die cijfers weten we jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:49 schreef KazimirMalevich het volgende:
[..]
3-0 en 0-3 verloren. De cijfers staan er wel hé. En dat is uiteindelijk het enige dat blijft hangen. De rest is voer voor supporters. Al begrijp ik de ontgoocheling.
Ajax won ook nog de CL in '96, PSV schopte het enkele jaren geleden nog tot de halve finale, Feyenoord speelde ook nog eens een finale een tiental jaar geleden. Correct. Kan België weinig tegenover zetten. Onze laatste grote Europese successen dateren al van begin de jaren '90.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland heeft ook meer aansprekende clubs in Europa.
PSV, Ajax, Feyenoord...
kan, maar hij wilt daar zelf volgens mij niet al te graag spelen. dan liever Willems die daar de komende tijd voor vast speelt. Daarnaast is ook Emmanuelson hetzelfde als al die andere Nederlandse (links-) backs: opkomen kunnen ze wel, maar verdedigend is het weinig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:51 schreef sausagin het volgende:
Waarom eigenlijk geen urby emmanuelson voor de LB?
Ajax in '95, in '96 hebben ze de finale verloren van het dopingteam Juventus. Feyenoord heeft inderdaad 10 jaar geleden de UEFA cup nog gewonnen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:53 schreef KazimirMalevich het volgende:
[..]
Ajax won ook nog de CL in '96, PSV schopte het enkele jaren geleden nog tot de halve finale, Feyenoord speelde ook nog eens een finale een tiental jaar geleden. Correct. Kan België weinig tegenover zetten. Onze laatste grote Europese successen dateren al van begin de jaren '90.
Maar zou met dit team nooit mogen gebeuren. Overigens ook niet met het team waarmee het Van Gaal de vorige keer niet gelukt is. Heel mischien als alles tegenzit kan je tweede worden en heel veel pech hebben in de playoffs, maar dan zijn we ruim anderhalf jaar verder en mag ik hopen dat Louis het alweer een beetje op orde heeft. In de kwalificatiegroep moet je gewoon voor Hongarije, Roemenie, Estland en Andorra eindigen, komop zeg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:57 schreef Nozem. het volgende:
Overgangsfase, we zijn ook redelijk verwend laatste jaren maar dit WK zullen we er niet bij zijn.
Gebeurt gemiddeld eens in de 15 jaar wel een keer.
Wel extra pijnlijk voor de carrière van Louis om dat 2x mee te maken maar stiekem gunnen we hem dat allemaal ook wel weer uiteindelijk.
die had als verlengstuk van de bondscoach even alle lijnen uitgezet in het veld waardoor we makkelijk die belgen hadden kunnen overrompelen op tactisch inzicht en op inzetquote:
We verliezen toch ook van Denemarken en Bulgarije?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:08 schreef Alfje het volgende:
[..]
Maar zou met dit team nooit mogen gebeuren. Overigens ook niet met het team waarmee het Van Gaal de vorige keer niet gelukt is. Heel mischien als alles tegenzit kan je tweede worden en heel veel pech hebben in de playoffs, maar dan zijn we ruim anderhalf jaar verder en mag ik hopen dat Louis het alweer een beetje op orde heeft. In de kwalificatiegroep moet je gewoon voor Hongarije, Roemenie, Estland en Andorra eindigen, komop zeg.
Ik zeg ook niet dat we niet kunnen verliezen, maar stellen dat we het WK niet gaan halen is zwaar overdreven, daar hebben we te goede spelers voor. Als we het niet halen is dat een enorme wanprestatie. Zeker omdat de kwalifikatiereeks ruim een jaar duurt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:11 schreef Nozem. het volgende:
[..]
We verliezen toch ook van Denemarken en Bulgarije?
Kan me nog wel herinneren hoe we met flink aantal goede spelers in 2002 ook een cruciale kwalificatiewedstrijd van nota bene Ierland verloren.
Wat zit jij nou dom te lullenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:53 schreef KazimirMalevich het volgende:
[..]
Ajax won ook nog de CL in '96, PSV schopte het enkele jaren geleden nog tot de halve finale, Feyenoord speelde ook nog eens een finale een tiental jaar geleden. Correct. Kan België weinig tegenover zetten. Onze laatste grote Europese successen dateren al van begin de jaren '90.
Ik wist dat ze de finale speelden. Ik weet van buitenlandse teams niet het exacte palmares. Hoogstens de grote lijnen en dat is meer dan voldoende.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:30 schreef duranduran het volgende:
[..]
Wat zit jij nou dom te lullen
Pakten gewoon die cup hoor in 2002....
Er spelen inderdaad veel negers bij Feyenoord. Maar om het nou een buitenlands team te noemen.....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:52 schreef KazimirMalevich het volgende:
[..]
Ik wist dat ze de finale speelden. Ik weet van buitenlandse teams niet het exacte palmares. Hoogstens de grote lijnen en dat is meer dan voldoende.
Voor een Belg is het een buitenlands teamquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:54 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Er spelen inderdaad veel negers bij Feyenoord. Maar om het nou een buitenlands team te noemen.....
Ja hij heeft de zwarte piet wel toegespeeld gekregen , maar ik heb hem niet veel fouten zien maken hoor op het Ek laatste wedstrijd tegen Portugal zagen we dat het zoveel beter was ofnie?quote:
Alle 2 de goals tegen Duitsland kwamen omdat hij zijn man liet lopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:43 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Ja hij heeft de zwarte piet wel toegespeeld gekregen , maar ik heb hem niet veel fouten zien maken hoor op het Ek laatste wedstrijd tegen Portugal zagen we dat het zoveel beter was ofnie?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:53 schreef KazimirMalevich het volgende:
[..]
Doe nou niet joh, met posts als deze voed je alleen maar de stereotypen dat Belgen dom zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:52 schreef KazimirMalevich het volgende:
[..]
Ik wist dat ze de finale speelden. Ik weet van buitenlandse teams niet het exacte palmares. Hoogstens de grote lijnen en dat is meer dan voldoende.
De grote lijnen dus. Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Doe nou niet joh, met posts als deze voed je alleen maar de stereotypen dat Belgen dom zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |