Als ik eerlijk ben, vind ik de spelers van België tegenwoordig een stuk arroganter. Robben is niet arrogant, dat is gewoon een egoïst.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:32 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Wat een crap, de interlands tegen Wales en Kroatië zijn veel belangrijker. Al zou het natuurlijk wel leuk zijn om enkele arrogante spelertjes als Sneijder en Robben te kloppen, ja.
Belgie wordt dan ook wereldkampioen in 2014. Naar eigen zeggen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, vind ik de spelers van België tegenwoordig een stuk arroganter. Robben is niet arrogant, dat is gewoon een egoïst.
Er zal vast wel één of ander vage wielren-discipline zijn waar ze dat jaar wereldkampioen in worden, maar bij voetbal gaan ze zelfs nooit meer een halve finale halen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Belgie wordt dan ook wereldkampioen in 2014. Naar eigen zeggen.
Als er één volk arrogant is, dan is het wel het Belgenvolk:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:32 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Al zou het natuurlijk wel leuk zijn om enkele arrogante spelertjes als Sneijder en Robben te kloppen, ja.
Wat voor arrogante dingen roepen die dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:32 schreef BramKVO het volgende:
Al zou het natuurlijk wel leuk zijn om enkele arrogante spelertjes als Sneijder en Robben te kloppen, ja.
Dames en heren, het heeft even geduurd, maar hier hebben we van poppel weer met zijn persoonlijk Belgisch archief ! Met dezelfde artikels die hij nu al twee jaar lang post op dit forum ! Hulde voor deze kerel !quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als er één volk arrogant is, dan is het wel het Belgenvolk:
Lukaku: 'Wereldkampioen met België is realistisch'
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)e-is-realistisch.htm
Hazard: "Wil wereldkampioen worden met Rode Duivels"
http://www.demorgen.be/dm(...)t-Rode-Duivels.dhtml
Leekens: "Ik zie Rode Duivels in 2014 wereldkampioen worden"
http://www.belgiumsoccer.(...)ereldkampioen-worden
Mertens: "Let op mijn woorden: binnen vijf jaar is België wereldtop"
http://www.soccernews.nl/(...)lgi%C3%AB_wereldtop_
Is toch maar een oefenwedstrijd? Als ze het een EK of WK was zou de hele stad wel vol belgische vlaggen hangen. Maar een week op voorhand voor een oefenwedstrijd feest vieren?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:47 schreef DorperTed het volgende:
Ik ben momenteel in Wallonië bij familie maar krijg totaal niet de indruk dat deze wedstrijd leeft. Misschien wel bij Vlamingen, daarover kan ik niet oordelen. Ze zijn hier in Luik veel meer bezig met de feesten van 14 en 15 augustus.
Hij heeft wel gelijk toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 05:14 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Dames en heren, het heeft even geduurd, maar hier hebben we van poppel weer met zijn persoonlijk Belgisch archief ! Met dezelfde artikels die hij nu al twee jaar lang post op dit forum ! Hulde voor deze kerel !
quote:"Och in Augustus krijgen die domme Belgen er wel weer van langs als we tegen ze moeten spelen. Nietszeggend prutland is het ook." (Voorschrift)
Er werd hier gesuggereerd dat het de wedstrijd van het jaar is, dat idee krijg ik niet. Het lijkt mij dat er een week van te voren wel over gesproken zou worden mocht het 'de wedstrijd van het jaar' zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:19 schreef sausagin het volgende:
[..]
Is toch maar een oefenwedstrijd? Als ze het een EK of WK was zou de hele stad wel vol belgische vlaggen hangen. Maar een week op voorhand voor een oefenwedstrijd feest vieren?
Wedstrijd was snel uitverkocht , maar wedstrijd van het jaar is het niet. In september komen 2 belangrijke matchen aan. Maar denk wel dat deze wedstrijd voor de belgen meer betekend dan de nederlandersquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:50 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Er werd hier gesuggereerd dat het de wedstrijd van het jaar is, dat idee krijg ik niet. Het lijkt mij dat er een week van te voren wel over gesproken zou worden mocht het 'de wedstrijd van het jaar' zijn.
Wat lul je? Die post was gewoon hartstikke rullevant.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 05:14 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Dames en heren, het heeft even geduurd, maar hier hebben we van poppel weer met zijn persoonlijk Belgisch archief ! Met dezelfde artikels die hij nu al twee jaar lang post op dit forum ! Hulde voor deze kerel !
Mooier voor NL. Dalijk gaan we nog afquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:29 schreef sausagin het volgende:
http://sporza.be/cm/sporz(...)laini_niet_Nederland
Fellaini haakt af.
(Lombaerts normaal gezien ook. En kompany is onzeker)
Toch jammer , Fellaini is een niet te missen speler. En kompany ook niet zou nog een groter drama zijn
Vergelijk het met een match Feyenoord - Ajaxquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:27 schreef Knaller het volgende:
België lijkt altijd extra gemotiveerd te zijn als ze tegen de grote broer moeten.
Kan me nog wel een 5-5 herinneren, wat een wedstrijd.
Mwah met de ek loting hadden ze natuurlijk pech met de poule.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:50 schreef bojan het volgende:
Er zijn inderdaad belgen die denken dat we met deze "gouden generatie" het ver zullen schoppen in Brazilië.
Ikzelf zal al blij zijn als we daar raken en ik denk dat er vele belgen het met me eens zullen zijn. We hebben geen backs en geen spitsen...
Als ik een gok mag doen: België haalt het WK 2014 niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |