abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115426268
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Mwah met de ek loting hadden ze natuurlijk pech met de poule.
In welke poule zitten ze nu?
kroatië , servië , schotland , wales , macedonië.

Geen toppers maar wel allemaal landen die sterk voor de dag kunnen komen. Een heel open groep , niemand kansloos tegen elkaar. België kan 1ste eindigen maar ook 4de

En vrees dat met een trainer als wilmots en zonder goede spits het moeilijk word.

[ Bericht 4% gewijzigd door sausagin op 11-08-2012 16:45:20 ]
sd
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 17:54:17 #77
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_115428429
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Mwah met de ek loting hadden ze natuurlijk pech met de poule.
Pech? Als je niet boven Turkije kunt eindigen, dan heb je niets op een eindronde te zoeken.
pi_115429104
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:26 schreef sausagin het volgende:

[..]

kroatië , servië , schotland , wales , macedonië.

Geen toppers maar wel allemaal landen die sterk voor de dag kunnen komen. Een heel open groep , niemand kansloos tegen elkaar. België kan 1ste eindigen maar ook 4de

En vrees dat met een trainer als wilmots en zonder goede spits het moeilijk word.
België wordt makkelijk eerste, niet omdat ze zo goed zijn, maar al die andere landen zijn gewoon helemaal niets meer. Kroatië is het enige land dat nog echt iets voorstelt, maar is mijn inziens de laatste jaren toch verzwakt en iets minder nog dan België.
Dus België heeft echt veel geluk met deze groep.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 18:28:39 #79
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115429456
België wordt 5e in die groep denk ik. Macedonië laatste.
  zondag 12 augustus 2012 @ 00:19:56 #80
380648 Higuain
Ik scoor veel
pi_115446295
Fellaini speelt niet, dus een smaakmaker minder. Al moet onze verdediging wel opletten voor Hazard en Witsel, dat zijn gewoon topspelers. Maar met Dost moet het wel lukken toch. :D
Verwacht trouwens een 3-0 overwinning voor onze leeuwen!
Ja
pi_115454581
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 14:34 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Wat lul je? Die post was gewoon hartstikke rullevant.
1) leer eerst eens spellen
2) de dag dat dergelijke copy paste van van poppel relevant wordt, eet ik mijn schoenen op.
  zondag 12 augustus 2012 @ 09:23:17 #82
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_115454650
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 18:16 schreef Shreyas het volgende:

[..]

België wordt makkelijk eerste, niet omdat ze zo goed zijn, maar al die andere landen zijn gewoon helemaal niets meer. Kroatië is het enige land dat nog echt iets voorstelt, maar is mijn inziens de laatste jaren toch verzwakt en iets minder nog dan België.
Dus België heeft echt veel geluk met deze groep.
Ik denk dat vooral Kroatië en Servië België pijn kunnen doen. Dat zijn ex-Oostbloklanden, die zijn meestal fysiek erg sterk, en België wil wel aanvallend spelen maar mist er eigenlijk de pure klasse voor, waardoor ze snel tegen counters aanlopen.

Eigenlijk zou België de boel vanachter moeten dichtgooien, maar ja, dat doen ze tegenwoordig niet meer.
pi_115454747
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 09:15 schreef BramKVO het volgende:

[..]

2) de dag dat dergelijke copy paste van van poppel relevant wordt, eet ik mijn schoenen op.
Begin maar met je schoenen uittrekken dan
  zondag 12 augustus 2012 @ 09:53:33 #84
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_115454884
quote:

[..]

Jij zegt dat Sneijder en Robben arrogant zijn. Vervolgens toon ik met een aantal artikels aan dat jullie voetballers misschien nog wel arroganter zijn. Waarom zou dat niet mogen? Of tast dat jouw wereldbeeld aan waarin alleen arrogante "kezen" en bescheiden Belgen bestaan?
pi_115455729
quote:

[..]

:') VI niet kennnen/kijken.

Jij zegt dat de spelers van Oranje arrogant zijn, hij laat met die post zien dat de spelers van het Belgisch elftal nog arroganter zijn. Dan snap ik niet hoe je zo'n post niet relevant kunt vinden en omdat je ongelijk hebt maar op de man gaat spelen.
pi_115456121
Ik denk dat Lukaku 1 van de minst arrogante voetballers is in de prof wereld. Het is een perfecte schoonzoon.

Leekens en Hazard ga ik akkoord mee dat die arrogant kunnen zijn. Vooral Leekens is een irritante vent. En Mertens is gewoon dom , en zo goed is die ook niet , vind hem overrated. Maar blijkbaar hoort hij bij de beste van de eredivisie.
sd
pi_115456235
Maar even terugkomend op die uitspraken over België door Van Gaal riekt naar een veredeld excuus mocht hij deze oefenpot verliezen... Zijn wij van Louis niet gewend. :)
pi_115456292
quote:
15s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:31 schreef Iwanius het volgende:
Maar even terugkomend op die uitspraken over België door Van Gaal riekt naar een veredeld excuus mocht hij deze oefenpot verliezen... Zijn wij van Louis niet gewend. :)
Wat waren zijn uitspraken dan?

Geen excuus om te verliezen , als je het WK wilt halen moet je landen zoals België verslaan.
sd
pi_115456336
quote:
Ach nee, dat zou de insteek van Louis niet zijn. Die sprak met een schattige Vlaamse journalist en dacht "laat ik eens iets vriendelijks zeggen over hun elftal". En je mag je tegenstander niet onderschatten, dat weet Louis ook.

Ben wel benieuwd naar de opstelling en de basiself, zou hij als Bayern gaan spelen?
pi_115458835
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 10:59 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

:') VI niet kennnen/kijken.

Jij zegt dat de spelers van Oranje arrogant zijn, hij laat met die post zien dat de spelers van het Belgisch elftal nog arroganter zijn. Dan snap ik niet hoe je zo'n post niet relevant kunt vinden en omdat je ongelijk hebt maar op de man gaat spelen.
Weet je waarom ik het niet relevant vind ? Omdat ik die links nu al honderden keren heb zien passeren op dit forum en altijd door van poppel. Te pas en te onpas copy paste hij die links in elk topic waar de naam belgie maar valt. Na een tijdje vind je het dan niet meer relevant nee.
En als Belg kijk ik VI niet, waarvoor mijn hartelijke excuses.
pi_115465028
quote:
uitspraken?

en we moeten België gewoon keiharde jantje geven. ( 5-0 )
graag op anoniem
pi_115515052
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 09:53 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Jij zegt dat Sneijder en Robben arrogant zijn. Vervolgens toon ik met een aantal artikels aan dat jullie voetballers misschien nog wel arroganter zijn. Waarom zou dat niet mogen? Of tast dat jouw wereldbeeld aan waarin alleen arrogante "kezen" en bescheiden Belgen bestaan?
Robben is ook wel arrogant, uiteraard lopen er ook arrogante Belgen rond.
pi_115515097
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:02 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Weet je waarom ik het niet relevant vind ? Omdat ik die links nu al honderden keren heb zien passeren op dit forum en altijd door van poppel. Te pas en te onpas copy paste hij die links in elk topic waar de naam belgie maar valt. Na een tijdje vind je het dan niet meer relevant nee.
En als Belg kijk ik VI niet, waarvoor mijn hartelijke excuses.
Uiteraard, als Van Poppel voorbij komt gehobbeld is het steeds op zijn favoriete stokpaardje.
pi_115515120
Ik denk ofwel een 1-1 gelijkspel of wel 1-2, daarnaast zie ik ook België niet eerste worden in hun groep, maar Kroatië.
pi_115515237
Dit gaat ontzettend zwaar worden. Hopelijk wint Nederland, anders ga ik het ook zwaar krijgen want Belgen in de familie.
pi_115515491
Ik woon aan de NoordGrens, dus hier is het ook wel een leuke belevenis. Zeker ook omdat ik in Nederland werk. Nu, het is mijn probleem niet aangezien ik niet vor België supporter ;)
pi_115515981
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:05 schreef Nederlanden het volgende:
Ik woon aan de NoordGrens, dus hier is het ook wel een leuke belevenis. Zeker ook omdat ik in Nederland werk. Nu, het is mijn probleem niet aangezien ik niet vor België supporter ;)
Haha, ok. Waarom ben je trouwens niet voor België? Voel je je meer Vlaming dan Belg? De meeste Vlamingen die ik ken hebben dat gevoel wel, maar wanneer België speelt zijn ze wel ineens en masse voor België...

Nou moet ik zeggen dat ik het België altijd gun om te winnen, tenzij ze tegen NL spelen. Maar met een overwinning van onze broeders zou ik wel kunnen leven hoor.
pi_115516324
Ik voel me inderdaad meer Vlaming dan Belg. Nu ik ben op zich ook niet tegen België (zoals sommigen haat er tegenover vertonen). Ik voel er gewoon niets voor, ook niet voor de ploeg die de naam 'België' draagt. Ik supporter de laatste jaren voor Nederland. Alleen is het nu niet toegestaan, zeg maar. Dan bekijken sommigen je nogal raar, maar voor de rest ben ik er expliciet voor. Nu hou ik me rustig w/
pi_115519474
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:27 schreef Nederlanden het volgende:
Ik voel me inderdaad meer Vlaming dan Belg. Nu ik ben op zich ook niet tegen België (zoals sommigen haat er tegenover vertonen). Ik voel er gewoon niets voor, ook niet voor de ploeg die de naam 'België' draagt. Ik supporter de laatste jaren voor Nederland. Alleen is het nu niet toegestaan, zeg maar. Dan bekijken sommigen je nogal raar, maar voor de rest ben ik er expliciet voor. Nu hou ik me rustig w/
:')
sd
pi_115522683
Godverdomme, Strootman doet niet mee ivm blessure... Gefeliciteerd België, met je overwinning ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')