Een bijklussende thuisblijfvader?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe het eruit ziet als er een schoonmaker zou kòmen
Nee, dat zie ik niet aan je smileys. Hè fijn, potje schelden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik studeer en werk daarnaast gemiddeld 20u. Heerlijk leventje dus.
[..]
God zeg je ziet toch aan m'n smileys dat ik een grap maak.Hieruit blijkt alweer dat je een zuurpruim bent.
Wat doe je dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat is ook de beste manier, maar dat doe je niet na 2 dates.
Uhm ... volgens mij hebben we het over iets anders.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:58 schreef Robijn48 het volgende:
Nou nee, volgens mij is het toch echt de regel dat de TS zelf een tweede topic wenst te openen of niet, en niet een ander. En dat is dus al flink met voeten getreden.
De vriend is nog aan de studie. Maakt een stuk minder uren dan ik dus, maar het schoonmaken doen we allebei even weinig.quote:
Nou ik heb sowieso nooit echt 'gedate', maar ik zou de eerste zelf betalen en daarna splitten, tot het een gewoonte wordt/je ziet dat het meer is dan daten. Daarna doe je om en om.quote:
Klinkt als bijdragen naar draagkracht, waarbij wat mij betreft bij grote draagkrachtverschillen best wat gecompenseerd mag worden om te voorkomen dat de een in Gaastra loopt en de ander bij de Zeeman moet shoppen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De vriend is nog aan de studie. Maakt een stuk minder uren dan ik dus, maar het schoonmaken doen we allebei even weinig.
Vraag me af hoe dat gaat als ie klaar is![]()
Moet mezelf corrigeren, eerder zei ik dat ik 2/3e van de huur betaal en verder 50/50, maar in de praktijk betaal ik wel meer en krijgt ie ook weleens een trui ofzo. Ben ik nu overgeemancipeerd?
Ik denk wij allebei. Tellen ze dat wel mee in die gemiddeldenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
De vriend is nog aan de studie. Maakt een stuk minder uren dan ik dus, maar het schoonmaken doen we allebei even weinig.
Vraag me af hoe dat gaat als ie klaar is![]()
Moet mezelf corrigeren, eerder zei ik dat ik 2/3e van de huur betaal en verder 50/50, maar in de praktijk betaal ik wel meer en krijgt ie ook weleens een trui ofzo. Ben ik nu overgeemancipeerd?
Zijn we samen de gemiddelde vrouwquote:
En natuurlijk ook de handzeep en het handdoekjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Godver, bijna vergeten
.....afschrijving wc pot, water en inderdaad toiletpapier, bedankt voor tip.
Jouw woorden: Misschien een nieuw topic openen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm ... volgens mij hebben we het over iets anders.
Ik ben niet zo goed in al die dingenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:38 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
En natuurlijk ook de handzeep en het handdoekje
Dat ging dus over iets anders.....quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jouw woorden: Misschien een nieuw topic openen?
Wordt dit niet zo vervuild.
Slijtage aan wc-borstel, het verfrissingsblokje dat in de wc hangt. Als we dan toch aan het rekenen zijn moeten we alles meenemen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:38 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Dat handdoekje moet ook gewassen worden hè, en alleen wasmiddel is niet voldoende, er moet ook wasverzachter in de wasmachine.... en de Robijn wasverzachter kost in de bonus al ¤ 11,50 voor 3 flessenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:38 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Ah...ik dacht dat ik in feedback had gezien dat het wenselijk was dat de oorspronkelijke TS zelf kon aangeven of er een tweede topic geopend moest worden. En dus niet door anderen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ging dus over iets anders.....
Met het openen van een deel 2 (en 3) van dit topic was niets mis, in deel 1 had TS aangegeven even weg te moeten, en dat deel was open voor TS terugkwam, dat er toen een deel 2 (en later deel 3) zijn geopend in afwezigheid van TS is niet in strijd met de regels.
De oorspronkelijke TS heeft nergens aangegeven dat het openen van een volgend topic ongewenst was, als ze dat wel had aangegeven was het topic waarschijnlijk dichtgegaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ah...ik dacht dat ik in feedback had gezien dat het wenselijk was dat de oorspronkelijke TS zelf kon aangeven of er een tweede topic geopend moest worden. En dus niet door anderen.
Ik snap dat wel, ik vind het nogal onfatsoenlijk en sensationeel vaak als het door anderen wordt gedaan.
Nee, maar is het dan niet zo dat de oorspronkelijke TS zelf een nieuwe moet openen of anders wordt er geen nieuw topic geopend? Lijkt mij nogal logisch....quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
De oorspronkelijke TS heeft nergens aangegeven dat het openen van een volgend topic ongewenst was, als ze dat wel had aangegeven was het topic waarschijnlijk dichtgegaan.
Het topic liep op dat moment vrij hard, er was gewoon een vrij algemene discussie gaande met de situatie van TS als uitgangspunt, TS had aangegeven even een tijdje weg te zijn en niet te kunnen reageren, volgens jou had de discussie toen dus dood moeten bloeden en het topic gesloten moeten blijven?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, maar is het dan niet zo dat de oorspronkelijke TS zelf een nieuwe moet openen of anders wordt er geen nieuw topic geopend? Lijkt mij nogal logisch....
Ja, inderdaad, het topic had gesloten moeten blijven totdat de oorspronkelijke TS, waar het toch om ging, er weer was.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het topic liep op dat moment vrij hard, er was gewoon een vrij algemene discussie gaande met de situatie van TS als uitgangspunt, TS had aangegeven even een tijdje weg te zijn en niet te kunnen reageren, volgens jou had de discussie toen dus dood moeten bloeden en het topic gesloten moeten blijven?
Tot nu toe heeft niemand er een probleem mee gehad in deze topicreeks, behalve jij.
Nogmaals. Ik meen dat ik gezien heb dat Re zei dat het inderdaad de bedoeling was dat de oorspronkelijke TS een nieuw topic opent, en niet een ander. Ik vind dat ook niet meer dan fatsoenlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het topic liep op dat moment vrij hard, er was gewoon een vrij algemene discussie gaande met de situatie van TS als uitgangspunt, TS had aangegeven even een tijdje weg te zijn en niet te kunnen reageren, volgens jou had de discussie toen dus dood moeten bloeden en het topic gesloten moeten blijven?
Tot nu toe heeft niemand er een probleem mee gehad in deze topicreeks, behalve jij.
TS was er niet... Dus dan zou wellicht iemand anders het topic kunnen openen voor haar..quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, het topic had gesloten moeten blijven totdat de oorspronkelijke TS, waar het toch om ging, er weer was.
[..]
Nogmaals. Ik meen dat ik gezien heb dat Re zei dat het inderdaad de bedoeling was dat de oorspronkelijke TS een nieuw topic opent, en niet een ander. Ik vind dat ook niet meer dan fatsoenlijk.
Of je wacht gewoon af...of de TS een nieuw topic wil openen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
TS was er niet... Dus dan zou wellicht iemand anders het topic kunnen openen voor haar..
Als een discussie vlot loopt, en de TS zelf aangeeft later nog terug te willen komen... Kan je verwachten dat ze graag de reacties door blijft lezen dus zou je naar mijn mening best een nieuw topic voor haar kunnen openen opdat ze wellicht nog meer nuttige reacties krijgt die haar wellicht kunnen helpen...quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Of je wacht gewoon af...of de TS een nieuw topic wil openen.
Ik heb het veel liever over het onderwerp dan dit gezanik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, het topic had gesloten moeten blijven totdat de oorspronkelijke TS, waar het toch om ging, er weer was.
[..]
Nogmaals. Ik meen dat ik gezien heb dat Re zei dat het inderdaad de bedoeling was dat de oorspronkelijke TS een nieuw topic opent, en niet een ander. Ik vind dat ook niet meer dan fatsoenlijk.
Ik niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het veel liever over het onderwerp dan dit gezanik.
Wat vind jij er van?
Nou, dan moet hij ook niet zo moeilijk doen en de eindafrekening gewoon even betalen ter afsluiting.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
Whehe, hij belt net, hij wil het er eigenlijk niet over hebben, want dat vindt hij onzin.
Ik moet niet zo moeilijk doen over dat geld
En wat zei jij?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
Whehe, hij belt net, hij wil het er eigenlijk niet over hebben, want dat vindt hij onzin.
Of natuurlijk gewoon om de week de weekendboodschappen betalen, als ie graag met TS verder wilquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, dan moet hij ook niet zo moeilijk doen en de eindafrekening gewoon even betalen ter afsluiting.
Leuke vriend heb je.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
Dat er ook niet zoveel te praten valt als hij vindt dat IK moeilijk doe.quote:
Mooi dat je er geen spijt van hebt!quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:27 schreef Grijsmuisje het volgende:
Dat er ook niet zoveel te praten valt als hij vindt dat IK moeilijk doe.
Ik ben gewoon echt boos, werkt wel, want nu heb ik geen spijt dat ik opgehangen heb
Wat een malloot. Hij doet anal over geld en 'eerlijk delen in zijn voordeel'. En dan moet jij vooral niet moeilijk doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
Wat dacht je van slijtage aan de vloer? En het risico van verspreiding van bacillen bij het niezen/hoesten? Meebetalen aan de zorgverzekering dus! Slijtage van de anti-aanbaklaag van de pannen, de scharnieren van alle deuren in het huis die maar open en dicht gaan. En het ophalen van huisvuil niet te vergeten. Wat denk je dat al die vuilniszakken kosten en de gemeentebelastingen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Slijtage aan wc-borstel, het verfrissingsblokje dat in de wc hangt. Als we dan toch aan het rekenen zijn moeten we alles meenemen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:27 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon echt boos, werkt wel, want nu heb ik geen spijt dat ik opgehangen heb
Zie je het al gebeuren na al z'n opmerkingen en acties?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Of natuurlijk gewoon om de week de weekendboodschappen betalen, als ie graag met TS verder wil
De optie lompe boer wordt wel weggevaagd ja... Ongelijke belangen blijven meer over.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zie je het al gebeuren na al z'n opmerkingen en acties?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:27 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:54 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb geen 'instelling', ik kijk neer op part-time vrouwen die het claimen 'zwaar te hebben' en op vrouwen die anno 2012 niet gewoon de rekening willen splitten. Daarbij komt dus kijken dat Nederland internationaal gezien ver achterloopt met full-time werkende vrouwen. Verbanden.
Uit het eerder gelinkte SCP-rapport:quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:01 schreef MalenaScordia het volgende:
Ik ken werkelijk geen enkele vrouw die parttime werkt als ze geen kinderen heeft.
quote:Vrouwen zonder kinderen
Niet alle vrouwen hebben echter jonge kinderen voor wie gezorgd moet worden.
Integendeel, 62% heeft die niet. Slechts weinig mensen vinden dat ook deze vrouwen
in deeltijd of helemaal niet zouden moeten werken. Toch werken ook zij meestal
minder dan 40 uur per week. Jonge vrouwen zonder kinderen werken gemiddeld al
4 uur minder dan jonge mannen. En vrouwen van 40 jaar of ouder die geen jonge
kinderen (meer) hebben, werken nauwelijks meer uren buitenshuis dan vrouwen met
de zorg voor een kind van 0-17 jaar.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:01 schreef MalenaScordia het volgende:
[..]
En 32 of zelfs 36 u/pw is geen part-time.
Klinkt alsof jij de communicatie net zo goed ontwijkt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:27 schreef Grijsmuisje het volgende:
nu heb ik geen spijt dat ik opgehangen heb
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |