Dus je bedoelt dat Nederland alles behalve een serieuze ploeg is ?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 06:53 schreef Devv het volgende:
[..]
Ze mogen even blij zijn. Dit is voor hun de match waar het allemaal om gaat (een soort Feyenoord tegen Ajax gevoel). Maar als het puntje bij paaltje komt, zakken ze toch wel weer door het ijs. Het was bij hun ook regelmatig een gatenkaas in de verdediging. Een beetje serieuze ploeg had ze met twee vingers in de neus opgerold.
Op dit moment wel. Ze zijn totaal niet in vorm. Ik heb ook niet het idee dat ze gisteren echt diep zijn gegaan. Het zag er wat ongeïnteresseerd uit.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:59 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Dus je bedoelt dat Nederland alles behalve een serieuze ploeg is ?
Dit NL verliest van bijna elk redelijk team.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:59 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Je hebt het laatste EK niet helemaal gevolgd of zo?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:59 schreef BramKVO het volgende:
[..]
En wat laat jou in de waan dat dit elftal het WK in Brazilie wel even zal halen? We zitten in een goep met Turkije, Hongarije en Roemenie, stuk voor stuk landen waar DIT NL elftal zijn handen vol aan gaat hebben. Twee jaar geleden zou dat wel anders zijn geweest, maar die tijd is voorbij. Ik hou er al een beetje rekening mee dat we voor het eerst sinds 2002 weer eens een keertje zullen moeten overslaan. Zou ook wel helemaal de cirkel rond maken, want de laatse coach onder wie NL een eindtoernooi moest missen was....juist.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:51 schreef Iwanius het volgende:
Nou Van Gaal verliest dus zijn eerste wedstrijd als de nieuwe coach van
Oranje maar ik denk dat hij bewust al deze spelers heeft opgesteld om zo
langzaam maar zeker het kaf van het koren te scheiden voor later.
Iedereen die Van Gaal een beetje gevolgd heeft weet dat hij het liefst
kneedbare (jonge) spelers heeft zoals hij dat indertijd bij Ajax heeft
kunnen doen. Dus concreet denk ik dat hij op misschien 3 of 4 spelers
na (Sneijder,Huntelaar? Robben?,Stekelenburg) hij alle 'oudjes' eruit
flikkert voor het WK in Brazilië en met een 'jonge' frisse ploeg uiteindelijk
afreist. Dus er zullen best wel meer verlies partijen aankomen op oefen
gebied omdat hij deze als echte testcases zal gebruiken (staat toch
niks op het spel) om zijn eigen elftal te kunnen vormen voor later.
Niet te enthousiast worden he? Jullie aanvallers als mertens (quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:02 schreef KazimirMalevich het volgende:
Als ik gisteren jullie geknoei achterin zag, was ik sterk verbaasd dat Donk zelfs geen selectie krijgt. Ik zie hem tweewekelijks live in Brugge bezig. Donk zou achterin zeker niet misstaan.
En natuurlijk ben ik als Belg tevreden dat we eindelijk, na zovele jaren, weer eens een mooie overwinning hebben. Zelfs al is dit vriendschappelijk. Aanvallend kwam er het laatste half uur eindelijk eens uit wat ons al lang voorspeld wordt. Dit team heeft kwaliteit. Nederland werd de laatste 30 minuten compleet van de mat geveegd. Al zou ik als Nederlander toch bezorgd zijn. Héél bezorgd.
En dan noemen jullie ons arrogantquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:02 schreef KazimirMalevich het volgende:
Dit team heeft kwaliteit. Nederland werd de laatste 30 minuten compleet van de mat geveegd. Al zou ik als Nederlander toch bezorgd zijn. Héél bezorgd.
Die dwerg wordt het publiek ingetrapt tegen teams als Portugal bijv. Als je die goed verdedigd krijgt hij kortsluiting en heb je er niks meer aan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:07 schreef speknek het volgende:
Mertens is de meest ondergewaardeerde speler van Belgie, ook door de Belgen zelf. Ik zou Mertens in het Nederlands elftal zo opstellen.
Als iemand die niet goed genoeg is voor de Eredivisie de gouden tip zou zijn voor de verdediging is het inderdaad tijd om heel bezorgd te worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:02 schreef KazimirMalevich het volgende:
Als ik gisteren jullie geknoei achterin zag, was ik sterk verbaasd dat Donk zelfs geen selectie krijgt. Ik zie hem tweewekelijks live in Brugge bezig. Donk zou achterin zeker niet misstaan.
En natuurlijk ben ik als Belg tevreden dat we eindelijk, na zovele jaren, weer eens een mooie overwinning hebben. Zelfs al is dit vriendschappelijk. Aanvallend kwam er het laatste half uur eindelijk eens uit wat ons al lang voorspeld wordt. Dit team heeft kwaliteit. Nederland werd de laatste 30 minuten compleet van de mat geveegd. Al zou ik als Nederlander toch bezorgd zijn. Héél bezorgd.
Gewoon de realiteit, lijkt me. Nederland was dat laatste half uur echt nergens. Al weet ik verdomd goed dat we nog helemaal nergens staan met het oog op het WK. Kroatië wordt een heel ander verhaal. En achterin waren we vlotjes te pakken. Zeker op de RB.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En dan noemen jullie ons arrogant
De voorbije jaren leek de eredivisie me toch geen 5 keer beter dan de Belgische competitie, ook als je er de resultaten van onderlinge duels bij neemt. Vleminckx, jullie topscorer toch twee jaar geleden, zit bij dat "middelmatig clubje" evengoed in de B-kern. Als je zo denkt, heb je toch wel dringend een realiteitscheck nodig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:15 schreef Caland het volgende:
Donk speelt in een competitie die nog 5 keer slechter is dan de eredivisie, bij een middelmatig clubje ook nog eens. Valt toch totaal niet serieus te nemen joh.
Bekijk de UEFA ranglijst eens en het speelse gemak waarmee bijvoorbeeld een matig AZ Anderlecht opzij zette.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:19 schreef KazimirMalevich het volgende:
[..]
De voorbije jaren leek de eredivisie me toch geen 5 keer beter dan de Belgische competitie, ook als je er de resultaten van onderlinge duels bij neemt. Vleminckx, jullie topscorer toch twee jaar geleden, zit bij dat "middelmatig clubje" evengoed in de B-kern. Als je zo denkt, heb je toch wel dringend een realiteitscheck nodig.
Misschien geen 5 keer beter, maar op alle vlakken doet Nederland het volgens mij beter dan België. Al jaaaaaaaaaaren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:19 schreef KazimirMalevich het volgende:
[..]
De voorbije jaren leek de eredivisie me toch geen 5 keer beter dan de Belgische competitie, ook als je er de resultaten van onderlinge duels bij neemt. Vleminckx, jullie topscorer toch twee jaar geleden, zit bij dat "middelmatig clubje" evengoed in de B-kern. Als je zo denkt, heb je toch wel dringend een realiteitscheck nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |