Komende zomer ..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar vertel eens wat nieuwsAjax heeft geen scouting, iedereen kon ruiken dat het zo zou lopen.
[..]
Joepie:') Janssen - Anita - De Jong
Geil middenveld juist.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:50 schreef Reemi het volgende:
Cillessen, Van der Wiel (C), Veltman, Denswil, Koppers, Schöne, Serero, Eriksen, Lukoki, Klaassen, Ebecilio
Die balans op het middenveld__!
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:55 schreef TheDutchguy het volgende:
Wat is dit dan, ze staan achter? Wie zijn fout was het?
quote:0-1 Pilkington via de muur uit vrije trap die ontstond door fouten van Denswil, Veltman en Cillessen
lukoki 2.0quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:05 schreef Artillerieschaap het volgende:
We hadden Narsingh moeten halen. Gefeliciteerd met de titel 040
Gr gr
Geweldige speler om erbij te hebben, (nog) niet als basisspeler.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vind die schöne trouwens nog steeds niks.
Ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:16 schreef TheDutchguy het volgende:
Gvd ff weg en mis ik de goal. Tot nu toe vond ik Schöne te moeilijk proberen te doen, was het een mooie goal?
Ja, schot van 20-25 meterquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:16 schreef TheDutchguy het volgende:
Gvd ff weg en mis ik de goal. Tot nu toe vond ik Schöne te moeilijk proberen te doen, was het een mooie goal?
Een mooi afstandsschot ja. Metertje of 20quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:16 schreef TheDutchguy het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geweldige speler om erbij te hebben, (nog) niet als basisspeler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |