abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 augustus 2012 @ 22:08:59 #152
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_116085982
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 16:13 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

De media vond het blijkbaar zo erg om het op te blazen? Verder je laatste zin ook gewoon onzin.
Daar gaat het niet om of het in de media komt, het gaat erom dat ze denken dat ze alles kunnen maken met de holocaust als excuus, ik heb het hier over zionisten en kolonisten, niet de Joden die wél normaal kunnen doen.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_116087752
Corporate translator
pi_116087870
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:03 schreef Geelman het volgende:
Speciaal voor ts:

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:04 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Wat moet ik daarmee?
Wat een ondankbare gluiperd.
  maandag 27 augustus 2012 @ 22:46:35 #155
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_116088241
Israël: 13 miljoen Joden --> ownen de hele wereld, iedereen is jaloers en gaat hen daarom haten.

Islam-wereld, iets van 1,5 a 2,5 miljard zielen --> slachten elkaar alleen maar af, landen worden geregeerd door dictators, kinderen worden getraind om zichzelf op te blazen (er staat een documentaire hierover op YouTube), vrouwen hebben geen rechten, hele families worden publiekelijk opgehangen terwijl de mensen massa het regime aanmoedigt, de leiders zijn enorm corrupt en laten zich beïnvloeden door buitenstaanders, met zijn 1,5 a 2 miljard hebben ze nog niet eens één procent bereikt van wat de Joden met 13 miljoen man hebben bereikt.

En dit geldt ook voor de niet-moslims.

Ik zou niet weten waarom je de enige echte democratie in het Midden-Oosten zou moeten haten. Israël is omringd door BARBAARSE landen en volkeren die zich nog wanen in de Middel-Eeuwen en constant dreigen met het uitroeien van het Joodse volk en ''Israël van de kaart te vegen''.

Elke actie die Israël uitvoert is dus VOLKOMEN terecht.
  maandag 27 augustus 2012 @ 23:18:28 #156
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_116090005
Dan haat ik maar joden. Dan ben ik maar een antisemiet. Fucking care. :')

Tevens:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116090812
Zij ruineren onze moslimbroeders
  maandag 27 augustus 2012 @ 23:38:35 #158
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_116090914
Terechte klacht. Al heb ik wel een shet idee dat het vooral buitenstaanders zijn die eigenlijk niets hiermee te maken hebben en als een stel hooligans een kant kiezen en hersenloos wat brullen.

Daarnaast zijn Palestijnen moslims, wat voor een deel van de bevolking een reden is om bij voorbaat al tegen te zijn.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:06:35 #159
344644 computerprobleem
pi_116092085
SUPER GEZELLIG GELOOF!!!!!

Taliban onthoofden zeventien mensen wegens muziek en dans

Talibanstrijders hebben zondag in het zuiden van Afghanistan zeventien mensen onthoofd. Dat hebben de Afghaanse autoriteiten maandag bekendgemaakt. De precieze aanleiding voor de slachtpartij is vooralsnog onduidelijk.

De slachtoffers waren samengekomen voor een feest waarbij werd gedanst en muziek werd gespeeld. Volgens Neyamutallah Khan, een woordvoerder van het lokale bestuur, was dit aanleiding voor de slachtpartij. Muziek en dans zouden in strijd zijn met de strikte vorm van de islam die de Taliban aanhangen.

Daoud Ahmadi, een lid van het provinciebestuur, zei later echter dat de slachtoffers omkwamen bij een vuurgevecht tussen twee bevelhebbers van de Taliban, die vochten om twee vrouwen. Volgens Ahmadi is het niet duidelijk of de muziek en de dansende mensen de aanleiding vormden voor het geweld. Bovendien is niet duidelijk of er alleen burgers zijn omgekomen of dat er ook Talibanstrijders onder de slachtoffers zijn.

De slachtpartij had plaats in het district Musa Qala in de provincie Helmand. Het gebied, dat meer dan honderd dorpen omvat, is sinds 2001 grotendeels in handen van de Taliban. Zij hebben de sharia, de strenge islamitische wet, ingevoerd en handhaven deze met harde hand.

--------------------

Kunnen de anti-Joden / anti-Israël mensen hier mij eens uitleggen hoe het Midden-Oosten een waar paradijs op Aarde wordt zodra Israël niet meer bestaat? Ik weet zeker dat jullie uit kunnen leggen hoe de Palestijnse Terroristen, de Iraanse extremisten, de Arabische dictators en de overige religekken, Sharia-aanhangers, anti-mensenrechtenactivisten en barbaren die zichzelf Middeleeuwen wanen ervoor zorgen dat het Midden-Oosten dan een waar paradijs vol vreugde wordt :Y.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:16:57 #160
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_116092410
Dus omdat er moslims-eikels bestaan is geweld tegen iedere moslim altijd goed?
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:34:32 #161
351780 Piye
King of Kush
pi_116092908
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:16 schreef Hexagon het volgende:
Dus omdat er moslims-eikels bestaan is geweld tegen iedere moslim altijd goed?
Ja die gekke moslims leven toch in de middeleeuwen dus gewoon bommen erop pleuren.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:37:24 #162
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_116092978
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:06 schreef computerprobleem het volgende:
SUPER GEZELLIG GELOOF!!!!!

Taliban onthoofden zeventien mensen wegens muziek en dans

Talibanstrijders hebben zondag in het zuiden van Afghanistan zeventien mensen onthoofd. Dat hebben de Afghaanse autoriteiten maandag bekendgemaakt. De precieze aanleiding voor de slachtpartij is vooralsnog onduidelijk.

De slachtoffers waren samengekomen voor een feest waarbij werd gedanst en muziek werd gespeeld. Volgens Neyamutallah Khan, een woordvoerder van het lokale bestuur, was dit aanleiding voor de slachtpartij. Muziek en dans zouden in strijd zijn met de strikte vorm van de islam die de Taliban aanhangen.

Daoud Ahmadi, een lid van het provinciebestuur, zei later echter dat de slachtoffers omkwamen bij een vuurgevecht tussen twee bevelhebbers van de Taliban, die vochten om twee vrouwen. Volgens Ahmadi is het niet duidelijk of de muziek en de dansende mensen de aanleiding vormden voor het geweld. Bovendien is niet duidelijk of er alleen burgers zijn omgekomen of dat er ook Talibanstrijders onder de slachtoffers zijn.

De slachtpartij had plaats in het district Musa Qala in de provincie Helmand. Het gebied, dat meer dan honderd dorpen omvat, is sinds 2001 grotendeels in handen van de Taliban. Zij hebben de sharia, de strenge islamitische wet, ingevoerd en handhaven deze met harde hand.

--------------------

Kunnen de anti-Joden / anti-Israël mensen hier mij eens uitleggen hoe het Midden-Oosten een waar paradijs op Aarde wordt zodra Israël niet meer bestaat? Ik weet zeker dat jullie uit kunnen leggen hoe de Palestijnse Terroristen, de Iraanse extremisten, de Arabische dictators en de overige religekken, Sharia-aanhangers, anti-mensenrechtenactivisten en barbaren die zichzelf Middeleeuwen wanen ervoor zorgen dat het Midden-Oosten dan een waar paradijs vol vreugde wordt :Y.
Leg mij dan uit wat de meerwaarde is van Israël voor een stabiel Midden-Oosten. :')
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:38:28 #163
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_116093000
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:34 schreef Piye het volgende:

[..]

Ja die gekke moslims leven toch in de middeleeuwen dus gewoon bommen erop pleuren.
Het is gewoon wederzijds onbegrip. Islamtisch theocratische landen voelen zich - niet helemaal zonder reden - bedreigd door het Westen en snappen het niet, hele andere cultuur. Het Westen voelt zich bedreigt door de islam omdat de gemiddelde mens er geen reet van snapt en kan enkel aandragen dat het 'gevaarlijk' is.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:40:47 #164
344644 computerprobleem
pi_116093047
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:37 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Leg mij dan uit wat de meerwaarde is van Israël voor een stabiel Midden-Oosten. :')
Israël houdt die barbaarse landen tenminste in bedwang en er is tenminste een democratie in het Midden-Oosten.

En jij vergeet dat al die landen ook niets moeten hebben van Christenen / Katholieken. Israël is nu een soort van 'blokkade' tussen al die extremistische landen en het Westen. Mocht er een 3e Wereldoorlog uitbreken, dan kun jij er zeker van zijn dat Israël het Westen zal steunen (en het Westen Israël).

Ik heb dat veel liever dan Iraanse kernwapens.

Maar jij bent waarschijnlijk een extremist die de terroristen steunt die het leven v/d onschuldige Israëlische burgers verstoren, dus jij zult het toch niet begrijpen.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:47:29 #165
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_116093190
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:40 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Israël houdt die barbaarse landen tenminste in bedwang en er is tenminste een democratie in het Midden-Oosten.

En jij vergeet dat al die landen ook niets moeten hebben van Christenen / Katholieken. Israël is nu een soort van 'blokkade' tussen al die extremistische landen en het Westen. Mocht er een 3e Wereldoorlog uitbreken, dan kun jij er zeker van zijn dat Israël het Westen zal steunen (en het Westen Israël).

Ik heb dat veel liever dan Iraanse kernwapens.

Maar jij bent waarschijnlijk een extremist die de terroristen steunt die het leven v/d onschuldige Israëlische burgers verstoren, dus jij zult het toch niet begrijpen.
Ach gut, weinig inhoud dus maar op de man spelen. :*

En wat voor een democratie: grond bezetten, koloniseren en de burgers uitmoorden. Lijkt een beetje op de indianen. Het Westerse ideaal zit iets te diep in je aars: een democratie staat per definitie niet gelijk aan vreedzaamheid.

Maar jij moet niks hebben van die moslims, lekker hypocriet, zo komen we lekker verder. :') En nee, mocht er oorlog uitbreken met Iran, dan heeft het Westen dat aan zichzelf te danken. Kijk eens op de kaart: in alle landen rondom Iran heeft het Westen een pionnetje, waarbij Syrië nog de laatste moet worden. Vind je het gek dat Iran zich bedreigd voelt? En sinds de revolutie daar, zijn ze zwaar pissed op de VS, en terecht.
pi_116093301
Vroegah werden de tegenstanders gewoon afgeslacht, maar nu met alle media kan dat moeilijk.
daarom blijft het probleem zich voortduren en komt er geen oplossing ..
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:54:32 #167
344644 computerprobleem
pi_116093370
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:47 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ach gut, weinig inhoud dus maar op de man spelen. :*

En wat voor een democratie: grond bezetten, koloniseren en de burgers uitmoorden. Lijkt een beetje op de indianen. Het Westerse ideaal zit iets te diep in je aars: een democratie staat per definitie niet gelijk aan vreedzaamheid.

Maar jij moet niks hebben van die moslims, lekker hypocriet, zo komen we lekker verder. :') En nee, mocht er oorlog uitbreken met Iran, dan heeft het Westen dat aan zichzelf te danken. Kijk eens op de kaart: in alle landen rondom Iran heeft het Westen een pionnetje, waarbij Syrië nog de laatste moet worden. Vind je het gek dat Iran zich bedreigd voelt? En sinds de revolutie daar, zijn ze zwaar pissed op de VS, en terecht.
- Palestijnse kinderen worden ingezet als zelfmoordterroristen.
- Iran dreigt met het uitroeien van de Joden.
- Hetzelfde geldt voor de Arabische landen, die zien de Joden het liefst voor goed verdwijnen.
- Israël is oorspronkelijk van de Joden.
- Er zijn 22 Arabische landen, Israël is het enige Joodse land ter wereld. De Palestijnen kunnen vast wel terecht bij hun Arabische vriendjes en vriendinnetjes.
- Israël is 2x kleiner dan Nederland en nog azen ze op dat kleine stukje land.
- De vieze extremisten ontkennen de Holocaust.
- De gore barbaren steunen het Nazi-regime.

Israël staat dus gewoon volledig in zijn recht.
Jij hebt denk ik liever een stel Palestijnen die hun kinderen opleiden tot zelfmoordterroristen als buren, i.p.v. een vredig Joods gezin dat zich met zijn eigen zaken bemoeit? Ach ja, zal wel koeltoer zijn.
pi_116093477
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:54 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

- Hetzelfde geldt voor de Arabische landen, die zien de Joden het liefst voor goed verdwijnen.
- Er zijn 22 Arabische landen, Israël is het enige Joodse land ter wereld. De Palestijnen kunnen vast wel terecht bij hun Arabische vriendjes en vriendinnetjes.
- Israël is 2x kleiner dan Nederland en nog azen ze op dat kleine stukje land.

Jij hebt denk ik liever een stel Palestijnen die hun kinderen opleiden tot zelfmoordterroristen als buren, i.p.v. een vredig Joods gezin dat zich met zijn eigen zaken bemoeit? Ach ja, zal wel koeltoer zijn.
Het is allemaal de schuld van de Engelsen ! of Britten hoe je ze ook noemen wilt
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 01:07:45 #169
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_116093693
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:54 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

- Israël is 2x kleiner dan Nederland en nog azen al die parasieten op dat kleine stukje land.

Wat een populistische praat allemaal. Duidelijk geen verder onderzoek gedaan.

Om maar een paar voorbeelden te noemen:

• Dat van de Holocaust is propaganda. De vertaling werd verdraaid.
• Israël 'is van de joden' omdat ze het ooit hebben opgeschreven in hun 'heilig' kutboekje. Lees de geschiedenisboeken die gaan over vlak na WO2. Het is van de Palestijnen. Als ik in een boekje schrijf dat jouw huis van mij is, vind je dat toch ook achterlijk?
• Nee, ze kunnen niet bij hun Arabische matties. Ze hebben gewoon recht op hun land. Anders dump je die joden toch in de Jodenbuurt in 020? Zelfde retoriek. :*
• Israël bemoeit niet met z'n eigen zaken, anders zouden ze niet overal lobbyisten hebben. Smerig paranoïde kutvolkje dat overal een dikke vinger in de pap moet hebben. :r

Ik ben uitgepraat met jou. :W Ga maar eerst wat geschiedenislessen volgen en meerdere nieuwsbronnen lezen. Tot die tijd ben ik maar al te graag een nazi. :W

Tschüss! :*
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 01:33:38 #170
344644 computerprobleem
pi_116094145
Jij hebt niet eens respect voor een andere religie, dus ik stopte bij ''heilig kutboekje''.
Jullie zijn allemaal hetzelfde.

Gr gr
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 02:01:04 #171
381216 Loebas_Medjoul
Captivity of negativity
pi_116094517
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 01:33 schreef computerprobleem het volgende:
Jij hebt niet eens respect voor een andere religie, dus ik stopte bij ''heilig kutboekje''.
Jullie zijn allemaal hetzelfde.

Gr gr
Wie is jullie?
pi_116094877
Het "verschil" tussen zionisten en joden is dat joden geloven dat alleen hun Messiah de staat Israel mag stichten, terwijl zionisten zoiets hebben van kut op ik heb hier een Apache helikopter etc etc.
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:13 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Waar start israel oorlogen?
Nou, bijvoorbeeld in 2006 in Libanon?
http://en.wikipedia.org/wiki/2006_Lebanon_War
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 21:55 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

klopt niks van, bron?
The ringworm affair refers to circumstances involving at least 20,000 Israeli individuals, particularly children, who were treated between 1948 and 1960 for tinea capitis (ringworm) with ionizing radiation to the head area. This population was composed mostly of newly arrived immigrants from North Africa and the Middle East.[1] An estimated 200,000 children worldwide received X-ray treatment for tinea capitis in accordance with the standard Adamson-Kienbock procedure between 1910 and 1959, until griseofulvin, the first effective antifungal agent for ringworm, was introduced.[2] It is claimed up to 6000 children died as a result of this treatment.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ringworm_affair
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:22 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Eens, maar zeg dt dan ook tegen de palestijnen die zelfmoordaanslagen plegen en hamas etc en hezbollah..
This article originally appeared in French in L’Humanité. Translation by Global Outlook, 2002.

Hamas is a Creation of Mossad

According to Zeev Sternell, historian at the Hebrew University of Jerusalem, "Israel thought that it was a smart ploy to push the Islamists against the Palestinian Liberation Organisation (PLO)".

Afgezien van dat allemaal, er zijn echt wel veel goede mensen (joden) in Israel die weten dat wat hun regering flikt niet normaal is.

Lui doen moeilijk over gedachtegoed, andere religie aanhangen = thought crime

Beetje dwaas als je mij vraagt.
pi_116094950
Zionisten zijn racisten; het Uitverkoren Joodsche Volk heeft recht op Lebensraum en dat mag afgepakt worden van Arabische Untermenschen.

Ja, de woordkeuze is opzettelijk.

En er is meer. De moslimwereld ziet Israel als verlengstuk van het Westen. En dat is ergens ook zo. Daarom moeten we zorgen dat Israel zich aan humanistische, Westerse, niet-racistische principes houdt.

Hoe kunnen wij -volkomen terecht- de debielsten onder de moslims terechtwijzen, als er een onderdeel is van onze eigen beschaving (de zionisten in Israel) die net zulke vuile dingen flikken bij Palestijnen.

Israel heeft het recht zich defensief op te stellen tegen Palestijnse aanvallen. Maar niet het recht zelf Palestijnen aan te vallen of hun gebieden te koloniseren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_116097584
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 02:25 schreef Salvad0R het volgende:
Het "verschil" tussen zionisten en joden is dat joden geloven dat alleen hun Messiah de staat Israel mag stichten, terwijl zionisten zoiets hebben van kut op ik heb hier een Apache helikopter etc etc.

[..]

Nou, bijvoorbeeld in 2006 in Libanon?
Natuurlijk.....

"The conflict began when militants from the group Hezbollah fired rockets at Israeli border towns as a diversion for an anti-tank missile attack on two armored Humvees patrolling the Israeli side of the border fence.[36] The ambush left three soldiers dead. Two additional soldiers, believed to have been killed outright or mortally wounded, were taken by Hezbollah to Lebanon.[36][37][38] Five more were killed in a failed rescue attempt.''
quote:
[..]

The ringworm affair refers to circumstances involving at least 20,000 Israeli individuals, particularly children, who were treated between 1948 and 1960 for tinea capitis (ringworm) with ionizing radiation to the head area. This population was composed mostly of newly arrived immigrants from North Africa and the Middle East.[1] An estimated 200,000 children worldwide received X-ray treatment for tinea capitis in accordance with the standard Adamson-Kienbock procedure between 1910 and 1959, until griseofulvin, the first effective antifungal agent for ringworm, was introduced.[2] It is claimed up to 6000 children died as a result of this treatment.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ringworm_affair
Interessant :o. Hier een andere bron: http://plancksconstant.org/blog1/2007/03/ringworm_hoax.html
quote:
[..]

This article originally appeared in French in L’Humanité. Translation by Global Outlook, 2002.

Hamas is a Creation of Mossad

According to Zeev Sternell, historian at the Hebrew University of Jerusalem, "Israel thought that it was a smart ploy to push the Islamists against the Palestinian Liberation Organisation (PLO)".
Objectieve bron? Bewijzen? etc etc...

quote:
Afgezien van dat allemaal, er zijn echt wel veel goede mensen (joden) in Israel die weten dat wat hun regering flikt niet normaal is.

Lui doen moeilijk over gedachtegoed, andere religie aanhangen = thought crime

Beetje dwaas als je mij vraagt.
Jij jouw theorieën ik mijn feiten :)
pi_116097729
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 23:36 schreef Zolder het volgende:
Zij ruineren onze moslimbroeders
_O- gewoon djoeken met een kraspen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: