Klacht van het jaar dit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:05 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ik word altijd pisnijdig van die mensen die roepen dat als je tegen de staat Israël bent, omdat het gewoon een schurkenstaat is, dat je meteen voor antisemiet wordt uitgescholden.
Kunnen die mensen niet nadenken ofzo?
En jij hebt wel respect voor andere religies?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:33 schreef computerprobleem het volgende:
Jij hebt niet eens respect voor een andere religie, dus ik stopte bij ''heilig kutboekje''.
Jullie zijn allemaal hetzelfde.
Gr gr
Ik zie Barbaarse Gewoonten niet als een religie, maar als overblijfselen uit de Middeleeuwen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En jij hebt wel respect voor andere religies?
Zionisme is niet iets slechts.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:04 schreef HyperViper het volgende:
Elke religie heeft wel extremisme. Joden hebben zionisme.
Wat een hypocriet gedrag zeg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik zie Barbaarse Gewoonten niet als een religie, maar als overblijfselen uit de Middeleeuwen.
Daar heb ik geen respect voor.
Sterker nog, veel van de Joodse aanspraak op het huidige Palestina stamt nog van voor de middeleeuwen dus hij spreekt zich een beetje tegen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:28 schreef WH141 het volgende:
[..]
Wat een hypocriet gedrag zeg.
Je zou het vast ook niet erg vinden als de top in Israel zyklon B uit de kast haalt voor wat experimentjes in de omringende lanfen.
Laat die trolls, ze hebben geen verstand van dit onderwerp en laten zich beïnvloeden door de terroristen.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sterker nog, veel van de Joodse aanspraak op het huidige Palestina stamt nog van voor de middeleeuwen dus hij spreekt zich een beetje tegen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:40 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Israël houdt die barbaarse landen tenminste in bedwang en er is tenminste een democratie in het Midden-Oosten.
Wikipedia aandragen als objectieve bronquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/2006_Lebanon_War
Objectieve bron? Bewijzen? etc etc...
Wel dus.quote:
Precies, helemaal fan van Israel, terwijl ze in de ogen van een zionist ook niks voorstellen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wel dus.
Niets is sneuer om te zien dan wannabe-Joden die zich pro-Israel uitspreken omdat ze denken dat ze dan het Jodendom steunen.
Rot op yo, waarom is de betekenis van Goyim zowel "staat" als "non-Jood" ???
Toegewijde joden zijn helemaal geen fan van Israel, de fans zijn juist zionisten, die schijt hebben aan "hun" toekomstige messias, waar echte joden op wachten zodat hij de staat Israel kan stichten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Precies, helemaal fan van Israel, terwijl ze in de ogen van een zionist ook niks voorstellen.
Ditquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wel dus.
Niets is sneuer om te zien dan wannabe-Joden die zich pro-Israel uitspreken omdat ze denken dat ze dan het Jodendom steunen.
Rot op yo, waarom is de betekenis van Goyim zowel "staat" als "non-Jood" ???
Ditquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Precies, helemaal fan van Israel, terwijl ze in de ogen van een zionist ook niks voorstellen.
En ditquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Toegewijde joden zijn helemaal geen fan van Israel, de fans zijn juist zionisten, die schijt hebben aan "hun" toekomstige messias, waar echte joden op wachten zodat hij de staat Israel kan stichten.
Kun jij ook wat anders dan alleen maar ongenuanceerd krijsen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik zie Barbaarse Gewoonten niet als een religie, maar als overblijfselen uit de Middeleeuwen.
Daar heb ik geen respect voor.
Die kinderen zijn terroristen. Ze worden getraind om zichzelf op te blazen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:45 schreef WH141 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Verder CP wat vind je van dat bericht over die Israelische soldaten die specifiek kinderen op zoeken om te schoppen en te slaan?
En nee, je weet niet of ze zijn opgeleid tot terroristen.
Moet dit ook kunnen volgens jou?
Ik heb niet tegen joden of iets dergelijks in het algemeen maar het beleid Israel komt mij gewoon de strot uit en bovendien zijn veel inwoners het van daar met me eens.
Dit dus. Anderhalf miljoen Palestijnen, in Gaza alleen al, zijn allemaal opgeleid als terrorist en ze gaan zich allemaal opblazen. Het is bijna een wonder dat Israël nog bestaat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:48 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Die kinderen zijn terroristen. Ze worden getraind om zichzelf op te blazen.
Daarnaast is het niet bewezen dat ze geslagen zijn, dat wordt allemaal verzonnen door de Palestijnen (lees: terroristen).
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:48 schreef computerprobleem het volgende:
Palestijnen (lees: terroristen).
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit dus. Anderhalf miljoen Palestijnen, in Gaza alleen al, zijn allemaal opgeleid als terrorist en ze gaan zich allemaal opblazen. Het is bijna een wonder dat Israël nog bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |