abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115637553
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Misschien geen 5 keer beter, maar op alle vlakken doet Nederland het volgens mij beter dan België. Al jaaaaaaaaaaren.
Niemand in België zal dat ontkennen. Ook op de UEFA-ranglijst staan jullie inderdaad nog 4 plaatsjes hoger. Alleen, de grote tijden zijn voorbij, ook voor de Nederlandse competitie. De tijden van Europese finales etc. Het niveauverschil is niet meer zo groot, of je dat nu wil geloven of niet. Ok Anderlecht werd vlot opzij gezet door AZ, het jaar daarvoor trouwens ook door Ajax. Maar evengoed schakelde een non-ploeg als Gent ook Feyenoord uit (Feyenoord dat later 10-0 op z'n doos kreeg, toegegeven), of Anderlecht ging ervoor evengoed met 1-3 winnen op Ajax.
pi_115637624
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:28 schreef KazimirMalevich het volgende:

[..]

Niemand in België zal dat ontkennen. Ook op de UEFA-ranglijst staan jullie inderdaad nog 4 plaatsjes hoger. Alleen, de grote tijden zijn voorbij, ook voor de Nederlandse competitie. De tijden van Europese finales etc. Het niveauverschil is niet meer zo groot, of je dat nu wil geloven of niet. Ok Anderlecht werd vlot opzij gezet door AZ, het jaar daarvoor trouwens ook door Ajax. Maar evengoed schakelde een non-ploeg als Gent ook Feyenoord uit (Feyenoord dat later 10-0 op z'n doos kreeg, toegegeven), of Anderlecht ging ervoor evengoed met 1-3 winnen op Ajax.
Ik denk dat Feyenoord, Ajax, PSV én Twente allemaal een veel betere basis hebben dan Anderlecht (toch de grootste club in België). Voor zover ik het kan beoordelen is deze gouden generatie van België meer geluk dan het daadwerkelijk opleiden van spelers, of heb ik dat mis?
pi_115637648
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:28 schreef KazimirMalevich het volgende:

[..]

De laatste 5 jaar hebben de Nederlandse clubs constant meer punten gehaald dan de Belgische. Moet je nagaan hoe slecht het met die Belgjes gesteld is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115637667
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:15 schreef Caland het volgende:
Donk speelt in een competitie die nog 5 keer slechter is dan de eredivisie, bij een middelmatig clubje ook nog eens. Valt toch totaal niet serieus te nemen joh.
Donk is met zijn club 2e geworden in Belgie als vaste kracht, daar hecht ik wel meer waarde aan dan een Mathijssen die oud en versleten is en niets echt meer met power doet omdat er toch nooit meer in zal zitten.
pi_115637694
En natuurlijk bizar dat een grote beuk neger als Douglas ook geen kans krijgt, ik wil godverdomme gewoon wat power achterin, niet meer van die magere kleine melkflessen.
pi_115637699
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:31 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Donk is met zijn club 2e geworden in Belgie als vaste kracht, daar hecht ik wel meer waarde aan dan een Mathijssen die oud en versleten is en niets echt meer met power doet omdat er toch nooit meer in zal zitten.
Mathijsen is met zijn club vierde geworden in een competitie die toch echt aanzienlijk sterker is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115637712
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:32 schreef Apekoek het volgende:
En natuurlijk bizar dat een grote beuk neger als Douglas ook geen kans krijgt, ik wil godverdomme gewoon wat power achterin, niet meer van die magere kleine melkflessen.
Je ziet hem zeker nooit spelen bij Twente?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115637718
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Je ziet hem zeker nooit spelen bij Twente?
Dieptepunt tegen VVV uit :D
pi_115637732
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dieptepunt tegen VVV uit :D
Die maakt elke week wel een cruciale fout. Maar hij is sterk enzo, en Braziliaans. :o :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115637736
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik denk dat Feyenoord, Ajax, PSV én Twente allemaal een veel betere basis hebben dan Anderlecht (toch de grootste club in België). Voor zover ik het kan beoordelen is deze gouden generatie van België meer geluk dan het daadwerkelijk opleiden van spelers, of heb ik dat mis?
Dat is gewoon zo. Al zetten Anderlecht, Standard en Genk wel heel sterk in op jeugd en werpt dat stilaan z'n vruchten af. Van die drie ploegen alleen al komen: Defour, Fellaini, Witsel, Kompany, Lukaku, De Bruyne en Courtois.

Die zogenaamde "gouden generatie" moet trouwens ook nog alles bewijzen. Op papier staan ze er. In de praktijk beginnen ze zich eindelijk wat te bewijzen bij Europese (sub-)toppers. Nu nog hun potentieel ten volle benutten en er zijn mogelijkheden.

We hebben geen flankverdedigers en geen goeie spits. Dat is het grootste probleem.
pi_115637738
Niemand ontkent dat de eredivisie beter is , maar 5x is fel overdreven.Eredivisie is 8ste beste europese competitie ongeveer , belgische de 10de (wel 11de nu op uefa maar griekenland is zo ingehaald in de nabije toekomst)
sd
pi_115637755
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:32 schreef Apekoek het volgende:
Douglas maakt meer fouten in één seizoen dan De Vrij en Viergever hun hele carrière bij elkaar hebben gemaakt.
pi_115637766
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Douglas maakt meer fouten in één seizoen dan De Vrij en Viergever hun hele carrière bij elkaar hebben gemaakt.
En mentaliteit is om te huilen
pi_115637773
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:34 schreef sausagin het volgende:
Niemand ontkent dat de eredivisie beter is , maar 5x is fel overdreven.Eredivisie is 8ste beste europese competitie ongeveer , belgische de 10de (wel 11de nu op uefa maar griekenland is zo ingehaald in de nabije toekomst)
12e zelfs. En die laatste zin is natuurlijk geen argument. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115637779
Prima als jullie het beter denken te weten, ik heb gister een defensie gezien die zo lek is als een mandje. Ik kom ook maar met wat suggesties.
pi_115637793
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:31 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Donk is redelijk inderdaad, speler volgens de Nederlandse/Ajax school. Alleen jammer dat hij nog steeds vaak genoeg een foutje maakt in een wedstrijd. Dat is acceptabel als je wekelijks tegen Zulte Waregem en SC Lokeren moet, maar niet als je een 8-tal wedstrijden tegen de beste spelers van de wereld moet spelen.
pi_115637801
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:35 schreef Caland het volgende:

[..]

12e zelfs. En die laatste zin is natuurlijk geen argument. :')
11de. Check uefe ranking http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/crank2012.html
sd
pi_115637805
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:35 schreef Apekoek het volgende:
Prima als jullie het beter denken te weten, ik heb gister een defensie gezien die zo lek is als een mandje. Ik kom ook maar met wat suggesties.
Een defensie die volledig in de steek wordt gelaten door De Jong en Stekelenburg, toch niet de jongsten. Zelfs de analisten legden de fout niet bij de verdediging. Maar jij zal het wel beter weten ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115637816
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115637842
quote:
Ik neem die oefeninterlands niet serieus. Jij wel dan? Alles op basis van een wedstrijd beoordelen doe je graag dus?
pi_115637859
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:36 schreef sausagin het volgende:

[..]

Dat is vorig seizoen , dit is dit seizoen

http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/crank2013.html
Ik wacht nog even het lopende seizoen af, als je het niet erg vindt. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115637864
quote:
Dit is het beste wat Nederland op dit moment heeft. ;) En daar hoort Douglas niet bij en Donk speelt in een competitie die lager aangeschreven staat dan de Eredivisie.
pi_115637867
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:36 schreef sausagin het volgende:

[..]

Dat is vorig seizoen , dit is dit seizoen

http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/crank2013.html
Zie maar eens Rusland en Oekraïne in te halen
pi_115637902
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zie maar eens Rusland en Oekraïne in te halen
zal niet gebeuren , denk dat belgië goed op die 10de plaats staat , de rest zijn betere competities.
sd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')