abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115133975
Wat een gejank over een topic :') Als TS dit topic gesloten wil hebben kan ze dat zelf toch aangeven.
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 13:18:32 #182
249559 crew  Lavenderr
pi_115134314
Ik denk dat voor types als-inmiddels ex-vriend van TS een verstandshuwelijk het beste is.
Zakelijke overeenkomst, geen gedoe en alleen seks tot er een erfgenaam geboren is.
pi_115134478
Whehe, hij belt net, hij wil het er eigenlijk niet over hebben, want dat vindt hij onzin.
Ik moet niet zo moeilijk doen over dat geld _O-
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:23:53 #184
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115134505
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
Whehe, hij belt net, hij wil het er eigenlijk niet over hebben, want dat vindt hij onzin.
Nou, dan moet hij ook niet zo moeilijk doen en de eindafrekening gewoon even betalen ter afsluiting.
pi_115134526
quote:
En wat zei jij?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_115134559
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:23 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Nou, dan moet hij ook niet zo moeilijk doen en de eindafrekening gewoon even betalen ter afsluiting.
Of natuurlijk gewoon om de week de weekendboodschappen betalen, als ie graag met TS verder wil :)
pi_115134605
quote:
Leuke vriend heb je.
Rustig aan.
pi_115134616
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En wat zei jij?
Dat er ook niet zoveel te praten valt als hij vindt dat IK moeilijk doe.

Ik ben gewoon echt boos, werkt wel, want nu heb ik geen spijt dat ik opgehangen heb :@
pi_115134669
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:27 schreef Grijsmuisje het volgende:

Ik ben gewoon echt boos, werkt wel, want nu heb ik geen spijt dat ik opgehangen heb :@
Mooi dat je er geen spijt van hebt!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:30:39 #190
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115134738
quote:
Wat een malloot. Hij doet anal over geld en 'eerlijk delen in zijn voordeel'. En dan moet jij vooral niet moeilijk doen.
Tja.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:30:49 #191
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_115134745
quote:
10s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Slijtage aan wc-borstel, het verfrissingsblokje dat in de wc hangt. Als we dan toch aan het rekenen zijn moeten we alles meenemen.
Wat dacht je van slijtage aan de vloer? En het risico van verspreiding van bacillen bij het niezen/hoesten? Meebetalen aan de zorgverzekering dus! Slijtage van de anti-aanbaklaag van de pannen, de scharnieren van alle deuren in het huis die maar open en dicht gaan. En het ophalen van huisvuil niet te vergeten. Wat denk je dat al die vuilniszakken kosten en de gemeentebelastingen?

... :')

OT: TS, ik vind het rot voor je. Ik zou ook pissig worden als mijn vriend iets niet zou willen bespreken/uitleggen, terwijl het mij dwars zit. En als hij zo koppig blijft doen, tsja... Wat dan? Dat kunnen wij niet voor je beslissen, want jullie zullen ook leuke momenten hebben met elkaar en die zijn ook wat waard. Afwegen dus. Succes ermee.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:32:42 #192
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115134827
quote:

[..]

^O^
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:34:01 #193
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115134887
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Of natuurlijk gewoon om de week de weekendboodschappen betalen, als ie graag met TS verder wil :)
Zie je het al gebeuren na al z'n opmerkingen en acties? :P
pi_115134984
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:34 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Zie je het al gebeuren na al z'n opmerkingen en acties? :P
De optie lompe boer wordt wel weggevaagd ja... Ongelijke belangen blijven meer over.
Waarschijnlijk ben ik naief en te optimistisch :+
pi_115137420
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:32 schreef kwiwi het volgende:

[..]

^O^
I don't care if you want me 'cause I'm yours anyhow
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:52:30 #196
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_115137856
quote:

[..]

^O^
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_115138456
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:54 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb geen 'instelling', ik kijk neer op part-time vrouwen die het claimen 'zwaar te hebben' en op vrouwen die anno 2012 niet gewoon de rekening willen splitten. Daarbij komt dus kijken dat Nederland internationaal gezien ver achterloopt met full-time werkende vrouwen. Verbanden.
14.gif
pi_115138591
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:01 schreef MalenaScordia het volgende:
Ik ken werkelijk geen enkele vrouw die parttime werkt als ze geen kinderen heeft.
Uit het eerder gelinkte SCP-rapport:
quote:
Vrouwen zonder kinderen
Niet alle vrouwen hebben echter jonge kinderen voor wie gezorgd moet worden.
Integendeel, 62% heeft die niet. Slechts weinig mensen vinden dat ook deze vrouwen
in deeltijd of helemaal niet zouden moeten werken. Toch werken ook zij meestal
minder dan 40 uur per week. Jonge vrouwen zonder kinderen werken gemiddeld al
4 uur minder dan jonge mannen. En vrouwen van 40 jaar of ouder die geen jonge
kinderen (meer) hebben, werken nauwelijks meer uren buitenshuis dan vrouwen met
de zorg voor een kind van 0-17 jaar.
pi_115138730
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:01 schreef MalenaScordia het volgende:

[..]

En 32 of zelfs 36 u/pw is geen part-time.
pi_115138897
quote:
nu heb ik geen spijt dat ik opgehangen heb :@
Klinkt alsof jij de communicatie net zo goed ontwijkt.
pi_115138937
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:13 schreef MalenaScordia het volgende:

[..]

32 wel, 36 niet.
pi_115139634
Wat een onzin. Parttime vind ik 20u of minder. Ik snap zoiezo dat gezanik over parttime-werkende vrouwen niet. Al werk je 1u in de week en kun je daarvan rondkomen, prima toch. Volgens mij speelt dat ook helemaal geen rol of dat de vrouwen zijn die vinden dat de man alles moet betalen. Dat gaat meer om een soort fatsoen ofzo. Of hoe je gesteld bent op traditionele rolverdelingen. Maar wat al eerder gezegd is, laat iedereen dat lekker zelf uitzoeken. De man die graag alles gezellig doormidden verdeelt die zal ook niet met zo'n traditionele vrouw gaan daten (of anders niet vaker dan de 1 keer)
pi_115140427
quote:
5s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:17 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Ik heb opgehangen nadat hij zei dat ik moeilijk deed over niks, dat ik dat geld niet zo belangrijk moest maken en dat hij eigenlijk niet inzag wat 'praten' ( met een raar stemmetje) hieraan kon bijdragen aangezien hij het zo prima vond. Ik zei dat ik graag wil vertellen hoe ik het zie en het op mij overkomt, maar hij viel me gelijk weer in de rede met dat ik het verkeerd zie en dat ik te moeilijk doe over geld.
Toen heb ik nogmaals gezegd dat hij terug mag bellen als hij echt wil praten en ook wil luisteren naar wat ik te zeggen heb en opgehangen. Ik was ook te kwaad omdat hij me in de rede viel om rustig te kunnen praten, dat schiet toch niet op dan.
pi_115140808
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:53 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Ik heb opgehangen nadat hij zei dat ik moeilijk deed over niks, dat ik dat geld niet zo belangrijk moest maken en dat hij eigenlijk niet inzag wat 'praten' ( met een raar stemmetje) hieraan kon bijdragen aangezien hij het zo prima vond. Ik zei dat ik graag wil vertellen hoe ik het zie en het op mij overkomt, maar hij viel me gelijk weer in de rede met dat ik het verkeerd zie en dat ik te moeilijk doe over geld.
Toen heb ik nogmaals gezegd dat hij terug mag bellen als hij echt wil praten en ook wil luisteren naar wat ik te zeggen heb en opgehangen. Ik was ook te kwaad omdat hij me in de rede viel om rustig te kunnen praten, dat schiet toch niet op dan.
Ik wil je vragen of je echt niet doorhebt dat die vrek heus wel weet hoe het zit met het geld en eerlijkheid en alles wat je dwars zit? Hij probeert je over te bluffen door op een autoritair manier met je te communiceren, alsof jij er niks tegenin te brengen hebt en hij gelijk heeft en jij niet.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_115140911
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:03 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik wil je vragen of je echt niet doorhebt dat die vrek heus wel weet hoe het zit met het geld en eerlijkheid en alles wat je dwars zit? Hij probeert je over te bluffen door op een autoritair manier met je te communiceren, alsof jij er niks tegenin te brengen hebt en hij gelijk heeft en jij niet.
Ditditditditditditdit
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:09:42 #206
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115140996
quote:

[..]

zondag 5 augustus 2012 @ 16:11:10 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115141045
quote:

[..]

_O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:18:07 #208
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_115141259
quote:
5s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:17 schreef 2thmx het volgende:

[..]

De vriend van TS had toch al aangegeven niet over het probleem te willen praten. Welke communicatie valt er dan nog te ontwijken?
pi_115141319
quote:

Goed gezien! _O_
pi_115141439
quote:

[..]

^O^
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_115143776
Hoe het zit met geld en eerlijkheid? :')

Imo is dat "geld en eerlijkheid" een nog veel belangrijker signaal voor de vraag welk belang hij hecht aan de relatie met ts...

Die vraag. Daar gaat het om hier :Y
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:24:45 #212
262 Re
Kiss & Swallow
pi_115143989
Lijkt me wel duidelijk, tijd om ergens anders in te investeren, hier lijd je alleen maar verlies op
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_115145580
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:53 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Oké, dat komt over alsof jullie (of alleen hij) vooral een communicatieprobleem hebben. Hebben jullie in het verleden wel normaal kunnen praten over andere (niet aan geld gerelateerde) onenigheden?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2012 18:00:01 ]
pi_115145738
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:18 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

De vriend van TS had toch al aangegeven niet over het probleem te willen praten. Welke communicatie valt er dan nog te ontwijken?
Nou ja, ik zou in TS' situatie wat dwingender aansturen op praten. Niet vragen of erover gepraat kan worden, maar dat gewoon mededelen. En dan uiteraard blijven praten tot je het gevoel hebt dat je jouw kant van het verhaal hebt laten horen -- en dat het ook is aangekomen --, al dan niet met een ferm 'ik was nog niet uitgepraat o|O ' als hij je wil onderbreken. O ja, en praten IRL, i.p.v. via de telefoon of mail.

Opleggen leidt in ieder geval niet tot betere communicatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2012 18:05:48 ]
  zondag 5 augustus 2012 @ 19:36:35 #215
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_115150244
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:59 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Oké, dat komt over alsof jullie (of alleen hij) vooral een communicatieprobleem hebben. Hebben jullie in het verleden wel normaal kunnen praten over andere (niet aan geld gerelateerde) onenigheden?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:02 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Nou ja, ik zou in TS' situatie wat dwingender aansturen op praten. Niet vragen of erover gepraat kan worden, maar dat gewoon mededelen. En dan uiteraard blijven praten tot je het gevoel hebt dat je jouw kant van het verhaal hebt laten horen -- en dat het ook is aangekomen --, al dan niet met een ferm 'ik was nog niet uitgepraat o|O ' als hij je wil onderbreken. O ja, en praten IRL, i.p.v. via de telefoon of mail.

Opleggen leidt in ieder geval niet tot betere communicatie.
Daar is wel moed voor nodig. Maargoed, ik zou ook zoiets doen uiteindelijk. Want ik schiet uit mijn vel als mensen mij in de rede vallen en autoritair gaan lopen doen. Wellicht is dat een zwakte, maar dat is dan jammer.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_115150643
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef Re het volgende:
Lijkt me wel duidelijk, tijd om ergens anders in te investeren, hier lijd je alleen maar verlies op
dat.

ditch die gast toch gewoon. is geen goed relatiemateriaal voor jou :* je kan wel beter krijgen lijkt me
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')