Ook als ze gelijk spelen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:35 schreef Doublepain het volgende:
Als Nederland dit verliest dan moeten ze op plek 200 staan op de ranglijst
België beweert al jaren dat dit een geweldige lichting is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:35 schreef Doublepain het volgende:
Als Nederland dit verliest dan moeten ze op plek 200 staan op de ranglijst
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
België beweert al jaren dat dit een geweldige lichting is.
Als voetballer. Niet als mens.quote:
Niet moeilijk als je geen toernooi speelt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:45 schreef DonRaja het volgende:
Is al tijden uitverkocht, voor de Belgen is dit dé wedstrijd van het jaar.
Dan nog, het blijft een friendly.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:15 schreef sausagin het volgende:
[..]
Niet moeilijk als je geen toernooi speelt.
in 2012 hebben ze enkel tot nu toe 3 friendlies gespeelt , wel 1 in wembley tegen engeland.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan nog, het blijft een friendly.
Ik zag overigens dat er alsnog 1200 kaarten opnieuw in de verkoop gaan.
Ik ga toch eens proberen om nog kaartjes te bemachtigen, even na het werk een wedstrijdje meepakkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:34 schreef sausagin het volgende:
[..]
in 2012 hebben ze enkel tot nu toe 3 friendlies gespeelt , wel 1 in wembley tegen engeland.
Maar belgië- kroatië lijkt me wel match van het jaar nu in september , want die is met inzet en belangrijk voor strijd 1ste plaats in de groep
Meest beladen zeker, maar meest belangrijk nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:34 schreef sausagin het volgende:
[..]
in 2012 hebben ze enkel tot nu toe 3 friendlies gespeelt , wel 1 in wembley tegen engeland.
Maar belgië- kroatië lijkt me wel match van het jaar nu in september , want die is met inzet en belangrijk voor strijd 1ste plaats in de groep
Maar tot nu toe wel de belangrijkse match van 2012 , laatste friendly net voor wk kwalificaties en dat tegen een aartsrivaal die de rode duivels al 10 jaar uitlachen. Logisch dat je dan gemotiveerd bent om te winnen
De nationale ploeg leeft gewoon weer in belgie en dit ondanks de slechte resultaten de laatste jaren. Naar Wembley waren er 10 000 Belgen mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:45 schreef DonRaja het volgende:
Is al tijden uitverkocht, voor de Belgen is dit dé wedstrijd van het jaar.
Nu nog een coach die blijft en prestaties op het veld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:53 schreef BramKVO het volgende:
[..]
De nationale ploeg leeft gewoon weer in belgie en dit ondanks de slechte resultaten de laatste jaren. Naar Wembley waren er 10 000 Belgen mee.
Ik geloof ook dat ze met 3000 man naar Oostenrijk waren geweest en 8000 ofzo naar Duitsland-Belgiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:53 schreef BramKVO het volgende:
[..]
De nationale ploeg leeft gewoon weer in belgie en dit ondanks de slechte resultaten de laatste jaren. Naar Wembley waren er 10 000 Belgen mee.
WK-94.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:40 schreef Devv het volgende:
Het gaat denk ik wel een mooie wedstrijd worden. De Belgen hebben toch een soort Calimero complex als het om krachtmetingen met Nederland gaat.
Dat stond ook op de voorpagina van hun kranten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
WK-94.
Belgen speelden onverdiend gelijk tegen Nederland. Ze vierden het als een overwinning. De spelers kwamen de bus uit en zongen :
'Wat zijn die keesen stil, wat zijn die keesen stil.'
Nederland naar de tweede ronde België naar huis.
98 ja. Moet nog wakker worden. Maar we hebben het over hetzelfde.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat stond ook op de voorpagina van hun kranten.
Dit was trouwens wel in 1998( Staelens vs Kluivert)
Leek me maar logisch gezien de sterke ploeg die Nederland toen had. Dat was een gewonnen punt, maar ze verbrodden het vervolgens tegen Mexico en Korea.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
WK-94.
Belgen speelden onverdiend gelijk tegen Nederland. Ze vierden het als een overwinning. De spelers kwamen de bus uit en zongen :
Het leek wel alsof ze wereldkampioen waren geworden. Typisch Belgisch.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:03 schreef BramKVO het volgende:
Leek me maar logisch gezien de sterke ploeg die Nederland toen had. Dat was een gewonnen punt, maar ze verbrodden het vervolgens tegen Mexico en Korea.
omdat België geen spitsen heeft. Kijk naar de selectie van spitsen : Benteke , De Camargo , De ceulaer (Vossen er normaal gezien ook bij). Als je dat vergelijkt met de spelers die we op het middenveld , flank of cv kunnen zetten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Lukaku heeft toch al bijna een jaar niet gespeeld ik snap eerlijk gezegd niet dat ze hem nog oproepen.
Chelsea koopt met opzet Belgisch talent om te laten rotten :pquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ook fijn dat Chelsea alle grote talenten opkoopt en ze vervolgens verhuurd of op de bank zet.
Op de 10 kan ook hazard of de bruyne staan. En volgens mij onderschat je dembele , heeft niet voor niks interesse van engelse top clubs.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:18 schreef J2T het volgende:
Topkeeper en een ijzersterke centrum. Fellaini en Witsel zijn in potentie wereldtop en hetzelfde geldt voor Hazard. De rest is wel pure armoede hoor. Dembele als een soort van 10, Simons op de bank, Vertonghen als back en een of andere Tyson look a like in de spits...lol.
Moet ik je nu helemaal in dit topic komen bitchslappenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik gun RonDanja wel een overwinning van Belgie, hij heeft het als Belg al zwaar genoeg de afgelopen jaren.
Kwestie van niet te overdrijven.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:02 schreef Caland het volgende:
Voor de Belgjes de wedstrijd van het decennium, voor ons een nietszeggend oefenpotje.
Wat een crap, de interlands tegen Wales en Kroatië zijn veel belangrijker. Al zou het natuurlijk wel leuk zijn om enkele arrogante spelertjes als Sneijder en Robben te kloppen, ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:02 schreef Caland het volgende:
Voor de Belgjes de wedstrijd van het decennium, voor ons een nietszeggend oefenpotje.
Als ik eerlijk ben, vind ik de spelers van België tegenwoordig een stuk arroganter. Robben is niet arrogant, dat is gewoon een egoïst.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:32 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Wat een crap, de interlands tegen Wales en Kroatië zijn veel belangrijker. Al zou het natuurlijk wel leuk zijn om enkele arrogante spelertjes als Sneijder en Robben te kloppen, ja.
Belgie wordt dan ook wereldkampioen in 2014. Naar eigen zeggen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, vind ik de spelers van België tegenwoordig een stuk arroganter. Robben is niet arrogant, dat is gewoon een egoïst.
Er zal vast wel één of ander vage wielren-discipline zijn waar ze dat jaar wereldkampioen in worden, maar bij voetbal gaan ze zelfs nooit meer een halve finale halen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Belgie wordt dan ook wereldkampioen in 2014. Naar eigen zeggen.
Als er één volk arrogant is, dan is het wel het Belgenvolk:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:32 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Al zou het natuurlijk wel leuk zijn om enkele arrogante spelertjes als Sneijder en Robben te kloppen, ja.
Wat voor arrogante dingen roepen die dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:32 schreef BramKVO het volgende:
Al zou het natuurlijk wel leuk zijn om enkele arrogante spelertjes als Sneijder en Robben te kloppen, ja.
Dames en heren, het heeft even geduurd, maar hier hebben we van poppel weer met zijn persoonlijk Belgisch archief ! Met dezelfde artikels die hij nu al twee jaar lang post op dit forum ! Hulde voor deze kerel !quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als er één volk arrogant is, dan is het wel het Belgenvolk:
Lukaku: 'Wereldkampioen met België is realistisch'
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)e-is-realistisch.htm
Hazard: "Wil wereldkampioen worden met Rode Duivels"
http://www.demorgen.be/dm(...)t-Rode-Duivels.dhtml
Leekens: "Ik zie Rode Duivels in 2014 wereldkampioen worden"
http://www.belgiumsoccer.(...)ereldkampioen-worden
Mertens: "Let op mijn woorden: binnen vijf jaar is België wereldtop"
http://www.soccernews.nl/(...)lgi%C3%AB_wereldtop_
Is toch maar een oefenwedstrijd? Als ze het een EK of WK was zou de hele stad wel vol belgische vlaggen hangen. Maar een week op voorhand voor een oefenwedstrijd feest vieren?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:47 schreef DorperTed het volgende:
Ik ben momenteel in Wallonië bij familie maar krijg totaal niet de indruk dat deze wedstrijd leeft. Misschien wel bij Vlamingen, daarover kan ik niet oordelen. Ze zijn hier in Luik veel meer bezig met de feesten van 14 en 15 augustus.
Hij heeft wel gelijk toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 05:14 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Dames en heren, het heeft even geduurd, maar hier hebben we van poppel weer met zijn persoonlijk Belgisch archief ! Met dezelfde artikels die hij nu al twee jaar lang post op dit forum ! Hulde voor deze kerel !
quote:"Och in Augustus krijgen die domme Belgen er wel weer van langs als we tegen ze moeten spelen. Nietszeggend prutland is het ook." (Voorschrift)
Er werd hier gesuggereerd dat het de wedstrijd van het jaar is, dat idee krijg ik niet. Het lijkt mij dat er een week van te voren wel over gesproken zou worden mocht het 'de wedstrijd van het jaar' zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:19 schreef sausagin het volgende:
[..]
Is toch maar een oefenwedstrijd? Als ze het een EK of WK was zou de hele stad wel vol belgische vlaggen hangen. Maar een week op voorhand voor een oefenwedstrijd feest vieren?
Wedstrijd was snel uitverkocht , maar wedstrijd van het jaar is het niet. In september komen 2 belangrijke matchen aan. Maar denk wel dat deze wedstrijd voor de belgen meer betekend dan de nederlandersquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:50 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Er werd hier gesuggereerd dat het de wedstrijd van het jaar is, dat idee krijg ik niet. Het lijkt mij dat er een week van te voren wel over gesproken zou worden mocht het 'de wedstrijd van het jaar' zijn.
Wat lul je? Die post was gewoon hartstikke rullevant.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 05:14 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Dames en heren, het heeft even geduurd, maar hier hebben we van poppel weer met zijn persoonlijk Belgisch archief ! Met dezelfde artikels die hij nu al twee jaar lang post op dit forum ! Hulde voor deze kerel !
Mooier voor NL. Dalijk gaan we nog afquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:29 schreef sausagin het volgende:
http://sporza.be/cm/sporz(...)laini_niet_Nederland
Fellaini haakt af.
(Lombaerts normaal gezien ook. En kompany is onzeker)
Toch jammer , Fellaini is een niet te missen speler. En kompany ook niet zou nog een groter drama zijn
Vergelijk het met een match Feyenoord - Ajaxquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:27 schreef Knaller het volgende:
België lijkt altijd extra gemotiveerd te zijn als ze tegen de grote broer moeten.
Kan me nog wel een 5-5 herinneren, wat een wedstrijd.
Mwah met de ek loting hadden ze natuurlijk pech met de poule.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:50 schreef bojan het volgende:
Er zijn inderdaad belgen die denken dat we met deze "gouden generatie" het ver zullen schoppen in Brazilië.
Ikzelf zal al blij zijn als we daar raken en ik denk dat er vele belgen het met me eens zullen zijn. We hebben geen backs en geen spitsen...
Als ik een gok mag doen: België haalt het WK 2014 niet
kroatië , servië , schotland , wales , macedonië.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah met de ek loting hadden ze natuurlijk pech met de poule.
In welke poule zitten ze nu?
Pech? Als je niet boven Turkije kunt eindigen, dan heb je niets op een eindronde te zoeken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah met de ek loting hadden ze natuurlijk pech met de poule.
België wordt makkelijk eerste, niet omdat ze zo goed zijn, maar al die andere landen zijn gewoon helemaal niets meer. Kroatië is het enige land dat nog echt iets voorstelt, maar is mijn inziens de laatste jaren toch verzwakt en iets minder nog dan België.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:26 schreef sausagin het volgende:
[..]
kroatië , servië , schotland , wales , macedonië.
Geen toppers maar wel allemaal landen die sterk voor de dag kunnen komen. Een heel open groep , niemand kansloos tegen elkaar. België kan 1ste eindigen maar ook 4de
En vrees dat met een trainer als wilmots en zonder goede spits het moeilijk word.
1) leer eerst eens spellenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat lul je? Die post was gewoon hartstikke rullevant.
Ik denk dat vooral Kroatië en Servië België pijn kunnen doen. Dat zijn ex-Oostbloklanden, die zijn meestal fysiek erg sterk, en België wil wel aanvallend spelen maar mist er eigenlijk de pure klasse voor, waardoor ze snel tegen counters aanlopen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
België wordt makkelijk eerste, niet omdat ze zo goed zijn, maar al die andere landen zijn gewoon helemaal niets meer. Kroatië is het enige land dat nog echt iets voorstelt, maar is mijn inziens de laatste jaren toch verzwakt en iets minder nog dan België.
Dus België heeft echt veel geluk met deze groep.
Begin maar met je schoenen uittrekken danquote:Op zondag 12 augustus 2012 09:15 schreef BramKVO het volgende:
[..]
1) leer eerst eens spellen
2) de dag dat dergelijke copy paste van van poppel relevant wordt, eet ik mijn schoenen op.
Jij zegt dat Sneijder en Robben arrogant zijn. Vervolgens toon ik met een aantal artikels aan dat jullie voetballers misschien nog wel arroganter zijn. Waarom zou dat niet mogen? Of tast dat jouw wereldbeeld aan waarin alleen arrogante "kezen" en bescheiden Belgen bestaan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:15 schreef BramKVO het volgende:
[..]
2) de dag dat dergelijke copy paste van van poppel relevant wordt, eet ik mijn schoenen op.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:15 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Wat waren zijn uitspraken dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:31 schreef Iwanius het volgende:
Maar even terugkomend op die uitspraken over België door Van Gaal riekt naar een veredeld excuus mocht hij deze oefenpot verliezen... Zijn wij van Louis niet gewend.
Ach nee, dat zou de insteek van Louis niet zijn. Die sprak met een schattige Vlaamse journalist en dacht "laat ik eens iets vriendelijks zeggen over hun elftal". En je mag je tegenstander niet onderschatten, dat weet Louis ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:31 schreef Iwanius het volgende:
Maar even terugkomend op die uitspraken over België door Van Gaal riekt naar een veredeld excuus mocht hij deze oefenpot verliezen... Zijn wij van Louis niet gewend.
Weet je waarom ik het niet relevant vind ? Omdat ik die links nu al honderden keren heb zien passeren op dit forum en altijd door van poppel. Te pas en te onpas copy paste hij die links in elk topic waar de naam belgie maar valt. Na een tijdje vind je het dan niet meer relevant nee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]VI niet kennnen/kijken.
Jij zegt dat de spelers van Oranje arrogant zijn, hij laat met die post zien dat de spelers van het Belgisch elftal nog arroganter zijn. Dan snap ik niet hoe je zo'n post niet relevant kunt vinden en omdat je ongelijk hebt maar op de man gaat spelen.
uitspraken?quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:31 schreef Iwanius het volgende:
Robben is ook wel arrogant, uiteraard lopen er ook arrogante Belgen rond.quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij zegt dat Sneijder en Robben arrogant zijn. Vervolgens toon ik met een aantal artikels aan dat jullie voetballers misschien nog wel arroganter zijn. Waarom zou dat niet mogen? Of tast dat jouw wereldbeeld aan waarin alleen arrogante "kezen" en bescheiden Belgen bestaan?
Uiteraard, als Van Poppel voorbij komt gehobbeld is het steeds op zijn favoriete stokpaardje.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:02 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Weet je waarom ik het niet relevant vind ? Omdat ik die links nu al honderden keren heb zien passeren op dit forum en altijd door van poppel. Te pas en te onpas copy paste hij die links in elk topic waar de naam belgie maar valt. Na een tijdje vind je het dan niet meer relevant nee.
En als Belg kijk ik VI niet, waarvoor mijn hartelijke excuses.
Haha, ok. Waarom ben je trouwens niet voor België? Voel je je meer Vlaming dan Belg? De meeste Vlamingen die ik ken hebben dat gevoel wel, maar wanneer België speelt zijn ze wel ineens en masse voor België...quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:05 schreef Nederlanden het volgende:
Ik woon aan de NoordGrens, dus hier is het ook wel een leuke belevenis. Zeker ook omdat ik in Nederland werk. Nu, het is mijn probleem niet aangezien ik niet vor België supporter
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:27 schreef Nederlanden het volgende:
Ik voel me inderdaad meer Vlaming dan Belg. Nu ik ben op zich ook niet tegen België (zoals sommigen haat er tegenover vertonen). Ik voel er gewoon niets voor, ook niet voor de ploeg die de naam 'België' draagt. Ik supporter de laatste jaren voor Nederland. Alleen is het nu niet toegestaan, zeg maar. Dan bekijken sommigen je nogal raar, maar voor de rest ben ik er expliciet voor. Nu hou ik me rustig
Als je een ander naam had, dan geloof ik jequote:Op maandag 13 augustus 2012 16:27 schreef Nederlanden het volgende:
Ik voel me inderdaad meer Vlaming dan Belg. Nu ik ben op zich ook niet tegen België (zoals sommigen haat er tegenover vertonen). Ik voel er gewoon niets voor, ook niet voor de ploeg die de naam 'België' draagt. Ik supporter de laatste jaren voor Nederland. Alleen is het nu niet toegestaan, zeg maar. Dan bekijken sommigen je nogal raar, maar voor de rest ben ik er expliciet voor. Nu hou ik me rustig
Ah, en waarom? Wat precies geloof je dan niet?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je een ander naam had, dan geloof ik je
Bij belgie doet Fellaini niet mee.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:10 schreef Doublepain het volgende:
Godverdomme, Strootman doet niet mee ivm blessure... Gefeliciteerd België, met je overwinning
Heeft gewoon te maken dat hij die ene interviewer haat. Zie zijn vorige interviews met hem. Bij andere journalisten is hij gewoon warmer en opener.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:52 schreef Slobeend het volgende:
http://nos.nl/video/40662(...)ar-kwalificatie.html
Wat een onaangename jongen is Van Persie toch.Met alle respect voor zijn voetbal kwaliteiten, maar zolang hij erbij zit houd je gedonder in de selectie denk ik.
Wat wil je dan, over het gatendek genaamd de Belgische snelweg gaan? Zelfs in Afrika zijn de wegen beter.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:50 schreef Masanga het volgende:
Ik hoorde dat het Nederlandse elftal de extreme verplaatsing naar Brussel... per vliegtuig maakt. Als dit klopt..
Waar Kalfke Willy aan de internationale toppers uitlegt hoe ze een pass moeten inspelen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:04 schreef sausagin het volgende:
"training" van de rode duivels is live te volgen
http://www.youtube.com/belgianfootball
Welke pixel is Mertens?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:04 schreef sausagin het volgende:
"training" van de rode duivels is live te volgen
http://www.youtube.com/belgianfootball
heeft een geel truitje aan , betekent dat hij op de bank zal starten. De blauwe lijken mij de basiself , zie daar toch bijna allemaal logische basisspelers in blauw truitje.quote:
Echt héquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:29 schreef Caland het volgende:
De streams in Belgie zijn van dezelfde kwaliteit als de wegen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:29 schreef Caland het volgende:
De streams in Belgie zijn van dezelfde kwaliteit als de wegen.
Neen, is gemengd. Vertonghen en Vermaelen hebben een geel truitje aan, Witsel en Benteke een blauw.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:29 schreef sausagin het volgende:
[..]
heeft een geel truitje aan , betekent dat hij op de bank zal starten. De blauwe lijken mij de basiself , zie daar toch bijna allemaal logische basisspelers in blauw truitje.
Ben ik het wel mee eens hoor. Witsel is ook een loper maar heeft veel meer techniek dan die waardeloze Khedira.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:34 schreef Doublepain het volgende:
Ik las net dat Witsel beter is dan Khedira..
Wat drinken ze daar in België
Misschien moeten ze de volgende keer maar in een kelder gaan trainen. Dan is de afwerking vast een stuk beter.quote:
twitter:Belgianfootball twitterde op dinsdag 14-08-2012 om 12:09:18Vincent Kompany speelt morgen niet tegen Nederland. Hij kamp met een kuitblessure en trainde vandaag niet mee. @Belgianfootball #belned reageer retweet
Achja hebben de Belgen altijd nog een smoesjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:12 schreef DeMessias het volgende:
twitter:Belgianfootball twitterde op dinsdag 14-08-2012 om 12:09:18Vincent Kompany speelt morgen niet tegen Nederland. Hij kamp met een kuitblessure en trainde vandaag niet mee. @Belgianfootball #belned reageer retweet
van buyten? hoe weet je dat? meen je toch niet? Doe gewoon Vermaelen-Vertonghen en pcoognoli op links.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:02 schreef DeMessias het volgende:
Van Buyten vervangt Kompany. Dan hoop ik dat Nederland met Huntelaar aantreedt.
Ook Hazard is ondertussen onzeker.
Ik teken voor een gelijkspel
Ik heb alleen Benteke nooit zien spelen, maar inderdaad vreemd dat Vertonghen consequent LB wordt gehouden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:51 schreef sausagin het volgende:
Vermoedelijke opstelling België :
Doelman: Courtois
Verdediging: Gillet, Van Buyten, Vermaelen, Vertonghen
Middenveld: Defour, Witsel, Dembélé
Aanval: Chadli, Benteke, Mertens
Van buytenMertens
![]()
Liever vertonghen-vermaelen en pocognoli op LB.
En mirallas ipv Mertens als Hazard toch niet speelt.
belgie gaat winnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:51 schreef sausagin het volgende:
Van buytenMertens
![]()
Benieuwd naar Benteke want die is goed in vorm.
Is die opstelling zo vrijgegeven?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:51 schreef sausagin het volgende:
Van buytenMertens
![]()
Benieuwd naar Benteke want die is goed in vorm.
En blijkbaar geen Hazard, zit De Bruyne eigenlijk bij de selectie of is die geblesseerd?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen Fellaini en Kompany, toch 2 van de betere spelers.
bij de selectie , maar op de bank. Zal wel invallenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En blijkbaar geen Hazard, zit De Bruyne eigenlijk bij de selectie of is die geblesseerd?
Was hij nu verhuurd aan een Duits team?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:58 schreef sausagin het volgende:
[..]
bij de selectie , maar op de bank. Zal wel invallen
ja Werder Bremen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was hij nu verhuurd aan een Duits team?
Ok, dat is op zich wel een team op niveau. Beter voor de ontwikkeling van de talenten, al wordt de Belgische competitie in een harder tempo uitgehold dan de Nederlandse op het moment. Daar gaan ze in een paar jaar de negatieve effecten van merken vrees ik.quote:
Fellainiquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Geen Kompany en Hazard, dat is een flinke tegenslag voor de Belgen.
Die ook ja, maar dat wist ik al langer. Al denk ik dat Hazard en Kompany wel iets belangrijker zijn, of niequote:
kompany belangrijkst , namelijk de leider op het veld. Fellaini belangrijker dan hazard. Hazard valt nog mee qua belangrijkheid , als hij een goede match speelt kan hij wel iets toveren , maar kan soms ook zeer hard tegenvallen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Die ook ja, maar dat wist ik al langer. Al denk ik dat Hazard en Kompany wel iets belangrijker zijn, of nie
Oké, duidelijk. Maar toch denk ik dat de NL spelers liever hebben dat Hazard wegvalt dan Fellainiquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:59 schreef sausagin het volgende:
[..]
kompany belangrijkst , namelijk de leider op het veld. Fellaini belangrijker dan hazard. Hazard valt nog mee qua belangrijkheid , als hij een goede match speelt kan hij wel iets toveren , maar kan soms ook zeer hard tegenvallen.
Ik voorspel trouwens een saaie wedstrijd , het is vriendschappelijk en de PL begint dit weekend , en daar spelen bij beide landen veel spelers bij.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:14 schreef mrstylo het volgende:
Alle Belgische Premier League spelers hebben zogenaamd een blessure.
2-1quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
20:00 Sweden ? - ? Brazil
20:45 Belgium ? - ? Holland
20:45 Germany ? - ? Argentina
21:00 England ? - ? Italy
21:00 France ? - ? Uruguay
quote:PSV'er Dries Mertens is één van de Rode Duivels voor wie de 125ste Derby der bijzonder speciaal is. De vleugelspits kijkt woensdagavond heel wat ploegmakkers uit Eindhoven in de ogen en is dan ook vastberaden om een goeie prestatie af te leveren.
"In de kleedkamer hebben we het vaak over deze wedstrijd gehad. Hoewel er flink wat gedold werd, zijn de Nederlanders deze keer minder gerust in de goede afloop. Toch blijven ze arrogant en denken ze dat ze gaan winnen (lacht)".
Waarom ben je altijd arrogant als je denkt dat je gaat winnen?quote:"Nederland is één van de beste teams ter wereld", geeft Alderweireld toe in de mixed zone na de training. "Het is een mooie uitdaging om hen partij te geven".
"De rivaliteit tussen beide landen is groot. Enkele wedstrijden in de geschiedenis getuigen daarvan. Waarom de wedstrijd zo leeft? Nederlanders worden vaak verweten arrogant te zijn. Voor ons en de fans is het een ideaal moment om het tij te keren".
Belgen zijn dan ook pauperquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Waarom ben je altijd arrogant als je denkt dat je gaat winnen?
Alleen de belgen roepen dat.
Synoniemen van arrogant zijn hooghartig, hoogmoedig, zelfingenomen, minachtend, opgeblazen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Waarom ben je altijd arrogant als je denkt dat je gaat winnen?
Alleen de belgen roepen dat.
Het is ook een act hoor: Nederlanders worden door andere landen als arrogant bestempeld, dus gaan wij ons extra arrogant gedragen. Nederland staat bekend als vrijgevochten op het gebied van drugs/sex etc. dus gaan wij dat nog eens extra benadrukken in het buitenland: Kijk ons eens geweldig zijn met ons wietbeleid en gelegaliseerde hoerenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:58 schreef Nederlanden het volgende:
[..]
Synoniemen van arrogant zijn hooghartig, hoogmoedig, zelfingenomen, minachtend, opgeblazen...
Er zijn wel enkele synoniemen die daar bij passen. Minachten zou ik niet toepassen, maar hoogmoedig en opgeblazen is het zeker. Het gaat er niet om dat je denkt dat je gewoon eventjes gaat winnen, het gaat er vaak om dat men denkt dat het hele toernooi al gewonnen is, al is het nog niet eens bezig. En het is logisch dat er opmerkingen komen als je eerst hoog van de toren blaast en er daarna niets van bakt (zoals ek 2012). Dat gebeurt op zovele vlakken, als ik van alles ga roepen en het niet kan waarmaken dan wordt ik daarop gewezen, en misschien bespot. Waarom Belgen dat vaak doen? Belgen komen veel in contact met Nederlanders, ze kijken soms naar hun media, ze verstaan hen (grotendeels), zien wat ze zeggen. Trouwens ik zag laatst wat sfeerbeelden voor NL - D'land, bepaalde Duitsers hadden het ook over arrogantie, al moesten bepaalde onder hen zeker niet onderdoen![]()
Nederland heeft een goed ploeg, maar het EK was gewoon slecht. Zelfvertrouwen is niet verkeerd, maar jezelf echt overschatten kan misgaan. Evenals tegenstanders onderschatten.
net zoals jullie het EK gingen winnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:23 schreef Robus het volgende:
Morgen die arrogante belgjes ff inmaken
Mij interesseert het geen bal. Zo nutteloos deze oefenpotjes. Straks krijgen de Spelers weer (fikse) blessures en zitten de trainers van allerlei clubs met de handen in het haar. AFSCHAFFEN DITquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:09 schreef TLC het volgende:
Ik hoop dat morgen de nieuwelingen wat meer speeltijd krijgen.
Dit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij interesseert het geen bal. Zo nutteloos deze oefenpotjes. Straks krijgen de Spelers weer (fikse) blessures en zitten de trainers van allerlei clubs met de handen in het haar. AFSCHAFFEN DIT
Ik ga morgen lekker DUI-ARG kijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit.
OT: Word gewoon een pak slaag voor Nederland, net als tegen Turkije.
Goeie tip. Die ga ik ook wel kijken denk ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga morgen lekker DUI-ARG kijken
Huntelaar is een echte counterspits idd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:07 schreef gniffie het volgende:
Huntelaar en Narsingh
We gaan dus lekker counteren net als met Bertje
Eerste paar wedstrijden is ff media pleasen. Daarna zien we wat hij echt wilt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:09 schreef S0nic het volgende:
Prima opstelling![]()
De vriendjes lekker op de bank
Absoluut, maar er zit veel beweging in. Meer goals maken dan de tegenstander word het nieuwe beleid.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:10 schreef waaromniet1988 het volgende:
Alleen verdediging is nog steeds matig
jammer dat Hazard niet tegen die verdediging zal staan :cquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:00 schreef mrstylo het volgende:
Van Gaal maakte de opstelling inmiddels bekend: Stekelenburg; Van Rhijn, Heitinga, Mathijsen, Willems; De Jong; Sneijder, Van der Vaart; Narsingh, Huntelaar, Robben
meer goals dan belgië scoren is alvast niet moeilijk , scoren kennen de rode duivels nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:12 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Absoluut, maar er zit veel beweging in. Meer goals maken dan de tegenstander word het nieuwe beleid.
Alleen Narsingh vind ik een slechte keuze, daar toch liever Afellay gezien. Benieuwd waarom v Persie en Afellay beiden zijn gepasseerd. Is dus misschien wat concreets uit de besprekingen van afgelopen zomer gekomen.
Klopt. Bal in de counter snel naar de flank. Bal voorgeven en Huntelaar tikt hem ongedekt binnen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huntelaar is een echte counterspits idd.
De keuze voor Huntelaar morgen is alleen omdat Huntelaar langer in de voorbereiding zit, denk ik. Persie gaat onder Van Gaal ook wel zijn kans krijgen natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:54 schreef vincerusso het volgende:
Van Persie zal niet lang meer voor Oranje spelen vrees ik![]()
Jammer want hij hoort niet in Oranje thuisquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:56 schreef Fargo het volgende:
[..]
De keuze voor Huntelaar morgen is alleen omdat Huntelaar langer in de voorbereiding zit, denk ik. Persie gaat onder Van Gaal ook wel zijn kans krijgen natuurlijk.
quote:Van Gaal brengt zeker vijf debutanten binnen de lijnen
14/08/2012 19:51
Het aantal Oranje-debutanten loopt woensdag flink op. Naast een basisplaats voor Ricardo van Rhijn heeft bondscoach Louis van Gaal vier anderen een eerste interland in het vooruitzicht gesteld.
Van Rhijn zich opmaken voor zijn Oranje-debuut. De 21-jarige verdediger, die slechts achttien duels in de Amsterdamse hoofdmacht speelde, is in de vriendschappelijke interland tegen België de rechtsback van Oranje.
Maar van Rhijn zal niet de enige zijn die het bijbehorende haasje kan ontvangen. Van Gaal liet een dag voor de ontmoeting met België ook weten welke wissels hij na de eerste helft doorvoert. Stefan de Vrij, Nick Viergever en Bruno Martins Indi komen in het veld voor respectievelijk John Heitinga, Joris Mathijsen en Jetro Willems.
Ook Maher maakt woensdag als vervanger van Rafael van der Vaart zijn officiële debuut. De middenvelder van AZ verdedigde al eens de Nederlandse kleuren, maar het vriendschappelijke duel met Bayern München in de aanloop naar het EK staat niet te boek als officiële interland.
Mogelijk komt er woensdag nog een zesde debutant bij. Van Gaal sluit namelijk niet uit dat hij meer wissels doorvoert, en dat biedt een kans voor Bas Dost om zijn eerste Oranje-interland op zijn naam te zetten.
Het aantal Oranje-debutanten onder Van Gaal komt daarmee mogelijk op twintig. In zijn eerste periode als bondscoach liet hij veertien spelers debuteren in het Nederlands elftal. Wilfred Bouma had de eer de eerste te zijn die onder Van Gaal zijn eerste interland speelde. Tegen Ierland (2-2) debuteerde hij als basisspeler, waar Arnold Bruggink als invaller.
Lelijk stadion?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:49 schreef YazooW het volgende:
Weer in dat lelijke stadion in die lelijke stad?
vooral niet de hoerenwijken laten zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:11 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Lelijk stadion?(maar er komt binnenkort een nieuw)
Lelijke stad?Er is geen Nederlandse stad die nog maar aan de enkels komt van het grootstedelijke Brussel.
Bekijk het zelf (mooiste foto's op p. 3 & 4) : http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1231597
Zeg dan eens welke gebieden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:17 schreef Fargo het volgende:
Ik kom regelmatig in Brussel, maar dan vast in de verkeerde gebieden. Wat een doodsaaie, grijze stad.
Als je bijvoorbeeld uitstapt op station Brussel Zuid-Midi, als je daar dan de buurt in loopt denk je dat je in een of andere oostblokstad terecht bent gekomen.quote:
Foto's op SSC zijn sowieso altijd mooi, zelfs een stad als Almere kunnen ze daar er mooi uit laten zien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:11 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Lelijk stadion?(maar er komt binnenkort een nieuw)
Lelijke stad?Er is geen Nederlandse stad die nog maar aan de enkels komt van het grootstedelijke Brussel.
Bekijk het zelf (mooiste foto's op p. 3 & 4) : http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1231597
Tja, Brussel-Zuid is inderdaad een achtergestelde buurt. Elke grote stad heeft zo'n buurten. Echter, het grootste deel van Brussel is echt heel mooi, en dan zeker de (rijke) (zuid)oostkant van de stad. Om nog maar te zwijgen van de gebouwen in de binnenstad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:27 schreef YazooW het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld uitstapt op station Brussel Zuid-Midi, als je daar dan de buurt in loopt denk je dat je in een of andere oostblokstad terecht bent gekomen.
Je hebt de foto's duidelijk niet eens bekeken. Ze geven een heel compleet beeld van de stad. En dan vooral de minder bekende delen van de stad. Ver weg van Brussel-Zuid.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:28 schreef YazooW het volgende:
[..]
Foto's op SSC zijn sowieso altijd mooi, zelfs een stad als Almere kunnen ze daar er mooi uit laten zien.
Brussel noord ook zeker?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:31 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Je hebt de foto's duidelijk niet eens bekeken. Ze geven een heel compleet beeld van de stad. En dan vooral de minder bekende delen van de stad. Ver weg van Brussel-Zuid.
Ik kom regelmatig op SSC, het topic dat je net doorstuurde heb ik ook al eens bekeken. Wat ik probeer te zeggen is dat de mensen daar anders naar een stad kijken dan een gewoon persoon, men heeft daar een zeer specifiek oog voor detail, historische gebouwen, mooie plekjes van de stad etc etc.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:31 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Je hebt de foto's duidelijk niet eens bekeken. Ze geven een heel compleet beeld van de stad. En dan vooral de minder bekende delen van de stad. Ver weg van Brussel-Zuid.
Ja, ook Brussel noord.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Brussel noord ook zeker?![]()
![]()
![]()
![]()
hou toch met je propaganda
Brussel noord kan je wel goed aan je trekken komen als je libido hoog isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:37 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Ja, ook Brussel noord.
Heeft niks met 'propaganda' te maken, ik reageer gewoon op ridicule, eenzijdige argumenten als zou Brussel 'een lelijke stad' zijn.
Obsessie met hoerenbuurten blijkbaar?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Brussel noord kan je wel goed aan je trekken komen als je libido hoog is
ook met pauperbuurten waar allochtonen tuig woontquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:40 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Obsessie met hoerenbuurten blijkbaar?
Zo toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
2de helft dus
Stekelenburg
van Rhijn - Viergever - de Vrij - Martins Indi
Sneijder - de Jong - Maher
Narsingh - Huntelaar - Robben
Ben benieuwd naar de verdediging.
Bij de persco zei Louis wel dat hij echt voor Huntelaar had gekozen en dat het niets met fitheid te maken had. Dat wordt morgen weer leuk met bij elk raak en gemist schot van Huntelaar een camerashot van Robin op de bankquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:56 schreef Fargo het volgende:
[..]
De keuze voor Huntelaar morgen is alleen omdat Huntelaar langer in de voorbereiding zit, denk ik. Persie gaat onder Van Gaal ook wel zijn kans krijgen natuurlijk.
Omdat Robin van Persie het niet gebracht heeft tijdens het EK. Waarom die dan wel Heitinga en Mathijsen en weet ik veel wie nog meer erin zet is me een raadsel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Bij de persco zei Louis wel dat hij echt voor Huntelaar had gekozen en dat het niets met fitheid te maken had. Dat wordt morgen weer leuk met bij elk raak en gemist schot van Huntelaar een camerashot van Robin op de bank
Dan zou je sowieso het hele team wel kunnen wisselen idd. Maar ik ben wel benieuwd naar morgen, we zullen zien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:42 schreef gniffie het volgende:
[..]
Omdat Robin van Persie het niet gebracht heeft tijdens het EK. Waarom die dan wel Heitinga en Mathijsen en weet ik veel wie nog meer erin zet is me een raadsel.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Die persconferentie van Van Gaal![]()
Ik hoop dat ie dit zo voortzet
Link naar hele persconferentie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Die persconferentie van Van Gaal![]()
Ik hoop dat ie dit zo voortzet
Hij geeft een signaal af.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:13 schreef Shreyas het volgende:
Ik begrijp trouwens niet waarom Dirk Kuyt reserve aanvoerder is, die gast speelt niet eens in de basis en is ook niet invaller nummer 1.
Leuk, maar de vraag is dus, als hij Sneijder een keer wisselt voor, laten we zeggen Strootman, wie wordt er dan aanvoerder?quote:
Sneijder.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Leuk, maar de vraag is dus, als hij Sneijder een keer wisselt voor, laten we zeggen Strootman, wie wordt er dan aanvoerder?
Dus dat, kun je beter V.d. Vaart viceaanvoerder maken dan Dirk Kuyt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:34 schreef Marsenal het volgende:
Dan staat vdv er nog, logische derde aanvoerder die vaker speelt dan de viceaanvoerder.
Ja maar doe dan Stekelenburg ofzo, die man staat wellicht elke wedstrijd wel in de basis en zal niet zo een gewisseld worden. Wat heb je nou aan een viceaanvoerder als Dirk Kuyt als hij amper aan spelen toe gaat komen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:12 schreef Marsenal het volgende:
Als de aanvoerders zijn aangesteld na de gesprekken over het EK, zal vdv zich daar misschien gediskwalificeerd hebben.
Met oog op de toekomst lijkt het me niet aannemelijk nee, hij is op komen WK al 34 en ik geloof niet dat hij dan nog een meerwaarde heeft voor Oranje.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:31 schreef Marsenal het volgende:
Misschien krijgt Dirk weer meer speeltijd. Hij draait wel lekker nu, geloof ik. Maar ja, echt logisch is t niet, nee.
2de helft de Vrij en Viergever.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 06:07 schreef dieselnoi het volgende:
Weer fukking Mathijsen en Heitinga. Hebben we na 10 jaar nog niet genoeg faal van hun gezien?
Hoe kun je alsnederlander zeggen dat Belgische steden saai zijn... Brussel ( binnenstad) , Gent, Leuven, Antwerpen, Brugge, Oostende, ... Het hoeft niet te verwonderen dat deze steden vol Nederlanders lopen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:19 schreef Stiggie het volgende:
Idd, heel België is gewoon saai.
Wordt eigenlijk pas leuk als ze de grens over gaan
Ik denk omdat hij de juiste instelling heeft, niet lullen maar poetsen. Daarnaast kun je hem gerust altijd selecteren, als er nood aan de man is en niemand beschikbaar is voor een positie dan heb je altijd nog Dirk. Hij wordt gewoon de bezemwagen van het Nederlands elftalquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:13 schreef Shreyas het volgende:
Ik begrijp trouwens niet waarom Dirk Kuyt reserve aanvoerder is, die gast speelt niet eens in de basis en is ook niet invaller nummer 1.
Wat is de hoofdstad van Belgie ? ;quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:40 schreef Specularium het volgende:
Ben benieuwd naar de prijsvraag.
Dat was in '98 , in 1994 wonnen we van jullie met de onverslaanbare Michel Preud'Homme in doel ... (en werden we uiteindelijk door een corrupte scheids bestolen tegen Duitsland)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
WK-94.
Antwerpen vind ik een gezellige en leuke stad. Brussel vind ik weinig aanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:35 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Hoe kun je alsnederlander zeggen dat Belgische steden saai zijn... Brussel ( binnenstad) , Gent, Leuven, Antwerpen, Brugge, Oostende, ... Het hoeft niet te verwonderen dat deze steden vol Nederlanders lopen.
onzeker leidt 90% van de gevallen tot niet spelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:27 schreef Masanga het volgende:
Waar halen julllie het dat Hazard niet zal spelen? Voor zover ik de Belgische media volg spelen enkel Fellaini en Kompany met zekerheid niet, en is Hazard onzeker.
nee Defour ging sowieso spelen , simons zal niet spelen , zou ook een schande zijn met al onze opties. Als Dembele speelt is het op de 10. Chadli zie ik sowieso op het veld met zijn vorm. Hazard dan op andere flank , als hij niet speelt is het mertens. Gillet op de RB want die deed het goed tegen Engeland , Alderweireld is dramaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:37 schreef Masanga het volgende:
Bij de Belgen verwacht ik trouwens:
---------------------------------Mignolet----------------------------
--------------------------------------------------------------------------
-Alderweireld--VanBuyten---Vermaelen-Vertonghen-
----------------------------------------------------------------------------
-----------------Simons-------------------Witsel-----------------
------------------------------Hazard-----------------------------------
------Dembele------------------------------------------Mertens--
--------------------------------Benteke------------------------------
Met eventueel Courtois in doel ipv Mignolet, hoewel ik vind dat Mignolet nog ooit ontgoochelde bij de
Rode Duivels en bijgevolg gewoon moet blijven staan.
Benteke is dé man in vorm op dit moment in de Belgische competitie, maar hij heeft amper internationale ervaring.
20:00 SBSquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:29 schreef remlof het volgende:
Hoelaat en op welke zender is deze wedstrijd vanavond?
quote:Van Gaal verbaasd over Belgen
Van onze Telesportredactie
BRUSSEL - Louis van Gaal was in 2009 bijna bondscoach van België. De Nederlandse trainer schrok toen echter van het amateurisme binnen de voetbalbond. Woensdagavond staat Van Gaal als coach van Oranje tegenover de Belgen.
"Ik ben toen wel in gesprek geweest", zegt Van Gaal over zijn flirt met de Belgen. "Dat was ook met deze generatie spelers, maar het is niet tot een akkoord gekomen."
België ontbreekt al sinds 2002 op alle EK's en WK's. "Ik vind het niveau van de Belgische talenten heel hoog", zegt Van Gaal over de tegenstander. "Ik ben dan ook verbaasd dat het nog niet tot resultaat heeft geleid. Dat moet een keer komen."
Bekijk in de video het complete verhaal van Van Gaal over de Belgen.
http://www.telegraaf.nl/t(...)azen_Van_Gaal__.html
Het is een vriendschappelijke wedstrijd, daar hoef je nooit veel van te verwachten. Al twijfel ik er niet aan dat de Belgen naar orgasmische hoogten stijgen als ze winnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:31 schreef Twiitch het volgende:
Paar maanden na een dramatisch toernooi, nieuwe coach zit net, competities moeten nog beginnen, ik verwacht er niet veel van.
Mwa, België is op en topt gemotiveerd tegen NL en Nederland heeft nogal wat goed te maken dus ik verwacht wel spektakelquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is een vriendschappelijke wedstrijd, daar hoef je nooit veel van te verwachten. Al twijfel ik er niet aan dat de Belgen naar orgasmische hoogten stijgen als ze winnen.
De wedstrijd zelf begint om 20:45 uur trouwens.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:36 schreef Stiggie het volgende:
[..]
20:00 SBS
http://www.tvgids.nl/arti(...)ar_zijn_grote_droom/
Uiteraard, eerst een half uur Hansie plus een kwartier reclame.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De wedstrijd zelf begint om 20:45 uur trouwens.
Wilmots trainde met de punt van de driehoek naar achter, dus daar zou Defour dan staan en Witsel/Dembélé een rij hoger*quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:39 schreef sausagin het volgende:
[..]
nee Defour ging sowieso spelen , simons zal niet spelen , zou ook een schande zijn met al onze opties. Als Dembele speelt is het op de 10. Chadli zie ik sowieso op het veld met zijn vorm. Hazard dan op andere flank , als hij niet speelt is het mertens. Gillet op de RB want die deed het goed tegen Engeland , Alderweireld is drama
---------------------------------Courtois----------------------------
--------------------------------------------------------------------------
-Gillet--VanBuyten---Vermaelen-Vertonghen-
----------------------------------------------------------------------------
-----------------Defour-------------------Witsel-----------------
------------------------------Dembele-----------------------------------
------Chadli------------------------------------------Hazard(Mertens als Hazard niet speelt)--
--------------------------------Benteke------------------------------
Ik zet 50 euro in op Nederland als Belg zijnde. Met kompany en fellaini had ik ze nog kans gegeven , maar nu gaan ze echt niet goed collectief spelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:01 schreef Tanooki het volgende:
Ik zet mijn geld in op België. Ik zeg het je, zij winnen. Historische avond wordt het!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:49 schreef TLC het volgende:
[..]
Wat is de hoofdstad van Belgie ? ;
a. Amsterdam
b. Brussel
c. Londen
d. Johannes Gutenberg, uitvinder van de boekdrukkunst
Laat het Belgische elftal nu net met hetzelfde probleem zitten ...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:26 schreef Equites het volgende:
Laat die arrogante kut ventjes maar lekker weer op hun bek gaan. Pas bij volledige inzet en samenwerking wil ik ze zien winnen.
Is het de bedoeling dat we nu allemaal gaan lachen of...?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:20 schreef WSquater het volgende:
Voorspelling: België 9-8 Nederland.
Ruststand is 6-0 voor de Belgen. Vervolgens wordt het (begin tweede helft) 7-0 en 8-0. Vervolgens 8-1 (eigen doelpunt door de Belgen). Dat ene doelpunt geeft de Nederlanders een boost waardoor we toch nog aardig terugkomen: 8-8. In de laatste minuten scoort België nog: 9-8.
Dit alles komt uit zéér betrouwbare bron met toekomstvoorspellende gaven.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:58 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk winnen we ze anders krijgen die arrogante Belgen Oranje-spelers weer praatjes...
Zal wel meevallen. Denk dat de Nederlanders weer aardig met de beentjes op de grond staan na dat kut-EK.quote:
Wacht maar af.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat we nu allemaal gaan lachen of...?
Jij moet wel een Belg zijn gezien je 'humor'quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:20 schreef WSquater het volgende:
Voorspelling: België 9-8 Nederland.
Ruststand is 6-0 voor de Belgen. Vervolgens wordt het (begin tweede helft) 7-0 en 8-0. Vervolgens 8-1 (eigen doelpunt door de Belgen). Dat ene doelpunt geeft de Nederlanders een boost waardoor we toch nog aardig terugkomen: 8-8. In de laatste minuten scoort België nog: 9-8.
Dit alles komt uit zéér betrouwbare bron met toekomstvoorspellende gaven.
Haha idd humor kennen die Belgen niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moet wel een Belg zijn gezien je 'humor'
Waarschijnlijk zegt ie ook friet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moet wel een Belg zijn gezien je 'humor'
Friet is ook het juiste woord. Patat is een aardappel!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zegt ie ook friet.
aardappels?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:49 schreef bojan het volgende:
Inderdaad, ge kunt toch niet patat zeggen tegen frieten? Wat zeggen jullie dan tegen patatten misschien?![]()
Oja, kezen, bereid jullie maar voor!!
Zoals het hoort... Waz met jou deze boy moet klappequote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:51 schreef bojan het volgende:
Hier in België zijn patatten hetzelfde als aardappelen.
En frieten zijn frieten! Zoals het hoort
Ik denk net het omgekeerde.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:55 schreef inZanity het volgende:
Ik verwacht dat Belgie dit vrij makkelijk gaat winnen. De Belgen ruiken bloed, Nederland heeft een zéér onkundige coach, en misschien is Belgie ook wel gewoon kwalitatief beter.
3-1 voor de Belgen.
Ah ik wist niet dat Hazard en Kompany niet meedoen scheelt toch een slok op een borrel, zeker die laatste. Neem niet weg dat ik Belgie alsnog wel gewoon zie winnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:57 schreef bojan het volgende:
[..]
Ik denk net het omgekeerde.
Nederlands heeft volgens mij meer kwaliteit dan België, zeker nu Kompany en Hazard niet meedoet. Onze coach Marc Wilmots heeft ook 0,0 ervaring en ik heb er geen goed oog in eigenlijk.
1-3
Felaini mist ook nog eens.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ah ik wist niet dat Hazard en Kompany niet meedoen scheelt toch een slok op een borrel, zeker die laatste. Neem niet weg dat ik Belgie alsnog wel gewoon zie winnen.
nee hoor, belgië wint nooit watquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:05 schreef Paxcon het volgende:
Riskante pot om geld op in te zetten..
Dit.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nee hoor, belgië wint nooit wat
+1quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ah ik wist niet dat Hazard en Kompany niet meedoen scheelt toch een slok op een borrel, zeker die laatste. Neem niet weg dat ik Belgie alsnog wel gewoon zie winnen.
Ja het staat wel alsof ze het live gaan doen, maar als je klikt krijg je niets te zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |