Zo zijn ze allemaal. Uitschot.quote:
Deze joodquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:48 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Die kinderen zijn terroristen. Ze worden getraind om zichzelf op te blazen.
Daarnaast is het niet bewezen dat ze geslagen zijn, dat wordt allemaal verzonnen door de Palestijnen (lees: terroristen).
Dat merk ik ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:39 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Laat die trolls, ze hebben geen verstand van dit onderwerp en laten zich beïnvloeden door de terroristen.
Ja, dus valse informatie word er gelukkig ook weer snel uitgehaald.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:52 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Wikipedia aandragen als objectieve bron![]()
Wikipedia is door en voor mensen met een internetverbinding. Met meer internetverbindingen in bepaalde gebieden gaat de inhoud dan al vaak een bepaalde kant op.
Moet ik hier serieus op in gaan? Of moet ik hierin meegaan? Het Palestijnse cyberleger dat gefundeerd door o.a: hamas, hezbollah, al qaida, iran en de rest van de moslim landen.quote:Bovendien hebben doen bepaalde mensen met een fanatieke overtuiging - zoals het Israëlische cyberleger - vaak flink hun best om zaken in hun voordeel te draaien.
Als iemand een tempel op z'n hoofd heeft zou ik 'm ook gelijk prikken.quote:
Er waren en zijn altijd al joden geweest in Israël voor de tweede wereldoorlog. De tweede wereld oorlog was laat maar zeggen de druppel toen besloten heel veel joden naar het ''mandaatgebied Palestina'' te emigreren, vind je het gek? Verder heeft Israël het de eerste jaren gewoon zelfstandig gedaan tegen elk land in het Midden-Oosten dat ''de joden in de zee wou drijven''.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:58 schreef Deshain het volgende:
Israël is het product van een wereldwijd schuldgevoel over de verschrikkingen die het Joodse volk heeft moeten ondergaan wat voorkomen had kunnen en moeten worden. Doordat de zionisten dit zo goed uitbuiten door hun collectieve minderwaardigheidscomplex wordt de staat gehandhaafd met Westerse steun.
Tibet-China? Wat Amerika deed/doet met indianen en hun land?quote:Elk ander land zou direct veroordelen wat de Palestijnen nu aangedaan wordt en parallellen trekken met het Nazi regime tav Joden
Dit gebeurd niet in Israël.quote:, de wereld zou te klein zijn als Nederland alle Friezen achter een groot hek zouden stoppen en ze primaire levensbehoeften en elementaire mensenrechten zou ontzeggen.
Als je kritiek hebt op Israël ben je geen Jodenhater.quote:Maar nee, Israël komt hier mee weg door een sterke lobby en sterk leunend op ons schuldgevoel. Maar o wee als je het uitspreekt, uitgemaakt worden voor jodenhater is het minst erge wat je kan gebeuren... Niet dat de Palestijnen heilig zijn hoor, alleen wel typisch dat over het algemeen de onderdrukte underdog onze sympathie krijgt en enkel in dit geval niet.
Om dat filmpje moet ik altijd lachen, ik kan het niet echt serieus nemen.quote:
Onzin man. Welke kinderboeken heb jij gelezen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Er waren en zijn altijd al joden geweest in Israël voor de tweede wereldoorlog. De tweede wereld oorlog was laat maar zeggen de druppel toen besloten heel veel joden naar het ''mandaatgebied Palestina'' te emigreren, vind je het gek? Verder heeft Israël het de eerste jaren gewoon zelfstandig gedaan tegen elk land in het Midden-Oosten dat ''de joden in de zee wou drijven''.
Nee, lijkt maar zoquote:
Kan je wel mooi ontkennen, maar kom liever met bewijzen of tegen argumenten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Onzin man. Welke kinderboeken heb jij gelezen?Doe aub research, knul.
[..]
Nee, lijkt maar zo
Jij beweert hier dingen, onderbouw jij dat eensquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Kan je wel mooi ontkennen, maar kom liever met bewijzen of tegen argumenten.
Speciaal voor jou, onderbouwing + bron: antizionisme = antisemitismequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij beweert hier dingen, onderbouw jij dat eens
Dit soort zionistische propaganda van jou komt altijd zonder onderbouwing
Haha, clownquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, onderbouwing + bron: antizionisme = antisemitisme
Israël heeft door oorlogen en veiligheidsredenen de belangrijkste wintervoorraden heeft weten te bemachtigen en daardoor het meeste door Israël word gebruikt. En de rest dat richting de Palestijnen drijft word bemachtigd door Syrië en Jordanië. Wat moet Israël dan doen? Gratis water geven aan hun "vijanden''. Luister, begrijp me niet verkeerd. Het is fout dat hele conflict, maar tot dat er geen duidelijke afspraken komen van beide kanten en ze eens normaal gaan praten, in de hoop dat niet steeds een van de twee afhaakt. Denk ik niet dat het ooit beter gaat worden.quote:
Ik zet Wikipedia erbij ter ondersteuning en bron van mijn argumenten. Ik voer een normale discussie, ik hou het netjes. Terwijl jij mij constant loopt te emo giffen met een belediging er achter aan. Daarna kom je altijd met "dit is niet waar en dit is zionistische propaganda'' terwijl je geen enkel tegen argument geeft en nooit een normale bron geeft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Haha, clownDat geeft ze volgens jou toestemming om bijna heel Palestina eigen te maken? De joden hebben geen recht meer op Palestina sinds Salaheddine el Ayubbi. Langer zelfs.
Je zet een paar wiki-pagina's als argument![]()
ga spelen
En op Wikipedia zitten ook genoeg mannetjes zoals jij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik zet Wikipedia erbij ter ondersteuning en bron van mijn argumenten.
Ga je je zo erg verlagen? Ik vind jouw discussie niveau verschrikkelijk laag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:18 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
En op Wikipedia zitten ook genoeg mannetjes zoals jij.
Wikipedia is een 'democratische' en gepolitiseerde bron, en precies daarom gebruik je hem zo graag.
Zij hebben liever dat je met een bron komt van www.palestiniansarenotterroristsbutisraelisare.arabiaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ga je je zo erg verlagen? Ik vind jouw discussie niveau verschrikkelijk laag.
Wat moet ik hierop antwoorden? Wikipedia is waarschijnlijk een van de meest objectieve en betrouwbaarste bron van het internet... Welke bron moet ik anders gebruiken?
Ja, dus? Moeten de mensen die zich er inmiddels gevestigd hebben maar opflikkeren als een stelletje krakers? Waarom zou een volk (als er al één Joods volk is) land kunnen claimen op basis van eeuwenoude 'rechten'. Er zijn ook altijd Moslims/Arabieren en Christenen geweest en ook in gelijke aantallen als de Joden, vanwaar een zwaarwegender recht voor enkel de Joden?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
Er waren en zijn altijd al joden geweest in Israël voor de tweede wereldoorlog. De tweede wereld oorlog was laat maar zeggen de druppel toen besloten heel veel joden naar het ''mandaatgebied Palestina'' te emigreren, vind je het gek? Verder heeft Israël het de eerste jaren gewoon zelfstandig gedaan tegen elk land in het Midden-Oosten dat ''de joden in de zee wou drijven''.
Staat oa. hierquote:Tibet-China? Wat Amerika deed/doet met indianen en hun land?
Dus de validatie ligt in het gedrag van andere landen (en in andere tijden, om andere redenen)? Typisch dat je vindt dat China hetzelfde doet in Tibet wat wél scherp veroordeeld wordt door de landen die Israël steunen.
[quote]Dit gebeurd niet in Israël.
http://en.wikipedia.org/wiki/Israeli%E2%80%93Palestinian_conflict
Dat zeg ik ook niet, ik zeg dat je daar voor uitgemaakt wordt, niet dat het me iets uitmaakt wat mensen die dat roepen van mijn mening vinden. Ik ben ook geen jodenhater, ik ben alleen zwaar tegen het gedrag van de staat Israël en het goedpraten hiervan door de bondgenoten en de immer dreigende kwalificatie als antisemiet indien kritisch.quote:Als je kritiek hebt op Israël ben je geen Jodenhater.
Het is idd zo dat Israël geen mensen mag uitsluiten van één van de meest basale zaken als water. Dat jij het als hun vijanden benoemd is al tekenend voor de hele manier waarop het daar gaat, Israël heeft zich land toegeëigend als Lebensraum en handhaaft dat op basis van:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
Israël heeft door oorlogen en veiligheidsredenen de belangrijkste wintervoorraden heeft weten te bemachtigen en daardoor het meeste door Israël word gebruikt. En de rest dat richting de Palestijnen drijft word bemachtigd door Syrië en Jordanië. Wat moet Israël dan doen? Gratis water geven aan hun "vijanden''. Luister, begrijp me niet verkeerd. Het is fout dat hele conflict, maar tot dat er geen duidelijke afspraken komen van beide kanten en ze eens normaal gaan praten, in de hoop dat niet steeds een van de twee afhaakt. Denk ik niet dat het ooit beter gaat worden.
Zo denkt de wereld ook over Israëlieten. Hebben jullie toch nog wat gemeen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zo zijn ze allemaal. Uitschot.
Nee hoor, enkel jullie moslims en extremisten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:44 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zo denkt de wereld ook over Israëlieten. Hebben jullie toch nog wat gemeen.
Ik ben een Nederlander, blank, kaas.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee hoor, enkel jullie moslims en extremisten.
Mooi dat je met deze walgelijke opmerking bevestigt wat ik zeg. Gestoord mannetje.quote:En feit is: niemand geeft een flikker om jullie. Zelfs jullie leiders slachten jullie massaal af (Syrië, Egypte, Libië, etc. ).
Wat zet je jezelf toch voor paal. Mooi werk knul.quote:De waarheid is hard, maar jij kunt dat niet ontkennen.
Waarom zou het zo objectief zijn? Er is bijvoorbeeld tijdens Amerikaanse verkiezingen regelmatig geconstateerd dat men elkaar zat zwart te maken via wikipedia.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wat moet ik hierop antwoorden? Wikipedia is waarschijnlijk een van de meest objectieve en betrouwbaarste bron van het internet... Welke bron moet ik anders gebruiken?
Zo, we hebben een 'Übermensch' gevondenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En feit is: niemand geeft een flikker om jullie. Zelfs jullie leiders slachten jullie massaal af (Syrië, Egypte, Libië, etc. ).
De waarheid is hard, maar jij kunt dat niet ontkennen.
Hij heeft voor een deel wel gelijk, de omringende moslim landen schijnen niet zo veel te geven om de Palestijnen en het gaat volgens mij meer om het feit dat joden daar zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:08 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Zo, we hebben een 'Übermensch' gevonden![]()
En dan denken dat andere mensen extremistisch zijn![]()
Nee jouw corrupte stam (wat je zelf hebt toegegeven) wordt gewaardeerdquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En feit is: niemand geeft een flikker om jullie. Zelfs jullie leiders slachten jullie massaal af (Syrië, Egypte, Libië, etc. ).
De waarheid is hard, maar jij kunt dat niet ontkennen.
De overheid is iets anders dan de bevolking.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hij heeft voor een deel wel gelijk, de omringende moslim landen schijnen niet zo veel te geven om de Palestijnen
Wtf heb je het overquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee jouw corrupte stam (wat je zelf hebt toegegeven) wordt gewaardeerd
Slavendrijvers en uitbuiters.
Nee hoor, precies hetzelfde.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
De overheid is iets anders dan de bevolking.
Nee hoor, anders waren het geen dictaturen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee hoor, precies hetzelfde.
Vandaar al die protestenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee hoor, precies hetzelfde.
De overheid wordt toch gekozen door de democratische moslim landen. Nou dan.
O, zeg jij nu dat de MOSLIM LANDEN NIET DEMOCRATISCH ZIJN??????quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vandaar al die protesten
Weet je wel waar je het over hebt knul. Democratisch? Wat
Jij bent zo ver van de realiteit verwijderd, ik weet niet eens hoe ik hier op moet reageren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
O, zeg jij nu dat de MOSLIM LANDEN NIET DEMOCRATISCH ZIJN??????![]()
Dat zal vast aan de MOSLIMS zelf liggen.
Tja, je staat gewoon versteld van de waarheidquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent zo ver van de realiteit verwijderd, ik weet niet eens hoe ik hier op moet reageren.
Gedraag je eens normaal man. Als je niet kan discussiëren doe dat dan ook niet, op deze manier maak je jezelf en de zionisten alleen maar belachelijk. Of dat moet je doel zijn, dan goed werk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent zo ver van de realiteit verwijderd, ik weet niet eens hoe ik hier op moet reageren.
Jouw kennis over het Midden-Oosten is echt 0,0. Dat bleek al uit je KRG bullshit en die fabeltjes wat je pa je vertelt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Palestijnen zijn terroristen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jouw kennis over het Midden-Oosten is echt 0,0. Dat bleek al uit je KRG bullshit en die fabeltjes wat je pa je vertelt.
En jij een agressieve racist.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Palestijnen zijn terroristen.
O, ik ben een racist, maar jullie zijn dat niet ondanks het feit dat jullie constant roepen dat iedereen die pro-Israël is een ''vuile zionist'' is en dat jullie graag ''Hitler'' zijn als het op Israël aan komt. Of dat jullie ''Jood'' als scheldwoord gebruiken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:29 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
En jij een agressieve racist.
Laten we hopen dat je niet representatief bent voor de groep waar je je zo verwant mee voelt
Ja, 'wij' roepen dat inderdaad constant, allemaal. Blijkbaar kan jij enkel maar zwart-wit denken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:30 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
O, ik ben een racist, maar jullie zijn dat niet ondanks het feit dat jullie constant roepen dat iedereen die pro-Israël is een ''vuile zionist'' is en dat jullie graag ''Hitler'' zijn als het op Israël aan komt. Of dat jullie ''Jood'' als scheldwoord gebruiken.
En dan zo geïndoctrineerd doen? Dat kan bijna alleen een trol zijnquote:Ik ben trouwens niet Joods. Ik ben enkel rechtvaardig.
Hier begin je weer met dat vieze racistische gedoe.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:33 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Ja, 'wij' roepen dat inderdaad constant, allemaal. Blijkbaar kan jij enkel maar zwart-wit denken.
[..]
En dan zo geïndoctrineerd doen? Dat kan bijna alleen een trol zijn
Computerprobleem, jij staat bekend als een troll met al die accounts van je. Elke keer kom je met de meest onnozele uitspraken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hier begin je weer met dat vieze racistische gedoe.
''Je kunt niet voor Israël zijn als je zelf geen Jood bent. Je bent gewoon een troll! ''
O, maar een Nederlander kan en mag wel de Palestijnen steunen? Hij/zij is dan geen troll?
Zo zitten jullie allemaal, STUK VOOR STUK, in elkaar.
Kotsmisselijk word ik ervan![]()
![]()
.
Nee, Israël bestaat nog steeds omdat ze vuistdiep in de reet van de VS zitten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Inderdaad.
Israël bestaat nog omdat die terroristen een stel nietsnutten zijn die toch nooit iets voor elkaar zullen krijgen.
Het gaat erom dat jij zo geïndoctrineerd bent.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hier begin je weer met dat vieze racistische gedoe.
''Je kunt niet voor Israël zijn als je zelf geen Jood bent. Je bent gewoon een troll! ''
O, maar een Nederlander kan en mag wel de Palestijnen steunen? Hij/zij is dan geen troll?
Zo zitten jullie allemaal, STUK VOOR STUK, in elkaar.
![]()
.
Zo doorgeslagen rechtlijnig en fanaat als jij vind ik inderdaad meer passen bij een extremistische zionist.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:56 schreef computerprobleem het volgende:
Dit soort doorgeslagen praat bedoel ik, misselijk mannetje.quote:Zo zitten jullie allemaal, STUK VOOR STUK, in elkaar.
![]()
.
Dat zal het dan wel verklaren denk ikquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Computerprobleem, jij staat bekend als een troll met al die accounts van je. Elke keer kom je met de meest onnozele uitspraken.
En via Wilders ook een beetje in NL.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, Israël bestaat nog steeds omdat ze vuistdiep in de reet van de VS zitten.
Bull shit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Computerprobleem, jij staat bekend als een troll met al die accounts van je. Elke keer kom je met de meest onnozele uitspraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |