FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zeik hem niet af, het is gewoon geen speler die voldoet in de kleine ruimte. Wel leuk schot en voorzet maar alles op snelheid is dus niet voldoende aangezien Ajax vaak genoeg tegen een ingegraven tegenstander speelt.
Als je m vergelijkt met Ebecilio of Iniesta dan is Eriksen wel matigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Heatwave ziet alleen samenvattingen, dan is het lastig om Eriksen goed te beoordelen.
En weer, totaal achterlijk op de man spelen, een feit verzinnen dat je uitkomt en je denkt gelijk te hebben. Hoe infantiel kan je worden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Heatwave ziet alleen samenvattingen, dan is het lastig om Eriksen goed te beoordelen.
bladieblabla.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En weer, totaal achterlijk op de man spelen, een feit verzinnen dat je uitkomt en je denkt gelijk te hebben. Hoe infantiel kan je worden.
Krijg nou verdomme eens EEN keer gelijk, en kom dan terug. Voorlopig kan je van het afgelopen jaar niet 1 argument winnen knullie.
Deze krijg je vanaf nu elke keer te zien als "HW heeft gelijk, ik weet het niet meer"post, dank jequote:
oke.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deze krijg je vanaf nu elke keer te zien als "HW heeft gelijk, ik weet het niet meer"post, dank je.
Zei het net ook al, hij is echt altijd aanspeelbaar, goed gepositioneerd. Zet altijd druk en verdedigt goed mee. Onmisbare kracht.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:47 schreef kurk_droog het volgende:
Ik draai mijn mening na deze pot. Hopelijk blijft Theo bij Ajax want zijn ervaring is echt onmisbaar! Daarnaast maakt hij ons kampioen met zijn lange ballen in de counter en zijn vlotte combinatiespel.
CL, wereldbeker, allesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
Speelt Southampton Premier League dit jaar?
Nee Jupiler Leaguequote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
Speelt Southampton Premier League dit jaar?
Je hebt gewoon een type zoals Theo nodig en hopelijk laat Toby zich nu wat meer gelden want veel vertrouwen heb ik er niet in.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat was het mooi vorige week met spelers als Serero en Fischer in de basis, is toch wat anders dan Boerrigter en Janssen.
De Boer heeft al weer gereageerd vandaag op de interesse van Janssen, hij sluit een vertrek niet uit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:58 schreef Stiggie het volgende:
En die jonge jochies willen zich nu keihard bewijzen dus spelen ook anders dan de veteranen.
Romantisch beeld om met alleen maar jeugd te gaan spelen maar gaat niet werken. Gelukkig snapt Frankie dat ook
quote:'Vitesse zal met een goed bod op Janssen moeten komen'
Vitesse is met Ajax in gesprek over het terughalen van Theo Janssen naar Arnhem. In het Gelredome moet de 31-jarige middenvelder de leermeester worden van de vele talenten in het elftal van Fred Rutten. Maar Ajax laat Janssen niet zomaar vertrekken.
Zijn zaakwaarnemer Rob Jansen doet er vooralsnog luchtig over: 'De directeur van Vitesse heeft me gebeld, met de mededeling dat hij Ajax ging contacten over Theo Janssen', zegt hij. 'Theo is momenteel in dienst bij Ajax en voor ons speelt een overgang naar Vitesse niet. Eerst moeten de clubs maar met elkaar praten. Wij zien het wel.'
Maar in Arnhem weten ze beter: daar valt duidelijk te beluisteren dat Theo Janssen zeer welwillend staat tegenover een terugkeer naar de club waar het voor hem allemaal begon. Vitesse heeft zich ondertussen officieel bij Ajax gemeld, om de middenvelder per direct over te nemen. 'Theo is een belangrijke speler voor ons', zegt technisch directeur Marc Overmars van Ajax echter. 'Van ons hoeft hij niet weg. Nee, ik zeg niet: hij mag niet weg. Elke speler heeft een prijs. Maar er is slechts één telefoontje geweest. Ze zullen met een goed bod moeten komen.'
Ajax-trainer Frank de Boer benadrukt: 'We hebben Theo keihard nodig. We spelen straks in de Champions League, in de beker en in de competitie. Maar er is op zijn positie veel concurrentie. En Theo heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij zijn loopbaan bij Vitesse wil afsluiten. Dan is de cirkel rond voor hem.' De Boer gaat er daarom niet voor liggen als het tot een akkoord komt. 'Hij is oud en wijs genoeg. Als het serieus wordt, zullen we wel kijken. We gaan als volwassen mensen met elkaar om.'
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:10 schreef HeatWave het volgende:
En als er een heel goed bod komt moet Ajax Frank zelf ook laten gaan, wat is het punt precies?
Of lees jij weer lekker in je eigen straatje dat FdB hem ook niet goed vindt uit dit stukje vol transferclichees?
Fischerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:28 schreef Burrito het volgende:
Welke linkeraanvaller is dan wel goed in de kleine ruimte?
Viktor Fischerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:28 schreef Burrito het volgende:
Inderdaad. Laat Chelsea maar flink dokken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:10 schreef Smoofie het volgende:
Als vitesse 10 mil betaalt, dan laten ze hem gaan ja.
quote:Janssen: 'Het ligt niet aan mij'
Ajacied Theo Janssen wordt begeerd door zijn oude club Vitesse en ‘misschien nog een club’, zo vertelde hij na afloop van de oefenwedstrijd Southampton-Ajax (0-1) tegen NUsport.
Maar waar zijn voorkeur ligt, daarover spreekt de middenvelder zich niet uit. "Ik ga er niets over zeggen."
Na enig doorvragen, bevestigt hij: "Ja, ik heb altijd gezegd dat ik een keer wil terugkeren bij Vitesse, dat klopt. Maar wanneer dat is, weet ik niet. Dat ligt niet aan mij."
"Of er nog meer interesse is? Misschien wel. Maar nogmaals: het is niet aan mij. Dat ligt aan die twee of misschien drie clubs."
Dat Vitesse contact opnam met Ajax over een overstap verraste Janssen. "Want ik heb niet met iemand gesproken van die club. Dat heeft geen zin."
"Eerst moeten de clubs eruit komen, dan ga ik me er pas mee bemoeien. Ik heb wel heel veel reacties gehad op het nieuws. Ik moest mijn telefoon twee keer opladen."
Heb je het nog naar je zin bij Ajax?
"Je hebt me vandaag zien spelen. Vond jij dat ik het nog naar mijn zin had?"
Ja.
"Nou dan. Ik wil wedstrijden spelen, dan ben ik tevreden. Als ik niet speel dan loop ik niet vrolijk rond, dan heb ik het niet naar mijn zin."
Ga je ervan uit dat je basisspeler bent dit seizoen bij Ajax?
"Ik weet het niet. De spelers die vandaag speelden, starten in de Johan Cruijff-schaal, begreep ik, dus die begin ik sowieso."
Zeker in deze fase van je carričre is dat belangrijk voor je.
"Precies. Ik wil nu alles spelen."
Janssen schaalt desgevraagd de kans op een basisplaats bij Vitesse hoger in.
"Ik denk dat de kans dat ik daar basisspeler ben groter is."
Robben en Iniestaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:28 schreef Burrito het volgende:
Dit dus. Van de basis is alleen Vertonghen vertrokken. En met Boerrigter en Sightorsson, die 1/3 - 1/2 van het afgelopen seizoen hebben gemist - fit gaan we er in aanvallend opzicht alleen maar op vooruit. Hebben we het niet eens over talenten die aan de deur rammelen, Denswil, Dijks, Fischer...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:54 schreef Krediax het volgende:
Wat is volgens iedereen nou opeens het probleem van dit Ajax?
Jan is weg maar verder is het nog hetzelfde elftal, qua ervaring hebben veel spelers er weer een seizoen bij. Schöne is er ook nog bij met 5-6? seizoenen eredivisie ervaring.
Je verliest de ervaring van Ooijer en Bulykin, maar om nou te zeggen lolly`s en springkussens in de bus...
Een talent als Mickey van der Hart wat nu 3e doelman is komend seizoen zal toch ook heel positief in zijn schoenen staan, hetzelfde geld voor Dijks, Denswill ed. en in mindere mate Fischer.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:38 schreef Artillerieschaap het volgende:
Met Ooijer, Verhoeven en Vertonghen ben je wel een hoop positieve energie in de kleedkamer kwijt, maar het is niet alsof een Moisander die leegte op zeker kan invullen.
Twente kan ik niet serieus nemen met die trainerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:38 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Dit dus. Van de basis is alleen Vertonghen vertrokken. En met Boerrigter en Sightorsson, die 1/3 - 1/2 van het afgelopen seizoen hebben gemist - fit gaan we er in aanvallend opzicht alleen maar op vooruit. Hebben we het niet eens over talenten die aan de deur rammelen, Denswil, Dijks, Fischer...
Met Ooijer, Verhoeven en Vertonghen ben je wel een hoop positieve energie in de kleedkamer kwijt, maar het is niet alsof een Moisander die leegte op zeker kan invullen.
Overigens zie ik ons bij voorbaat wel als titelkandidaat, maar niet als favoriet. Daar hebben PSV en Twente te sterk voor ingekocht.
De Jong gaat dit elftal dragen, let maar opquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:04 schreef Krediax het volgende:
Vermeer 2.5 seizoenen
Van Rhijn 0.5 seizoen
Alderweireld 3 seizoenen
Blind 2 seizoenen
Anita 3.5 seizoenen
Eriksen 2.5 seizoenen
De jong 4 seizoenen
Sigthosson 1.5 seizoen
Boerrigter 1.5 seizoen
Ozbiliz 1.5 seizoen
Dijks 0 seizoenen
(alleen eredivisie seizoenen)
Zo weinig is het allemaal niet hoor.
Gemiddeld 2 seizoenen per persoon, waar Schone(5 seizoenen) en Janssen(10 seizoenen) in mijn ogen zeker concurreren op het middenveld.
Alleen in de verdediging kan je nog wat ervaring gebruiken.
Dat denk ik niet, hij gaat wel een hele belangrijke rol spelen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:07 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
De Jong gaat dit elftal dragen, let maar op
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:52 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jammer dat we geen CL spelen, hadden we best kunnen winnen met deze selectie denk ik...
twitter:televoetbal twitterde op zondag 29-07-2012 om 09:18:00Hartafwijking Maduro http://t.co/ZvnekR0j reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |