FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zeik hem niet af, het is gewoon geen speler die voldoet in de kleine ruimte. Wel leuk schot en voorzet maar alles op snelheid is dus niet voldoende aangezien Ajax vaak genoeg tegen een ingegraven tegenstander speelt.
Als je m vergelijkt met Ebecilio of Iniesta dan is Eriksen wel matigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Heatwave ziet alleen samenvattingen, dan is het lastig om Eriksen goed te beoordelen.
En weer, totaal achterlijk op de man spelen, een feit verzinnen dat je uitkomt en je denkt gelijk te hebben. Hoe infantiel kan je worden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Heatwave ziet alleen samenvattingen, dan is het lastig om Eriksen goed te beoordelen.
bladieblabla.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En weer, totaal achterlijk op de man spelen, een feit verzinnen dat je uitkomt en je denkt gelijk te hebben. Hoe infantiel kan je worden.
Krijg nou verdomme eens EEN keer gelijk, en kom dan terug. Voorlopig kan je van het afgelopen jaar niet 1 argument winnen knullie.
Deze krijg je vanaf nu elke keer te zien als "HW heeft gelijk, ik weet het niet meer"post, dank jequote:
oke.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deze krijg je vanaf nu elke keer te zien als "HW heeft gelijk, ik weet het niet meer"post, dank je.
Zei het net ook al, hij is echt altijd aanspeelbaar, goed gepositioneerd. Zet altijd druk en verdedigt goed mee. Onmisbare kracht.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:47 schreef kurk_droog het volgende:
Ik draai mijn mening na deze pot. Hopelijk blijft Theo bij Ajax want zijn ervaring is echt onmisbaar! Daarnaast maakt hij ons kampioen met zijn lange ballen in de counter en zijn vlotte combinatiespel.
CL, wereldbeker, allesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
Speelt Southampton Premier League dit jaar?
Nee Jupiler Leaguequote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
Speelt Southampton Premier League dit jaar?
Je hebt gewoon een type zoals Theo nodig en hopelijk laat Toby zich nu wat meer gelden want veel vertrouwen heb ik er niet in.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat was het mooi vorige week met spelers als Serero en Fischer in de basis, is toch wat anders dan Boerrigter en Janssen.
De Boer heeft al weer gereageerd vandaag op de interesse van Janssen, hij sluit een vertrek niet uit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:58 schreef Stiggie het volgende:
En die jonge jochies willen zich nu keihard bewijzen dus spelen ook anders dan de veteranen.
Romantisch beeld om met alleen maar jeugd te gaan spelen maar gaat niet werken. Gelukkig snapt Frankie dat ook
quote:'Vitesse zal met een goed bod op Janssen moeten komen'
Vitesse is met Ajax in gesprek over het terughalen van Theo Janssen naar Arnhem. In het Gelredome moet de 31-jarige middenvelder de leermeester worden van de vele talenten in het elftal van Fred Rutten. Maar Ajax laat Janssen niet zomaar vertrekken.
Zijn zaakwaarnemer Rob Jansen doet er vooralsnog luchtig over: 'De directeur van Vitesse heeft me gebeld, met de mededeling dat hij Ajax ging contacten over Theo Janssen', zegt hij. 'Theo is momenteel in dienst bij Ajax en voor ons speelt een overgang naar Vitesse niet. Eerst moeten de clubs maar met elkaar praten. Wij zien het wel.'
Maar in Arnhem weten ze beter: daar valt duidelijk te beluisteren dat Theo Janssen zeer welwillend staat tegenover een terugkeer naar de club waar het voor hem allemaal begon. Vitesse heeft zich ondertussen officieel bij Ajax gemeld, om de middenvelder per direct over te nemen. 'Theo is een belangrijke speler voor ons', zegt technisch directeur Marc Overmars van Ajax echter. 'Van ons hoeft hij niet weg. Nee, ik zeg niet: hij mag niet weg. Elke speler heeft een prijs. Maar er is slechts één telefoontje geweest. Ze zullen met een goed bod moeten komen.'
Ajax-trainer Frank de Boer benadrukt: 'We hebben Theo keihard nodig. We spelen straks in de Champions League, in de beker en in de competitie. Maar er is op zijn positie veel concurrentie. En Theo heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij zijn loopbaan bij Vitesse wil afsluiten. Dan is de cirkel rond voor hem.' De Boer gaat er daarom niet voor liggen als het tot een akkoord komt. 'Hij is oud en wijs genoeg. Als het serieus wordt, zullen we wel kijken. We gaan als volwassen mensen met elkaar om.'
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:10 schreef HeatWave het volgende:
En als er een heel goed bod komt moet Ajax Frank zelf ook laten gaan, wat is het punt precies?
Of lees jij weer lekker in je eigen straatje dat FdB hem ook niet goed vindt uit dit stukje vol transferclichees?
Fischerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:28 schreef Burrito het volgende:
Welke linkeraanvaller is dan wel goed in de kleine ruimte?
Viktor Fischerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:28 schreef Burrito het volgende:
Inderdaad. Laat Chelsea maar flink dokken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:10 schreef Smoofie het volgende:
Als vitesse 10 mil betaalt, dan laten ze hem gaan ja.
quote:Janssen: 'Het ligt niet aan mij'
Ajacied Theo Janssen wordt begeerd door zijn oude club Vitesse en ‘misschien nog een club’, zo vertelde hij na afloop van de oefenwedstrijd Southampton-Ajax (0-1) tegen NUsport.
Maar waar zijn voorkeur ligt, daarover spreekt de middenvelder zich niet uit. "Ik ga er niets over zeggen."
Na enig doorvragen, bevestigt hij: "Ja, ik heb altijd gezegd dat ik een keer wil terugkeren bij Vitesse, dat klopt. Maar wanneer dat is, weet ik niet. Dat ligt niet aan mij."
"Of er nog meer interesse is? Misschien wel. Maar nogmaals: het is niet aan mij. Dat ligt aan die twee of misschien drie clubs."
Dat Vitesse contact opnam met Ajax over een overstap verraste Janssen. "Want ik heb niet met iemand gesproken van die club. Dat heeft geen zin."
"Eerst moeten de clubs eruit komen, dan ga ik me er pas mee bemoeien. Ik heb wel heel veel reacties gehad op het nieuws. Ik moest mijn telefoon twee keer opladen."
Heb je het nog naar je zin bij Ajax?
"Je hebt me vandaag zien spelen. Vond jij dat ik het nog naar mijn zin had?"
Ja.
"Nou dan. Ik wil wedstrijden spelen, dan ben ik tevreden. Als ik niet speel dan loop ik niet vrolijk rond, dan heb ik het niet naar mijn zin."
Ga je ervan uit dat je basisspeler bent dit seizoen bij Ajax?
"Ik weet het niet. De spelers die vandaag speelden, starten in de Johan Cruijff-schaal, begreep ik, dus die begin ik sowieso."
Zeker in deze fase van je carrière is dat belangrijk voor je.
"Precies. Ik wil nu alles spelen."
Janssen schaalt desgevraagd de kans op een basisplaats bij Vitesse hoger in.
"Ik denk dat de kans dat ik daar basisspeler ben groter is."
Robben en Iniestaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:28 schreef Burrito het volgende:
Dit dus. Van de basis is alleen Vertonghen vertrokken. En met Boerrigter en Sightorsson, die 1/3 - 1/2 van het afgelopen seizoen hebben gemist - fit gaan we er in aanvallend opzicht alleen maar op vooruit. Hebben we het niet eens over talenten die aan de deur rammelen, Denswil, Dijks, Fischer...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:54 schreef Krediax het volgende:
Wat is volgens iedereen nou opeens het probleem van dit Ajax?
Jan is weg maar verder is het nog hetzelfde elftal, qua ervaring hebben veel spelers er weer een seizoen bij. Schöne is er ook nog bij met 5-6? seizoenen eredivisie ervaring.
Je verliest de ervaring van Ooijer en Bulykin, maar om nou te zeggen lolly`s en springkussens in de bus...
Een talent als Mickey van der Hart wat nu 3e doelman is komend seizoen zal toch ook heel positief in zijn schoenen staan, hetzelfde geld voor Dijks, Denswill ed. en in mindere mate Fischer.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:38 schreef Artillerieschaap het volgende:
Met Ooijer, Verhoeven en Vertonghen ben je wel een hoop positieve energie in de kleedkamer kwijt, maar het is niet alsof een Moisander die leegte op zeker kan invullen.
Twente kan ik niet serieus nemen met die trainerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:38 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Dit dus. Van de basis is alleen Vertonghen vertrokken. En met Boerrigter en Sightorsson, die 1/3 - 1/2 van het afgelopen seizoen hebben gemist - fit gaan we er in aanvallend opzicht alleen maar op vooruit. Hebben we het niet eens over talenten die aan de deur rammelen, Denswil, Dijks, Fischer...
Met Ooijer, Verhoeven en Vertonghen ben je wel een hoop positieve energie in de kleedkamer kwijt, maar het is niet alsof een Moisander die leegte op zeker kan invullen.
Overigens zie ik ons bij voorbaat wel als titelkandidaat, maar niet als favoriet. Daar hebben PSV en Twente te sterk voor ingekocht.
De Jong gaat dit elftal dragen, let maar opquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:04 schreef Krediax het volgende:
Vermeer 2.5 seizoenen
Van Rhijn 0.5 seizoen
Alderweireld 3 seizoenen
Blind 2 seizoenen
Anita 3.5 seizoenen
Eriksen 2.5 seizoenen
De jong 4 seizoenen
Sigthosson 1.5 seizoen
Boerrigter 1.5 seizoen
Ozbiliz 1.5 seizoen
Dijks 0 seizoenen
(alleen eredivisie seizoenen)
Zo weinig is het allemaal niet hoor.
Gemiddeld 2 seizoenen per persoon, waar Schone(5 seizoenen) en Janssen(10 seizoenen) in mijn ogen zeker concurreren op het middenveld.
Alleen in de verdediging kan je nog wat ervaring gebruiken.
Dat denk ik niet, hij gaat wel een hele belangrijke rol spelen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:07 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
De Jong gaat dit elftal dragen, let maar op
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:52 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jammer dat we geen CL spelen, hadden we best kunnen winnen met deze selectie denk ik...
twitter:televoetbal twitterde op zondag 29-07-2012 om 09:18:00Hartafwijking Maduro http://t.co/ZvnekR0j reageer retweet
Ik herken Ebe daar echt niet opquote:Op zondag 29 juli 2012 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Mickey heeft weer bijgeschaafd bij zijn patatkraamDie wordt te dik
![]()
http://instagram.com/p/NoC8ZrQaA1/
Sarcasme herkennen is ook een vaardigheid.quote:
Crack twittery Wiel Homys4life peace ouwequote:Op zondag 29 juli 2012 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Mickey heeft weer bijgeschaafd bij zijn patatkraamDie wordt te dik
![]()
http://instagram.com/p/NoC8ZrQaA1/
Wat hebben we gelachen.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:11 schreef aight1 het volgende:
[..]
Sarcasme herkennen is ook een vaardigheid.
Ik vind het lachwekkender dat die eierdopjes gefrustreerd op zoek zijn naar live streams van een nietszeggend oefenpotjequote:
Waar ze ook nog binnen een paar minuten met 1-0 achter staan en dat met zo'n wereldteam.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:31 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik vind het lachwekkender dat die eierdopjes gefrustreerd op zoek zijn naar live streams van een nietszeggend oefenpotje.
Ik vind het altijd prima stukjes tot ik het fototje van die 12-jarige jongen onderaan ziequote:Op zondag 29 juli 2012 16:03 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.catenaccio.nl/(...)inancieel-drijfzand/
Ik snap wat je bedoeld maar dat jochie schrijft al een tijd erg goed en wist de hele crisis veel beter onder worden te brengen dan menig VI artikel. Ook heeft hij een aantal dubieuze onderlingen belangen binnen Ajax aan het licht gebracht.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:15 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik vind het altijd prima stukjes tot ik het fototje van die 12-jarige jongen onderaan zie
Verrek, ze beginnen eindelijk te snappen dat je het operationele resultaat moet gaan vergelijken en dat andere resultaten (behalve sportieve) weinig zeggen. Al hoop ik wel dat ze ook gekeken hebben hoe elke club haar operationele resultaat bepaalt, zelfs daarin kan je nog een hoop creatief bepalen als je wilt.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:03 schreef stoeltafel het volgende:
Goed opgemerkt ook weer over het falende commerciële beleid van Ajax momenteel. Ajax moet zo snel mogelijk dat ook weer op poten zetten met nieuwe innoverende mensen. Ook moet er dadelijk ook een capabel iemand zijn die Aegon kan laten verlengen of een andere sponsor kan vinden.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:03 schreef stoeltafel het volgende:
Met van der aat kan Philips zelfs hoofdsponsor wordenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Van der Aat moet oprotten ja, kan mij niet voorstellen dat hij mag blijven.
Z,on gladde overleeft zelfs Cruijffquote:Op zondag 29 juli 2012 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Van der Aat moet oprotten ja, kan mij niet voorstellen dat hij mag blijven.
Yes, met nog een Ajacied en twee PSV-vrienden. Meer voor een leuke dag dan het belang van de wedstrijd.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:59 schreef MaxC het volgende:
[..]
Yes, met nog een Ajacied en twee PSV-vrienden. Meer voor een leuke dag dan het belang van de wedstrijd.
Weet iemand hoeveel kaarten er zijn verkocht?
quote:De KNVB heeft tot nu toe zo'n 45.500 kaarten verkocht voor het duel om de Johan Cruijff Schaal. Volgende week spelen PSV en Ajax de traditionele opening van het Nederlandse voetbalseizoen dus in een bijna volle Amsterdam Arena.
Pieter Zwart (@PieterZwartNL)quote:Op zondag 29 juli 2012 21:53 schreef testje318 het volgende:
[..]
Verrek, ze beginnen eindelijk te snappen dat je het operationele resultaat moet gaan vergelijken en dat andere resultaten (behalve sportieve) weinig zeggen. Al hoop ik wel dat ze ook gekeken hebben hoe elke club haar operationele resultaat bepaalt, zelfs daarin kan je nog een hoop creatief bepalen als je wilt.
Helaas snapt Pietertje nog niet zo goed hoe hij met balansposten om moet gaan. Zo denkt hij dat de balanspost "kortlopende schulden" in één seizoen betaald is. Voor de rest wel een vermakelijk artikel. Vind het wel interessant om te lezen en het ziet er naar uit dat het op de langere termijn steeds beter gaat met Ajax.
En als je de financiele situatie van PSV bekijkt... nou daar zou ik als investeerder dus geen cent in stoppen want een bedrijf met zoveel korte termijn schulden kan nooit gezond zijn normaal gesproken. Enig verschil is dat het een bekend voetbalteam betreft waarmee je dan nog je voordeel kan doen.
Typisch weer.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:55 schreef Pascaltjuh het volgende:
Net terug uit Southampton en zo'n 500 euro's lichter en flink wat hamburgers/biertjes zwaarder.....
De wedstrijd is eigenlijk de moeite niet waard om op in te gaan....de inzet was gewoon niet aanwezig.
Dit strookt natuurlijk niet met de rest van je verhaal. Snap niet op welk feit iedereen hier denkt dat we volgende week wel even winnen.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:55 schreef Pascaltjuh het volgende:
Duidelijk was dat Blind weer totaal door de mand viel, dat opbouwen hebben we het niet over, maar het verdedigen natuurlijk. Ongelooflijk dramatisch zou het zijn als hij in de basis komt te spelen. Voor de rest was er gewoon weinigs positiefs, opvallend was dat Vermeer nog steeds belabberd uittrapt, zoals we dat wel vaker hebben gezien, maar dat zal wel eeuwig blijven. Daarnaast viel de dikke pens van Janssen weer op zeg, ook hij heeft het Engelse ontbijt met spek niet overgeslagen zo te zien. Strik eromheen en naar Vite$$e Arnheim.....
Op naar de lampen voor de eerste prijs van het seizoen....
Wij zijn Ajax!
Vertonghen weg, rest vond / vind ik niet zo belangrijk voor Ajax.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Typisch weer.
[..]
Dit strookt natuurlijk niet met de rest van je verhaal. Snap niet op welk feit iedereen hier denkt dat we volgende week wel even winnen.
Vertonghen is weg.
Janssen gaat weg.
Sulejmani te dik.
Van der Wiel moet op de bank vanwege zijn contract.
Blind is nog steeds te slecht.
Boerrigter en Sigthorsson zijn om de haverklap geblesseerd.
Positief zijn de verhalen over Fischer en Dijks die nog een wedstrijd in competitieverband op niveau hebben gespeeld.
Wordt eens wakker en kijk eens naar de realiteit.
Call it positivismquote:Op maandag 30 juli 2012 01:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Typisch weer.
[..]
Dit strookt natuurlijk niet met de rest van je verhaal. Snap niet op welk feit iedereen hier denkt dat we volgende week wel even winnen.
quote:Frank de Boer: „Vraagtekens”
Frank de Boer bekende na het duel met Southampton (0-1 winst) nog de nodige vraagtekens te hebben voor het duel met PSV om de Johan Cruijff Schaal. Niet over de opstelling (die staat nagenoeg vast), maar wel over de vorm van zijn ploeg. „Het is moeilijk te zeggen waar we op dit moment staan”, aldus trainer die onmogelijk tevreden kon zijn over het vertoonde spel. „In deze fase van de voorbereiding was het een leerzaam duel, maar ik had wel meer dreiging, kansen en getrainde patronen willen zien.”
Viktor Fischer zal De Boer opnieuw in positieve zin hebben verrast. De jonge Deen moest zijn basisplaats afstaan aan Derk Boerrigter, maar mocht de voorzichtig gebrachte linksbuiten na rust vervangen. Fischer liet in 45 minuten een betere indruk achter dan Boerrigter, die – niet zo vreemd – wedstrijdritme miste.”
De overige tien spelers liet De Boer van begin tot eind staan. „Het was voor de jongens even belangrijk om negentig minuten te maken.” De winnende treffer kwam na 65 minuten op naam van Aras Özbiliz.
quote:„Droom met Bergkamp te werken”
Terwijl zijn toekomstige medespelers zich in Engeland moeizaam ontdeden van Southampton (0-1, Aras Özbiliz) en voorbereidden op het duel van morgen met Norwich City, hield Ajax-aanwinst Tobias Sana (23) zich met andere zaken bezig. De jonge Zweed zet vandaag voet op Nederlandse bodem, wordt gekeurd en tekent zijn driejarige verbintenis. „Ik was ongelooflijk blij dat een grote club als Ajax, met zo’n mooie historie, me wilde hebben. Ik heb aan Zlatan Ibrahimovic en Stefan Petterson gezien hoe goed ze in Amsterdam zijn geworden. Dat is mijn streven.”
De rechtsbuiten – voor Ajax qua transfersom (350.000 euro) het bijna twaalf keer goedkopere alternatief voor PSV’er Luciano Narsingh (4,1 miljoen) – moet lachen om de constatering dat hij niet bepaald een Zweeds uiterlijk heeft. „Mij vader komt uit Burkina Faso en mijn moeder is Zweeds. Met mijn broer en ouders heb ik mij hele leven in Göteborg gewoond.”
Vooralsnog valt hij op door zijn bescheidenheid. „Wat voor soort speler ik ben? Ik houd er niet van om over mezelf te praten. Jullie moeten me maar beoordelen.” Na enig aandringen, volgt er toch een antwoord. „Ik moet het van mijn techniek hebben, zoek vaak de één tegen één op en heb een goede voorzet.”
Of Sana direct aansluit bij het eerste, weet hij niet. „Ik heb alleen met mijnheer Overmars gesproken en nog niet met de trainer. Die zal beslissen waar ik start. Conditioneel ben ik in elk geval in orde, omdat de Zweedse competitie al is gestart. Al was ik afgelopen week grieperig.”Hoewel Sana als kleine jongen altijd Manchester United aanhing, kan hij nog steeds amper bevatten dat hij vanaf woensdag met De Boer en Bergkamp op het veld staat. Vooral die laatste maakte als speler van Arsenal een onuitwisbare indruk op de kleine Zweed. „Met zo’n oud-speler te mogen werken, is echt een droom. Hij was een ‘genius’. De keuze voor Ajax was een makkelijke. Als je een betere speler wilt worden, moet je als Zweedse voetballer een stap naar het buitenland maken.”
Naast zijn persoonlijke ambitie („Me ontwikkelen”) komt Sana vooral met andere doelstellingen aan op Schiphol. „Ik wil titels pakken, een winnaar worden.” Overmars was in zijn nopjes met de aankoop. „Sana was een koopje. Zozeer dat er waarschijnlijk nog een aanvaller bij komt.”
Kap jij eens met mensen vertellen wat ze moeten vinden. Ik persoonlijk stoor met net zo ergerlijk als jouw kleuterachtige enthousiasme, je lijkt wel een 8 jarig jochie in ajax-pakkie met een vlaggetje op de open dag met je infantiele commentaar op anderen de hele tijd.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is echt niet geweldig gast. Kap eens met dat negativisme.
Sorryquote:Op maandag 30 juli 2012 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kap jij eens met mensen vertellen wat ze moeten vinden. Ik persoonlijk stoor met net zo ergerlijk als jouw kleuterachtige enthousiasme, je lijkt wel een 8 jarig jochie in ajax-pakkie met een vlaggetje op de open dag met je infantiele commentaar op anderen de hele tijd.
Het zal me worst wezen wat jij van voetbal vindt, maar grow up en accepteer dat er ook mensen zijn niet niet als een dwepend kind naar Ajax kijken.
Ben benieuwd of die Sulejmani uberhaupt een schema meekrijgt naar huis om zijn gewicht op peil te houdenquote:Op maandag 30 juli 2012 01:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Typisch weer.
[..]
Vertonghen is weg.
Janssen gaat weg.
Sulejmani te dik.
Van der Wiel moet op de bank vanwege zijn contract.
Blind is nog steeds te slecht.
Boerrigter en Sigthorsson zijn om de haverklap geblesseerd.
Positief zijn de verhalen over Fischer en Dijks die nog een wedstrijd in competitieverband op niveau hebben gespeeld.
Wordt eens wakker en kijk eens naar de realiteit.
Dat is nog eens beleid. Spelers kopen omdat je toch nog geld overhebt.quote:Ajax wil nog een aanvaller
Ajax is van plan om nog aanvaller aan te trekken. Volgens Marc Overmars, directeur voetbalzaken bij de Amsterdammers, was Tobias Sana, de Zweedse vleugelaanvaller, zo goedkoop dat Ajax er nog wel een aanvaller erbij wil. 'Sana was een koopje. Zozeer dat er waarschijnlijk nog een aanvaller bij komt', zegt de voormalige vleugelaanvaller in de Telegraaf. Sana (23) komt voor 350.000 euro over van IFK Göteborg.
Was sowieso het plan om een centrumspits te halen, alleen zal er nu iets meer budget zijn misschien.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Met Sana is niet duidelijk of je een topper binnen hebt of niet, verder heb je nog mogelijk blessure gevoelige spelers. Dan is de keuze natuurlijk snel gemaakt.
Ze willen gewoon niet nog een keer hetzelfde meemaken als vorig jaar. Laten we eerlijk zijn, Ajax is ook kampioen geworden doordat de tegenstanders er een potje van hebben gemaakt in de tweede seizoenshelft.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Met Sana is niet duidelijk of je een topper binnen hebt of niet, verder heb je nog mogelijk blessure gevoelige spelers. Dan is de keuze natuurlijk snel gemaakt.
Precies, Ajax was net op tijd weer fit, en die gok kan je echt niet elk jaar maken. Wie weet zijn we tot de winterstop nu fit en vallen er daarna 8 spelers af, dan kan je je dus opmaken voor een PSV-scenario, tig punten voor en nog geen kampioenquote:Op maandag 30 juli 2012 13:31 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ze willen gewoon niet nog een keer hetzelfde meemaken als vorig jaar. Laten we eerlijk zijn, Ajax is ook kampioen geworden doordat de tegenstanders er een potje van hebben gemaakt in de tweede seizoenshelft.
Ze waren al de hele tijd van plan om ook nog een jonge 2e spits te halen.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat is nog eens beleid. Spelers kopen omdat je toch nog geld overhebt.
Eh, oké.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:09 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)teert-Castaignos.htm
Dat heeft Inter goed gedaan3 miljoen verdiend
![]()
Twente_!
gozertje is toch ook 14 ofzo.. wat wil je?quote:Op maandag 30 juli 2012 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kap jij eens met mensen vertellen wat ze moeten vinden. Ik persoonlijk stoor met net zo ergerlijk als jouw kleuterachtige enthousiasme, je lijkt wel een 8 jarig jochie in ajax-pakkie met een vlaggetje op de open dag met je infantiele commentaar op anderen de hele tijd.
Het zal me worst wezen wat jij van voetbal vindt, maar grow up en accepteer dat er ook mensen zijn niet niet als een dwepend kind naar Ajax kijken.
Waarom moet dat in dit topic?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:09 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)teert-Castaignos.htm
Dat heeft Inter goed gedaan3 miljoen verdiend
![]()
Twente_!
Ik begrijp jequote:Op maandag 30 juli 2012 15:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Omdat Ajax de goede weg inslaat en dit soort idioterie achterwege laat.![]()
ze krijgen een ton geloof ik.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hopelijk vangen die Rotterdammers ook wat van dat geld, anders is het best zielig voor ze
Heeft hij eerder niet zijn middenvoetsbeentje gebroken?quote:Thulani Serero heeft op de training een lichte voetkwetsuur opgelopen, zo meldt Ajax. De middenvelder moest de training als gevolg van de blessure voortijdig afbreken en later van de kant toekijken. Uit voorzorg laat de middenvelder vanmiddag een scan maken van zijn voet.
Dat was Lodeiro, tweemaal.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heeft hij eerder niet zijn middenvoetsbeentje gebroken?
Hij schrijft het als volgt op:quote:Op zondag 29 juli 2012 23:41 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Pieter Zwart (@PieterZwartNL)
29-07-12 23:33
@blabla Bedoel je het stukje over kortlopende schuld? Dat heeft een looptijd van minder dan een jaar. Gewoon feiten..
Het zijn geen feiten omdat het financieel verslag van 2011/2012 nog niet gereed is. Daarbij kan geen enkele Nederlandse club binnen één jaar 92 miljoen euro betalen. Dit is gewoon een goocheltrucje van PSV wat is uitgehaald met de deal met de gemeente Eindhoven waarmee de lange termijn schuld is teruggebracht en de korte termijn schuld is opgeschroefd. Daarmee worden ook meteen alle belangrijke ratio's verneukt. Ik ben benieuwd hoe hoog deze posten zullen zijn in 2011/2012.quote:Dit neemt echter niet weg dat deze kleine 92 miljoen in het boekjaar 2011-2012 wel afgetikt moest worden.
Sorry, maar als je denkt dat Castaignos bij Feyenoord al amper wat liet zien ben je gewoon minder begaafdquote:Op maandag 30 juli 2012 16:02 schreef Sickert het volgende:
Haha 6 Miljoen voor een speler die bij Feyenoord al amper wat liet zien
En ook ik veracht dat Bulykin hem buiten de basis houdt en iig meer scoort
quote:'Cvitanich ziet alsnog af van Nice, in gesprek met River Plate'
Nadat Ajax en Nice bekend maakten een akkoord te hebben bereikt over de directe overgang van Dario Cvitanich naar Nice werd het stil in Frankrijk. De spits zou alleen nog zijn handtekening hoeven te zetten bij de Franse club.
Vandaag doken er opeens geruchten op dat River Plate zich bij Ajax gemeld zou hebben. Volgens het Argentijnse ANDigital heeft de spits van Ajax afgezien van de overgang naar Frankrijk. River Plate zou inmiddels een formeel bod bij Ajax uitgebracht hebben. Het Argentijnse medium meldt dat alleen het salaris van de spits nog een discussiepunt is.
quote:De Boer: 'Er komen nog maximaal drie nieuwe spelers naar Ajax'
Frank de Boer wil nog maximaal drie versterkingen. De hoofdtrainer van Ajax verwacht minimaal één nieuwe speler aan zijn selectie toe te kunnen voegen. "Ik verwacht dat er nog maximaal drie spelers naar Ajax zullen komen", vertelt De Boer via de officiële kanalen. "Er komt er sowieso nog één bij."
"Van de drie mogelijke versterkingen gaat het dan om een linksbenige verdediger, een spits en misschien nog een buitenspeler." Een nieuwe linksbenige verdediger geniet de prioriteit van De Boer, al is Daley Blind nog altijd een kandidaat om de plek van de vertrokken Jan Vertonghen over te nemen. "Daley doet het goed nu. Hij lijkt zich te beseffen dat dit het moment is voor hem om het te laten zien."
"Dat laat hij zowel op als buiten het veld merken", vindt De Boer. "Hij heeft vaak op die positie gespeeld en vult het nu ook goed in. We kijken echter nog steeds rond voor een linksbenige verdediger." Lasse Schöne en Tobias Sana zijn vooralsnog de enige nieuwelingen van de regerend landskampioen.
Goed nieuws zeg. Eens linksbenige verdediger is de hoogste prioriteit. Deze moet nog ingespeeld worden, terwijl het seizoen al over anderhalve week begint. Dat gaat ons 100% zeker punten kosten.quote:
quote:De Boer hekelt onprofessionele Ebecilio en Janssen: 'Te gek voor woorden'
Frank de Boer is absoluut niet te spreken over Lorenzo Ebecilio. Afgelopen vrijdag meldde de aanvaller van Ajaxzich ziek en naar nu blijkt had dat te maken met zijn afslankingsdrift. De speler keerde namelijk met een te hoog vetpercentage terug van vakantie en kreeg van de medische staf de opdracht om gewicht te verliezen. Vier kilo in korte tijd bleek echter te veel van het goede. “Daar kun je om lachen, maar eigenlijk is het te gek voor woorden dat een topsporter te dik is”, zegt De Boer in gesprek met NUsport.
Niet alleen Ebecilio bleek te weinig arbeid te hebben verricht in zijn vrije tijd. Middenvelder Theo Janssen meldde zich eveneens met overgewicht in Amsterdam. “Ja dat is ook eigenlijk te gek voor woorden”, aldus De Boer. “Het is hun eigen verantwoordelijkheid. Och, wij hebben onze maatregelen genomen. Jongens die te dik waren, moesten elke ochtend om kwart voor zeven gaan fietsen, zodat ze die overtollige kilo's kwijtraakten.”
De bewering Siem de Jong aanvoerder is geworden omdat hij zich wel gedisciplineerd heeft gedragen, kapte de coach echter af. “Nee, niet daarom, maar omdat hij een goede sparringpartner is. Siem zit al op een denkniveau dat hij kan meepraten met de technische staf. Dat vind ik belangrijk voor een aanvoerder, dat-ie hetzelfde denkt als wij. Hij raakt niet in paniek als een tegenstander iets omzet, heeft aan een half woord genoeg.”
quote:“Het is hun eigen verantwoordelijkheid. Och, wij hebben onze maatregelen genomen. Jongens die te dik waren, moesten elke ochtend om kwart voor zeven gaan fietsen, zodat ze die overtollige kilo's kwijtraakten.”
Die was aan het klussen bij zijn patatkraamquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
en waarom wordt Sulejmani niet genoemd?
Die was geblesseerd dus zal daar mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
en waarom wordt Sulejmani niet genoemd?
WTF?quote:De Boer: 'De druk ligt bij PSV'
Geschreven door Jeroen Geuijen - Uitgave: 31 juli 2012 09:44 - Bron: NUsport
Zondag speelt Ajax om de Johan Cruijff schaal tegen PSV, in de ogen van Frank de Boer de grootste concurrent komend seizoen. De coach is onder de indruk van het nieuwe PSV van Dick Advocaat, zo vertelt hij in een vraaggesprek met NUsport. "Zij zijn de favoriet. Het ziet er erg goed uit bij hen. Ze hebben bijna dezelfde ploeg en zich nog versterkt met onder anderen Luciano Narsingh."
"De druk ligt heel erg op hun schouders", vindt De Boer, die de Eindhovenaren lijkt te beschouwen als de belangrijkste concurrent voor de landstitel. "Ze hebben zelf ook aangegeven dat ze kampioen moeten worden. Maar dat willen wij ook." Ook van FC Twente verwacht hij veel. "Die hebben met Tadic eindelijk een vervanger voor Ruiz. Geweldige speler, die Tadic. Kan ik echt van genieten."
Ook Vurnon Anita komt ter sprake. "Voor zijn ontwikkeling is het ’t best als hij nog een jaar blijft. Dat zeg ik niet omdat ik een Ajax-pet op heb. Hij gaat nu een heel seizoen controleur spelen waarschijnlijk. Ik denk dat hij daarna pas verder moet kijken." De controleur staat in de belangstelling van Newcastle United, al denkt De Boer dat hij beter nog even kan blijven. "Het zou Vurnon geweldig veel ervaring opleveren en meer geld, maar wij spelen Champions League. Bij ons kan hij nog veel stappen maken."
De trainer is van mening dat je ook bij Ajax ‘een kerel’ kunt worden. "Jan Vertonghen is daarvan een geweldig voorbeeld. Toby Alderweireld en Siem de Jong zijn dat ook. Die zitten dagelijks in het krachthonk en doen snelheidstrainingen. Laatst bij de snelheidstesten was Siem op de vijf en de tien meter de snelste van allemaal! En dat is echt geen sprintwonder van nature. Dat is gewoon investeren. Je zou verwachten dat Jody Lukoki, Miralem Sulejmani of Aras Özbiliz sneller zouden moeten zijn. Naar hen is dat ook een signaal."
Van Ebecilio snap ik het al helemaal niet. 3 maanden geleden riep ie nog dat ie topfit was, en dat ie nu echt belangrijk wilde gaan worden etc. Allemaal mooie praatjes en vervolgens kom je weer met een te dikke pens terug van vakantie.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:38 schreef Sickert het volgende:
Belachelijk dat die spelers overgewicht hebben na wat is het 5 weken vakantie?
Als je elke dag een paar km hardloopt of fietst en een klein beetje sport heb je dat allemaal niet.
Van Theo weten we dat hij het niet zo serieus neemt maar van Ebecillio zou je meer moeten verwachten op die leeftijd.
Ze willen het tegenwoordig allemaal zo makkelijk verdienen
Kijk naar Twittery vd Wiel die er ook een potje van maakt met zn mooiboy en beats gedoe
Siemen een ander voorbeeld Klaas Jan Huntelaar
die 2 doen er alles aan om beter,sneller en sterker te worden.
Dat dwingt respect af!
Ach hij kan niets goed doen volgens iedereen hier.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:44 schreef Catch22- het volgende:
v/d Wiel twittert minder dan Siem de Jong. Daarbij is hij ook gewoon fit.
Tegen Twente speelde hij zo ontzettend goed. Ik zou het niet erg vinden als hij verkocht zou worden met het oog op de toekomst. Maar altijd dat negatieve gezeik op spelers die een beetje persoonlijkheid hebben is debielquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:51 schreef Catch22- het volgende:
Beetje jammer inderdaad. Ik zie in hem wel een topper, hij moet gewoon weer ritme op doen en de kans krijgen.
Jawel hoor, er nu gewoon weer staan en goed spelen en niemand valt er meer over.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach hij kan niets goed doen volgens iedereen hier.
Mooi stuk. Goede trainer Frankquote:'Fischer is een mannetje'
Door sv, 31 juli 2012 11:52, 168 views, Bron: NU Sport |
Viktor Fischer loopt dikwijls met zijn borst vooruit. Het Deense talent gaat gerust fluitend van het trainingsveld. Hij barst van het zelfvertrouwen. Soms moet Frank de Boer hem afremmen.
'Het gaat sneller met hem en Dijks dan verwacht', zegt De Boer in NU Sport. 'Vooral Fischer verbaast me. Ik heb hem in de Ai bekeken en dan vond ik hem vaak minder. Hij was heel wisselvallig, zelfs in wedstrijden. Maar als er dan een doelpunt viel, had dat blonde koppie het gedaan.'
Fischer is temperamentvoller dan landgenoot Christian Eriksen. 'Hij is een mannetje, fysiek ook vrij sterk. Bij Fischer hoef je niet bang te zijn dat ie in paniek raakt. Die moet je eerder afremmen.'
Dijks is iets onzekerder volgens de trainer. 'Dat hij een arm vol tatoeages heeft, vind ik meer een teken van onzekerheid dan van stoerheid. Ik weet nog dat mijn broer Ronald en Fred Grim hem vorig seizoen bij de A1 centraal achterin wilden zetten. Hij was drie dagen van slag. Daar heeft hij van geleerd. Tsja, niet in paniek raken hoort ook bij Ajax.'
De linksback kan alleen niet koppen. 'Hij is voornamelijk bij FC Volendam opgeleid, maar toch is het raar om te zien dat-ie dat niet kan. Geoffrey Castillion hetzelfde verhaal. Ze missen gewoon een extra wapen.'
Dan heeft nog steeds de helft een hekel aan 'm.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel hoor, er nu gewoon weer staan en goed spelen en niemand valt er meer over.
Ja, en? Hij verdient bakken, is een mooiboi en speelt bij Ajax, alsof ie daar wakker van zou moeten liggen als ie gewoon goed speelt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dan heeft nog steeds de helft een hekel aan 'm.
mss herkennen ze zich wel in henquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en? Hij verdient bakken, is een mooiboi en speelt bij Ajax, alsof ie daar wakker van zou moeten liggen als ie gewoon goed speelt.
Het zijn stuk voor stuk echte mannetjes die voetballers, patsertjes, waarom hebben mensen altijd zo'n medelijden met ze?
Is toch logisch man. Die gozer is 24? Verplaats daar eens in, hoe zou jij je gedragen als je op die leeftijd bij een grote club speelt en bakken met geld verdient? Alle fame en wijven die daar ook nog eens bij komen kijken..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en? Hij verdient bakken, is een mooiboi en speelt bij Ajax, alsof ie daar wakker van zou moeten liggen als ie gewoon goed speelt.
Het zijn stuk voor stuk echte mannetjes die voetballers, patsertjes, waarom hebben mensen altijd zo'n medelijden met ze?
ja, dat ontken ik toch niet? Maar dan moet je niet verwachten dat mensen je nog steeds een goed gemotiveerde speler bentquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:49 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Is toch logisch man. Die gozer is 24? Verplaats daar eens in, hoe zou jij je gedragen als je op die leeftijd bij een grote club speelt en bakken met geld verdient? Alle fame en wijven die daar ook nog eens bij komen kijken..
ja, dat zei ik dus, als ie weer gewoon goed speelt zijn "we" het snel weer vergeten. Dit soort nevenactiviteiten zijn alleen een "probleem" als je dus niet presteert. Als ie gewoon goed speelt mag ie wmb op tour met Snoop Lion als ie wilquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:54 schreef Catch22- het volgende:
wat maakt het uit? Als hij zijn uiterlijk wil verzorgen en graag laat weten dat hij in Miami op vakantie gaat, moet hij dat lekker doen. Uiteindelijk gaat het om de prestaties op het veld.
En ik denk dat hij gewoon goed speelt als hij weer de kans krijgt.
Tja. Ik hoorde hier de laatste weken alleen maar mensen roepen dat het wel goed was zo. En dat we zo wel even kampioen werden.quote:
ligt het aan mij, of is het raar dat in deze fase je nog een oefenwestrijd speelt met de reserveres? Want tegen Southampton speelde de basis, toch?twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 14:02:41De Ajacieden die niet in actie kwamen tegen Southampton spelen straks tegen Norwich City. Hoeveel wordt het? #ajax http://t.co/tL82UaBL reageer retweet
Frank zei dat tegen SH de basis voor 80-90 speelde ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:04 schreef Catch22- het volgende:
ligt het aan mij, of is het raar dat in deze fase je nog een oefenwestrijd speelt met de reserveres? Want tegen Southampton speelde de basis, toch?twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 14:02:41De Ajacieden die niet in actie kwamen tegen Southampton spelen straks tegen Norwich City. Hoeveel wordt het? #ajax http://t.co/tL82UaBL reageer retweet
Of zullen Eriksen en v/d Wiel nu weer meedoen?
Eriksen en VD Wiel staan wel bij de opstelling vanavond ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:04 schreef Catch22- het volgende:
Of zullen Eriksen en v/d Wiel nu weer meedoen?
Geruchtje van een roddelkrant uit Spanjequote:Ajax heeft in zijn lange zoektocht naar een centrumverdediger ook bij Real Madrid aangeklopt. Marc Overmars, directeur voetbalzaken, weet dat Raphaël Varane op de nominatie staat om komend seizoen verhuurd te worden en heeft aan zijn collega Miguel Pardeza laten weten dat men geïnteresseerd is. José Mourinho wil echter pas ná de tournee door de Verenigde Staten de knoop doorhakken. (El Confidencial)
Nee, je moet niets uitsluiten of als enige manier zien. Ajax moet op alle manieren proberen een zo sterk mogelijk elftal neer te zetten, waarbij eigen jeugd de voorkeur heeft. Maar niet nu opeens 180 graden draaien en nooit meer iets kopen of huren.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:17 schreef TIM-846 het volgende:
Spelers hurenDaar moet je als Ajax toch niet aan beginnen. Je kunt er niet op bouwen. Ze zijn na een jaar weer weg. Ze staan eigen kweek in de weg. En het kost enkel geld en levert niets op.
Maar voor wie zou Ajax willen gaan dan? Alle spelers die een optie zijn wordt best veel voor gevraagd. En Denswil is echt nog niet klaar voor het echte werkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:17 schreef TIM-846 het volgende:
Spelers hurenDaar moet je als Ajax toch niet aan beginnen. Je kunt er niet op bouwen. Ze zijn na een jaar weer weg. Ze staan eigen kweek in de weg. En het kost enkel geld en levert niets op.
Kopen is daarom ook beter. Dat soort spelers blijven langer bij Ajax, daar kun je in investeren en later weer doorverkopen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je moet niets uitsluiten of als enige manier zien. Ajax moet op alle manieren proberen een zo sterk mogelijk elftal neer te zetten, waarbij eigen jeugd de voorkeur heeft. Maar niet nu opeens 180 graden draaien en nooit meer iets kopen of huren.
Alles met beleid, maar niets is uitgesloten.
ja, klopt. En ik ben het met je eens dat het geen voorkeur geniet, maar als er niemand anders beschikbaar is voor die positie, of je hebt een jeugdspeler die net nog ff een jaartje moet rijpen, dan kan het een optie zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Kopen is daarom ook beter. Dat soort spelers blijven langer bij Ajax, daar kun je in investeren en later weer doorverkopen.
Wanneer je huurt, leid je enkel spelers op voor andere clubs. Daar schiet je dus niets mee op. Kijk Feyenoord met Guidetti. 1 leuk jaar, en nu krijgen ze een probleem...
Feyenoord zou een bod van 400.000 hebben gedaan op Nuytinck volgens het AD.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:23 schreef Catch22- het volgende:
Ja en 1 leuk jaar en dan is denswil er.
Feit is dat je nu niets koopt dat écht wat is, want ook een Moisander is niet alles. Ik snap niet dat ze nuytinck niet gewoon halen...
Of Blind een kans geven, die kan met wat coaching best een leuke LCV worden.
Ze wist eind vorig jaar al dat Vertonghen na dit jaar waarschijnlijk weg zou gaan. Ik neem aan dat je in een ruim jaar toch minimaal een shortlist met 5 geschikte vervangers moet kunnen opstellen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, klopt. En ik ben het met je eens dat het geen voorkeur geniet, maar als er niemand anders beschikbaar is voor die positie, of je hebt een jeugdspeler die net nog ff een jaartje moet rijpen, dan kan het een optie zijn.
Ik bedoel meer dat Ajax niet opeens TE star moet zijn met jeugdspelers, als het niet anders kan dan moet het.
ja, wederom dat ben ik met je eens. Maar blijkbaar hebben ze dat niet, of de shortlist kon niet ofzo. En als ze dan iemand huren, so be itquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ze wist eind vorig jaar al dat Vertonghen na dit jaar waarschijnlijk weg zou gaan. Ik neem aan dat je in een ruim jaar toch minimaal een shortlist met 5 geschikte vervangers moet kunnen opstellen.
Nu komt het weer op de laatste maand aan, terwijl volgende week de competitie al begint. Ik vind het een vreemde/slechte zaak.
Vergeet niet dat er nog helemaal geen directie was.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ze wist eind vorig jaar al dat Vertonghen na dit jaar waarschijnlijk weg zou gaan. Ik neem aan dat je in een ruim jaar toch minimaal een shortlist met 5 geschikte vervangers moet kunnen opstellen.
Nu komt het weer op de laatste maand aan, terwijl volgende week de competitie al begint. Ik vind het een vreemde/slechte zaak.
moet je ook niet roepen dat je je selectie rond wilt hebben voor de voorbereidingquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er nog helemaal geen directie was.
Dan heb ik liever zo'n onervaren eigen jeugdspeler.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, wederom dat ben ik met je eens. Maar blijkbaar hebben ze dat niet, of de shortlist kon niet ofzo. En als ze dan iemand huren, so be it.
Dat roep ik al weken. Maar de meeste hier vertelden mij dat er geen nood aan de man was.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ze moeten toch nu wel eens snel wat actie nemen. Zondag staat PSV al op het menu.
In welk opzicht vind jij het een falend transferbeleid?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dan heb ik liever zo'n onervaren eigen jeugdspeler.
Als je een vertrek van Vertonghen, wat je al zo ruim van tevoren zag aankomen niet kunt opvangen. Dan maar eigen jeugd. Ze wilde ook niet investeren in een Narsingh, maar gingen voor een Sana. Dan falen ze op twee belangrijke posities qua scouting/aankoop.
Vervolgens leggen ze nu de 'druk' bij PSV. Dat is jezelf nu al indekken voor een falend tranfserbeleid. Enigzins laf is het minimaal. Zeker als Ajax zijnde.
Ja, De onderhandeling inzake Muniesa was bijna rond. Totdat die gozer een ernstige blessure kreegquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat roep ik al weken. Maar de meeste hier vertelden mij dat er geen nood aan de man was.
De transfer Vertonghen. Eind vorig seizoen was al bekend dat hij deze zomer weg zou gaan. Vertonghen was je aanvoerder, belangrijkste aanjager en steunpilaar in de twee kampioensjaren.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In welk opzicht vind jij het een falend transferbeleid?
Alles op 1 speler zetten. Nog een voorbeeld van falend beleid.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, De onderhandeling inzake Muniesa was bijna rond. Totdat die gozer een ernstige blessure kreeg![]()
Ze hadden een prima argumentatie voor het niet kopen van Narsingh. Jij zal wel heel veel gaan zeiken de komende jaren, want zo te zien ben je het niet eens met de visie van de club.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dan heb ik liever zo'n onervaren eigen jeugdspeler.
Als je een vertrek van Vertonghen, wat je al zo ruim van tevoren zag aankomen niet kunt opvangen. Dan maar eigen jeugd. Ze wilde ook niet investeren in een Narsingh, maar gingen voor een Sana. Dan falen ze op twee belangrijke posities qua scouting/aankoop.
Vervolgens leggen ze nu de 'druk' bij PSV. Dat is jezelf nu al indekken voor een falend tranfserbeleid. Enigzins laf is het minimaal. Zeker als Ajax zijnde.
Zo voorspelbaar dat er dan zo'n streep door die naam komt hé, in de afrondende fase. Speelt hij een oefenpotje, bam geblesseerdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Alles op 1 speler zetten. Nog een voorbeeld van falend beleid.
Ja dat is inderdaad niet te voorspellen. Maar ik neem aan dat ze in dat jaar vanaf eind vorig seizoen wel meer mensen op de shortlist hebben staan dan alleen Muniesa? Dus wanneer hij geblesseerd raakt, kun je toch eens gaan kijken naar optie 2, 3, 4 of 5. Of is dat niet logisch?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar dat er dan zo'n streep door die naam komt hé, in de afrondende fase. Speelt hij een oefenpotje, bam geblesseerd
doet me denken aan het beleid van vroeger . roepen dat ze vervangers hebben maar eigenlijk hebben ze geen flauw idee .quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad niet te voorspellen. Maar ik neem aan dat ze in dat jaar vanaf eind vorig seizoen wel meer mensen op de shortlist hebben staan dan alleen Muniesa? Dus wanneer hij geblesseerd raakt, kun je toch eens gaan kijken naar optie 2, 3, 4 of 5. Of is dat niet logisch?
Belangrijkste is dat je allerbelangrijkste speler vertrekt. Dat je dat ruim een jaar van tevoren aan ziet komen. En dat je dan niet daarop voor bereidt bent. Hoelang heb je als club dan nodig om je voor te bereiden? 3 jaar? Beter gaan ze nu dan vast op zoek naar een vervanger van Fisher...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze hadden een prima argumentatie voor het niet kopen van Narsingh. Jij zal wel heel veel gaan zeiken de komende jaren, want zo te zien ben je het niet eens met de visie van de club.
Ben ik mee eens, maar je blijft wel steeds terugkomen op Narsingh <> Sana.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat je allerbelangrijkste speler vertrekt. Dat je dat ruim een jaar van tevoren aan ziet komen. En dat je dan niet daarop voor bereidt bent. Hoelang heb je als club dan nodig om je voor te bereiden? 3 jaar? Beter gaan ze nu dan vast op zoek naar een vervanger van Fisher...
Hé, Eind vorig seizoen was al bekend dat de technisch directeur op zou stappen en er moest een RvC komen. Vergeet dat niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad niet te voorspellen. Maar ik neem aan dat ze in dat jaar vanaf eind vorig seizoen wel meer mensen op de shortlist hebben staan dan alleen Muniesa? Dus wanneer hij geblesseerd raakt, kun je toch eens gaan kijken naar optie 2, 3, 4 of 5. Of is dat niet logisch?
quote:Verbeek (AZ) verwacht dat Ajax 'de joker nog inzet'
nieuws Door: Redactie op 26 jul 2012
Verbeek (AZ) verwacht dat Ajax de joker nog inzet.Bang is hij er niet voor, maar het houdt hem nu al bezig. Gertjan Verbeek ziet het alweer gebeuren dat Ajax deze zomer nog een balletje opgooit voor Niklas Moisander. De trainer van AZ weet zelfs al wanneer. "Een week voordat wij tegen ze spelen," aldus Verbeek in gesprek met NUsport.
Partijen
Nou, zorg maar dat de koffie klaarstaat in de eerste volledige week van augustus. Ajax opent de competitie 12 augustus namelijk thuis tegen AZ. "Ajax kennende zal Frank de Boer dan vast en zeker 'per ongeluk' iets laten vallen," vertelt Verbeek.
"Dat is Ajax. Die joker wordt wel ingezet hoor, daar ben ik niet bang voor. Als er interesse komt, dan zullen we dat aanhoren," vervolgt Verbeek, die de laatste tijd vrij druk is met Ajax. Hij wijst er fijntjes op dat drie partijen nodig zijn. "Wanneer één van die drie het niet zitten, gaat de transfer niet door."
De Boer zelf heeft deze zomer nog niet gezegd dat de komst van Moisander naar Ajax definitief van de baan is. Wel maakte de coach diverse keren duidelijk dat Ajax niet de hoofdprijs gaat betalen, terwijl AZ juist zo hoog mogelijk in de boom gaat zitten.
Op de achtergrond sluimert trouwens het bericht dat ook Anderlecht belangstelling heeft voor Moisander. Verbeek vertelde laatst al dat Ajax probeert Moisander op te geilen.
Aanval van Barca is wel overvol he.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:27 schreef Abed het volgende:
Ik snap niet dat die Tello steeds genoemd wordt, die komt toch nooit.
Dit zou toch wel een geweldige deal zijnquote:Ajax raakt Christian Eriksen komende zomer mogelijk kwijt aan Barcelona, maar krijgt er dan wél Cristian Tello voor terug. De Catalanen willen 20 miljoen euro neertellen voor de Deense spelmaker en gebruiken hun flankspeler als extra wisselgeld.
Ook Moisander en Viergever zijn door Ajax benaderd, maar als AZ een te hoge transfersom vraagt (in de ogen/het beleid van Ajax) dan zoek je verder. Misschien zijn er nog wel een aantal benaderd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mooi, jij gaat nu vertellen waar ze allemaal mee bezig zijn dus. Of dat ze nergens mee bezig zijn en niets doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
De transfer Vertonghen. Eind vorig seizoen was al bekend dat hij deze zomer weg zou gaan. Vertonghen was je aanvoerder, belangrijkste aanjager en steunpilaar in de twee kampioensjaren.
Als je zo omgaat met de zoektocht naar zijn vervanging. Dan vind ik dat falen.
tja nogmaals , als je roept dat je selectie rond wilt hebben voor de voorbereiding en dat gebeurt niet , dan mag je kritiek hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi, jij gaat nu vertellen waar ze allemaal mee bezig zijn dus. Of dat ze nergens mee bezig zijn en niets doen.
Dat Sana zou komen als Narsingh ging mislukken wist je dus ook al.
Echt, het gezeur dat het niet goed is van iedereen hier die zelf ook niets weet begint zo te vervelen
Maar vertel eens wat nieuwsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat je allerbelangrijkste speler vertrekt. Dat je dat ruim een jaar van tevoren aan ziet komen. En dat je dan niet daarop voor bereidt bent. Hoelang heb je als club dan nodig om je voor te bereiden? 3 jaar? Beter gaan ze nu dan vast op zoek naar een vervanger van Fisher...
Joepie:') Janssen - Anita - De Jongquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aanval van Barca is wel overvol he.
[..]
Dit zou toch wel een geweldige deal zijn
Gelul ze waren al bezig met alternatief toen ze met hem in gesprek waren. Omdat ze vonden dat het te lang duurde. Voor meerdere posities met meerdere spelers zijn ze bezig. Dat niet alles naar buiten komt boeit niet. Bron VI radioquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Komende zomer ..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar vertel eens wat nieuwsAjax heeft geen scouting, iedereen kon ruiken dat het zo zou lopen.
[..]
Joepie:') Janssen - Anita - De Jong
Geil middenveld juist.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:50 schreef Reemi het volgende:
Cillessen, Van der Wiel (C), Veltman, Denswil, Koppers, Schöne, Serero, Eriksen, Lukoki, Klaassen, Ebecilio
Die balans op het middenveld__!
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:55 schreef TheDutchguy het volgende:
Wat is dit dan, ze staan achter? Wie zijn fout was het?
quote:0-1 Pilkington via de muur uit vrije trap die ontstond door fouten van Denswil, Veltman en Cillessen
lukoki 2.0quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:05 schreef Artillerieschaap het volgende:
We hadden Narsingh moeten halen. Gefeliciteerd met de titel 040
Gr gr
Geweldige speler om erbij te hebben, (nog) niet als basisspeler.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vind die schöne trouwens nog steeds niks.
Ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:16 schreef TheDutchguy het volgende:
Gvd ff weg en mis ik de goal. Tot nu toe vond ik Schöne te moeilijk proberen te doen, was het een mooie goal?
Ja, schot van 20-25 meterquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:16 schreef TheDutchguy het volgende:
Gvd ff weg en mis ik de goal. Tot nu toe vond ik Schöne te moeilijk proberen te doen, was het een mooie goal?
Een mooi afstandsschot ja. Metertje of 20quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:16 schreef TheDutchguy het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geweldige speler om erbij te hebben, (nog) niet als basisspeler.
power?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:28 schreef Pedroso het volgende:
Veldspel niet zo slecht overigens maar je mist voorin power.
siggy is een miskoopquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:27 schreef Pedroso het volgende:
Siggy vertrokken naar Ijsland om zijn rug te laten behandelen ? Begint dat gedonder nu al weer.
Bullshit. Gewoon fit voor JC schaal.quote:
Nou volg ik ajax niet erg hoor, maar voor zover ik het begreep stond Muniesa niet eens op het lijstje? Lijstje was toch Moisander, Viergever, Nuytinck, die ze vervolgens toch te duur vonden, en toen kwam de opperneus ineens met dat mannetje aanzetten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
tis weer wachten op de volgende zware blessure bij hem, hoe jammer ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Bullshit. Gewoon fit voor JC schaal.
Er moet nog wel een extra spits komen
Wat een bullshit weer hequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tis weer wachten op de volgende zware blessure bij hem, hoe jammer ook
Ligeon voor Eriksen en Anita voor Van der Wiel?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:49 schreef RemcoW23 het volgende:
Cillessen, Van der Wiel (C) (45/ Anita (C)), Veltman, Denswil, Koppers, Schöne, Serero, Eriksen (45/ Ligeon), Lukoki, Klaassen, Ebecilio
Zo heb ik m op mijn papiertje..
Sana?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:59 schreef Ethanolic het volgende:
Volgens een zeer betrouwbare bron wordt er morgen een speler medisch getest.
Altijd maar weer die 'zeer betrouwbare bronnen'quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:59 schreef Ethanolic het volgende:
Volgens een zeer betrouwbare bron wordt er morgen een speler medisch getest.
U mad? Ik heb toevallig die bron en word altijd een paar uur voor de presentatie van de desbetreffende speler op de hoogte gesteld. En nee ik weet nu nog niet wie het is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Altijd maar weer die 'zeer betrouwbare bronnen'
het is duim zuig van de fc interessant doenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
U mad? Ik heb toevallig die bron en word altijd een paar uur voor de presentatie van de desbetreffende speler op de hoogte gesteld. En nee ik weet nu nog niet wie het is.
Ga huilen, ik deel jullie wat ik weet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het is duim zuig van de fc interessant doen
Het was voor de wedstrijd van Southampton al bekend dat hij naar Ijsland zou gaan voor die behandeling, dus dat is een routinebehandeling, anders had hij geen 90 min gespeeld natuurlijk...quote:
Als het gewoon Sana is zou het overbodige sensatie makerij zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ga huilen, ik deel jullie wat ik weet.
[ afbeelding ]
zijn de roids je naar de kop gestegen ? dutchbodybuildingquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ga huilen, ik deel jullie wat ik weet.
[ afbeelding ]
Ja ik denk ook dat het Sana is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:05 schreef Abed het volgende:
[..]
Als het gewoon Sana is zou het overbodige sensatie makerij zijn.
Wat maakt het nou weer uit waar ik die fucking image vandaan hebquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:06 schreef vincerusso het volgende:
[..]
zijn de roids je naar de kop gestegen ? dutchbodybuilding
Daar heeft Ajax de afgelopen jaren last van. Uiteindelijk zegt het niks.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:17 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoorde van een betrouwbare bron dat het geen beste voorbereiding is.
Maakt geen reet uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar heeft Ajax de afgelopen jaren last van. Uiteindelijk zegt het niks.
Iedere voorzet is kut! Wat heeft Anita?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:21 schreef Ooku het volgende:
Jong Ajax domineert norwich gewoon. Ebecilio is wel weer drama
Rot toch op manquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:26 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Iedere voorzet is kut! Wat heeft Anita?
Bedoelde Ebicilio hè:) de rest is prima, zelfs die van Koppersquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:29 schreef Ooku het volgende:
[..]
Rot toch op man ;,)
Heb zat goede voorzetten van lukoki koppers en ligeon gezien
Tjonge, halverwege het vorige seizoen dacht ik dat het niet erger kon met het negativisme onder sommige 'supporters', maar het gejank begint nu al voor er een bal gerold heeft dit seizoen. Je kent jezelf een bijzonder twijfelachtige eer toe.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:05 schreef Artillerieschaap het volgende:
We hadden Narsingh moeten halen. Gefeliciteerd met de titel 040
Gr gr
Dat ga je niet zien met het basismiddenveld hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:05 schreef TheDutchguy het volgende:
Ajax speelt lekker trouwens. Met maar 1 vaste basisspeler tikken ze alsnog Norwich weg.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Tjonge, halverwege het vorige seizoen dacht ik dat het niet erger kon met het negativisme onder sommige 'supporters', maar het gejank begint nu al voor er een bal gerold heeft dit seizoen. Je kent jezelf een bijzonder twijfelachtige eer toe.
Kan zo castlid van Sesamstraat wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Sana is dat ja, zit nu in een hotel. Morgen keuring en presentatie.
[ afbeelding ]
[..]
idd , hij lijkt een beetje op die mime-neger uit Sesamstraatquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:17 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Kan zo castlid van Sesamstraat worden
Het is toch mooi dat ze in het buitenland nog zo tegen Ajax opkijken, zelfs al liggen de gouden jaren al een tijdje achter ons.quote:Hughton's first game at Carrow Road ends all-square
CHRIS Hughton's Norwich City earned an impressive 1-1 draw with Dutch champions Ajax in front of a crowd of over 16,000 at Carrow Road on Tuesday night.
It was another good run-out for City as they were made to work hard by the European giants, but came out with a more than creditable draw in arguably their toughest pre-season test so far.
dat is natuurlijk om het gelijkspel nog mooier te maken dan het is. wij, zo'n kleine club, spelen gelijk tegen een europese grootmacht. dat staat stoer...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:31 schreef Devv het volgende:
[..]
Het is toch mooi dat ze in het buitenland nog zo tegen Ajax opkijken, zelfs al liggen de gouden jaren al een tijdje achter ons.
Ze hadden het in Engeland al voor de wedstrijd over "the Dutch giants".quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:40 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dat is natuurlijk om het gelijkspel nog mooier te maken dan het is. wij, zo'n kleine club, spelen gelijk tegen een europese grootmacht. dat staat stoer...
De RvC zei toch dat ze het niet gingen betalen en nu ineens wel? Lijkt me sterk.quote:'Narsingh kon meer verdienen bij Ajax'
Door sv, 1 augustus 2012 10:16, 18 views, Bron: VI |
Marcel Brands laat in Voetbal International weten dat Luciano Narsingh meer kon verdienen bij Ajax dan bij PSV. Volgens hem heeft Ajax op het laatste moment nog geprobeerd om Narsingh over te halen.
'Luciano had daar in vijf jaar tijd behoorlijk wat meer kunnen verdienen. Wij waren op vrijdag akkoord met Heerenveen, op zondag mondeling met Luciano zelf. Zondagavond heeft Ajax nog pogingen ondernomen hem over te halen, maar hij had gewoon het beste gevoel bij PSV. Dat geluk hebben wij gehad en daar zijn we heel blij mee', vertelt Brands.
Frank de Boer zou echter hebben gesuggereerd dat de aanvaller voor het geld heeft gekozen. Waarom heeft de Ajax-trainer dat gedaan? 'Weet ik niet', reageert Brands. 'Ik vind dat je moet accepteren als een speler een andere keuze maakt. Wij wilden vorig jaar ook Kolbeinn Sigthorsson hebben, maar hij wilden alleen naar Ajax. Dat had niet met geld te maken, hij had gewoon een beter gevoel bij Ajax. Dat mag. En Luciano mag een beter gevoel bij PSV hebben.'
Heb je tips, vragen, wil je adverteren of samenwerken? Ma
Jammer!quote:Geen contact tussen Vitesse en Ajax
Door sv, 1 augustus 2012 10:08, 138 views, Bron: VI |
Sinds vorige week is er geen contact meer geweest tussen Vitesse en Ajax over de transfer van Theo Janssen. Dat liet Rob Jansen afgelopen maandag weten aan Voetbal International.
Vorige week had Vitesse de interesse bij Jansen en Ajax kenbaar gemaakt. 'Sindsdien is er geen contact meer geweest', zegt Jansen.
quote:Tosi toegevoegd aan medische staf
Door sv, 1 augustus 2012 10:10, 135 views, Bron: VI |
Carlo Tosi is door Ajax toegevoegd aan de medische staf. De fysiotherapeut is sinds 1999 werkzaam voor Fysiomed.
De medische staf van Ajax is nu compleet. Tosi ging op het WK 2006 en op het EK 2008 met Oranje mee.
ja, komop wie heeft er nou een goed gevoel bij PSV?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:22 schreef Devv het volgende:
Brands moet je niet geloven. Die liegt ook alles bij elkaar.
voordat hij schoot, riep ik in de woonkamer....niet doen....en dan schiet hij zo mooiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:31 schreef Ethanolic het volgende:
Die goal van Schöne was wel prachig trouwens.
http://eredivisielive.nl/(...)rwich-city-ajax.htmlquote:
Weet je al wat ?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
U mad? Ik heb toevallig die bron en word altijd een paar uur voor de presentatie van de desbetreffende speler op de hoogte gesteld. En nee ik weet nu nog niet wie het is.
quote:Sana attractie op Open Dag
Tussen de vakantiegangers uit Kos, Ibiza en Rhodos stapte Ajax-aanwinst Tobias Sana (23) aankomsthal 2 van Schiphol binnen. Op zijn bagagekarretje lagen koffers die voldoende kleding leken te bevatten voor de hele contractduur van drie jaar. "Ik ben er klaar voor”, zei hij zelfbewust. „Als je naar Ajax kunt, ben je gek als je dat niet doet. Ik hoop dat ik (vandaag, red.) op de Open Dag al kan worden gepresenteerd. Dat zou een mooie kennismaking met de fans zijn”, straalde de Zweed.
"Mijn manager en Marc Overmars hebben me verteld dat het een spektakel is. Bij IFK Göteborg hadden we elk jaar ook een fandag en kwamen er drie- tot vierduizend supporters. Bij Ajax waren er vorig jaar tachtigduizend, begreep ik. Het geeft aan dat ik bij een prachtige club ben terechtgekomen. Bij Ajax, in een betere competitie, wil ik de volgende stap in mijn carrière maken. Dat mijn idool Patrick Kluivert hier heeft gespeeld, maakt de transfer extra bijzonder. Als kleine jongen had ik mijn slaapkamer vol hangen met posters van Kluivert.”
Open dag
Om Sana de attractie te laten worden van de Open Dag, die om 11.30 uur begint, moet er haast worden gemaakt. Als de poorten rond P2 en De Toekomst opengaat, zit de buitenspeler al midden in de uitvoerige medische keuring en probeert zijn zaakwaarnemer Anders Karlsson samen met de Ajax-directie de papierwinkel in orde te maken. "Het wordt een drukke dag”, weet Sana, die verguld was met de woorden van Frank de Boer. De trainer zei te verwachten dat de nieuweling iets zou kunnen toevoegen aan de selectie. "Ik ben blij dat de coach dit zegt en probeer hem niet teleur te stellen.”
Tussen de bedrijven door zal Sana voor het eerst de hand van De Boer schudden. De selectie van Ajax keert ongeveer om 13.00 uur terug uit Engeland en werkt terug in Amsterdam binnen een hersteltraining af. Rond 16.00 uur worden de Ajacieden gepresenteerd. Hun vrouwelijke collega’s valt die beurt een half uur eerder ten deel.
Net als Guidetti
Sana verheugt zich op zijn eerste wedstrijden. "Ik wil een betere speler worden en belangrijk zijn voor de club die me deze kans geeft. In Zweden was de Nederlandse competitie goed te volgen, doordat John Guidetti bij Feyenoord speelde. Ik hoop het in mijn eerste seizoen net zo goed te doen.”
Hij is fan van de voetballer Kluivertquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:59 schreef HeatWave het volgende:
jammer dat ie zo'n fan is van "ik haat ajax want ze willen me niet als hoofdtrainer" Kluivert.
Ik was "toen" ook fan hoor, maar die is zo enorm afgezakt qua respect.
Ja, ik ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:00 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Hij is fan van de voetballer Kluivert
Ik van het rijgedrag van Marco Bakkerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:06 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ben fan van het rijgedrag van Kluivert.
twitter:Gvanderwiel twitterde op woensdag 01-08-2012 om 13:39:08Hoe bedoel je dik!? #TheoJanssen http://t.co/AlTRaIVU reageer retweet
Goed bezig Krek, ga nog even openlijk tegen de beslissing van je trainer in, zo kom je er wel....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:40 schreef Wessiej het volgende:
twitter:Gvanderwiel twitterde op woensdag 01-08-2012 om 13:39:08Hoe bedoel je dik!? #TheoJanssen http://t.co/AlTRaIVU reageer retweet
Echt niks wat hij doet is goed he?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed bezig Krek, ga nog even openlijk tegen de beslissing van je trainer in, zo kom je er wel....
Droeftoeter.
Nee, dit is toch debiel!?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Echt niks wat hij doet is goed he?
Ik zou gewoon eens op de man vragen aan hem wat hij nou wil? Een voetbalcarriere of de player uithangen. Gewoon de keuze stellen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:56 schreef vincerusso het volgende:
gelijk uit de selectie sodemieteren en verkopen voor 1 euro .
Welke beslissing?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed bezig Krek, ga nog even openlijk tegen de beslissing van je trainer in, zo kom je er wel....
Droeftoeter.
Om jansen apart te laten trainen omdat hij te dik is....quote:
Nu al?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef wieisboos het volgende:
Van Rhijn in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal
dat is ook al even geleden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Om jansen apart te laten trainen omdat hij te dik is....
Clasie ook hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu al?!
Echt, bij Ajax spelen is het beste wat er is voor je carriere, succes Narsingh.
link?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef wieisboos het volgende:
Van Rhijn in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal, samen met Anita, De Jong en Greg
En Van Rhijn is beter dan Van der Wiel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Clasie is dan ook beter dan Strootman en Van Bommel
Ja, tuurlijk. Maar daar gaat het niet om. Je moet gewoon nooit het beleid van je "baas" openlijk bekritiseren. Dat is not done, nergens.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat is ook al even geleden.
Maar over deze foto kan je toch allemaal maar zeggen dat Theo goed in vorm is?
bij sommigen hier ook niet. die verdedigen hem tot hun doodquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar daar gaat het niet om. Je moet gewoon nooit het beleid van je "baas" openlijk bekritiseren. Dat is not done, nergens.
Dat soort dingen dringen gewoon niet door bij hem.
Kan, maar er zitten hier natuurlijk ook heel veel jochies die nog nooit een baan hebben gehad waarbij dit soort dingen spelenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
bij sommigen hier ook niet. die verdedigen hem tot hun dood
Ik mag het zelfs niet in zijn gezicht zeggen, dan word ik al gepakt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan, maar er zitten hier natuurlijk ook heel veel jochies die nog nooit een baan hebben gehad waarbij dit soort dingen spelen.
Ik hoef het ook niet te flikken, ik kan alles zeggen tegen mijn manager, maar dan wel in zijn gezicht, zonder collega's erbij. En dat is ook andersom.
Zou Greg het leuk vinden als FdB zijn kritiek tijdens trainingen/wedstrijden op twitter zou gooien?
@FdB: greg speelt weer als een verwend kutkind zonder motivatie, wissel hem zo maar weer.
Zeker de laatste 2 jaar. Het erge is dat hij het prima kan. Zonder twijfel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik mag het zelfs niet in zijn gezicht zeggen, dan word ik al gepakt.
maarja greg is een beetje een soort Babel , niks presteren maar wel praatjes hebben
Televaag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)_voorselectie__.html
Weet niet of je het gelooft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |