abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115625939
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:38 schreef sonnyspek het volgende:
Hebben jullie eigenlijk Lens gezien? :')
Nu je het zegt :p
sd
pi_115626197
Zonet waren de highlights op eurosport, nu is er de kraker Kroatie - Zwitserland
  donderdag 16 augustus 2012 @ 00:07:05 #203
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_115626425
Speelde Lens dan? :')
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_115626513
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:57 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dus jij kon wel genieten van die afschuwelijk irritante pot die Nederland een tijd terug thuis tegen Turkije speelde? Met 90 minuten lang gefluit en het stilleggen van de wedstrijd omdat er vuurwerk op het veld lag?

Dan heb ik nog liever de vuvuzelas.
Over het algemeen gewoon fantastische supporters de Turken. Je kunt het er mee eens zijn of niet, maar ik vind dat iig.
pi_115626622
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
Die Turken weten tenminste wat sfeer maken is. Kan dat carnavalsvolk nog wat van leren.
Vind je? Ik vind dat Turken zich tijdens voetbal altijd van hun slechtste kant laten zien, en dan bedoel ik niet alleen de supporters, maar ook de spelers en de hele technische staf, zoals toen in dat duel met Zwitserland waar alles en iedereen vechtend met elkaar door de spelerstunnel aan het rollen was. Onbegrijpelijk dat door nooit een schorsing uit voortgekomen is.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_115626659
Ik vind het wel mooi, die ongekende passie en hartstocht. En dan gaat het soms wel eens mis, ja. Maar beter dan 90 minuten lang als een of ander downpatient met schmink op je bek je muil houden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115626705
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:12 schreef Caland het volgende:
Ik vind het wel mooi, die ongekende passie en hartstocht. En dan gaat het soms wel eens mis, ja. Maar beter dan 90 minuten lang als een of ander downpatient met schmink op je bek je muil houden.
Exact.

Wat denk je trouwens, maakt Nederland kans tegen de Turken?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 00:14:50 #208
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115626738
Hopen dat ze zich weten te plaatsen, die Nederlanders.
pi_115626766
Nederlanders plaatsen zich sowieso , geen topploeg in de groep.
sd
pi_115626810
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:13 schreef JC14 het volgende:

[..]

Exact.

Wat denk je trouwens, maakt Nederland kans tegen de Turken?
Dat moet normaal gesproken geen probleem zijn.
  Moderator donderdag 16 augustus 2012 @ 00:17:12 #211
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator donderdag 16 augustus 2012 @ 00:22:16 #213
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_115627006
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:20 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

:D _O- _O-
De grote Van Gaal vergeeft het. _O-
pi_115627008
Wat een grootheid, hij kan Bert Maalderink vergeven.
pi_115627051
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:22 schreef Slobeend het volgende:

[..]

De grote Van Gaal vergeeft het. _O-
Echt geweldig. Ik hoop nog vaak op dit soort interviews _O_
pi_115627134
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:23 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Echt geweldig. Ik hoop nog vaak op dit soort interviews _O_
Dit is nu al nederlandse televisie geschiedenis, geweldig.
Wat een persoonlijkheid.
pi_115627256
quote:
Maalderink :') _O-
pi_115627284
quote:
ik ben het volledig met u eens. eindelijk hebben we de hollanders op hun plaats kunnen zetten, met hun arrogant spel toen ze 1-2 voorkwamen. loon naar werken hebben ze gekregen. en Mertens, waw, prachtige match, zoniet, een wereldmatch!!
_O-
pi_115627297
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:30 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

_O-
HLN zeker? :')
pi_115627304
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:31 schreef tralalala het volgende:

[..]

HLN zeker? :')
Belgen site
pi_115627544
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:30 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

_O-
Echt he...wat een lui zijn dat toch ook. :')
  Moderator donderdag 16 augustus 2012 @ 00:41:08 #223
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_115627890
Wat wil je als je Fredje nog niet eens selecteert..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_115630958
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Echt he...wat een lui zijn dat toch ook. :')
Ze mogen even blij zijn. Dit is voor hun de match waar het allemaal om gaat (een soort Feyenoord tegen Ajax gevoel). Maar als het puntje bij paaltje komt, zakken ze toch wel weer door het ijs. Het was bij hun ook regelmatig een gatenkaas in de verdediging. Een beetje serieuze ploeg had ze met twee vingers in de neus opgerold.
pi_115631295
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 06:53 schreef Devv het volgende:

[..]

Ze mogen even blij zijn. Dit is voor hun de match waar het allemaal om gaat (een soort Feyenoord tegen Ajax gevoel). Maar als het puntje bij paaltje komt, zakken ze toch wel weer door het ijs. Het was bij hun ook regelmatig een gatenkaas in de verdediging. Een beetje serieuze ploeg had ze met twee vingers in de neus opgerold.
Dus je bedoelt dat Nederland alles behalve een serieuze ploeg is ?
pi_115631364
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 07:59 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Op dit moment wel. Ze zijn totaal niet in vorm. Ik heb ook niet het idee dat ze gisteren echt diep zijn gegaan. Het zag er wat ongeïnteresseerd uit.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 08:15:00 #228
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115631429
Wat is dit NL beschamend kut zeg. Belgie heeft de zelfde mankementen als NL. Zodra ze voor staan denken ze dat ze er zijn, maar zelfs dan kan NL geen vuist maken. Wat the fuck is er met veel van de spelers aan de hand.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 08:15:38 #229
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115631436
quote:

[..]

Dit NL verliest van bijna elk redelijk team.
pi_115632020
quote:

[..]

Je hebt het laatste EK niet helemaal gevolgd of zo?
pi_115632222
Denk toch wel dat er wat beters van te maken is dan dat ze het laatste jaar hebben laten zien.
Gaat geen top meer worden de eerstkomende 10 jaar ofzo, er zitten geen wereldspelers aan te komen bij Nederland.
Na Sneijder, v. Persie, Robben e.d. zit er een groot gat waar nog geen einde aan zit te komen.
Nederlandse jeugdteams zijn tegenwoordig fysiek opgewassen tegen buitenlandse teams maar technisch is het al jaren bedroevend. Terwijl dat voorheen altijd andersom was en daar vele topspelers uit voort kwamen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_115634611
Nou Van Gaal verliest dus zijn eerste wedstrijd als de nieuwe coach van
Oranje maar ik denk dat hij bewust al deze spelers heeft opgesteld om zo
langzaam maar zeker het kaf van het koren te scheiden voor later.

Iedereen die Van Gaal een beetje gevolgd heeft weet dat hij het liefst
kneedbare (jonge) spelers heeft zoals hij dat indertijd bij Ajax heeft
kunnen doen. Dus concreet denk ik dat hij op misschien 3 of 4 spelers
na (Sneijder,Huntelaar? Robben?,Stekelenburg) hij alle 'oudjes' eruit
flikkert voor het WK in Brazilië en met een 'jonge' frisse ploeg uiteindelijk
afreist. Dus er zullen best wel meer verlies partijen aankomen op oefen
gebied omdat hij deze als echte testcases zal gebruiken (staat toch
niks op het spel) om zijn eigen elftal te kunnen vormen voor later. :)
  Moderator donderdag 16 augustus 2012 @ 10:57:14 #233
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_115634793
Tim Krul moet er zo snel mogelijk in.
pi_115635578
quote:
6s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:51 schreef Iwanius het volgende:
Nou Van Gaal verliest dus zijn eerste wedstrijd als de nieuwe coach van
Oranje maar ik denk dat hij bewust al deze spelers heeft opgesteld om zo
langzaam maar zeker het kaf van het koren te scheiden voor later.

Iedereen die Van Gaal een beetje gevolgd heeft weet dat hij het liefst
kneedbare (jonge) spelers heeft zoals hij dat indertijd bij Ajax heeft
kunnen doen. Dus concreet denk ik dat hij op misschien 3 of 4 spelers
na (Sneijder,Huntelaar? Robben?,Stekelenburg) hij alle 'oudjes' eruit
flikkert voor het WK in Brazilië en met een 'jonge' frisse ploeg uiteindelijk
afreist. Dus er zullen best wel meer verlies partijen aankomen op oefen
gebied omdat hij deze als echte testcases zal gebruiken (staat toch
niks op het spel) om zijn eigen elftal te kunnen vormen voor later. :)
En wat laat jou in de waan dat dit elftal het WK in Brazilie wel even zal halen? We zitten in een goep met Turkije, Hongarije en Roemenie, stuk voor stuk landen waar DIT NL elftal zijn handen vol aan gaat hebben. Twee jaar geleden zou dat wel anders zijn geweest, maar die tijd is voorbij. Ik hou er al een beetje rekening mee dat we voor het eerst sinds 2002 weer eens een keertje zullen moeten overslaan. Zou ook wel helemaal de cirkel rond maken, want de laatse coach onder wie NL een eindtoernooi moest missen was....juist.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:29:43 #235
8369 speknek
Another day another slay
pi_115635778
Ook toen speelde hij met een geknakt elftal dat een grote prijs had moeten pakken en over hun top heen was.
Van Gaal zou er verstandiger aan doen compleet door te selecteren. Als het dan niet lukt kan hij tenminste nog zeggen dat hij aan het opbouwen is voor de volgende ronde.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_115635791
Loop het overal te bazuinen maar ik wil 2 grote negers achterin, die hebben we maar gebruiken ze niet!?!

Graag centraal Douglas en Donk samen een kans please! Beide 2 meter, zwart, sterk en maken minder fouten dan Vrij, mathijsen en heit.
pi_115636795
Als ik gisteren jullie geknoei achterin zag, was ik sterk verbaasd dat Donk zelfs geen selectie krijgt. Ik zie hem tweewekelijks live in Brugge bezig. Donk zou achterin zeker niet misstaan.

En natuurlijk ben ik als Belg tevreden dat we eindelijk, na zovele jaren, weer eens een mooie overwinning hebben. Zelfs al is dit vriendschappelijk. Aanvallend kwam er het laatste half uur eindelijk eens uit wat ons al lang voorspeld wordt. Dit team heeft kwaliteit. Nederland werd de laatste 30 minuten compleet van de mat geveegd. Al zou ik als Nederlander toch bezorgd zijn. Héél bezorgd.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 12:05:48 #238
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115636878
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:02 schreef KazimirMalevich het volgende:
Als ik gisteren jullie geknoei achterin zag, was ik sterk verbaasd dat Donk zelfs geen selectie krijgt. Ik zie hem tweewekelijks live in Brugge bezig. Donk zou achterin zeker niet misstaan.

En natuurlijk ben ik als Belg tevreden dat we eindelijk, na zovele jaren, weer eens een mooie overwinning hebben. Zelfs al is dit vriendschappelijk. Aanvallend kwam er het laatste half uur eindelijk eens uit wat ons al lang voorspeld wordt. Dit team heeft kwaliteit. Nederland werd de laatste 30 minuten compleet van de mat geveegd. Al zou ik als Nederlander toch bezorgd zijn. Héél bezorgd.
Niet te enthousiast worden he? Jullie aanvallers als mertens ( :') ) werden verdedigd door een stel kamerplanten. Tegen tegenstanders die kunnen verdedigen en enige motivatie hebben, moet ik het met Belgie ook allemaal nog zien. Want ook daar rommelt het behoorlijk.
pi_115636885
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:02 schreef KazimirMalevich het volgende:
Dit team heeft kwaliteit. Nederland werd de laatste 30 minuten compleet van de mat geveegd. Al zou ik als Nederlander toch bezorgd zijn. Héél bezorgd.
En dan noemen jullie ons arrogant :')
  donderdag 16 augustus 2012 @ 12:07:29 #240
8369 speknek
Another day another slay
pi_115636921
Mertens is de meest ondergewaardeerde speler van Belgie, ook door de Belgen zelf. Ik zou Mertens in het Nederlands elftal zo opstellen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_115636924
Donk. :D _O- :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115636942
Donk, die roste een penalty de Maas in tijdens de bekerfinale 06/07
  donderdag 16 augustus 2012 @ 12:10:06 #243
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115636987
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:07 schreef speknek het volgende:
Mertens is de meest ondergewaardeerde speler van Belgie, ook door de Belgen zelf. Ik zou Mertens in het Nederlands elftal zo opstellen.
Die dwerg wordt het publiek ingetrapt tegen teams als Portugal bijv. Als je die goed verdedigd krijgt hij kortsluiting en heb je er niks meer aan.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 12:10:08 #244
8369 speknek
Another day another slay
pi_115636990
quote:

Als iemand die niet goed genoeg is voor de Eredivisie de gouden tip zou zijn voor de verdediging is het inderdaad tijd om heel bezorgd te worden.
pi_115637079
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:06 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

En dan noemen jullie ons arrogant :')
Gewoon de realiteit, lijkt me. Nederland was dat laatste half uur echt nergens. Al weet ik verdomd goed dat we nog helemaal nergens staan met het oog op het WK. Kroatië wordt een heel ander verhaal. En achterin waren we vlotjes te pakken. Zeker op de RB.

Overigens heb ik zo'n vermoeden dat jullie Donk de laatste jaren echt niet meer gevolgd hebben. Een penaltyfase van vijf jaar geleden bovenhalen ... Jaap Stam roste ook wel eens een penalty in de nok van het stadion. Donk niet goed genoeg voor de eredivisie ... Heel twijfelachtig toch hoor. Maakte een erg grote evolutie de voorbije drie jaren. Van een nonchalante, verstrooide dromer die elke wedstrijd z'n foutjes maakte, tot een robuust sluitstuk in onze verdediging.
pi_115637154
Donk speelt in een competitie die nog 5 keer slechter is dan de eredivisie, bij een middelmatig clubje ook nog eens. Valt toch totaal niet serieus te nemen joh.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115637308
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:15 schreef Caland het volgende:
Donk speelt in een competitie die nog 5 keer slechter is dan de eredivisie, bij een middelmatig clubje ook nog eens. Valt toch totaal niet serieus te nemen joh.
De voorbije jaren leek de eredivisie me toch geen 5 keer beter dan de Belgische competitie, ook als je er de resultaten van onderlinge duels bij neemt. Vleminckx, jullie topscorer toch twee jaar geleden, zit bij dat "middelmatig clubje" evengoed in de B-kern. Als je zo denkt, heb je toch wel dringend een realiteitscheck nodig.
pi_115637349
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:19 schreef KazimirMalevich het volgende:

[..]

De voorbije jaren leek de eredivisie me toch geen 5 keer beter dan de Belgische competitie, ook als je er de resultaten van onderlinge duels bij neemt. Vleminckx, jullie topscorer toch twee jaar geleden, zit bij dat "middelmatig clubje" evengoed in de B-kern. Als je zo denkt, heb je toch wel dringend een realiteitscheck nodig.
Bekijk de UEFA ranglijst eens en het speelse gemak waarmee bijvoorbeeld een matig AZ Anderlecht opzij zette.

Jullie Belgjes voeren dan steeds het Vleminckx argument aan, maar die werd hier ook nauwelijks serieus genomen. Die had gewoon een lucky jaartje. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115637432
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:19 schreef KazimirMalevich het volgende:

[..]

Misschien geen 5 keer beter, maar op alle vlakken doet Nederland het volgens mij beter dan België. Al jaaaaaaaaaaren.
pi_115637458
Al is het wel tof dat we toch een beetje aan ontwikkelingssamenwerking doen door al die matige Nederlandse trainers die kant op te sturen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115637553
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Misschien geen 5 keer beter, maar op alle vlakken doet Nederland het volgens mij beter dan België. Al jaaaaaaaaaaren.
Niemand in België zal dat ontkennen. Ook op de UEFA-ranglijst staan jullie inderdaad nog 4 plaatsjes hoger. Alleen, de grote tijden zijn voorbij, ook voor de Nederlandse competitie. De tijden van Europese finales etc. Het niveauverschil is niet meer zo groot, of je dat nu wil geloven of niet. Ok Anderlecht werd vlot opzij gezet door AZ, het jaar daarvoor trouwens ook door Ajax. Maar evengoed schakelde een non-ploeg als Gent ook Feyenoord uit (Feyenoord dat later 10-0 op z'n doos kreeg, toegegeven), of Anderlecht ging ervoor evengoed met 1-3 winnen op Ajax.
pi_115637624
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:28 schreef KazimirMalevich het volgende:

[..]

Niemand in België zal dat ontkennen. Ook op de UEFA-ranglijst staan jullie inderdaad nog 4 plaatsjes hoger. Alleen, de grote tijden zijn voorbij, ook voor de Nederlandse competitie. De tijden van Europese finales etc. Het niveauverschil is niet meer zo groot, of je dat nu wil geloven of niet. Ok Anderlecht werd vlot opzij gezet door AZ, het jaar daarvoor trouwens ook door Ajax. Maar evengoed schakelde een non-ploeg als Gent ook Feyenoord uit (Feyenoord dat later 10-0 op z'n doos kreeg, toegegeven), of Anderlecht ging ervoor evengoed met 1-3 winnen op Ajax.
Ik denk dat Feyenoord, Ajax, PSV én Twente allemaal een veel betere basis hebben dan Anderlecht (toch de grootste club in België). Voor zover ik het kan beoordelen is deze gouden generatie van België meer geluk dan het daadwerkelijk opleiden van spelers, of heb ik dat mis?
pi_115637648
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:28 schreef KazimirMalevich het volgende:

[..]

De laatste 5 jaar hebben de Nederlandse clubs constant meer punten gehaald dan de Belgische. Moet je nagaan hoe slecht het met die Belgjes gesteld is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115637667
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:15 schreef Caland het volgende:
Donk is met zijn club 2e geworden in Belgie als vaste kracht, daar hecht ik wel meer waarde aan dan een Mathijssen die oud en versleten is en niets echt meer met power doet omdat er toch nooit meer in zal zitten.
pi_115637694
En natuurlijk bizar dat een grote beuk neger als Douglas ook geen kans krijgt, ik wil godverdomme gewoon wat power achterin, niet meer van die magere kleine melkflessen.
pi_115637699
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:31 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Donk is met zijn club 2e geworden in Belgie als vaste kracht, daar hecht ik wel meer waarde aan dan een Mathijssen die oud en versleten is en niets echt meer met power doet omdat er toch nooit meer in zal zitten.
Mathijsen is met zijn club vierde geworden in een competitie die toch echt aanzienlijk sterker is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115637712
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:32 schreef Apekoek het volgende:
En natuurlijk bizar dat een grote beuk neger als Douglas ook geen kans krijgt, ik wil godverdomme gewoon wat power achterin, niet meer van die magere kleine melkflessen.
Je ziet hem zeker nooit spelen bij Twente?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115637718
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Je ziet hem zeker nooit spelen bij Twente?
Dieptepunt tegen VVV uit :D
pi_115637732
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dieptepunt tegen VVV uit :D
Die maakt elke week wel een cruciale fout. Maar hij is sterk enzo, en Braziliaans. :o :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115637736
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik denk dat Feyenoord, Ajax, PSV én Twente allemaal een veel betere basis hebben dan Anderlecht (toch de grootste club in België). Voor zover ik het kan beoordelen is deze gouden generatie van België meer geluk dan het daadwerkelijk opleiden van spelers, of heb ik dat mis?
Dat is gewoon zo. Al zetten Anderlecht, Standard en Genk wel heel sterk in op jeugd en werpt dat stilaan z'n vruchten af. Van die drie ploegen alleen al komen: Defour, Fellaini, Witsel, Kompany, Lukaku, De Bruyne en Courtois.

Die zogenaamde "gouden generatie" moet trouwens ook nog alles bewijzen. Op papier staan ze er. In de praktijk beginnen ze zich eindelijk wat te bewijzen bij Europese (sub-)toppers. Nu nog hun potentieel ten volle benutten en er zijn mogelijkheden.

We hebben geen flankverdedigers en geen goeie spits. Dat is het grootste probleem.
pi_115637738
Niemand ontkent dat de eredivisie beter is , maar 5x is fel overdreven.Eredivisie is 8ste beste europese competitie ongeveer , belgische de 10de (wel 11de nu op uefa maar griekenland is zo ingehaald in de nabije toekomst)
sd
pi_115637755
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:32 schreef Apekoek het volgende:
Douglas maakt meer fouten in één seizoen dan De Vrij en Viergever hun hele carrière bij elkaar hebben gemaakt.
pi_115637766
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Douglas maakt meer fouten in één seizoen dan De Vrij en Viergever hun hele carrière bij elkaar hebben gemaakt.
En mentaliteit is om te huilen
pi_115637773
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:34 schreef sausagin het volgende:
Niemand ontkent dat de eredivisie beter is , maar 5x is fel overdreven.Eredivisie is 8ste beste europese competitie ongeveer , belgische de 10de (wel 11de nu op uefa maar griekenland is zo ingehaald in de nabije toekomst)
12e zelfs. En die laatste zin is natuurlijk geen argument. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115637779
Prima als jullie het beter denken te weten, ik heb gister een defensie gezien die zo lek is als een mandje. Ik kom ook maar met wat suggesties.
pi_115637793
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:31 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Donk is redelijk inderdaad, speler volgens de Nederlandse/Ajax school. Alleen jammer dat hij nog steeds vaak genoeg een foutje maakt in een wedstrijd. Dat is acceptabel als je wekelijks tegen Zulte Waregem en SC Lokeren moet, maar niet als je een 8-tal wedstrijden tegen de beste spelers van de wereld moet spelen.
pi_115637801
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:35 schreef Caland het volgende:

[..]

12e zelfs. En die laatste zin is natuurlijk geen argument. :')
11de. Check uefe ranking http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/crank2012.html
sd
pi_115637805
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:35 schreef Apekoek het volgende:
Prima als jullie het beter denken te weten, ik heb gister een defensie gezien die zo lek is als een mandje. Ik kom ook maar met wat suggesties.
Een defensie die volledig in de steek wordt gelaten door De Jong en Stekelenburg, toch niet de jongsten. Zelfs de analisten legden de fout niet bij de verdediging. Maar jij zal het wel beter weten ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115637816
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115637842
quote:
Ik neem die oefeninterlands niet serieus. Jij wel dan? Alles op basis van een wedstrijd beoordelen doe je graag dus?
pi_115637859
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:36 schreef sausagin het volgende:

[..]

Dat is vorig seizoen , dit is dit seizoen

http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/crank2013.html
Ik wacht nog even het lopende seizoen af, als je het niet erg vindt. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115637864
quote:
Dit is het beste wat Nederland op dit moment heeft. ;) En daar hoort Douglas niet bij en Donk speelt in een competitie die lager aangeschreven staat dan de Eredivisie.
pi_115637867
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:36 schreef sausagin het volgende:

[..]

Dat is vorig seizoen , dit is dit seizoen

http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/crank2013.html
Zie maar eens Rusland en Oekraïne in te halen
pi_115637902
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zie maar eens Rusland en Oekraïne in te halen
zal niet gebeuren , denk dat belgië goed op die 10de plaats staat , de rest zijn betere competities.
sd
pi_115637907
quote:
En ik geloof dat je gelijk hebt ook. Donk speelde bv. een erg grote rol in de goeie poulefase in de EL vorig seizoen. Winning goal tegen Braga bv., toch uittredend finalist op dat moment. Donk tekende bij in Brugge, maar dat kostte ons veel geld of hij was naar Sporting Lissabon. Toch ook geen knoeiers?
pi_115637934
Donk zou trouwens zo in de basis bij Ajax staan , vind hem veel beter dan Alderweireld , maar alderweireld is ook bedroevend slecht imo.
sd
pi_115637937
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:38 schreef KazimirMalevich het volgende:

[..]

En ik geloof dat je gelijk hebt ook. Donk speelde bv. een erg grote rol in de goeie poulefase in de EL vorig seizoen. Winning goal tegen Braga bv., toch uittredend finalist op dat moment. Donk tekende bij in Brugge, maar dat kostte ons veel geld of hij was naar Sporting Lissabon. Toch ook geen knoeiers?
De Europa League.... Daar zeg je me iets.
pi_115637940
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:38 schreef KazimirMalevich het volgende:

[..]

Dat heet slim onderhandelen om een hoger salaris te krijgen. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115637951
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:39 schreef sausagin het volgende:
Donk zou trouwens zo in de basis bij Ajax staan , vind hem veel beter dan Alderweireld , maar alderweireld is ook bedroevend slecht imo.
Alderweireld zou ik ook niet willen hebben in het Nederlands elftal
pi_115637977
Toby Alderweireld is zeker een mindere speler ja.
pi_115637987
Donks bijnaam is trouwens veranderd op wikipedia :D
pi_115637999
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:40 schreef Adames het volgende:

[..]

Alderweireld zou ik ook niet willen hebben in het Nederlands elftal
En ik ook niet in het belgisch elftal , heb die nog nooit goed zien spelen
sd
pi_115638009
quote:
9s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

De Europa League.... Daar zeg je me iets.
Het niveau van zowel de Belgische als de Nederlandse competitie tegenwoordig.
pi_115638012
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:41 schreef sausagin het volgende:

[..]

En ik ook niet in het belgisch elftal , heb die nog nooit goed zien spelen
In het Belgisch elftal?
pi_115638021
Ook funest voor je groep trouwens, zo'n Donk. Voor je het weet ligt die het wijf van een teamgenoot aan te douwen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115638062
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:41 schreef KazimirMalevich het volgende:

[..]

Het niveau van zowel de Belgische als de Nederlandse competitie tegenwoordig.
Nederland doet het nog altijd een stuk beter.
Vorig jaar AZ kwartfinale. OA Anderlecht, Udinese uitgeschakeld
2 jaar geleden PSV en Twente, PSV schakelde Lille, Glasgow toen uit. Twente toen Rubin Kazan, Zenit.
pi_115638064
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:42 schreef Caland het volgende:
Ook funest voor je groep trouwens, zo'n Donk. Voor je het weet ligt die het wijf van een teamgenoot aan te douwen.
gelukkig is Demy ook al tijden buiten beeld
pi_115638072
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

2 jaar geleden PSV en Twente, PSV schakelde Lille, Glasgow toen uit. Twente toen Rubin Kazan, Zenit.
vorig jaar deed Belgie het ook aardig,
pi_115638108
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:43 schreef Adames het volgende:

[..]

vorig jaar deed Belgie het ook aardig,
Standard Luik en een klein beetje Anderlecht kan daar in mee.
pi_115638122
quote:

[..]

Eredivisie is ook beter , geen belg die dat ontkent (tenzij de simpele belgen). Maar 5x beter is overdreven
sd
pi_115638141
Ajax heeft met Ajax, AZ, PSV, Twente al goede clubs voor in Europa. En Feyenoord heeft ook een goede toekomst in het vizier.
pi_115638154
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:44 schreef sausagin het volgende:

[..]

Eredivisie is ook beter , geen belg die dat ontkent (tenzij de simpele belgen). Maar 5x beter is overdreven
Ik zeg dat nergens?
pi_115638163
quote:

[..]

Ja, daarom zeg ik ook dat EL ons niveau is geworden. Geen Nederlandse ploeg overleefde de voorbije 5 jaar de Champions League-poules.
En wat betreft België: Club Brugge, Anderlecht en Standard wonnen allen hun EL-poule. Toch ook geen slechte prestatie lijkt me.
pi_115638165
Heerenveen halen ook groepsfase
sd
pi_115638190
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:45 schreef KazimirMalevich het volgende:

[..]

Ja, daarom zeg ik ook dat EL ons niveau is geworden. Geen Nederlandse ploeg overleefde de voorbije 5 jaar de Champions League-poules.
En wat betreft België: Club Brugge, Anderlecht en Standard wonnen allen hun EL-poule. Toch ook geen slechte prestatie lijkt me.
ja maar de belgische ploegen stoppen met presteren na de winter, terwijl nederlandse ploegen nog wat langer door gaan. Dat is het verschil tussen de 2
sd
pi_115638219
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:46 schreef sausagin het volgende:

[..]

ja maar de belgische ploegen stoppen met presteren na de winter, terwijl nederlandse ploegen nog wat langer door gaan. Dat is het verschil tussen de 2
Absoluut juist. Helaas.
pi_115638224
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:45 schreef KazimirMalevich het volgende:

[..]

Ho, Ajax was vorig jaar heeeeeeeeeeeeeeeeeel dichtbij. Als de arbitrage eens beter was, hadden we zomaar gewonnen van Real Madrid.
pi_115638252
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:47 schreef KazimirMalevich het volgende:

[..]

Absoluut juist. Helaas.
Nederland heeft ook meer aansprekende clubs in Europa.

PSV, Ajax, Feyenoord...
pi_115638290
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ho, Ajax was vorig jaar heeeeeeeeeeeeeeeeeel dichtbij. Als de arbitrage eens beter was, hadden we zomaar gewonnen van Real Madrid.
3-0 en 0-3 verloren. De cijfers staan er wel hé. En dat is uiteindelijk het enige dat blijft hangen. De rest is voer voor supporters. Al begrijp ik de ontgoocheling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')