Bouhla is nooit basis geweest, Afellay is geen echte buitenspeler en met Robin loopt de aanval niet lekker. Daarbij heeft hij morgen een medische keuring en gaat hij heus niks riskeren voor een oefeninterlandje.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Denk je dat het toeval is dat hun er allemaal naast staan? Ik zeg gewoon dat ik het goed vind dat ze er naast staan, er werd om niks anders geroepen 8 weken geleden.
Eens. Tegen Turkije zal meer duidelijk worden. Ik verwacht nog steeds een eenvoudige overwinning tegen de Turken > 4-1.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:33 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ben het eigenlijk wel eens met Derksen.
Van Gaal valt vooralsnog niks te verwijten.
Tsja, Huntelaar ken nog geen bal aannemen zonder balverlies te lijden. Ik speel toch écht liever met een Van Persie hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Bouhla is nooit basis geweest, Afellay is geen echte buitenspeler en met Robin loopt de aanval niet lekker. Daarbij heeft hij morgen een medische keuring en gaat hij heus niks riskeren voor een oefeninterlandje.
Viergever speelde goed. BMI speelde alleen goed bij de 2 goals. Voorderest speelde ze wel goed eigenlijk, alleen 75ste tot de 80ste lieten ze het afweten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef Jojoke het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar wat is de conclusie? Enkele debutanten die geslaagd zijn voor de test? Enkele 'oudjes' die moeten vrezen voor hun positie?
Waren wij Belgen zo goed dan vanavond ??? écht ???quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:33 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ben het eigenlijk wel eens met Derksen.
Van Gaal valt vooralsnog niks te verwijten.
twitter:frenkdeboer twitterde op woensdag 15-08-2012 om 22:23:47En dan zit je opeens niet meer zo lekker Indi wedstrijd. #belned reageer retweet
twitter:frenkdeboer twitterde op woensdag 15-08-2012 om 22:13:03Stefan. Zoek die vrije man op. #devrij #belned reageer retweet
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op woensdag 15-08-2012 om 22:28:20Belgie is natuurlijk geen Portugal of Duitsland, he. Dat moeten we niet... Oh. Wacht effe... #belned reageer retweet
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op woensdag 15-08-2012 om 20:28:40Ruud kent die verdediger Van Buyten. Van binnen ook, trouwens. #belned reageer retweet
Ik vond het een warrige wedstrijd, viel geen lijn op te trekken, eerst is oranje beter, dan zijn ze slechter en valt de 1-0, dan zijn ze weer beter en vallen er 2 doelpunten en daarna krijgen ze in 5 minuten 3 doelpunten om de oren.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef Jojoke het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar wat is de conclusie? Enkele debutanten die geslaagd zijn voor de test? Enkele 'oudjes' die moeten vrezen voor hun positie?
Nee, waardeloze invalbeurt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:38 schreef sonnyspek het volgende:
Hebben jullie eigenlijk Lens gezien?
Ik vond het wel meevallen, vooral in het zadel geholpen door fouten van Nederland.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waren wij Belgen zo goed dan vanavond ??? écht ???
Nou hopelijk zijn ze wat stabieler tegen Turkije.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:37 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Viergever speelde goed. BMI speelde alleen goed bij de 2 goals. Voorderest speelde ze wel goed eigenlijk, alleen 75ste tot de 80ste lieten ze het afweten.
Dat zal moeten, anders ga je de bietenbrug op tegen de Turken. Verwacht dat Nederland een stuk beter zal voetballen en gewoon die Turken met 4-1 wegtikken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:42 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Nou hopelijk zijn ze wat stabieler tegen Turkije.
Ik verwacht het wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:42 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Nou hopelijk zijn ze wat stabieler tegen Turkije.
Ik denk met weemoed terug aan de oefeninterland van NED-TUR in nov2010. Toen zaten er 70% turken en 30% nederlanders in het stadionquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik verwacht het wel.
Tevens heeft Turkije een veel zwakker elftal dan België.
Dat is overal in Europa zo, en in Duitsland nog veel ergerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk met weemoed terug aan de oefeninterland van NED-TUR in nov2010. Toen zaten er 70% turken en 30% nederlanders in het stadion
Turken maken er tenminste een écht feest van. Dat kan van de 'supporters' van Nederland toch niet gezegd worden?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk met weemoed terug aan de oefeninterland van NED-TUR in nov2010. Toen zaten er 70% turken en 30% nederlanders in het stadion
Nou leuk, lekker fluiten tijdens het volkslied (van het land waar je woont), met vuurwerk smijten, toppie.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:45 schreef JC14 het volgende:
[..]
Turken maken er tenminste een écht feest van. Dat kan van de 'supporters' van Nederland toch niet gezegd worden?
Een fluitconcert van 90minuten. Supah Töllquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:45 schreef JC14 het volgende:
[..]
Turken maken er tenminste een écht feest van. Dat kan van de 'supporters' van Nederland toch niet gezegd worden?
Tsja, ik moet huilen bij die wortels bij het Nederlands elftal en het soms zo ijzingwekkend stil zijn. ( op een paar minuten na ) Is dat dan wél supporteren?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een fluitconcert van 90minuten. Supah Töll
Toch heb ik liever Henk, Annie en de kids op de tribune zitten dan achmed en z'n 20 opgefokte maten (incl. vuurwerk)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:48 schreef JC14 het volgende:
[..]
Tsja, ik moet huilen bij die wortels bij het Nederlands elftal en het soms zo ijzingwekkend stil zijn. ( op een paar minuten na ) Is dat dan wél supporteren?
Nou nou, stilte de nieuwe supporters? Hallo zeg....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:52 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Toch heb ik liever Henk, Annie en de kids op de tribune zitten dan achmed en z'n 20 opgefokte maten (incl. vuurwerk)
Dus jij kon wel genieten van die afschuwelijk irritante pot die Nederland een tijd terug thuis tegen Turkije speelde? Met 90 minuten lang gefluit en het stilleggen van de wedstrijd omdat er vuurwerk op het veld lag?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:55 schreef JC14 het volgende:
[..]
Nou nou, stilte de nieuwe supporters? Hallo zeg....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |