Ik herken Ebe daar echt niet opquote:Op zondag 29 juli 2012 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Mickey heeft weer bijgeschaafd bij zijn patatkraamDie wordt te dik
![]()
http://instagram.com/p/NoC8ZrQaA1/
Sarcasme herkennen is ook een vaardigheid.quote:
Crack twittery Wiel Homys4life peace ouwequote:Op zondag 29 juli 2012 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Mickey heeft weer bijgeschaafd bij zijn patatkraamDie wordt te dik
![]()
http://instagram.com/p/NoC8ZrQaA1/
Wat hebben we gelachen.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:11 schreef aight1 het volgende:
[..]
Sarcasme herkennen is ook een vaardigheid.
Ik vind het lachwekkender dat die eierdopjes gefrustreerd op zoek zijn naar live streams van een nietszeggend oefenpotjequote:
Waar ze ook nog binnen een paar minuten met 1-0 achter staan en dat met zo'n wereldteam.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:31 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik vind het lachwekkender dat die eierdopjes gefrustreerd op zoek zijn naar live streams van een nietszeggend oefenpotje.
Ik vind het altijd prima stukjes tot ik het fototje van die 12-jarige jongen onderaan ziequote:Op zondag 29 juli 2012 16:03 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.catenaccio.nl/(...)inancieel-drijfzand/
Ik snap wat je bedoeld maar dat jochie schrijft al een tijd erg goed en wist de hele crisis veel beter onder worden te brengen dan menig VI artikel. Ook heeft hij een aantal dubieuze onderlingen belangen binnen Ajax aan het licht gebracht.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:15 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik vind het altijd prima stukjes tot ik het fototje van die 12-jarige jongen onderaan zie
Verrek, ze beginnen eindelijk te snappen dat je het operationele resultaat moet gaan vergelijken en dat andere resultaten (behalve sportieve) weinig zeggen. Al hoop ik wel dat ze ook gekeken hebben hoe elke club haar operationele resultaat bepaalt, zelfs daarin kan je nog een hoop creatief bepalen als je wilt.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:03 schreef stoeltafel het volgende:
Goed opgemerkt ook weer over het falende commerciële beleid van Ajax momenteel. Ajax moet zo snel mogelijk dat ook weer op poten zetten met nieuwe innoverende mensen. Ook moet er dadelijk ook een capabel iemand zijn die Aegon kan laten verlengen of een andere sponsor kan vinden.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:03 schreef stoeltafel het volgende:
Met van der aat kan Philips zelfs hoofdsponsor wordenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Van der Aat moet oprotten ja, kan mij niet voorstellen dat hij mag blijven.
Z,on gladde overleeft zelfs Cruijffquote:Op zondag 29 juli 2012 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Van der Aat moet oprotten ja, kan mij niet voorstellen dat hij mag blijven.
Yes, met nog een Ajacied en twee PSV-vrienden. Meer voor een leuke dag dan het belang van de wedstrijd.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:59 schreef MaxC het volgende:
[..]
Yes, met nog een Ajacied en twee PSV-vrienden. Meer voor een leuke dag dan het belang van de wedstrijd.
Weet iemand hoeveel kaarten er zijn verkocht?
quote:De KNVB heeft tot nu toe zo'n 45.500 kaarten verkocht voor het duel om de Johan Cruijff Schaal. Volgende week spelen PSV en Ajax de traditionele opening van het Nederlandse voetbalseizoen dus in een bijna volle Amsterdam Arena.
Pieter Zwart (@PieterZwartNL)quote:Op zondag 29 juli 2012 21:53 schreef testje318 het volgende:
[..]
Verrek, ze beginnen eindelijk te snappen dat je het operationele resultaat moet gaan vergelijken en dat andere resultaten (behalve sportieve) weinig zeggen. Al hoop ik wel dat ze ook gekeken hebben hoe elke club haar operationele resultaat bepaalt, zelfs daarin kan je nog een hoop creatief bepalen als je wilt.
Helaas snapt Pietertje nog niet zo goed hoe hij met balansposten om moet gaan. Zo denkt hij dat de balanspost "kortlopende schulden" in één seizoen betaald is. Voor de rest wel een vermakelijk artikel. Vind het wel interessant om te lezen en het ziet er naar uit dat het op de langere termijn steeds beter gaat met Ajax.
En als je de financiele situatie van PSV bekijkt... nou daar zou ik als investeerder dus geen cent in stoppen want een bedrijf met zoveel korte termijn schulden kan nooit gezond zijn normaal gesproken. Enig verschil is dat het een bekend voetbalteam betreft waarmee je dan nog je voordeel kan doen.
Typisch weer.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:55 schreef Pascaltjuh het volgende:
Net terug uit Southampton en zo'n 500 euro's lichter en flink wat hamburgers/biertjes zwaarder.....
De wedstrijd is eigenlijk de moeite niet waard om op in te gaan....de inzet was gewoon niet aanwezig.
Dit strookt natuurlijk niet met de rest van je verhaal. Snap niet op welk feit iedereen hier denkt dat we volgende week wel even winnen.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:55 schreef Pascaltjuh het volgende:
Duidelijk was dat Blind weer totaal door de mand viel, dat opbouwen hebben we het niet over, maar het verdedigen natuurlijk. Ongelooflijk dramatisch zou het zijn als hij in de basis komt te spelen. Voor de rest was er gewoon weinigs positiefs, opvallend was dat Vermeer nog steeds belabberd uittrapt, zoals we dat wel vaker hebben gezien, maar dat zal wel eeuwig blijven. Daarnaast viel de dikke pens van Janssen weer op zeg, ook hij heeft het Engelse ontbijt met spek niet overgeslagen zo te zien. Strik eromheen en naar Vite$$e Arnheim.....
Op naar de lampen voor de eerste prijs van het seizoen....
Wij zijn Ajax!
Vertonghen weg, rest vond / vind ik niet zo belangrijk voor Ajax.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Typisch weer.
[..]
Dit strookt natuurlijk niet met de rest van je verhaal. Snap niet op welk feit iedereen hier denkt dat we volgende week wel even winnen.
Vertonghen is weg.
Janssen gaat weg.
Sulejmani te dik.
Van der Wiel moet op de bank vanwege zijn contract.
Blind is nog steeds te slecht.
Boerrigter en Sigthorsson zijn om de haverklap geblesseerd.
Positief zijn de verhalen over Fischer en Dijks die nog een wedstrijd in competitieverband op niveau hebben gespeeld.
Wordt eens wakker en kijk eens naar de realiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |