Ik snap wat je bedoeld maar dat jochie schrijft al een tijd erg goed en wist de hele crisis veel beter onder worden te brengen dan menig VI artikel. Ook heeft hij een aantal dubieuze onderlingen belangen binnen Ajax aan het licht gebracht.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:15 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik vind het altijd prima stukjes tot ik het fototje van die 12-jarige jongen onderaan zie
Verrek, ze beginnen eindelijk te snappen dat je het operationele resultaat moet gaan vergelijken en dat andere resultaten (behalve sportieve) weinig zeggen. Al hoop ik wel dat ze ook gekeken hebben hoe elke club haar operationele resultaat bepaalt, zelfs daarin kan je nog een hoop creatief bepalen als je wilt.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:03 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.catenaccio.nl/(...)inancieel-drijfzand/
Goed opgemerkt ook weer over het falende commerciële beleid van Ajax momenteel. Ajax moet zo snel mogelijk dat ook weer op poten zetten met nieuwe innoverende mensen. Ook moet er dadelijk ook een capabel iemand zijn die Aegon kan laten verlengen of een andere sponsor kan vinden.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:03 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.catenaccio.nl/(...)inancieel-drijfzand/
Met van der aat kan Philips zelfs hoofdsponsor wordenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Van der Aat moet oprotten ja, kan mij niet voorstellen dat hij mag blijven.
Z,on gladde overleeft zelfs Cruijffquote:Op zondag 29 juli 2012 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Van der Aat moet oprotten ja, kan mij niet voorstellen dat hij mag blijven.
Yes, met nog een Ajacied en twee PSV-vrienden. Meer voor een leuke dag dan het belang van de wedstrijd.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:59 schreef MaxC het volgende:
[..]
Yes, met nog een Ajacied en twee PSV-vrienden. Meer voor een leuke dag dan het belang van de wedstrijd.
Weet iemand hoeveel kaarten er zijn verkocht?
quote:De KNVB heeft tot nu toe zo'n 45.500 kaarten verkocht voor het duel om de Johan Cruijff Schaal. Volgende week spelen PSV en Ajax de traditionele opening van het Nederlandse voetbalseizoen dus in een bijna volle Amsterdam Arena.
Pieter Zwart (@PieterZwartNL)quote:Op zondag 29 juli 2012 21:53 schreef testje318 het volgende:
[..]
Verrek, ze beginnen eindelijk te snappen dat je het operationele resultaat moet gaan vergelijken en dat andere resultaten (behalve sportieve) weinig zeggen. Al hoop ik wel dat ze ook gekeken hebben hoe elke club haar operationele resultaat bepaalt, zelfs daarin kan je nog een hoop creatief bepalen als je wilt.
Helaas snapt Pietertje nog niet zo goed hoe hij met balansposten om moet gaan. Zo denkt hij dat de balanspost "kortlopende schulden" in één seizoen betaald is. Voor de rest wel een vermakelijk artikel. Vind het wel interessant om te lezen en het ziet er naar uit dat het op de langere termijn steeds beter gaat met Ajax.
En als je de financiele situatie van PSV bekijkt... nou daar zou ik als investeerder dus geen cent in stoppen want een bedrijf met zoveel korte termijn schulden kan nooit gezond zijn normaal gesproken. Enig verschil is dat het een bekend voetbalteam betreft waarmee je dan nog je voordeel kan doen.
Typisch weer.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:55 schreef Pascaltjuh het volgende:
Net terug uit Southampton en zo'n 500 euro's lichter en flink wat hamburgers/biertjes zwaarder.....
De wedstrijd is eigenlijk de moeite niet waard om op in te gaan....de inzet was gewoon niet aanwezig.
Dit strookt natuurlijk niet met de rest van je verhaal. Snap niet op welk feit iedereen hier denkt dat we volgende week wel even winnen.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:55 schreef Pascaltjuh het volgende:
Duidelijk was dat Blind weer totaal door de mand viel, dat opbouwen hebben we het niet over, maar het verdedigen natuurlijk. Ongelooflijk dramatisch zou het zijn als hij in de basis komt te spelen. Voor de rest was er gewoon weinigs positiefs, opvallend was dat Vermeer nog steeds belabberd uittrapt, zoals we dat wel vaker hebben gezien, maar dat zal wel eeuwig blijven. Daarnaast viel de dikke pens van Janssen weer op zeg, ook hij heeft het Engelse ontbijt met spek niet overgeslagen zo te zien. Strik eromheen en naar Vite$$e Arnheim.....
Op naar de lampen voor de eerste prijs van het seizoen....
Wij zijn Ajax!
Vertonghen weg, rest vond / vind ik niet zo belangrijk voor Ajax.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Typisch weer.
[..]
Dit strookt natuurlijk niet met de rest van je verhaal. Snap niet op welk feit iedereen hier denkt dat we volgende week wel even winnen.
Vertonghen is weg.
Janssen gaat weg.
Sulejmani te dik.
Van der Wiel moet op de bank vanwege zijn contract.
Blind is nog steeds te slecht.
Boerrigter en Sigthorsson zijn om de haverklap geblesseerd.
Positief zijn de verhalen over Fischer en Dijks die nog een wedstrijd in competitieverband op niveau hebben gespeeld.
Wordt eens wakker en kijk eens naar de realiteit.
Call it positivismquote:Op maandag 30 juli 2012 01:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Typisch weer.
[..]
Dit strookt natuurlijk niet met de rest van je verhaal. Snap niet op welk feit iedereen hier denkt dat we volgende week wel even winnen.
quote:Frank de Boer: „Vraagtekens”
Frank de Boer bekende na het duel met Southampton (0-1 winst) nog de nodige vraagtekens te hebben voor het duel met PSV om de Johan Cruijff Schaal. Niet over de opstelling (die staat nagenoeg vast), maar wel over de vorm van zijn ploeg. „Het is moeilijk te zeggen waar we op dit moment staan”, aldus trainer die onmogelijk tevreden kon zijn over het vertoonde spel. „In deze fase van de voorbereiding was het een leerzaam duel, maar ik had wel meer dreiging, kansen en getrainde patronen willen zien.”
Viktor Fischer zal De Boer opnieuw in positieve zin hebben verrast. De jonge Deen moest zijn basisplaats afstaan aan Derk Boerrigter, maar mocht de voorzichtig gebrachte linksbuiten na rust vervangen. Fischer liet in 45 minuten een betere indruk achter dan Boerrigter, die – niet zo vreemd – wedstrijdritme miste.”
De overige tien spelers liet De Boer van begin tot eind staan. „Het was voor de jongens even belangrijk om negentig minuten te maken.” De winnende treffer kwam na 65 minuten op naam van Aras Özbiliz.
quote:„Droom met Bergkamp te werken”
Terwijl zijn toekomstige medespelers zich in Engeland moeizaam ontdeden van Southampton (0-1, Aras Özbiliz) en voorbereidden op het duel van morgen met Norwich City, hield Ajax-aanwinst Tobias Sana (23) zich met andere zaken bezig. De jonge Zweed zet vandaag voet op Nederlandse bodem, wordt gekeurd en tekent zijn driejarige verbintenis. „Ik was ongelooflijk blij dat een grote club als Ajax, met zo’n mooie historie, me wilde hebben. Ik heb aan Zlatan Ibrahimovic en Stefan Petterson gezien hoe goed ze in Amsterdam zijn geworden. Dat is mijn streven.”
De rechtsbuiten – voor Ajax qua transfersom (350.000 euro) het bijna twaalf keer goedkopere alternatief voor PSV’er Luciano Narsingh (4,1 miljoen) – moet lachen om de constatering dat hij niet bepaald een Zweeds uiterlijk heeft. „Mij vader komt uit Burkina Faso en mijn moeder is Zweeds. Met mijn broer en ouders heb ik mij hele leven in Göteborg gewoond.”
Vooralsnog valt hij op door zijn bescheidenheid. „Wat voor soort speler ik ben? Ik houd er niet van om over mezelf te praten. Jullie moeten me maar beoordelen.” Na enig aandringen, volgt er toch een antwoord. „Ik moet het van mijn techniek hebben, zoek vaak de één tegen één op en heb een goede voorzet.”
Of Sana direct aansluit bij het eerste, weet hij niet. „Ik heb alleen met mijnheer Overmars gesproken en nog niet met de trainer. Die zal beslissen waar ik start. Conditioneel ben ik in elk geval in orde, omdat de Zweedse competitie al is gestart. Al was ik afgelopen week grieperig.”Hoewel Sana als kleine jongen altijd Manchester United aanhing, kan hij nog steeds amper bevatten dat hij vanaf woensdag met De Boer en Bergkamp op het veld staat. Vooral die laatste maakte als speler van Arsenal een onuitwisbare indruk op de kleine Zweed. „Met zo’n oud-speler te mogen werken, is echt een droom. Hij was een ‘genius’. De keuze voor Ajax was een makkelijke. Als je een betere speler wilt worden, moet je als Zweedse voetballer een stap naar het buitenland maken.”
Naast zijn persoonlijke ambitie („Me ontwikkelen”) komt Sana vooral met andere doelstellingen aan op Schiphol. „Ik wil titels pakken, een winnaar worden.” Overmars was in zijn nopjes met de aankoop. „Sana was een koopje. Zozeer dat er waarschijnlijk nog een aanvaller bij komt.”
Kap jij eens met mensen vertellen wat ze moeten vinden. Ik persoonlijk stoor met net zo ergerlijk als jouw kleuterachtige enthousiasme, je lijkt wel een 8 jarig jochie in ajax-pakkie met een vlaggetje op de open dag met je infantiele commentaar op anderen de hele tijd.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is echt niet geweldig gast. Kap eens met dat negativisme.
Sorryquote:Op maandag 30 juli 2012 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kap jij eens met mensen vertellen wat ze moeten vinden. Ik persoonlijk stoor met net zo ergerlijk als jouw kleuterachtige enthousiasme, je lijkt wel een 8 jarig jochie in ajax-pakkie met een vlaggetje op de open dag met je infantiele commentaar op anderen de hele tijd.
Het zal me worst wezen wat jij van voetbal vindt, maar grow up en accepteer dat er ook mensen zijn niet niet als een dwepend kind naar Ajax kijken.
Ben benieuwd of die Sulejmani uberhaupt een schema meekrijgt naar huis om zijn gewicht op peil te houdenquote:Op maandag 30 juli 2012 01:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Typisch weer.
[..]
Vertonghen is weg.
Janssen gaat weg.
Sulejmani te dik.
Van der Wiel moet op de bank vanwege zijn contract.
Blind is nog steeds te slecht.
Boerrigter en Sigthorsson zijn om de haverklap geblesseerd.
Positief zijn de verhalen over Fischer en Dijks die nog een wedstrijd in competitieverband op niveau hebben gespeeld.
Wordt eens wakker en kijk eens naar de realiteit.
Dat is nog eens beleid. Spelers kopen omdat je toch nog geld overhebt.quote:Ajax wil nog een aanvaller
Ajax is van plan om nog aanvaller aan te trekken. Volgens Marc Overmars, directeur voetbalzaken bij de Amsterdammers, was Tobias Sana, de Zweedse vleugelaanvaller, zo goedkoop dat Ajax er nog wel een aanvaller erbij wil. 'Sana was een koopje. Zozeer dat er waarschijnlijk nog een aanvaller bij komt', zegt de voormalige vleugelaanvaller in de Telegraaf. Sana (23) komt voor 350.000 euro over van IFK Göteborg.
Was sowieso het plan om een centrumspits te halen, alleen zal er nu iets meer budget zijn misschien.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Met Sana is niet duidelijk of je een topper binnen hebt of niet, verder heb je nog mogelijk blessure gevoelige spelers. Dan is de keuze natuurlijk snel gemaakt.
Ze willen gewoon niet nog een keer hetzelfde meemaken als vorig jaar. Laten we eerlijk zijn, Ajax is ook kampioen geworden doordat de tegenstanders er een potje van hebben gemaakt in de tweede seizoenshelft.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Met Sana is niet duidelijk of je een topper binnen hebt of niet, verder heb je nog mogelijk blessure gevoelige spelers. Dan is de keuze natuurlijk snel gemaakt.
Precies, Ajax was net op tijd weer fit, en die gok kan je echt niet elk jaar maken. Wie weet zijn we tot de winterstop nu fit en vallen er daarna 8 spelers af, dan kan je je dus opmaken voor een PSV-scenario, tig punten voor en nog geen kampioenquote:Op maandag 30 juli 2012 13:31 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ze willen gewoon niet nog een keer hetzelfde meemaken als vorig jaar. Laten we eerlijk zijn, Ajax is ook kampioen geworden doordat de tegenstanders er een potje van hebben gemaakt in de tweede seizoenshelft.
Ze waren al de hele tijd van plan om ook nog een jonge 2e spits te halen.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat is nog eens beleid. Spelers kopen omdat je toch nog geld overhebt.
Eh, oké.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:09 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)teert-Castaignos.htm
Dat heeft Inter goed gedaan3 miljoen verdiend
![]()
Twente_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |