Je kan ook zonder je portemonnee te gebruiken affectie tonen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: TS láát zich gebruiken en pruttelt alleen af en toe een beetje, maar niet genoeg om een einde aan deze ongelijkwaardige relatie te maken.
Natuurlijk is het prima om samen de kosten te delen, maar als er nooit een kadootje of bloemetje of andere attentie afkan lijkt me een kille zakelijke en berekenende bedoening.
Dat is waar, maar ik krijg niet echt de indruk van TS dat hij dat doet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:34 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je kan ook zonder je portemonnee te gebruiken affectie tonen.
Ja, dat is een lomp argument -- zoals ik al zei, TS heeft recht van klagen wat zijn lompheid aangaat (uiteraard aangenomen dat wat ze hier schrijft juist en het volledige verhaal is).quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze wonen niet samen hè. Zij betaalt alle boodschappen in het weekend, omdat hij het de rest van de week (als ze er dus niet is) óók al moet betalen...
Dat weet je helemaal niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik krijg niet echt de indruk van TS dat hij dat doet.
Ik betaal altijd alles, interesseert me geen moer, want hij heeft het geld niet. Maar als hij wel wat heeft, dan maakt hij het meestal aan mij op. Als hij gierig was geweest en nooit iets leuks voor me meebracht (niet eens iets leuks op verjaardag, kerst etc hè) terwijl hij het wel kan missen, dan had ik hem al lang aan de kant gezet. Het gaat niet om het geld, ook niet bij TS, hoe graag je dat ook wilt geloven.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:27 schreef 2thmx het volgende:
Als je als vrouw iets meer dan de helft van de totale gezamenlijke uitgaven betaalt, word je 'gebruikt'? Geldt dat ook voor mannen?
Ja, dat denk ik ook. Blijkt ook uit zijn gedrag als ze het erover wil hebben. Zij moet naar huis en hij gaat de kroeg in.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:38 schreef 2thmx het volgende:
Dat weet je helemaal niet.Ik denk juist van wel.
Door haar weg te sturen als ze er met hem over wil praten?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:38 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet.Ik denk juist van wel.
Behalve de helft van de boodschappen, inderdaad extra gwl-verbruik en evt. afschrijving van gebruikte apparaten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:33 schreef Naamah het volgende:
[..]
Kun je eens een hele globale schatting of voorbeelden geven van wat er allemaal aan kosten voor hem zijn? Ik kan me er behalve eventueel een extra douche (tenzij ze samen douchen natuurlijk) eigenlijk helemaal niks bij voorstellen namelijk.
Hij wil er niet eens over praten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:39 schreef Copycat het volgende:
Ja, dat denk ik ook. Blijkt ook uit zijn gedrag als ze het erover wil hebben. Zij moet naar huis en hij gaat de kroeg in.
Dien jij ook bij je vrienden en familie de rekening in als ze op visite komen? Even turven hoevaak ze naar de wc gaan en zo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:40 schreef 2thmx het volgende:
Behalve de helft van de boodschappen, inderdaad extra gwl-verbruik en evt. afschrijving van gebruikte apparaten.
Oke, dus die keer douchen en een paar keer de wc doortrekken. Maar verder? Gaat een tv eerder stuk als je er met z'n tweeën naar kijkt. Ik zie het nog steeds niet zo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:40 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Behalve de helft van de boodschappen, inderdaad extra gwl-verbruik en evt. afschrijving van gebruikte apparaten.
Ik denk steeds dat jij de vriend bentquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:40 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk steeds dat jij de vriend bent
Als hij je bloemen schenkt en het blijkt (achteraf) dat hij deze (op welke (legale uiteraard) manier dan ook) gratis heeft bemachtigd, telt dat dan ook?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik betaal altijd alles, interesseert me geen moer, want hij heeft het geld niet. Maar als hij wel wat heeft, dan maakt hij het meestal aan mij op. Als hij gierig was geweest en nooit iets leuks voor me meebracht (niet eens iets leuks op verjaardag, kerst etc hè) terwijl hij het wel kan missen, dan had ik hem al lang aan de kant gezet. Het gaat niet om het geld, ook niet bij TS, hoe graag je dat ook wilt geloven.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Blijkt ook uit zijn gedrag als ze het erover wil hebben. Zij moet naar huis en hij gaat de kroeg in.
Zo te horen zanikt zij hier al heel lang over en is hij het gewoon zat. Of had hij op dat moment geen zin om het erover te hebben.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Door haar weg te sturen als ze er met hem over wil praten?
Door een vriend te laten bellen dat hij haar niet wil ontmoeten?
Ja, klinkt erg hartelijk allemaal.
Ja, natuurlijk, want het zijn bloemen en hij weet dat ik daar dol op ben en hij heeft aan mij gedacht door ze voor me mee te brengen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:42 schreef 2thmx het volgende:
Als hij je bloemen schenkt en het blijkt (achteraf) dat hij deze (op welke (legale uiteraard) manier dan ook) gratis heeft bemachtigd, telt dat dan ook?
Neequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, want het zijn bloemen en hij weet dat ik daar dol op ben en hij heeft aan mij gedacht door ze voor me mee te brengen.
Of denk je soms dat ik alleen tevreden ben met bosjes van meer dan 25 euro of zo
Nee, jij?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dien jij ook bij je vrienden en familie de rekening in als ze op visite komen? Even turven hoevaak ze naar de wc gaan en zo.
Afschrijving van apparaten?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:40 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Voor poepen 1 euro, voor plassen 50 ct.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Afschrijving van apparaten?Volgende keer toch maar eens een geldpotje bij het fonteintje in de wc plaatsen als hier bezoek is.
Maar dat TS alle boodschappen moet betalen omdat hij al 'kosten' heeft (die ene douche en die paar keer toiletbezoek) vind je wel normaal.quote:
Ik heb de berekening ook niet gemaakt. Laten we aannemen dat de werkelijke kosten van de weekendboodschappen 25 euro bedraagt. Dan komt de helft sowieso al voor haar rekening, resteert iets meer dan 10 euro. Zoals gezegd, in dat geval betaalt zij dan iets meer dan de helft.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:41 schreef Naamah het volgende:
[..]
Oke, dus die keer douchen en een paar keer de wc doortrekken. Maar verder? Gaat een tv eerder stuk als je er met z'n tweeën naar kijkt. Ik zie het nog steeds niet zo.
Uiteraard, verdorie mijn wc slijt zoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor poepen 1 euro, voor plassen 50 ct.
En controleren he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |