power?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:28 schreef Pedroso het volgende:
Veldspel niet zo slecht overigens maar je mist voorin power.
siggy is een miskoopquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:27 schreef Pedroso het volgende:
Siggy vertrokken naar Ijsland om zijn rug te laten behandelen ? Begint dat gedonder nu al weer.
Bullshit. Gewoon fit voor JC schaal.quote:
Nou volg ik ajax niet erg hoor, maar voor zover ik het begreep stond Muniesa niet eens op het lijstje? Lijstje was toch Moisander, Viergever, Nuytinck, die ze vervolgens toch te duur vonden, en toen kwam de opperneus ineens met dat mannetje aanzetten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad niet te voorspellen. Maar ik neem aan dat ze in dat jaar vanaf eind vorig seizoen wel meer mensen op de shortlist hebben staan dan alleen Muniesa? Dus wanneer hij geblesseerd raakt, kun je toch eens gaan kijken naar optie 2, 3, 4 of 5. Of is dat niet logisch?
tis weer wachten op de volgende zware blessure bij hem, hoe jammer ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Bullshit. Gewoon fit voor JC schaal.
Er moet nog wel een extra spits komen
Wat een bullshit weer hequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tis weer wachten op de volgende zware blessure bij hem, hoe jammer ook
Ligeon voor Eriksen en Anita voor Van der Wiel?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:49 schreef RemcoW23 het volgende:
Cillessen, Van der Wiel (C) (45/ Anita (C)), Veltman, Denswil, Koppers, Schöne, Serero, Eriksen (45/ Ligeon), Lukoki, Klaassen, Ebecilio
Zo heb ik m op mijn papiertje..
Sana?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:59 schreef Ethanolic het volgende:
Volgens een zeer betrouwbare bron wordt er morgen een speler medisch getest.
Altijd maar weer die 'zeer betrouwbare bronnen'quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:59 schreef Ethanolic het volgende:
Volgens een zeer betrouwbare bron wordt er morgen een speler medisch getest.
U mad? Ik heb toevallig die bron en word altijd een paar uur voor de presentatie van de desbetreffende speler op de hoogte gesteld. En nee ik weet nu nog niet wie het is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Altijd maar weer die 'zeer betrouwbare bronnen'
het is duim zuig van de fc interessant doenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
U mad? Ik heb toevallig die bron en word altijd een paar uur voor de presentatie van de desbetreffende speler op de hoogte gesteld. En nee ik weet nu nog niet wie het is.
Ga huilen, ik deel jullie wat ik weet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het is duim zuig van de fc interessant doen
Het was voor de wedstrijd van Southampton al bekend dat hij naar Ijsland zou gaan voor die behandeling, dus dat is een routinebehandeling, anders had hij geen 90 min gespeeld natuurlijk...quote:
Als het gewoon Sana is zou het overbodige sensatie makerij zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ga huilen, ik deel jullie wat ik weet.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |