abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115097475
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
Mijn vriend geeft nooit geld uit aan mij.

Ik heb al een tijdje een vriend, het gaat op zich allemkaal prima en we hebben veel lol samen en goede seks.
Alleen geeft hij nooit geld aan me uit.

Uit eten: allebei de helft
Bioscoop: allebei eigen kaartje
Als ik bij hem ben en we doen boodschappen ' moet' ik betalen, want hij betaalt de rest van de tijd alles voor zijn huis.
Ik vrees voor mijn verjaardag en met Kerst kreeg ik niets.
Ik heb voor hem toen wel een kleinigheidje gekocht, we waren nog niet zo lang samen, dus ik ond het niet zo raar dat ik niets kreeg.

Als hij op stap gaat met vrienden, betaalt hij gewoon rondjes enzo, met mij doen we ieder de helft.
Hij heeft ook een verjaardagsfeest gegeven waar ik niet uitgenodigd was (we kenden elkaar niet zo lang) en dat heeft veel geld gekost en hij koopt heel vaak dure dingen voor zichzelf. Laatst heeft hij zo'n helicoptertje besteld dat je kan besturen met de ipad en ik heb letterlijk nog nooit iets gekregen van hem. Ik oest zelfs mijn eigen tandpasta meenemen.
Wat moet ik hiermee? Is dat normaal?
Wat laatste posts:
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 15:36 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb het niet zo op free-riders in het algemeen. In de Nederlandse cultuur is free-riden echter in sommige situaties sociaal geaccepteerd en een relatie is daar één van (mits de vrouw de free-rider is, uiteraard).
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 15:40 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik denk dat de Nederlandse vrouw één van de meest geëmancipeerde is op het gebied van financiële uitgaven. Wat opvallend is in een maatschappij waarbij de tendens lijkt: ikke ikke ikke, en de rest kan stikken.

Overigens ligt het ook aan het soort vrouw; de meer intellectuele vrouw is vaak onafhankelijker, en wil dat ook tijdens een (beginnende) relatie zo houden. Ook zijn die minder materieel ingesteld vaak, waardoor ze makkelijker delen. De poederdoospantervelletjes uit de volksbuurt zijn daar vaak anders in.
En continue!
pi_115097540
:') is dit serieus?
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_115097569
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 15:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
:') is dit serieus?
Lees je anders even in :) TS heeft ook wat vragen beantwoord in de voorgaande topics! :)
Ja doei.
pi_115097597
Naah ik bedoelde meer het gedrag van haar vriend. Alsnog ga ik me zo even inlezen. :*
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_115097669
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 15:40 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik denk dat de Nederlandse vrouw één van de meest geëmancipeerde is op het gebied van financiële uitgaven.
Nederlandse vrouwen werken juist extreem vaak deeltijd -- met als gevolg dat ze (deels) leven op kosten van hun relatie.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_115097744
Vermakelijk topic :)
Koekje van eigen deeg lijkt me een goede oplossing, schraal de boodschappen doen en reactie uitlokken.

Hier is het nu ik werk hij studeert, ik betaal 2/3e huur en de rest doen we 50/50 :)
pi_115097766
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 15:51 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Nederlandse vrouwen werken juist extreem vaak deeltijd -- met als gevolg dat ze (deels) leven op kosten van hun relatie.
Hoe stel jij voor dat het zou moeten? Kinderen meenemen naar het werk?
Trouwens, kun jij alleen maar in termen van geld denken als je het over een relatie hebt?
pi_115097821
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 15:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe stel jij voor dat het zou moeten? Kinderen meenemen naar het werk?
Ook vrouwen die geen kinderen hebben, werken veelal deeltijd. Bovendien sturen veel vrouwen hun kinderen naar de opvang of gaan de kinderen op latere leeftijd naar school, terwijl de vrouwen deeltijd werken.
quote:
Trouwens, kun jij alleen maar in termen van geld denken als je het over een relatie hebt?
Nee, jij?
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 15:56:06 #9
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_115097834
loopt dit nog steeds :')
wat de neuk moet je met zon droeftoeter
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 15:57:52 #10
376361 bojan
Het is friet
pi_115097892
Je eigen tandpasta nemen gaat wel heel ver
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
pi_115097893
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 15:56 schreef fathank het volgende:
Ja, zo zou je het heel goed samen kunnen vatten _O-
pi_115098419
Los van dat hij als een kneus klinkt, TS klinkt ook wel alsof ze het verwachtte. Dat hij dingen voor zichzelf koopt zegt nog niets over wat hij jou zou 'moeten' geven.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 16:17:24 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115098559
Zo, bijgelezen.... en ik zie dat in de loop van het vorig topic in de drang de vriend van TS te verdedigen gemakshalve even vergeten is dat TS ook nog haar eigen woonlasten heeft en dat de vriend van TS daar doordeweeks regelmatig op de bank zit te parasiteren....

Dus: TS en vriend hebben ieder eigen woonlasten en boodschappenkosten, doordeweeks zit de vriend van TS een paar avonden per week bij TS op de bank cola en chips (van TS) weg te werken zonder bij te dragen, en in het weekend mag TS haar aanwezigheid in zijn huis compenseren door de riante weekendboodschappen te betalen en schoon te maken.

En dan zijn er werkelijk nog figuren die dat als een "eerlijke" 50/50 verdeling zitten te verdedigen |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115098566
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:13 schreef Quir het volgende:
Los van dat hij als een kneus klinkt, TS klinkt ook wel alsof ze het verwachtte. Dat hij dingen voor zichzelf koopt zegt nog niets over wat hij jou zou 'moeten' geven.
Ik denk dat het een opeenstapeling van dingen is. Wij doen ook helemaal niet aan 'cadeaus' en 'presentjes' en dat soort ongein. Soms betaalt een van ons eten en soms de ander, meeste gaat van de gezamenlijke rekening etc.

Maar als je zelfs je tandpasta mee moet nemen en hij z'n vrienden (bijvoorbeeld) wel van rondjes in de kroeg voorziet en dat soort zaken waar hij niet per se zijn hele 'inleg' weer terug krijgt dan denk je: "Ok, hij vindt het dus leuk om dingen te doen met z'n vrienden, maar niet echt met mij en alleen als het 50-50 betaald wordt", dat is wat ik daar uit zou halen in ieder geval. Het gaat dan niet om 'het bedrag', maar meer om de instelling en filosofie die er achter lijkt te zitten. Leuke dingen doen kost tegenwoordig geld, en als hij dat geld dan alleen voor z'n vrienden overheeft, maar niet voor TS.. dan is dat scheef en dat heeft niet per se iets met het geld an sich te maken (juist om dat dingen doen geld kost, vaak).
Ja doei.
pi_115098620
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:13 schreef Quir het volgende:
Hij geeft helemaal niets, sterker nog: zij moet de weekendboodschappen betalen als zij in het weekend bij hem is\ want blijkbaar zijn die paar maaltijden en het gebruik van toilet/douche en bed een probleem. :') Het is overigens geen probleem als hij door de week bij haar aan de hapjes/drankjes gaat. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 16:19:21 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115098640
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 15:51 schreef 2thmx het volgende:

[..]

En meestal is dat omdat er kinderen zijn, die kinderen moeten in de uren dat moeder niet werkt ook verzorgd worden.
Je kunt nog zoveel over "meestal doen vrouwen zus of zo" roepen, maar in vrijwel alle gevallen waar binnen een relatie besloten wordt dat een vrouw minder gaat werken is dat omdat er kinderen zijn, en het is dan ook nog eens in overleg.... dus niet dat de arme man ineens gedwongen wordt iets bij te dragen in zijn langdurige relatie waar hij niet op gerekend had.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115098673
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 15:56 schreef fathank het volgende:
Je huishoudskillz oefenen. *)
Optimist tot in de kist
pi_115098738
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 13:40 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Behalve de helft van de boodschappen, inderdaad extra gwl-verbruik en evt. afschrijving van gebruikte apparaten.
DUDE, ECHT????????????????

AFSCHRIJVING van gebruikte APPARATEN!!!!????????????!!!!!

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Jezus dat is echt het trieste wat ik ooit heb gehoord.
pi_115098785
Ik ga voortaan maar als mijn broertje mij mij thuis is geld vragen nadat hij een potje fifa heeft gespeeld op mijn playstation.
pi_115098880
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:24 schreef tech4u het volgende:
Ik ga voortaan maar als mijn broertje mij mij thuis is geld vragen nadat hij een potje fifa heeft gespeeld op mijn playstation.
Wel goed de afschrijving van het apparaat en het stroomverbruik berekenen hè o|O :+ Ik ga even de bon voor mijn broer schrijven i.v.m.het drankje en het hapje en het slijten van de bank }:| of is dat te snel en moet ik even wachten tot de na de broodmaaltijd die hij straks krijgt? :@
Optimist tot in de kist
pi_115098916
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:28 schreef trovey het volgende:

[..]

Wel goed de afschrijving van het apparaat en het stroomverbruik berekenen hè o|O :+ Ik ga even de bon voor mijn broer schrijven i.v.m.\het drankje en het hapje en het slijten van de bank. }:|
Vergeet de wc niet! Tel de velletjes na van de closetrol!
pi_115098920
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

En meestal is dat omdat er kinderen zijn, die kinderen moeten in de uren dat moeder niet werkt ook verzorgd worden.
Je kunt nog zoveel over "meestal doen vrouwen zus of zo" roepen, maar in vrijwel alle gevallen waar binnen een relatie besloten wordt dat een vrouw minder gaat werken is dat omdat er kinderen zijn,
Driekwart van de werkende vrouwen heeft een part-time baan (bron), het lijkt me stug dat die allemaal kinderen hebben die zoveel zorg opeisen dat er niet voltijd gewerkt kan worden.
quote:
en het is dan ook nog eens in overleg.... dus niet dat de arme man ineens gedwongen wordt iets bij te dragen in zijn langdurige relatie waar hij niet op gerekend had.
Ja, dat is wat anders. Als beiden het zo willen, moeten ze het vooral zo doen :). Daarom begrijp ik TS ook niet, haar vriend was immers vanaf het begin duidelijk in zijn streven naar financiële gelijkwaardigheid.
pi_115098926
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:28 schreef trovey het volgende:

[..]

Wel goed de afschrijving van het apparaat en het stroomverbruik berekenen hè o|O :+ Ik ga even de bon voor mijn broer schrijven i.v.m.\het drankje en het hapje en het slijten van de bank. }:|
Ja zeker, ik ben al aan het bellen met essent wat een kwH mij kost.
pi_115098955
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vergeet de wc niet! Tel de velletjes na van de closetrol!
Godver }:|, bijna vergeten :|W .....afschrijving wc pot, water en inderdaad toiletpapier, bedankt voor tip. :*
Optimist tot in de kist
pi_115098991
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:29 schreef tech4u het volgende:

[..]

Ja zeker, ik ben al aan het bellen met essent wat een kwH mij kost.
Is net verhoogd inderdaad dus wel het goede bedrag aanhouden....je zult er maar een paar cent naastzitten. :X
Optimist tot in de kist
pi_115099003
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:29 schreef 2thmx het volgende:
Ja, dat is wat anders. Als beiden het zo willen, moeten ze het vooral zo doen :). Daarom begrijp ik TS ook niet, haar vriend was immers vanaf het begin duidelijk in zijn streven naar financiële gelijkwaardigheid.
Maar is financiele gelijkheid meer waard als af en toe een leuk kleinigheidje kopen? Of een keer de ander trakteren?

Is die gelijkheid het allerhoogste goed?

Had het tijd geleden ook, ga je met een stel naar bios (4 man dus). Dus ik betaal voor mij&vriendin. Betalen die ander allebei apart. :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 16:33:52 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115099052
Ik moet trouwens eens goed gaan uitrekenen wat een toiletbezoek hier kost, de badkamer en WC zijn 1½ jaar geleden volledig vernieuwd, en dat heeft een flinke duit gekost, dus als ik reken dat dat in 10 jaar weer afgeschreven is, dan heb je het al gauw over zo'n ¤ 3,84 per dag... ga ik er vanuit dat de kosten van de WC ongeveer een kwart van die van de badkamer zijn dan blijft er een kostenpost van ¤ 0,95 per dag over.... en dat is alleen de afschrijving van de badkamer nog maar, reken ik het water, wc-papier en de schoonmaakmiddelen ook nog mee dan denk ik dat gasten hier toch zeker 50 cent voor een toiletbezoek in rekening moet brengen, mits ze beneden gaan.... boven is duurder.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115099080
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:33 schreef Leandra het volgende:
Ik moet trouwens eens goed gaan uitrekenen wat een toiletbezoek hier kost, de badkamer en WC zijn 1½ jaar geleden volledig vernieuwd, en dat heeft een flinke cent gekost, dus als ik reken dat dat in 10 jaar weer afgeschreven is, dan heb je het al gauw over zo'n ¤ 3,84 per dag... ga ik er vanuit dat de kosten van de WC ongeveer een kwart van die van de badkamer zijn dan blijft er een kostenpost van ¤ 0,95 per dag over.... en dat is alleen de afschrijving van de badkamer nog maar, reken ik het water, wc-papier en de schoonmaakmiddelen ook nog mee dan denk ik dat gasten hier toch zeker 50 cent voor een toiletbezoek in rekening moet brengen, mits ze beneden gaan.... boven is duurder.
Uiteraard, slijtage van de trap. :Y
Optimist tot in de kist
pi_115099145
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:32 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Maar is financiele gelijkheid meer waard als af en toe een leuk kleinigheidje kopen? Of een keer de ander trakteren?

Nee. Zoals ik al schreef, gaat het mij om grosso modo 50/50, dus niet om allerlei dingen waar hierboven 'hilarische' grapjes over gemaakt worden. Daarnaast hecht ik -- kennelijk net als TS haar vriend -- geen waarde aan 'attenties' en ervaar ik zoiets eerder als het betalen voor gezelschap. Het is ook wel amusant dat het nu zo verdraaid wordt als waren mensen die redeneren zoals ik teveel met geld bezig, terwijl TS zich juist beklaagt dat ze geen attenties ontvangt. Let wel, ze beklaagt zich verder niet over een gebrek aan affectie o.i.d.
quote:
Had het tijd geleden ook, ga je met een stel naar bios (4 man dus). Dus ik betaal voor mij&vriendin. Betalen die ander allebei apart. :')
Hoe had je gereageerd/hoe had je 't gevonden als de vrouw voor beiden had betaald?
pi_115099180
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:32 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Met zoiets als naar de bios gaan kun je het toch ook anders doen als je een issue is bij één van de partijen? De ene persoon betaalt de kaartjes en de andere de hapjes/drankjes tijdens of na de film of is dat niet eerlijk genoeg en moet het precies 50/50? :')
Optimist tot in de kist
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 16:39:19 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115099208
quote:

[..]

Driekwart van de werkende vrouwen heeft een part-time baan (bron), het lijkt me stug dat die allemaal kinderen hebben die zoveel zorg opeisen dat er niet voltijd gewerkt kan worden.

Het verhaal begint al dat jonge vrouwen gemiddeld 4 uur minder werken dan hun mannelijke collega's.... dus 36 ipv 40 zou al deeltijd zijn :')

Als ze vrijgezel zijn en het niet nodig hebben om 40 uur te werken en toch te kunnen leven zoals ze willen, waarom dan niet? De kans dat je van die 32/34/36 uur per week ook prima rond kunt komen is vrij groot, tenzij je zo nodig een over de top hypotheek moet hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 16:40:04 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115099234
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:34 schreef trovey het volgende:

[..]

Uiteraard, slijtage van de trap. :Y
En grotere ruimte, dus de schoonmaakster heeft meer tijd nodig om schoon te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115099270
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

En grotere ruimte, dus de schoonmaakster heeft meer tijd nodig om schoon te maken.
Zeker als het mannen zijn die er gebruik van maken. ;( :+
Optimist tot in de kist
pi_115099279
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:37 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Nee. Zoals ik al schreef, gaat het mij om grosso modo 50/50, dus niet om allerlei dingen waar hierboven 'hilarische' grapjes over gemaakt worden. Daarnaast hecht ik -- kennelijk net als TS haar vriend -- geen waarde aan 'attenties' en ervaar ik zoiets eerder als het betalen voor gezelschap. Het is ook wel amusant dat het nu zo verdraaid wordt als waren mensen die redeneren zoals ik teveel met geld bezig, terwijl TS zich juist beklaagt dat ze geen attenties ontvangt. Let wel, ze beklaagt zich verder niet over een gebrek aan affectie o.i.d.
[quote]

Ik hecht ook geen waarde aan attenties maar ik weet dat mijn vriendin het wel leuk vind. Dat is de reden dat ik het doe. Ik hoef dan niet zo nodig mijn mening door te drammen voor die paar euro dat een bloemetje kost.

[quote]
Hoe had je gereageerd/hoe had je 't gevonden als de vrouw voor beiden had betaald?
Ook normaal. Mijn vriendin betaald ook vaak zat dingen. Alleen is er geen reden om het 50/50 in absolute zin te doen. Ik betaal de hypotheek/glw. Zij doet vaker boodschappen. In een maand zal het wel gelijk uitkomen, of niet. Als ze geld tekort heeft door dure boodschappen, maak ik wat over.
Ik vind het persoonlijk vooral belangrijk dat we allebei tevreden zijn. Geld is voor mij in relaties ondergeschikt.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 16:43:28 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115099345
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:41 schreef trovey het volgende:

[..]

Zeker als het mannen zijn die er gebruik van maken. ;( :+
Dat mag alleen beneden >:)
Boven is seat only :D

Maarre.......... ik zie toevallig geen enkele reactie op deze post:

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:17 schreef Leandra het volgende:
Zo, bijgelezen.... en ik zie dat in de loop van het vorig topic in de drang de vriend van TS te verdedigen gemakshalve even vergeten is dat TS ook nog haar eigen woonlasten heeft en dat de vriend van TS daar doordeweeks regelmatig op de bank zit te parasiteren....

Dus: TS en vriend hebben ieder eigen woonlasten en boodschappenkosten, doordeweeks zit de vriend van TS een paar avonden per week bij TS op de bank cola en chips (van TS) weg te werken zonder bij te dragen, en in het weekend mag TS haar aanwezigheid in zijn huis compenseren door de riante weekendboodschappen te betalen en schoon te maken.

En dan zijn er werkelijk nog figuren die dat als een "eerlijke" 50/50 verdeling zitten te verdedigen |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115099472
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

[..]

Dus ook maar uitrekenen voor TS hoeveel dat allemaal kost aan voedsel/drankjes, gwl en slijtage van apparaten :') want 50/50 :P
Optimist tot in de kist
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 16:49:02 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115099501
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:47 schreef trovey het volgende:

[..]

Dus ook maar uitrekenen voor TS hoeveel dat allemaal kost aan voedsel/drankjes, gwl en slijtage van apparaten :') want 50/50 :P
En de bank.... dat bankhangen slijt enorm :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115099531
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

En de bank.... dat bankhangen slijt enorm :Y
Dat gooi ik ever onder de afschrijving van de apparaten.....ja ik ben makkelijk daarin. :@
Optimist tot in de kist
pi_115099570
Vergeet ook niet de frisse lucht die dankzij het openen van de ramen naar binnen komt. Die ramen gaan elke keer een stukje kapot wanneer je ze opent.

En wil je heldere zon, dan moet je ze nog zemen ook! :(
pi_115099581
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

[..]

Wat zou kunnen natuurlijk is dat het allemaal haar initiatief blijft zijn om lekkers in huis te halen. Als zij de boodschappen doet hoeft ie het niet erg te vinden om water te drinken en pasta met kale tomatensaus te eten.
Zijn reactie daarop is waarschijnlijk tekenend voor zijn idee erover, lompe boer of lekker makkelijk.
pi_115099584
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het verhaal begint al dat jonge vrouwen gemiddeld 4 uur minder werken dan hun mannelijke collega's.... dus 36 ipv 40 zou al deeltijd zijn :')
Nee, dat kan je niet concluderen. Ik heb het rapport even gecheckt: minder dan 35 uur/week telt als deeltijd.

Ook uit het rapport overigens:
quote:
Vrouwen zonder kinderen
Niet alle vrouwen hebben echter jonge kinderen voor wie gezorgd moet worden.
Integendeel, 62% heeft die niet. Slechts weinig mensen vinden dat ook deze vrouwen
in deeltijd of helemaal niet zouden moeten werken. Toch werken ook zij meestal
minder dan 40 uur per week. Jonge vrouwen zonder kinderen werken gemiddeld al
4 uur minder dan jonge mannen. En vrouwen van 40 jaar of ouder die geen jonge
kinderen (meer) hebben, werken nauwelijks meer uren buitenshuis dan vrouwen met
de zorg voor een kind van 0-17 jaar.
Daar gaat het 'ja maar kinderen'-verhaal dus.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:39 schreef Leandra het volgende:
Als ze vrijgezel zijn en het niet nodig hebben om 40 uur te werken en toch te kunnen leven zoals ze willen, waarom dan niet? De kans dat je van die 32/34/36 uur per week ook prima rond kunt komen is vrij groot, tenzij je zo nodig een over de top hypotheek moet hebben.
Ze moeten het uiteraard lekker zelf weten, maar m.i. ook de gevolgen ervan zelf dragen en die niet compenseren met het inkomen van hun partner, die wel voltijd werkt.
pi_115099609
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:51 schreef Gray het volgende:
Vergeet ook niet de frisse lucht die dankzij het openen van de ramen naar binnen komt. Die ramen gaan elke keer een stukje kapot wanneer je ze opent.

En wil je heldere zon, dan moet je ze nog zemen ook! :(
Ho ho, een zeem is duur hoor. Kan ook met ouwe kranten. Nee, niet van je eigen abonnement, die rats je weg van mensen die ze net in de papierbak willen gooien.
pi_115099665
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:41 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Ook normaal. Mijn vriendin betaald ook vaak zat dingen. Alleen is er geen reden om het 50/50 in absolute zin te doen. Ik betaal de hypotheek/glw. Zij doet vaker boodschappen. In een maand zal het wel gelijk uitkomen, of niet. Als ze geld tekort heeft door dure boodschappen, maak ik wat over.
Ik vind het persoonlijk vooral belangrijk dat we allebei tevreden zijn. Geld is voor mij in relaties ondergeschikt.
Denk je dat jullie grosso modo 50/50 bijdragen?
pi_115099666
quote:

[..]

[..]

Hij streeft niet naat 'financiele gelijkwaardigheid'.

Ik ben geen krent en vind het niet erg om geld aan ONS uit te geven.

Jij leest echt achterlijk slecht.

Hij is meestal 2 a 3 avonden in de week bij ons, ik heb een huisgenote en dat betekent minder privacy waardoor hij Zelf liever de weekenden bij hem thuis doorbrengt. Hij doucht wel eens bij ons als we seks hebben gehad en soms blijft hij zelfs slapen waardoor ik mijn bed sneller af kan schrijven.

Bij mij thuis is het 50/50, niet precies, maar we doen om en om de boodschappen en de kosten voor het huis worden doormidden gedeeld. Dat gaat prima.
Ik heb dus geen probleem met eerlijk verdelen of met iets meer betalen.

Hij neemt echter NOOIT iets te eten of drinken mee naar ons.
Ik doe elk weekend de boodschappen en omdat ik het kan betalen, loop ik niet te mierenneuken over die 4 flessen cola (in zo'n verpakking, ik drink geen cola) waar hij na het weekend ook nog mee vooruit kan.
Ook zanik ik niet over de koffiepads die ik koop en die hij dan doordeweek mooi in zijn eentje op kan zuipen en als de hagelslag op is, koop ik die ook en ook die gebruikt hij doordeweeks.
Ik weet dat 60 euro veel is, maar ik kan het missen en het is dus vaak wat meer dan strikt noodzakelijk, ook omdat ik het altijd leuk heb gevonden om mijn best te doen voor mijn vriend.

Alleen heb ik er de afgelopen maanden geen lol meer in en was ik er eigenlijk wel klaar mee. Vandaar dit topic, als het me minder tegen de borst had gestuit, had ik dat niet gedaan.

Overigens heb ik hem verteld dat ik er geen zin meer in heb zo en ben toen weggegaan voor hij verder kon praten, daar had ik dit keer geen zin in. Hij belde nog wel.
Ik heb vanmiddag op bed liggen janken omdat ik dit allemaal kut vind, ik dacht dat er wel toekomst in zat..

Ik moest wel glimlachen om t feit dat er nu al een deel 3 is...
pi_115099721
@ 2thmx
Wat ga jij doen als je vrouw/vriendin werkeloos of nog erger arbeidsongeschikt gaat worden? Geen geld meer inbrengen (of veel minder) , hoe gaat het dan verder, moet ze dan maar leven van wat ze dan heeft of ben je dan toch van het principe....samen door goede en slechte tijden en eerlijk zullen we alles delen of mag ze verrekken en ga jij gewoon door met mooie dingen kopen en mag zij maar zien waar ze de spullen vandaan gaat halen? :{

[ Bericht 0% gewijzigd door trovey op 04-08-2012 17:05:08 ]
Optimist tot in de kist
pi_115099732
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:37 schreef 2thmx het volgende:

[..]

[..]

Prima. Nks mis mee, doe ik zo vaak, ook bij exen, ik deed het ook bij hem.

En nu? :r
pi_115099886
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:55 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Hij streeft niet naat 'financiele gelijkwaardigheid'.

Ik ben geen krent en vind het niet erg om geld aan ONS uit te geven.

Jij leest echt achterlijk slecht.

Hij is meestal 2 a 3 avonden in de week bij ons, ik heb een huisgenote en dat betekent minder privacy waardoor hij Zelf liever de weekenden bij hem thuis doorbrengt. Hij doucht wel eens bij ons als we seks hebben gehad en soms blijft hij zelfs slapen waardoor ik mijn bed sneller af kan schrijven.

Bij mij thuis is het 50/50, niet precies, maar we doen om en om de boodschappen en de kosten voor het huis worden doormidden gedeeld. Dat gaat prima.
Ik heb dus geen probleem met eerlijk verdelen of met iets meer betalen.

Hij neemt echter NOOIT iets te eten of drinken mee naar ons.
Ik doe elk weekend de boodschappen en omdat ik het kan betalen, loop ik niet te mierenneuken over die 4 flessen cola (in zo'n verpakking, ik drink geen cola) waar hij na het weekend ook nog mee vooruit kan.
Ook zanik ik niet over de koffiepads die ik koop en die hij dan doordeweek mooi in zijn eentje op kan zuipen en als de hagelslag op is, koop ik die ook en ook die gebruikt hij doordeweeks.
Ik weet dat 60 euro veel is, maar ik kan het missen en het is dus vaak wat meer dan strikt noodzakelijk, ook omdat ik het altijd leuk heb gevonden om mijn best te doen voor mijn vriend.

Alleen heb ik er de afgelopen maanden geen lol meer in en was ik er eigenlijk wel klaar mee. Vandaar dit topic, als het me minder tegen de borst had gestuit, had ik dat niet gedaan.

Overigens heb ik hem verteld dat ik er geen zin meer in heb zo en ben toen weggegaan voor hij verder kon praten, daar had ik dit keer geen zin in. Hij belde nog wel.
Ik heb vanmiddag op bed liggen janken omdat ik dit allemaal kut vind, ik dacht dat er wel toekomst in zat..

Ik lees wel goed hoor, ik interpreteer de gegevens alleen anders dan jij. Waaruit concludeer jij dat hij niet streeft naar financiële gelijkwaardigheid? Jij vindt dat jij financieel meer bijdraagt dan hij, maar vindt hij dit ook (wellicht ziet hij het een en ander anders dan jij)?
pi_115099889
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:55 schreef Grijsmuisje het volgende:

ja, je hebt was losgemaakt op FOK!. :') Goed, dat je nu inziet dat de verhoudingen bij jullie een beetje zoek waren. ;)
Optimist tot in de kist
pi_115099921
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:57 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Prima. Nks mis mee, doe ik zo vaak, ook bij exen, ik deed het ook bij hem.
Mijn ervaring is anders; doorgaans wordt de man geacht om te betalen.
quote:
En nu? :r
Nu kan ik me wel voorstellen dat jouw vriend jou een aansteller vindt.
pi_115099991
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:57 schreef trovey het volgende:
@ 2thmx
Wat ga jij doen als je vrouw/vriendin werkeloos of nog erger arbeidsongeschikt gaat worden?
Ik schreef in het vorige topic al dat het mij gaat om een situatie waarin beiden 50/50 kunnen bijdragen. Als de één arbeidsongeschikt is, kan dat uiteraard niet en is het logisch dat de kosten niet 50/50 verdeeld worden.
pi_115100031
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:05 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Ik schreef in het vorige topic al dat het mij gaat om een situatie waarin beiden 50/50 kunnen bijdragen. Als de één arbeidsongeschikt is, kan dat uiteraard niet en is het logisch dat de kosten niet 50/50 verdeeld worden.
Ik hoop het voor je vriendin. :*
Optimist tot in de kist
pi_115100074
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:06 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je vriendin. :*
:'). Als zij niet kán werken, dan is het ook geen keuze om te free-riden hè.
pi_115100082
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:05 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Het is te hopen dat dat nooit gebeurt dan want ik denk dat je het haar op alle mogelijke manieren laat merken dat je daar niet blij mee bent en dat ze dankbaar moet zijn.
pi_115100113
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is te hopen dat dat nooit gebeurt dan want ik denk dat je het haar op alle mogelijke manieren laat merken dat je daar niet blij mee bent en dat ze dankbaar moet zijn.
Nee. Kennelijk snap je 't dus niet.
pi_115100125
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:07 schreef 2thmx het volgende:

[..]

:'). Als zij niet kán werken, dan is het ook geen keuze om te free-riden hè.
Maar het zou me niets verbazen als je er zwaar aan zou twijfelen of ze wel kan werken, zeker als het een geestelijke kwaal zou zijn. :P
Optimist tot in de kist
pi_115100145
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:08 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Nee. Kennelijk snap je 't dus niet.
Jij snapt zo te lezen ook wel meer niet, maar zullen we 't weer even een beetje terug naar Grijsmuisje sturen? Staat hier net zo'n lange post van haar, wordt dat weer helemaal ondergesneeuwd.
Ja doei.
pi_115100176
Deze nog maar 'n keer:

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik denk dat het een opeenstapeling van dingen is. Wij doen ook helemaal niet aan 'cadeaus' en 'presentjes' en dat soort ongein. Soms betaalt een van ons eten en soms de ander, meeste gaat van de gezamenlijke rekening etc.

Maar als je zelfs je tandpasta mee moet nemen en hij z'n vrienden (bijvoorbeeld) wel van rondjes in de kroeg voorziet en dat soort zaken waar hij niet per se zijn hele 'inleg' weer terug krijgt dan denk je: "Ok, hij vindt het dus leuk om dingen te doen met z'n vrienden, maar niet echt met mij en alleen als het 50-50 betaald wordt", dat is wat ik daar uit zou halen in ieder geval. Het gaat dan niet om 'het bedrag', maar meer om de instelling en filosofie die er achter lijkt te zitten. Leuke dingen doen kost tegenwoordig geld, en als hij dat geld dan alleen voor z'n vrienden overheeft, maar niet voor TS.. dan is dat scheef en dat heeft niet per se iets met het geld an sich te maken (juist om dat dingen doen geld kost, vaak).
Ja doei.
pi_115100199
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:08 schreef trovey het volgende:

[..]

Maar het zou me niets verbazen als je er zwaar aan zou twijfelen of ze wel kan werken, zeker als het een geestelijke kwaal zou zijn. :P
:')...
pi_115100206
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij snapt zo te lezen ook wel meer niet, maar zullen we 't weer even een beetje terug naar Grijsmuisje sturen? Staat hier net zo'n lange post van haar, wordt dat weer helemaal ondergesneeuwd.
Ga je gang hoor :).
pi_115100218
En zullen we stoppen met vooroordelen en aannames?
Ja doei.
pi_115100275
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:11 schreef 2thmx het volgende:

[..]

:')...
:*
Optimist tot in de kist
pi_115100503
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:02 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Ik lees wel goed hoor, ik interpreteer de gegevens alleen anders dan jij. Waaruit concludeer jij dat hij niet streeft naar financiële gelijkwaardigheid? Jij vindt dat jij financieel meer bijdraagt dan hij, maar vindt hij dit ook (wellicht ziet hij het een en ander anders dan jij)?
Ach man, doe normaal.

En ik ben geen zeikwijf, echt totaal niet.
Dat jij dat ervan maakt zegt meer over de manier waarop jij leest, dan zagt dat eer over jou dan over mij.

Ik wilde het met hem over de kosten hebben, dat heb ik meerdere keren aangekaart (nee, ik zeur daar niet wekelijks over dat is iets van de afgelopen maanden, dat ik hem af en toe vraag hoe het eigenlijk zt met dat geld. ) hij geeft aan dingen 'veiliger' te vinden en verder wil hij het er 'gewoon' niet over hebben.
Stel dat hij dat wel deed, dat we er wel over konden praten, prima, dan kan hij het uitleggen en kan ik daarin mee gaan of niet, kunnen we overleggen en al dat soort shit.
Dat gaat nu niet want:' hij wil het er niet over hebben'.
Sorry, maar dan moet je ook niet zeiken als ik het als scheef zie.

En jij al helemaal niet, want jij bent gewoon een troll die het leuk vindt om te zeiken... Nou ik ben al over de zeik hoor.
pi_115100681
Gewoon volgende keer als hij bij jou komt gewoon hem de hapjes en drankjes laten betalen en doet hij dat niet dan geen hapjes en drankjes. Slijtage en gebruik van huishoudelijke apparaten en gwl e.d. schenk je hem dan. :P
Optimist tot in de kist
pi_115100684
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:18 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ach man, doe normaal.

Dat jij dat ervan maakt zegt meer over de manier waarop jij leest, dan zagt dat eer over jou dan over mij.

Ik wilde het met hem over de kosten hebben, dat heb ik meerdere keren aangekaart (nee, ik zeur daar niet wekelijks over dat is iets van de afgelopen maanden, dat ik hem af en toe vraag hoe het eigenlijk zt met dat geld. ) hij geeft aan dingen 'veiliger' te vinden en verder wil hij het er 'gewoon' niet over hebben.
Stel dat hij dat wel deed, dat we er wel over konden praten, prima, dan kan hij het uitleggen en kan ik daarin mee gaan of niet, kunnen we overleggen en al dat soort shit.
Ik zeg ook niet dat jij het scheef ziet, mogelijk ziet hij het wel scheef en meent hij dat de kosten 50/50 verdeeld worden en jij je dus aanstelt. Vandaar mijn vraag of hij ook meent dat jij meer dan 50/50 betaalt. Als hij echter weigert erover te praten is dit uiteraard lastig uit te vinden, dus wat dat betreft begrijp ik je frustratie wel.
quote:
En jij al helemaal niet, want jij bent gewoon een troll die het leuk vindt om te zeiken... Nou ik ben al over de zeik hoor.
Nee, ik ben geen troll.
pi_115100841
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:17 schreef Leandra het volgende:

Volgens mij heb ik dat al gezegd in vorige delen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_115100897
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:23 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat jij het scheef ziet, mogelijk ziet hij het wel scheef en meent hij dat de kosten 50/50 verdeeld worden en jij je dus aanstelt. Vandaar mijn vraag of hij ook meent dat jij meer dan 50/50 betaalt. Als hij echter weigert erover te praten is dit uiteraard lastig uit te vinden, dus wat dat betreft begrijp ik je frustratie wel.

[..]

Nee, ik ben geen troll.
Dat klinkt al een stuk minder lullig...
pi_115100961
Pijnlijk. Ik ben totaal niet ''geëmancipeerd'' op dat gebied. Ik zou al pijn lijden als ik zie dat hij toelaat dat ik mijn portemonnee uit mn tas wil vissen. :')
I feel so bad today
that I want to write a poem.
I don't care, any poem, this
poem.
pi_115101057
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:32 schreef Persepolis het volgende:
Pijnlijk. Ik ben totaal niet ''geëmancipeerd'' op dat gebied. Ik zou al pijn lijden als ik zie dat hij toelaat dat ik mijn portemonnee uit mn tas wil vissen. :')
Dat is weer het andere uiterste :o
pi_115101091
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is weer het andere uiterste :o
Hahaha, true.

Nee, zo erg is het niet. Maar een beetje gentlemen mag wel.
I feel so bad today
poem.
pi_115101130
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:32 schreef Persepolis het volgende:
Maar vind je het dan niet gewoon leuk om een ander eens te trakteren? :o
Optimist tot in de kist
pi_115101147
3e topicreeks en wij zijn nog steeds in het begin met TS :')
pi_115101172
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:38 schreef koekii het volgende:
3e topicreeks en wij zijn nog steeds in het begin met TS :')
Niet helemaal. ;)
Optimist tot in de kist
pi_115101175
Ik trakteer mijn vriendin heel vaak op etentjes, soms trakteert zij ook weleens maar toch vind ik dat helemaal niet fijn voelen als zij dan naar de bar gaat om te pinnen. :P
pi_115101212
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:37 schreef trovey het volgende:

[..]

Maar vind je het dan niet gewoon leuk om een ander eens te trakteren? :o
Oh nee, dat wel hoor! Koffietje hier en daar, een broodje, geen punt. Ik ben ook wel van de onverwachte kleinigheidjes, cadeautjes en briefjes.

Maar ik las in de eerste topic dat tandpasta een issue was. Ik bedoel. Kom. Op. Tandpasta.
I feel so bad today
poem.
pi_115101246
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:39 schreef Persepolis het volgende:

[..]

Oh nee, dat wel hoor! Koffietje hier en daar, een broodje, geen punt. Ik ben ook wel van de onverwachte kleinigheidjes, cadeautjes en briefjes.

Maar ik las in de eerste topic dat tandpasta een issue was. Ik bedoel. Kom. Op. Tandpasta.
Mooi zo en ja tandpasta. :')
Optimist tot in de kist
pi_115101373
Als jij je zo voelt dan is het geen manier om door te gaan, praat er over met hem en niet met vreemden op het internet.

Hoor wat hij heeft te zeggen, en trek je conclusies.
Dat hij niet alles voor je gaat betalen is logisch, je eigen tandpasta moeten meenemen is debiel.
pi_115101446
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:44 schreef TwenteFC het volgende:
Als jij je zo voelt dan is het geen manier om door te gaan, praat er over met hem en niet met vreemden op het internet.

Hoor wat hij heeft te zeggen, en trek je conclusies.
Dat hij niet alles voor je gaat betalen is logisch, je eigen tandpasta moeten meenemen is debiel.
Hij wil er niet over praten. :')
Optimist tot in de kist
pi_115101466
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:46 schreef trovey het volgende:

[..]

Hij wil er niet over praten. :')
quote:
trek je conclusies.
pi_115102407
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:18 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ach man, doe normaal.

terecht over de zeik imho hoor!

wat advies; bedenk je eerst of je hem wel zo leuk vindt. dat eerst. indien wel: poets wederpoets. eerlijk is eerlijk en alles, hanteer dus naar hem toe dezelfde criteria als dat hij naar jou doet ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_115102479
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:14 schreef simmu het volgende:

[..]

terecht over de zeik imho hoor!

wat advies; bedenk je eerst of je hem wel zo leuk vindt. dat eerst. indien wel: poets wederpoets. eerlijk is eerlijk en alles, hanteer dus naar hem toe dezelfde criteria als dat hij naar jou doet ;)
Ze moet sowieso directer zijn, maar er dan wel op voorbereid zijn dat het antwoord dat hij geeft haar misschien niet zal bevallen. Het doet misschien pijn, maar zo kom je ook nergens.
pi_115102801
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:16 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Ze moet sowieso directer zijn, maar er dan wel op voorbereid zijn dat het antwoord dat hij geeft haar misschien niet zal bevallen. Het doet misschien pijn, maar zo kom je ook nergens.
Is dan misschien ook hard, maar je kan maar beter weten waar je aan toe bent in zo'n geval.

TS, heb je hem nog gesproken of hoeft dat voorlopig niet? Ben wel benieuwd wat hij te zeggen heeft en hoe jij het nu verder ziet
pi_115102905
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:18 schreef trovey het volgende:

[..]

Hij geeft helemaal niets, sterker nog: zij moet de weekendboodschappen betalen als zij in het weekend bij hem is\ want blijkbaar zijn die paar maaltijden en het gebruik van toilet/douche en bed een probleem. :') Het is overigens geen probleem als hij door de week bij haar aan de hapjes/drankjes gaat. :P
Mijn vriendin wees me net ook op wat dingen uit vorige topics die niet in de OP stonden. Geeft het verhaal wel een extra dimensie, ik sluit me bij jullie aan.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 19:12:26 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115104456
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:28 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik dat al gezegd in vorige delen
Ja, dat weet ik, maar ik zag het een half topic lang niet genoemd worden terwijl iemand alleen maar de "gelijkheid" van de huidige situatie zat te verdedigen en daarbij het parasiteren bij TS thuis even vergat.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 19:13:37 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115104511
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:36 schreef Persepolis het volgende:

[..]

Hahaha, true.

Nee, zo erg is het niet. Maar een beetje gentlemen mag wel.
Meer dan een zelfs? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115105135
Oooh jongens, sorry Grijsmuisje maar wat een hilarisch topic.
De aangebroken pot olijven, de verdeling van pleekosten, de voorbeeld mail met rekening. Kan ik deze reeks ergens nomineren voor 'Memorabele topics' ?
Ook wel erg :') dat in het ene deel nog gegrapt wordt over afschrijvingskosten van materiaal, en dat een ander in het topic erna dat serieus onder de 'grosso modo 50/50 regeling' ziet.
Ik ben Malena en ik beken dat ik bij een scharrel die áltijd (dus nooit bij haar) bij mij bivakkeerde als we afspraken. Toen heb ik het gebruik van g/w/l ook wel eens opgegooid. Note: ik huur, en gas en water was inclusief :X *kuch*. Needless to say dat ik niet bepaald helemaal gek op die scharrel was. Daarentegen liet ik diegene geen 60 (?!) euro per weekend aan me uitgeven. Ze kocht wel regelmatig allemaal lekkere dingen waar ik dan op haar verzoek van mee-at, maar ik probeerde uitgaven voor boodschappen toch wel een beetje gelijk te houden. (met als gevolg dat een trakteerbui van diegene vaak gecompenseerd werd, waardoor het alsnog niet echt trakteren was). Maargoed, zulke dingen doe je allemaal zelf.

Die gozert is behoorlijk knoeperig m.i. Het verbaast me op zich wel dat hij als hij bij jou is wel weer de kosten deelt. Maar de fout ligt hier wel bij TS. ZIJ koopt allemaal lekkere dingen voor hun in het weekend. Dat hoeft ze niet te doen, ze kan het ook eenvoudig houden. Maar dat wil ze niet. Staat tegenover dat als je elk weekend verwend wordt door je vriendin met lekker eten, je ook wel een keer wat terug kan doen. Maargoed, hij is nogal gierig.
Het punt is, wat velen al gezegd hebben, TS, jij laat dit toe. Al lijkt het er nu wat verandering in te komen. Ik hoop van ganser harte dat die doorzet. En sorry maar ik vind het echt gestoord dat je ook nog bij hem poetst. Ik snap echt niet dat je dit zo lang hebt kunnen laten doorgaan. Dit is toch geen gelijkwaardige relatie?! Waarom heb je geen lik op stuk gegeven? Waarom deel je die boodschapen niet door twee, of 60/40 als hij dan die paar kuub water en 10 velletjes wc-papier wil hebben? Waarom koop je nog spullen voor hem, als hij dat niet voor jou doet? En neem ook gelijk al wat hij niet gebruikt in dat weekend mee naar huis, die hele koffiepads en vervloekte hagelslag. En koop geen 4 flessen cola, maar gewoon 1! Of eigenlijk helemaal geen, want jij drinkt die niet immers! Idd ook geen snacks meer kopen als ie langs komt. Wil 'ie 50/50, dan kan ie het krijgen ook godverredomme.
I don't care if you want me 'cause I'm yours anyhow
pi_115106560
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 19:31 schreef MalenaScordia het volgende:
Oooh jongens, sorry Grijsmuisje maar wat een hilarisch topic.
De aangebroken pot olijven, de verdeling van pleekosten, de voorbeeld mail met rekening. Kan ik deze reeks ergens nomineren voor 'Memorabele topics' ?
Ook wel erg :') dat in het ene deel nog gegrapt wordt over afschrijvingskosten van materiaal, en dat een ander in het topic erna dat serieus onder de 'grosso modo 50/50 regeling' ziet.
Ik ben Malena en ik beken dat ik bij een scharrel die áltijd (dus nooit bij haar) bij mij bivakkeerde als we afspraken. Toen heb ik het gebruik van g/w/l ook wel eens opgegooid. Note: ik huur, en gas en water was inclusief :X *kuch*. Needless to say dat ik niet bepaald helemaal gek op die scharrel was. Daarentegen liet ik diegene geen 60 (?!) euro per weekend aan me uitgeven. Ze kocht wel regelmatig allemaal lekkere dingen waar ik dan op haar verzoek van mee-at, maar ik probeerde uitgaven voor boodschappen toch wel een beetje gelijk te houden. (met als gevolg dat een trakteerbui van diegene vaak gecompenseerd werd, waardoor het alsnog niet echt trakteren was). Maargoed, zulke dingen doe je allemaal zelf.

Die gozert is behoorlijk knoeperig m.i. Het verbaast me op zich wel dat hij als hij bij jou is wel weer de kosten deelt. Maar de fout ligt hier wel bij TS. ZIJ koopt allemaal lekkere dingen voor hun in het weekend. Dat hoeft ze niet te doen, ze kan het ook eenvoudig houden. Maar dat wil ze niet. Staat tegenover dat als je elk weekend verwend wordt door je vriendin met lekker eten, je ook wel een keer wat terug kan doen. Maargoed, hij is nogal gierig.
Het punt is, wat velen al gezegd hebben, TS, jij laat dit toe. Al lijkt het er nu wat verandering in te komen. Ik hoop van ganser harte dat die doorzet. En sorry maar ik vind het echt gestoord dat je ook nog bij hem poetst. Ik snap echt niet dat je dit zo lang hebt kunnen laten doorgaan. Dit is toch geen gelijkwaardige relatie?! Waarom heb je geen lik op stuk gegeven? Waarom deel je die boodschapen niet door twee, of 60/40 als hij dan die paar kuub water en 10 velletjes wc-papier wil hebben? Waarom koop je nog spullen voor hem, als hij dat niet voor jou doet? En neem ook gelijk al wat hij niet gebruikt in dat weekend mee naar huis, die hele koffiepads en vervloekte hagelslag. En koop geen 4 flessen cola, maar gewoon 1! Of eigenlijk helemaal geen, want jij drinkt die niet immers! Idd ook geen snacks meer kopen als ie langs komt. Wil 'ie 50/50, dan kan ie het krijgen ook godverredomme.
de voorbeeld mail met rekening? Waar staat deze dan, daar ben ik wel benieuwt naar.
BlaBlaBla
pi_115106993
Volgens mij in nr. 2, aan het begin ergens
pi_115108902
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 13:19 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Van de totale maandelijkse uitgaven betaalt zij dus iets meer dan de helft, hij iets minder -- dat bedoelde ik.

Als je het geheel narekent, heeft hij natuurlijk ook m.b.t. de boodschappen een punt: haar verblijf in zijn huis is voor hem niet gratis.

[KNIP]
Wederom heb je het over de "helft". TS logeert alleen in de 3 weekenden van een maand, maakt schoon, geeft zo en nu dan een traktatie/kadootje en moet ook elke keer de gehele weekendboodschappen betalen. Dan gaat ze weer naar huis en leeft TS haar vriend weer op zijn eigen kosten. Hij heeft ook een veel hoger inkomen dan TS. Het komt erop neer dat hij een gratis schoonmaakster/fuckbuddy/weekendboodschapgeldpotje heeft.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 22:13:58 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115112684
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 19:31 schreef MalenaScordia het volgende:

Het verbaast me op zich wel dat hij als hij bij jou is wel weer de kosten deelt.
Dat doet hij dus niet, TS deelt haar kosten 50/50 met haar huisgenoot, het vriendje draagt niets bij voor wat hij daar doordeweeks op de bank zit te verteren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115119376
Oh, dan las ik het verkeerd
  zondag 5 augustus 2012 @ 00:37:00 #91
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_115120830
Nederland; het land dat feminisme vergat.
Deathlift or Die.
pi_115123763
Oh men, dit is nog steeds bezig?

Daardoor deel 2 ook nog eens doorgelezen en TS, kap er toch mee... Je wordt totaal niet serieus genomen (of wel natuurlijk, afhankelijk van interpretatie) door hem. Het is blijkbaar niet bespreekbaar en hij trekt zich nergens wat van aan.

Ondertussen krijgt hij wel alles wat hij wil (sex, schoonmaakster, deel van de boodschappen). Die boodschappen he, er zijn er genoeg die dat alleen in het weekend doen (1 keer per week, in het weekend). Is hij er ook zoeen en betaal je dus eigenlijk ook nog zo'n beetje al zn boodschappen?

Liefde maakt blind en dat zou de enige verklaring zijn waarom je nog bij hem bent. Maar blijkbaar begin je al wat beter te zien... Hoop dat je je ogen nu eens helemaal open doet en je conclusies trekt want hier word je echt never nooit gelukkig van.

Zien jullie je realtie wel hetzelfde? Betekent het voor jou niet simpelweg meer dan hem? Is dat wel eens uitgesproken?
pi_115128326
quote:
13s.gif Op zondag 5 augustus 2012 00:37 schreef Ethanolic het volgende:
Nederland; het land dat feminisme vergat.
FOK!; waar niemand topics leest en maar wat blaat :)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 5 augustus 2012 @ 10:37:58 #94
253447 Ethanolic
pi_115129323
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

FOK!; waar niemand topics leest en maar wat blaat :)
Wil je zeggen dat het niet waar is?
Deathlift or Die.
pi_115129836
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 10:37 schreef Ethanolic het volgende:

Wil je zeggen dat het niet waar is?
Wil jij zeggen dat je dit topic hebt gelezen en weet waar het over gaat?
En nee, het is niet waar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:07:16 #96
253447 Ethanolic
pi_115129995
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wil jij zeggen dat je dit topic hebt gelezen en weet waar het over gaat?
En nee, het is niet waar.
http://www.economist.com/(...)10/11/dutch_feminism
http://www2.macleans.ca/2011/08/19/the-feminismhappiness-axis/
Zijn ontelbare onderzoekjes over te vinden, alleen al op Google.
Het buitenland lacht om de Nederlandse vrouw. Maar goed, blijft maar lekker bij die illusie van jou.
Deathlift or Die.
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:09:25 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115130048
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:07 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Het buitenland lacht om de Nederlandse vrouw. Maar goed, blijft maar lekker bij die illusie van jou.
Ik geloof dat jij vooral graag op Nederlandse vrouwen neerkijkt.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:10:24 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115130066
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:07 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

En wat heeft dit precies met de situatie van TS te maken waar haar vriendje op haar parasiteert als hij bij haar thuis is, en verwacht dat zij het grootste deel van de kosten op zich neemt als zij bij hem thuis is?
Wil je nou gaan claimen dat het haar eigen schuld is dat zij als 24-jarige maar de helft verdient van wat hij als 29-jarige verdient? :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:15:54 #99
253447 Ethanolic
pi_115130196
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik geloof dat jij vooral graag op Nederlandse vrouwen neerkijkt.
Waar baseer jij dit op?
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

En wat heeft dit precies met de situatie van TS te maken waar haar vriendje op haar parasiteert als hij bij haar thuis is, en verwacht dat zij het grootste deel van de kosten op zich neemt als zij bij hem thuis is?
Wil je nou gaan claimen dat het haar eigen schuld is dat zij als 24-jarige maar de helft verdient van wat hij als 29-jarige verdient? :')
Ik heb een kleine blik geworpen op de OP:
quote:
Uit eten: allebei de helft
Bioscoop: allebei eigen kaartje
Als ik bij hem ben en we doen boodschappen ' moet' ik betalen, want hij betaalt de rest van de tijd alles voor zijn huis.
Wat is er raar aan splitten? Hier gaat het al mis, uiteten als eerste punt noemen. Wil jij zeggen dat het feminisme bestaat als vrouwen anno 2012 niet willen betalen met uiteten? Misschien wijk ik enigszins af van het punt en heb ik de topics niet gelezen. Feit is dat vrouwen hier niet gelijk behandeld willen worden.
Deathlift or Die.
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 11:17:56 #100
249559 crew  Lavenderr
pi_115130250
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:15 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Waar baseer jij dit op?

[..]

[..]

Wat is er raar aan splitten? Hier gaat het al mis, uiteten als eerste punt noemen. Wil jij zeggen dat het feminisme bestaat als vrouwen anno 2012 niet willen betalen met uiteten? Misschien wijk ik enigszins af van het punt en het ik de OP niet gelezen. Feit is dat vrouwen hier niet gelijk behandeld willen worden.
Dan zou ik dat eerst maar eens doen voor je hier je mening komt geven.
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:20:40 #101
253447 Ethanolic
pi_115130311
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan zou ik dat eerst maar eens doen voor je hier je mening komt geven.
Hoezo? Het is toch niet offtopic. En vooral niet inhoudelijk op m'n punt niet in gaan waarschijnlijk omdat jullie precies in het beeld passen dat die bronnen beschreven wordt. :').
Deathlift or Die.
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:22:31 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115130349
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:20 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Hoezo? Het is toch niet offtopic. En vooral niet inhoudelijk op m'n punt niet in gaan waarschijnlijk omdat jullie precies in het beeld passen dat die bronnen beschreven wordt. :').
Grappig dat die bronnen die jij aanhaalt juist vrij positief zijn over de Nederlandse vrouwen gezien in het licht van feminisme. Dat ze ons in het buitenland zouden uitlachen haal ik er in ieder geval niet uit.
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:22:46 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115130355
Oeps
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:22:49 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115130357
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:15 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Waar baseer jij dit op?

[..]

[..]

Wat is er raar aan splitten? Hier gaat het al mis, uiteten als eerste punt noemen. Wil jij zeggen dat het feminisme bestaat als vrouwen anno 2012 niet willen betalen met uiteten? Misschien wijk ik enigszins af van het punt en het ik de OP niet gelezen. Feit is dat vrouwen hier niet gelijk behandeld willen worden.
Je hebt een blik geworpen op de OP en haalt er alleen uit wat jij belangrijk vindt voor jouw argument; delen met uit eten gaan en de bioscoop, en dat zijn nou net de punten die TS ook niet zo'n probleem vindt.
Wat TS wel een probleem vindt is dat ze voor haar verblijf in zijn huis alle boodschappen moet betalen omdat dat zou compenseren met het gebruik van zijn woning, de inboedel en de nutsvoorzieningen, dat ze met die 3 weekenden boodschappen al vrijwel net zoveel (of meer) uitgeeft als zijn totale maandelijkse termijn aan het energiebedrijf maakt het al vrij belachelijk, dat hij vervolgens ook nog eens een aantal avonden per week bij haar thuis op de bank blijkt te zitten zonder ook maar een cent bij te dragen voor wat hij daar verteert en er niet eens eens en bosje (zelfgeplukte) bloemen afkan maakt hem gewoon een verschrikkelijke droeftoeter.

En als jij dat gaat zitten verdedigen met een argument over uit eten als Dutch treat doen ben je net zo'n droeftoeter.
Het is overigens niet voor niets dat 50/50 bij uit eten al tientallen jaren in het Engels een "Dutch treat" of "Doing Dutch" wordt genoemd, dus kennelijk zijn we al zo lang geëmancipeerd dat ze er in het buitenland al een term voor hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:23:54 #105
253447 Ethanolic
pi_115130381
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Grappig dat die bronnen die jij aanhaalt juist vrij positief zijn over de Nederlandse vrouwen gezien in het licht van feminisme. Dat ze ons in het buitenland zouden uitlachen haal ik er in ieder geval niet uit.
quote:
Nearly 60% of Dutch working women aged 25-54 worked part-time in 2001, compared to 15% in the United States, 25% in France and 35% in Germany; but where 25% of French women working part-time say they want to work full-time, just 4% of Dutch women do. The Dutch began identifying women's failure to participate in the workforce more aggressively as a major social problem in the 1990s, which led to a tax reform intended to incentivise women out of the cosy "trap" of part-time work.
Deathlift or Die.
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:25:28 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115130435
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:23 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

[..]

Ja, dat zijn de cijfers waar jij kennelijk je oordeel op baseert.

Maar nu de rest van de artikelen, waaruit niet blijkt dat het buitenland ons uitlacht.
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:28:51 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115130519
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:23 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

[..]

Als je naar het verleden kijkt dan moet je de huidige regelgeving niet als basis nemen; kinderopvang krijgen was in het begin van de jaren 90 nog vrij lastig, en als je al kinderopvang kon krijgen (alleen als je een vaste baan had, geen baan, geen kinderopvang ---> geen kinderopvang, geen baan) dan betaalde je je daar aardig scheel aan.
Daarbij telde het inkomen van de vrouw destijds nog niet mee voor de hypotheek, dus de werkende vrouw werd in NL sowieso weinig serieus genomen door de maatschappij en de overheid, dit in tegenstelling tot een aantal andere landen (zoals de VS).
Overigens gaan we nu wel aardig richting VS, want ook in NL zal het niet lang meer duren voor je als thuisblijfmoeder in een luxe-positie zit, waar je alleen maar voor kunt kiezen als je partner zeer goed verdient.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:31:05 #108
253447 Ethanolic
pi_115130579
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je hebt een blik geworpen op de OP en haalt er alleen uit wat jij belangrijk vindt voor jouw argument; delen met uit eten gaan en de bioscoop, en dat zijn nou net de punten die TS ook niet zo'n probleem vindt.
Wat TS wel een probleem vindt is dat ze voor haar verblijf in zijn huis alle boodschappen moet betalen omdat dat zou compenseren met het gebruik van zijn woning, de inboedel en de nutsvoorzieningen, dat ze met die 3 weekenden boodschappen al vrijwel net zoveel (of meer) uitgeeft als zijn totale maandelijkse termijn aan het energiebedrijf maakt het al vrij belachelijk, dat hij vervolgens ook nog eens een aantal avonden per week bij haar thuis op de bank blijkt te zitten zonder ook maar een cent bij te dragen voor wat hij daar verteert en er niet eens eens en bosje (zelfgeplukte) bloemen afkan maakt hem gewoon een verschrikkelijke droeftoeter.
Dat is inderdaad verkeerd, ik verdedig hem totaal niet. Ik heb meerdere keren gezegd dat ik een blik op de OP heb gelezen en de topic niet, dus blijf me daar niet op oordelen. Het is niet raar dat een topic in zijn derde deel offtopic gaat.
quote:
En als jij dat gaat zitten verdedigen met een argument over uit eten als Dutch treat doen ben je net zo'n droeftoeter.
Ad hominem, hier ga ik niet eens op in.
quote:
Het is overigens niet voor niets dat 50/50 bij uit eten al tientallen jaren in het Engels een "Dutch treat" of "Doing Dutch" wordt genoemd, dus kennelijk zijn we al zo lang geëmancipeerd dat ze er in het buitenland al een term voor hebben.
Die termen zijn niet tot stand gekomen omdat 50/50 hier zo normaal was, die zijn tot stand gekomen omdat Nederlanders gierig zijn en dus niet in zijn geheel voor de rekening willen betalen. Get your facts straight.
Deathlift or Die.
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:33:47 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115130670
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:31 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Dat is inderdaad verkeerd, ik verdedig hem totaal niet. Ik heb meerdere keren gezegd dat ik een blik op de OP heb gelezen en de topic niet, dus blijf me daar niet op oordelen. Het is niet raar dat een topic in zijn derde deel offtopic gaat.
Of je gaat het topic eerst eens lezen voor je nog meer onzin blaat.
quote:
[..]

Ad hominem, hier ga ik niet eens op in.

[..]

Die termen zijn niet tot stand gekomen omdat 50/50 hier zo normaal was, die zijn tot stand gekomen omdat Nederlanders gierig zijn en dus niet in zijn geheel voor de rekening willen betalen. Get your facts straight.
Wij Nederlandse vrouwen zijn dus al jaren gierige Nederlandse mannen gewend....
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:36:12 #110
253447 Ethanolic
pi_115130732
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of je gaat het topic eerst eens lezen voor je nog meer onzin blaat.
:')
quote:
[..]

Wij Nederlandse vrouwen zijn dus al jaren gierige Nederlandse mannen gewend....
Kan je ook geldige argumenten geven? :') Dit slaat echt werkelijk nergens op.

Kan ik hier uit concluderen dat je klaar bent?
Deathlift or Die.
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:37:14 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115130769
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:36 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

:')

[..]

Kan je ook geldige argumenten geven? :') Dit slaat echt werkelijk nergens op.

Kan ik hier uit concluderen dat je klaar bent?
Je eigen reacties in dit topic zijn al voldoende bewijs van gierigheid.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:38:18 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115130813
Altijd leuk. Van die mensen die te lui zijn om te lezen, maar wel denken de specifieke waarheid vervolgens in pacht te hebben.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:38:19 #113
253447 Ethanolic
pi_115130814
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je eigen reacties in dit topic zijn al voldoende bewijs van gierigheid.
Weer op de man spelen. _O_ Lekker bezig hoor.
Deathlift or Die.
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:41:01 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115130874
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:38 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Weer op de man spelen. _O_ Lekker bezig hoor.
Gelukkig gedroeg jij je nog niet als een patronizing pig....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115130876
Zucht, daar hebben we er weer zo een.
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:44:32 #116
253447 Ethanolic
pi_115130970
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gelukkig gedroeg jij je nog niet als een patronizing pig....
Ik dacht dat drie keer wel scheepsrecht zou zijn.
Deathlift or Die.
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:46:03 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115131017
Mijn god, wat ben ik blij dat ik mijn zoon wel fatsoenlijk opgevoed heb, je zou je als moeder toch doodschamen als je zoon zo'n instelling heeft.

Maar goed, hij heeft dan ook wel een relatie....
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:54:03 #118
253447 Ethanolic
pi_115131243
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:46 schreef Leandra het volgende:
Mijn god, wat ben ik blij dat ik mijn zoon wel fatsoenlijk opgevoed heb, je zou je als moeder toch doodschamen als je zoon zo'n instelling heeft.

Ga je nou eens ophouden met op de man spelen?
'wat ben ik blij dat ik mijn zoon wel fatsoenlijk opgevoed heb'
Hoe kom jij er bij dat ik dat niet ben?
'Hij heeft dan ook wel een relatie....' :')2
Hoe kom jij er bij dat ik dat niet heb?

Ik heb geen 'instelling', ik kijk neer op part-time vrouwen die het claimen 'zwaar te hebben' en op vrouwen die anno 2012 niet gewoon de rekening willen splitten. Daarbij komt dus kijken dat Nederland internationaal gezien ver achterloopt met full-time werkende vrouwen. Verbanden.
Deathlift or Die.
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:56:04 #119
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115131307
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:46 schreef Leandra het volgende:

Eerste deel met je eens.
Tweede deel: wat maakt het uit of je zoon een relatie heeft of niet :?
Leef en Laten Leven
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:57:03 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115131331
Misschien een nieuw topic openen?

Wordt dit niet zo vervuild.
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:58:47 #121
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115131384
quote:
3s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:57 schreef Copycat het volgende:
Misschien een nieuw topic openen?

Nou nee, volgens mij is het toch echt de regel dat de TS zelf een tweede topic wenst te openen of niet, en niet een ander. En dat is dus al flink met voeten getreden.
Leef en Laten Leven
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:59:32 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115131419
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:54 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ga je nou eens ophouden met op de man spelen?
'wat ben ik blij dat ik mijn zoon wel fatsoenlijk opgevoed heb'
Hoe kom jij er bij dat ik dat niet ben?
'Hij heeft dan ook wel een relatie....' :')2
Hoe kom jij er bij dat ik dat niet heb?

Ik heb geen 'instelling', ik kijk neer op part-time vrouwen die het claimen 'zwaar te hebben' en op vrouwen die anno 2012 niet gewoon de rekening willen splitten. Daarbij komt dus kijken dat Nederland internationaal gezien ver achterloopt met full-time werkende vrouwen. Verbanden.
Fijn dat je je aangesproken voelt als je niet gequote wordt, het had immers ook over de vriend van TS kunnen gaan, maar wellicht heb je een relatie met TS, dat zou een hoop verklaren.

De Nederlandse man loopt ook nog ver achter qua werk in het huis, dus zolang de zorg voor de kinderen het huishouden niet 50/50 verdeeld zijn is er weinig vreemds aan dat de betaalde arbeid ook een andere verdeling heeft.
Dat jij je daar niet in kunt vinden is prima, dan zoek je lekker een vrouw die wel full-time wil blijven werken, er zijn er genoeg, dus waarom is het een probleem dat andere stellen andere keuzes maken?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115131494
quote:

[..]

Ben jij het alter ego van 2methnx of hoe die ook heet? Die kwam met exáct hetzelfde discutabele punt.
Ik ken werkelijk geen enkele vrouw die parttime werkt als ze geen kinderen heeft. En 32 of zelfs 36 u/pw is geen part-time.
De rekening splitten is gewoon ongezellig. Over geld wil je het gewoon niet hebben vind ik. Om het eerlijk te houden maar niet als een krenterige hollander ieder voor zich en God voor ons allen te doen doe ik meestal om en om. De een betaalt dit rondje, de ander het volgende. De een betaalt bioscoop en drank, de ander het eten. Ik ken ook geen vrouwen die vinden dat de man alles maar moeten betalen.
pi_115131570
Ik werk gewoon full time en heb niets tegen op de rekening splitten.
Al zou ik liever gewoon om en om betalen, dat vind ik zelf prettiger en heb ik in vorige relaties altijd gedaan.

Zeker als er wat meer tijd overheen gegaan is, vind ik het wat vriendelijker overkomen ofzo, ik weet niet.

Ik heb in elk geval geen zin meer in zijn: ik wil het er niet over hebben, je zeurt.
Ik heb gezegd dat ik er zo geen zin meer in heb en dat hij langs mag komen als hij er met me over wil praten, dat was gisteren en ik heb hem niet gezien, dus ik denk dat ik mijn conclusie dan maar moet trekken...

:r
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:04:57 #125
253447 Ethanolic
pi_115131597
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Fijn dat je je aangesproken voelt als je niet gequote wordt, het had immers ook over de vriend van TS kunnen gaan, maar wellicht heb je een relatie met TS, dat zou een hoop verklaren.
Nu verlul je je al, want die vriend heeft een relatie met notabene TS zelf. Domme geit :')
quote:
De Nederlandse man loopt ook nog ver achter qua werk in het huis, dus zolang de zorg voor de kinderen het huishouden niet 50/50 verdeeld zijn is er weinig vreemds aan dat de betaalde arbeid ook een andere verdeling heeft.
Hier zou ik graag onderbouwing voor willen zien.

Daarnaast is dit natuurlijk ook wel een beetje selffullfillin' prophecy natuurlijk.
Voor de vrouwen: Krijgt kinderen > werkt part-time om op te voeden > verdient minder > kan minder betalen
Voor de mannen: Krijgt kinderen > blijft full-time werken > verwacht dat huishouden klaar is als hij thuis komt vrouw werkt immers part-time > moet meer betalen.

quote:
Dat jij je daar niet in kunt vinden is prima, dan zoek je lekker een vrouw die wel full-time wil blijven werken, er zijn er genoeg, dus waarom is het een probleem dat andere stellen andere keuzes maken?
Nee dat is geen probleem, maar dan moeten ze er ook niet over zeuren.
Deathlift or Die.
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:05:23 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115131608
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:04 schreef Grijsmuisje het volgende:
Al zou ik liever gewoon om en om betalen, dat vind ik zelf prettiger en heb ik in vorige relaties altijd gedaan.

Zeker als er wat meer tijd overheen gegaan is, vind ik het wat vriendelijker overkomen ofzo, ik weet niet.

Ik heb in elk geval geen zin meer in zijn: ik wil het er niet over hebben, je zeurt.
Ik heb gezegd dat ik er zo geen zin meer in heb en dat hij langs mag komen als hij er met me over wil praten, dat was gisteren en ik heb hem niet gezien, dus ik denk dat ik mijn conclusie dan maar moet trekken...

Dat lijkt me idd het verstandigst, hoe vervelend dat nu misschien ook is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115131609
quote:

Wat rot voor je. Hoop dat ie wel tenminste een uitleg geeft, zodat je beter weet waar je aan toe bent.
Anders snel vragen om duidelijkheid!
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:05:25 #128
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115131611
quote:

Vergeet die vrek niet nog even een rekening te sturen met schoonmaakkosten en de helft van de boodschappen die je voor 'm hebt gedaan.
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:05:27 #129
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115131613
quote:

Dingen moeten altijd van twee kanten komen Grijsmuisje, anders werkt het niet.
Leef en Laten Leven
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:06:26 #130
253447 Ethanolic
pi_115131651
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:01 schreef MalenaScordia het volgende:

[..]

Ben jij het alter ego van 2methnx of hoe die ook heet? Die kwam met exáct hetzelfde discutabele punt.
Ik ken werkelijk geen enkele vrouw die parttime werkt als ze geen kinderen heeft. En 32 of zelfs 36 u/pw is geen part-time.
De rekening splitten is gewoon ongezellig. Over geld wil je het gewoon niet hebben vind ik. Om het eerlijk te houden maar niet als een krenterige hollander ieder voor zich en God voor ons allen te doen doe ik meestal om en om. De een betaalt dit rondje, de ander het volgende. De een betaalt bioscoop en drank, de ander het eten. Ik ken ook geen vrouwen die vinden dat de man alles maar moeten betalen.
Dat is ook de beste manier, maar dat doe je niet na 2 dates. :')
Deathlift or Die.
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:07:23 #131
253447 Ethanolic
pi_115131691
quote:

Gewoon ermee stoppen. ^O^ Even voor de duidelijkheid, ik ben het met je eens.
Deathlift or Die.
pi_115131719
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:06 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ik ben ruim 9 maanden samen met mijn vriend he...

Of dat was ik :{
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:08:59 #133
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115131767
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:08 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Laten we het maar houden op was, die is vast al op zoek naar de volgende bank/huishoudster.
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:09:19 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115131785
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:04 schreef Ethanolic het volgende:
Nu verlul je je al, want die vriend heeft een relatie met notabene TS zelf. Domme geit :')
Niet meer, knurft
quote:
Hier zou ik graag onderbouwing voor willen zien.

Daarnaast is dit natuurlijk ook wel een beetje selffullfillin' prophecy natuurlijk.
Voor de vrouwen: Krijgt kinderen > werkt part-time om op te voeden > verdient minder > kan minder betalen
Voor de mannen: Krijgt kinderen > blijft full-time werken > verwacht dat huishouden klaar is als hij thuis komt vrouw werkt immers part-time > moet meer betalen.
In de meeste gezinnen is het gewoon de dagelijkse gang van zaken dat moeder meer tijd aan het huishouden en de kinderen besteedt dan vader, ook als ze beiden evenveel uren maken.
quote:
Nee dat is geen probleem, maar dan moeten ze er ook niet over zeuren.
Zij zeuren er niet over, jij zeurt over part-time werkende vrouwen, en TS werkt full-time, dus die vergelijking gaat ook al niet op.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:10:26 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115131829
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:05 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Vergeet die vrek niet nog even een rekening te sturen met schoonmaakkosten en de helft van de boodschappen die je voor 'm hebt gedaan.
:D _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:11:24 #136
253447 Ethanolic
pi_115131871
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:08 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Nee precies maar onder splitten bedoel ik ook om en om, dat uiteindelijk de uiteindelijke kosten wel ongeveer gelijk zijn.
Deathlift or Die.
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:13:21 #137
253447 Ethanolic
pi_115131963
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:09 schreef Leandra het volgende:
[..]

In de meeste gezinnen is het gewoon de dagelijkse gang van zaken dat moeder meer tijd aan het huishouden en de kinderen besteedt dan vader, ook als ze beiden evenveel uren maken.
Waar is de onderbouwing dan? Bron? Dat jouw vent zich zo gedraagt hoeft dat niet voor de meerderheid te gelden.
Deathlift or Die.
pi_115132057
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:13 schreef Ethanolic het volgende:

Waar is de onderbouwing dan? Bron? Dat jouw vent zich zo gedraagt hoeft dat niet voor de meerderheid te gelden.
http://www.intermediair.n(...)t-huishouden-op.html
pi_115132156
Overigens doet mijn vent veel meer in het huishouden dan ik :7

Generalisaties, gemiddelden en statistieken...het is allemaal leuk verzonnen natuurlijk, maar echt 'bruikbaar' in een discussie vind ik het niet. Niemand hier heeft 'de gemiddelde man of vrouw' als partner.
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:20:42 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115132233
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:13 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Mijn vent is daar zeker het voorbeeld niet van, daarbij hebben we een schoonmaakster O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:21:14 #141
253447 Ethanolic
pi_115132253
quote:
Grappig, deze bron spreekt mijn bronnen tegen qua werktijden. Mijn bronnen hebben wel cijfers tho, dus die vind ik betrouwbaarder. Aangezien ze allemaal semi-wetenschappelijk ( :')) zijn kunnen we hier geen volledige conclusies over trekken.
quote:
‘Zij vinden dat de taakverdeling eerlijk tot stand gekomen is. Zij praten het goed: "Ik werk minder, dus is het eerlijk als ik wat meer in het huishouden doe.
Dit heeft dus niets te maken met wat Leandra zei ('Ook als ze evenveel uren maken').
Deathlift or Die.
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:21:46 #142
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115132274
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mijn vent is daar zeker het voorbeeld niet van, daarbij hebben we een schoonmaakster O+
Die schoonmaakster van je werkt zeker parttime. :r
pi_115132319
quote:
12s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:21 schreef Lienekien het volgende:

Ik vraag me af hoe mijn huis er uit zou zien als iemand hier fulltime komt schoonmaken :o
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:23:28 #144
253447 Ethanolic
pi_115132338
En jullie werken zelf zeker part-time? :D :')
Deathlift or Die.
pi_115132365
Ik werk regelmatig meer dan 40 uur per week. Jij?
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:24:41 #146
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115132383
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:23 schreef Ethanolic het volgende:
Jij hebt je oordeel alweer klaar, hè?

Ik ben zo blij dat jouw oordeel me echt geen fluit uitmaakt. O+
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:24:43 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115132385
quote:
12s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, die heeft geen vent die de rekeningen betaalt ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115132391
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe mijn huis er uit zou zien als iemand hier fulltime komt schoonmaken :o
Ik vraag me af hoe het eruit ziet als er een schoonmaker zou kòmen :@
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:25:06 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115132396
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:23 schreef Ethanolic het volgende:
Nee :6
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:26:32 #150
253447 Ethanolic
pi_115132450
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik werk regelmatig meer dan 40 uur per week. Jij?
Ik studeer en werk daarnaast gemiddeld 20u. Heerlijk leventje dus.
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij hebt je oordeel alweer klaar, hè?

Ik ben zo blij dat jouw oordeel me echt geen fluit uitmaakt. O+
God zeg je ziet toch aan m'n smileys dat ik een grap maak. :') Hieruit blijkt alweer dat je een zuurpruim bent.
Deathlift or Die.
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:27:16 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115132466
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:24 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe het eruit ziet als er een schoonmaker zou kòmen :@
Een bijklussende thuisblijfvader? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:28:19 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115132501
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:26 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ik studeer en werk daarnaast gemiddeld 20u. Heerlijk leventje dus.

[..]

God zeg je ziet toch aan m'n smileys dat ik een grap maak. :') Hieruit blijkt alweer dat je een zuurpruim bent.
Nee, dat zie ik niet aan je smileys. Hè fijn, potje schelden.
pi_115132567
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:06 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Wat doe je dan?
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:31:10 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115132603
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:58 schreef Robijn48 het volgende:

Nou nee, volgens mij is het toch echt de regel dat de TS zelf een tweede topic wenst te openen of niet, en niet een ander. En dat is dus al flink met voeten getreden.
Uhm ... volgens mij hebben we het over iets anders.
pi_115132633
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een bijklussende thuisblijfvader? :o
De vriend is nog aan de studie. Maakt een stuk minder uren dan ik dus, maar het schoonmaken doen we allebei even weinig.
Vraag me af hoe dat gaat als ie klaar is :+

Moet mezelf corrigeren, eerder zei ik dat ik 2/3e van de huur betaal en verder 50/50, maar in de praktijk betaal ik wel meer en krijgt ie ook weleens een trui ofzo. Ben ik nu overgeemancipeerd?
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:32:51 #156
253447 Ethanolic
pi_115132659
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:29 schreef MalenaScordia het volgende:

[..]

Wat doe je dan?
Nou ik heb sowieso nooit echt 'gedate', maar ik zou de eerste zelf betalen en daarna splitten, tot het een gewoonte wordt/je ziet dat het meer is dan daten. Daarna doe je om en om.
Gelukkig heb ik nooit vrouwen gehad die het een probleem vonden om gewoon te splitten; ze kwamen er zelf altijd mee.
Deathlift or Die.
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:34:02 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115132704
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:31 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

De vriend is nog aan de studie. Maakt een stuk minder uren dan ik dus, maar het schoonmaken doen we allebei even weinig.

Moet mezelf corrigeren, eerder zei ik dat ik 2/3e van de huur betaal en verder 50/50, maar in de praktijk betaal ik wel meer en krijgt ie ook weleens een trui ofzo. Ben ik nu overgeemancipeerd?
Klinkt als bijdragen naar draagkracht, waarbij wat mij betreft bij grote draagkrachtverschillen best wat gecompenseerd mag worden om te voorkomen dat de een in Gaastra loopt en de ander bij de Zeeman moet shoppen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115132712
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:31 schreef MevrouwPuff het volgende:

Ik denk wij allebei. Tellen ze dat wel mee in die gemiddelden }:|
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:35:27 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115132764
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk wij allebei. Tellen ze dat wel mee in die gemiddelden }:|
Nee, jij compenseert weer voor mij *;
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115132824
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:35 schreef Leandra het volgende:

Nee, jij compenseert weer voor mij *;
Zijn we samen de gemiddelde vrouw *O*
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:38:04 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115132872
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zijn we samen de gemiddelde vrouw *O*
Dan hoop ik wel dat je heel slank bent, anders gaat dat alsnog niet lukken :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115132901
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:30 schreef trovey het volgende:

[..]

Godver }:|, bijna vergeten :|W .....afschrijving wc pot, water en inderdaad toiletpapier, bedankt voor tip. :*
En natuurlijk ook de handzeep en het handdoekje
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:39:04 #163
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115132916
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Uhm ... volgens mij hebben we het over iets anders.
Jouw woorden: Misschien een nieuw topic openen?

Leef en Laten Leven
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:40:09 #164
244933 trovey
Nachtoele
pi_115132958
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:38 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Ik ben niet zo goed in al die dingen :'( , zal wel komen omdat ik er gewoon niet zo op let. ;( :+
Optimist tot in de kist
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:41:25 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115133005
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:39 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Jouw woorden: Misschien een nieuw topic openen?

Dat ging dus over iets anders.....
Met het openen van een deel 2 (en 3) van dit topic was niets mis, in deel 1 had TS aangegeven even weg te moeten, en dat deel was dicht voor TS terugkwam, dat er toen een deel 2 (en later deel 3) zijn geopend in afwezigheid van TS is niet in strijd met de regels.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 12:42:35 #166
249559 crew  Lavenderr
pi_115133058
quote:

[..]

Slijtage aan wc-borstel, het verfrissingsblokje dat in de wc hangt. Als we dan toch aan het rekenen zijn moeten we alles meenemen.
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:43:29 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115133085
quote:

[..]

Dat handdoekje moet ook gewassen worden hè, en alleen wasmiddel is niet voldoende, er moet ook wasverzachter in de wasmachine.... en de Robijn wasverzachter kost in de bonus al ¤ 11,50 voor 3 flessen :o

Ik ging spontaan naar guldens omrekenen toen ik die aanbieding zag staan :@
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:44:01 #168
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115133107
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ging dus over iets anders.....
Met het openen van een deel 2 (en 3) van dit topic was niets mis, in deel 1 had TS aangegeven even weg te moeten, en dat deel was open voor TS terugkwam, dat er toen een deel 2 (en later deel 3) zijn geopend in afwezigheid van TS is niet in strijd met de regels.
Ah...ik dacht dat ik in feedback had gezien dat het wenselijk was dat de oorspronkelijke TS zelf kon aangeven of er een tweede topic geopend moest worden. En dus niet door anderen.
Ik snap dat wel, ik vind het nogal onfatsoenlijk en sensationeel vaak als het door anderen wordt gedaan.
Leef en Laten Leven
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:45:26 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115133162
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:44 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ah...ik dacht dat ik in feedback had gezien dat het wenselijk was dat de oorspronkelijke TS zelf kon aangeven of er een tweede topic geopend moest worden. En dus niet door anderen.
Ik snap dat wel, ik vind het nogal onfatsoenlijk en sensationeel vaak als het door anderen wordt gedaan.
De oorspronkelijke TS heeft nergens aangegeven dat het openen van een volgend topic ongewenst was, als ze dat wel had aangegeven was het topic waarschijnlijk dichtgegaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:47:28 #170
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115133232
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

De oorspronkelijke TS heeft nergens aangegeven dat het openen van een volgend topic ongewenst was, als ze dat wel had aangegeven was het topic waarschijnlijk dichtgegaan.
Nee, maar is het dan niet zo dat de oorspronkelijke TS zelf een nieuwe moet openen of anders wordt er geen nieuw topic geopend? Lijkt mij nogal logisch....
Leef en Laten Leven
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:49:54 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115133328
Daar ging het dus niet over. Het ging over de feministische side note.
Nu is de originele TS er weer. Mooi on topic!
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:50:28 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115133358
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:47 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nee, maar is het dan niet zo dat de oorspronkelijke TS zelf een nieuwe moet openen of anders wordt er geen nieuw topic geopend? Lijkt mij nogal logisch....
Het topic liep op dat moment vrij hard, er was gewoon een vrij algemene discussie gaande met de situatie van TS als uitgangspunt, TS had aangegeven even een tijdje weg te zijn en niet te kunnen reageren, volgens jou had de discussie toen dus dood moeten bloeden en het topic gesloten moeten blijven?
Tot nu toe heeft niemand er een probleem mee gehad in deze topicreeks, behalve jij.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115133406
Als jullie gaan discussiëren over vrouwenemancipatie dan hebben we straks een deel 10! Laten we t een beetje over ts houden hier.
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:54:19 #174
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115133497
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het topic liep op dat moment vrij hard, er was gewoon een vrij algemene discussie gaande met de situatie van TS als uitgangspunt, TS had aangegeven even een tijdje weg te zijn en niet te kunnen reageren, volgens jou had de discussie toen dus dood moeten bloeden en het topic gesloten moeten blijven?
Tot nu toe heeft niemand er een probleem mee gehad in deze topicreeks, behalve jij.
Ja, inderdaad, het topic had gesloten moeten blijven totdat de oorspronkelijke TS, waar het toch om ging, er weer was.
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nogmaals. Ik meen dat ik gezien heb dat Re zei dat het inderdaad de bedoeling was dat de oorspronkelijke TS een nieuw topic opent, en niet een ander. Ik vind dat ook niet meer dan fatsoenlijk.
Leef en Laten Leven
pi_115133592
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:54 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, het topic had gesloten moeten blijven totdat de oorspronkelijke TS, waar het toch om ging, er weer was.

[..]

Nogmaals. Ik meen dat ik gezien heb dat Re zei dat het inderdaad de bedoeling was dat de oorspronkelijke TS een nieuw topic opent, en niet een ander. Ik vind dat ook niet meer dan fatsoenlijk.
TS was er niet... Dus dan zou wellicht iemand anders het topic kunnen openen voor haar..
Rustig aan.
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:58:31 #176
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115133623
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

TS was er niet... Dus dan zou wellicht iemand anders het topic kunnen openen voor haar..
Of je wacht gewoon af...of de TS een nieuw topic wil openen.
Leef en Laten Leven
pi_115133677
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:58 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Of je wacht gewoon af...of de TS een nieuw topic wil openen.
Als een discussie vlot loopt, en de TS zelf aangeeft later nog terug te willen komen... Kan je verwachten dat ze graag de reacties door blijft lezen dus zou je naar mijn mening best een nieuw topic voor haar kunnen openen opdat ze wellicht nog meer nuttige reacties krijgt die haar wellicht kunnen helpen...
Rustig aan.
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 13:00:16 #178
249559 crew  Lavenderr
pi_115133685
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:54 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

[..]

Ik heb het veel liever over het onderwerp dan dit gezanik.
Wat vind jij er van?
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:01:10 #179
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115133716
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb het veel liever over het onderwerp dan dit gezanik.
Wat vind jij er van?
Ik niet.
Leef en Laten Leven
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:09:05 #180
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115133957
Ga naar FB!
pi_115133975
Wat een gejank over een topic :') Als TS dit topic gesloten wil hebben kan ze dat zelf toch aangeven.
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 13:18:32 #182
249559 crew  Lavenderr
pi_115134314
Ik denk dat voor types als-inmiddels ex-vriend van TS een verstandshuwelijk het beste is.
Zakelijke overeenkomst, geen gedoe en alleen seks tot er een erfgenaam geboren is.
pi_115134478
Whehe, hij belt net, hij wil het er eigenlijk niet over hebben, want dat vindt hij onzin.
Ik moet niet zo moeilijk doen over dat geld _O-
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:23:53 #184
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115134505
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
Whehe, hij belt net, hij wil het er eigenlijk niet over hebben, want dat vindt hij onzin.
Nou, dan moet hij ook niet zo moeilijk doen en de eindafrekening gewoon even betalen ter afsluiting.
pi_115134526
quote:
En wat zei jij?
pi_115134559
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:23 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Nou, dan moet hij ook niet zo moeilijk doen en de eindafrekening gewoon even betalen ter afsluiting.
Of natuurlijk gewoon om de week de weekendboodschappen betalen, als ie graag met TS verder wil :)
pi_115134605
quote:
Leuke vriend heb je.
Rustig aan.
pi_115134616
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En wat zei jij?
Dat er ook niet zoveel te praten valt als hij vindt dat IK moeilijk doe.

Ik ben gewoon echt boos, werkt wel, want nu heb ik geen spijt dat ik opgehangen heb :@
pi_115134669
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:27 schreef Grijsmuisje het volgende:

Ik ben gewoon echt boos, werkt wel, want nu heb ik geen spijt dat ik opgehangen heb :@
Mooi dat je er geen spijt van hebt!
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:30:39 #190
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115134738
quote:
Wat een malloot. Hij doet anal over geld en 'eerlijk delen in zijn voordeel'. En dan moet jij vooral niet moeilijk doen.
Tja.
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:30:49 #191
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_115134745
quote:
10s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Slijtage aan wc-borstel, het verfrissingsblokje dat in de wc hangt. Als we dan toch aan het rekenen zijn moeten we alles meenemen.
Wat dacht je van slijtage aan de vloer? En het risico van verspreiding van bacillen bij het niezen/hoesten? Meebetalen aan de zorgverzekering dus! Slijtage van de anti-aanbaklaag van de pannen, de scharnieren van alle deuren in het huis die maar open en dicht gaan. En het ophalen van huisvuil niet te vergeten. Wat denk je dat al die vuilniszakken kosten en de gemeentebelastingen?

... :')

OT: TS, ik vind het rot voor je. Ik zou ook pissig worden als mijn vriend iets niet zou willen bespreken/uitleggen, terwijl het mij dwars zit. En als hij zo koppig blijft doen, tsja... Wat dan? Dat kunnen wij niet voor je beslissen, want jullie zullen ook leuke momenten hebben met elkaar en die zijn ook wat waard. Afwegen dus. Succes ermee.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:32:42 #192
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115134827
quote:

[..]

^O^
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:34:01 #193
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115134887
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Of natuurlijk gewoon om de week de weekendboodschappen betalen, als ie graag met TS verder wil :)
Zie je het al gebeuren na al z'n opmerkingen en acties? :P
pi_115134984
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:34 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Zie je het al gebeuren na al z'n opmerkingen en acties? :P
De optie lompe boer wordt wel weggevaagd ja... Ongelijke belangen blijven meer over.
Waarschijnlijk ben ik naief en te optimistisch :+
pi_115137420
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:32 schreef kwiwi het volgende:

[..]

^O^
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:52:30 #196
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_115137856
quote:

[..]

^O^
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:07:40 #197
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_115138456
quote:
14.gif
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:10:32 #198
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_115138591
quote:
Ik ken werkelijk geen enkele vrouw die parttime werkt als ze geen kinderen heeft.
Uit het eerder gelinkte SCP-rapport:
quote:
Vrouwen zonder kinderen
Niet alle vrouwen hebben echter jonge kinderen voor wie gezorgd moet worden.
Integendeel, 62% heeft die niet. Slechts weinig mensen vinden dat ook deze vrouwen
in deeltijd of helemaal niet zouden moeten werken. Toch werken ook zij meestal
minder dan 40 uur per week. Jonge vrouwen zonder kinderen werken gemiddeld al
4 uur minder dan jonge mannen. En vrouwen van 40 jaar of ouder die geen jonge
kinderen (meer) hebben, werken nauwelijks meer uren buitenshuis dan vrouwen met
de zorg voor een kind van 0-17 jaar.
pi_115138730
quote:

[..]

En 32 of zelfs 36 u/pw is geen part-time.
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:17:34 #200
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_115138897
quote:
nu heb ik geen spijt dat ik opgehangen heb :@
Klinkt alsof jij de communicatie net zo goed ontwijkt.
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:18:31 #201
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_115138937
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:13 schreef MalenaScordia het volgende:

[..]

32 wel, 36 niet.
pi_115139634
Wat een onzin. Parttime vind ik 20u of minder. Ik snap zoiezo dat gezanik over parttime-werkende vrouwen niet. Al werk je 1u in de week en kun je daarvan rondkomen, prima toch. Volgens mij speelt dat ook helemaal geen rol of dat de vrouwen zijn die vinden dat de man alles moet betalen. Dat gaat meer om een soort fatsoen ofzo. Of hoe je gesteld bent op traditionele rolverdelingen. Maar wat al eerder gezegd is, laat iedereen dat lekker zelf uitzoeken. De man die graag alles gezellig doormidden verdeelt die zal ook niet met zo'n traditionele vrouw gaan daten (of anders niet vaker dan de 1 keer)
pi_115140427
quote:
5s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:17 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Ik heb opgehangen nadat hij zei dat ik moeilijk deed over niks, dat ik dat geld niet zo belangrijk moest maken en dat hij eigenlijk niet inzag wat 'praten' ( met een raar stemmetje) hieraan kon bijdragen aangezien hij het zo prima vond. Ik zei dat ik graag wil vertellen hoe ik het zie en het op mij overkomt, maar hij viel me gelijk weer in de rede met dat ik het verkeerd zie en dat ik te moeilijk doe over geld.
Toen heb ik nogmaals gezegd dat hij terug mag bellen als hij echt wil praten en ook wil luisteren naar wat ik te zeggen heb en opgehangen. Ik was ook te kwaad omdat hij me in de rede viel om rustig te kunnen praten, dat schiet toch niet op dan.
pi_115140808
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:53 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ik heb opgehangen nadat hij zei dat ik moeilijk deed over niks, dat ik dat geld niet zo belangrijk moest maken en dat hij eigenlijk niet inzag wat 'praten' ( met een raar stemmetje) hieraan kon bijdragen aangezien hij het zo prima vond. Ik zei dat ik graag wil vertellen hoe ik het zie en het op mij overkomt, maar hij viel me gelijk weer in de rede met dat ik het verkeerd zie en dat ik te moeilijk doe over geld.
Toen heb ik nogmaals gezegd dat hij terug mag bellen als hij echt wil praten en ook wil luisteren naar wat ik te zeggen heb en opgehangen. Ik was ook te kwaad omdat hij me in de rede viel om rustig te kunnen praten, dat schiet toch niet op dan.
Ik wil je vragen of je echt niet doorhebt dat die vrek heus wel weet hoe het zit met het geld en eerlijkheid en alles wat je dwars zit? Hij probeert je over te bluffen door op een autoritair manier met je te communiceren, alsof jij er niks tegenin te brengen hebt en hij gelijk heeft en jij niet.
pi_115140911
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:03 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik wil je vragen of je echt niet doorhebt dat die vrek heus wel weet hoe het zit met het geld en eerlijkheid en alles wat je dwars zit? Hij probeert je over te bluffen door op een autoritair manier met je te communiceren, alsof jij er niks tegenin te brengen hebt en hij gelijk heeft en jij niet.
Ditditditditditditdit
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:09:42 #206
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115140996
quote:

[..]

zondag 5 augustus 2012 @ 16:11:10 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115141045
quote:

[..]

_O_
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:18:07 #208
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_115141259
quote:
5s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:17 schreef 2thmx het volgende:

[..]

De vriend van TS had toch al aangegeven niet over het probleem te willen praten. Welke communicatie valt er dan nog te ontwijken?
pi_115141319
quote:

Goed gezien! _O_
pi_115141439
quote:

[..]

^O^
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_115143776
Hoe het zit met geld en eerlijkheid? :')

Imo is dat "geld en eerlijkheid" een nog veel belangrijker signaal voor de vraag welk belang hij hecht aan de relatie met ts...

Die vraag. Daar gaat het om hier :Y
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:24:45 #212
262 Re
Kiss & Swallow
pi_115143989
Lijkt me wel duidelijk, tijd om ergens anders in te investeren, hier lijd je alleen maar verlies op
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:59:43 #213
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_115145580
quote:

[..]

Oké, dat komt over alsof jullie (of alleen hij) vooral een communicatieprobleem hebben. Hebben jullie in het verleden wel normaal kunnen praten over andere (niet aan geld gerelateerde) onenigheden?
  zondag 5 augustus 2012 @ 18:02:52 #214
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_115145738
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:18 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

De vriend van TS had toch al aangegeven niet over het probleem te willen praten. Welke communicatie valt er dan nog te ontwijken?
Nou ja, ik zou in TS' situatie wat dwingender aansturen op praten. Niet vragen of erover gepraat kan worden, maar dat gewoon mededelen. En dan uiteraard blijven praten tot je het gevoel hebt dat je jouw kant van het verhaal hebt laten horen -- en dat het ook is aangekomen --, al dan niet met een ferm 'ik was nog niet uitgepraat o|O ' als hij je wil onderbreken. O ja, en praten IRL, i.p.v. via de telefoon of mail.

Opleggen leidt in ieder geval niet tot betere communicatie.
  zondag 5 augustus 2012 @ 19:36:35 #215
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_115150244
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:59 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Oké, dat komt over alsof jullie (of alleen hij) vooral een communicatieprobleem hebben. Hebben jullie in het verleden wel normaal kunnen praten over andere (niet aan geld gerelateerde) onenigheden?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:02 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Nou ja, ik zou in TS' situatie wat dwingender aansturen op praten. Niet vragen of erover gepraat kan worden, maar dat gewoon mededelen. En dan uiteraard blijven praten tot je het gevoel hebt dat je jouw kant van het verhaal hebt laten horen -- en dat het ook is aangekomen --, al dan niet met een ferm 'ik was nog niet uitgepraat o|O ' als hij je wil onderbreken. O ja, en praten IRL, i.p.v. via de telefoon of mail.

Opleggen leidt in ieder geval niet tot betere communicatie.
Daar is wel moed voor nodig. Maargoed, ik zou ook zoiets doen uiteindelijk. Want ik schiet uit mijn vel als mensen mij in de rede vallen en autoritair gaan lopen doen. Wellicht is dat een zwakte, maar dat is dan jammer.
pi_115150643
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef Re het volgende:
Lijkt me wel duidelijk, tijd om ergens anders in te investeren, hier lijd je alleen maar verlies op
dat.

ditch die gast toch gewoon. is geen goed relatiemateriaal voor jou :* je kan wel beter krijgen lijkt me
pi_115152026
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:20 schreef Wanderingwhy het volgende:
Hoe het zit met geld en eerlijkheid? :')

Imo is dat "geld en eerlijkheid" een nog veel belangrijker signaal voor de vraag welk belang hij hecht aan de relatie met ts...

Die vraag. Daar gaat het om hier :Y
Ik weet niet of het je opgevallen is maar TS wijdt een flink aantal postjes aan dat zij haar vriend
aan het verstand probeert te brengen hoe en wat mbt geld en rechtvaardigheid. Ik probeer maar te peilen of TS echt niet doorheeft dat die vriend het allemaal heus wel weet. Ze lijkt zich nu alleen maar bezig te houden met haar gelijk te halen en haar vriend te overtuigen.
  zondag 5 augustus 2012 @ 20:16:20 #218
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115152264
Volgens mij lukt het niet eens om er met haar vriend überhaupt een inhoudelijk gesprek over te voeren.

Als er over te praten viel op een volwassen manier, dat beiden de kans zouden krijgen hun standpunt duidelijk te maken en ze elkaar een beetje zouden kunnen begrijpen en respecteren, dan zou er ook wel een uitkomst zijn te bereiken die voor beiden aanvaardbaar is.
pi_115154846
Ze is er te "verliefd" op en daarom kan hij dit maken
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 21:02:33 #220
249559 crew  Lavenderr
pi_115155036
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:59 schreef firefly3 het volgende:
Ze is er te "verliefd" op en daarom kan hij dit maken
dat is het hele eiereneten.
pi_115158123
Wel een zwaktebod om niet over het probleem van je partner te willen praten.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:53:42 #222
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115158260
Vriendje van TS heeft niks te winnen bij praten erover, want hij wil dat het zo blijft als het is.
Leef en Laten Leven
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:06:58 #223
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_115159118
quote:

[..]

Uiteraard vind hij het allemaal prima. :')
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_115226658
Wat een gast! Ben benieuwd of hij komende dagen nog iets laat horen.
pi_115339860
Waarom ben je nog bij hem? Wat een gierigaard.
pi_115345699
TS? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe het verder is gegaan.
pi_115585155
Update? Nog uit elkaar of weer bij elkaar?
  woensdag 15 augustus 2012 @ 15:43:23 #228
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_115600451
Tjonge TS, wat een situatie.
Heb alleen dit deel gelezen, maar als ik het goed lees, maakt hij gewoon misbruik van je. Heb ook het gevoel dat je zijn attitude niet kunt veranderen, want hij vindt het wel lekker zo.

Jij verwent hem en hij laat zich maar al te graag verwennen.

De relatie is behoorlijk uit balans. Ik ken jullie natuurlijk niet, maar het eerste wat in mijn hoofd opkomt, is dat ik niet eens de moeite zou nemen met hem te praten. Laat hem zijn eigen sop gaar koken, hij zal zich snel realiseren wat jij voor hem deed. Maar dan is het te laat.

Sterkte. :*
pi_115611996
waar is grijsmuisje nou? Spannend spannend spannend..
pi_115619088
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 20:36 schreef madeliefff het volgende:
waar is grijsmuisje nou? Spannend spannend spannend..
In het huis van der vriend waarschijnlijk aan het poetsen :')
pi_115646377
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:18 schreef koekii het volgende:

[..]

In het huis van der vriend waarschijnlijk aan het poetsen :')
Offe....a la fb....in de huizen van "vrienden van vrienden" :')
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_115684187
Al 9 dagen niet ingelogd. :{
pi_115684498
Misschien is ze op vakantie? ;)
pi_115686849
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Misschien is ze op vakantie? ;)
Samen , van haar geld ? :D
pi_115687003
Nee alleen natuurlijk van al het geld dat hij haar heeft gegeven wat hij haar nog schuldig was :7
#positiefdenkt
pi_115687094
Ik had gewoon even geen zin in goedbedoelde adviezen enzo...

Ik heb nog een paar keer geprobeerd duidelijk te maken dat ik wilde pratenen uitleggen wat mijn probleem precies was, maar hij stond totaal niet open voor mijn kant vanet verhaal. Steeds er doorheen praten en zeggen dat ik ongelijk had en het verkeerd zag en verder niets. Ook niet zeggen dat hij wel de boodschappen zou betalen om maar van het gezeur af te zijn ofzo, niets.

Dus heb ik het nu sinds een dag of 4 officieel opgegeven. Hem verwijderd van mijn facebook enzo en telefoontjes en smsjes niet meer beantwoord.
En nu vind ik dat wel moeilijk, maar kom er vast weer bovenop.
pi_115687300
dat is echt balen, k hoop maar dat je je snel weer beter zult voelen erover. Jij hebt iig je best gedaan voor de relatie .

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2012 17:19:59 ]
pi_115687340
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:11 schreef Grijsmuisje het volgende:

Ik heb nog een paar keer geprobeerd duidelijk te maken dat ik wilde pratenen uitleggen wat mijn probleem precies was, maar hij stond totaal niet open voor mijn kant vanet verhaal. Steeds er doorheen praten en zeggen dat ik ongelijk had en het verkeerd zag en verder niets. Ook niet zeggen dat hij wel de boodschappen zou betalen om maar van het gezeur af te zijn ofzo, niets.

Dus heb ik het nu sinds een dag of 4 officieel opgegeven. Hem verwijderd van mijn facebook enzo en telefoontjes en smsjes niet meer beantwoord.
pi_115687560
quote:

goede beslissing, sterkte!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_115688615
quote:
^O^
pi_115689142
Je hebt je best gedaan en uiteindelijk een goede beslissing genomen, hoe moeilijk het af en toe ook zal zijn. Sterkte! :*
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 21:20:44 #242
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_115695187
quote:

vrijdag 17 augustus 2012 @ 21:33:09 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115695630
Ah gos...
Het zal even pittig zijn, maar over een jaar kijk je hier op terug en dan ben je blij met de keuze die je gemaakt hebt :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115695681
quote:

Meid ik ben trots op je O+ Nu moet je jezelf sterk houden en niet terug gaan naar je vriend. Roep je vriendinnen bij elkaar en gooi het van je af. Je zult vast wel een leukere vriend tegenkomen die wel de moeite voor je doet :*
pi_115701866
quote:

AAAWWHH YEAAH! _O_.
pi_116452111
Krijg plaatsvervangende schaamte bij het lezen van dit topic. Wat kunnen mensen triest en vooral gierig zijn. :') Blij dat ik Turks opgevoed ben zeg.
pi_116452129
quote:

Goed bezig.
pi_116454472
Al 2 weken niet ingelogd geweest. :{
pi_117591285
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 12:06 schreef Svlad_Cjelli het volgende:
Al 2 weken niet ingelogd geweest. :{
dat is niet zo raar voor mij hoor ;)

Het gaat btw wel goed, hij heeft de hint begrepen en me met rust gelaten.
Ik heb wel af en toe nog liefdesverdriet, maar ben eigenlijk voornamelijk boos.. Nog steeds.
pi_117591394
Deze bestaat weer _O_
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_117591424
*O* Ik kan weer gerust slapen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')