Dat hangt er vanaf hoe je het bekijkt, als je Israël inzake wetgeving bekijkt, inzake hoe er in de geschiedenis van Israël met joodse bevolkingsgroepen werd omgegaan (geweigerd) en als je kijkt hoe Israël zich niet wil houden aan de grenzen die in 1967 zijn afgesproken, is Israël geen staat die zich keurig aan de regels houdt.quote:
bron? Voorbeeld?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:50 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe je het bekijkt, als je Israël inzake wetgeving bekijkt, inzake hoe er in de geschiedenis van Israël met joodse bevolkingsgroepen werd omgegaan (geweigerd) en als je kijkt hoe Israël zich niet wil houden aan de grenzen die in 1967 zijn afgesproken, is Israël geen staat die zich keurig aan de regels houdt.
Ik denk trouwens dat jijzelf mogelijkerwijs een jodenhater bent en dat je dat verbergt door mij daarvoor uit te schelden. Jij lijkt namelijk goed te keuren hoe er met joden is omgegaan door zionisten en hoe zionisten sommige orthodoxe joden uitschelden voor zelfhatende joden door hun kritiek op Israël. Dat gebrek aan respect en die betiteling maken van veel zionisten antisemieten en dat betekent dat jij ook een antisemiet bent als je dit soort handelen van zionisten ondersteunt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:43 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Typische uitspraak van een jodenhater.
Je verstopt het onder je kritiek op Israël.....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:48 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Citeer waar ik gezegd heb dat ik joden haat.
klopt niks van, bron?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:54 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat jijzelf mogelijkerwijs een jodenhater bent en dat je dat verbergt door mij daarvoor uit te schelden. Jij lijkt namelijk goed te keuren hoe er met joden is omgegaan door zionisten en hoe zionisten sommige orthodoxe joden uitschelden voor zelfhatende joden door hun kritiek op Israël. Dat gebrek aan respect en die betiteling maken van veel zionisten antisemieten en dat betekent dat jij ook een antisemiet bent als je dit soort handelen van zionisten ondersteunt.
They wrote, asking for assistance, to the Jewish Agency, a Zionist organisation established in 1929, whose chairman since 1935 was David Ben Gurion, who later went on to be Israel's founding primeminister.quote:
Ja, maar zouden ze ook oorlog hebben als ze gewoon hun grenzen accepteerden?quote:En vind je het gek dat ze een vaste grens kunnen houden E hebben constant oorlog.
Dit meen je toch niet serieus.....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:01 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ja, maar zouden ze ook oorlog hebben als ze gewoon hun grenzen accepteerden?
(die ze zelf starten door gebieden te veroveren oa.)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
bron? Voorbeeld?
En vind je het gek dat ze een vaste grens kunnen houden E hebben constant oorlog.
Nee, klopt niks van. Bron? Voorbeeld?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:56 schreef dontmesswiththezohan het volgende:
[..]
(die ze zelf starten door gebieden te veroveren oa.)
nu.nlquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee, klopt niks van. Bron? Voorbeeld?
Waar start israel oorlogen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:11 schreef dontmesswiththezohan het volgende:
[..]
nu.nl
http://www.nu.nl/buitenla(...)-nederzettingen.html
http://www.nu.nl/politiek(...)-besluit-israel.html
http://www.nu.nl/buitenla(...)e-kolonies-goed.html
en google bijvoorbeeld
ik bedoelde dat ze onterecht gebieden innemen en dan gaan janken dat er veel kritiek over ze isquote:
Israel doet niet alles goed nee, maar ze zijn niet de enige. Jij denkt dat als israel zou stoppen daarmee dat er dan vrede zou zijn?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:15 schreef dontmesswiththezohan het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ze onterecht gebieden innemen en dan gaan janken dat er veel kritiek over ze is
ik vind dat je israël een slechte staat kan vinden ondanks dat het joden zijn. dan ben je ook een racist als je een willekeurig afrikaans land slecht vind.
als ze onder andere daarmee stoppen zou het vrediger worden ja denk ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Israel doet niet alles goed nee, maar ze zijn niet de enige. Jij denkt dat als israel zou stoppen daarmee dat er dan vrede zou zijn?
Eens, maar zeg dt dan ook tegen de palestijnen die zelfmoordaanslagen plegen en hamas etc en hezbollah..quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef dontmesswiththezohan het volgende:
[..]
als ze onder andere daarmee stoppen zou het vrediger worden ja denk ik
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
Celebreren dat de staat Israël bestaat!
Vrediger in de zin van? Het is nu niet zo dat er voor 1948 veel vrede voor joden was....quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef dontmesswiththezohan het volgende:
[..]
als ze onder andere daarmee stoppen zou het vrediger worden ja denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Putin for President _O_
ja het moet wel van 2 kanten komenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Eens, maar zeg dt dan ook tegen de palestijnen die zelfmoordaanslagen plegen en hamas etc en hezbollah..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |