quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:55 schreef TheDutchguy het volgende:
Wat is dit dan, ze staan achter? Wie zijn fout was het?
quote:0-1 Pilkington via de muur uit vrije trap die ontstond door fouten van Denswil, Veltman en Cillessen
lukoki 2.0quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:05 schreef Artillerieschaap het volgende:
We hadden Narsingh moeten halen. Gefeliciteerd met de titel 040
Gr gr
Geweldige speler om erbij te hebben, (nog) niet als basisspeler.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vind die schöne trouwens nog steeds niks.
Ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:16 schreef TheDutchguy het volgende:
Gvd ff weg en mis ik de goal. Tot nu toe vond ik Schöne te moeilijk proberen te doen, was het een mooie goal?
Ja, schot van 20-25 meterquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:16 schreef TheDutchguy het volgende:
Gvd ff weg en mis ik de goal. Tot nu toe vond ik Schöne te moeilijk proberen te doen, was het een mooie goal?
Een mooi afstandsschot ja. Metertje of 20quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:16 schreef TheDutchguy het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geweldige speler om erbij te hebben, (nog) niet als basisspeler.
power?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:28 schreef Pedroso het volgende:
Veldspel niet zo slecht overigens maar je mist voorin power.
siggy is een miskoopquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:27 schreef Pedroso het volgende:
Siggy vertrokken naar Ijsland om zijn rug te laten behandelen ? Begint dat gedonder nu al weer.
Bullshit. Gewoon fit voor JC schaal.quote:
Nou volg ik ajax niet erg hoor, maar voor zover ik het begreep stond Muniesa niet eens op het lijstje? Lijstje was toch Moisander, Viergever, Nuytinck, die ze vervolgens toch te duur vonden, en toen kwam de opperneus ineens met dat mannetje aanzetten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad niet te voorspellen. Maar ik neem aan dat ze in dat jaar vanaf eind vorig seizoen wel meer mensen op de shortlist hebben staan dan alleen Muniesa? Dus wanneer hij geblesseerd raakt, kun je toch eens gaan kijken naar optie 2, 3, 4 of 5. Of is dat niet logisch?
tis weer wachten op de volgende zware blessure bij hem, hoe jammer ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Bullshit. Gewoon fit voor JC schaal.
Er moet nog wel een extra spits komen
Wat een bullshit weer hequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tis weer wachten op de volgende zware blessure bij hem, hoe jammer ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |