Als je een ander naam had, dan geloof ik jequote:Op maandag 13 augustus 2012 16:27 schreef Nederlanden het volgende:
Ik voel me inderdaad meer Vlaming dan Belg. Nu ik ben op zich ook niet tegen België (zoals sommigen haat er tegenover vertonen). Ik voel er gewoon niets voor, ook niet voor de ploeg die de naam 'België' draagt. Ik supporter de laatste jaren voor Nederland. Alleen is het nu niet toegestaan, zeg maar. Dan bekijken sommigen je nogal raar, maar voor de rest ben ik er expliciet voor. Nu hou ik me rustig
Ah, en waarom? Wat precies geloof je dan niet?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je een ander naam had, dan geloof ik je
Bij belgie doet Fellaini niet mee.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:10 schreef Doublepain het volgende:
Godverdomme, Strootman doet niet mee ivm blessure... Gefeliciteerd België, met je overwinning
Heeft gewoon te maken dat hij die ene interviewer haat. Zie zijn vorige interviews met hem. Bij andere journalisten is hij gewoon warmer en opener.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:52 schreef Slobeend het volgende:
http://nos.nl/video/40662(...)ar-kwalificatie.html
Wat een onaangename jongen is Van Persie toch.Met alle respect voor zijn voetbal kwaliteiten, maar zolang hij erbij zit houd je gedonder in de selectie denk ik.
Wat wil je dan, over het gatendek genaamd de Belgische snelweg gaan? Zelfs in Afrika zijn de wegen beter.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:50 schreef Masanga het volgende:
Ik hoorde dat het Nederlandse elftal de extreme verplaatsing naar Brussel... per vliegtuig maakt. Als dit klopt..
Waar Kalfke Willy aan de internationale toppers uitlegt hoe ze een pass moeten inspelen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:04 schreef sausagin het volgende:
"training" van de rode duivels is live te volgen
http://www.youtube.com/belgianfootball
Welke pixel is Mertens?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:04 schreef sausagin het volgende:
"training" van de rode duivels is live te volgen
http://www.youtube.com/belgianfootball
heeft een geel truitje aan , betekent dat hij op de bank zal starten. De blauwe lijken mij de basiself , zie daar toch bijna allemaal logische basisspelers in blauw truitje.quote:
Echt héquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:29 schreef Caland het volgende:
De streams in Belgie zijn van dezelfde kwaliteit als de wegen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:29 schreef Caland het volgende:
De streams in Belgie zijn van dezelfde kwaliteit als de wegen.
Neen, is gemengd. Vertonghen en Vermaelen hebben een geel truitje aan, Witsel en Benteke een blauw.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:29 schreef sausagin het volgende:
[..]
heeft een geel truitje aan , betekent dat hij op de bank zal starten. De blauwe lijken mij de basiself , zie daar toch bijna allemaal logische basisspelers in blauw truitje.
Ben ik het wel mee eens hoor. Witsel is ook een loper maar heeft veel meer techniek dan die waardeloze Khedira.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:34 schreef Doublepain het volgende:
Ik las net dat Witsel beter is dan Khedira..
Wat drinken ze daar in België
Misschien moeten ze de volgende keer maar in een kelder gaan trainen. Dan is de afwerking vast een stuk beter.quote:
twitter:Belgianfootball twitterde op dinsdag 14-08-2012 om 12:09:18Vincent Kompany speelt morgen niet tegen Nederland. Hij kamp met een kuitblessure en trainde vandaag niet mee. @Belgianfootball #belned reageer retweet
Achja hebben de Belgen altijd nog een smoesjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:12 schreef DeMessias het volgende:
twitter:Belgianfootball twitterde op dinsdag 14-08-2012 om 12:09:18Vincent Kompany speelt morgen niet tegen Nederland. Hij kamp met een kuitblessure en trainde vandaag niet mee. @Belgianfootball #belned reageer retweet
van buyten? hoe weet je dat? meen je toch niet? Doe gewoon Vermaelen-Vertonghen en pcoognoli op links.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:02 schreef DeMessias het volgende:
Van Buyten vervangt Kompany. Dan hoop ik dat Nederland met Huntelaar aantreedt.
Ook Hazard is ondertussen onzeker.
Ik teken voor een gelijkspel
Ik heb alleen Benteke nooit zien spelen, maar inderdaad vreemd dat Vertonghen consequent LB wordt gehouden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:51 schreef sausagin het volgende:
Vermoedelijke opstelling België :
Doelman: Courtois
Verdediging: Gillet, Van Buyten, Vermaelen, Vertonghen
Middenveld: Defour, Witsel, Dembélé
Aanval: Chadli, Benteke, Mertens
Van buytenMertens
![]()
Liever vertonghen-vermaelen en pocognoli op LB.
En mirallas ipv Mertens als Hazard toch niet speelt.
belgie gaat winnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:51 schreef sausagin het volgende:
Van buytenMertens
![]()
Benieuwd naar Benteke want die is goed in vorm.
Is die opstelling zo vrijgegeven?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:51 schreef sausagin het volgende:
Van buytenMertens
![]()
Benieuwd naar Benteke want die is goed in vorm.
En blijkbaar geen Hazard, zit De Bruyne eigenlijk bij de selectie of is die geblesseerd?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen Fellaini en Kompany, toch 2 van de betere spelers.
bij de selectie , maar op de bank. Zal wel invallenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En blijkbaar geen Hazard, zit De Bruyne eigenlijk bij de selectie of is die geblesseerd?
Was hij nu verhuurd aan een Duits team?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:58 schreef sausagin het volgende:
[..]
bij de selectie , maar op de bank. Zal wel invallen
ja Werder Bremen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was hij nu verhuurd aan een Duits team?
Ok, dat is op zich wel een team op niveau. Beter voor de ontwikkeling van de talenten, al wordt de Belgische competitie in een harder tempo uitgehold dan de Nederlandse op het moment. Daar gaan ze in een paar jaar de negatieve effecten van merken vrees ik.quote:
Fellainiquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Geen Kompany en Hazard, dat is een flinke tegenslag voor de Belgen.
Die ook ja, maar dat wist ik al langer. Al denk ik dat Hazard en Kompany wel iets belangrijker zijn, of niequote:
kompany belangrijkst , namelijk de leider op het veld. Fellaini belangrijker dan hazard. Hazard valt nog mee qua belangrijkheid , als hij een goede match speelt kan hij wel iets toveren , maar kan soms ook zeer hard tegenvallen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Die ook ja, maar dat wist ik al langer. Al denk ik dat Hazard en Kompany wel iets belangrijker zijn, of nie
Oké, duidelijk. Maar toch denk ik dat de NL spelers liever hebben dat Hazard wegvalt dan Fellainiquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:59 schreef sausagin het volgende:
[..]
kompany belangrijkst , namelijk de leider op het veld. Fellaini belangrijker dan hazard. Hazard valt nog mee qua belangrijkheid , als hij een goede match speelt kan hij wel iets toveren , maar kan soms ook zeer hard tegenvallen.
Ik voorspel trouwens een saaie wedstrijd , het is vriendschappelijk en de PL begint dit weekend , en daar spelen bij beide landen veel spelers bij.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:14 schreef mrstylo het volgende:
Alle Belgische Premier League spelers hebben zogenaamd een blessure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |