namelijk om bekend erg agressief te zijn en geen andere mening te waarderen (wat weer een reflectie is van hoe zij van nature zijn. En dit is een feit, want al hun leiders zijn agressieve barbaarse dictators. Een revolutie kan de aard van een onderontwikkeld mens niet veranderen, daarom zullen jullie ook zien dat er geen flikker verandert nadat Assad is verdreven. Zien jullie verschillen in Libië of Egypte? NEE, NEE EN NOG EENS NEE).
Dat bewijst weer eens dat ik gelijk heb en weet waar ik over spreek.
Jullie zijn gewoon veel te intolerant en kijken niet om je heen.
In tegenstelling tot de terroristische landen en volkeren die jij steunt, is Nederland een vrij land en worden films en muziek niet publiekelijk verbrand onder het geblaat van een bebaarde haatbaard.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat voor films kijk je? Welke genre? Probeer het te minderen en zoek zo snel mogelijk hulp. Misschien is het wel al te laat, maar probeer het gewoon anders gaat dit permanent in je hoofd zitten.
Maar als ik het goed begrijp ben jij dus groot voorstander van terroristen, arabieren en imams?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:17 schreef computerprobleem het volgende:
Ik zeg in ieder geval wat ik denk en vind.
Jullie durven jullie echte mening niet eens te geven en ontwijken dat zodat ik als erg extreem over kom.
Maar jullie hebben n.a.v. mijn berichten al een aantal zéér racistische en antisemitische berichten geplaatst. Jullie konden je blijkbaar niet inhouden.
Dit is gewoon hoe ik ben en denk. Helaas voor jullie extremisten en terroristen leven wij in een vrij land en kunnen jullie mijn berichten niet censureren of mij opsluiten. Als ik deze berichten in een of ander achtergesteld, door woestijnen gekarakteriseerd, Arabisch land had geplaatst, zat ik nu achter slot en grendel en werd ik gemarteld door een zweterige, dikke, onderontwikkelde aap.
Hmm, je komt nooit buiten zeker? Moeilijk leven heb je, geef ik toe.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de terroristische landen en volkeren die jij steunt, is Nederland een vrij land en worden films en muziek niet publiekelijk verbrand onder het geblaat van een bebaarde haatbaard.
Het is waarschijnlijk erg moeilijk voor jou om in een cultuur te leven waarin de mens een stuk verder ontwikkeld is, maar ik hoop van harte dat jij je eens open stelt voor andere culturen en je eens gaat inlezen en niet enkel naar de plaatselijke Imum luistert met zijn 1300 jaar oude denkbeelden.
GHAHAHA. Dit is ook weer een master opmerking van je.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:20 schreef computerprobleem het volgende:
maar ik hoop van harte dat jij je eens open stelt voor andere culturen
Is de postmix weer leeg?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:25 schreef computerprobleem het volgende:
Ik moet weer zaken doen.
Gr
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:01 schreef computerprobleem het volgende:
jij bevestigdt hoe jullie allemaal
Vandaag alleen de groene kliko's he. Opletten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:25 schreef computerprobleem het volgende:
Ik moet weer zaken doen.
Gr
Ga je nog eens begrijpen dat het Jodendom de staat Israel onwettig acht zolang de Messias er niet is, of blijf je voor eeuwig zo'n vervelend nationalistisch (quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:25 schreef computerprobleem het volgende:
Ik moet weer zaken doen.
Gr
gastquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:47 schreef Loppe het volgende:
Nederland heeft een Breivik nodig.
ofzo
Een reactie:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:43 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ga je nog eens begrijpen dat het Jodendom de staat Israel onwettig acht zolang de Messias er niet is, of blijf je voor eeuwig zo'n vervelend nationalistisch () kutventje die denkt dat iedereen die het niet eens met Israels beleid is een terrorist is? Fucking noob.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |