Als je een ander naam had, dan geloof ik jequote:Op maandag 13 augustus 2012 16:27 schreef Nederlanden het volgende:
Ik voel me inderdaad meer Vlaming dan Belg. Nu ik ben op zich ook niet tegen België (zoals sommigen haat er tegenover vertonen). Ik voel er gewoon niets voor, ook niet voor de ploeg die de naam 'België' draagt. Ik supporter de laatste jaren voor Nederland. Alleen is het nu niet toegestaan, zeg maar. Dan bekijken sommigen je nogal raar, maar voor de rest ben ik er expliciet voor. Nu hou ik me rustig
Ah, en waarom? Wat precies geloof je dan niet?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je een ander naam had, dan geloof ik je
Bij belgie doet Fellaini niet mee.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:10 schreef Doublepain het volgende:
Godverdomme, Strootman doet niet mee ivm blessure... Gefeliciteerd België, met je overwinning
Heeft gewoon te maken dat hij die ene interviewer haat. Zie zijn vorige interviews met hem. Bij andere journalisten is hij gewoon warmer en opener.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:52 schreef Slobeend het volgende:
http://nos.nl/video/40662(...)ar-kwalificatie.html
Wat een onaangename jongen is Van Persie toch.Met alle respect voor zijn voetbal kwaliteiten, maar zolang hij erbij zit houd je gedonder in de selectie denk ik.
Wat wil je dan, over het gatendek genaamd de Belgische snelweg gaan? Zelfs in Afrika zijn de wegen beter.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:50 schreef Masanga het volgende:
Ik hoorde dat het Nederlandse elftal de extreme verplaatsing naar Brussel... per vliegtuig maakt. Als dit klopt..
Waar Kalfke Willy aan de internationale toppers uitlegt hoe ze een pass moeten inspelen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:04 schreef sausagin het volgende:
"training" van de rode duivels is live te volgen
http://www.youtube.com/belgianfootball
Welke pixel is Mertens?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:04 schreef sausagin het volgende:
"training" van de rode duivels is live te volgen
http://www.youtube.com/belgianfootball
heeft een geel truitje aan , betekent dat hij op de bank zal starten. De blauwe lijken mij de basiself , zie daar toch bijna allemaal logische basisspelers in blauw truitje.quote:
Echt héquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:29 schreef Caland het volgende:
De streams in Belgie zijn van dezelfde kwaliteit als de wegen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:29 schreef Caland het volgende:
De streams in Belgie zijn van dezelfde kwaliteit als de wegen.
Neen, is gemengd. Vertonghen en Vermaelen hebben een geel truitje aan, Witsel en Benteke een blauw.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:29 schreef sausagin het volgende:
[..]
heeft een geel truitje aan , betekent dat hij op de bank zal starten. De blauwe lijken mij de basiself , zie daar toch bijna allemaal logische basisspelers in blauw truitje.
Ben ik het wel mee eens hoor. Witsel is ook een loper maar heeft veel meer techniek dan die waardeloze Khedira.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:34 schreef Doublepain het volgende:
Ik las net dat Witsel beter is dan Khedira..
Wat drinken ze daar in België
Misschien moeten ze de volgende keer maar in een kelder gaan trainen. Dan is de afwerking vast een stuk beter.quote:
twitter:Belgianfootball twitterde op dinsdag 14-08-2012 om 12:09:18Vincent Kompany speelt morgen niet tegen Nederland. Hij kamp met een kuitblessure en trainde vandaag niet mee. @Belgianfootball #belned reageer retweet
Achja hebben de Belgen altijd nog een smoesjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:12 schreef DeMessias het volgende:
twitter:Belgianfootball twitterde op dinsdag 14-08-2012 om 12:09:18Vincent Kompany speelt morgen niet tegen Nederland. Hij kamp met een kuitblessure en trainde vandaag niet mee. @Belgianfootball #belned reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |