abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 21:50:26 #51
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115111548
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 21:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
Israel is geen schurkenstaat.
Dat hangt er vanaf hoe je het bekijkt, als je Israël inzake wetgeving bekijkt, inzake hoe er in de geschiedenis van Israël met joodse bevolkingsgroepen werd omgegaan (geweigerd) en als je kijkt hoe Israël zich niet wil houden aan de grenzen die in 1967 zijn afgesproken, is Israël geen staat die zich keurig aan de regels houdt.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_115111654
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 21:50 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Dat hangt er vanaf hoe je het bekijkt, als je Israël inzake wetgeving bekijkt, inzake hoe er in de geschiedenis van Israël met joodse bevolkingsgroepen werd omgegaan (geweigerd) en als je kijkt hoe Israël zich niet wil houden aan de grenzen die in 1967 zijn afgesproken, is Israël geen staat die zich keurig aan de regels houdt.
bron? Voorbeeld?

En vind je het gek dat ze een vaste grens kunnen houden E hebben constant oorlog.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 21:54:18 #53
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115111732
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 21:43 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Typische uitspraak van een jodenhater.
Ik denk trouwens dat jijzelf mogelijkerwijs een jodenhater bent en dat je dat verbergt door mij daarvoor uit te schelden. Jij lijkt namelijk goed te keuren hoe er met joden is omgegaan door zionisten en hoe zionisten sommige orthodoxe joden uitschelden voor zelfhatende joden door hun kritiek op Israël. Dat gebrek aan respect en die betiteling maken van veel zionisten antisemieten en dat betekent dat jij ook een antisemiet bent als je dit soort handelen van zionisten ondersteunt.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_115111750
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 21:48 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Citeer waar ik gezegd heb dat ik joden haat.
Je verstopt het onder je kritiek op Israël.....

Maar hou toch op man, je snapt werkelijk helemaal niets van het conflict en kijkt vervolgens naar één kant... Wie de schoen past trekke hem aan. Dan ga ik je ook lopen zieken om zoveel stupiditeit.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_115111805
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 21:54 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Ik denk trouwens dat jijzelf mogelijkerwijs een jodenhater bent en dat je dat verbergt door mij daarvoor uit te schelden. Jij lijkt namelijk goed te keuren hoe er met joden is omgegaan door zionisten en hoe zionisten sommige orthodoxe joden uitschelden voor zelfhatende joden door hun kritiek op Israël. Dat gebrek aan respect en die betiteling maken van veel zionisten antisemieten en dat betekent dat jij ook een antisemiet bent als je dit soort handelen van zionisten ondersteunt.
klopt niks van, bron?
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 22:01:11 #56
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115112074
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 21:52 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

bron? Voorbeeld?

They wrote, asking for assistance, to the Jewish Agency, a Zionist organisation established in 1929, whose chairman since 1935 was David Ben Gurion, who later went on to be Israel's founding primeminister.

The Zionists turned them down flat, stating:

"We are writing to remind you of the one factor of which you must never lose sight: that ultimately, the Allies will win the war. After their victory, territorial boundaries will be reshaped, as they were after the First World War. Then, the way will be clear for our purpose. At this time, with the war drawing to a close, we must do everything in our power to change Eretz Yisroel into Medinat Yisrael and many steps have already been taken in this regard. Therefore, we must turn a deaf ear to the pleas emanating from Eastern Europe. Remember this: all the allies have suffered many losses, and if we also do not offer many human sacrifices, how can we gain the right to sit at the conference table when the territorial boundaries are reshaped? Accordingly, it is foolhardy and brazen for us to negotiate in terms of money or supplies in exchange for Jewish lives." (source)

quote:
En vind je het gek dat ze een vaste grens kunnen houden E hebben constant oorlog.
Ja, maar zouden ze ook oorlog hebben als ze gewoon hun grenzen accepteerden?
pi_115112630
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 22:01 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ja, maar zouden ze ook oorlog hebben als ze gewoon hun grenzen accepteerden?
Dit meen je toch niet serieus.....
pi_115113784

Oh, man O+

[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2012 22:37:45 ]
pi_115199913
Overigens wel typisch dat iemand die wil aangeven dat hij geen joden haat vervolgens op zoek gaat naar argumenten om de holocaust te ontkennen? Waarom ontkennen mensen de holocaust? Ach, vast gewoon toeval en een brede intressen....
pi_115201729
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 21:52 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

bron? Voorbeeld?

(die ze zelf starten door gebieden te veroveren oa.)
pi_115201846
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:56 schreef dontmesswiththezohan het volgende:

[..]

(die ze zelf starten door gebieden te veroveren oa.)
Nee, klopt niks van. Bron? Voorbeeld?
pi_115202732
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:13 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Waar start israel oorlogen?
ik bedoelde dat ze onterecht gebieden innemen en dan gaan janken dat er veel kritiek over ze is

ik vind dat je israël een slechte staat kan vinden ondanks dat het joden zijn. dan ben je ook een racist als je een willekeurig afrikaans land slecht vind. :')
pi_115202996
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:15 schreef dontmesswiththezohan het volgende:

[..]

ik bedoelde dat ze onterecht gebieden innemen en dan gaan janken dat er veel kritiek over ze is

ik vind dat je israël een slechte staat kan vinden ondanks dat het joden zijn. dan ben je ook een racist als je een willekeurig afrikaans land slecht vind. :')
Israel doet niet alles goed nee, maar ze zijn niet de enige. Jij denkt dat als israel zou stoppen daarmee dat er dan vrede zou zijn?
pi_115203090
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:19 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Israel doet niet alles goed nee, maar ze zijn niet de enige. Jij denkt dat als israel zou stoppen daarmee dat er dan vrede zou zijn?
als ze onder andere daarmee stoppen zou het vrediger worden ja denk ik
pi_115203171
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef dontmesswiththezohan het volgende:

[..]

Eens, maar zeg dt dan ook tegen de palestijnen die zelfmoordaanslagen plegen en hamas etc en hezbollah..
  maandag 6 augustus 2012 @ 20:26:01 #68
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_115203416
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:09 schreef Geelman het volgende:

[..]

Celebreren dat de staat Israël bestaat!
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
pi_115205927
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef dontmesswiththezohan het volgende:

[..]

Vrediger in de zin van? Het is nu niet zo dat er voor 1948 veel vrede voor joden was....
pi_115216959
Tja als Assad 200 rebellen dood is het een bloedbad, als de schurkenstaat 500 palestijnen vermoordt is het gerechtvaardigd. En altijd de holocaust als excuus gebruiken.

Ga je met een Jood in discussie en hij kan het niet winnen? Dan gooit die het woord antisemitisme in de discussie om zo iedereen de mond te snoeren. True story ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Putin for President _O_
  maandag 6 augustus 2012 @ 23:57:53 #71
380938 duranduran
af en toe een rokertje
pi_115218269
Die vlag :')
kan geen kwaad
pi_115231605
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:22 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Eens, maar zeg dt dan ook tegen de palestijnen die zelfmoordaanslagen plegen en hamas etc en hezbollah..
ja het moet wel van 2 kanten komen
pi_115233364
Ik word er zat van dat als Israël iets fout doet dat gelijk alle Joden de schuld krijgen.

Kunnen die mensen niet nadenken ofzo?

Corporate translator
pi_115233432
Tsja, je hoeft maar te zeggen dat Israël iets onwettigs doet en je bent direct pro-Holocaust. Ik heb er mee leren leven, dan maar een antisemiet.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:10:40 #75
351780 Piye
King of Kush
pi_115234841
Kritiek op Joden is nou eenmaal altijd antisemitisme, zelfs al ben je zelf een semiet. Hell al ben je zelf een Jood ben je nog een Jodenhater als je Israël een schurkenstaat noemt.

Overigens kan je ook nooit zo over Joden praten als over moslims gebeurt. Dus hun geschriften uitpluizen en opmerken dat ze wel opvallend hatelijke teksten over niet-Joden hebben want dan ben je helemaal een nazi.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:17:54 #76
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_115235180
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:10 schreef Piye het volgende:
Kritiek op Joden is nou eenmaal altijd antisemitisme, zelfs al ben je zelf een semiet. Hell al ben je zelf een Jood ben je nog een Jodenhater als je Israël een schurkenstaat noemt.

Overigens kan je ook nooit zo over Joden praten als over moslims gebeurt. Dus hun geschriften uitpluizen en opmerken dat ze wel opvallend hatelijke teksten over niet-Joden hebben want dan ben je helemaal een nazi.
Dat klopt wel maar dat heeft ook zo zijn oorzaken natuurlijk. Als je naar de geschiedenis kijkt, dan laat ik WO II gemakshalve buiten beschouwing, zijn joden altijd de dupe van alles geweest. Pogroms, rampen waarvan joden standaard de schuld kregen en noem het maar op. De gehele geschiedenis zijn ze als ongewenst beschouwd. Pas sinds de laatste jaren zijn ze enigszins geaccepteerd maar logisch dat deze geschiedenis zo zijn uitwerking heeft gehad op het volk. Dus ieder onvertogen woord zien ze als potentiële bedreiging, wat niet vreemd is. Dus hoewel ik het eens ben dat ze je te snel voor anti-semiet uit maken, snap ik het wel allemaal.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_115235419
Niks tegen de burgers van Israël of welke jood dan ook. Mijn haat en woede gaan naar de leiders van het land. Het is de propaganda van het land die de haat die niet bestaat van het volk doet vloeien.

Daarbij vind ik het gewoon triest dat alle andere landen Israël blijven steunen.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:29:28 #78
351780 Piye
King of Kush
pi_115235733
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:17 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dat klopt wel maar dat heeft ook zo zijn oorzaken natuurlijk. Als je naar de geschiedenis kijkt, dan laat ik WO II gemakshalve buiten beschouwing, zijn joden altijd de dupe van alles geweest. Pogroms, rampen waarvan joden standaard de schuld kregen en noem het maar op. De gehele geschiedenis zijn ze als ongewenst beschouwd. Pas sinds de laatste jaren zijn ze enigszins geaccepteerd maar logisch dat deze geschiedenis zo zijn uitwerking heeft gehad op het volk. Dus ieder onvertogen woord zien ze als potentiële bedreiging, wat niet vreemd is. Dus hoewel ik het eens ben dat ze je te snel voor anti-semiet uit maken, snap ik het wel allemaal.
Klopt, maar in het grootste deel van de geschiedenis hebben Europeanen daar veel meer schuld aan gehad dan Arabieren en nu gaan veel Europeanen lekker de schuld op de Arabieren af zitten schuiven. Volgens islamitische geschriften zijn Joden en Christenen broeders van de moslims en er zijn vele Islamitische staten geweest waar Joden en Christenen gewoon in vrede konden leven. De grootste reden dat veel moslims wat tegen Joden hebben is de stichting van de staat Israël en ik kan het ze niet echt kwalijk nemen eerlijk gezegd.
pi_115241827
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Klopt, maar in het grootste deel van de geschiedenis hebben Europeanen daar veel meer schuld aan gehad dan Arabieren en nu gaan veel Europeanen lekker de schuld op de Arabieren af zitten schuiven. Volgens islamitische geschriften zijn Joden en Christenen broeders van de moslims en er zijn vele Islamitische staten geweest waar Joden en Christenen gewoon in vrede konden leven. De grootste reden dat veel moslims wat tegen Joden hebben is de stichting van de staat Israël en ik kan het ze niet echt kwalijk nemen eerlijk gezegd.
Altijd hetzelfde liedje van mensen met kritiek op Israël, geen historische kennis.

There were pogroms too in the nineteenth century in the Arab and Islamic worlds. There was a massacre of Jews in Baghdad in 1828.[35] There was another massacre in Barfurush in 1867.[35] In 1839, in the eastern Persian city of Meshed, a mob burst into the Jewish Quarter, burned the synagogue, and destroyed the Torah scrolls. This is known as the Allahdad incident. It was only by forcible conversion that a massacre was averted.[36]
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 22:42:25 #80
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_115264788
Om e.e.a even wat breder te trekken is het toch standaard dat religieuzen over t algemeen een wat korter lontje en lagere tenen hebben dan niet religieuzen wanneer je hun religie -in hun ogen- aanvalt?

Het Jodendom en Israel ligt inderdaad gezien het verleden van de Joden wat gevoeliger; maar je hoeft maar een cartoon te mkane over Mohammed; het walgelijke verleden (en heden) van de Pedofiele kerk aan de kaak te stellen en ze vallen over je heen alsof je de Antichrist zelf bent.....
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  maandag 13 augustus 2012 @ 04:00:17 #81
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115501206
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:22 schreef truthortruth het volgende:
Overigens wel typisch dat iemand die wil aangeven dat hij geen joden haat vervolgens op zoek gaat naar argumenten om de holocaust te ontkennen? Waarom ontkennen mensen de holocaust? Ach, vast gewoon toeval en een brede intressen....
Kun jij alsjeblieft je mond houden? Dank je wel. Praat maar weer als je mij wat beter kent in plaats van mij uit te blijven schelden. Jij bevestigt de stelling in dit topic, bij kritiek op zionisme wordt je inderdaad voor antisemiet uitgemaakt, en dan ga je dingen uit de context rukken om dat zo te laten lijken alsof iemand een antisemiet is. Fijn dat je ook de OP weglsaat in dat topic waarin ik zeg dat ik vanwege het talloze bewijs niet geloof in Holocaust-ontkenning, maar jij baseert je op een klein stukje in mijn OP. Dat noem je cognitieve dissonantie.
pi_115501300
Het is grappig hoe Israhell en zionisme gelijk staat aan joden. Of dat is wat veel mensen denken. Dat is dus niet zo, maar TS heeft wel gelijk.
pi_115501444
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:03 schreef Geelman het volgende:
Speciaal voor ts:

[ afbeelding ]
Precies ook de juiste persoon om dat te posten :')
pi_115514620
Veel antizionisten zijn ook gewoon Jodenhaters het verschil is vaak moeilijk te zien.
pi_115514719
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:53 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Altijd hetzelfde liedje van mensen met kritiek op Israël, geen historische kennis.

There were pogroms too in the nineteenth century in the Arab and Islamic worlds. There was a massacre of Jews in Baghdad in 1828.[35] There was another massacre in Barfurush in 1867.[35] In 1839, in the eastern Persian city of Meshed, a mob burst into the Jewish Quarter, burned the synagogue, and destroyed the Torah scrolls. This is known as the Allahdad incident. It was only by forcible conversion that a massacre was averted.[36]
Hier alle enkele gebeurtenissen

pi_115514767
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:44 schreef DeParo het volgende:
Veel antizionisten zijn ook gewoon Jodenhaters het verschil is vaak moeilijk te zien.
Inderdaad.
pi_115514814
Maar je kunt niet tegen Israel zijn want het stukje land is oorspronkelijk van hun
pi_115514837
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:50 schreef Amethyst1 het volgende:
Maar je kunt niet tegen Israel zijn want het stukje land is oorspronkelijk van hun
Inderdaad, dat staat in een boek he.
pi_115514869
quote:
Texas en Arizona zijn van de Mexican, oh wacht, de VS zijn van de Indianen.
  maandag 13 augustus 2012 @ 15:51:54 #90
351780 Piye
King of Kush
pi_115514879
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:53 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Hiermee heb je niet echt mijn gebrek aan historische kennis aangetoond. Dat Arabieren en/of moslims Joden nooit hebben vervolgd/vermoord zal ik nooit beweren. Zo zijn er ook christenen vervolgd/vermoord en in andere rijken moslims vervolgd/vermoord. Alleen in de Arabische wereld zijn Joden helemaal niet altijd de grote zondebok geweest terwijl juist die rol als zondebok gebruikt wordt om de daden van de Israëlische staat te vergoelijken.

quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:44 schreef DeParo het volgende:
Komt omdat de meesten geen (terechte) kritiek op Joden of Israël durven te leveren. De echte Jodenhaters hebben er niet zo'n probleem mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Piye op 13-08-2012 15:57:52 ]
pi_115514936
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:51 schreef CaptainObvious39 het volgende:

[..]

Texas en Arizona zijn van de Mexican, oh wacht, de VS zijn van de Indianen.
Hadden ze dat maar op moeten schrijven in een boek he. Nu is het te laat.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2012 15:54:09 ]
  maandag 13 augustus 2012 @ 15:54:04 #92
351780 Piye
King of Kush
pi_115514965
quote:
_O-

Hoezo was het oorspronkelijk van hun? Zelfs het Jodendom leert niet dat Israël oorspronkelijk van de Joden is, slechts dat het land aan hun beloofd is (wat erop neerkomt dat de mensen die er wonen eerst "verwijderd" moeten worden.)
pi_115515024
Ik heb ook een boek geschreven waarin ik mijzelf Londen beloof. Dit is de beloofde stad voor mijn volk.

Maar eigenlijk alleen het mooie historische Londen. Om alle pauperwijken zoals Lambeth, Hackney en Newham gaan we een grote muur bouwen.

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2012 15:58:37 ]
pi_115515212
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:55 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb ook een boek geschreven waarin ik mijzelf Londen beloof. Dit is de beloofde stad voor mijn volk.

Maar eigenlijk alleen het mooie historische Londen. Om alle pauperwijken zoals Lambeth, Hackney en Newham gaan we een grote muur bouwen.
3 edits om het mooier te maken :')

je weet dat dit niet de enige reden waarom ze dat land kregen?
pi_115515282
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:54 schreef Piye het volgende:

[..]

_O-

Hoezo was het oorspronkelijk van hun? Zelfs het Jodendom leert niet dat Israël oorspronkelijk van de Joden is, slechts dat het land aan hun beloofd is (wat erop neerkomt dat de mensen die er wonen eerst "verwijderd" moeten worden.)
De mensen die er woonden waren de Filistijnen.
  maandag 13 augustus 2012 @ 16:04:08 #96
351780 Piye
King of Kush
pi_115515413
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:01 schreef Peunage het volgende:

[..]

De mensen die er woonden waren de Filistijnen.
En God had toch een hekel aan dat volk. Als ik me niet vergis was Goliath ook een Filistijn en het verhaal over hoe David hem vermoordde wordt nog steeds op vele basisscholen onderwezen als 1 van de mooiste gebeurtenissen ooit. Het was toch maar een vieze gojim. :r
pi_115515510
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:54 schreef Piye het volgende:

[..]

_O-

Dat verzin je ter plekke en is compleet je eigen invulling.
pi_115515598
Ik vind dat Joden recht hebben op de hele wereld. Overal waar ze willen mogen ze een staat stichten en de oorspronkelijke bevolking vervolgens eruit gooien. De Joden zijn de afgelopen millennia zo gepest dat ze daar nu recht op hebben.
pi_115515652
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:08 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind dat Joden recht hebben op de hele wereld. Overal waar ze willen mogen ze een staat stichten en de oorspronkelijke bevolking vervolgens eruit gooien. De Joden zijn de afgelopen millennia zo gepest dat ze daar nu recht op hebben.
Je kan ook normale posts maken met goede argumenten zodat er nog een nuttige discussie uit valt te halen?
pi_115515666
Ik vind ook dat de Chinese Muur moet worden omgevormd tot klaagmuur voor de Chinese joden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')