Ook als ze gelijk spelen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:35 schreef Doublepain het volgende:
Als Nederland dit verliest dan moeten ze op plek 200 staan op de ranglijst
België beweert al jaren dat dit een geweldige lichting is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:35 schreef Doublepain het volgende:
Als Nederland dit verliest dan moeten ze op plek 200 staan op de ranglijst
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
België beweert al jaren dat dit een geweldige lichting is.
Als voetballer. Niet als mens.quote:
Niet moeilijk als je geen toernooi speelt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:45 schreef DonRaja het volgende:
Is al tijden uitverkocht, voor de Belgen is dit dé wedstrijd van het jaar.
Dan nog, het blijft een friendly.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:15 schreef sausagin het volgende:
[..]
Niet moeilijk als je geen toernooi speelt.
in 2012 hebben ze enkel tot nu toe 3 friendlies gespeelt , wel 1 in wembley tegen engeland.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan nog, het blijft een friendly.
Ik zag overigens dat er alsnog 1200 kaarten opnieuw in de verkoop gaan.
Ik ga toch eens proberen om nog kaartjes te bemachtigen, even na het werk een wedstrijdje meepakkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:34 schreef sausagin het volgende:
[..]
in 2012 hebben ze enkel tot nu toe 3 friendlies gespeelt , wel 1 in wembley tegen engeland.
Maar belgië- kroatië lijkt me wel match van het jaar nu in september , want die is met inzet en belangrijk voor strijd 1ste plaats in de groep
Meest beladen zeker, maar meest belangrijk nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:34 schreef sausagin het volgende:
[..]
in 2012 hebben ze enkel tot nu toe 3 friendlies gespeelt , wel 1 in wembley tegen engeland.
Maar belgië- kroatië lijkt me wel match van het jaar nu in september , want die is met inzet en belangrijk voor strijd 1ste plaats in de groep
Maar tot nu toe wel de belangrijkse match van 2012 , laatste friendly net voor wk kwalificaties en dat tegen een aartsrivaal die de rode duivels al 10 jaar uitlachen. Logisch dat je dan gemotiveerd bent om te winnen
De nationale ploeg leeft gewoon weer in belgie en dit ondanks de slechte resultaten de laatste jaren. Naar Wembley waren er 10 000 Belgen mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:45 schreef DonRaja het volgende:
Is al tijden uitverkocht, voor de Belgen is dit dé wedstrijd van het jaar.
Nu nog een coach die blijft en prestaties op het veld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:53 schreef BramKVO het volgende:
[..]
De nationale ploeg leeft gewoon weer in belgie en dit ondanks de slechte resultaten de laatste jaren. Naar Wembley waren er 10 000 Belgen mee.
Ik geloof ook dat ze met 3000 man naar Oostenrijk waren geweest en 8000 ofzo naar Duitsland-Belgiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:53 schreef BramKVO het volgende:
[..]
De nationale ploeg leeft gewoon weer in belgie en dit ondanks de slechte resultaten de laatste jaren. Naar Wembley waren er 10 000 Belgen mee.
WK-94.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:40 schreef Devv het volgende:
Het gaat denk ik wel een mooie wedstrijd worden. De Belgen hebben toch een soort Calimero complex als het om krachtmetingen met Nederland gaat.
Dat stond ook op de voorpagina van hun kranten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
WK-94.
Belgen speelden onverdiend gelijk tegen Nederland. Ze vierden het als een overwinning. De spelers kwamen de bus uit en zongen :
'Wat zijn die keesen stil, wat zijn die keesen stil.'
Nederland naar de tweede ronde België naar huis.
98 ja. Moet nog wakker worden. Maar we hebben het over hetzelfde.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat stond ook op de voorpagina van hun kranten.
Dit was trouwens wel in 1998( Staelens vs Kluivert)
Leek me maar logisch gezien de sterke ploeg die Nederland toen had. Dat was een gewonnen punt, maar ze verbrodden het vervolgens tegen Mexico en Korea.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
WK-94.
Belgen speelden onverdiend gelijk tegen Nederland. Ze vierden het als een overwinning. De spelers kwamen de bus uit en zongen :
'Wat zijn die keesen stil, wat zijn die keesen stil.'
Nederland naar de tweede ronde België naar huis.
Het leek wel alsof ze wereldkampioen waren geworden. Typisch Belgisch.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:03 schreef BramKVO het volgende:
Leek me maar logisch gezien de sterke ploeg die Nederland toen had. Dat was een gewonnen punt, maar ze verbrodden het vervolgens tegen Mexico en Korea.
omdat België geen spitsen heeft. Kijk naar de selectie van spitsen : Benteke , De Camargo , De ceulaer (Vossen er normaal gezien ook bij). Als je dat vergelijkt met de spelers die we op het middenveld , flank of cv kunnen zetten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Lukaku heeft toch al bijna een jaar niet gespeeld ik snap eerlijk gezegd niet dat ze hem nog oproepen.
Chelsea koopt met opzet Belgisch talent om te laten rotten :pquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ook fijn dat Chelsea alle grote talenten opkoopt en ze vervolgens verhuurd of op de bank zet.
Op de 10 kan ook hazard of de bruyne staan. En volgens mij onderschat je dembele , heeft niet voor niks interesse van engelse top clubs.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:18 schreef J2T het volgende:
Topkeeper en een ijzersterke centrum. Fellaini en Witsel zijn in potentie wereldtop en hetzelfde geldt voor Hazard. De rest is wel pure armoede hoor. Dembele als een soort van 10, Simons op de bank, Vertonghen als back en een of andere Tyson look a like in de spits...lol.
Moet ik je nu helemaal in dit topic komen bitchslappenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik gun RonDanja wel een overwinning van Belgie, hij heeft het als Belg al zwaar genoeg de afgelopen jaren.
Kwestie van niet te overdrijven.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:02 schreef Caland het volgende:
Voor de Belgjes de wedstrijd van het decennium, voor ons een nietszeggend oefenpotje.
Wat een crap, de interlands tegen Wales en Kroatië zijn veel belangrijker. Al zou het natuurlijk wel leuk zijn om enkele arrogante spelertjes als Sneijder en Robben te kloppen, ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:02 schreef Caland het volgende:
Voor de Belgjes de wedstrijd van het decennium, voor ons een nietszeggend oefenpotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |