van buyten? hoe weet je dat? meen je toch niet? Doe gewoon Vermaelen-Vertonghen en pcoognoli op links.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:02 schreef DeMessias het volgende:
Van Buyten vervangt Kompany. Dan hoop ik dat Nederland met Huntelaar aantreedt.
Ook Hazard is ondertussen onzeker.
Ik teken voor een gelijkspel
Ik heb alleen Benteke nooit zien spelen, maar inderdaad vreemd dat Vertonghen consequent LB wordt gehouden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:51 schreef sausagin het volgende:
Vermoedelijke opstelling België :
Doelman: Courtois
Verdediging: Gillet, Van Buyten, Vermaelen, Vertonghen
Middenveld: Defour, Witsel, Dembélé
Aanval: Chadli, Benteke, Mertens
Van buytenMertens
![]()
Liever vertonghen-vermaelen en pocognoli op LB.
En mirallas ipv Mertens als Hazard toch niet speelt.
belgie gaat winnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:51 schreef sausagin het volgende:
Van buytenMertens
![]()
Benieuwd naar Benteke want die is goed in vorm.
Is die opstelling zo vrijgegeven?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:51 schreef sausagin het volgende:
Van buytenMertens
![]()
Benieuwd naar Benteke want die is goed in vorm.
En blijkbaar geen Hazard, zit De Bruyne eigenlijk bij de selectie of is die geblesseerd?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen Fellaini en Kompany, toch 2 van de betere spelers.
bij de selectie , maar op de bank. Zal wel invallenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En blijkbaar geen Hazard, zit De Bruyne eigenlijk bij de selectie of is die geblesseerd?
Was hij nu verhuurd aan een Duits team?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:58 schreef sausagin het volgende:
[..]
bij de selectie , maar op de bank. Zal wel invallen
ja Werder Bremen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was hij nu verhuurd aan een Duits team?
Ok, dat is op zich wel een team op niveau. Beter voor de ontwikkeling van de talenten, al wordt de Belgische competitie in een harder tempo uitgehold dan de Nederlandse op het moment. Daar gaan ze in een paar jaar de negatieve effecten van merken vrees ik.quote:
Fellainiquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Geen Kompany en Hazard, dat is een flinke tegenslag voor de Belgen.
Die ook ja, maar dat wist ik al langer. Al denk ik dat Hazard en Kompany wel iets belangrijker zijn, of niequote:
kompany belangrijkst , namelijk de leider op het veld. Fellaini belangrijker dan hazard. Hazard valt nog mee qua belangrijkheid , als hij een goede match speelt kan hij wel iets toveren , maar kan soms ook zeer hard tegenvallen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Die ook ja, maar dat wist ik al langer. Al denk ik dat Hazard en Kompany wel iets belangrijker zijn, of nie
Oké, duidelijk. Maar toch denk ik dat de NL spelers liever hebben dat Hazard wegvalt dan Fellainiquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:59 schreef sausagin het volgende:
[..]
kompany belangrijkst , namelijk de leider op het veld. Fellaini belangrijker dan hazard. Hazard valt nog mee qua belangrijkheid , als hij een goede match speelt kan hij wel iets toveren , maar kan soms ook zeer hard tegenvallen.
Ik voorspel trouwens een saaie wedstrijd , het is vriendschappelijk en de PL begint dit weekend , en daar spelen bij beide landen veel spelers bij.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:14 schreef mrstylo het volgende:
Alle Belgische Premier League spelers hebben zogenaamd een blessure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |