2-1quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
20:00 Sweden ? - ? Brazil
20:45 Belgium ? - ? Holland
20:45 Germany ? - ? Argentina
21:00 England ? - ? Italy
21:00 France ? - ? Uruguay
quote:PSV'er Dries Mertens is één van de Rode Duivels voor wie de 125ste Derby der bijzonder speciaal is. De vleugelspits kijkt woensdagavond heel wat ploegmakkers uit Eindhoven in de ogen en is dan ook vastberaden om een goeie prestatie af te leveren.
"In de kleedkamer hebben we het vaak over deze wedstrijd gehad. Hoewel er flink wat gedold werd, zijn de Nederlanders deze keer minder gerust in de goede afloop. Toch blijven ze arrogant en denken ze dat ze gaan winnen (lacht)".
Waarom ben je altijd arrogant als je denkt dat je gaat winnen?quote:"Nederland is één van de beste teams ter wereld", geeft Alderweireld toe in de mixed zone na de training. "Het is een mooie uitdaging om hen partij te geven".
"De rivaliteit tussen beide landen is groot. Enkele wedstrijden in de geschiedenis getuigen daarvan. Waarom de wedstrijd zo leeft? Nederlanders worden vaak verweten arrogant te zijn. Voor ons en de fans is het een ideaal moment om het tij te keren".
Belgen zijn dan ook pauperquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Waarom ben je altijd arrogant als je denkt dat je gaat winnen?
Alleen de belgen roepen dat.
Synoniemen van arrogant zijn hooghartig, hoogmoedig, zelfingenomen, minachtend, opgeblazen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Waarom ben je altijd arrogant als je denkt dat je gaat winnen?
Alleen de belgen roepen dat.
Het is ook een act hoor: Nederlanders worden door andere landen als arrogant bestempeld, dus gaan wij ons extra arrogant gedragen. Nederland staat bekend als vrijgevochten op het gebied van drugs/sex etc. dus gaan wij dat nog eens extra benadrukken in het buitenland: Kijk ons eens geweldig zijn met ons wietbeleid en gelegaliseerde hoerenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:58 schreef Nederlanden het volgende:
[..]
Synoniemen van arrogant zijn hooghartig, hoogmoedig, zelfingenomen, minachtend, opgeblazen...
Er zijn wel enkele synoniemen die daar bij passen. Minachten zou ik niet toepassen, maar hoogmoedig en opgeblazen is het zeker. Het gaat er niet om dat je denkt dat je gewoon eventjes gaat winnen, het gaat er vaak om dat men denkt dat het hele toernooi al gewonnen is, al is het nog niet eens bezig. En het is logisch dat er opmerkingen komen als je eerst hoog van de toren blaast en er daarna niets van bakt (zoals ek 2012). Dat gebeurt op zovele vlakken, als ik van alles ga roepen en het niet kan waarmaken dan wordt ik daarop gewezen, en misschien bespot. Waarom Belgen dat vaak doen? Belgen komen veel in contact met Nederlanders, ze kijken soms naar hun media, ze verstaan hen (grotendeels), zien wat ze zeggen. Trouwens ik zag laatst wat sfeerbeelden voor NL - D'land, bepaalde Duitsers hadden het ook over arrogantie, al moesten bepaalde onder hen zeker niet onderdoen![]()
Nederland heeft een goed ploeg, maar het EK was gewoon slecht. Zelfvertrouwen is niet verkeerd, maar jezelf echt overschatten kan misgaan. Evenals tegenstanders onderschatten.
net zoals jullie het EK gingen winnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:23 schreef Robus het volgende:
Morgen die arrogante belgjes ff inmaken
Mij interesseert het geen bal. Zo nutteloos deze oefenpotjes. Straks krijgen de Spelers weer (fikse) blessures en zitten de trainers van allerlei clubs met de handen in het haar. AFSCHAFFEN DITquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:09 schreef TLC het volgende:
Ik hoop dat morgen de nieuwelingen wat meer speeltijd krijgen.
Dit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij interesseert het geen bal. Zo nutteloos deze oefenpotjes. Straks krijgen de Spelers weer (fikse) blessures en zitten de trainers van allerlei clubs met de handen in het haar. AFSCHAFFEN DIT
Ik ga morgen lekker DUI-ARG kijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit.
OT: Word gewoon een pak slaag voor Nederland, net als tegen Turkije.
Goeie tip. Die ga ik ook wel kijken denk ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga morgen lekker DUI-ARG kijken
Huntelaar is een echte counterspits idd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:07 schreef gniffie het volgende:
Huntelaar en Narsingh
We gaan dus lekker counteren net als met Bertje
Eerste paar wedstrijden is ff media pleasen. Daarna zien we wat hij echt wilt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:09 schreef S0nic het volgende:
Prima opstelling![]()
De vriendjes lekker op de bank
Absoluut, maar er zit veel beweging in. Meer goals maken dan de tegenstander word het nieuwe beleid.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:10 schreef waaromniet1988 het volgende:
Alleen verdediging is nog steeds matig
jammer dat Hazard niet tegen die verdediging zal staan :cquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:00 schreef mrstylo het volgende:
Van Gaal maakte de opstelling inmiddels bekend: Stekelenburg; Van Rhijn, Heitinga, Mathijsen, Willems; De Jong; Sneijder, Van der Vaart; Narsingh, Huntelaar, Robben
meer goals dan belgië scoren is alvast niet moeilijk , scoren kennen de rode duivels nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:12 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Absoluut, maar er zit veel beweging in. Meer goals maken dan de tegenstander word het nieuwe beleid.
Alleen Narsingh vind ik een slechte keuze, daar toch liever Afellay gezien. Benieuwd waarom v Persie en Afellay beiden zijn gepasseerd. Is dus misschien wat concreets uit de besprekingen van afgelopen zomer gekomen.
Klopt. Bal in de counter snel naar de flank. Bal voorgeven en Huntelaar tikt hem ongedekt binnen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huntelaar is een echte counterspits idd.
De keuze voor Huntelaar morgen is alleen omdat Huntelaar langer in de voorbereiding zit, denk ik. Persie gaat onder Van Gaal ook wel zijn kans krijgen natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:54 schreef vincerusso het volgende:
Van Persie zal niet lang meer voor Oranje spelen vrees ik![]()
Jammer want hij hoort niet in Oranje thuisquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:56 schreef Fargo het volgende:
[..]
De keuze voor Huntelaar morgen is alleen omdat Huntelaar langer in de voorbereiding zit, denk ik. Persie gaat onder Van Gaal ook wel zijn kans krijgen natuurlijk.
quote:Van Gaal brengt zeker vijf debutanten binnen de lijnen
14/08/2012 19:51
Het aantal Oranje-debutanten loopt woensdag flink op. Naast een basisplaats voor Ricardo van Rhijn heeft bondscoach Louis van Gaal vier anderen een eerste interland in het vooruitzicht gesteld.
Van Rhijn zich opmaken voor zijn Oranje-debuut. De 21-jarige verdediger, die slechts achttien duels in de Amsterdamse hoofdmacht speelde, is in de vriendschappelijke interland tegen België de rechtsback van Oranje.
Maar van Rhijn zal niet de enige zijn die het bijbehorende haasje kan ontvangen. Van Gaal liet een dag voor de ontmoeting met België ook weten welke wissels hij na de eerste helft doorvoert. Stefan de Vrij, Nick Viergever en Bruno Martins Indi komen in het veld voor respectievelijk John Heitinga, Joris Mathijsen en Jetro Willems.
Ook Maher maakt woensdag als vervanger van Rafael van der Vaart zijn officiële debuut. De middenvelder van AZ verdedigde al eens de Nederlandse kleuren, maar het vriendschappelijke duel met Bayern München in de aanloop naar het EK staat niet te boek als officiële interland.
Mogelijk komt er woensdag nog een zesde debutant bij. Van Gaal sluit namelijk niet uit dat hij meer wissels doorvoert, en dat biedt een kans voor Bas Dost om zijn eerste Oranje-interland op zijn naam te zetten.
Het aantal Oranje-debutanten onder Van Gaal komt daarmee mogelijk op twintig. In zijn eerste periode als bondscoach liet hij veertien spelers debuteren in het Nederlands elftal. Wilfred Bouma had de eer de eerste te zijn die onder Van Gaal zijn eerste interland speelde. Tegen Ierland (2-2) debuteerde hij als basisspeler, waar Arnold Bruggink als invaller.
Lelijk stadion?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:49 schreef YazooW het volgende:
Weer in dat lelijke stadion in die lelijke stad?
vooral niet de hoerenwijken laten zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:11 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Lelijk stadion?(maar er komt binnenkort een nieuw)
Lelijke stad?Er is geen Nederlandse stad die nog maar aan de enkels komt van het grootstedelijke Brussel.
Bekijk het zelf (mooiste foto's op p. 3 & 4) : http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1231597
Zeg dan eens welke gebieden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:17 schreef Fargo het volgende:
Ik kom regelmatig in Brussel, maar dan vast in de verkeerde gebieden. Wat een doodsaaie, grijze stad.
Als je bijvoorbeeld uitstapt op station Brussel Zuid-Midi, als je daar dan de buurt in loopt denk je dat je in een of andere oostblokstad terecht bent gekomen.quote:
Foto's op SSC zijn sowieso altijd mooi, zelfs een stad als Almere kunnen ze daar er mooi uit laten zien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:11 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Lelijk stadion?(maar er komt binnenkort een nieuw)
Lelijke stad?Er is geen Nederlandse stad die nog maar aan de enkels komt van het grootstedelijke Brussel.
Bekijk het zelf (mooiste foto's op p. 3 & 4) : http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1231597
Tja, Brussel-Zuid is inderdaad een achtergestelde buurt. Elke grote stad heeft zo'n buurten. Echter, het grootste deel van Brussel is echt heel mooi, en dan zeker de (rijke) (zuid)oostkant van de stad. Om nog maar te zwijgen van de gebouwen in de binnenstad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:27 schreef YazooW het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld uitstapt op station Brussel Zuid-Midi, als je daar dan de buurt in loopt denk je dat je in een of andere oostblokstad terecht bent gekomen.
Je hebt de foto's duidelijk niet eens bekeken. Ze geven een heel compleet beeld van de stad. En dan vooral de minder bekende delen van de stad. Ver weg van Brussel-Zuid.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:28 schreef YazooW het volgende:
[..]
Foto's op SSC zijn sowieso altijd mooi, zelfs een stad als Almere kunnen ze daar er mooi uit laten zien.
Brussel noord ook zeker?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:31 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Je hebt de foto's duidelijk niet eens bekeken. Ze geven een heel compleet beeld van de stad. En dan vooral de minder bekende delen van de stad. Ver weg van Brussel-Zuid.
Ik kom regelmatig op SSC, het topic dat je net doorstuurde heb ik ook al eens bekeken. Wat ik probeer te zeggen is dat de mensen daar anders naar een stad kijken dan een gewoon persoon, men heeft daar een zeer specifiek oog voor detail, historische gebouwen, mooie plekjes van de stad etc etc.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:31 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Je hebt de foto's duidelijk niet eens bekeken. Ze geven een heel compleet beeld van de stad. En dan vooral de minder bekende delen van de stad. Ver weg van Brussel-Zuid.
Ja, ook Brussel noord.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Brussel noord ook zeker?![]()
![]()
![]()
![]()
hou toch met je propaganda
Brussel noord kan je wel goed aan je trekken komen als je libido hoog isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:37 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Ja, ook Brussel noord.
Heeft niks met 'propaganda' te maken, ik reageer gewoon op ridicule, eenzijdige argumenten als zou Brussel 'een lelijke stad' zijn.
Obsessie met hoerenbuurten blijkbaar?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Brussel noord kan je wel goed aan je trekken komen als je libido hoog is
ook met pauperbuurten waar allochtonen tuig woontquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:40 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Obsessie met hoerenbuurten blijkbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |