abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114831944
quote:
2s.gif Op maandag 30 juli 2012 01:02 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Typisch weer.

[..]

Dit strookt natuurlijk niet met de rest van je verhaal. Snap niet op welk feit iedereen hier denkt dat we volgende week wel even winnen.
Call it positivism
We conservatives don't have a corner on saying 'no'. We're just the ones who say it when it's the right thing to say.
pi_114835356
quote:
Frank de Boer: „Vraagtekens”

Frank de Boer bekende na het duel met Southampton (0-1 winst) nog de nodige vraagtekens te hebben voor het duel met PSV om de Johan Cruijff Schaal. Niet over de opstelling (die staat nagenoeg vast), maar wel over de vorm van zijn ploeg. „Het is moeilijk te zeggen waar we op dit moment staan”, aldus trainer die onmogelijk tevreden kon zijn over het vertoonde spel. „In deze fase van de voorbereiding was het een leerzaam duel, maar ik had wel meer dreiging, kansen en getrainde patronen willen zien.”

Viktor Fischer zal De Boer opnieuw in positieve zin hebben verrast. De jonge Deen moest zijn basisplaats afstaan aan Derk Boerrigter, maar mocht de voorzichtig gebrachte linksbuiten na rust vervangen. Fischer liet in 45 minuten een betere indruk achter dan Boerrigter, die – niet zo vreemd – wedstrijdritme miste.”

De overige tien spelers liet De Boer van begin tot eind staan. „Het was voor de jongens even belangrijk om negentig minuten te maken.” De winnende treffer kwam na 65 minuten op naam van Aras Özbiliz.
quote:
„Droom met Bergkamp te werken”

Terwijl zijn toekomstige medespelers zich in Engeland moeizaam ontdeden van Southampton (0-1, Aras Özbiliz) en voorbereidden op het duel van morgen met Norwich City, hield Ajax-aanwinst Tobias Sana (23) zich met andere zaken bezig. De jonge Zweed zet vandaag voet op Nederlandse bodem, wordt gekeurd en tekent zijn driejarige verbintenis. „Ik was ongelooflijk blij dat een grote club als Ajax, met zo’n mooie historie, me wilde hebben. Ik heb aan Zlatan Ibrahimovic en Stefan Petterson gezien hoe goed ze in Amsterdam zijn geworden. Dat is mijn streven.”

De rechtsbuiten – voor Ajax qua transfersom (350.000 euro) het bijna twaalf keer goedkopere alternatief voor PSV’er Luciano Narsingh (4,1 miljoen) – moet lachen om de constatering dat hij niet bepaald een Zweeds uiterlijk heeft. „Mij vader komt uit Burkina Faso en mijn moeder is Zweeds. Met mijn broer en ouders heb ik mij hele leven in Göteborg gewoond.”

Vooralsnog valt hij op door zijn bescheidenheid. „Wat voor soort speler ik ben? Ik houd er niet van om over mezelf te praten. Jullie moeten me maar beoordelen.” Na enig aandringen, volgt er toch een antwoord. „Ik moet het van mijn techniek hebben, zoek vaak de één tegen één op en heb een goede voorzet.”

Of Sana direct aansluit bij het eerste, weet hij niet. „Ik heb alleen met mijnheer Overmars gesproken en nog niet met de trainer. Die zal beslissen waar ik start. Conditioneel ben ik in elk geval in orde, omdat de Zweedse competitie al is gestart. Al was ik afgelopen week grieperig.”Hoewel Sana als kleine jongen altijd Manchester United aanhing, kan hij nog steeds amper bevatten dat hij vanaf woensdag met De Boer en Bergkamp op het veld staat. Vooral die laatste maakte als speler van Arsenal een onuitwisbare indruk op de kleine Zweed. „Met zo’n oud-speler te mogen werken, is echt een droom. Hij was een ‘genius’. De keuze voor Ajax was een makkelijke. Als je een betere speler wilt worden, moet je als Zweedse voetballer een stap naar het buitenland maken.”

Naast zijn persoonlijke ambitie („Me ontwikkelen”) komt Sana vooral met andere doelstellingen aan op Schiphol. „Ik wil titels pakken, een winnaar worden.” Overmars was in zijn nopjes met de aankoop. „Sana was een koopje. Zozeer dat er waarschijnlijk nog een aanvaller bij komt.”
pi_114835561
Nog een aanvaller erbij? En nog een verdediger? Klinkt goed!
pi_114836315

[ Bericht 100% gewijzigd door Ajacied422 op 30-07-2012 09:13:28 ]
  maandag 30 juli 2012 @ 09:10:11 #80
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114836370
quote:
13s.gif Op maandag 30 juli 2012 09:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

PSV is echt niet geweldig gast. Kap eens met dat negativisme. :')
Kap jij eens met mensen vertellen wat ze moeten vinden. Ik persoonlijk stoor met net zo ergerlijk als jouw kleuterachtige enthousiasme, je lijkt wel een 8 jarig jochie in ajax-pakkie met een vlaggetje op de open dag met je infantiele commentaar op anderen de hele tijd.

Het zal me worst wezen wat jij van voetbal vindt, maar grow up en accepteer dat er ook mensen zijn niet niet als een dwepend kind naar Ajax kijken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_114836401
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 09:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Kap jij eens met mensen vertellen wat ze moeten vinden. Ik persoonlijk stoor met net zo ergerlijk als jouw kleuterachtige enthousiasme, je lijkt wel een 8 jarig jochie in ajax-pakkie met een vlaggetje op de open dag met je infantiele commentaar op anderen de hele tijd.

Het zal me worst wezen wat jij van voetbal vindt, maar grow up en accepteer dat er ook mensen zijn niet niet als een dwepend kind naar Ajax kijken.
Sorry :@
pi_114836424
quote:
2s.gif Op maandag 30 juli 2012 01:02 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Typisch weer.

[..]

Dit strookt natuurlijk niet met de rest van je verhaal. Snap niet op welk feit iedereen hier denkt dat we volgende week wel even winnen.

Vertonghen is weg.
Janssen gaat weg.
Sulejmani te dik.
Van der Wiel moet op de bank vanwege zijn contract.
Blind is nog steeds te slecht.
Boerrigter en Sigthorsson zijn om de haverklap geblesseerd.

Positief zijn de verhalen over Fischer en Dijks die nog een wedstrijd in competitieverband op niveau hebben gespeeld.
Wordt eens wakker en kijk eens naar de realiteit.
Ben benieuwd of die Sulejmani uberhaupt een schema meekrijgt naar huis om zijn gewicht op peil te houden
  maandag 30 juli 2012 @ 13:17:36 #83
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114843209
quote:
Ajax wil nog een aanvaller

Ajax is van plan om nog aanvaller aan te trekken. Volgens Marc Overmars, directeur voetbalzaken bij de Amsterdammers, was Tobias Sana, de Zweedse vleugelaanvaller, zo goedkoop dat Ajax er nog wel een aanvaller erbij wil. 'Sana was een koopje. Zozeer dat er waarschijnlijk nog een aanvaller bij komt', zegt de voormalige vleugelaanvaller in de Telegraaf. Sana (23) komt voor 350.000 euro over van IFK Göteborg.
Dat is nog eens beleid. Spelers kopen omdat je toch nog geld overhebt.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  maandag 30 juli 2012 @ 13:26:36 #84
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_114843622
Met Sana is niet duidelijk of je een topper binnen hebt of niet, verder heb je nog mogelijk blessure gevoelige spelers. Dan is de keuze natuurlijk snel gemaakt.
  maandag 30 juli 2012 @ 13:27:49 #85
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114843678
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 13:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Met Sana is niet duidelijk of je een topper binnen hebt of niet, verder heb je nog mogelijk blessure gevoelige spelers. Dan is de keuze natuurlijk snel gemaakt.
Was sowieso het plan om een centrumspits te halen, alleen zal er nu iets meer budget zijn misschien.
pi_114843839
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 13:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze willen gewoon niet nog een keer hetzelfde meemaken als vorig jaar. Laten we eerlijk zijn, Ajax is ook kampioen geworden doordat de tegenstanders er een potje van hebben gemaakt in de tweede seizoenshelft.
  maandag 30 juli 2012 @ 13:39:31 #87
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114844198
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 13:31 schreef Kremers het volgende:

[..]

Ze willen gewoon niet nog een keer hetzelfde meemaken als vorig jaar. Laten we eerlijk zijn, Ajax is ook kampioen geworden doordat de tegenstanders er een potje van hebben gemaakt in de tweede seizoenshelft.
Precies, Ajax was net op tijd weer fit, en die gok kan je echt niet elk jaar maken. Wie weet zijn we tot de winterstop nu fit en vallen er daarna 8 spelers af, dan kan je je dus opmaken voor een PSV-scenario, tig punten voor en nog geen kampioen ;).

We moeten een balans vinden tussen teveel en te weinig spelers.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_114848314
Hopelijk hebben ze ergens een talentje gescout die ze niet kunnen laten lopen, anders is het maar onzinnig om nog een aanvaller erbij te halen.
  maandag 30 juli 2012 @ 15:09:40 #89
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_114848336
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)teert-Castaignos.htm
Dat heeft Inter goed gedaan :D 3 miljoen verdiend :')

Twente :')_!
Deathlift or Die.
pi_114848667
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 13:17 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Dat is nog eens beleid. Spelers kopen omdat je toch nog geld overhebt.
Ze waren al de hele tijd van plan om ook nog een jonge 2e spits te halen. :)
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:09 schreef Ethanolic het volgende:

Eh, oké.
  maandag 30 juli 2012 @ 15:19:56 #91
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_114848773
6 miljoen voor Kastanjos :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_114849075
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 09:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

gozertje is toch ook 14 ofzo.. wat wil je?
pi_114849228
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:09 schreef Ethanolic het volgende:

Waarom moet dat in dit topic?
  maandag 30 juli 2012 @ 15:34:26 #94
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_114849522
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Omdat Ajax de goede weg inslaat en dit soort idioterie achterwege laat. ^O^
Deathlift or Die.
  maandag 30 juli 2012 @ 15:34:46 #95
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_114849539
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Waarom let jij overal op ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_114849683
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:34 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Omdat Ajax de goede weg inslaat en dit soort idioterie achterwege laat. ^O^
Ik begrijp je ^O^ *O*
pi_114850545
6 miljoen?! Hoe komen die Italianen daarbij? Voor 2-3 miljoen was het gewoon een goede aankoop geweest, maar dit is vreemd. Overigens sluit ik niet eens uit dat Bulykin hem uit de basis weet te houden daar.

Nee, inderdaad blij dat Ajax dit niet meer doet.

Frank _O_ Marc _O_ Dennis _O_ Wim _O_ En nog 'ns Frank _O_
pi_114850945
Haha 6 Miljoen voor een speler die bij Feyenoord al amper wat liet zien :')
En ook ik veracht dat Bulykin hem buiten de basis houdt en iig meer scoort :')
Narf!
  maandag 30 juli 2012 @ 16:04:48 #99
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_114851062
Hopelijk vangen die Rotterdammers ook wat van dat geld, anders is het best zielig voor ze :')
  maandag 30 juli 2012 @ 16:39:44 #100
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114852923
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hopelijk vangen die Rotterdammers ook wat van dat geld, anders is het best zielig voor ze :')
ze krijgen een ton geloof ik.

Ik vind het wel een goeie voetballer trouwens, is natuurlijk maar afwachten hoe hij na een jaar bijna niet spelen ervoor staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')