Dan heb ik liever zo'n onervaren eigen jeugdspeler.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, wederom dat ben ik met je eens. Maar blijkbaar hebben ze dat niet, of de shortlist kon niet ofzo. En als ze dan iemand huren, so be it.
Dat roep ik al weken. Maar de meeste hier vertelden mij dat er geen nood aan de man was.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ze moeten toch nu wel eens snel wat actie nemen. Zondag staat PSV al op het menu.
In welk opzicht vind jij het een falend transferbeleid?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dan heb ik liever zo'n onervaren eigen jeugdspeler.
Als je een vertrek van Vertonghen, wat je al zo ruim van tevoren zag aankomen niet kunt opvangen. Dan maar eigen jeugd. Ze wilde ook niet investeren in een Narsingh, maar gingen voor een Sana. Dan falen ze op twee belangrijke posities qua scouting/aankoop.
Vervolgens leggen ze nu de 'druk' bij PSV. Dat is jezelf nu al indekken voor een falend tranfserbeleid. Enigzins laf is het minimaal. Zeker als Ajax zijnde.
Ja, De onderhandeling inzake Muniesa was bijna rond. Totdat die gozer een ernstige blessure kreegquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat roep ik al weken. Maar de meeste hier vertelden mij dat er geen nood aan de man was.
De transfer Vertonghen. Eind vorig seizoen was al bekend dat hij deze zomer weg zou gaan. Vertonghen was je aanvoerder, belangrijkste aanjager en steunpilaar in de twee kampioensjaren.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In welk opzicht vind jij het een falend transferbeleid?
Alles op 1 speler zetten. Nog een voorbeeld van falend beleid.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, De onderhandeling inzake Muniesa was bijna rond. Totdat die gozer een ernstige blessure kreeg![]()
Ze hadden een prima argumentatie voor het niet kopen van Narsingh. Jij zal wel heel veel gaan zeiken de komende jaren, want zo te zien ben je het niet eens met de visie van de club.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dan heb ik liever zo'n onervaren eigen jeugdspeler.
Als je een vertrek van Vertonghen, wat je al zo ruim van tevoren zag aankomen niet kunt opvangen. Dan maar eigen jeugd. Ze wilde ook niet investeren in een Narsingh, maar gingen voor een Sana. Dan falen ze op twee belangrijke posities qua scouting/aankoop.
Vervolgens leggen ze nu de 'druk' bij PSV. Dat is jezelf nu al indekken voor een falend tranfserbeleid. Enigzins laf is het minimaal. Zeker als Ajax zijnde.
Zo voorspelbaar dat er dan zo'n streep door die naam komt hé, in de afrondende fase. Speelt hij een oefenpotje, bam geblesseerdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Alles op 1 speler zetten. Nog een voorbeeld van falend beleid.
Ja dat is inderdaad niet te voorspellen. Maar ik neem aan dat ze in dat jaar vanaf eind vorig seizoen wel meer mensen op de shortlist hebben staan dan alleen Muniesa? Dus wanneer hij geblesseerd raakt, kun je toch eens gaan kijken naar optie 2, 3, 4 of 5. Of is dat niet logisch?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar dat er dan zo'n streep door die naam komt hé, in de afrondende fase. Speelt hij een oefenpotje, bam geblesseerd
doet me denken aan het beleid van vroeger . roepen dat ze vervangers hebben maar eigenlijk hebben ze geen flauw idee .quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad niet te voorspellen. Maar ik neem aan dat ze in dat jaar vanaf eind vorig seizoen wel meer mensen op de shortlist hebben staan dan alleen Muniesa? Dus wanneer hij geblesseerd raakt, kun je toch eens gaan kijken naar optie 2, 3, 4 of 5. Of is dat niet logisch?
Belangrijkste is dat je allerbelangrijkste speler vertrekt. Dat je dat ruim een jaar van tevoren aan ziet komen. En dat je dan niet daarop voor bereidt bent. Hoelang heb je als club dan nodig om je voor te bereiden? 3 jaar? Beter gaan ze nu dan vast op zoek naar een vervanger van Fisher...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze hadden een prima argumentatie voor het niet kopen van Narsingh. Jij zal wel heel veel gaan zeiken de komende jaren, want zo te zien ben je het niet eens met de visie van de club.
Ben ik mee eens, maar je blijft wel steeds terugkomen op Narsingh <> Sana.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat je allerbelangrijkste speler vertrekt. Dat je dat ruim een jaar van tevoren aan ziet komen. En dat je dan niet daarop voor bereidt bent. Hoelang heb je als club dan nodig om je voor te bereiden? 3 jaar? Beter gaan ze nu dan vast op zoek naar een vervanger van Fisher...
Hé, Eind vorig seizoen was al bekend dat de technisch directeur op zou stappen en er moest een RvC komen. Vergeet dat niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad niet te voorspellen. Maar ik neem aan dat ze in dat jaar vanaf eind vorig seizoen wel meer mensen op de shortlist hebben staan dan alleen Muniesa? Dus wanneer hij geblesseerd raakt, kun je toch eens gaan kijken naar optie 2, 3, 4 of 5. Of is dat niet logisch?
quote:Verbeek (AZ) verwacht dat Ajax 'de joker nog inzet'
nieuws Door: Redactie op 26 jul 2012
Verbeek (AZ) verwacht dat Ajax de joker nog inzet.Bang is hij er niet voor, maar het houdt hem nu al bezig. Gertjan Verbeek ziet het alweer gebeuren dat Ajax deze zomer nog een balletje opgooit voor Niklas Moisander. De trainer van AZ weet zelfs al wanneer. "Een week voordat wij tegen ze spelen," aldus Verbeek in gesprek met NUsport.
Partijen
Nou, zorg maar dat de koffie klaarstaat in de eerste volledige week van augustus. Ajax opent de competitie 12 augustus namelijk thuis tegen AZ. "Ajax kennende zal Frank de Boer dan vast en zeker 'per ongeluk' iets laten vallen," vertelt Verbeek.
"Dat is Ajax. Die joker wordt wel ingezet hoor, daar ben ik niet bang voor. Als er interesse komt, dan zullen we dat aanhoren," vervolgt Verbeek, die de laatste tijd vrij druk is met Ajax. Hij wijst er fijntjes op dat drie partijen nodig zijn. "Wanneer één van die drie het niet zitten, gaat de transfer niet door."
De Boer zelf heeft deze zomer nog niet gezegd dat de komst van Moisander naar Ajax definitief van de baan is. Wel maakte de coach diverse keren duidelijk dat Ajax niet de hoofdprijs gaat betalen, terwijl AZ juist zo hoog mogelijk in de boom gaat zitten.
Op de achtergrond sluimert trouwens het bericht dat ook Anderlecht belangstelling heeft voor Moisander. Verbeek vertelde laatst al dat Ajax probeert Moisander op te geilen.
Aanval van Barca is wel overvol he.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:27 schreef Abed het volgende:
Ik snap niet dat die Tello steeds genoemd wordt, die komt toch nooit.
Dit zou toch wel een geweldige deal zijnquote:Ajax raakt Christian Eriksen komende zomer mogelijk kwijt aan Barcelona, maar krijgt er dan wél Cristian Tello voor terug. De Catalanen willen 20 miljoen euro neertellen voor de Deense spelmaker en gebruiken hun flankspeler als extra wisselgeld.
Ook Moisander en Viergever zijn door Ajax benaderd, maar als AZ een te hoge transfersom vraagt (in de ogen/het beleid van Ajax) dan zoek je verder. Misschien zijn er nog wel een aantal benaderd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mooi, jij gaat nu vertellen waar ze allemaal mee bezig zijn dus. Of dat ze nergens mee bezig zijn en niets doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
De transfer Vertonghen. Eind vorig seizoen was al bekend dat hij deze zomer weg zou gaan. Vertonghen was je aanvoerder, belangrijkste aanjager en steunpilaar in de twee kampioensjaren.
Als je zo omgaat met de zoektocht naar zijn vervanging. Dan vind ik dat falen.
tja nogmaals , als je roept dat je selectie rond wilt hebben voor de voorbereiding en dat gebeurt niet , dan mag je kritiek hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi, jij gaat nu vertellen waar ze allemaal mee bezig zijn dus. Of dat ze nergens mee bezig zijn en niets doen.
Dat Sana zou komen als Narsingh ging mislukken wist je dus ook al.
Echt, het gezeur dat het niet goed is van iedereen hier die zelf ook niets weet begint zo te vervelen
Maar vertel eens wat nieuwsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat je allerbelangrijkste speler vertrekt. Dat je dat ruim een jaar van tevoren aan ziet komen. En dat je dan niet daarop voor bereidt bent. Hoelang heb je als club dan nodig om je voor te bereiden? 3 jaar? Beter gaan ze nu dan vast op zoek naar een vervanger van Fisher...
Joepie:') Janssen - Anita - De Jongquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aanval van Barca is wel overvol he.
[..]
Dit zou toch wel een geweldige deal zijn
Gelul ze waren al bezig met alternatief toen ze met hem in gesprek waren. Omdat ze vonden dat het te lang duurde. Voor meerdere posities met meerdere spelers zijn ze bezig. Dat niet alles naar buiten komt boeit niet. Bron VI radioquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |