abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115100031
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:05 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Ik schreef in het vorige topic al dat het mij gaat om een situatie waarin beiden 50/50 kunnen bijdragen. Als de één arbeidsongeschikt is, kan dat uiteraard niet en is het logisch dat de kosten niet 50/50 verdeeld worden.
Ik hoop het voor je vriendin. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_115100074
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:06 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je vriendin. :*
:'). Als zij niet kán werken, dan is het ook geen keuze om te free-riden hè.
pi_115100082
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:05 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Ik schreef in het vorige topic al dat het mij gaat om een situatie waarin beiden 50/50 kunnen bijdragen. Als de één arbeidsongeschikt is, kan dat uiteraard niet en is het logisch dat de kosten niet 50/50 verdeeld worden.
Het is te hopen dat dat nooit gebeurt dan want ik denk dat je het haar op alle mogelijke manieren laat merken dat je daar niet blij mee bent en dat ze dankbaar moet zijn.
pi_115100113
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is te hopen dat dat nooit gebeurt dan want ik denk dat je het haar op alle mogelijke manieren laat merken dat je daar niet blij mee bent en dat ze dankbaar moet zijn.
Nee. Kennelijk snap je 't dus niet.
pi_115100125
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:07 schreef 2thmx het volgende:

[..]

:'). Als zij niet kán werken, dan is het ook geen keuze om te free-riden hè.
Maar het zou me niets verbazen als je er zwaar aan zou twijfelen of ze wel kan werken, zeker als het een geestelijke kwaal zou zijn. :P
Optimist tot in de kist
pi_115100145
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:08 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Nee. Kennelijk snap je 't dus niet.
Jij snapt zo te lezen ook wel meer niet, maar zullen we 't weer even een beetje terug naar Grijsmuisje sturen? Staat hier net zo'n lange post van haar, wordt dat weer helemaal ondergesneeuwd.
Ja doei.
pi_115100176
Deze nog maar 'n keer:

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik denk dat het een opeenstapeling van dingen is. Wij doen ook helemaal niet aan 'cadeaus' en 'presentjes' en dat soort ongein. Soms betaalt een van ons eten en soms de ander, meeste gaat van de gezamenlijke rekening etc.

Maar als je zelfs je tandpasta mee moet nemen en hij z'n vrienden (bijvoorbeeld) wel van rondjes in de kroeg voorziet en dat soort zaken waar hij niet per se zijn hele 'inleg' weer terug krijgt dan denk je: "Ok, hij vindt het dus leuk om dingen te doen met z'n vrienden, maar niet echt met mij en alleen als het 50-50 betaald wordt", dat is wat ik daar uit zou halen in ieder geval. Het gaat dan niet om 'het bedrag', maar meer om de instelling en filosofie die er achter lijkt te zitten. Leuke dingen doen kost tegenwoordig geld, en als hij dat geld dan alleen voor z'n vrienden overheeft, maar niet voor TS.. dan is dat scheef en dat heeft niet per se iets met het geld an sich te maken (juist om dat dingen doen geld kost, vaak).
Ja doei.
pi_115100199
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:08 schreef trovey het volgende:

[..]

Maar het zou me niets verbazen als je er zwaar aan zou twijfelen of ze wel kan werken, zeker als het een geestelijke kwaal zou zijn. :P
:')...
pi_115100206
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij snapt zo te lezen ook wel meer niet, maar zullen we 't weer even een beetje terug naar Grijsmuisje sturen? Staat hier net zo'n lange post van haar, wordt dat weer helemaal ondergesneeuwd.
Ga je gang hoor :).
pi_115100218
En zullen we stoppen met vooroordelen en aannames?
Ja doei.
pi_115100275
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:11 schreef 2thmx het volgende:

[..]

:')...
:*
Optimist tot in de kist
pi_115100503
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:02 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Ik lees wel goed hoor, ik interpreteer de gegevens alleen anders dan jij. Waaruit concludeer jij dat hij niet streeft naar financiële gelijkwaardigheid? Jij vindt dat jij financieel meer bijdraagt dan hij, maar vindt hij dit ook (wellicht ziet hij het een en ander anders dan jij)?
Ach man, doe normaal.

En ik ben geen zeikwijf, echt totaal niet.
Dat jij dat ervan maakt zegt meer over de manier waarop jij leest, dan zagt dat eer over jou dan over mij.

Ik wilde het met hem over de kosten hebben, dat heb ik meerdere keren aangekaart (nee, ik zeur daar niet wekelijks over dat is iets van de afgelopen maanden, dat ik hem af en toe vraag hoe het eigenlijk zt met dat geld. ) hij geeft aan dingen 'veiliger' te vinden en verder wil hij het er 'gewoon' niet over hebben.
Stel dat hij dat wel deed, dat we er wel over konden praten, prima, dan kan hij het uitleggen en kan ik daarin mee gaan of niet, kunnen we overleggen en al dat soort shit.
Dat gaat nu niet want:' hij wil het er niet over hebben'.
Sorry, maar dan moet je ook niet zeiken als ik het als scheef zie.

En jij al helemaal niet, want jij bent gewoon een troll die het leuk vindt om te zeiken... Nou ik ben al over de zeik hoor.
pi_115100681
Gewoon volgende keer als hij bij jou komt gewoon hem de hapjes en drankjes laten betalen en doet hij dat niet dan geen hapjes en drankjes. Slijtage en gebruik van huishoudelijke apparaten en gwl e.d. schenk je hem dan. :P
Optimist tot in de kist
pi_115100684
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:18 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ach man, doe normaal.

En ik ben geen zeikwijf, echt totaal niet.
Dat jij dat ervan maakt zegt meer over de manier waarop jij leest, dan zagt dat eer over jou dan over mij.

Ik wilde het met hem over de kosten hebben, dat heb ik meerdere keren aangekaart (nee, ik zeur daar niet wekelijks over dat is iets van de afgelopen maanden, dat ik hem af en toe vraag hoe het eigenlijk zt met dat geld. ) hij geeft aan dingen 'veiliger' te vinden en verder wil hij het er 'gewoon' niet over hebben.
Stel dat hij dat wel deed, dat we er wel over konden praten, prima, dan kan hij het uitleggen en kan ik daarin mee gaan of niet, kunnen we overleggen en al dat soort shit.
Dat gaat nu niet want:' hij wil het er niet over hebben'.
Sorry, maar dan moet je ook niet zeiken als ik het als scheef zie.
Ik zeg ook niet dat jij het scheef ziet, mogelijk ziet hij het wel scheef en meent hij dat de kosten 50/50 verdeeld worden en jij je dus aanstelt. Vandaar mijn vraag of hij ook meent dat jij meer dan 50/50 betaalt. Als hij echter weigert erover te praten is dit uiteraard lastig uit te vinden, dus wat dat betreft begrijp ik je frustratie wel.
quote:
En jij al helemaal niet, want jij bent gewoon een troll die het leuk vindt om te zeiken... Nou ik ben al over de zeik hoor.
Nee, ik ben geen troll.
pi_115100841
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:17 schreef Leandra het volgende:
Zo, bijgelezen.... en ik zie dat in de loop van het vorig topic in de drang de vriend van TS te verdedigen gemakshalve even vergeten is dat TS ook nog haar eigen woonlasten heeft en dat de vriend van TS daar doordeweeks regelmatig op de bank zit te parasiteren....

Dus: TS en vriend hebben ieder eigen woonlasten en boodschappenkosten, doordeweeks zit de vriend van TS een paar avonden per week bij TS op de bank cola en chips (van TS) weg te werken zonder bij te dragen, en in het weekend mag TS haar aanwezigheid in zijn huis compenseren door de riante weekendboodschappen te betalen en schoon te maken.

En dan zijn er werkelijk nog figuren die dat als een "eerlijke" 50/50 verdeling zitten te verdedigen |:(
Volgens mij heb ik dat al gezegd in vorige delen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_115100897
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:23 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat jij het scheef ziet, mogelijk ziet hij het wel scheef en meent hij dat de kosten 50/50 verdeeld worden en jij je dus aanstelt. Vandaar mijn vraag of hij ook meent dat jij meer dan 50/50 betaalt. Als hij echter weigert erover te praten is dit uiteraard lastig uit te vinden, dus wat dat betreft begrijp ik je frustratie wel.

[..]

Nee, ik ben geen troll.
Dat klinkt al een stuk minder lullig...
pi_115100961
Pijnlijk. Ik ben totaal niet ''geëmancipeerd'' op dat gebied. Ik zou al pijn lijden als ik zie dat hij toelaat dat ik mijn portemonnee uit mn tas wil vissen. :')
I feel so bad today
that I want to write a poem.
I don't care, any poem, this
poem.
pi_115101057
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:32 schreef Persepolis het volgende:
Pijnlijk. Ik ben totaal niet ''geëmancipeerd'' op dat gebied. Ik zou al pijn lijden als ik zie dat hij toelaat dat ik mijn portemonnee uit mn tas wil vissen. :')
Dat is weer het andere uiterste :o
pi_115101091
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is weer het andere uiterste :o
Hahaha, true.

Nee, zo erg is het niet. Maar een beetje gentlemen mag wel.
I feel so bad today
poem.
pi_115101130
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:32 schreef Persepolis het volgende:
Maar vind je het dan niet gewoon leuk om een ander eens te trakteren? :o
Optimist tot in de kist
pi_115101147
3e topicreeks en wij zijn nog steeds in het begin met TS :')
pi_115101172
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:38 schreef koekii het volgende:
3e topicreeks en wij zijn nog steeds in het begin met TS :')
Niet helemaal. ;)
Optimist tot in de kist
pi_115101175
Ik trakteer mijn vriendin heel vaak op etentjes, soms trakteert zij ook weleens maar toch vind ik dat helemaal niet fijn voelen als zij dan naar de bar gaat om te pinnen. :P
pi_115101212
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:37 schreef trovey het volgende:

[..]

Maar vind je het dan niet gewoon leuk om een ander eens te trakteren? :o
Oh nee, dat wel hoor! Koffietje hier en daar, een broodje, geen punt. Ik ben ook wel van de onverwachte kleinigheidjes, cadeautjes en briefjes.

Maar ik las in de eerste topic dat tandpasta een issue was. Ik bedoel. Kom. Op. Tandpasta.
I feel so bad today
poem.
pi_115101246
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:39 schreef Persepolis het volgende:

[..]

Oh nee, dat wel hoor! Koffietje hier en daar, een broodje, geen punt. Ik ben ook wel van de onverwachte kleinigheidjes, cadeautjes en briefjes.

Maar ik las in de eerste topic dat tandpasta een issue was. Ik bedoel. Kom. Op. Tandpasta.
Mooi zo en ja tandpasta. :')
Optimist tot in de kist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')