abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115638334
De nieuwe Nederlandse bondscoach Louis van Gaal maakt morgen zijn ruime selectie bekend voor de oefeninterland tegen België (op 15 augustus in Brussel). ‘Er zitten geen verrassingen tussen.' Patrick Kluivert wordt zo goed als zeker de tweede assistent.

‘Er zitten geen verrassende namen tussen', zei de nieuwe bondscoach gisteren aan de lokale zender RTV Rijnmond. ‘De bondscoach moet in mijn ogen de beste spelers van Nederland selecteren. Dat heeft Bert van Marwijk ook gedaan. Ik denk dat hij een heel goed inzicht heeft gehad in de Nederlandse voetbalwereld. Misschien komen er één of twee talenten bij, maar er vallen ook wat spelers af.'

Onder anderen Mark van Bommel, de schoonzoon van Van Marwijk, kondigde al aan dat hij het welletjes vond bij Oranje. Van Gaal maakt na zijn voorselectie nog een definitieve selectie. En die zal er voor de wedstrijd tegen België wel anders uitzien.

‘Ik heb in deze periode te maken met spelers die naar een andere club willen en amper spelen', zegt Van Gaal. ‘Je hebt ook te maken met spelers die het goed doen, maar zij hebben niet tegen grote clubs gespeeld. Er zijn ook spelers die naar een nieuwe club zijn gegaan en zich waar moeten maken. Dat heeft aanpassing nodig.'

Van Gaal gaf ook toe dat behalve Danny Blind ook Patrick Kluivert als assistent aan de technische staf wordt toegevoegd. ‘Het is nog niet officieel, maar ik heb met hem gesproken en mijn goedkeuring gegeven', zei Van Gaal.

pi_115638339
:'(
pi_115638356
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:49 schreef KazimirMalevich het volgende:

[..]

3-0 en 0-3 verloren. De cijfers staan er wel hé. En dat is uiteindelijk het enige dat blijft hangen. De rest is voer voor supporters. Al begrijp ik de ontgoocheling.
die cijfers weten we ja
pi_115638358
Waarom eigenlijk geen urby emmanuelson voor de LB?
sd
pi_115638439
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nederland heeft ook meer aansprekende clubs in Europa.

PSV, Ajax, Feyenoord...
Ajax won ook nog de CL in '96, PSV schopte het enkele jaren geleden nog tot de halve finale, Feyenoord speelde ook nog eens een finale een tiental jaar geleden. Correct. Kan België weinig tegenover zetten. Onze laatste grote Europese successen dateren al van begin de jaren '90.
pi_115638455
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:51 schreef sausagin het volgende:
Waarom eigenlijk geen urby emmanuelson voor de LB?
kan, maar hij wilt daar zelf volgens mij niet al te graag spelen. dan liever Willems die daar de komende tijd voor vast speelt. Daarnaast is ook Emmanuelson hetzelfde als al die andere Nederlandse (links-) backs: opkomen kunnen ze wel, maar verdedigend is het weinig.
pi_115638493
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:53 schreef KazimirMalevich het volgende:

[..]

Ajax won ook nog de CL in '96, PSV schopte het enkele jaren geleden nog tot de halve finale, Feyenoord speelde ook nog eens een finale een tiental jaar geleden. Correct. Kan België weinig tegenover zetten. Onze laatste grote Europese successen dateren al van begin de jaren '90.
Ajax in '95, in '96 hebben ze de finale verloren van het dopingteam Juventus. Feyenoord heeft inderdaad 10 jaar geleden de UEFA cup nog gewonnen.
pi_115638569
Overgangsfase, we zijn ook redelijk verwend laatste jaren maar dit WK zullen we er niet bij zijn.
Gebeurt gemiddeld eens in de 15 jaar wel een keer.

Wel extra pijnlijk voor de carrière van Louis om dat 2x mee te maken maar stiekem gunnen we hem dat allemaal ook wel weer uiteindelijk.
pi_115638913
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:57 schreef Nozem. het volgende:
Overgangsfase, we zijn ook redelijk verwend laatste jaren maar dit WK zullen we er niet bij zijn.
Gebeurt gemiddeld eens in de 15 jaar wel een keer.

Wel extra pijnlijk voor de carrière van Louis om dat 2x mee te maken maar stiekem gunnen we hem dat allemaal ook wel weer uiteindelijk.
Maar zou met dit team nooit mogen gebeuren. Overigens ook niet met het team waarmee het Van Gaal de vorige keer niet gelukt is. Heel mischien als alles tegenzit kan je tweede worden en heel veel pech hebben in de playoffs, maar dan zijn we ruim anderhalf jaar verder en mag ik hopen dat Louis het alweer een beetje op orde heeft. In de kwalificatiegroep moet je gewoon voor Hongarije, Roemenie, Estland en Andorra eindigen, komop zeg.
pi_115638916
Van Bommel missen :') ___!
pi_115638967
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:08 schreef Apekoek het volgende:
die had als verlengstuk van de bondscoach even alle lijnen uitgezet in het veld waardoor we makkelijk die belgen hadden kunnen overrompelen op tactisch inzicht en op inzet
pi_115639028
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:08 schreef Alfje het volgende:

[..]

Maar zou met dit team nooit mogen gebeuren. Overigens ook niet met het team waarmee het Van Gaal de vorige keer niet gelukt is. Heel mischien als alles tegenzit kan je tweede worden en heel veel pech hebben in de playoffs, maar dan zijn we ruim anderhalf jaar verder en mag ik hopen dat Louis het alweer een beetje op orde heeft. In de kwalificatiegroep moet je gewoon voor Hongarije, Roemenie, Estland en Andorra eindigen, komop zeg.
We verliezen toch ook van Denemarken en Bulgarije?
Kan me nog wel herinneren hoe we met flink aantal goede spelers in 2002 ook een cruciale kwalificatiewedstrijd van nota bene Ierland verloren. :')
pi_115639040
Van Rhijn is een erg mooi lichtpunt. Die mag titularis worden.
pi_115639709
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:11 schreef Nozem. het volgende:

[..]

We verliezen toch ook van Denemarken en Bulgarije?
Kan me nog wel herinneren hoe we met flink aantal goede spelers in 2002 ook een cruciale kwalificatiewedstrijd van nota bene Ierland verloren. :')
Ik zeg ook niet dat we niet kunnen verliezen, maar stellen dat we het WK niet gaan halen is zwaar overdreven, daar hebben we te goede spelers voor. Als we het niet halen is dat een enorme wanprestatie. Zeker omdat de kwalifikatiereeks ruim een jaar duurt.
Die wedstrijd tegen Ierland verloren we ook niet omdat we geen goed team hadden of omdat Ierland zo goed was, maar omdat we twee dramatische wedstrijden speelden met een kutinstelling.
Die instelling kan ons nog wel een keer in de weg zitten en ik zeg niet dat we wel even op onze sloffen eerste worden in de poule, we hebben veel kwaliteit ingeleverd. Maar met wat er over is moeten we echt het WK nog wel halen hoor.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:30:12 #15
380938 duranduran
af en toe een rokertje
pi_115639713
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:53 schreef KazimirMalevich het volgende:

[..]

Wat zit jij nou dom te lullen :')
Pakten gewoon die cup hoor in 2002....
kan geen kwaad
pi_115640539
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:30 schreef duranduran het volgende:

[..]

Wat zit jij nou dom te lullen :')
Pakten gewoon die cup hoor in 2002....
Ik wist dat ze de finale speelden. Ik weet van buitenlandse teams niet het exacte palmares. Hoogstens de grote lijnen en dat is meer dan voldoende.
pi_115640585
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:52 schreef KazimirMalevich het volgende:

[..]

Ik wist dat ze de finale speelden. Ik weet van buitenlandse teams niet het exacte palmares. Hoogstens de grote lijnen en dat is meer dan voldoende.
Er spelen inderdaad veel negers bij Feyenoord. Maar om het nou een buitenlands team te noemen.....
B-)
pi_115640729
Deze man... :') :N lachwekkend, laat 'm voortaan met korfbal bezighouden..

http://www.vi.nl/radio/22(...)-conclusies-komt.htm
pi_115641982
Die verdediging van Nederland is echt een gatenkaas. Het is voor het Nederlands elftal en haar fans te hopen dat ze dat probleem hebben opgelost voor de oefenpot tegen Duitsland. Zo niet is een derde vernedering op rij tegen Duitsland een feit.
pi_115642279
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:54 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Er spelen inderdaad veel negers bij Feyenoord. Maar om het nou een buitenlands team te noemen.....
B-)
Voor een Belg is het een buitenlands team ;)
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:43:08 #21
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_115649055
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:08 schreef Apekoek het volgende:
Ja hij heeft de zwarte piet wel toegespeeld gekregen , maar ik heb hem niet veel fouten zien maken hoor op het Ek laatste wedstrijd tegen Portugal zagen we dat het zoveel beter was ofnie?
pi_115649112
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:43 schreef pirlo444 het volgende:

[..]

Ja hij heeft de zwarte piet wel toegespeeld gekregen , maar ik heb hem niet veel fouten zien maken hoor op het Ek laatste wedstrijd tegen Portugal zagen we dat het zoveel beter was ofnie?
Alle 2 de goals tegen Duitsland kwamen omdat hij zijn man liet lopen. :') Weinig fout inderdaad verder, moet kunnen.
pi_115651887
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:52 schreef KazimirMalevich het volgende:

[..]

Doe nou niet joh, met posts als deze voed je alleen maar de stereotypen dat Belgen dom zijn.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_115652072
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:08 schreef Shreyas het volgende:

[..]

[..]

Doe nou niet joh, met posts als deze voed je alleen maar de stereotypen dat Belgen dom zijn.
De grote lijnen dus. Ik zie het probleem niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')