Zo toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
2de helft dus
Stekelenburg
van Rhijn - Viergever - de Vrij - Martins Indi
Sneijder - de Jong - Maher
Narsingh - Huntelaar - Robben
Ben benieuwd naar de verdediging.
Bij de persco zei Louis wel dat hij echt voor Huntelaar had gekozen en dat het niets met fitheid te maken had. Dat wordt morgen weer leuk met bij elk raak en gemist schot van Huntelaar een camerashot van Robin op de bankquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:56 schreef Fargo het volgende:
[..]
De keuze voor Huntelaar morgen is alleen omdat Huntelaar langer in de voorbereiding zit, denk ik. Persie gaat onder Van Gaal ook wel zijn kans krijgen natuurlijk.
Omdat Robin van Persie het niet gebracht heeft tijdens het EK. Waarom die dan wel Heitinga en Mathijsen en weet ik veel wie nog meer erin zet is me een raadsel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Bij de persco zei Louis wel dat hij echt voor Huntelaar had gekozen en dat het niets met fitheid te maken had. Dat wordt morgen weer leuk met bij elk raak en gemist schot van Huntelaar een camerashot van Robin op de bank
Dan zou je sowieso het hele team wel kunnen wisselen idd. Maar ik ben wel benieuwd naar morgen, we zullen zien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:42 schreef gniffie het volgende:
[..]
Omdat Robin van Persie het niet gebracht heeft tijdens het EK. Waarom die dan wel Heitinga en Mathijsen en weet ik veel wie nog meer erin zet is me een raadsel.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Die persconferentie van Van Gaal![]()
Ik hoop dat ie dit zo voortzet
Link naar hele persconferentie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Die persconferentie van Van Gaal![]()
Ik hoop dat ie dit zo voortzet
Hij geeft een signaal af.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:13 schreef Shreyas het volgende:
Ik begrijp trouwens niet waarom Dirk Kuyt reserve aanvoerder is, die gast speelt niet eens in de basis en is ook niet invaller nummer 1.
Leuk, maar de vraag is dus, als hij Sneijder een keer wisselt voor, laten we zeggen Strootman, wie wordt er dan aanvoerder?quote:
Sneijder.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Leuk, maar de vraag is dus, als hij Sneijder een keer wisselt voor, laten we zeggen Strootman, wie wordt er dan aanvoerder?
Dus dat, kun je beter V.d. Vaart viceaanvoerder maken dan Dirk Kuyt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:34 schreef Marsenal het volgende:
Dan staat vdv er nog, logische derde aanvoerder die vaker speelt dan de viceaanvoerder.
Ja maar doe dan Stekelenburg ofzo, die man staat wellicht elke wedstrijd wel in de basis en zal niet zo een gewisseld worden. Wat heb je nou aan een viceaanvoerder als Dirk Kuyt als hij amper aan spelen toe gaat komen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:12 schreef Marsenal het volgende:
Als de aanvoerders zijn aangesteld na de gesprekken over het EK, zal vdv zich daar misschien gediskwalificeerd hebben.
Met oog op de toekomst lijkt het me niet aannemelijk nee, hij is op komen WK al 34 en ik geloof niet dat hij dan nog een meerwaarde heeft voor Oranje.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:31 schreef Marsenal het volgende:
Misschien krijgt Dirk weer meer speeltijd. Hij draait wel lekker nu, geloof ik. Maar ja, echt logisch is t niet, nee.
2de helft de Vrij en Viergever.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 06:07 schreef dieselnoi het volgende:
Weer fukking Mathijsen en Heitinga. Hebben we na 10 jaar nog niet genoeg faal van hun gezien?
Hoe kun je alsnederlander zeggen dat Belgische steden saai zijn... Brussel ( binnenstad) , Gent, Leuven, Antwerpen, Brugge, Oostende, ... Het hoeft niet te verwonderen dat deze steden vol Nederlanders lopen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:19 schreef Stiggie het volgende:
Idd, heel België is gewoon saai.
Wordt eigenlijk pas leuk als ze de grens over gaan
Ik denk omdat hij de juiste instelling heeft, niet lullen maar poetsen. Daarnaast kun je hem gerust altijd selecteren, als er nood aan de man is en niemand beschikbaar is voor een positie dan heb je altijd nog Dirk. Hij wordt gewoon de bezemwagen van het Nederlands elftalquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:13 schreef Shreyas het volgende:
Ik begrijp trouwens niet waarom Dirk Kuyt reserve aanvoerder is, die gast speelt niet eens in de basis en is ook niet invaller nummer 1.
Wat is de hoofdstad van Belgie ? ;quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:40 schreef Specularium het volgende:
Ben benieuwd naar de prijsvraag.
Dat was in '98 , in 1994 wonnen we van jullie met de onverslaanbare Michel Preud'Homme in doel ... (en werden we uiteindelijk door een corrupte scheids bestolen tegen Duitsland)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
WK-94.
Belgen speelden onverdiend gelijk tegen Nederland. Ze vierden het als een overwinning. De spelers kwamen de bus uit en zongen :
'Wat zijn die keesen stil, wat zijn die keesen stil.'
Nederland naar de tweede ronde België naar huis.
Antwerpen vind ik een gezellige en leuke stad. Brussel vind ik weinig aanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:35 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Hoe kun je alsnederlander zeggen dat Belgische steden saai zijn... Brussel ( binnenstad) , Gent, Leuven, Antwerpen, Brugge, Oostende, ... Het hoeft niet te verwonderen dat deze steden vol Nederlanders lopen.
onzeker leidt 90% van de gevallen tot niet spelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:27 schreef Masanga het volgende:
Waar halen julllie het dat Hazard niet zal spelen? Voor zover ik de Belgische media volg spelen enkel Fellaini en Kompany met zekerheid niet, en is Hazard onzeker.
nee Defour ging sowieso spelen , simons zal niet spelen , zou ook een schande zijn met al onze opties. Als Dembele speelt is het op de 10. Chadli zie ik sowieso op het veld met zijn vorm. Hazard dan op andere flank , als hij niet speelt is het mertens. Gillet op de RB want die deed het goed tegen Engeland , Alderweireld is dramaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:37 schreef Masanga het volgende:
Bij de Belgen verwacht ik trouwens:
---------------------------------Mignolet----------------------------
--------------------------------------------------------------------------
-Alderweireld--VanBuyten---Vermaelen-Vertonghen-
----------------------------------------------------------------------------
-----------------Simons-------------------Witsel-----------------
------------------------------Hazard-----------------------------------
------Dembele------------------------------------------Mertens--
--------------------------------Benteke------------------------------
Met eventueel Courtois in doel ipv Mignolet, hoewel ik vind dat Mignolet nog ooit ontgoochelde bij de
Rode Duivels en bijgevolg gewoon moet blijven staan.
Benteke is dé man in vorm op dit moment in de Belgische competitie, maar hij heeft amper internationale ervaring.
20:00 SBSquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:29 schreef remlof het volgende:
Hoelaat en op welke zender is deze wedstrijd vanavond?
quote:Van Gaal verbaasd over Belgen
Van onze Telesportredactie
BRUSSEL - Louis van Gaal was in 2009 bijna bondscoach van België. De Nederlandse trainer schrok toen echter van het amateurisme binnen de voetbalbond. Woensdagavond staat Van Gaal als coach van Oranje tegenover de Belgen.
"Ik ben toen wel in gesprek geweest", zegt Van Gaal over zijn flirt met de Belgen. "Dat was ook met deze generatie spelers, maar het is niet tot een akkoord gekomen."
België ontbreekt al sinds 2002 op alle EK's en WK's. "Ik vind het niveau van de Belgische talenten heel hoog", zegt Van Gaal over de tegenstander. "Ik ben dan ook verbaasd dat het nog niet tot resultaat heeft geleid. Dat moet een keer komen."
Bekijk in de video het complete verhaal van Van Gaal over de Belgen.
http://www.telegraaf.nl/t(...)azen_Van_Gaal__.html
Het is een vriendschappelijke wedstrijd, daar hoef je nooit veel van te verwachten. Al twijfel ik er niet aan dat de Belgen naar orgasmische hoogten stijgen als ze winnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:31 schreef Twiitch het volgende:
Paar maanden na een dramatisch toernooi, nieuwe coach zit net, competities moeten nog beginnen, ik verwacht er niet veel van.
Mwa, België is op en topt gemotiveerd tegen NL en Nederland heeft nogal wat goed te maken dus ik verwacht wel spektakelquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is een vriendschappelijke wedstrijd, daar hoef je nooit veel van te verwachten. Al twijfel ik er niet aan dat de Belgen naar orgasmische hoogten stijgen als ze winnen.
De wedstrijd zelf begint om 20:45 uur trouwens.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:36 schreef Stiggie het volgende:
[..]
20:00 SBS
http://www.tvgids.nl/arti(...)ar_zijn_grote_droom/
Uiteraard, eerst een half uur Hansie plus een kwartier reclame.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De wedstrijd zelf begint om 20:45 uur trouwens.
Wilmots trainde met de punt van de driehoek naar achter, dus daar zou Defour dan staan en Witsel/Dembélé een rij hoger*quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:39 schreef sausagin het volgende:
[..]
nee Defour ging sowieso spelen , simons zal niet spelen , zou ook een schande zijn met al onze opties. Als Dembele speelt is het op de 10. Chadli zie ik sowieso op het veld met zijn vorm. Hazard dan op andere flank , als hij niet speelt is het mertens. Gillet op de RB want die deed het goed tegen Engeland , Alderweireld is drama
---------------------------------Courtois----------------------------
--------------------------------------------------------------------------
-Gillet--VanBuyten---Vermaelen-Vertonghen-
----------------------------------------------------------------------------
-----------------Defour-------------------Witsel-----------------
------------------------------Dembele-----------------------------------
------Chadli------------------------------------------Hazard(Mertens als Hazard niet speelt)--
--------------------------------Benteke------------------------------
Ik zet 50 euro in op Nederland als Belg zijnde. Met kompany en fellaini had ik ze nog kans gegeven , maar nu gaan ze echt niet goed collectief spelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:01 schreef Tanooki het volgende:
Ik zet mijn geld in op België. Ik zeg het je, zij winnen. Historische avond wordt het!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:49 schreef TLC het volgende:
[..]
Wat is de hoofdstad van Belgie ? ;
a. Amsterdam
b. Brussel
c. Londen
d. Johannes Gutenberg, uitvinder van de boekdrukkunst
Laat het Belgische elftal nu net met hetzelfde probleem zitten ...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:26 schreef Equites het volgende:
Laat die arrogante kut ventjes maar lekker weer op hun bek gaan. Pas bij volledige inzet en samenwerking wil ik ze zien winnen.
Is het de bedoeling dat we nu allemaal gaan lachen of...?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:20 schreef WSquater het volgende:
Voorspelling: België 9-8 Nederland.
Ruststand is 6-0 voor de Belgen. Vervolgens wordt het (begin tweede helft) 7-0 en 8-0. Vervolgens 8-1 (eigen doelpunt door de Belgen). Dat ene doelpunt geeft de Nederlanders een boost waardoor we toch nog aardig terugkomen: 8-8. In de laatste minuten scoort België nog: 9-8.
Dit alles komt uit zéér betrouwbare bron met toekomstvoorspellende gaven.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:58 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk winnen we ze anders krijgen die arrogante Belgen Oranje-spelers weer praatjes...
Zal wel meevallen. Denk dat de Nederlanders weer aardig met de beentjes op de grond staan na dat kut-EK.quote:
Wacht maar af.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat we nu allemaal gaan lachen of...?
Jij moet wel een Belg zijn gezien je 'humor'quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:20 schreef WSquater het volgende:
Voorspelling: België 9-8 Nederland.
Ruststand is 6-0 voor de Belgen. Vervolgens wordt het (begin tweede helft) 7-0 en 8-0. Vervolgens 8-1 (eigen doelpunt door de Belgen). Dat ene doelpunt geeft de Nederlanders een boost waardoor we toch nog aardig terugkomen: 8-8. In de laatste minuten scoort België nog: 9-8.
Dit alles komt uit zéér betrouwbare bron met toekomstvoorspellende gaven.
Haha idd humor kennen die Belgen niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moet wel een Belg zijn gezien je 'humor'
Waarschijnlijk zegt ie ook friet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moet wel een Belg zijn gezien je 'humor'
Friet is ook het juiste woord. Patat is een aardappel!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zegt ie ook friet.
aardappels?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:49 schreef bojan het volgende:
Inderdaad, ge kunt toch niet patat zeggen tegen frieten? Wat zeggen jullie dan tegen patatten misschien?![]()
Oja, kezen, bereid jullie maar voor!!
Zoals het hoort... Waz met jou deze boy moet klappequote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:51 schreef bojan het volgende:
Hier in België zijn patatten hetzelfde als aardappelen.
En frieten zijn frieten! Zoals het hoort
Ik denk net het omgekeerde.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:55 schreef inZanity het volgende:
Ik verwacht dat Belgie dit vrij makkelijk gaat winnen. De Belgen ruiken bloed, Nederland heeft een zéér onkundige coach, en misschien is Belgie ook wel gewoon kwalitatief beter.
3-1 voor de Belgen.
Ah ik wist niet dat Hazard en Kompany niet meedoen scheelt toch een slok op een borrel, zeker die laatste. Neem niet weg dat ik Belgie alsnog wel gewoon zie winnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:57 schreef bojan het volgende:
[..]
Ik denk net het omgekeerde.
Nederlands heeft volgens mij meer kwaliteit dan België, zeker nu Kompany en Hazard niet meedoet. Onze coach Marc Wilmots heeft ook 0,0 ervaring en ik heb er geen goed oog in eigenlijk.
1-3
Felaini mist ook nog eens.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ah ik wist niet dat Hazard en Kompany niet meedoen scheelt toch een slok op een borrel, zeker die laatste. Neem niet weg dat ik Belgie alsnog wel gewoon zie winnen.
nee hoor, belgië wint nooit watquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:05 schreef Paxcon het volgende:
Riskante pot om geld op in te zetten..
Dit.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nee hoor, belgië wint nooit wat
+1quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ah ik wist niet dat Hazard en Kompany niet meedoen scheelt toch een slok op een borrel, zeker die laatste. Neem niet weg dat ik Belgie alsnog wel gewoon zie winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |