Sounddragon | dinsdag 31 juli 2012 @ 17:26 |
![]() Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. ![]() Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ![]() ![]() • Honda CBR600F '94 - (dribbel79) • Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje) [*]Kawasaki Z750 '04 - (Gawaine) • Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier) • Triumph Street Triple R '09 - (BazzieK) • Suzuki GS500e- (Cocktailprikker) • Suzuki GSF600 Bandit '99 - (Roderick2085) • Suzuki GSX750F '03 - (Paxlie) • Suzuki GSX750F '05 - (bwt) • Suzuki Hayabusa GSX-1300R '00 - (Stinkie) • Yamaha XJ600 '91 - (Geerd) [*]Yamaha XJ600s '92 - (Knuffelslet) • Yamaha XJ900 '92 - (whY...) • Yamaha SZR660 - (-XX-) • Yamaha YZF 750 - (-Den_Haag-) [*]Kawasaki ZX12 Fighter - (Bunnybeater) • Suzuki TL1000R - KTM LC4 400 Super-Motard - pic2- (Cageon) ... update ![]() ![]() ![]() ![]() Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen. ![]() Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar z�ker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken. ![]() Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland. ![]() Dit varieert. Soms al 2 � 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog. ![]() Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen. ![]() Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's. ![]() Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop. ![]() Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden. ![]() Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden ![]() ![]() Ja dat mag, misschien ooit. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor en smeken tot je een ons weegt. Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een jaar lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen. ![]() • Alles van nul tot ?2.500,00 • Occasions • Speurders • Marktplaats • Duitse motoren op Mobile.de • Duitse motoren op Scout24 • BPM-Calculator • Tarieven snelheidsovertredingen Onderdelen, kleding & aftermarket parts • RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment • Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires. • Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment • Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment ------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!) • Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires • Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires • Superpole uitlaten • Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires! • Vortex - bloedmooie goodies voor je motor! • Evotech - bloedmooie goodies voor je motor! • Motorolie te koop • Ontwerp je eigen TankPad • Ontwerp je eigen motorpak Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970 • Bikez Motorreparatie • Motorcycle repair • Vele Motor gebruiks/service handleidingen Motorfietsen voor grote mensen • Klik! Motorfilmpjes!! • Duc and WSBK movies, manuals and more. Disclaimer: Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico ![]() Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is. ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 31-07-2012 20:11:28 ] | |
Sounddragon | dinsdag 31 juli 2012 @ 17:27 |
Kontinjoe ![]() | |
Skv | dinsdag 31 juli 2012 @ 18:16 |
Arrrrr ![]() Dacht dat ik mn zonnevizier omlaag had. Was niet zo. ![]() | |
Skv | dinsdag 31 juli 2012 @ 18:21 |
Gaat iemand hier nog naartoe zondag? http://www.gammaracingday.nl/pages/news.php Ik twijfel een beetje. Als het goed weer is ga ik sowieso een stuk rijden, dus kan Assen wel ff aandoen. | |
Vinniiee | dinsdag 31 juli 2012 @ 18:39 |
Blokbouten net maar eens vast gedraaid, was hard nodig ![]() ![]() ![]() | |
lipjes | dinsdag 31 juli 2012 @ 19:22 |
En daar zijn we weer. Zal van de week wel ff een foto posten ![]() | |
Sounddragon | dinsdag 31 juli 2012 @ 20:21 |
OK, hearjee, hearjee; Ik heb er om te beginnen eens een paar uit de OP geknikkerd; er stond er eentje bij die al ruim 2000 dagen niet meer op FOK! is geweest ![]() Ik weet niet wie die mooie zwarte banners heeft gefabriceerd, maar die mag zich even melden, we hebben een Newbie banner nodig, zodat we nog wel een beetje onderscheid houden; ordnug muss sein ![]() Toe bie kontinjoed. | |
Anne | dinsdag 31 juli 2012 @ 20:22 |
koffiekoekje | |
Sounddragon | dinsdag 31 juli 2012 @ 20:29 |
PPM gestuurd, and now we wait ![]() | |
Reintji | dinsdag 31 juli 2012 @ 20:29 |
Present! | |
WhiteJoker | dinsdag 31 juli 2012 @ 20:43 |
Voor het eerst zelf eens wat onderhoud gedaan aan m'n motor. Nadat ik op mysterieuze wijze stil kwam te staan vlakbij mijn huis (met een brandend olielampje, terwijl er bij mijn pre-ride check voldoende aanwezig was) besloot ik om motorolie en oliefilter maar te vervangen. Er kwam gitzwarte, stroperige olie uit, en ik moest m'n halve motor slopen om fatsoenlijk bij de oliefilter te komen, die behoorlijk vast zat. Maar het resultaat is dat hij nu weer super loopt. Wat mij betreft beter zelfs dan ervoor. | |
Sounddragon | dinsdag 31 juli 2012 @ 20:55 |
Ieuw, en tijdens je pre-ride checks had je niet zoiets van; "ik wist niet dat het een diesel is" als je die peilstok met zwarte appelstroop eruit trok? ![]() | |
WhiteJoker | dinsdag 31 juli 2012 @ 20:59 |
Geen peilstok ![]() ![]() | |
Mirgeam | dinsdag 31 juli 2012 @ 21:06 |
present ![]() morgen naar utreg, daarna de middag vrij dus op naar 't gooi, heb er nog een leuke tanktasroutetocht te rijden ![]() | |
lipjes | dinsdag 31 juli 2012 @ 21:13 |
He verdomme, had ik net 1 topic eerder moeten zijn ![]() | |
Dekatria | dinsdag 31 juli 2012 @ 21:31 |
Koffiekoekje was hier pas gelee nog. | |
Sounddragon | dinsdag 31 juli 2012 @ 21:32 |
TIP: nieuwe motor -> nieuwe olie + filters. OF het moet er maagdelijk lichtbruin uitzien op de peilstok en het filter glimt nog, maar in alle andere gavallen: deruit met die rommel; kost 4 tientjes, een in elkaar gelopen blok ongeveer een roodje, als je mazzel hebt. | |
Sounddragon | dinsdag 31 juli 2012 @ 21:33 |
Wrom? I know, maar hij maakt die pimp bannertjes, en ik heb een nieuwe nodig ![]() | |
WhiteJoker | dinsdag 31 juli 2012 @ 21:48 |
Tjsa dat heb ik gemerkt ![]() | |
peterzx9r | dinsdag 31 juli 2012 @ 21:49 |
lol ik lees ook weer mee | |
Mirgeam | dinsdag 31 juli 2012 @ 22:02 |
Foto 1 en foto 2 voor de OP | |
Vinniiee | dinsdag 31 juli 2012 @ 22:17 |
Heuj, gespot ![]() Waar hangt dat vliegtuig? Deelen? | |
Joooo-pi | dinsdag 31 juli 2012 @ 22:17 |
Die tweede is bij vliegbasis Leeuwarden? | |
Yreal | dinsdag 31 juli 2012 @ 22:17 |
Doe deze maar voor mij ![]() https://fbcdn-sphotos-a.a(...)80126_47198641_o.jpg | |
lipjes | dinsdag 31 juli 2012 @ 22:18 |
Ik post hier geloof ik nog geen half jaar ![]() | |
Vinniiee | dinsdag 31 juli 2012 @ 22:18 |
Denk ut nie, zou wel een heel eind uit de buurt zijn van Zwolle (als hij daar de motor ook gekocht heeft) ![]() | |
Vinniiee | dinsdag 31 juli 2012 @ 22:20 |
Ik ook niet ![]() ![]() | |
Dekatria | dinsdag 31 juli 2012 @ 22:21 |
Je ziet toch niks man, op die foto ![]() | |
Roderick2085 | dinsdag 31 juli 2012 @ 22:21 |
Zou bijna zeggen word ook wel eens tijd... de bandit heb ik toch al ruim anderhalf jaar niet meer ofzo ![]() De tekst stamt ook nog uit de tijd dat er bijna iedere week gemeet werd (en er gemiddeld een topic per dag door ging ![]() | |
Mirgeam | dinsdag 31 juli 2012 @ 22:24 |
![]()
![]() Soesterberg ![]() | |
Yreal | dinsdag 31 juli 2012 @ 22:25 |
mweh, ga ik wel effe goeie plaatjes schieten morgen.. | |
Joooo-pi | dinsdag 31 juli 2012 @ 22:26 |
Ik ken alleen die starfighter in Leeuwarden ![]() | |
stinkie | dinsdag 31 juli 2012 @ 22:30 |
![]() Suggestie voor een newbe banner: een mooie, gesloten deur ![]() | |
dribbel79 | dinsdag 31 juli 2012 @ 22:33 |
Zondag lekker toeren regio v'daal, anyone? | |
Roderick2085 | dinsdag 31 juli 2012 @ 22:34 |
![]() ![]() Volgens mij zit de deur alleen al heel lang niet meer dicht ![]() ![]() | |
stinkie | dinsdag 31 juli 2012 @ 22:35 |
Ze is weer terug ![]() Stond even in de stalling ivm vakantie. Nu kan de Rapido er weer in. En ik kan weer rijden ![]() | |
dribbel79 | dinsdag 31 juli 2012 @ 22:36 |
Aandraaien aftapplug met dinges...momentsleutel, kostte mij 70,- (heliciol etc...) | |
Vinniiee | dinsdag 31 juli 2012 @ 22:45 |
Aftapplug hoef je maar handvast te draaien, koperen ringetje zorgt voor de afdichting ![]() | |
Vinniiee | dinsdag 31 juli 2012 @ 22:46 |
Zag al dat deze te hoog was voor Deelen ![]() | |
Anne | dinsdag 31 juli 2012 @ 22:48 |
Was het draakje klaar? | |
WhiteJoker | dinsdag 31 juli 2012 @ 22:49 |
Dacht nog even dat het de straaljager bij de oude locatie van het Deltion in Zwolle was... | |
Sounddragon | dinsdag 31 juli 2012 @ 23:51 |
Hier, hij komt zijn OP positie meteen maar weer effe veiligstellen ![]() Suggestie afgewezen, de deuren liggen in de houtcontainer, we hebben inmiddels een schuifpui zonder glas, dan kunnen de motoren ook binnenstaan ![]() | |
Sounddragon | dinsdag 31 juli 2012 @ 23:54 |
prutsert ![]() klok -> klepel plug draai je gewoon vast = vast, het filter kun je handvast draaien, niet vergeten om de rubber ring even vet te maken met een vingertje olie. | |
Dekatria | dinsdag 31 juli 2012 @ 23:56 |
Sleutelen mag in de woonkamer? ![]() | |
Sounddragon | woensdag 1 augustus 2012 @ 00:00 |
Hier wel, dit is de FOK! MC ![]() Wel oppassen, links in de hoek liggen nog olievlekken van WB ![]() | |
Salatrel | woensdag 1 augustus 2012 @ 00:32 |
poeh hey een half jaar? wel streng hoor | |
Vinniiee | woensdag 1 augustus 2012 @ 06:05 |
Hij hoeft niet muurvast te zitten in ieder geval. En met handvast bedoel ik niet dat je hem met je vingers aan draait ![]() ![]() | |
dribbel79 | woensdag 1 augustus 2012 @ 08:35 |
Jaja, motor net nieuw en overmoedig (doe ik wel ff)...ringsleutel: PATS! fuck... ![]() | |
Gokhan03 | woensdag 1 augustus 2012 @ 09:17 |
Heb dus sinds weekend Motul 5100 10w40 in mijn R6 zitten. Oude olie afgetapt en oliefilter vervangen. Zit dus compleet vol met Motul nu. Wat er voorheen in zat weet ik niet. Probleem is als volgt, als ik optrek in zijn 1 en rond 9000 toeren schakel naar zijn 2 dan slipt de koppelling zo n 3 seconden. Ik dacht eerst dat het door de olie zou komen maar overal lees ik dat Motul juist tegen het slippen is. Is het toevallig het einde van mijn koppelling? | |
Vinniiee | woensdag 1 augustus 2012 @ 09:52 |
Heb je er vol of half synthetisch ingegooid? Bij een GS500 is het zo dat de koppeling plakt bij vol syntheet. | |
Salatrel | woensdag 1 augustus 2012 @ 09:58 |
mooie dag om vrij te zijn ![]() | |
Gokhan03 | woensdag 1 augustus 2012 @ 10:02 |
Halfsyntetisch ![]() | |
whY... | woensdag 1 augustus 2012 @ 11:12 |
![]() Ik heb er een koekblik bij en binnenkort wil ik mijn filters op de bike vervangen. Zijn er nog mensen die op motorvakantie gaan? Zit zelf tussen een kamp en een vakantie Italië in ![]() | |
Salatrel | woensdag 1 augustus 2012 @ 11:18 |
ik wil dat in de toekomst wel gaan doen ja. Maar dan wil ik wel eerst een bike met meer bereik ![]() | |
Dekatria | woensdag 1 augustus 2012 @ 11:25 |
Ik ben net geweest ![]() Waar zou je dan naartoe willen? | |
Sounddragon | woensdag 1 augustus 2012 @ 11:28 |
Anders kunnen we om de haverklap de OP aan gaan passen, en staan er straks weer 40 man in de OP, waarvan de helft één post per maand maakt. ![]() | |
Sounddragon | woensdag 1 augustus 2012 @ 11:30 |
handvast betekent 'met de hand' en niet 'voorzichtig met een sleutel' ![]() Zonde, nieuwe brommert, en meteen al een reparatie ![]() | |
WhiteJoker | woensdag 1 augustus 2012 @ 12:25 |
Cool! GB staat voor mij ook op de planning om per motor te doen ![]() | |
Reintji | woensdag 1 augustus 2012 @ 12:35 |
![]() [x] Rondje rijden [x] IJsje eten Idd! Mazzeltje vandaag met het weer | |
Vinniiee | woensdag 1 augustus 2012 @ 13:03 |
En wat moet er in? | |
Vinniiee | woensdag 1 augustus 2012 @ 13:05 |
Eeuw, naja dan bedoel ik laatste. Maar zo voorzichtig hoef je nou ook weer niet te zijn. | |
Gokhan03 | woensdag 1 augustus 2012 @ 13:05 |
Dit zit er nu in. Wat hiervoor inzat weet ik niet. Manual: Recommended oil At 5C (40F) or higher A Yamalube 4 (20W40) or SAE 20W40 type SE motor oil At 15C (60F) or lower B Yamalube 4 (10W30) or SAE 10W30 type SE motor oil | |
dribbel79 | woensdag 1 augustus 2012 @ 13:15 |
Tsja, had al 840,- aan grote reparaties, dus die 70,- kon er zonder veel pijn bij op | |
whY... | woensdag 1 augustus 2012 @ 14:04 |
Iemand met een Yamaha XJ900 '92 service manual? Kan alleen de XJ900 F en S Diversion vinden uit andere jaren. | |
ikookhier | woensdag 1 augustus 2012 @ 14:09 |
Rustig aan met die OP he! Wij doen het graag 2 jaar met een OP ![]() | |
peterzx9r | woensdag 1 augustus 2012 @ 15:02 |
nopenog niet maar zodra krijg jij een picie ![]() | |
peterzx9r | woensdag 1 augustus 2012 @ 15:05 |
zou hem niet alleen met de hand doen maar ietsiepietse vaster je moet er niet aan hangen | |
Sounddragon | woensdag 1 augustus 2012 @ 15:30 |
Wie is 'wij'? ![]() Hij wordt ook niet veranderd, er komen alleen wat naampjes bij, en misschien gaan er een paar weg ![]() | |
Sounddragon | woensdag 1 augustus 2012 @ 15:30 |
Dat zei ik dus, wel goed lezen heah ![]() | |
ikookhier | woensdag 1 augustus 2012 @ 15:50 |
Nergens voor nodig alle echte mc leden staan er in ![]() | |
Dekatria | woensdag 1 augustus 2012 @ 16:15 |
Zéker doen. Al die nationale parken hebben weggetjes, manmanman ![]() ![]() | |
Vinniiee | woensdag 1 augustus 2012 @ 18:10 |
Hmm, dan weet ik het ook niet. Moet je ff op MF vragen. | |
Salatrel | woensdag 1 augustus 2012 @ 18:35 |
afijn was dus op de motor naar de bios geweest vanochtend. had em buiten laten staan. 10 minuten geleden wakker geworden van middagdutje en realiserende dat motor nog steeds buiten stond heb ik hem snel binnen gezet en nu is het aan het regenen ![]() | |
lipjes | woensdag 1 augustus 2012 @ 18:55 |
Godverdegraftifuszooi. +/-2000km geleden er een gloednieuwe MPR3 op laten leggen, vond het zojuist raar rijden, alsof de achterband bij elke rotatie een hupje maakte. Zit er godverdomme een schroef in ![]() | |
Vinniiee | woensdag 1 augustus 2012 @ 18:59 |
Hoe zit hij er in? Recht erin of schuin of heel schuin? | |
lipjes | woensdag 1 augustus 2012 @ 19:30 |
Recht, enige voordeel is dat hij een afwateringsstrook is geschoten. Dus als ik er een plu in laat schieten zou ik hem nog wel kunnen gebruiken. | |
Vinniiee | woensdag 1 augustus 2012 @ 20:23 |
Balen, maar dat zou nog een optie zijn ja. | |
WhiteJoker | woensdag 1 augustus 2012 @ 21:09 |
Het stond eigenlijk voor dit jaar al op de planning, maar met m'n verhuizing heb ik helaas niet genoeg geld overgehouden dus heb ik hem verplaatst naar volgend jaar. Als het goed is ben ik dan ook afgestudeerd, dus is dat een mooi tochtje. | |
Sounddragon | woensdag 1 augustus 2012 @ 22:18 |
Doen ze dat bij motoren? ![]() Bij auto's is het al een grijs gebied, laat staan bij een motorfiets; ik zou het niet willen iig, en wat mij betreft is elke bandenboer die het doet een eerste klas prutser. Wat wél kan, is de band demonteren, de boel opschuren en er een sticker in laten vulcaniseren. Wel eens gezien hoe ze een plug in een band raggen? 100% kans op schade aan de staalgordel ![]() Ik heb gelukkig lekker binnenbanden; stickertje plakken en gáán met dat hobbelpaard ![]() | |
ikookhier | woensdag 1 augustus 2012 @ 22:35 |
Plug is no go ![]() ![]() | |
stinkie | woensdag 1 augustus 2012 @ 23:01 |
Kun je 'm niet gewoon aandraaien ![]() | |
Vinniiee | donderdag 2 augustus 2012 @ 08:52 |
Doen ze ja. Sommige mensen kiezen voor een plu. bandje kan toch al snel oplopen tot een euro of 200/250. Veel plezier en succes in verwegnistan! ![]() | |
lipjes | donderdag 2 augustus 2012 @ 08:54 |
Naja of het wel of niet done is, ik heb geen 165 euro voor een nieuwe achterband, dus hij moet gewoon gefixt worden. Gaatje is niet groot, van 2.5 gisteravond naar 2.45 vanochtend, wat ook dan nog een meetfout kan zijn. Maar zag met een zooi sop wel steeds een bel omhoog komen. Laat het zaterdag wel even nakijken. | |
Gokhan03 | donderdag 2 augustus 2012 @ 09:31 |
Over mijn koppelingprobleem: Vanochtend geef ik in zijn 2 gas en tussen de 6k en 8k toeren vloog slipte koppeling. BIj de stoplicht viel het me op dat de koppelingshendel de laatste cm bleef hangen. Lijkt alsof hij niet terug veerde of de kabel knelde ergens. Of het komt door de veertje op de koppelingshuis waar de kabel op zit of het komt door de kabel wat ingesmeerd moet worden. Dat laatste vond ik net toevallig: http://www.r6messagenet.c(...)te-clutch-cable.html | |
peterzx9r | donderdag 2 augustus 2012 @ 10:06 |
kan wezen dat je veeren in je koppeling te slap geworden zijn kom vaker voor | |
Masque-Obscura | donderdag 2 augustus 2012 @ 11:00 |
Een degelijke achterband is toch goed te vinden voor 150 euro inclusief montage? Voor 250 zet ik mijn fiets op gloednieuwe banden, en dan bespaar ik niet op kwaliteit. | |
Dekatria | donderdag 2 augustus 2012 @ 11:21 |
Makkelijk. | |
sanger | donderdag 2 augustus 2012 @ 11:32 |
Even vraagje tussendoor ![]() | |
whY... | donderdag 2 augustus 2012 @ 11:41 |
Ben je in het bezit van een ander Nederlandsrijbewijs? AM, B, C, DE ?? Alles dat roze is wordt geaccepteerd. Ik denk dat het paspoort en ID-kaart ook gewoon werken maar ze gebruiken de streepjescode op rijbewijs.![]() ![]() ![]() | |
Dekatria | donderdag 2 augustus 2012 @ 11:43 |
Google even op 'Haynes' met je type brommer. Heb er zelf ook zoéén voor de Alp, is ideaal ![]() | |
whY... | donderdag 2 augustus 2012 @ 11:58 |
Dan zie ik inderdaad betaalde versies van de xj900f, eerst zag ik alleen de diversion en die is niet hetzelfde ![]() | |
theKiD | donderdag 2 augustus 2012 @ 12:05 |
Wat is een plu erin schieten? Ken die uitdrukking niet? ![]() | |
Vinniiee | donderdag 2 augustus 2012 @ 12:42 |
Voor werkplaatshandboeken hier ff kijken: http://www.carlsalter.com/ Let op dat er in de Haynes manuels niet altijd de goede momenten staan!! | |
lipjes | donderdag 2 augustus 2012 @ 12:50 |
Mn vader heeft er 1, maar dat is hardcopy :p zou ff op MF kijken | |
whY... | donderdag 2 augustus 2012 @ 13:30 |
Dit was inderdaad één van de eerste sites waar ik zocht hier staat alleen mijn type en jaargang niet bij. Die yamaha's verschillen echt allemaal dus ik kan het ook niet een beetje afleiden ofzo. Voor de Suus had ik hem destijds zo gevonden. Beetje jammer dit ![]() | |
Vinniiee | donderdag 2 augustus 2012 @ 15:12 |
Hmm apart. Ook niet op MF in de OP van het desbetreffende topic? | |
weerstandje | donderdag 2 augustus 2012 @ 18:54 |
Hoe slecht is een tanktas met magneten eigenlijk voor je lak ? Zijn het alleen die mooiweerrijders die gaan piepen als er een krasje op hun vers gewaxte fietsje komt Of krijg je er serieus diepe krassen van ? Ik snap dat je de tank wel eerst stof/vuil vrij moet maken | |
Tankiej | donderdag 2 augustus 2012 @ 19:17 |
Als er geen stof tussen de magneten en je tank zit, dan zullen er wel (flinke) krassen op komen. Bij mij zitten ze gewoon 'in' de stof. Dus de magneten zelf maken geen krassen. Laatst de hele motor gewassen en in de wax gezet, je kan niet zien dat er ooit een tanktas op heeft gezeten. Volgens mij valt dat dus wel mee met de krassen ![]() | |
Vinniiee | donderdag 2 augustus 2012 @ 19:21 |
Valt inderdaad wel mee met die krassen hoor. Alleen niet je tanktas willen verschuiven als hij niet goed zit, maar optillen en opnieuw plaatsen. Anders heb je kans dat die stof slijt, en dat piept je magneet er net tussendoor, en dan krijg je dus wel krassen. Net geprobeerd mijn carbs te syncen, lukte niet helemaal. Voor ik het wist had de carburateur al een slokje olie gedronken, dus begon te roken ![]() Eerst dus mar een langere slang halen ![]() | |
Gokhan03 | donderdag 2 augustus 2012 @ 20:53 |
Heb ik een kabelsmeertool en kabelspray gekocht om mijn koppellingskabel te smeren. Wil ik mn koppellingskabel loshalen dus begon ik met de hendel. Toen ik de moer van de hendel los ging draaien was het probleem opgelost ![]() Maandje terug had een maat van me die schroef vastgemaakt omdat hij "los" zat. Nu koppelt hij soepel. | |
Vinniiee | donderdag 2 augustus 2012 @ 20:55 |
LOL, stond ie gewoon te strak ![]() | |
Lilliesleaf | donderdag 2 augustus 2012 @ 22:08 |
Even een vraagje voor de motorrijders hier: ik ging vandaag op zoek naar motorkleding, of, beter gezegd: een motorbroek, aangezien ik na een eerdere lange shopsessie eindelijk een goedpassende jas heb gevonden. De jas is uiteindelijk een IXS maat L geworden, maar toen ik op zoek ging naar een IXS broek (zodat ik ze vast kan ritsen), was de conclusie dat de enige broek die ik over mijn kont heen kreeg een 3XL is. Alleen, dan is de taille dus ruim 20 cm te breed. Hopeloos dus. Behalve dat, met zo'n maatverschil, zijn ze sowieso niet aan elkaar vast te binden. Ik heb uiteindelijk wel een andere goedzittende broek gevonden, van Büse, die dus (net als de grote IXS broeken) ook niet aan de jas vast te binden is.. Ik vraag me dus af, is het nou echt zo'n groot probleem als broek en jas niet aan elkaar kunnen, ook wat betreft veiligheid etc? | |
Mirgeam | donderdag 2 augustus 2012 @ 22:21 |
Gewoon niet vallen, komt goed ![]() | |
mstx | donderdag 2 augustus 2012 @ 22:30 |
Op mijn textielen jas zit ook geen rits. Heb er wel een rugprotector inzitten dus de kans dat hij tijdens een val oprolt is dan al een stuk kleiner. Had hem al gekocht toen ik nog aan het lessen was dus toen was het perfect. Mijn eigen motor heeft nu een redelijk sportieve zit dus dan moet ik wel zorgen dat m'n shirt goed in m'n broek zit anders voel ik de wind naar binnen gaan. ![]() | |
Gokhan03 | donderdag 2 augustus 2012 @ 22:30 |
Ik heb zelf een alpinestars textiel pak en de broek kostte zonder rits 100 euro en de uitvoering met rits 130. De winkel raadde me de broek met rits aan. Sindsdien ben ik zo blij dat Ik een broek met rits heb. Had een keer haast en deed de rits niet dicht. Kwam veel wind op mn rug en kont. Tevens met regen komt er geen water(tot een bepaald moment) Dus neem die broek met rits zou ik zeggen | |
Roderick2085 | donderdag 2 augustus 2012 @ 22:36 |
Op zich geen probleem ![]() Bij m'n nieuwe pak matchen de ritsen ook niet, maar er zit bijna altijd een 'complete' rits aan, dus je kan de andere kant van de rits van je jas op je broek vastmaken (of andersom) ![]() | |
lipjes | donderdag 2 augustus 2012 @ 23:11 |
aan elkaar ritsen, wat is dat ![]() Nee ik heb een jas van mijn vader en een broek van mijn broer, gaat prima. Vallen stond niet op mijn planning dus dat zit ook wel goed ( hoop ik) En niemand hier thuis heeft een pak die aan elkaar kan. | |
sanger | donderdag 2 augustus 2012 @ 23:21 |
Misschien kan een goede kleermaker de ritsen vermaken, zodat het wel gaat passen. | |
Lilliesleaf | donderdag 2 augustus 2012 @ 23:26 |
Hmm.. Ok, zo te horen is het geen heel groot probleem, aangezien mijn jas wel goed over m'n heupen een komt. Dan denk je: Wat fijn dat er gewoon vrouwenmotorkleding is! Dan ga ik tenminste iets vinden dat past.. De conclusie na vandaag is dat vrouwenmotorkleding alsnog geen rekening houdt met de verhoudingen van een vrouwenlichaam. Beetje jammer.. ![]() | |
Anne | donderdag 2 augustus 2012 @ 23:31 |
Aan je jas zit als het goed is dus de rits, met de "andere kant" er nog aan die je kunt afritsen en dus op je broek kunt laten naaien. Dan past 't. Je hoeft het overigens niet vast te ritsen. Maar ik doe dat wel, aangezien ik een korte jas heb, die precies stopt waar mijn broek begint. En gezien ik door het feit dat mijn jas omhoog schoof tijdens een val (jas pastte niet op de broek van de rijschool destijds) al een mooi litteken net boven mijn heup heb, rits ik áltijd. | |
Lilliesleaf | donderdag 2 augustus 2012 @ 23:34 |
Er zit dus geen 'andere kant' op, omdat die merkjes er van uit gaan dat je, als je een merk X jas koopt, ook de bijpassende merk X broek koopt. En op die broek zit dus al van tevoren die 'andere kant' aan vast genaaid. | |
Anne | donderdag 2 augustus 2012 @ 23:35 |
Faalmerkjes dan ![]() | |
Lilliesleaf | donderdag 2 augustus 2012 @ 23:35 |
Die jas die ik heb, is dus eentje die netjes over m'n heupen heen valt en zelfs bij een supersport houding nog een flink stuk an m'n achterste bedekt.. Denk je dat zoiets dan alsnog kan gebeuren? | |
Anne | donderdag 2 augustus 2012 @ 23:38 |
Het kan altijd ![]() | |
Lilliesleaf | donderdag 2 augustus 2012 @ 23:49 |
Ik baal wel echt zoo erg.. elke keer als ik ergens heen moet en de fiets/auto pak, zie ik daar m'n motor staan.. en elke keer denk ik: OK, ik móet er even op zitten.. en dan komt het besef dat ik nog heel erg lang geen rijbewijs zal hebben en ik nog heel lang moet wachten tot ik eindelijk kan rijden. ![]() Dus dan wordt het de auto.. en elke keer als ik een motorrijder voorbij zie gaan.. doet pijn.. ![]() Ik ben werkelijk zo verschrikkelijk jaloers op jullie allemaal. | |
Dekatria | donderdag 2 augustus 2012 @ 23:51 |
Gaat sneller dan je denkt ![]() Komt goed ![]() | |
Lindstrøm. | donderdag 2 augustus 2012 @ 23:57 |
Fok wat was het weer slecht vandaag | |
Lindstrøm. | donderdag 2 augustus 2012 @ 23:57 |
Kleddernat gewurd | |
Vinniiee | donderdag 2 augustus 2012 @ 23:58 |
Gaat inderdaad sneller dan je denkt. En wees blij, zulk geweldig weer is het nou ook weer niet ![]() Trouwens ook het nadeel van al een motor hebben staan, wat voor 1 was het (ook alweer)? Nog even op die ritsen terug komend, mocht je ze toch aan elkaar willen ritsen en er zit geen losse rits bij, dan zou je eventueel ook een stevige rits ergens kunnen kopen en erop laten naaien. | |
Lilliesleaf | vrijdag 3 augustus 2012 @ 00:01 |
Een Bandit. ![]() En goede tip.. eens even zien of dat een mogelijkheid is. Eerst maar eens gewoon een goedpassende broek vinden. | |
Vinniiee | vrijdag 3 augustus 2012 @ 00:08 |
Nice, een rode? Die zijn het snelst ![]() Ik heb misschien nog een broek voor je liggen (ooit me een vrouwenbroek aan laten naaien vanwege mijn lichamelijke bouw ![]() Broek is van leer, type is Richa Viper geloof ik ![]() | |
Lilliesleaf | vrijdag 3 augustus 2012 @ 00:11 |
Hmm, ik ben eigenlijk opzoek naar textiel.. Dat is al praktisch onmogelijk te vinden aangezien naja.. de verhouding, laat staan een form fitting leren broek.. ![]() En geen rode, ik houd niet zo van die felle kleuren.. het is een hele mooie subtiele donker groene kleur. ![]() | |
Masque-Obscura | vrijdag 3 augustus 2012 @ 00:14 |
maar rood gaat sneller! Mijn GTR1000 was veel sneller dan mijn NTV650, eerstgenoemde was dan ook rood, laatstgenoemde blauw... | |
Lilliesleaf | vrijdag 3 augustus 2012 @ 00:17 |
Maar.. maar.. ik ben nog een newbie die het veel te eng vind om zo hard te gaan! Ik bedoel.. deze gaat ook 180 terwijl hij gewoon smeekt om sneller te mogen.. en dat is al mééééér dan hard genoeg. (wel raar dat hij beperkt is op kenteken trouwens.. volgens mij hoort hij dat helemaal niet te kunnen.) | |
Vinniiee | vrijdag 3 augustus 2012 @ 00:19 |
Hmm als textiel al lastig is, dan past deze denk ik niet. Is dacht ik een redelijk kleine maat. Haha, houd ik ook niet zo van. Donker groen is een mooie kleur inderdaad ![]() Wat die snelheid betreft, zou zo maar kunnen dat de begrenzing eruit is gehaald. | |
Lilliesleaf | vrijdag 3 augustus 2012 @ 00:27 |
jep, een 600S. Wel wat ouder met aardig wat kilometers, maar hij is altijd erg goed onderhouden en gewoon fijn als beginnersmotor om mee te oefenen gewoon veel kilometers te maken. Behalve dat is, wat voor mij misschien nog wel het belangrijkste was toen ik samen met pap naar motoren ging kijken.. deze relatief wat kleiner. 'Net als een te heet gewassen shirt' vergeleek ik het mee. Hij is niet uit verhouding, maar alles is gewoon.. net een slagje kleiner. Op de meeste motoren voelde ik me namelijk heel erg klein en gewoon niet zeker. Als je al begint met het idee in je achterhoofd dat je dat monster tussen je benen niet onder controle hebt, dan.. naja.. lijkt me gewoon niet bepaald een goed plan. | |
Vinniiee | vrijdag 3 augustus 2012 @ 05:42 |
Nice een S, die zie je niet zo vaak meer. Km's maakt niet zoveel uit nee, mits hij goed onderhouden. Er is iemand op MF die heeft 370k km op de klok staan, niet met bandit, maar het kan dus wel. ![]() Haha, nee dat gevoel moet je inderdaad niet hebben. Je moet je wel op je gemak voelen, anders werkt het niet echt. | |
lipjes | vrijdag 3 augustus 2012 @ 08:40 |
Volgens mij ga ik heeel veel geluk hebben. Gisterochtend de bandenspanning gemeten, 2.45 gisteravond 2.45. Even kijken wat het vanavond is. Laat hem sowieso even controleren op lekken, wil er echt zeker van zijn dat de schroef er niet volledig doorheen is gegaan. | |
sanger | vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:03 |
Die onthou ik even ![]() ![]() ![]() | |
-XX- | vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:09 |
Wat een vreemde lui allemaal in dit topic. Ik ben te oud geworden.... ![]() | |
-XX- | vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:10 |
Ik ben op vakantie geweest naar Schotland! ![]() Bepakt en bezakt. ![]() ![]() Wat natuurshotjes. ![]() ![]() ![]() Buaaap. ![]() ![]() Eindelijk, zonnestralen! ![]() Noooo!! '( ![]() Maar toen vonden we een supermonteur! Hij is gelijk gaan sleutelen en doen! ![]() ![]() Jammieeeeee..... ![]() ![]() De eigen gemaakte prakkies waren minstens zo lekker. ![]() ![]() M'n motor was in trek! ![]() ![]() Midges waren er ook! ![]() ![]() ![]() ![]() En natuurlijk ook wildkamperen. Wel geteld 1 nachtje... De rest mooi campings, hostels en hotels aangedaan in verband met het kwakkelige weer. ![]() | |
Reintji | vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:14 |
U gaat er van uit dat nieuwe posters jonger zijn? ![]() | |
lipjes | vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:27 |
en daar ging mijn 3g datalimiet | |
-XX- | vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:30 |
![]() Dat is het wel waard, zulke prachtfoto's.. | |
Vinniiee | vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:35 |
![]() ![]() Vandaar de BMW? ![]() | |
-XX- | vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:38 |
Jep!! ![]() ![]() | |
Skv | vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:46 |
Mijn jas is aan de achterkant ook redelijk lang, valt ruim over mn broek heen (die ik met bretels onder mn jas draag). Allebei van andere merken dus ik kan ze ook niet aan elkaar vastritsen. Maakt voor mij iig niks uit, zit prima en er komt geen wind tussendoor. | |
Vinniiee | vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:56 |
Geintje natuurlijk he ![]() Mag ik de onbeleefde vraag stellen hoe jong je bent? ![]() | |
stinkie | vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:02 |
Een oldie. Houd d'r vast mensen, houd haar vast ![]() | |
stinkie | vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:03 |
Nog geen jaar geleden zouden we een hoop lol hebben gehad met z'n opmerking ![]() Times are a changing. Mss moet ik ook maar een BMW gaan aanschaffen | |
stinkie | vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:04 |
Weet iemand trouwens of die traject controle tussen Utrecht en Amsterdam op de A2 nu wel of iet actief is? Ik heb dat een beetje gemist tijdens mijn vakantie ![]() | |
Anne | vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:06 |
Ik heb me er in ieder geval gisteren maar aan de snelheid gehouden. | |
Vinniiee | vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:13 |
Op de A50 (tussen knooppunt grijsoord en ewijk) zijn de ratten weer aan het controleren. Heb 2 auto's en 2 motoren gezien. | |
Lilliesleaf | vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:45 |
Ik moet zeggen.. toen ik het opschreef besefte ik nog voor het posten dat die opmerking nogal..dubbel was. Maar aan de andere kant, zelfs met dat dubbele in je achterhoofd.. het is wel gewoon zo. ![]() Behalve dat: Stinkie, blijkbaar is het tijd voor nieuw jong bloed in deze reeks. ![]() ![]() | |
peterzx9r | vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:53 |
ik ook ![]() | |
Anne | vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:03 |
Ik heb je niet gespot ![]() | |
Vinniiee | vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:06 |
Jong nieuw vrouwenbloed? ![]() ![]() ![]() | |
Dekatria | vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:08 |
Het is nu 2 weken geleden, en nu pas is de schade bij mij aan het verdwijnen ![]() | |
Anne | vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:12 |
In Nederland heb ik er ook last van ![]() Blijkbaar kan ik er ook niet goed tegen, want het worden eerst van die branderige plakkaten en na 1 of 2 dagen gewoon bultjes. Grrr. | |
Vinniiee | vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:14 |
Midges zijn toch muggen? Vannacht zat er ook zo'n kreng op mijn kamer, maar kon hem niet vinden om hem neer te meppen. Nog niks kunnen ontdekken, laat dat zo blijven. Ben er gelukkig niet zo gevoelig voor. | |
peterzx9r | vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:21 |
airco doet wonderen nergens last van | |
peterzx9r | vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:22 |
helaas | |
Roderick2085 | vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:01 |
Ja, die is actief helaas ![]() ![]() | |
stinkie | vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:31 |
Vooralle zekerheid heb ik de cruisecrontrol maar gebruikt. Val er alleen bijna bij in slaap, dus vanmiddag eens kijken hoe het rijd met de begrenzer aan. En met de motor wordt het denk ik voortaal altijd binnendoor. | |
Dekatria | vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:48 |
Hmja, maar niet zoals hier in NL. Midges zijn van het formaat fruitvliegje, en vallen je aan in zwermen. 150 beten geteld, en dat is slechts van 1 avond en ochtend ![]() ![]() | |
bwt | vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:00 |
De oldbies laten zich idd al een tijdje niet meer zien. Het verval begon met het onverwachte vertrek van WB en de noodzakelijke reorganisatie van 2 topics tot 1. | |
Vinniiee | vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:05 |
Allemachtig, dat zijn er nogal wat ![]() Ben toch gestoken vannacht, op mijn elleboog ![]() | |
Yreal | vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:09 |
Ik stink gewoon zo hard dat ik nooit gestoken word. True story ![]() | |
bwt | vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:13 |
JEp sinds 2 juli of zo iets Ik moet nu ook gaan uitkijken als ik weer richting diemen moet | |
stinkie | vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:32 |
Ik rij daar elke dag ![]() | |
Yreal | vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:34 |
Als je dat met haybusa snelheid hebt gedaan kan je lachen ![]() | |
stinkie | vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:23 |
Ik ben deze week pas weer gaan werken, en de Busa heb ik nog niet gebruikt. Maar daar trok ik 'm wel geregeld even open ![]() | |
Yreal | vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:24 |
Als ik loop met de motor hoor ik om de zoveel seconden een tik komende vanuit mijn achterwiel. Tijdens het rijden heb ik het idee dat ik veel meer hobbel dan eerst bij het rechtdoor rijden. Iemand een idee waar ik dat moet zoeken? | |
Roderick2085 | vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:46 |
zomaar een wilde gok, maar uhm, bij je achterwiel ![]() niet toevallig ook een schroef in je band ofzo? | |
ikookhier | vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:48 |
![]() | |
Dekatria | vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:52 |
Ding op de bok zetten en even je achterwiel checken ![]() | |
ikookhier | vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:55 |
Gelukkig ben ik er nog ![]() | |
Anne | vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:12 |
Er was geen tweede topic. | |
Yreal | vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:21 |
Op het moment dat ik hem begin te draaien doet het piep piep... ![]() | |
Dekatria | vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:36 |
Lagers wellicht? Zit er speling in je wiel? | |
Vinniiee | vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:40 |
Goed naar je ketting kijken als hij het kettingwiel in loopt. Misschien dat een schakel uitgerekt is, dat had ik ook. Dan valt hij niet goed in de tanden. Tijdens hetr ijden kon ik het ook in de pedalen voelen. | |
Salatrel | vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:49 |
volgens mij ligt dat toch ook erg aan de periode? volgens mij is mei een betere periode om te kamperen in schotland ![]() | |
Salatrel | vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:49 |
midges wise dan he | |
Dekatria | vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:56 |
Daarom zeg ik ook 's zomers ![]() ![]() | |
Yreal | vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:16 |
ik kan het wiel niet heen en weer bewegen in de achterbrug | |
Dekatria | vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:19 |
Enig idee waar die piep vandaan komt? Zou kunnen duiden op gebrek aan vet in je lagers. | |
Yreal | vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:21 |
uit het wiel zelf | |
Dekatria | vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:48 |
Lagers checken dus ![]() | |
Yreal | vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:52 |
*laten doen". Ik krijg het wiel niet eens uit mijn brommer. | |
-XX- | vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:06 |
Jep, het zijn hele kleine muggen! Net fruitvliegjes. Super irritant, haha! | |
-XX- | vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:07 |
23, het valt dus nog wel mee..... | |
Vinniiee | vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:29 |
Inmiddels wel bulten ontdekt, 1 op mijn elleboog en 1 aan de zijkant van mijn bil. Don't ask me how that's possible ![]() Och man dame, je hebt nog een heel leven voor je ![]() ![]() | |
Lilliesleaf | zaterdag 4 augustus 2012 @ 12:24 |
Net terug van rijles... maar het is lekker weer.. .. hmm.. even pap overhalen om vandaag nog even een stuk te rijden met mij achterop. Als ik zelf niet kan rijden, dan maar zo. ![]() | |
Vinniiee | zaterdag 4 augustus 2012 @ 12:38 |
Groot gelijk heb je, denk dat ik er straks ook nog even op spring ![]() Eerst ff wat dingen regelen in de stad ![]() | |
Lilliesleaf | zaterdag 4 augustus 2012 @ 14:46 |
wiiee! Hoera voor oldbie vaders! ![]() 'Paaap, kunnen we vandaag een stukje gaan rijden?' 'Wie zien wel...' Uurtje later: 'Hup, pak je helm, we gaan.' ' ![]() Wel een beetje jammer dat hij wel een beetje vast zit in het idee van: 'In mijn tijd...' om vervolgens mij het goede voorbeeld te geven. 'Ok, wacht ff, moet even een spijkerbroek aan doen, in plaats van shorts' 'Nee joh, 'tis warm genoeg buiten. Laten we gaan.' 'En een jas dan?' 'Het T-shirt dat je aan hebt is goed genoeg!' Roept hij er nog even achteraan, om vervolgens met alleen een helm alvast naar buiten te lopen. 'Want in zijn tijd, droegen ze geen pakken.. alleen midden in de winter als het eigenlijk toch al te koud was om te rijden' | |
Vinniiee | zaterdag 4 augustus 2012 @ 14:54 |
Haha wel relaxed! Doe wat je zelf verstandig vind ![]() Als ik je pa was zou ik dat nooit toe staan ![]() Bloter dan een spijkerbroek, sneakers en motor jas komt het bij mij niet. ![]() | |
vannelle | zaterdag 4 augustus 2012 @ 14:58 |
Ben zelf ook een idioot, rij zelf in joggingbroek en t-shirt. Maar als mijn dochter achterop wil gaat ze echt wel in pak, het zal niet aan mij liggen dat ze voor haar leven verminkt is. | |
Lilliesleaf | zaterdag 4 augustus 2012 @ 14:58 |
Uiteindelijk nog wel een spijkerbroek aangedaan, maar toch.. weetje.. je gaat er als kind wel vanuit dat je vader weet wat hij doet en wat de grenzen zijn.. zeker bij iemand als mijn vader, met 30 jaar rijervaring. Als hij zegt dat hij dat 'veilig' genoeg vindt, dan ga ik daar niet tegen in en moeilijk doen alsof ik het beter weet dan hij. | |
Vinniiee | zaterdag 4 augustus 2012 @ 15:08 |
Joggingbroek schijnt minder te slijten als een spijkerbroek ![]() Als bijrijder geen pak heeft, hij/zij in pak (mannen zijn meestal koppiger en doen willen het per se niet) en dan ga ik wel minder veilig op de motor zitten. | |
Vinniiee | zaterdag 4 augustus 2012 @ 15:10 |
Ik begrijp je punt. Ach en met dit weer op binnenwegen kan het ook wel voor een keer ![]() | |
vannelle | zaterdag 4 augustus 2012 @ 15:11 |
Ik ben bang dat ik je niet helemaal snap...... | |
vannelle | zaterdag 4 augustus 2012 @ 15:14 |
Laten we eerlijk zijn, het kan NIET. Wat je zelf doet is je eigen zaak, net als ik dat doe. Maar je kunt voor een ander niet goedpraten niets aan bescherming te doen. | |
Anne | zaterdag 4 augustus 2012 @ 15:16 |
Dan ben zowel jij als je vader behoorlijk naïef, vind je niet? Een ongeluk hoeft niet per se aan je vader te liggen. Daarnaast mag je hopelijk zelf wel weten wat je aantrekt, dus er tegenin gaan en het beter weten is niet echt aan de orde. Het is eigenlijk ook veel te warm voor een pak, maar liever een beetje zweten dan nog meer littekens op m'n lichaam. | |
Vinniiee | zaterdag 4 augustus 2012 @ 15:16 |
Zal wel over dat slijten gaan; als je een schuiver maakt, dan schijnt een joggingbroek minder snel te slijten als een spijkerbroek. Waarom weet ik niet meer, heen ik een keer ergens gelezen. | |
Anne | zaterdag 4 augustus 2012 @ 15:18 |
Beter trek je geen broek aan ![]() | |
Vinniiee | zaterdag 4 augustus 2012 @ 15:20 |
Heb je gelijk in, heb het niet helemaal goed verwoord. | |
Vinniiee | zaterdag 4 augustus 2012 @ 15:21 |
Dit. Wut, littekens? Motor ongeluk? ![]() Btw: zit op mobiel dus excuse me voor de crossposts | |
vannelle | zaterdag 4 augustus 2012 @ 15:22 |
Zijn we het daar iig over eens. ![]() | |
Lilliesleaf | zaterdag 4 augustus 2012 @ 15:23 |
Ik snap hem eigenlijk ook niet. Hij heeft namelijk vanaf het begin dat ik zei dat ik zelf motor wou gaan rijden constant lopen zeggen: Je moet op tijd een pak kopen, kom laten we langs de motorwinkel gaan om kleding te passen etc. Nu heb ik m'n nieuwe pak (bijna) compleet en dan doet hij er weer laconiek over als ik bij hem achterop ga. Maar, behalve dat, zoals ik zei: Als dochter ga ik niet constant tegen m'n vader in. Het klinkt stom, zoals ik het hier opschrijf.. alleen.. het gevoel/idee wat er achter zit, krijg ik niet echt op papier. | |
Anne | zaterdag 4 augustus 2012 @ 15:26 |
Ik heb meerdere littekens (was nou niet echt een voorzichtig kind vroegah ![]() ![]() Maar dat is gebeurd met 'maar' 40-50 km/h en toen droeg ik zelfs een pak (alleen schoof de jas een stukkie omhoog tijdens m'n glijer). Dus daarom zou ik ook op binnenwegen een pak dragen. (en geen probleem; ik zit ook mobiel ![]() | |
vannelle | zaterdag 4 augustus 2012 @ 15:26 |
Ik snap je wel, je hebt blind vertrouwen in je vader. Mooie gedachte trouwens. ![]() Punt in deze is alleen dat je ook aan jezelf moet denken, zelf weet je ook wel wat beter is. | |
Vinniiee | zaterdag 4 augustus 2012 @ 15:27 |
Misschien test hij je verstandigheid uit ![]() | |
Anne | zaterdag 4 augustus 2012 @ 15:30 |
Ik denk niet dat je vader het erg vindt als je aangeeft dat je toch liever wel een pak draagt. Dat is niet er tegenin gaan, vind ik. Als je vader tegen je zegt dat je een jas aan moet doen omdat het koud is, terwijl jij het snikheet hebt, trek je die jas dan toch aan, omdat je er niet "tegen in wilt gaan" ? Of geef je aan dat je het niet nodig vindt? | |
Vinniiee | zaterdag 4 augustus 2012 @ 15:45 |
Goed punt imo. Mijn middag ritje wordt door mijn neus geboord. Wou lenzen controle doen, kon alleen om half 4. Zit nu nog te wachten ![]() /edit: resultaat: linker oog verslechterd met 0,75 punt [ Bericht 12% gewijzigd door Vinniiee op 04-08-2012 16:07:55 ] | |
Dekatria | zaterdag 4 augustus 2012 @ 16:32 |
ATGATT ![]() | |
DeKleineBaas | zaterdag 4 augustus 2012 @ 16:36 |
Het punt is alleen dat je zelf nog zo veilig kunt rijden . Maar als je over het hoofd word gezien op een gelijkwaardige kruising bv heb je daar nog niets aan | |
Vinniiee | zaterdag 4 augustus 2012 @ 16:41 |
de wie ![]() | |
Dekatria | zaterdag 4 augustus 2012 @ 16:47 |
All The Gear All The Time ![]() | |
Vinniiee | zaterdag 4 augustus 2012 @ 17:29 |
Ah oke, verstandig ![]() | |
peterzx9r | zaterdag 4 augustus 2012 @ 18:15 |
zo ander voorbandje erop wat rij dat toch heerlijk beetje zwart kaugom erop ![]() | |
Dekatria | zaterdag 4 augustus 2012 @ 19:17 |
Mijne krijgt over 2 weekjes weer nieuwe schoenen aangemeten... ook wel nodig ook, na al dat zwaargewicht-geboender aan de overkant van de Noordzee ![]() | |
Tankiej | zaterdag 4 augustus 2012 @ 19:24 |
Ik werd gister gebeld door de garage dat mn bestelde bandjes binnen zijn. Nu nog even tijd vinden om er langs te gaan.. ![]() | |
Vinniiee | zaterdag 4 augustus 2012 @ 19:50 |
Handig ![]() | |
Anne | zaterdag 4 augustus 2012 @ 20:12 |
Hier staan de bandjes voor SD de komende 2 maanden te wachten tot ie terug is ![]() Evenals de rest van de spullen ![]() | |
Vinniiee | zaterdag 4 augustus 2012 @ 20:14 |
Is ie goed aangekomen btw ? Voorzieningen een beetje goed? Je zal 'm nu al wel missen. Neem zijn gevaarte eens mee zou ik zeggen ![]() | |
Anne | zaterdag 4 augustus 2012 @ 20:17 |
Ik doe even crossposten, mag wel voor een keertje ![]() En ik pas niet op zijn gevaarte hoor ![]() | |
stinkie | zaterdag 4 augustus 2012 @ 20:36 |
Op zaterdag 4 augustus 2012 20:17 schreef Anne het volgende: [..] Ik doe even crossposten, mag wel voor een keertje ![]() [..] En ik pas niet op zijn gevaarte hoor ![]() [/quote] ![]() ![]() | |
Vinniiee | zaterdag 4 augustus 2012 @ 20:41 |
Crosspost mislukt ![]() Radicaal aanpakken en zijn motor verlagen ![]() | |
Salatrel | zaterdag 4 augustus 2012 @ 20:45 |
Gewoon kruiwagenwielen | |
stinkie | zaterdag 4 augustus 2012 @ 21:19 |
Damn, de boot lekt koelvloeistof, dus Noordzee duiken gaat niet door morgen | |
peterzx9r | zaterdag 4 augustus 2012 @ 21:58 |
heb nu wel een pilot road vb over zat op de 10 toen ik hem kocht wat een dhdhfjsnsk een pr op deze machine dus nu een pireli diablo pro ![]() | |
Salatrel | zaterdag 4 augustus 2012 @ 22:04 |
pirelli's? dus volgende week weer nieuwe banden halen? ![]() | |
picodealion | zaterdag 4 augustus 2012 @ 22:18 |
Ik kom dit topic vast in de gaten houden. Maandag mijn eerste les ![]() | |
Salatrel | zaterdag 4 augustus 2012 @ 22:25 |
weest welkom ![]() Motorrijles #57 - Nog steeds met 8-jes | |
Dekatria | zaterdag 4 augustus 2012 @ 22:33 |
Een AT verlagen, wat hoor ik hier voor waanzin ![]() | |
Salatrel | zaterdag 4 augustus 2012 @ 22:41 |
lekker stug afveren enzo ![]() | |
Salatrel | zaterdag 4 augustus 2012 @ 22:43 |
ik denk dat ik mijn voorjaarsverlof (jaja ik ben er op tijd bij ![]() ![]() | |
stinkie | zaterdag 4 augustus 2012 @ 22:47 |
Ik denk dat ik morgen eens een ritje ga maken ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 4 augustus 2012 @ 22:48 |
Care to get ur ass kicked? ![]() | |
picodealion | zaterdag 4 augustus 2012 @ 23:20 |
Ah, dank! | |
Dekatria | zondag 5 augustus 2012 @ 00:54 |
Je bent het land nog niet uit of zie watvoor ideeën men krijgt! | |
Gokhan03 | zondag 5 augustus 2012 @ 01:08 |
Slijten die dingen zo erg dan? Heb sinds aanschaf van mijn motor dragon supercorsa pro eronder zitten en 3000 km gereden. en ze zien er nog steeds naar mijn gevoel uit als sinds ik de motor heb. Wel komt er over 3 weken een nieuw setje onder ivm herfst en rijden in de regen. Het is ook super kut dat het dit jaar bijna elke dag regent in de zomer terwijl ik op deze circuit banden rij die met warm weer al amper warm worden. Zit te denken aan Bridgestone S20. Opvolger van de bt016 pro | |
lipjes | zondag 5 augustus 2012 @ 01:24 |
Zo, vandaag even wat onderhoud gedaan. Wilde even de kleppen stellen, stond er water bij de bougies, alle 4 verroest. 4-5000km geleden gekocht, kon gelijk voor 11euro per stuk nieuwe bougies kopen...... Kleppen waren wel in orde gelukkig. | |
Lilliesleaf | zondag 5 augustus 2012 @ 01:38 |
Hoe leer ik trouwens de basisonderhoud uit te voeren op de motor? Ik heb werkelijk totaal geen technische achtergrond... Ik was het type meisje dat altijd haar lekke banden liet plakken door de dichtstbijzijnde man/jongen, aangezien ik het zelf niet kon.. of.. beter: er geen noodzaak was om het te leren. ![]() | |
Gokhan03 | zondag 5 augustus 2012 @ 01:52 |
Iets met vrouw en aanrecht... Niemand is geboren met een steeksleutel. Je begint langzamerhand met kleine dingen te vervangen. Zo plakte ik bandjes op mn 9e jaar en vervangde ik cilinders en krukas van scooter op mn 16e en was ik de enige uit mn buurt die zn scooter 140 liet gaan ![]() Voor motoren vind je vaak service manuals waarin alles stap voor stap staat uitgelegd en de benodigde materiaal en gereedschap. Dat scheelt al een stuk. Probleem met motoren is dat het zo compact is dat het per motor anders in elkaar zit en daardoor de service manual nodig hebt. Zo moet bij mijn R6 de radiator eruit als je bij de bougies wilt komen. | |
Lilliesleaf | zondag 5 augustus 2012 @ 01:55 |
Ik ben echt erg op dit gebied. Ik bedoel.. als je een willekeurig onderdeel van m'n motor aan zou wijzen dat van de buitenkant zichtbaar is.. dan zou ik het werkelijk niet weten. Ik bedoel.. ik herken de ketting en misschien nog 2-3 andere overduidelijke componenten.. maar daar houdt het op. Edit: Daar komt bij dat ik eigenlijk ook gewoon geen idee heb hoe een motor daadwerkelijk wérkt. Ik weet hoe ik het ding moet gebruiken, maar wat er nou gebeurt als ik het gas open draai.. geen idee. (En dan te bedenken dat ik een technische studie ga doen. ![]() | |
Gokhan03 | zondag 5 augustus 2012 @ 02:00 |
De vraag is of je dat echt wilt of niet. Er zijn ook veel mannen/jongens die ook technisch niets willen begrijpen. Zelf ben ik zo n geek wat alles zelf probeert op te lossen voordat ik hulp in ga schakelen. Heb mijn 1e onderhoudsbeurt voor de motor ook zelf gedaan. Ik heb nooit eerder aan een motor gesleuteld maar even de manual doornemen en ik wist precies wat ik moest doen. Natuurlijk maak je zo nu en dan fouten, of sloop je zelfs dingen. Maar zo leer je wel. Bij het ontluchten van mijn radiator gaf ik even gas omdat ik geen koelvloeistof zag komen. Spoot zo n halve liter koelvloeistof van 95 graden uit ![]() Welke studie? | |
Lilliesleaf | zondag 5 augustus 2012 @ 02:07 |
Scheikundige technologie. | |
Sounddragon | zondag 5 augustus 2012 @ 02:23 |
Ja, slechte ![]() Anne d'r Alp moest al een flink eind zakken; ik denk dat de AT alleen maar passend te krijgen is door de achterveer voortaan in de topkoffer te laten liggen ![]() Mogguh trouwens ![]() ![]() | |
Salatrel | zondag 5 augustus 2012 @ 08:50 |
dat zeg ik ![]()
| |
Salatrel | zondag 5 augustus 2012 @ 08:51 |
pirelli staat in mijn boekje nou niet echt onder het kopje lange levensduur ![]() bij autobanden ook niet trouwens. maar goed het is ook maar net hoe je er mee omgaat | |
Vinniiee | zondag 5 augustus 2012 @ 08:53 |
Leuke wegen daar hoor! En een youthhostel is inderdaad geen geld ![]() ![]() ![]()
![]() Zoiets valt altijd te leren! Belangrijkste is eigenlijk dat je weet dat je remmen werken, dat je kunt zien hoe ver de remblokken zijn (even op je knieën gaan zitten en tussen de langs de schijf op kijken) en dat je de ketting kunt smeren. Kan je pa hierbij niet helpen? ![]() BTW, scheikundige technologie is heel anders dan motorfietsonderhoud ![]() Carterplaat op de grond en dan ken ze net rijden ![]() Ook goeie morgen. Door het ritme van van de week, werd ik net om half 9 wakker ![]() ![]() | |
peterzx9r | zondag 5 augustus 2012 @ 08:53 |
levensduur maak me niet uit ik wil grip en daar zijn ze super in | |
Vinniiee | zondag 5 augustus 2012 @ 08:59 |
Heb je veel aan als het 7/10x regent in Nederland ![]() | |
Paxlie | zondag 5 augustus 2012 @ 09:08 |
Niemand die deze even unit zijn context trek en in kopt? ![]() | |
Yreal | zondag 5 augustus 2012 @ 09:09 |
Ik zweer nog steeds bij mijn roadsmart2. Warm of koud, nat of droog. Doet het altijd en gaat gewoon altijd als een trein. Zelfs in de meest debiele stormen dat ik bijna van de motor word getrokken hebben ze geweldige grip. | |
Vinniiee | zondag 5 augustus 2012 @ 09:14 |
Niet eens bij nagedacht, maar nu je het zegt ![]() | |
Yreal | zondag 5 augustus 2012 @ 09:16 |
![]() | |
Dekatria | zondag 5 augustus 2012 @ 09:49 |
Zoek een Haynes of ander werkplaatshandboek op van je motor, en begin met de makkelijkste klusjes. Is veel minder moeilijk dan je zou denken. | |
Anne | zondag 5 augustus 2012 @ 10:20 |
Smeerpijp ![]() | |
peterzx9r | zondag 5 augustus 2012 @ 10:20 |
nee hijs goed | |
Anne | zondag 5 augustus 2012 @ 10:22 |
Alleen niet kloppend. En dan slaat "niet kloppend" niet op SD zijn gevaarte ![]() | |
peterzx9r | zondag 5 augustus 2012 @ 10:24 |
wat klop er niet dan ![]() | |
peterzx9r | zondag 5 augustus 2012 @ 10:25 |
zijn gevaarte arme jongen ![]() ![]() | |
Vinniiee | zondag 5 augustus 2012 @ 11:59 |
Altijd een ramp om daar fatsoenlijk antwoord op te geven ![]() | |
Sounddragon | zondag 5 augustus 2012 @ 12:47 |
![]() | |
Roderick2085 | zondag 5 augustus 2012 @ 12:49 |
![]() ![]() | |
Sounddragon | zondag 5 augustus 2012 @ 12:50 |
Jeh, ze hebben mijn Hoochie in laten slapen vorige week ![]() | |
Dekatria | zondag 5 augustus 2012 @ 13:08 |
![]() Gecondoleerd, nog ![]() | |
Roderick2085 | zondag 5 augustus 2012 @ 13:11 |
![]() ![]() | |
Anne | zondag 5 augustus 2012 @ 14:19 |
Nee, hij is net geen 6 geworden. Arthrose in zijn voorpoot. Hij wilde zelfs met morfine niet meer opstaan. | |
Roderick2085 | zondag 5 augustus 2012 @ 14:37 |
Dat is helemaal zuur ![]() dan is het nu helemaal stil voor jou zeker... sterkte iig allebei | |
Anne | zondag 5 augustus 2012 @ 14:40 |
Nee, Hooch verbleef bij de ex van Sounddragon ![]() | |
Lilliesleaf | zondag 5 augustus 2012 @ 17:53 |
Wooeee! Met pap even naar een verlaten parkeerplaatsje gereden en voor het eerst een stukje op m'n eigen motor gereden! Stelde niet heel veel voor, harder dan 30 km/h op zo'n klein stukje kwam het niet, maar toch! En wat voelt m'n eigen motor anders aan zeg.. had ik niet verwacht.. alles werkt net even anders. Vooral de koppeling was wennen.. op de lesmotor zit het aangrijpingspunt best dicht bij het handvat terwijl op de Bandit het aangrijpingspunt aardig verweg zit. Ook remt de handrem heel anders, in de positieve zin.. ik heb op de lesmotor namelijk steeds de neiging om of te zacht of te hard te handrem in te knijpen. Handrem geeft bij die motor amper weerstand, terwijl de Bandit voor mijn gevoel (natuurlijk, noodstop zal anders zijn) je min of meer dwingt de handrem heel erg te doseren en je daarin begeleidt. Een nadeel is, als zegt m'n vader dat dat in de praktijk heel erg meevalt, dat ik wel het idee heb dat de Bandit vrij zwaar is. Hij voelt iig zwaarder aan. Het manoeuvreren wordt er niet gemakkelijker op, op lagere snelheden. (Probeerde een snelle slalom na te doen, maar moest toch voor mijn gevoel veel veel meer m'n lichaamsgewicht in de strijd gooien omdat ding die beweging te laten maken) | |
Geerd | zondag 5 augustus 2012 @ 17:56 |
Handrem? ![]() ![]() ![]() | |
Lilliesleaf | zondag 5 augustus 2012 @ 18:01 |
Hoe noem je hem dan? Voorrem? .. Vind handrem/voetrem anders hartstikke logisch klinken voor een motor. ![]() | |
Geerd | zondag 5 augustus 2012 @ 18:06 |
Voorrem idd, tuulk hand voet rem kan wel vind het beetje raar klinken ![]() | |
Lilliesleaf | zondag 5 augustus 2012 @ 18:08 |
Ik vind voor en achterrem juist raar.. heb je namelijk tegenwoordig niet van die systemen dat, als je de voorrem inknijpt ook de achterrem gedeeltelijk wordt gebruikt? Meen dat ik zoiets gelezen had in het theorieboek. | |
Vinniiee | zondag 5 augustus 2012 @ 18:36 |
Kan kloppen. Stond hier volgens mij een post over, of dat was op een ander forum. Nieuwere honda's hebben dat geloof ik. Remhendel inkijpen doet voorrem + achterrem in werking stellen, en achterrem doet ook voorrem in werking stellen. Maar wat zijn vrouwen die weinig verstand van techniek hebben, en het toch proberen toch schattig ![]() ![]() ![]() | |
Lilliesleaf | zondag 5 augustus 2012 @ 18:43 |
..eeeh. Dankje? .. ![]() | |
Dekatria | zondag 5 augustus 2012 @ 18:45 |
Is natuurlijk wel volkomen logisch - je meeste remkracht zit vooraan (vandaar dat de schijf/schijven vooraan altijd groter zijn), edoch is je achterrem ideaal om je motor stabiel te houden. Dat zal je zeker merken tijdens de langzamere oefeningen, en de remoefeningen. | |
Lilliesleaf | zondag 5 augustus 2012 @ 18:46 |
Tuurlijk, dat heb ik door. Alleen de benaming vind ik raar. In mijn hoofd klinkt handrem/voetrem (zeker voor een motor) veel logischer dan voorrem/achterrem. ![]() | |
Dekatria | zondag 5 augustus 2012 @ 18:49 |
Zolang je maar begrijpt waar het om gaat (en dat anderen een andere benaming gebruiken) moet dat toch geen probleem wezen. | |
Vinniiee | zondag 5 augustus 2012 @ 18:50 |
Haha, alsje ![]() Ik had nooit gedacht dat ik de achterrem (of voetrem ![]() ![]() | |
Lilliesleaf | zondag 5 augustus 2012 @ 18:54 |
Ik moet trouwens wel zeggen: ik had vandaag dus voor het eerst gewoon m'n volledige pak aan. (jas, helm, handschoenen etc tegelijkertijd dus) In de winkel dacht ik steeds bij het passen van het pak: mleeh, alles zit zo los en breed en ok, tis wel 'mooi' maar niet geweldig. Maar met het hele pak aan.. wow.. vind ik eigenlijk toch veel mooier dan ik in eerste instantie dacht. | |
Dekatria | zondag 5 augustus 2012 @ 18:55 |
Pics ![]() | |
Geerd | zondag 5 augustus 2012 @ 19:00 |
| |
dribbel79 | zondag 5 augustus 2012 @ 19:14 |
Westbroek en tienhoven zijn bijna te pitoresk (wel super kerk minded) en mooi om doorheen te rijden...blaricum is echt kut...superkut | |
Vinniiee | zondag 5 augustus 2012 @ 19:21 |
Dit ![]() | |
Vinniiee | zondag 5 augustus 2012 @ 19:24 |
Moet je opheusden eens proberen, als blikken konden doden was je 10x dood als je daar doorheen rijd ![]() | |
Tankiej | zondag 5 augustus 2012 @ 20:48 |
Of Staphorst, op zondag ![]() | |
Vinniiee | zondag 5 augustus 2012 @ 20:55 |
Ik doelde op zondag ja ![]() LOL, net die agent bij wegmisbruikers: "hij is aan het seinen". Die motorrijder zwaaide gewoon naar andere motorrijders ![]() | |
Dekatria | zondag 5 augustus 2012 @ 20:58 |
Dat toneelstukje tussen die presentator en die Spee ook altijd ![]() | |
Vinniiee | zondag 5 augustus 2012 @ 21:02 |
Inderdaad ![]() ![]() Hij zei ook dat beekbergen een klaverblad heeft, maar dat is pas bij Apeldoorn-Zuid ![]() | |
Tankiej | zondag 5 augustus 2012 @ 21:07 |
Ah ok ![]() Achja, wegmisbruikers ![]() Vandaag overigens leuke dag gehad bij Gamma Racing Day @ TT Circuit! ![]() Vind het wel jammer dat ze steeds minder motorraces hebben. Aantal jaar geleden was de hele ochtend motoren, nu zijn het twee 'echte' motorraces. Daarna gaan een tiental zijspannen rondjes rijden, wat niet echt spannend is vanwege het lage aantal. Vervolgens elektrische motorfietsen waarvan meer dan de helft uitvalt, wat het nog saaier maakt dan het al is ![]() Bij de Supercar Challenge was het wel even spectaculair met de regen ![]() | |
Vinniiee | zondag 5 augustus 2012 @ 21:11 |
Kut polen die geen NL kunnen maar wel een NL rijbewijs hebben ![]() Hehe mooi dat het leuk was, ben toch niet gegaan ![]() ![]() Volgend week zaterdag waarschijnlijk een date ![]() | |
Dekatria | zondag 5 augustus 2012 @ 21:13 |
Ga je met Lilliesleaf de oefeningen doornemen? ![]() | |
Tankiej | zondag 5 augustus 2012 @ 21:15 |
Haha inderdaad ![]() Als de elektrische motoren nou net zo hard gaan, dan is het misschien nog te doen. Maar ze doen er ruim 2 minuten over en kunnen dan ook maar 6 rondjes want dan is de accu leeg ![]() Pics? ![]() | |
Vinniiee | zondag 5 augustus 2012 @ 21:15 |
Die heb donderdag volgens mij examen dus dat zal weinig nut hebben ![]() | |
Vinniiee | zondag 5 augustus 2012 @ 21:16 |
Dat faalt wel hard ja ![]() Je hebt zo DM ![]() | |
Tankiej | zondag 5 augustus 2012 @ 21:17 |
Hij zei niet wat voor oefeningen ![]() Ok ![]() | |
Dekatria | zondag 5 augustus 2012 @ 21:18 |
Hopelijk komt er geen noodstop aan te pas ![]() | |
Tankiej | zondag 5 augustus 2012 @ 21:20 |
Haha inderdaad, kan je beter een precisie stop hebben ![]() | |
Vinniiee | zondag 5 augustus 2012 @ 21:21 |
Haha ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Dekatria | zondag 5 augustus 2012 @ 21:24 |
Vrijdag gaat er toevallig genoeg een deerne bij ondergetekende achterop, ze wil nu wel eens weten hoe dat is ![]() Ik weet niet of ze weet wat haar te wachten staat ![]() | |
Salatrel | zondag 5 augustus 2012 @ 21:25 |
ff een goeie stoppie om de airbags te testen ![]() | |
Vinniiee | zondag 5 augustus 2012 @ 21:28 |
![]() ![]() | |
Dekatria | zondag 5 augustus 2012 @ 21:31 |
![]() Doet me denken aan een gozer die me aan zag komen met de Alp bij mij in de straat, die vroeg of ik al een wheelie kon ![]() | |
Anne | zondag 5 augustus 2012 @ 21:40 |
![]() | |
Vinniiee | zondag 5 augustus 2012 @ 21:53 |
Nog even hier op terugkomend, mijn date is bisexueel dus wie weet ![]() | |
Dekatria | zondag 5 augustus 2012 @ 21:57 |
Halve draai links én rechtsom ![]() |