quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:06 schreef KingRoland het volgende:
NL-Turkije al gespeeld. Hieronder de uitslag.Tsja, tegen Turkije staan we er gewoon. 4-1 Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:06 schreef KingRoland het volgende:
NL-Turkije al gespeeld. Hieronder de uitslag.In de vorm van Nederland speelt alleen uitwedstrijden tegen Turkije?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:RobScheepers twitterde op woensdag 15-08-2012 om 23:04:53En dan gaat Gullit roepen dat de Jong zijn man liet lopen? Hij liet zelf zijn vrouw lopen! #belned reageer retweet
Lage 'grap'.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:10 schreef donroyco het volgende:
twitter:RobScheepers twitterde op woensdag 15-08-2012 om 23:04:53En dan gaat Gullit roepen dat de Jong zijn man liet lopen? Hij liet zelf zijn vrouw lopen! #belned reageer retweet
Triest.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:10 schreef donroyco het volgende:
Kwaliteit dit.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:10 schreef donroyco het volgende:
Ook al zo'n komisch wonderkind.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:15 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Een nationaal bekende tonprater, columnist, stand-upper en entertainer.
Dar is gem. nog redelijk hoog, als je 4 om de oren krijgt...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn rapportcijfers:
Stekelenburg: 5.0
Van Rhijn: 5.0
Heitinga: 6.0
Mathijsen: 6.0
Willems: 6.0
Van Der Vaart: 6.0
Sneijder: 6.5
De Jong: 5.5
Robben: 7.5
Huntelaar: 6.5
Narsingh: 7.0
Viergever: 5.0
De Vrij: 5.0
Martins Indi: 5.0
Maher: 6.5
Dank je.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ook al zo'n komisch wonderkind.
Had effe gebeld dan had ik niet gekekenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Falers ik wist dat dIt ging gebeuren :-)
En niet één van je 100.000+ posts waarschuwde ons.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Falers ik wist dat dIt ging gebeuren :-)
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Had effe gebeld dan had ik niet gekeken
Je weet zelf ook dat ze zich als mongolen hebben gedragen door alleen met elkaar om te gaan, en zich als extreem arrogant op te stellen. Zelfde geld voor Van der Wiel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:44 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Vertel, welke spannende verhaaltjes en sappige details over "hun gedrag op het EK" heb je op weten te duikelen. Please, do tell...
Wat precies?quote:
Door fouten van de verdediging, kan hij niks aan doen. Hij staat er met een goede opstelling.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft gewoon van de Belgen verloren
Ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben je serieus? (just to be sure)
Nou met hun ging het ook niet echt goedquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:42 schreef NLGooner het volgende:
[..]
En Van Persie, Afellay en Boulahrouz laten zien dat het wel lukt zonder hun ofzo?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Van-Gaal-een-8.dhtmlquote:Johan Derksen geeft Louis van Gaal na afloop van België - Nederland het cijfer 8 bij Knevel & Van den Brink. 'Hij heeft alle spelers op de goede plek gezet. Een linksbuiten op links, een rechtsbuiten op rechts. Zo logisch als wat. Maar zijn probleem is dat spelers persoonlijke fouten gaan maken', is de mening van de hoofdredacteur van VI. 'Dan ben je als coach volkomen weerloos. Maar het is een leerzame avond voor Van Gaal geweest. We weten nu waar we staan als we niet in vorm zijn.'
Gast wat denk je nou? Was jij erbij dan? Louis was vol lof over Van Persie, Huntelaar kan er ook zo weer naast staan als hij het niet brengt en Van Persie kan er zo weer instaan want hij kan overal in de aanval wel uit de voeten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:27 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat ze zich als mongolen hebben gedragen door alleen met elkaar om te gaan, en zich als extreem arrogant op te stellen. Zelfde geld voor Van der Wiel.
[..]
Wat precies?
[..]
Door fouten van de verdediging, kan hij niks aan doen. Hij staat er met een goede opstelling.
[..]
Ja.
[..]
Nou met hun ging het ook niet echt goed. En ben al blij dat hij gewoon hun eruit flikkert omdat ze zich zo mongolisch gedragen. Het gaat niet erom dat het beter of slechter gaat.
Ook goed dat Van der Wiel eruit is.
Denk je dat het toeval is dat hun er allemaal naast staan? Ik zeg gewoon dat ik het goed vind dat ze er naast staan, er werd om niks anders geroepen 8 weken geleden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Gast wat denk je nou? Was jij erbij dan? Louis was vol lof over Van Persie, Huntelaar kan er ook zo weer naast staan als hij het niet brengt en Van Persie kan er zo weer instaan want hij kan overal in de aanval wel uit de voeten.
Ben het eigenlijk wel eens met Derksen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:28 schreef Jojoke het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Van-Gaal-een-8.dhtml
Ik word hier voor gek uitgemaakt omdat ik dat zegquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:33 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ben het eigenlijk wel eens met Derksen.
Van Gaal valt vooralsnog niks te verwijten.
Bouhla is nooit basis geweest, Afellay is geen echte buitenspeler en met Robin loopt de aanval niet lekker. Daarbij heeft hij morgen een medische keuring en gaat hij heus niks riskeren voor een oefeninterlandje.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Denk je dat het toeval is dat hun er allemaal naast staan? Ik zeg gewoon dat ik het goed vind dat ze er naast staan, er werd om niks anders geroepen 8 weken geleden.
Eens. Tegen Turkije zal meer duidelijk worden. Ik verwacht nog steeds een eenvoudige overwinning tegen de Turken > 4-1.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:33 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ben het eigenlijk wel eens met Derksen.
Van Gaal valt vooralsnog niks te verwijten.
Tsja, Huntelaar ken nog geen bal aannemen zonder balverlies te lijden. Ik speel toch écht liever met een Van Persie hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Bouhla is nooit basis geweest, Afellay is geen echte buitenspeler en met Robin loopt de aanval niet lekker. Daarbij heeft hij morgen een medische keuring en gaat hij heus niks riskeren voor een oefeninterlandje.
Viergever speelde goed. BMI speelde alleen goed bij de 2 goals. Voorderest speelde ze wel goed eigenlijk, alleen 75ste tot de 80ste lieten ze het afweten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef Jojoke het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar wat is de conclusie? Enkele debutanten die geslaagd zijn voor de test? Enkele 'oudjes' die moeten vrezen voor hun positie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |