Zo toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
2de helft dus
Stekelenburg
van Rhijn - Viergever - de Vrij - Martins Indi
Sneijder - de Jong - Maher
Narsingh - Huntelaar - Robben
Ben benieuwd naar de verdediging.
Bij de persco zei Louis wel dat hij echt voor Huntelaar had gekozen en dat het niets met fitheid te maken had. Dat wordt morgen weer leuk met bij elk raak en gemist schot van Huntelaar een camerashot van Robin op de bankquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:56 schreef Fargo het volgende:
[..]
De keuze voor Huntelaar morgen is alleen omdat Huntelaar langer in de voorbereiding zit, denk ik. Persie gaat onder Van Gaal ook wel zijn kans krijgen natuurlijk.
Omdat Robin van Persie het niet gebracht heeft tijdens het EK. Waarom die dan wel Heitinga en Mathijsen en weet ik veel wie nog meer erin zet is me een raadsel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Bij de persco zei Louis wel dat hij echt voor Huntelaar had gekozen en dat het niets met fitheid te maken had. Dat wordt morgen weer leuk met bij elk raak en gemist schot van Huntelaar een camerashot van Robin op de bank
Dan zou je sowieso het hele team wel kunnen wisselen idd. Maar ik ben wel benieuwd naar morgen, we zullen zien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:42 schreef gniffie het volgende:
[..]
Omdat Robin van Persie het niet gebracht heeft tijdens het EK. Waarom die dan wel Heitinga en Mathijsen en weet ik veel wie nog meer erin zet is me een raadsel.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Die persconferentie van Van Gaal![]()
Ik hoop dat ie dit zo voortzet
Link naar hele persconferentie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Die persconferentie van Van Gaal![]()
Ik hoop dat ie dit zo voortzet
Hij geeft een signaal af.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:13 schreef Shreyas het volgende:
Ik begrijp trouwens niet waarom Dirk Kuyt reserve aanvoerder is, die gast speelt niet eens in de basis en is ook niet invaller nummer 1.
Leuk, maar de vraag is dus, als hij Sneijder een keer wisselt voor, laten we zeggen Strootman, wie wordt er dan aanvoerder?quote:
Sneijder.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Leuk, maar de vraag is dus, als hij Sneijder een keer wisselt voor, laten we zeggen Strootman, wie wordt er dan aanvoerder?
Dus dat, kun je beter V.d. Vaart viceaanvoerder maken dan Dirk Kuyt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:34 schreef Marsenal het volgende:
Dan staat vdv er nog, logische derde aanvoerder die vaker speelt dan de viceaanvoerder.
Ja maar doe dan Stekelenburg ofzo, die man staat wellicht elke wedstrijd wel in de basis en zal niet zo een gewisseld worden. Wat heb je nou aan een viceaanvoerder als Dirk Kuyt als hij amper aan spelen toe gaat komen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:12 schreef Marsenal het volgende:
Als de aanvoerders zijn aangesteld na de gesprekken over het EK, zal vdv zich daar misschien gediskwalificeerd hebben.
Met oog op de toekomst lijkt het me niet aannemelijk nee, hij is op komen WK al 34 en ik geloof niet dat hij dan nog een meerwaarde heeft voor Oranje.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:31 schreef Marsenal het volgende:
Misschien krijgt Dirk weer meer speeltijd. Hij draait wel lekker nu, geloof ik. Maar ja, echt logisch is t niet, nee.
2de helft de Vrij en Viergever.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 06:07 schreef dieselnoi het volgende:
Weer fukking Mathijsen en Heitinga. Hebben we na 10 jaar nog niet genoeg faal van hun gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |