Nu je het zegt :pquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:38 schreef sonnyspek het volgende:
Hebben jullie eigenlijk Lens gezien?
Over het algemeen gewoon fantastische supporters de Turken. Je kunt het er mee eens zijn of niet, maar ik vind dat iig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:57 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dus jij kon wel genieten van die afschuwelijk irritante pot die Nederland een tijd terug thuis tegen Turkije speelde? Met 90 minuten lang gefluit en het stilleggen van de wedstrijd omdat er vuurwerk op het veld lag?
Dan heb ik nog liever de vuvuzelas.
Vind je? Ik vind dat Turken zich tijdens voetbal altijd van hun slechtste kant laten zien, en dan bedoel ik niet alleen de supporters, maar ook de spelers en de hele technische staf, zoals toen in dat duel met Zwitserland waar alles en iedereen vechtend met elkaar door de spelerstunnel aan het rollen was. Onbegrijpelijk dat door nooit een schorsing uit voortgekomen is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
Die Turken weten tenminste wat sfeer maken is. Kan dat carnavalsvolk nog wat van leren.
Exact.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:12 schreef Caland het volgende:
Ik vind het wel mooi, die ongekende passie en hartstocht. En dan gaat het soms wel eens mis, ja. Maar beter dan 90 minuten lang als een of ander downpatient met schmink op je bek je muil houden.
Dat moet normaal gesproken geen probleem zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:13 schreef JC14 het volgende:
[..]
Exact.
Wat denk je trouwens, maakt Nederland kans tegen de Turken?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:17 schreef Slobeend het volgende:
http://nos.nl/video/407393-van-gaal-na-nederlaag-in-belgie.html
De laatste 15 seconden.![]()
Echt geweldig. Ik hoop nog vaak op dit soort interviewsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De grote Van Gaal vergeeft het.
Dit is nu al nederlandse televisie geschiedenis, geweldig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Echt geweldig. Ik hoop nog vaak op dit soort interviews
Maalderinkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:17 schreef Slobeend het volgende:
quote:ik ben het volledig met u eens. eindelijk hebben we de hollanders op hun plaats kunnen zetten, met hun arrogant spel toen ze 1-2 voorkwamen. loon naar werken hebben ze gekregen. en Mertens, waw, prachtige match, zoniet, een wereldmatch!!
Echt he...wat een lui zijn dat toch ook.quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:17 schreef Slobeend het volgende:
Ze mogen even blij zijn. Dit is voor hun de match waar het allemaal om gaat (een soort Feyenoord tegen Ajax gevoel). Maar als het puntje bij paaltje komt, zakken ze toch wel weer door het ijs. Het was bij hun ook regelmatig een gatenkaas in de verdediging. Een beetje serieuze ploeg had ze met twee vingers in de neus opgerold.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Echt he...wat een lui zijn dat toch ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |