http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#axzz22avHIbrRquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:09 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Bullshit, bijna alle landen in het Midden-Oosten zijn voor een tweestatenoplossing.

Je kiest een kant, tief op met je jodenhaat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:11 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Wist je dat die boeven in Israël meer gebied veroveren dan ze officiëel mogen van internationale regels? Wist je dat Ben Goerion het wel ók vond dat mensen in de holocaust omkwamen, zolang er maar een Joodse staat kwam en wist je dat er Joden zijn die roepen 'Dood aan de Arabieren!' in Israël?

Nu heb ik jodenhaat volgens jou? Oh ja! Dat verklaart waarom ik gisteren nog een goed gesprek had met een joodse israëliër op internet! Dat is omdat ik joden haat natuurlijk!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:13 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je kiest een kant, tief op met je jodenhaat.

Dus als je het beter vind dat mensen omkomen in de holocaust dan dat er een joodse staat is, is dat jodenhaat volgens jou.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:13 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je kiest een kant, tief op met je jodenhaat.

Xandernieuwsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:12 schreef truthortruth het volgende:
[..]
http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#axzz22avHIbrR

Logisch wel als je daarzo van alle kanten moslims hoort dat jullie (joden) dood moeten. Oh nee, Islam iesh vrede! De Joden zijn begonnen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:11 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Wist je dat die boeven in Israël meer gebied veroveren dan ze officiëel mogen van internationale regels? Wist je dat Ben Goerion het wel ók vond dat mensen in de holocaust omkwamen, zolang er maar een Joodse staat kwam en wist je dat er Joden zijn die roepen 'Dood aan de Arabieren!' in Israël?

Nee, niet tegen Israël, wel tegen oorlogsmisdaden en radicale zionisten die onmenselijk zijn.quote:

Ik ontken niet dat er ook Arabieren zijn die dit doen, wat je even vergeet is dat Joden technisch gezien superieur waren ten opzichte van de Palestijnen die er al woonden en een veel betere samenleving opbouwden, die Palestijnen maakten dus geen kans wat mede te danken is aan Arabische grootgrondbezitters.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Logisch wel als je daarzo van alle kanten moslims hoort dat jullie (joden) dood moeten. Oh nee, Islam iesh vrede! De Joden zijn begonnen!

Wat een pauperbronquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:12 schreef truthortruth het volgende:
[..]
http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#axzz22avHIbrR
Alleen Khadaffi zou Israel nooit erkennen.quote:Muammer Qadafi, Libya's president, meanwhile, is understood to be ready to withdraw his country's support for the 2002 Arab Peace Initiative, which offers Israel full peace and normalised ties with all 22 Arab League members in return for a full withdrawal from all territory occupied in 1967 and a "just" solution to the Palestinian refugee problem.

Wat een onzin. Kom met bewijs, de meeste mensen zien in dat Israël een staat is die alle internationale regels aan zijn lars lapt, daarom hebben ze er kritiek op en niet vanwege jodenhaat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:33 schreef Nobu het volgende:
Negen van de tien keer komt dat anti-Israël geblaat ook rechtstreeks voort uit blinde jodenhaat. Onterechte klacht.

Waar baseer jij dit op?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:33 schreef Nobu het volgende:
Negen van de tien keer komt dat anti-Israël geblaat ook rechtstreeks voort uit blinde jodenhaat. Onterechte klacht.

Het bewijs is dat je het van één kant bekijkt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:19 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Wat een onzin. Kom met bewijs, de meeste mensen zien in dat Israël een staat is die alle internationale regels aan zijn lars lapt, daarom hebben ze er kritiek op en niet vanwege jodenhaat.

Je hebt nog steeds geen reactie gegeven op waarom ik jodenhaat heb omdat ik het verwerpelijk vind dat iemand zegt dat het beter is om kinderen in een holocaust te laten omkomen dan om geen Israëlische staat te stichten. Leg mij dat eens uit, want ik snap dat niet. Leer jij eerst het verschil tussen jodendom en zionisme, kun jij begrijpen waarom ik geen probleem heb met jodendom maar waarom ik zionisme een verwerpelijke ideologie vind die zijn oorsprong vindt in het Europees nationalisme en sterke overeenkomsten met nazisme heeft?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:28 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Het bewijs is dat je het van één kant bekijkt.
Voorbijgaat aan 2000 jaar Jodenhaat , voorbijgaat aan alle islamitische geschriften die joden willen vernietigen, voorbijgaat aan de dagelijkse raketbeschietingen, voorbijgaat aan het feit dat er nooit een Palestijnse staat is geweest, voorbijgaat aan het feit dat de grootste Palestijnse leider daardoor ook een Egyptenaar was, voorbijgaat aan het feit dat in het handvest van Hamas nog steeds staat dat de joden de zee in moeten worden gedreven, voorbijgaat aan het feit dat Iran via Hamas en Hezbollah een religieuze proxy oorlog voert tegen israel, en dan hebben we het maar even niet over de huidige agressie tegen joden hier in Nederland.
Maar bekijk jij het allemaal maar van één kant.....ik ben niet blij met een Nentanjahu of misdragingen van het Israëlische leger, maar ik zie wel beide kanten van het verhaal.....doe je dat niet moet je ook niet raar op staan te kijken als je het stempel krijgt wat je verdient .

Zoals ik in mijn eerste reactie al zei, het heeft geen zin deze discussie opnieuw te voeren, in ieder geval voor mij niet. Jij wilt het niet van twee kanten zien en je bent daarmee onderdeel van het probleem. Jodenhaat is de bron van dit probleem, en mijn inziens is dan ook acceptatie van de joden de oplossing. En dan bedoel ik de acceptatie van de hele wereld inclusief het midden oosten.quote:

Je hebt cognitieve dissonantie. Je negeert voor het gemak even wat ik over de PLO zei. Sorry, maar als er figuren als jou in deze wereld blijven bestaan die alle kritiek op Israël als jodenhaat zien zal er nooit een oplossing komen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:29 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Zoals ik in mijn eerste reactie al zei, het heeft geen zin deze discussie opnieuw te voeren, in ieder geval voor mij niet. Jij wilt het niet van twee kanten zien en je bent daarmee onderdeel van het probleem. Jodenhaat is de bron van dit probleem, en mijn inziens is dan ook acceptatie van de joden de oplossing. En dan bedoel ik de acceptatie van de hele wereld inclusief het midden oosten.
Ps, waarom wil je in hemelsnaam dat ik inga op de stelling van een individu??? Wat is daar het nut van.

Ik blijf in herhaling vallen, zolang er figuren blijven bestaan die 1 kant opkijken zal er zeker geen oplossing komen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:31 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Je hebt cognitieve dissonantie. Je negeert voor het gemak even wat ik over de PLO zei. Sorry, maar als er figuren als jou in deze wereld blijven bestaan die alle kritiek op Israël als jodenhaat zien zal er nooit een oplossing komen.

Ja precies, hou dus op met alles op de PLO en Arafat af te schuiven.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:40 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik blijf in herhaling vallen, zolang er figuren blijven bestaan die 1 kant opkijken zal er zeker geen oplossing komen.

Typische uitspraak van een jodenhater.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:41 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ja precies, hou dus op met alles op de PLO en Arafat af te schuiven.

Citeer waar ik gezegd heb dat ik joden haat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:43 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Typische uitspraak van een jodenhater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |