Hij heeft voor een deel wel gelijk, de omringende moslim landen schijnen niet zo veel te geven om de Palestijnen en het gaat volgens mij meer om het feit dat joden daar zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:08 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Zo, we hebben een 'Übermensch' gevonden![]()
En dan denken dat andere mensen extremistisch zijn![]()
Nee jouw corrupte stam (wat je zelf hebt toegegeven) wordt gewaardeerdquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee hoor, enkel jullie moslims en extremisten.
En feit is: niemand geeft een flikker om jullie. Zelfs jullie leiders slachten jullie massaal af (Syrië, Egypte, Libië, etc. ).
De waarheid is hard, maar jij kunt dat niet ontkennen.
De overheid is iets anders dan de bevolking.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hij heeft voor een deel wel gelijk, de omringende moslim landen schijnen niet zo veel te geven om de Palestijnen
Wtf heb je het overquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee jouw corrupte stam (wat je zelf hebt toegegeven) wordt gewaardeerd
Slavendrijvers en uitbuiters.
Nee hoor, precies hetzelfde.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
De overheid is iets anders dan de bevolking.
Nee hoor, anders waren het geen dictaturen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee hoor, precies hetzelfde.
Vandaar al die protestenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee hoor, precies hetzelfde.
De overheid wordt toch gekozen door de democratische moslim landen. Nou dan.
O, zeg jij nu dat de MOSLIM LANDEN NIET DEMOCRATISCH ZIJN??????quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vandaar al die protesten
Weet je wel waar je het over hebt knul. Democratisch? Wat
Jij bent zo ver van de realiteit verwijderd, ik weet niet eens hoe ik hier op moet reageren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
O, zeg jij nu dat de MOSLIM LANDEN NIET DEMOCRATISCH ZIJN??????![]()
Dat zal vast aan de MOSLIMS zelf liggen.
Tja, je staat gewoon versteld van de waarheidquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent zo ver van de realiteit verwijderd, ik weet niet eens hoe ik hier op moet reageren.
Gedraag je eens normaal man. Als je niet kan discussiëren doe dat dan ook niet, op deze manier maak je jezelf en de zionisten alleen maar belachelijk. Of dat moet je doel zijn, dan goed werk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent zo ver van de realiteit verwijderd, ik weet niet eens hoe ik hier op moet reageren.
Jouw kennis over het Midden-Oosten is echt 0,0. Dat bleek al uit je KRG bullshit en die fabeltjes wat je pa je vertelt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Palestijnen zijn terroristen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jouw kennis over het Midden-Oosten is echt 0,0. Dat bleek al uit je KRG bullshit en die fabeltjes wat je pa je vertelt.
En jij een agressieve racist.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Palestijnen zijn terroristen.
O, ik ben een racist, maar jullie zijn dat niet ondanks het feit dat jullie constant roepen dat iedereen die pro-Israël is een ''vuile zionist'' is en dat jullie graag ''Hitler'' zijn als het op Israël aan komt. Of dat jullie ''Jood'' als scheldwoord gebruiken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:29 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
En jij een agressieve racist.
Laten we hopen dat je niet representatief bent voor de groep waar je je zo verwant mee voelt
Ja, 'wij' roepen dat inderdaad constant, allemaal. Blijkbaar kan jij enkel maar zwart-wit denken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:30 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
O, ik ben een racist, maar jullie zijn dat niet ondanks het feit dat jullie constant roepen dat iedereen die pro-Israël is een ''vuile zionist'' is en dat jullie graag ''Hitler'' zijn als het op Israël aan komt. Of dat jullie ''Jood'' als scheldwoord gebruiken.
En dan zo geïndoctrineerd doen? Dat kan bijna alleen een trol zijnquote:Ik ben trouwens niet Joods. Ik ben enkel rechtvaardig.
Hier begin je weer met dat vieze racistische gedoe.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:33 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Ja, 'wij' roepen dat inderdaad constant, allemaal. Blijkbaar kan jij enkel maar zwart-wit denken.
[..]
En dan zo geïndoctrineerd doen? Dat kan bijna alleen een trol zijn
Computerprobleem, jij staat bekend als een troll met al die accounts van je. Elke keer kom je met de meest onnozele uitspraken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hier begin je weer met dat vieze racistische gedoe.
''Je kunt niet voor Israël zijn als je zelf geen Jood bent. Je bent gewoon een troll! ''
O, maar een Nederlander kan en mag wel de Palestijnen steunen? Hij/zij is dan geen troll?
Zo zitten jullie allemaal, STUK VOOR STUK, in elkaar.
Kotsmisselijk word ik ervan![]()
![]()
.
Nee, Israël bestaat nog steeds omdat ze vuistdiep in de reet van de VS zitten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Inderdaad.
Israël bestaat nog omdat die terroristen een stel nietsnutten zijn die toch nooit iets voor elkaar zullen krijgen.
Het gaat erom dat jij zo geïndoctrineerd bent.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hier begin je weer met dat vieze racistische gedoe.
''Je kunt niet voor Israël zijn als je zelf geen Jood bent. Je bent gewoon een troll! ''
O, maar een Nederlander kan en mag wel de Palestijnen steunen? Hij/zij is dan geen troll?
Zo zitten jullie allemaal, STUK VOOR STUK, in elkaar.
![]()
.
Zo doorgeslagen rechtlijnig en fanaat als jij vind ik inderdaad meer passen bij een extremistische zionist.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:56 schreef computerprobleem het volgende:
Dit soort doorgeslagen praat bedoel ik, misselijk mannetje.quote:Zo zitten jullie allemaal, STUK VOOR STUK, in elkaar.
![]()
.
Dat zal het dan wel verklaren denk ikquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Computerprobleem, jij staat bekend als een troll met al die accounts van je. Elke keer kom je met de meest onnozele uitspraken.
En via Wilders ook een beetje in NL.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, Israël bestaat nog steeds omdat ze vuistdiep in de reet van de VS zitten.
Bull shit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Computerprobleem, jij staat bekend als een troll met al die accounts van je. Elke keer kom je met de meest onnozele uitspraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |