Hij is fan van de voetballer Kluivertquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:59 schreef HeatWave het volgende:
jammer dat ie zo'n fan is van "ik haat ajax want ze willen me niet als hoofdtrainer" Kluivert.
Ik was "toen" ook fan hoor, maar die is zo enorm afgezakt qua respect.
Ja, ik ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:00 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Hij is fan van de voetballer Kluivert
Ik van het rijgedrag van Marco Bakkerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:06 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ben fan van het rijgedrag van Kluivert.
twitter:Gvanderwiel twitterde op woensdag 01-08-2012 om 13:39:08Hoe bedoel je dik!? #TheoJanssen http://t.co/AlTRaIVU reageer retweet
Goed bezig Krek, ga nog even openlijk tegen de beslissing van je trainer in, zo kom je er wel....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:40 schreef Wessiej het volgende:
twitter:Gvanderwiel twitterde op woensdag 01-08-2012 om 13:39:08Hoe bedoel je dik!? #TheoJanssen http://t.co/AlTRaIVU reageer retweet
Echt niks wat hij doet is goed he?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed bezig Krek, ga nog even openlijk tegen de beslissing van je trainer in, zo kom je er wel....
Droeftoeter.
Nee, dit is toch debiel!?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Echt niks wat hij doet is goed he?
Ik zou gewoon eens op de man vragen aan hem wat hij nou wil? Een voetbalcarriere of de player uithangen. Gewoon de keuze stellen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:56 schreef vincerusso het volgende:
gelijk uit de selectie sodemieteren en verkopen voor 1 euro .
Welke beslissing?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed bezig Krek, ga nog even openlijk tegen de beslissing van je trainer in, zo kom je er wel....
Droeftoeter.
Om jansen apart te laten trainen omdat hij te dik is....quote:
Nu al?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef wieisboos het volgende:
Van Rhijn in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal
dat is ook al even geleden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Om jansen apart te laten trainen omdat hij te dik is....
Clasie ook hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu al?!
Echt, bij Ajax spelen is het beste wat er is voor je carriere, succes Narsingh.
link?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef wieisboos het volgende:
Van Rhijn in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal, samen met Anita, De Jong en Greg
En Van Rhijn is beter dan Van der Wiel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Clasie is dan ook beter dan Strootman en Van Bommel
Ja, tuurlijk. Maar daar gaat het niet om. Je moet gewoon nooit het beleid van je "baas" openlijk bekritiseren. Dat is not done, nergens.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat is ook al even geleden.
Maar over deze foto kan je toch allemaal maar zeggen dat Theo goed in vorm is?
bij sommigen hier ook niet. die verdedigen hem tot hun doodquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar daar gaat het niet om. Je moet gewoon nooit het beleid van je "baas" openlijk bekritiseren. Dat is not done, nergens.
Dat soort dingen dringen gewoon niet door bij hem.
Kan, maar er zitten hier natuurlijk ook heel veel jochies die nog nooit een baan hebben gehad waarbij dit soort dingen spelenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
bij sommigen hier ook niet. die verdedigen hem tot hun dood
Ik mag het zelfs niet in zijn gezicht zeggen, dan word ik al gepakt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan, maar er zitten hier natuurlijk ook heel veel jochies die nog nooit een baan hebben gehad waarbij dit soort dingen spelen.
Ik hoef het ook niet te flikken, ik kan alles zeggen tegen mijn manager, maar dan wel in zijn gezicht, zonder collega's erbij. En dat is ook andersom.
Zou Greg het leuk vinden als FdB zijn kritiek tijdens trainingen/wedstrijden op twitter zou gooien?
@FdB: greg speelt weer als een verwend kutkind zonder motivatie, wissel hem zo maar weer.
Zeker de laatste 2 jaar. Het erge is dat hij het prima kan. Zonder twijfel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik mag het zelfs niet in zijn gezicht zeggen, dan word ik al gepakt.
maarja greg is een beetje een soort Babel , niks presteren maar wel praatjes hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |