abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115039875
Mijn vriend geeft nooit geld uit aan mij.

Ik heb al een tijdje een vriend, het gaat op zich allemkaal prima en we hebben veel lol samen en goede seks.
Alleen geeft hij nooit geld aan me uit.

Uit eten: allebei de helft
Bioscoop: allebei eigen kaartje
Als ik bij hem ben en we doen boodschappen ' moet' ik betalen, want hij betaalt de rest van de tijd alles voor zijn huis.
Ik vrees voor mijn verjaardag en met Kerst kreeg ik niets.
Ik heb voor hem toen wel een kleinigheidje gekocht, we waren nog niet zo lang samen, dus ik ond het niet zo raar dat ik niets kreeg.

Als hij op stap gaat met vrienden, betaalt hij gewoon rondjes enzo, met mij doen we ieder de helft.
Hij heeft ook een verjaardagsfeest gegeven waar ik niet uitgenodigd was (we kenden elkaar niet zo lang) en dat heeft veel geld gekost en hij koopt heel vaak dure dingen voor zichzelf. Laatst heeft hij zo'n helicoptertje besteld dat je kan besturen met de ipad en ik heb letterlijk nog nooit iets gekregen van hem. Ik oest zelfs mijn eigen tandpasta meenemen.
Wat moet ik hiermee? Is dat normaal?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:32:28 #2
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_115039952
Doet ie goed.. normaal zijn vriendinnen veel duurder in onderhoud
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_115039961
Dus jij verwacht dat je vriend geld aan jou gaat uitgeven?
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_115039983
Moderne man, alles zullen we eerlijk delen en jij krijgt niets van mij, praat erover of leer er mee leven. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_115039985
Eigen tandpasta meenemen :') toppunt van gierigheid. Je bent gierig of je bent het niet.
pi_115040007
Gadverdamme zeg. :').
pi_115040017
Natuurlijk erg zwart/wit verhaal trouwens...

Heeft je vriend een vast inkomen en is dat veel hoger dan dat van jou?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:35:04 #8
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_115040025
is zaad en liefde niet meer genoeg tegenwoordig?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_115040027
Rekening delen is prima, maar eigen tandpasta meenemen is wel heel erg.
pi_115040031
Emancipatie. Gotsta love it.
pi_115040042
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
Eigen tandpasta meenemen :') toppunt van gierigheid. Je bent gierig of je bent het niet.
Uiteraard is dat gierig, ik voorzie deze relatie dan ook geen lang leven als vriendje niet eens over de brug komt en TS wel....gaat toch wringen. :{
Optimist tot in de kist
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:36:06 #12
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115040062
quote:
Als hij op stap gaat met vrienden, betaalt hij gewoon rondjes enzo, met mij doen we ieder de helft.
Bro's before ho's TS.

En verder: het is zijn geld, dus het lijkt me dat hij daarmee mag doen wat ie wil. Maar als jij vervolgens niet voor zijn boodschappen meer wil betalen moet hij natuurlijk ook niet zeuren.
pi_115040081
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:35 schreef trovey het volgende:

[..]

Uiteraard is dat gierig, ik voorzie deze relatie dan ook geen lang leven als vriendje niet eens over de brug komt en TS wel....gaat toch wringen. :{
Ja idd. Ik vraag me af hoe het bij de eerste date ging....
pi_115040082
Heb je het al eens kenbaar gemaakt tegen hem? Het kan maar zo zijn dat-ie het niet doorheeft. Bespreken dus, als je dat nog niet hebt gedaan.

En nee, ik vind het niet normaal. Ik walg nu eigenlijk een beetje van 'm.
pi_115040101
Eigen tandpasta mee :') :') :')

Godsamme, ik was niet eens gegaan :)
pi_115040111
Ik dacht dat ik gierig was... :')
pi_115040112
Ik vind het eigenlijk best kunnen. Half om half is niets mis mee toch, en sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo van het cadeautjes geven.
pi_115040115
Toch wel vreemd, dat half-half betalen bij de bios. Betalen jullie dan apart de kaartjes ofzo? Niet aan gierig maar ook nog eens onpraktisch :P
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_115040123
Tja, moeilijk. Hij heeft er het volste recht toe om zo met zijn verdiende geld om te gaan, maar het is zeker een gesprek waardig. En de kosten splitten is niet zo raar voor stelletjes hoor. Mijn vriendin betaalt ook wel is wat.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:38:22 #20
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_115040135
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het eigenlijk best kunnen. Half om half is niets mis mee toch, en sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo van het cadeautjes geven.
Ja maar eigen tandpasta meenemen? Serieus? :')
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:38:22 #21
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_115040136
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Toch wel vreemd, dat half-half betalen bij de bios. Betalen jullie dan apart de kaartjes ofzo? Niet aan gierig maar ook nog eens onpraktisch :P
Ik zou dan ook een plek kiezen een heel eind verderop :P
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_115040137
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Eén iemand betaalt en dan betaal je na die tijd nog die 8 euro terug. Ofzo.
pi_115040140
quote:
Dat is wat anders dan iemand haar eigen tandpasta mee laten nemen :') En als je voor je vrienden wel iets kunt betalen, dan kan je je eigen vriendin toch ook wel trakteren op iets te drinken?
pi_115040156
quote:
Ik vind het eigenlijk best kunnen.
Serieus? Hmpf.

Wat vind je eigenlijk precies best kunnen?
pi_115040158
Als je een beetje bewust met je geld omgaat is het niet vreemd om de kosten te splitsen naar persoon. Maar dat kan ook achteraf, dus hoeft niet onpraktisch te zijn.
pi_115040162
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:34 schreef Hoplahopla het volgende:
Natuurlijk erg zwart/wit verhaal trouwens...

Heeft je vriend een vast inkomen en is dat veel hoger dan dat van jou?
Ja, hij verdient meer dan twee keer zoveel als ik.
Heeft ook hogere kosten trouwens.

Ik vind het helemaal niet erg om wat te betalen trouwens, ik vind dit gewoon overdreven.
pi_115040174
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:38 schreef Hoplahopla het volgende:
Als je een beetje bewust met je geld omgaat is het niet vreemd om de kosten te splitsen naar persoon. Maar dat kan ook achteraf, dus hoeft niet onpraktisch te zijn.
Ik zou het al raar vinden om aan mijn vriendin later 8 euro voor een bioscoop kaartje terug te vragen :')
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:39:51 #28
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_115040179
quote:
Er is helemaal niets mis met de boel een beetje delen maar het verhaal van TS is wel extreem hoor.
Wat is er mis met TS de ene keer de bioskaartjes betalen en de vriend later wat drinken/eten?

Je moet niet gaan mietmeuten op een euro.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_115040185
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:39 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niet erg om wat te betalen trouwens, ik vind dit gewoon overdreven.
Is het mijnsziens ook, maar heb je het al eens met hem besproken of ben je meteen komen rondvragen op het forum?
pi_115040195
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:36 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Ja idd. Ik vraag me af hoe het bij de eerste date ging....
Elkaar af en toe een cadeautje geven is toch leuk O+ ...hoeft niet eens iets duurs te zijn. Ik doe dat gewoon met vrienden ook, laat staan ik het met een geliefde niet zou doen. O+ Maar helaas heb je ook gewoon vrekken in het leven.....eigen tandpasta kopen. :|W
Optimist tot in de kist
pi_115040200
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

Ik zou het al raar vinden om aan mijn vriendin later 8 euro voor een bioscoop kaartje terug te vragen :')
Tja. Niet iedereen komt om in het geld. Ik moet wel op mijn centen letten, want anders kan ik andere dingen niet kopen.
pi_115040202
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

Serieus? Hmpf.

Wat vind je eigenlijk precies best kunnen?
Mijn eigen onderhoud betalen vind ik geen ramp, zegmaar.
pi_115040217
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Eén iemand betaalt en dan betaal je na die tijd nog die 8 euro terug. Ofzo.
De ene keer betaalt de een, de volgende keer de ander, nog veel simpeler. :)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:40:55 #34
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_115040223
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:38 schreef Hoplahopla het volgende:
Je hebt splitsen en je hebt een ontzettende krentenkakker zijn die alles tot op de cent gaat uitrekenen. Denk je dat dat laatste normaal is? Je zit in een relatie verdorie. Als dat dan belangrijk is :')
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_115040232
quote:

[..]

Heb jij hem al eens mee uit eten genomen? Dat je dan ook echt zei: 'ik betaal alles'. Misschien dat hij het idee krijgt anders dat je het voor het geld hebt ofzo. Hoe dan ook is hij wel een gierigaard.
pi_115040238
quote:

[..]

Zit hij het ook keurig uit te rekenen wat je verbruikt hebt als je bij hem bent....en dan een rekening sturen. ;(
Optimist tot in de kist
pi_115040240
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:40 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Tja. Niet iedereen komt om in het geld. Ik moet wel op mijn centen letten, want anders kan ik andere dingen niet kopen.
Ik ga zo al gewoon om met me vrienden en collega's, ene keer betaal de ene, andere keer de ander...
pi_115040245
quote:

[..]

Ja, maar ik neem aan dat je daar consistent in bent. De vriend van TS is dat niet.
pi_115040248
Hahaha jij hebt wel het totaal andere uiterste dan wat ik had, geloof me dit word niet beter, alleen nog maar slechter.
pi_115040260
quote:

[..]

Ja maar dan betaalt je vriendin toch gewoon daarna het eten en drinken voor beiden. En als je dan op een euro meer of minder zit, dan ga je daar toch niet om zeuren joh.
pi_115040261
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:40 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Je hebt splitsen en je hebt een ontzettende krentenkakker zijn die alles tot op de cent gaat uitrekenen.
Meld!

Het is een kwestie van prioriteiten stellen. Op het moment dat er bepaalde levensstijlen/uitgavepatronen meespelen, dan is het wel handig om het een beetje te splitsen.

Je gaat toch niet betalen voor de peuken van je partner als je zelf niet rookt?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:42:18 #42
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_115040266
Nogal apart idd..

Al helemaal dat 50-50 alles doen, beetje kinderlijk.
Betaal dan gewoon om de beurt ofzo.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_115040269
Conclusie ik zou het uitmaken :')
pi_115040276
Ik ken wel iemand waarbij ik ging logeren waar iedereen eigen tandpasta had :')
Die vonden dat heel normaal en dat was niet eens uit gioerigheid. Ik vond het wel een beetje vreemd, maar ach.
pi_115040322
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:42 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Ja maar dan betaalt je vriendin toch gewoon daarna het eten en drinken voor beiden. En als je dan op een euro meer of minder zit, dan ga je daar toch niet om zeuren joh.
Het is inmiddels mijn vrouw.

Niet dat wij het geld hebben om uit eten te gaan of naar de bioscoop... Maar nee dan nog zou ik het splitsen. :')
pi_115040334
Ik betaal altijd alles dus als er nog mooie dames zijn in dit topic liefde is te koop *)
pi_115040335
Een helicoptertje dat ie met zn ipad kan besturen. Nooit meer laten gaan deze.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_115040336
Dit gaat wel heel ver
pi_115040355
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:42 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Meld!

Het is een kwestie van prioriteiten stellen. Op het moment dat er bepaalde levensstijlen/uitgavepatronen meespelen, dan is het wel handig om het een beetje te splitsen.

Je gaat toch niet betalen voor de peuken van je partner als je zelf niet rookt?
Als ik op dat moment geld bij heb en partner niet, dan betaal ik dat gewoon hoor. Niet dat ze rookt, gelukkig, maar als ze dat wel zou doen zou ik ook echt niet moeilijk doen over zoiets kleins.
pi_115040357
quote:
half om half is niet zo erg, ik geef alleen meer geld uit dan hij met die boodschappen erbij.
Maar hij vindt dat logisch, want de rest van de tijd betaalt hij de boodschappen. Als hij alleen is ja, en dat doe ik zelf ook...
Ik vind het ook geen probleem om een keer de bios te betalen ( hij ook niet als ik dat doe, of ja, deed inmiddels, want dat doe ik niet meer) maar de volgende keer betalen we dan weer allebei de helft. Hij zegt gewoon nooit: laat mij maar betalen.
Dat vind ik raar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')