En ik geloof dat je gelijk hebt ook. Donk speelde bv. een erg grote rol in de goeie poulefase in de EL vorig seizoen. Winning goal tegen Braga bv., toch uittredend finalist op dat moment. Donk tekende bij in Brugge, maar dat kostte ons veel geld of hij was naar Sporting Lissabon. Toch ook geen knoeiers?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:35 schreef Apekoek het volgende:
Prima als jullie het beter denken te weten, ik heb gister een defensie gezien die zo lek is als een mandje. Ik kom ook maar met wat suggesties.
De Europa League.... Daar zeg je me iets.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:38 schreef KazimirMalevich het volgende:
[..]
En ik geloof dat je gelijk hebt ook. Donk speelde bv. een erg grote rol in de goeie poulefase in de EL vorig seizoen. Winning goal tegen Braga bv., toch uittredend finalist op dat moment. Donk tekende bij in Brugge, maar dat kostte ons veel geld of hij was naar Sporting Lissabon. Toch ook geen knoeiers?
Dat heet slim onderhandelen om een hoger salaris te krijgen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:38 schreef KazimirMalevich het volgende:
[..]
En ik geloof dat je gelijk hebt ook. Donk speelde bv. een erg grote rol in de goeie poulefase in de EL vorig seizoen. Winning goal tegen Braga bv., toch uittredend finalist op dat moment. Donk tekende bij in Brugge, maar dat kostte ons veel geld of hij was naar Sporting Lissabon. Toch ook geen knoeiers?
Alderweireld zou ik ook niet willen hebben in het Nederlands elftalquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:39 schreef sausagin het volgende:
Donk zou trouwens zo in de basis bij Ajax staan , vind hem veel beter dan Alderweireld , maar alderweireld is ook bedroevend slecht imo.
En ik ook niet in het belgisch elftal , heb die nog nooit goed zien spelenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Alderweireld zou ik ook niet willen hebben in het Nederlands elftal
Het niveau van zowel de Belgische als de Nederlandse competitie tegenwoordig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Europa League.... Daar zeg je me iets.
In het Belgisch elftal?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:41 schreef sausagin het volgende:
[..]
En ik ook niet in het belgisch elftal , heb die nog nooit goed zien spelen
Nederland doet het nog altijd een stuk beter.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:41 schreef KazimirMalevich het volgende:
[..]
Het niveau van zowel de Belgische als de Nederlandse competitie tegenwoordig.
gelukkig is Demy ook al tijden buiten beeldquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:42 schreef Caland het volgende:
Ook funest voor je groep trouwens, zo'n Donk. Voor je het weet ligt die het wijf van een teamgenoot aan te douwen.
vorig jaar deed Belgie het ook aardig,quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland doet het nog altijd een stuk beter.
Vorig jaar AZ kwartfinale. OA Anderlecht, Udinese uitgeschakeld
2 jaar geleden PSV en Twente, PSV schakelde Lille, Glasgow toen uit. Twente toen Rubin Kazan, Zenit.
Standard Luik en een klein beetje Anderlecht kan daar in mee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:43 schreef Adames het volgende:
[..]
vorig jaar deed Belgie het ook aardig,
Eredivisie is ook beter , geen belg die dat ontkent (tenzij de simpele belgen). Maar 5x beter is overdrevenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2 jaar geleden PSV en Twente, PSV schakelde Lille, Glasgow toen uit. Twente toen Rubin Kazan, Zenit.
Ik zeg dat nergens?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:44 schreef sausagin het volgende:
[..]
Eredivisie is ook beter , geen belg die dat ontkent (tenzij de simpele belgen). Maar 5x beter is overdreven
Ja, daarom zeg ik ook dat EL ons niveau is geworden. Geen Nederlandse ploeg overleefde de voorbije 5 jaar de Champions League-poules.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja maar de belgische ploegen stoppen met presteren na de winter, terwijl nederlandse ploegen nog wat langer door gaan. Dat is het verschil tussen de 2quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:45 schreef KazimirMalevich het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik ook dat EL ons niveau is geworden. Geen Nederlandse ploeg overleefde de voorbije 5 jaar de Champions League-poules.
En wat betreft België: Club Brugge, Anderlecht en Standard wonnen allen hun EL-poule. Toch ook geen slechte prestatie lijkt me.
Absoluut juist. Helaas.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:46 schreef sausagin het volgende:
[..]
ja maar de belgische ploegen stoppen met presteren na de winter, terwijl nederlandse ploegen nog wat langer door gaan. Dat is het verschil tussen de 2
Ho, Ajax was vorig jaar heeeeeeeeeeeeeeeeeel dichtbij. Als de arbitrage eens beter was, hadden we zomaar gewonnen van Real Madrid.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:45 schreef KazimirMalevich het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik ook dat EL ons niveau is geworden. Geen Nederlandse ploeg overleefde de voorbije 5 jaar de Champions League-poules.
En wat betreft België: Club Brugge, Anderlecht en Standard wonnen allen hun EL-poule. Toch ook geen slechte prestatie lijkt me.
Nederland heeft ook meer aansprekende clubs in Europa.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:47 schreef KazimirMalevich het volgende:
[..]
Absoluut juist. Helaas.
3-0 en 0-3 verloren. De cijfers staan er wel hé. En dat is uiteindelijk het enige dat blijft hangen. De rest is voer voor supporters. Al begrijp ik de ontgoocheling.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho, Ajax was vorig jaar heeeeeeeeeeeeeeeeeel dichtbij. Als de arbitrage eens beter was, hadden we zomaar gewonnen van Real Madrid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |