Ligeon voor Eriksen en Anita voor Van der Wiel?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:49 schreef RemcoW23 het volgende:
Cillessen, Van der Wiel (C) (45/ Anita (C)), Veltman, Denswil, Koppers, Schöne, Serero, Eriksen (45/ Ligeon), Lukoki, Klaassen, Ebecilio
Zo heb ik m op mijn papiertje..
Sana?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:59 schreef Ethanolic het volgende:
Volgens een zeer betrouwbare bron wordt er morgen een speler medisch getest.
Altijd maar weer die 'zeer betrouwbare bronnen'quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:59 schreef Ethanolic het volgende:
Volgens een zeer betrouwbare bron wordt er morgen een speler medisch getest.
U mad? Ik heb toevallig die bron en word altijd een paar uur voor de presentatie van de desbetreffende speler op de hoogte gesteld. En nee ik weet nu nog niet wie het is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Altijd maar weer die 'zeer betrouwbare bronnen'
het is duim zuig van de fc interessant doenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
U mad? Ik heb toevallig die bron en word altijd een paar uur voor de presentatie van de desbetreffende speler op de hoogte gesteld. En nee ik weet nu nog niet wie het is.
Ga huilen, ik deel jullie wat ik weet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het is duim zuig van de fc interessant doen
Het was voor de wedstrijd van Southampton al bekend dat hij naar Ijsland zou gaan voor die behandeling, dus dat is een routinebehandeling, anders had hij geen 90 min gespeeld natuurlijk...quote:
Als het gewoon Sana is zou het overbodige sensatie makerij zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ga huilen, ik deel jullie wat ik weet.
[ afbeelding ]
zijn de roids je naar de kop gestegen ? dutchbodybuildingquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ga huilen, ik deel jullie wat ik weet.
[ afbeelding ]
Ja ik denk ook dat het Sana is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:05 schreef Abed het volgende:
[..]
Als het gewoon Sana is zou het overbodige sensatie makerij zijn.
Wat maakt het nou weer uit waar ik die fucking image vandaan hebquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:06 schreef vincerusso het volgende:
[..]
zijn de roids je naar de kop gestegen ? dutchbodybuilding
Daar heeft Ajax de afgelopen jaren last van. Uiteindelijk zegt het niks.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:17 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoorde van een betrouwbare bron dat het geen beste voorbereiding is.
Maakt geen reet uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar heeft Ajax de afgelopen jaren last van. Uiteindelijk zegt het niks.
Iedere voorzet is kut! Wat heeft Anita?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:21 schreef Ooku het volgende:
Jong Ajax domineert norwich gewoon. Ebecilio is wel weer drama
Rot toch op manquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:26 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Iedere voorzet is kut! Wat heeft Anita?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |